Marian Vanghelie: Nu sunt de acord ca absolventii Spiru Haret sa repete examenul. Sunt foarte multi tineri care au terminat la facultatile de stat si nu stiu nimic

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 21 iulie 2009, 11:02 Actualitate | Esenţial

"Nu sunt de acord ca absolventii Spiru Haret sa repete examenul. Sunt foarte multi tineri care au terminat la facultatile de stat si nu stiu nimic. Doamna ministru a fost sustinuta, dar e o problema care priveste 100.000 de persoane, deci e o problema sociala. Oamenii au dat examen. Si daca nu era campanie electorala, nu puteam sa fiu de acord", a afirmat, marti, presedintele PSD Bucuresti, Marian Vanghelie.

"Si daca era vorba de 5.000 de oameni, nu de 100 de mii, tot nu eram de acord, pentru ca e vorba de oameni, nu de rosii sau de cartofi", a continuat Vanghelie.

"Doamna ministru Ecaterina Andronescu e un om poate mai bine pregatit profesional decat politic. Nu s-a pus problema ca dansa nu a actionat bine, se pune problema ce se va intampla cu absolventii. De aceea ne vom consulta, nu e vorba ca trebuie sa vina cu un raport", a incheiat Marian Vanghelie.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3234 vizualizari

  • +20 (32 voturi)    
    expertul Vanghelie (Marţi, 21 iulie 2009, 11:12)

    lorean [utilizator]

    Chiar nu aveati cui sa ii cereti parerea. Serios acum, un analfabet isi da cu parerea despre invatamant. Cat de imbecili o sa ajungem fratilor?
    • -15 (37 voturi)    
      Eu zic ca cam are dreptate (Marţi, 21 iulie 2009, 11:31)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui lorean

      Sunt 2 categorii de facultati in Romania. Facultati la care nu inveti nimic, dai bani + stres si iei diploma, gen ASE. Si mai sunt facultati la care dai bani , fara prea mult stres si iei diploma gen Spiru. In principiu nici ASE si nici multe altele nu sunt cu nimic mai performante decat Spiru. Multi se oftica pt ca ei au fost stresati, si cei de la Spiru nu. Nu isi dau seama ca stresul lor a fost rezultatul profesorilor fara chef si ca a fost un stres inutil. Eu ii dau dreptate lui Vanghelie,
      • +6 (22 voturi)    
        Prostia si diploma. (Marţi, 21 iulie 2009, 11:37)

        CCC [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Pai normal, prostia nu streseaza. Daca ati fi citit o carte, si ati fi fost obligati sa ganditi un pic, sa vedeti atunci stres.
        • -2 (8 voturi)    
          proceseaza integral informatia (Marţi, 21 iulie 2009, 12:18)

          marc [anonim] i-a raspuns lui CCC

          Omul spunea si ca "nu inveti nimic" la facultati gen ASE deci de ce ar fi stresati studentii de acolo?
        • +6 (12 voturi)    
          eu zic ca... (Marţi, 21 iulie 2009, 12:36)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui CCC

          daca Vanghelie isi da cu parerea in chestiunea asta inseamna ca cineva de la Spiru Haret e prieten bun cu Vanghelie(ca sa nu imi dau cu presupusul mai mult).

          ...in plus, nu conteaza daca Vanghelie are sau nu dreptate, nu este o autoritate in domeniul educatiei nici pentru gradinita. Daca are dreptate e doar intamlpator, iar pe "intamplator" nu e cazul sa te bazezi, la fel cum nici pe opinia oamenilor cu interese in chestiune.
      • +9 (15 voturi)    
        Bravo ca ii dai dreptate lui Vanghelie :) (Marţi, 21 iulie 2009, 11:45)

        silicon [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        O vorba zice ca cine se aseamana se si aduna :)

        Aici nu este vorba despre cine e mai prost, unul care a absolvit la ASE sau altul care a absolvit la SH, asa cum schimba problema Vanghelie ca un smecher de cartier "care este"

        Problema este ca sectiile de invatamant la distanta de la SH NU AU ACREDITARE DE LA MEC. Diplomele lor nu sunt practic diplomele legale in Ro, conform legii. Si totusi sunt. Si or sa fie. Pentru ca asa vrea Vanghelie. Rau am ajuns
      • +5 (11 voturi)    
        ASE (Marţi, 21 iulie 2009, 11:57)

        LauraC [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Nu fi subiectiv. In general, cei care spun ca nu se invata nimic la ASE sunt cei care nici nu au dat pe acolo. Incearca CSIE si profesorii de acolo, spre exemplu. Incearca un masterat bun (MMI, de exemplu). E usor sa generalizezi.
      • +6 (12 voturi)    
        ca cam are, da' sa stim si noi (Marţi, 21 iulie 2009, 12:05)

        Dan care este capitan de plai [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        sunt 3 categorii de oameni: care știe sa citește și care nu. eu propun sa nu discriminam și sa dam diplomele prin tragere la sorti, asta are - asta n-are - care e câștigătoare? sau pe principiul căutării pe goagăl: ai dat search după facultate? ai diploma de bac? trimite-ne și tu 500 de E, cât sa o ardem 3 zile în Ibiza și hai, ne vedem la licență.....
      • +5 (7 voturi)    
        Oare ? (Marţi, 21 iulie 2009, 13:41)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Daca are dreptate, voteaza-l !
        Nu esti mai presus decat intelectul lui daca gandesti asa !
        Esti oricum de teapa lui !
        Nu mai are rost sa pierd timpul cu tine !
      • +3 (5 voturi)    
        sa nu generalizam (Marţi, 21 iulie 2009, 14:27)

        Absolvent08 [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Nu sunt de acord cu tine, sunt curios la ce facultate esti de vb asa?
        eu am terminat ASE ul si crede ma nu am dat nici un ban sa trec vreun examen ci ASE ul mi a dat bani pt ca am avut vreo 2 ani si bursa. Sigur ca a fost si stres in facultate, insa nu a fost chiar asa rau, chiar ma amuz acum.
        eu propun ca toate facultatile de stat sa aiba locuri la buget pentru studentii la zi, iar pt cei de la id sa fie cu taxa. Iar pt cei de la facultatile particulare, fie sa aiba si cateva locuri la fara taxa, fie toti absolventii facultatilor particulare sa dea licenta la stat si sa mai plateasca si o suma pt asta. poate asa se vor reduce din absolventii scosi pe banda rulanta. Pana in '90 era ceva sa ai o facultate, acum daca nu ai masterul esti un nimik. unde se va ajunge, pe viitor ne va trebui doctorat ca sa vindem in supermarket:)
      • +3 (5 voturi)    
        CACAM (Marţi, 21 iulie 2009, 14:34)

        Luk [anonim] i-a raspuns lui Alex S

        Daca terminai o facultate "gen ASE" poate nu reuseai cacafonia chiar din titlu. Nici aia nu-s scutiti de tampiti, dar matale esti deosebit. Nu dau doi bani pe lipsa de stres: cata vreme diplomele se cumpara, valoarea lor este fix cea inscrisa pe cupiuri. Nu te-as angaja nici daca m-ai plati tu, bine? Fa-ti o firma, angajeaza ASE-isti si chinuieste-i!!! :))
    • -2 (24 voturi)    
      ... (Marţi, 21 iulie 2009, 11:32)

      zdragomir [utilizator] i-a raspuns lui lorean

      Drept, e analfabet, dar are dreptate despre studentii de la stat care nu stiu nimic; in fond sistemul de invatamant e la fel de prost si la public si la privat, fiind aceasi generatie de profesori si directori ceausisti.

      Diplomele ar trebui recunoscute, dupa care in general toate diplomele din Romania ar trebui sa piarda "ratingul" . Ca patron in tara asta, trebuie sa fie imbecil sa angajezi pe cineva dupa diploma.
    • +6 (8 voturi)    
      Vanghele - noul ministru al Educatiei (Marţi, 21 iulie 2009, 13:31)

      Lili [anonim] i-a raspuns lui lorean

      Vanghele - noul ministru al Educatiei. URA! URA! Noi cei de la Spiru, spirocheti si spirochete, vom fi fericiti!
  • +7 (19 voturi)    
    Olanda (Marţi, 21 iulie 2009, 11:13)

    x [anonim]

    Vrem democratie (si droage usoare) ca-n Olanda.
    Ce ne mai trebuie diplome?
    Tragem o "iarba" si ne simtim bine.
    Van Ghelie e cu noi !
  • +6 (20 voturi)    
    acord (Marţi, 21 iulie 2009, 11:13)

    vanghelionul [anonim]

    Da de ce ar trebui sa fie analfabetul de acord ?
    • -1 (11 voturi)    
      uite de ce (Marţi, 21 iulie 2009, 11:56)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui vanghelionul

      pentru ca, din pacate, s-au gasit cateva zeci de mii de idioti care sa-l voteze. Si acum te reprezinta si pe tine si pe mine... si-si da cu parerea despre universitati. Dar acum cam are dreptate.
  • +9 (21 voturi)    
    Sa mori tu? (Marţi, 21 iulie 2009, 11:13)

    bogdan [anonim]

    Vanghelie uita-te la tine cat esti de rpaf si apoi vorbeste, esti primar si nu stii sa legi doua vorbe.
  • +7 (17 voturi)    
    Nene Marean, (Marţi, 21 iulie 2009, 11:14)

    Solomon [anonim]

    Dar cum iti poti da matale seama ce studenti sunt mai bine pregatiti??? Ca oricum, si cei de la stat si cei de la SH, de exemplu, te depasesc.... cu mult....
  • +5 (19 voturi)    
    Sa ma esplic (Marţi, 21 iulie 2009, 11:17)

    Marean [anonim]

    Eu nu mint, problema este ca tinerii care au facut facultatile care este de stat nu stie mai nimic. Iar daca nu ma credeti, cautati pe goagal.
  • +7 (15 voturi)    
    Incredibil (Marţi, 21 iulie 2009, 11:18)

    Cip [anonim]

    Ajunse sa sa-si dea cu parerea Marean, care este, despre absolventii de facultate :))))))))
  • +5 (15 voturi)    
    cine E vanghelie asta de vorbeste?? (Marţi, 21 iulie 2009, 11:18)

    imparatulbitilor [anonim]

    E membru in Academia Romana?... om de cultura?.. macar un profesor universitar?... nu stie lucruri elementare de generala, cum ar fi sa conjuge un verb la prezent.. si el vb de educatie...
    • 0 (6 voturi)    
      poate a terminat la stat (Marţi, 21 iulie 2009, 11:47)

      Io [anonim] i-a raspuns lui imparatulbitilor

      Poate ca a terminat si el vreo facultate la stat asa ca vorbeste in cunostinta de cauza.
      • 0 (2 voturi)    
        Ma indoiesc ca a terminat la stat. (Marţi, 21 iulie 2009, 15:03)

        Felics [utilizator] i-a raspuns lui Io

        Cu siguranta a fost coleg la Spiru Haret cu tine.
  • +16 (18 voturi)    
    UNDEI LEGEA? (Marţi, 21 iulie 2009, 11:19)

    cris [anonim]

    SD-0ul se pare ca se tocmeste cu legea.
    Simplu :Spesialitatile de la USH nu au fost acreditae prin urmare au fost in afara legi.
    Rezolvare: toate diplomele sa fie anulate, USH sa returneze costurile de studentie taxele pentru studiu+ dobanda averenta si de asmenea sa plateasca daune morale pentru ca a indus populatia in eroare (cca 25 000 de euro ca tot e o suma la indemana si a promiso Geoana celor ce se intorc din strainatate).
    Ar mai fi de judescat si condamnat cei care au facilitat aceste neregului.
    Eu nu stiu de ce trebuie sa se negocieze pe aceasta tema
    • +5 (5 voturi)    
      Adevarat (Marţi, 21 iulie 2009, 11:47)

      silicon [anonim] i-a raspuns lui cris

      Bun post, cu o singura observatie: dumneavoastra va credeti in Germania. Din pacate suntem in Olanda ;) Van Ghele va castiga again
    • +3 (11 voturi)    
      incredibil (Marţi, 21 iulie 2009, 11:51)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cris

      un semi-analfabet da lectii despre educatie (cris, nu vanghelie) si primeste 9 voturi pozitive. In ce tara traim?
    • -5 (7 voturi)    
      corectie (Marţi, 21 iulie 2009, 12:26)

      marc [anonim] i-a raspuns lui cris

      1. In contextul in care l-ai folosit, cuvantul lege se scrie "legii" nu "legi". Daca nu intelegi de ce, consulta un manual de gramatica de gimnaziu.
      2. Nu e vorba in primul rand de bani aici, ci de imaginea patata a unei parti a absolventilor acestei universitati si de timpul si de munca investite de marea majoritate a studentilor pe parcursul a 4-5 ani (sau mai nou 3 ani) de facultate.
      Remarca ta ref. daune morale e injositoare pentru cei al caror scop a fost exclusiv de a invata si de a fi recunoscuti ca profesionisti intr-un anumit domeniu.
      • +1 (5 voturi)    
        Utopia, bat-o vina (Marţi, 21 iulie 2009, 13:04)

        Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui marc

        timpul si munca la USH inv. la distanta ~=0

        "scopul de a invata" = "de a avea o diploma"?
  • +9 (17 voturi)    
    Lemings (Marţi, 21 iulie 2009, 11:20)

    Catalin [anonim]

    Astia din PSD se autodistrug in mod incostient.
    In loc sa lase un ministru sa rezolve o problema administrativa politizeaza un subiect sensibil. Si il pun si pe Vanghelie sa discute pe marginea acestui subiect.
    Geoana nu realizeaza ca incercand sa protejeze absolventii de lux cu carnet de partid (politisti, militari, functionari, politicieni si alti absolventi trecuti pe pos de studii superioare cu diplome USHite...) isi distruge sansele la prezidentiale.

    Iar aberatia cu "absolvent de buna-credinta" nu tine - astia stiau in ce se baga cand se inscriau la aceste facultati. Chiar asta isi doreau, o diploma obtinuta usor, stiind ca nu se ia nimeni de ei

    Plus ca, incercand sa salveze 100.000 voturi USHite pierd voturile tuturor celorlati studenti adevarati si a tuturor absolventilor de facultati reale, din toate timpurile (adica milioane de voturi), care sigur vor taxa electoral mizeria numita Universitatea Spiru Haret.

    Sau poate pe pesedisti nu-i intereseaza sa castige presidentia...mai stiti?
  • +3 (13 voturi)    
    PRIMARUL CARE ESTE SI STUDENTIA (Marţi, 21 iulie 2009, 11:21)

    EDUVANGHELIZATORUL [anonim]

    daca Geoana a optat pentru diplome obtinute fraudulos si cetateni incompetenti reactia lui vanghelie este cu atat mai naturala. in fond, pentru el (sau si pentru cei din grupul lui?) este importanta zicala ”in tara orbilor chiorul este imparat”. Daca te gandesti si cata aplicatie are vanghelie (si geoana?) pentru legalitate, ramane (pentru ei) o singura solutie : la nastere fiecare copil sa primeasca atat certificatul de nastere cat si diploma de absolvire a unei facultati. Solutia pentru noi (copii de azi si viitorul lor) : un vot responsabil! (pentru cine nu pricepe NU PSD, NU PDL).
    • +1 (1 vot)    
      Geoana nu a optat pentru nimic (Marţi, 21 iulie 2009, 23:12)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui EDUVANGHELIZATORUL

      Lucrurile sunt exact pe dos (scuze).
      Adik, Vanghelie a optat sa apere USH iar Geoana isi da cu parerea.

      Geoana are o singura sansa sa ajunga in turul (scuze) 2 la prezidentiale. Daca pe afisele lui electorale va scrie "Garantat de Vanghelie".

      In rest, sunt de acord cu tine (nu cred ca te intereseaza acest aspect, asa ca nu stiu de ce am scris asta).
  • +5 (11 voturi)    
    Scoala vietii in RO (Marţi, 21 iulie 2009, 11:22)

    Iancu [anonim]

    Mai Vanghelie da' tu ti-ai dat/cumparat bacu' pana la urma?
    Sau inca esti elev si spui ce gandesti?
  • +8 (14 voturi)    
    money back (Marţi, 21 iulie 2009, 11:25)

    Ionel Dinamita [utilizator]

    Mareane, ce dracu! Ne vrem banii inapoi! N-ai garantat-o matale, asta toamna, pe Caty? Tin minte si-acum afisul de la Sofitel care ma agresa zilnic in drum spre servici. Chiar daca nu se pune, deocamdata, problema s-o matrasiti pe Abramburica, fii cinstit si zi-ne drept: e-adevarat ca la o remaniere in pole-position pentru ministerul Educatiei e Marean Oprishan, un alt pisc al intelectului?

    Cu suparare-n suflet si cu funingine pe mana,

    Ann Alphabet
  • +6 (12 voturi)    
    Ce treaba are problema sociala cu profesionalismul (Marţi, 21 iulie 2009, 11:26)

    CCC [anonim]

    Sa se dea cate o diploma la fiecare, ca sa ajunga la toti! Incredibil unde a ajuns discutia!!!
  • +11 (11 voturi)    
    Absolventii care nu stie nimic (Marţi, 21 iulie 2009, 11:31)

    Casargoz [utilizator]

    Pai exista o gramada de absolventi care nu stiu nimic, si atunci exista doua solutii, fie mai periem pe langa Spiru si Universitatile de stat, fie dam la absolvirea liceului declaratii pe propria raspundere ca vom citi niste carti si dam diplome de studii universitare la toata lumea. Iar cine vrea sa studieze serios sa se inscrie la Universitatea Populara.
  • +4 (14 voturi)    
    Specialistul (Marţi, 21 iulie 2009, 11:35)

    Nicu [anonim]

    Daca am ajuns sa-si dea cu parerea si pitecantropul despre universitati, universitari,..., apai, s-a dus naibii scoala Roamneasca. Doamne ajuta
  • +2 (12 voturi)    
    INLOCUTORUL ABRAMBURICAI (Marţi, 21 iulie 2009, 11:35)

    EDUVANGHELIZATORUL [anonim]

    Sper ca interventia ”primarului care este” nu este determinata de ideea de a-l numi pe vanghelie la invatamant!
    • +5 (9 voturi)    
      deloc (Marţi, 21 iulie 2009, 11:44)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui EDUVANGHELIZATORUL

      Interventia primarului este facuta cu scopul de a primi si el o diploma (prin curier).
    • +1 (7 voturi)    
      votantii (Marţi, 21 iulie 2009, 11:56)

      EDUVANGHELIZATORUL [anonim] i-a raspuns lui EDUVANGHELIZATORUL

      inteleg ca ”votantii” nu sunt de acord cu mine : altfel spus, spera ca vanghelie sa ajunga ministru la educatie. e tare!
  • +4 (6 voturi)    
    PROTESTEZ (Marţi, 21 iulie 2009, 11:57)

    Liviu [anonim]

    Protestez impotriva ziaristilor care deformeaza declaratiile stimabilului agramat "care este". Va rog frumos sa nu ii mai cosmetizati declaratiile si sa i le transcrieti in forma originala in care sunt produse de catre agramatul Marean.
    In legatura cu substanta, nu sunt de acord sa scoti in fata cateva cazuri de oameni care chiar au invatat si sa justifici prin ei zecile de mii de indivizi care si-au luat diplomele cum si le-au luat. Procedurile de evaluare trebuie schimbate la toate universitatile si lucrarile trebuie facute publice, pe internet chiar astfel incat sa se diminueze procentul de frauda si posibilitatile de castig usoare ale unor persoane din Universitati.

    PS: ramaneti la forma initiala a declaratiilor lui Marean cel "Care este"
  • +3 (7 voturi)    
    Suntem blestemati pe veci (Marţi, 21 iulie 2009, 12:06)

    Asterix [anonim]

    Ne-am ars rau de tot. Multumim bucurestenilor de buna credinta care l-au votat si sustinut pe primarele care este sa ajunga i pozitia de a decide cine este ministrul invatamantului si de a-si da cu parerea despre cum ar trebui dat un examen.Nu v-a ajuns atata si l-ati mai trimis si pe Becali in PE...Felicitari!!
    Este strigator la cer ce se intamla in momentul de fata.Domnule Geoana va doresc sa ajungeti sa fiti reprezentat in instanta de un avocat care nu a prea dat pe la scoala ca era suficient ca a platit taxa la universitate si sa fiti tratat de un doctor care a studiat medicina pe holurile partidului si a facut practica la mitinguri. Chiar nimeni nu realizeaza ca somnul natiunii a nascut monstri ingrozitori.Dumnezeule mare!!!!
    Va bateti joc de viitorul copiilor nostri si legiferand un astfel de invatamant iar voua va arde de campanie electorala lasandu-l pe marele Vanghelie sa aiba o parere despre invatamant...Bine a zis de ministrul invatamantului trebuie sa emigram din tara asta din cauza voastra!
  • +5 (5 voturi)    
    Sa supunem la vot! (Marţi, 21 iulie 2009, 12:11)

    Razvan_M [utilizator]

    Daca vom ajunge sa supunem la vot ca 1+1=3, s-ar putea sa avem niste surprize.

    Tot circul asta grotesc care ni se perinda zilnic prin fata ochilor n-are nimic de-a face cu democratia, ci este o mascarada in care niste oameni care n-au nimic de-a face cu politica si bunul-simt se comporta cat mai aberant pentru a ne fura zilnic, pe fata. Haosul care s-a instaurat in Romania isi are originea in stricarea sistemului de valori in comunism si va continua atata timp cat opinia publica va accepta lipsa de bun-simt. Cel mai greu este ca bunul-simt nu va putea fi nici legiferat, nici definit ca-n dictionar, ci trebuie recunoscut ca atare cand exista sau cand lipseste. Ce stiu sigur este ca impotriva lipsei de bun simt nu se poate lupta cu nepasare, indiferenta, ignorare.
  • +5 (7 voturi)    
    asta e normal la cap? (Marţi, 21 iulie 2009, 12:17)

    _Jack_ [utilizator]

    nu ma doare ce pozitie a luat el fata de SH si cine are dreptate aici. Dar daca a ajuns unu ca Vanghelie sa-si dea cu parerea despre invatamantul universitar am ajuns de toata rusinea. Inteleg ca sunt multi hoti si/sau prosti in politica, dar macar sa-si stie locul. Cand Vanghelie ajunge sa decida ce e bine si ce nu pentru universitati, inseamna am ajuns de totul rasul si se merita o doua revolutie!
  • +2 (6 voturi)    
    intrebare (Marţi, 21 iulie 2009, 12:17)

    cristi [anonim]

    D-nul Vanghelie...nu reprezinta statul,de ce nu a facut nimic pana acum?.Rusine mare sa recunosti ca in ograda ta(vezi statul),termina studenti care nu stiu nimic. Unde este viitorul acestei tari?
  • +5 (7 voturi)    
    Rugaminte (Marţi, 21 iulie 2009, 12:38)

    gogu [anonim]

    Faptul ca il injurati pe Vanghelie nu e frumos, dar are si omul un vis, sa devina cel mai puternic om din Romania, va amintiti cand erati mici si va doreati ceva si nu primeati, ce suparati erati, asa ca sa nu faceti ceva ce i-ar zadarnici omului visele. A muncit omul mult, acum e primar de sector, mai are putin si hopa sus. Fiti generosi, de exemplu eu am o facultate si ceva peste si ma bucur cand vad ca oameni cu IQ putin peste pragul de handicap mental au si ei posibilitatea sa aiba o diploma
  • +6 (8 voturi)    
    S-antors lumea cu fundu-n sus ! (Marţi, 21 iulie 2009, 12:41)

    Nicu33 [anonim]

    Traim in lumea lui Kafka... Ce spun eu, nici vorba, Kafka insusi ar fi mirat de ce se intimpla la noi. Incredibil, un analfabet are pareri despre invatamint ! Rusine PSD, de-asta n-o sa va votez niciodata. Cum e posibil ca un semidoct idiot sa fie seful organizatiei PSD pe Bucuresti din care fac parte profesori universitari, doctori, oameni educati? E aiuritor ce se intimpla in acest partid gigant cu picioare de lut. Au ajuns toti repetentii sa aiba pareri, sa faca si sa desfaca politica in Romania, sa numeasca ministrii. Sintem in epoca de piatra a democratiei.
    • +1 (1 vot)    
      urmasii (Marţi, 21 iulie 2009, 22:29)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Nicu33

      pai au invatat de la nea nicu. Un cizmar in capul statului.
  • +5 (9 voturi)    
    garantat Vanghelie (Marţi, 21 iulie 2009, 12:50)

    Vali [anonim]

    Doamna Andronescu are dreptate, nu analfabetul de Vanghelie. Dar asa-i trebuie, daca s-a lasat prostita in campania electorala cu acel "garantat Vanghelie", alaturi de tot felul de bisnitari.
  • +3 (7 voturi)    
    normal ca vorbeste Vanghelie, care este (Marţi, 21 iulie 2009, 12:55)

    ion ion [anonim]

    Sigur ca isi pune parerea, desi tampiti sunt cei care au nevoie de parerea lui, sau mai bine spus cei care tin la parerea lui, ca doar in campanie sloganul era: " Vanghelie garanteaza...ptr Abramburica..ptr....." si pentru alti oligofreni cu sau fara diplome....din PSD.
  • +3 (7 voturi)    
    Vanghelica, vanghelica, (Marţi, 21 iulie 2009, 13:03)

    lulu [anonim]

    Bravos PSD-ule si gurului sau Vanghelica !
  • -1 (5 voturi)    
    Opinii (Marţi, 21 iulie 2009, 13:10)

    Duduveche [anonim]

    Rectorul Bondrea peste tot baga aceeasi poezie \"E sector privat, stati deoparte !\".
    Nu se va intimpla nimic, caracatita e colosala.
    Oricum aia nu trebuiau scosi din sala de examen la titularizare.
    Aia a fost o porcarie.
    Pe de alta parte tare mi-e frica ca in scop electoral se va decide o despagubire a 100.000 studenti fraieriti de la buget.
    Alta porcarie, ca aia trebuiau sa se intereseze de acreditarile reale ale USH.
    Sa se faca insa intii curat si in sectorul univ. de Stat.
    Sa se faca curat la Universitatea Cuza din Iasi unde triburi si familii de incompetenti decid cine si cum se angajeaza si promoveaza (nu criteriul competentei conteaza, de ani).
  • +2 (6 voturi)    
    cine s-a gasit sa vb (Marţi, 21 iulie 2009, 13:18)

    anca [anonim]

    stie vanghelie ce inseamna invatamantul de stat...
    si a dat bacul la 40 de ani in giurgiu printr-o comuna uitata si s-a trezit expert in invatamantul superior
  • -2 (8 voturi)    
    Are si el dreptate intr-o anumita masura... (Marţi, 21 iulie 2009, 13:21)

    Serban [anonim]

    In Romania este important sa faci facultatea care crezi ca te va ajuta in domeniul in care vrei sa activezi. Oricum atunci cand termini facultatea ceea ce ai invatat in facultate te va ajuta in practica. Sunt multe discipline care nu au nici un sens sau nu au nici o treaba cu ceea ce vei face, dar pentru cultura ta generala e bine sa inveti sa stii macar ce te-ar putea interesa din disciplinele respective.
    Daca este facultate de stat, sau facultate privata, nu are importanta, ceea este cu adevarat important sunt cunostintele dobandite pentru ceea ce vrei sa faci.
    Daca termini ASE la buget, nu inseamna ca esti mai bun decat unul de la Spiru, daca te duci la cursuri si la seminarii doar ca sa faci prezenta nu inseamna ca esti mai bun decat unul care se prezinta ocazional pe la facultate dar la examene se vad diferentele.

    Nu mi se pare corect ca cei de la Spiru sa dea din nou examen de licenta pentru ca au urmat un program neacreditat, aici este problema Ministerului si altor autoritati care au permis ani de zile sa se urmeze aceste tipuri de programe neacreditate.

    Nu am terminat Spiru, am terminat ASE, la buget, dar cunosc colegi tot de la buget care nu au nici o treaba cu facultatea pe care au facut-o si prieteni de la Spiru care stiu mult mai multe decat ei.
    Sunt sigur ca sunt si la Spiru o gramada care fac facultatea doar pentru ca au nevoie de ea, pentru calificare ce solicita studii superioare, dar orice angajator cu minte, nu l intereseaza diploma sau facultatea pe care ai facut sau ce studii postuniversitare urmezi sau ai urmat, il intereseaza sa stii sa faci ceea ce cere postul respectiv.
    Daca nu stii, pa ! Nu conteaza facultatea, universitatea, la stat, la privat, la IDD, la fara frecventa, la buget, la taxa....conteaza cu ce ai ramas in cap !
    • +2 (2 voturi)    
      daca tot "conteaza cu ce ai ramas in cap !"... (Marţi, 21 iulie 2009, 16:15)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui Serban

      ... care e baiul, de ce sa nu dea din nou examen de licenta? (sa zicem ca plateste Spiru toata distractia)
  • +10 (10 voturi)    
    surpriza... (Marţi, 21 iulie 2009, 13:36)

    stickler [anonim]

    era ultimul om la care ma gandeam ca o sa se bage in discutiile aceste... oricum, deodata studentii de la stat se considera niste genii acreditate, desi, daca intrebai pe cineva acum o luna, toti ar fi spus ca sistemul de invatamant de stat si privat in Romania e la pamant din toate punctele de vedere. Daca la un interviu se prezinta 2 absolventi (stat vs privat), credeti ca angajatorul il va angaja obligatoriu pecel de la stat? nu !!! il va angaja pe cel care se potriveste cel mai bine pentru postul scos la concurs. asa ca nu stiu de ce atata valva. ideea e ca astia din guvern se cearta si oamenii care, poate, i-au votat sufera. nu sunt in stare sa creeze o lege clara, care sa nu poata fi interpretata de fiecare in avantajul sau.
  • +6 (8 voturi)    
    spiru (Marţi, 21 iulie 2009, 13:50)

    maria [anonim]

    Am terminat la Spiru si chiar as dori sa dam iar licenta si examenul de selectie. Nu este drept sa ne bage pe toti in aceeasi oala.
    • +1 (1 vot)    
      e pacat (Marţi, 21 iulie 2009, 19:38)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui maria

      mai mult de timpul vostru irosit decat de bani, de anii vostrii de tinerete cei mai buni, trebuie sa se faca cava, doar nu suntem o tara de pacaliti.
  • +2 (8 voturi)    
    fix bambucha (Marţi, 21 iulie 2009, 13:51)

    tony montana [anonim]

    Ce stii tu mah de facultatile de stat? ai terminat una? bah vanghelie tu de cand esti prost ,ai mai trecut pe acasa? daca mi-ai fi subordonat te-as pune sa masori blv. magheru cu batzu de chibrit.Ia mai da un search pe guagal poate mai gasesti niste almanahe. HAI SIFON!!! (ca berea-i scumpa)
    • 0 (0 voturi)    
      Tu realizezi (Marţi, 21 iulie 2009, 23:20)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui tony montana

      ca ai acelasi limbaj ca al lui Marean?
      Asa, de curiozitate, ai mai trecut pe acasa?
  • 0 (6 voturi)    
    hopaaa! (Marţi, 21 iulie 2009, 14:17)

    zeze [anonim]

    nu incerca sa te abtii de la nimic! asa fi dezinvolt si spune ceea ce crezi! e bine sa ai pareri despre orice, dar macar sa fie personale.
  • -1 (7 voturi)    
    Josnicie (Marţi, 21 iulie 2009, 14:20)

    bigradu [anonim]

    Cat de josnici au ajuns politicienii din Romania?
    1. Marian Vanghelie a "promovat-o" pe Ecaterina Andronescu. Adica un om cu mai putine clase decat trenul o "recomanda" pe o profesoara universitara, rectorul Politehnicii! Josnicia este a lui Vanghelie si prostia este a lui Abramburica pentru ca a aceptat asemenea josnicie.
    2. Mircea Geoana isi face socoteli electorale, incercand sa CUMPERE voturile unora care la randul lor isi CUMPARA diplome universitare.
    3. PSD a luat o decizie politica intr-un caz in care ar fi trebuit sa fie doar decizii administrative. Aceste decizii sunt intotdeauna proaste.
    4. Basescu a fost la fel las si josnic acum ca si atunci cand a promulgat legea cresterii salariilor profesorilor cu 50% si nu a avut "balls" si sa iasa sa o sustina pe Andronescu. Ar fi marcat un punct important in fata celor care au muncit sa obtina o diploma universitara si nu doar au platit pentru ea. In plus, l-ar fi lasat pe Geoana in mediul in care ii place sa stea cu un analfabet (Vanghelie), un model pentru lenjerie intima (Oprisan), un hot la drumul mare (Mazare) si cu tata lor (Hrebenciuc).
    Asa nea' Base ramane si el in aceeasi zona, inconjurat de oameni de aceeasi calitate proasta, doar cu alte nume (Ritzi, Boureanu, Cocos, Udrea, etc.).
  • +1 (3 voturi)    
    Viata d poli (Marţi, 21 iulie 2009, 14:58)

    Politech [anonim]

    Domnu vanghelie, va scriu acest post de pe un device mobil, daca intelegeti, sa nu-mi spuneti mie ca dupa 4 ani de politehnica nu stiu nimic
  • +1 (3 voturi)    
    Riscul asumat (Marţi, 21 iulie 2009, 15:23)

    Geo [anonim]

    Studentii care s-au inscris la Spiru la specializari neacreditate de minister si-au asumat de bunavoie un risc, ei nu pot reprezenta in nici un caz o problema sociala, indiferent de cat de mare este numarul lor.

    In cazul studentilor respectivi de la neacreditate existau 2 posibilitati:

    1. un decursul celor 3-4 ani de studii specializarea respectiva va fi primi acreditarea

    2. un decursul anilor de studii specializarea neacreditata va ramane tot neacreditata

    Este vorba aici de un risc cunoscut si asumat iar respectivii studenti au stiut de la bun inceput ca exista posibilitatea ca la sfarsitul facultatii sa obtina o diploma de licenta care in Romania sa nu fie valabila sau legala.

    Ce-si face omu' cu mana lui... :) nu se cheama problema sociala :))
  • +1 (3 voturi)    
    @Politech (Marţi, 21 iulie 2009, 15:31)

    kilu'2 [anonim]

    daca pentru tine vanghelie care este devine domn, permite-mi sa ma indoiesc de abilitatile capatate de tine in cei nu'sh cati ani zici ca ai la politehnica.
    observ cu stupoare cum va dati cu parerea despre un subiect care va depaseste puterea de intelegere doar pt ca detineti un carton cu antet care, in opinia voastra, ar trebui sa tina loc de certificat de inteligenta. care inteligenta s-a vazut cand cu ocazia votului pt localele din buhu. ati votat cu unu' dovedit ca a uzat de fals. vi-l meritati, cu tot cu carnatii din cartea recoardelor.
  • +1 (3 voturi)    
    Fuga de responsabilitate (Marţi, 21 iulie 2009, 15:59)

    florin [anonim]

    M-am cam saturat sa aud astfel de scuze: "la celalalt e mai rau!"

    Legea trebuie respectata si atat. Legile se discuta doar in Parlament nu si inafara lui. Numai asa putem avea respect si autoritate a statului.
    Nu este normal ca fiecare parvenit catarat la putere sa emita pareri doar pe baza buzunarului sau umplut prin furt (cu acoperire legala, bineinteles!)
  • -3 (3 voturi)    
    Analfabetii (Marţi, 21 iulie 2009, 16:48)

    George [anonim]

    Cel mai tare ma distreaza cand Vanghelie si Basescu isi dau cu parerea despre invatamant.... Unul a facut liceul la batranete, celalalt a fost ultimul din liceu.... Chiar nu se gasesc niste oameni cu scoala facuta pe bune sa-si spuna parera despre invatamant ?
    • +1 (3 voturi)    
      Prim-ministru repetent (Marţi, 21 iulie 2009, 17:16)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui George

      Ai uitat sa spui ca am avut un prim-ministru repetent care ne-a guvernat 4 ani, s-a razboit cu dascalii si ne-a lasat inglodati in datorii.
      • -3 (3 voturi)    
        Corect (Marţi, 21 iulie 2009, 18:07)

        George [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

        Corect.
        E pretenarul ala a lui Base de care l-a departit doar un biletel galben.
        Nu l-am mentionat insa aici pentru ca el nu s-a bagat in discutia asta cu invatamantul. Si nici nu e asa analfabet ca cei doi mentionati mai sus (incompetent si smecher insa da...)
  • +1 (5 voturi)    
    vanghelie care nu este (Marţi, 21 iulie 2009, 16:51)

    coby007 [anonim]

    Din cate stiu Vanghelie e student la fac. de Drept si Finante si nu cred ca la o institutie de stat. Deci poate saracutu' sa simtit cu musca pe caciula.
  • 0 (2 voturi)    
    SA (Marţi, 21 iulie 2009, 17:42)

    sabo [utilizator]

    desfiinteze toate scolile astea de nmic!
    si de stata si de orice, facute pe te -miri-unde!
    vorba ceea....te duci turist si vii jurist!
    se refera la herculane...dar mai sunt si altele la fel.
    sa le rada pe toate, iar diplomele anulate...vine unu si imi face o injectie si aleluia!
    asta e....aici ebub ca astia nu sunt nimic...ne desfiinteaza
    cred ca asta si tolereaza nebunii care conduc!
  • -1 (1 vot)    
    ahaaa...! (Marţi, 21 iulie 2009, 19:31)

    ploiesteanu [utilizator]

    Vezi vorba lui Vanghelie ?... Sunt destui prosti care au terminat la stat, de ce n-ar fi si in invatamantul privat ! Corect ! Ba, daca tu esti tantalau si analfabet, ii vrei pe toti la fel ?!
    • -1 (1 vot)    
      de... (Marţi, 21 iulie 2009, 21:17)

      tonsberg [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      zici ca el este tantalau ,ai perfecta dreptate dar vezi ca tocmai prastii au tupeu si singur nu sa pus acolo unde este de atitea mandate la fel ca el multi altii,....cine ia votat ,doi mici si o felie de piine,o sarmaluta,deee.....luati iar micu si votatii ,dupa care rinjiti pe la colturi ,.ca navem aia ca nu avem alta pt ca a ciordito nustiu cine pe care l-am votat de romane de ramii cu amintirea micului,deeee....??
  • -1 (1 vot)    
    Sunt siderat! (Miercuri, 22 iulie 2009, 0:58)

    Ioan [anonim]

    Eruditul Vanghelie isi da cu parerea asupra validitatii unor diplome "universitare", EBA si Becali reprezinta Romania la UE...
    Mai oameni buni, ce dracu se intampla in tara asta? Unde vom ajunge?! Nu va dati seama in ce mediu vor creste copiii vostri?!
  • 0 (0 voturi)    
    USH (Miercuri, 22 iulie 2009, 11:56)

    ION [anonim]

    d-na.ministru nu a facut altceva decat sa dezbine oamenii!desteapta femeie!..sloganul acesteia;,,dezbina si cucereste!''....aceste personalitati ce se afla la putere au distrus sistemul privat,rand pe rand,intai economia si acum invatamantul privat,modern ce da dreptul prin constitutie oricarui cetatean indiferent de varsta,nationalitate,sex,religie ,dreptul la invatatura,munca si demnitate!....dreptul de a alege forma de invatamant si universitatea in care doreste sa-si dezvolte si sa-si aprofundeze cunostintele.ush,a stiut sa-si promoveze invatamantul,prin politica de marketing defasurata,prin implementarea a unui nou mod de evaluare a cunostintelor prin intermediul testelor tip grila,pe calculator,eliminand astfel cel mai daunator obicei,,spaga''.cu cat examenele sunt mai dure si incearca sa puna omul in dificultate,cu atat,,spaga maria sa''este mai mare.uitati-va si in invatamantul de stat ce se intampla si apoi judecati si desfintati o universitate privata!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi