Ministerul Turismului, restant la transparenta: cum imparte Elena Udrea cel mai mare buget de publicitate din Romania

de Attila Biro     HotNews.ro
Luni, 20 iulie 2009, 18:04 Actualitate | Esenţial

Ministerul Turismului
Foto: HotNews.ro
Ministerul Turismului are restante in ce priveste furnizarea de informatii detaliate despre contractele de publicitate incheiate cu institutiile mass-media. HotNews.ro le-a cerut inca din luna mai, insa detaliile n-au venit nici astazi, cu exceptia citorva informatii de ordin general. Cei 200.000 de euro dati de ministerul condus de Elena Udrea la Realitatea TV pentru emisiunea Realitatea All Inclusive, cei 1,3  milioane pentru Eurosport si CNN si alte cateva cifre sunt singurele informatii disponibile. Contractele integrale n-au fost date insa publicitatii. HotNews.ro va prezinta inventarul sumelor cheltuite de Ministerul Turismului, precum si solicitarile oficiale la care institutia nu a raspuns inca.

UPDATE: Au trecut 49 de zile de cand Ministerul Turismului nu a raspuns la una din cererile oficiale transmise de HotNews.ro

Ministerul Turismului a cheltuit 3 milioane de euro pentru promovarea turismului romanesc. Suma a fost facuta publica in repetate randuri de catre ministrul Elena Udrea. Pana in prezent au fost facute publice urmatoarele contracte de publicitate si urmatoarele sume.

  • 200.000 de euro-parteneriatul dintre minister si Realitatea Tv pentru emisiunea Realitatea All Inclusive.
  • 1.300.000 de euro - contractele de publicitate incheiate cu Eurosport si CNN pentru promovarea campaniei "Romania, land of choice".
  • 39.000 de euro - contract de publicitate incheiat cu Antena 3.
  • 100.000 de euro - contract de publicitate incheiat cu ProTv.
  • 60.000 euro - contract de publicitate incheiat cu Realitatea TV (contract distinct fata de cel pentru emisiunea Realitatea All Inclusive).
In total au fost facute publice contractele de publicitate pentru suma totala de 1.699.000 de euro. Pentru restul de 1.300.000 de euro (diferenta pana la 3 milioane de euro), Ministerul Turismului nu a facut publice contractele incheiate.

In ultimele zile, presa a dezvaluit cum a cheltuit Elena Udrea sutele de mii de euro pe contracte de publicitate, unele negociate direct fara licitatie.

In iunie, HotNews.ro a prezentat, in premiera, informatii legate de contractele de publicitate semnate de Elena Udrea.
- Joi, 25 iunie 2009: Cum percep televiziunile taxa de protectie. Metoda Ridzi si altele

Metoda sponsorizarii generoase. Cine are bani de dat la televiziuni are linistea asigurata. Ministerul Turismului, de pilda, sponsorizeaza emisiunea Realitatea All Inclusive cu aproape 200.000 de euro. Intamplator sau nu, ministrul Elena Udrea e scutita de critici si se bucura – asta o poate confirma orice producator din Realitatea – de un regim preferential. Se bucura de transmisii in direct, de interviuri inregistrate o data, de doua sau de trei ori, pana cand ministrului ii place cum iese. Acest tip de sponsorizare, altfel perfect legal, pare sa functioneze ca o taxa de protectie.

HotNews.ro a cerut din luna mai contractele de publicitate incheiate de minister pe lunile aprilie si mai. Pe 4 iunie, ministerul raspunde, mentionand doar contractele incheiate cu Realitatea Tv, Pro Tv si Antena 3.

Tot pe 4 iunie, am cerut ministerului sa faca publice contractele de publicitate incheiate in lunile ianuarie, februarie si aprilie. La aceasta solicitare, Ministerul Turismului nu a raspuns nici acum, adica dupa aproape o luna si jumatate de la formularea cererii. In conferinta de presa de joi, 16 iulie, Elena Udrea a declarat ca ministerul va raspunde la solicitarile jurnalistilor in termen de 24 de ore.
Pana astazi au trecut 49 de zile de cand Ministerul Turismului nu a raspuns la cerea oficiala formulata pe data de 4 iunie.



