VIDEO Radu Mazare, in rol de ofiter german, pe scena unei prezentari de moda. Centrul pentru Combaterea AntiSemitismului: Primarul a incalcat legea, este un act de iresponsabilitate civica

de Ella Moroiu     HotNews.ro
Luni, 20 iulie 2009, 9:37 Actualitate | Esenţial

Radu Mazare, in uniforma nazista
Foto: Agerpres
Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului a transmis o sesizare Procurorului General al Romaniei, Laura Codruta Kovesi, in care arata ca primarul Constantei, Radu Mazare, "a incalcat Legea 107/2006 dar a si instigat un minor sa ii urmeze exemplul educandu-l pe acesta sa trateze legislatia in vigoare cu dispret".

Reactia organizatiei vine dupa ce, duminica seara, la Mamaia, primarul Radu Mazare a aparut pe scena unei prezentari de moda imbracat in uniforma de ofiter german, in fata unui public numeros. Alaturi de edil a venit si fiul acestuia, purtand uniforma de ordonanta de ofiter german. Impreuna, cei doi au defilat in fata spectatorilor in pas de parada.

Maximilian Katz, directorul Centrului pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului, a transmis catre Procurorul General urmatoarea sesizare:

"Pe data de 19 Iulie 2009 , la Mamaia, in cadrul unei prezentari de moda, Dl. Radu Mazare, Primarul Constantei, a aparut pe scena, in fata unui public numeros, imbracat in uniforma de ofiter nazist.

Dl. Radu Mazare a aparut in public insotit fiind de fiul sau, si el imbracat in uniforma de soldat nazist. Cei doi au defilat, in fata publicului, in pas nazist.

Dl. Radu Mazare este o persoana care detine o functie publica: in aceasta capacitate are datoria nu numai sa respecte legile statului, dar sa si vegheze ca ele sunt implementate", se arata in comunicatul Centrului remis HotNews.

"Consideram ca in aceste conditii, institutiile, carora adresam acest protest, au datoria sa ia masurile necesare pentru ca mesajul trimis de Dl. Mazare publicului larg sa fie inteles corect in special de cei care acum au motive intemeiate sa creada ca a purta uniforme naziste si a defila in pas de gasca este legal si chiar la moda in Romania.

Implicarea fiului Dlui Radu Mazare, de catre tatal sau, in acest caz, este un act de iresponsabilitate civica care trebuie tratat ca atare", mai spun reprezentantii Centrului.


Lege privind interzicerea organizatiilor si simbolurilor cu caracter fascist, rasist, sau xenofob si a promovarii cultului unor persoane vinovate de savarsirea unor infractiuni contra pacii si omenirii prevede ca utilizarea in public a simbolurilor fasciste, rasiste sau xenofobe se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

15766 vizualizari

  • +22 (30 voturi)    
    wow (Luni, 20 iulie 2009, 9:42)

    stef [anonim]

    as zice ca-l prinde bine...
    • -11 (17 voturi)    
      foarte tare, aviz prostilor (Luni, 20 iulie 2009, 16:30)

      moi [anonim] i-a raspuns lui stef

      foarte tare, daca am muschi ii arat. nota 10 de la mine pt dl mazare.
    • +1 (7 voturi)    
      pedeapsa. (Luni, 20 iulie 2009, 16:30)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui stef

      Eu zic sa-i scoatem ochii.
  • +12 (36 voturi)    
    de la un retardat, nici nu poti avea pretentii (Luni, 20 iulie 2009, 9:46)

    ion ion [anonim]

    Departe de mine gandul sa fiu nepoliticos, dar nu pot sesiza ca de la un prost, cu bani si cu pretentii cei drept, nici nu poti avea alte asteptari. Pacat ca avem asa " modele ", asa '" clasa privilegiata ", asa " conducatori ". Am folosit ghilimelele, pentru a nu fi gresit inteles. Cuvintele au greutate, te obliga la respect, cu " oamenii " pe care le folosesc- pe cuvinte, stau rau.
    • -6 (28 voturi)    
      Cam ca asta, sunt toti in PSD ! (Luni, 20 iulie 2009, 10:01)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      Dilimache nu isi da seama cat rau a facut PSdului ; acum chiar ii invit pe cei din PDL sa faca Caterinca Nationala cu dilimachele asta iar pe Maximilian Katz, directorul Centrului pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului,sa il urmareasca international pana il vad in lanturi pe imbecil !
      • 0 (0 voturi)    
        ia-ti medicamentele si citeste Patapievici (Marţi, 21 iulie 2009, 14:54)

        aa [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        prietene esti cel putin indoctrinat.
    • 0 (2 voturi)    
      oare ? (Marţi, 21 iulie 2009, 11:26)

      danzigk [utilizator] i-a raspuns lui ion ion

      ati sarit toti pe el doar ca e Radu Mazare (nu-l inghit pe individ - da' asta nu are legatura).
      De ce nu ati sarit in sus (aici includ si "marele" Centru pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului) la jugulara lui Tom Cruise - ca si el a imbracat uniforma nazista ? sau alti 1 milion de actori/modele/etc ????? Nu cumva tot voi ati facut gura si la zvastica pictata pe poneiul roz din NY ?
      E arta prostilor... daca nu o intelegeti, luati o mina ganditoare si taceti dreq !!!
    • -1 (1 vot)    
      oare asta e libertate??? (Marţi, 21 iulie 2009, 16:16)

      Forrest Gump [anonim] i-a raspuns lui ion ion

      prostul esti tu......autismul care te face sa scoti balarii d astea din creierul ala de pitulice de munte nu te poate face sa realizezi ca are dreptul sa poarte ce vrea ......daka nu purta nimik nu facea atata valva ....ma mir kum de ai nimerit p aici...oricum frumoasa tinuta..
      • 0 (0 voturi)    
        pai sa stii.... (Miercuri, 22 iulie 2009, 0:08)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui Forrest Gump

        ....eventual se facea de rusine(ca nu-i cu toate facultatile mintale:"lipseste un dog la el"-zise profu' lui Gulita )si atunci se impunea o intrebare:-cum de a ajuns primar al unui oras cum e Constanta?
        dar asta-i alta poveste;trist e, ca astfel de oameni au ajuns in functii de conducere si atata-i poate capul ,ca sa iasa-n evidenta sau sa se faca remarcat;cam putin,sau poate prea mult? in mod normal nu te legi la cap daca nu te doare,probabil d-l Mazare s-a legat preventiv(probabil ca daca stia ce "valuri" o sa starneasca ar fi dat foc celor doua costume naziste,evident ,nu in public) sa auzim numai de bine
  • +16 (28 voturi)    
    papagal in uniforma (Luni, 20 iulie 2009, 9:47)

    herr mazare [anonim]

    nu mai dati atata atentie unui papagal...herr mazare pe asta se bazeaza, iar voi ii promovati imaginea.
  • -7 (43 voturi)    
    mda (Luni, 20 iulie 2009, 9:53)

    rdr [utilizator]

    si care-i problema? mai bine nazist decat comunist.
    • +12 (28 voturi)    
      Mai bine informeaza-te... (Luni, 20 iulie 2009, 10:05)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui rdr

      ... ca sa nu mai crezi ca daca alegi nazismul in locul comunismului iesi in castig. Istoria se scrie si studiaza pentru a se evita repetarea unor greseli din trecut, dar e grav daca o confunzi cu o colectie de povesti nemuritoare si gandesti de parca ce este scris acolo nici n-ar fi existat.
      • +9 (25 voturi)    
        deocamdata... (Luni, 20 iulie 2009, 10:10)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        dobitocii se isterizeaza daca apari in tinuta nazista, dar daca afisezi secera si ciocanul alaturi de un revolver Nagan (de NKVD-ist) nu se streseaza nimeni! comunismul nu e demonizat asa cum ar merita; or, pana nu lovim in toti, pauza si cu nazismul! nu atac o mafie ca sa sustin alta, amigo!
        • +3 (11 voturi)    
          Si eu ce-am zis ?! (Luni, 20 iulie 2009, 11:09)

          Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Daca se "prefera" comunismul in locul nazismului sau invers, nu e niciun castig...
        • -8 (20 voturi)    
          ... (Luni, 20 iulie 2009, 12:20)

          cv [anonim] i-a raspuns lui clujean

          Cind americanii au ales intre cei doi descreierati, parca totusi nu s-au inselat: lagarele rusesti au fost "puiuti" pe linga cele naziste... In plus, comunistii n-au ajuns cu aberatiile pina a se considera rasa superioara.

          Cred c-ar fi fost mult mai crunt daca ar fi cistigat nazismul... Cred ca de aici si "isteria" cind vedem uniforme naziste...

          I
          • +4 (12 voturi)    
            Dezinformare totala !Raspuns! (Luni, 20 iulie 2009, 13:39)

            Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui cv

            D.P.D.V. Contabil Lagarele naziste,fasciste,hortiste,etc,+ victime cca 10-12 milioane. Holocaustul comunist : Lagare + victime cca 75-120 milioane de victime.Sunt statistici oficiale. DDD
            • +2 (4 voturi)    
              . (Luni, 20 iulie 2009, 14:08)

              sep [utilizator] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

              sa-i bagam in lista si pe japonezi, fara lagare, dar cu vreo 10 milioane omorati in Asia de Est :-)
              • +2 (6 voturi)    
                Raspuns sep utilizator! (Luni, 20 iulie 2009, 14:24)

                Danut D Deleanu [utilizator] i-a raspuns lui sep

                @ Sep : Am scris : etc. deci.. Asa si SUA a internat in lagare propriii cetateni de origine japoneza. Ca sa fim corecti.DDD
            • -6 (8 voturi)    
              Lagarele fasciste sau alt holocaust (Luni, 20 iulie 2009, 14:34)

              Dita [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

              Lagarele fasciste sunt un alt instrument de tortura folosit de biserica crestina impotriva evreilor , paganilor si comunistilor.
              De o suta de ani America Latina incearca sa organizeze proces crestinismului : lui Hristos si Reginei Maria a Spaniei vinovati pentru holocaustul savarsit impotriva popoarelor acestui continent pentru faptul ca nu au acceptat sa treaca la crestinism.
              • 0 (0 voturi)    
                atunci de ce ... (Miercuri, 22 iulie 2009, 0:16)

                muky [utilizator] i-a raspuns lui Dita

                ....nu li s-a intentat si cruciatilor un proces,ca doar au vrut sa-si impuna religia cu forta?
                hai da de..... cu bine
            • 0 (2 voturi)    
              Surse ale statisticilor ?! (Marţi, 21 iulie 2009, 0:16)

              cv [anonim] i-a raspuns lui Danut D Deleanu

              "Holocaustul comunist : Lagare + victime cca 75-120 milioane de victime." In timpul razboiului sau in 45 de ani de comunism?!...
              Banuiesc ca e vorba de epoca rosie. Daca Hitler ar fi cistigat razboiul, nu sunt convins c-am mai fi avut ocazia sa vorbim acum pe net: eu sunt saten cu ochi caprui... Nu sunt "rasa pura"... ;)
          • +1 (1 vot)    
            Arhipelagul Gulag (Marţi, 21 iulie 2009, 5:07)

            Nightprowler [utilizator] i-a raspuns lui cv

            Citeste cartea de mai sus, e scrisa de Soljenitin. Ai sa vezi ca situatia e inversa, au spus-o cei care s-au bucurat de cazare de genul asta la ambele parti.
        • +1 (3 voturi)    
          Uniforma Nazista? (Luni, 20 iulie 2009, 21:23)

          Vlad [anonim] i-a raspuns lui clujean

          E uniforma Wehrmacht-ului, nu a SS-ului sau Gestapo-ului. Nu confundati nazismul cu armata germana, chiar daca in final, aceasta a fost folosita ca o unealta in mana nazistilor. E ca si cum ai zice unui soldat roman din vremea lui Ceasca ca e comunist convins.
      • +13 (17 voturi)    
        pentru ce? (Luni, 20 iulie 2009, 10:53)

        bogo [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        1. istoria e scrisa de invingatori niciodata de invinsi deci cunoastem istoria care ne este prezentata (majoritatea dintre noi)
        2. uniforma nu e uiforma SS si nici nu prezinta insemne naziste
        3. nu sunt de acord cu zgandarirea subiectelor sensibile care vor cauza scandaluri pentru presa. suntem in campanie electorala dar astfel de manifestari nu isi gasesc rolul decat pentru cancanisme. nici cu subiectul autonomie din weekendul acesta nu sunt de acord.
        4. cat despre centrul de combatere a antisemitismului, nu pot decat sa spun in limbaj "internaut" LOL. altii care nici macar nu stiu ce ar trebui sa faca, sunt curios care sunt criteriile de angajare la dansii, pot sa pun pariu ca istoria nu prea are legatura cu fisa postului
        • +2 (4 voturi)    
          Probabil cureaua. (Luni, 20 iulie 2009, 14:32)

          Radu [anonim] i-a raspuns lui bogo

          "2.uniforma nu e uniforma SS si nici nu prezinta insemne naziste" te contrazic... priveste cureaua in filmulet .. are vulturu cu zvastica in ghiare.
          • +2 (4 voturi)    
            corect (Luni, 20 iulie 2009, 14:54)

            bogo [anonim] i-a raspuns lui Radu

            da, imi asum greseala, nu vazusem decat pozele in momentul in care am postat comentariul, filmuletul nu era available. in orice caz, uniforma la origine era una a armatei germane si nu are legatura cu SS. continui sa imi sustin ideea ca astfel de manifestari electorale sunt de prost gust si nu isi au rostul. in orice caz si-a atins scopul, vorbeste toata presa de el. din nou, ca in Romanica noastra scumpa, scandalul se vinde. parerea mea este ca era constient de acea catarama, care, oricum nu are lgatura cu uniforma in cauza. nu imi va putea schimba nimeni parerea ca este ceva intentionat pentru a deschide un subiect fierbinte.
          • +1 (5 voturi)    
            Cureaua (Luni, 20 iulie 2009, 16:53)

            contra [anonim] i-a raspuns lui Radu

            Svastica a fost adoptata in simbolistica oficiala a statului german (III Reich) destul de curand dupa ce partidul national-socialist a ajuns la putere, a.i. nu cred ca pe parcursul anilor de razboi a existat uniforma Wehrmacht (indiferent de arma) fara ea pe petlite, centura, etc. Ce diferentia un membru al SS de armata erau runele, cele doua simboluri gotice ce le reprezentau organozatia. Chiar daca gestul primarului Constantei e poate de prost gust, acuzele de antisemitism sunt deplasate si n-au corespondent in tinuta afisata.
      • +1 (1 vot)    
        Istoria se scrie (Luni, 20 iulie 2009, 22:12)

        enterco [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        ... de catre invingatori.
    • -4 (22 voturi)    
      chiar ? (Luni, 20 iulie 2009, 10:11)

      paul [anonim] i-a raspuns lui rdr

      Pe ce te bazezi cand spui chestia asta ? Cati ani ai tu baietzas ? Crezi ca e de ajuns ca te-ai uitat la documentare TV ca sa intelegi ceea ce spui ? Care sunt argumentele tale ? De ce mai bine nazist ? Sa-ti fi murit tie rudele in holocaust ...
      • +1 (17 voturi)    
        batrane... (Luni, 20 iulie 2009, 10:55)

        h_45h [anonim] i-a raspuns lui paul

        care sunt argumentele tale legate de existenta holocaustului? eu