Joi, 16 iunie, HotNews.ro a mai formulat o solicitare oficiala. Iata textul integral:

In baza legii 544/2001, va solicit urmatoarele informatii cu caracter public:
1. Toate contractele de publicitate incheiate de Minister de la inceputul mandatului doamnei Elena Udrea.
2. Mentionati si toate parteneriatele incheiate de Ministerul Turismului si institutiile mass/media din Romania.
3. La informatiile solicitate mai sus, mentionati pentru contractele de publicitate sumele alocate pentru fiecare contract, compania cu care a fost incheiat contractul si durata acestuia.
4. La parteneriatele incheiate cu institutiile mass-media, mentionati institutia media cu care a fost incheiat parteneriatul, durata acestuia si suma pe care o aloca Ministerul Turismului.
Biroul de presa a transmis ca solicitarea a fost inregistrata cu numarul 623/16.07.2009.

Cu toate ca biroul mass-media al MT a asigurat HotNews.ro ca vor raspunde in 24 de ore la cerea de joi 16 iulie, pana astazi nu am primit raspunsul solicitat. Au trecut 5 zile de la inregistrarea cererii

Dupa ce Ministerul Turismului si-a prezentat bilantul pentru primele sase luni de activitate, Jurnalul National a lansat o campanie prin care dezvaluie cum s-au cheltuit banii pentru evenimentele de promovare a turismului din Romania.



Detaliile contractului cu Realitatea TV si alte contracte de publicitate

17 iulie 2009, HotNews.ro scrie Cat a platit Elena Udrea ca sa devina coproducator la televiziunea lui Vantu
Reprezentantii Ministerului Turismului sustin ca nu au organizat licitatie publica pentru cei 200.000 de euro pentru ca emisiunea All Inclusive este singura emisiune care se potrivea pentru ceea ce doreau ei sa faca. “Am ales aceasta emisiune pentru ca era singurul format care ni se potrivea pentru ceea ce voiam noi sa facem. Era singura emisiune pentru turism care promova destinatii turistice din Romania”, a declarat Sorin Munteanu, secretar de stat al Ministerului Turismului.

Mai aflam si detalii despre alte contracte incheiate de ministerul condus de Udrea si televiziuni.

  • 169.308 lei pentru realizarea unei campanii publicitare pe tema sarbatorilor pascale in Bucovina si pe litoral in perioada 03 aprilie-17 aprilie 2009 - Antena 3 a fost incheiata cu S.C. Clir Media S.R.L..
  • 421.240 lei pentru realizarea unei campanii publicitare pe tema sarbatorilor pascale in Bucovina si pe litoral in perioada 04 aprilie-17 aprilie 2009 - PROTV a fost incheiata cu S.C. Media Investment Comunication S.R.L..
  • 254.351,8 lei pentru realizarea unei companii publicitare in vederea promovarii programelor turistice de Paste in Bucovina si Lumina la malul Marii in perioada 01 aprilie-17 aprilie 2009 – Realitatea TV a fost incheiata cu S.C DBV Media House S.R.L.

19 iulie 2009, Jurnalul National face noi dezvaluiri despre contractul de peste 1 milion de euro incheiat de Elena Udrea cu Eurosport.
“Pentru campania de promovare "Romania, land of choice", care urmeaza sa intre in grila de publicitate a postului Eurosport din august pana in decembrie, autoritatile de la Bucuresti platesc un milion de euro pentru 1.025 de spoturi publicitare. Campania de promovare pe acelasi post de televiziune a costat Croatia 400.000 de euro, suma care a inclus 805 spoturi.

Elena Udrea, mogulul banilor publici pentru publicitate

Miza contractelor de publicitate, a parteneriatelor pentru promovare sau a contractelor pentru diferite evenimente de promovare organizate de Ministerul Turismului este imensa, ministerul condus de Elena Udrea avind cel mai mare buget de publicitate al unei institutii publice din Romania.

Sumele alocate de Ministerul Turismului vor creste exponential datorita faptului ca Romania va beneficia, pana in anul 2013, de 73 de milioane de euro pentru promovarea brandului de tara, dupa cum au anuntat chiar reprezentantii ministerului la bilantul de 6 luni. Adica cel putin 18 milioane de euro anual.

Experienta altor ministere si lipsa raspunsurilor la solicitarile oficiale sunt doua dintre motivele pentru care HotNews.ro insista asupra transparentei in alocarea de fonduri de catre Ministerul Turismului. Un buget anual de publicitate de peste 18 milioane de euro reprezinta o miza uriasa pentru piata media, care nu-si mai poate permite derapaje similare cu cele dezvaluite deja in cazul Ridzi – 2 Mai de catre jurnalistul Catalin Tolontan.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

4524 vizualizari

  • +1 (13 voturi)    
    Udrea Nutzi ... premiata cu "Juma de Jigodriţzi" (Luni, 20 iulie 2009, 18:35)

    Mitica [anonim]

    Pentru modul în care contorsionat legea, în timp ce este în funţia publică, d-na încă ministru Udrea Nuţi primeşte o jumătate de Jigodriţzi - noul etalon pentru hoţie, aroganţă şi nesimţire în funcţia publică.

    Acestă noua unitate de măsură - care nu a fost încă omologată de Comisia Înternaţională pentru Metrologie şi Măsuri de la Geneva, este unitatea de măsură pentru tupeu cu care se măsoară aroganţa politicienilor care încalcă legea. La fel ca unitatea de măsură pentru capacitate electrică - coulombul - valorea nominală de 1 jigodriţzi este foarte mare şi greu de atins în aplicaţii practice.

    Pentru înregistrarea primei performanţe de acest. doamna fostă ministru al teraselor, scenelor şi înscenărilor - Monica Jigod Riţzi, "eroina de la Jiu" va fi pururi amintită cu numele acestei unităţi de măsură.

    Pentru doamna ministru - care a cumparat imagine publica de la anumite televiziuni primeste un premiu de jumătate de jigodriţzi, propoţional cu tupeul şi aroganţa sa.

    Drept bonus - special pentru d-na Udrea Nuţi ot Pleşcoi - toate huiduielile noastre !

    "Patria şi Dreptul Meu !"

    Români, demascaţii pe toţi ca ea - pedelicii hoţi, oamenii Bokkutului din funcţii publice !
  • +6 (6 voturi)    
    turcia all inclusiv (Luni, 20 iulie 2009, 19:12)

    daniel [anonim]

    am vazut in emisiunea de promovare o ora despre turcia si despre serviciile din antalia (de altfel cele mai bune) cumva inisterul turc a platit ceva....erau numai interviuri cu agentii care promovau turcia,!!! ce se intampla? in ce tara traim?
  • +3 (3 voturi)    
    realitatea e ca... (Luni, 20 iulie 2009, 22:43)

    bubu [anonim]

    pe Realitatea online nu am gasit nimic despre subiectul asta! oare de ce????!!!!!
    • 0 (2 voturi)    
      de ce? (Marţi, 21 iulie 2009, 9:39)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui bubu

      hai sa o intrebam pe eba....eba stieeee!!!!!!!!
      • +3 (5 voturi)    
        Eeeeeeeeeeee...!!! (Marţi, 21 iulie 2009, 11:44)

        maria [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Ce sa stie fonfaita aia? Toate "jocurile" le-a facut tac-su cu amantele lui! Ea e "neprihanita", ca doar are mintea odihnita si nu se pricepe decat la agatat baieti de Bamboo!!! Era sa uit, si sedus babalaci ca cristoiu!!!
  • +1 (3 voturi)    
    pai de ce spuneti tampenii? (Marţi, 21 iulie 2009, 10:48)

    popescu ionescu [anonim]

    Draga Attila,

    cum ai ajuns la concluzia ca e cel mai mare buget de publicitate din Romania?
    De ce simtiti nevoia sa spuneti tampenii neacoperite? Intrebati si voi inainte oameni din piata care se pricep si au idee de asa ceva.
    Ca uite asa am tendinta sa am mari indoieli in ceea ce priveste detaliile pe care le dati mai departe in articol.
  • +5 (5 voturi)    
    bani aruncati... (Marţi, 21 iulie 2009, 11:26)

    geo12 [utilizator]

    nu inteleg de ce trebuie sa se faca promovare si in romania?!...exista cineva in tara asta care sa nu stie ca avem o mare, niste munti si o delta?...exista cineva care sa nu stie despre conditiile deplorabile oferite? inteleg ca vrem sa pacalim strainii sa vina la noi, dar de ce se arunca bani si pt a incerca sa ne pacalim pe noi insine?! si in plus nu e nevoie de un minister pt o campanie de promovare ( o pot face si eu cu de 100 de ori mai putini bani)... dar na, e mult mai vizibil sa faci ceva de genul asta ca sa-ti faci imagine decat sa incepi niste proiecte de infrastructura ale caror rezultate s-ar vedea mult mai tarziu...asta face guvernul actual in frunte cu Base : ia masuri nefolositoare pt tara dar folositoare pt imaginea lor!
    • +3 (5 voturi)    
      Schnuk (Marţi, 21 iulie 2009, 12:13)

      G [anonim] i-a raspuns lui geo12

      Pt ca udrea si marinarul au nevoie de complicitatea televiziunilor din tara ca sa castige alegerile si folosesc reclama stupida in tara ca sa ii mituiasca.
    • +1 (1 vot)    
      cum? nu sunt aruncati... (Miercuri, 22 iulie 2009, 13:02)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui geo12

      dupa ce a pierdut dali contractele din bucuresti, trebuie si udrea sa mai ia niste banuti pentru gentile ei de undeva...
      nici nu mai conteaza ca e inutila campania, tot ce conteaza e sa iasa niste banuti cui trebuie si sa creasca imaginea pentru alegerile din toamna
  • +2 (4 voturi)    
    bani aruncati... (Marţi, 21 iulie 2009, 11:27)

    geo12 [utilizator]

    nu inteleg de ce trebuie sa se faca promovare si in romania?!...exista cineva in tara asta care sa nu stie ca avem o mare, niste munti si o delta?...exista cineva care sa nu stie despre conditiile deplorabile oferite? inteleg ca vrem sa pacalim strainii sa vina la noi, dar de ce se arunca bani si pt a incerca sa ne pacalim pe noi insine?! si in plus nu e nevoie de un minister pt o campanie de promovare ( o pot face si eu cu de 100 de ori mai putini bani)... dar na, e mult mai vizibil sa faci ceva de genul asta ca sa-ti faci imagine decat sa incepi niste proiecte de infrastructura ale caror rezultate s-ar vedea mult mai tarziu...asta face guvernul actual in frunte cu Base : ia masuri nefolositoare pt tara dar folositoare pt imaginea lor!
  • -1 (1 vot)    
    Da' pe ce sa se cheltuie banii... (Marţi, 21 iulie 2009, 11:54)

    LauraC [anonim]

    ...daca nu pe publicitate? Cum promovezi turismul? Ca acum ceva vreme, tot pe aceste forumuri, lumea se plangea ca nu aude nimic de promovarea Romaniei, de activitatile MT, etc. Acum ca se promoveaza, lumea se plange de ce? Cat credeti ca costa difuzarea unui clip de promovare de X secunde pe un post de televiziune national (sau international) pentru o perioada de Y luni? 3 lei? Cum ati vrea sa se promoveze turismul (sau orice altceva) cel mai bine, daca nu prin mediul cu cel mai mare impact in tara asta - mass-media?

    Exista multi care nu stiu ce avem in Romania, mai degraba i-am ridica de pe scaune din fata televizorului. Exista multi in afara tarii care nu stiu ce avem in Romania, mai degraba am incerca sa-i aducem aici.

    Elena Udrea isi face treaba cu bugetul pe care l-a primit.

    Nu mai aruncati cu pietre. Lucrurile nu se pot schimba intr-o noapte; exista servicii reprosabile/deplorabile, dar existe si servicii bune.

    O zi buna si o viata plina de optimism va doresc!
    • +1 (1 vot)    
      Hibernate (Marţi, 21 iulie 2009, 12:34)

      G [anonim] i-a raspuns lui LauraC

      Laura, treb sa fi hibernat in ultimele saptamani.

      Subiectul s-a discutat de N ori si s-a argumentat de ce nu e nevoie de publicitate acum pe plan international, ca sa nu mai zic national, si de ce ar fi nevoie pt a atrage turisti si a le si oferi ceva.

      Publicitatea abia apoi si anume in afara tarii!
    • +1 (1 vot)    
      aleluia... (Marţi, 21 iulie 2009, 13:18)

      cipi [anonim] i-a raspuns lui LauraC

      ...si am ridicat-o in slavi pe Udrea.. hai sa fim seriosi, e clar ca le-au iesit si la iubitii nostrii conducatori niste bani frumosi... cu cata nerusinare se intampla toate astea..ca si cum noi am fi niste marionete. Si inca o chestie..nu stiu daca e adevarat dar parca am auzit pe la televizor ca scumpa de Elena Udrea nu stie nici macar engleza s-o vorbeasca cursiv ! pai cum vrei sa fi ministrul turismului si sa promovezi Romania daca tu nici nu stii sa vb o limba de circulatie internationala !!! Noi toti cei care traim in Romania si ne lasam condusi de asa niste oameni, iar singurul lucru pe care il facem este sa scriem niste comentarii pe diferite site-uri nu stiu daca meritam o soarta mai buna... Nu stiu ce, dar trebuie sa facem ceva..sa iesim in strada, sa tipam sau dracu-stie-ce ...numai sa facem ceva.. Ca votul stim doar ca nu rezolva nimic..
    • 0 (0 voturi)    
      si unde ai vazut "promovare"? (Miercuri, 22 iulie 2009, 12:25)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui LauraC

      Unde ai vazut tu "promovarea turismului in Romania"? Ca eu n-am vazut decat ca se "promoveaza" Udrea (lucru care DINTR-O DATA face pe unii sa nu mai vrea sa mearga prin loc'shoare altfel frumusele, ca risca sa dea peste madam Sacâz, cu trupa ei de bodyguarzi si cu restul clicii)
  • +2 (2 voturi)    
    Emisiunea (Marţi, 21 iulie 2009, 12:08)

    hic sunt leones [utilizator]

    nu se putea face la TVR?
  • +2 (4 voturi)    
    In pat cu dusmanul (Marţi, 21 iulie 2009, 12:33)

    oschy [anonim]

    mogulul vantu nu mai este hot si borfas si anti basescu.
    sa vedeti in toamna impacare in p-ta independentei si pupaturi basescu -vantu.
    apoi campanie electorala prin reactivarea ziaristilor ppc-isti
    promoveaza turismul in romanica acum cand la nivel mondial este saracie si lumea nu prea se mai duce in concedii ca nu are bani.
    pt metresa s-ua luat bani de la agricultura,justitie,mi, apararet
  • +2 (2 voturi)    
    Cu o publicitate nu se... (Marţi, 21 iulie 2009, 13:01)

    Adrian [anonim]

    ... face primavara. Problema noasta nu este ca nu suntem promovati ci este in alta parte. Deschidem o discutie care nu rezolva o problema ci o ascunde.
  • -1 (1 vot)    
    voi de unde primiti banii? (Marţi, 21 iulie 2009, 13:28)

    andrada [anonim]

    Dar voi de cine sunteti platiti? Pentru ca ar fi o insulta la adresa inteligentei noastre sa credem ca aceasta campanie nu este sponsorizata de un " fan " al lui Basescu, toti cei vizati de voi, fiind oamenii presedintelui. Dati in ei pentru a-l ataca pe Basescu.
    • -1 (1 vot)    
      eu as formula altfel (Marţi, 21 iulie 2009, 22:57)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui andrada

      si anume: cate astfel de campanii au facut nenisorii astia de la hotnews pe vremea lui Iliciov??? la cati dintre alesi si/sau numiti au socotit fiecare banut? pe cati au criticat ei - si altii ca ei - pana nu a venit Base? ca eu imi amintesc ca, in afara de aia de la Roamania Libera, nimeni nu comenta absolut nimic! se tarau ca viermii - toti analistii cu coloana (si blog) de azi!
      • 0 (0 voturi)    
        prostii! (Miercuri, 22 iulie 2009, 12:21)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Pana cand il pupau in f*nd pe Base, nu va puneati problema "pe cine au criticat ei?" - nu mai pridideati cu laudele pt. Hotnews!

        In realitate, le-am ramas "fidela" TOCMAI pentru ca au promovat transparenta si au incurajat dezbaterile, inca "de pe vremea lui Iliciov" (cu toate ca, la inceput, aveau alt nume).
        Ca altfel, la cat de mult il iubeau pe Base (cu toata clica lui) acum vreun an, mai-mai ca i-as fi parasit - dar mai au inca, la mine, un "capital de incredere" de pe vremuri mai vechi.

        Asa ca poti mata linistit sa canti la alta masa - HotNews chiar a STIUT sa isi atraga un grup fidel de cititori. Ca de-alde Base nu place acestora, e problema LUI, nu a HotNews!
        • -1 (1 vot)    
          desi te scremi de fiecare data (Miercuri, 22 iulie 2009, 16:14)

          zaboo [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          niciodata nu reusesti sa raspunzi la ce scriu eu - doar bati campii! exact ca marele iliciov, care incepea o fraza si termina alte trei - toate fara NICIO legatura cu subiectul! cat despre fidelitatea de care pomenesti - afla ca prefer un caine unuia care e depasit de vremuri! noroc bun! e urarea care se potriveste grupului din care faci parte cu mandrie!!
          • 0 (0 voturi)    
            loooolllllllll ;)))))))))) (Miercuri, 22 iulie 2009, 16:36)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

            Pai, nu voiam sa-ti raspund TIE - cu voi, astia, "postacii de partid" n-are nici un sens sa intri in vorba :))

            Eu scriu pentru ceilalti, ãia normali la cap, care intra pe HotNews ca sa se informeze.

            Cat despre "noroc bun" si "grupul din care fac parte cu mandrie" - poti sa i-l servesti lui Base, ca nu doar ca are gandire si comportament de "acel tip" dar mi se pare ca i-a si ajutat pe ortaci, in calitate de ministru al transporturilor, sa ajunga la Bucuresti, prin '90 - '92...

            Cred ca "bun", "bine" sunt etichete de care nu se pot dezlipi cei de la PD-LSD
        • 0 (0 voturi)    
          si ca sa vezi cat esti de daramata... (Miercuri, 22 iulie 2009, 18:03)

          zaboo [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          citez: "Ca altfel, la cat de mult il iubeau pe Base (cu toata clica lui) acum vreun an, mai-mai ca i-as fi parasit" - tu singura spui (ca ultima imbecila) ca domnii carora le esti "fidela" au inclinat spre o tabara anume... iar PRESA, mahnito, TREBUIE sa fie IMPARTIALA!!! dar - din cate citesc eu printre randuri - nu cred ca ai aflat ce e aia...
    • 0 (0 voturi)    
      teoria conspiratiei :-p (Miercuri, 22 iulie 2009, 12:27)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui andrada

      Nu e nevoie sa plateasca nimeni pe altii "pentru a-l ataca pe Basescu" - e capabil BINE sa-si dea singur cu stangu-n dreptu si sa ii intoarca impotriva lui pe fraierii care l-au sustinut!
  • +1 (1 vot)    
    reclama la sfarsit (Marţi, 21 iulie 2009, 18:47)

    ionel [anonim]

    mai intai trebuie asigurata infrastructura si restaurate atractiile turistice. Acum cateva zile citeam un articol despre starea jalnica de la Sarmisegetuza. Capitala dacilor si a Daciei romane este lasata la izbeliste. Vestigiile neprotejate, nu exista ghid, etc. etc. Multe alte potentiale atractii turistice sunt pe cale sa dispara. Bisericile gotice si cetatile din Ardeal de exemplu. Ele ar trebui mai intai restaurate, asigurata infrastructura de acces, abia apoi reclama.
  • 0 (0 voturi)    
    pai, cum? (Miercuri, 22 iulie 2009, 12:31)

    Codruta N [utilizator]

    Cum sa va raspunda la intrebari, cand erau ocupati sa le raspunda celor de la Jurnalul National, care le-au pus de vreo 2 ori mai multe?

    Si cine stie cati carcotashi or mai fi ingrijorati de cum sunt cheltuiti banii LOR (din impozite si taxe)? DACA s-ar trezi toti, tam-nesam, sa puna intrebari?

    Pai, daca Udrea semneaza prea multe docomente, CAND ar avea timp sa se mai plimbe? :-p
  • +1 (1 vot)    
    bravo udrea... (Miercuri, 22 iulie 2009, 12:59)

    liviu_ [utilizator]

    e de admirat aceasta femeie....
    in numa cateva luni de cand este ministru a rezolvat toate problemele ce impiedica dezvoltarea tturismului (drumuri, servicii, mizeria etc) si acum se ocupa de ultima problema ce impiedica romania sa depaseasca ibiza sau hawai: faptul ca lumea nu stie de aceasta tara...

    ce sa mai zic... ca sa ai tusirm tre sa ai si conditii... ma cam indoiesc ca o sa vina neamtul in romania, ca sa stea 3 ore blocat in trafic, ca sa i se dea la all-inclusive salata de varza si cartofi fierti, sa asculte fortat manele pe plaja si sa faca slalom printre gunoaie (si gropi)...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă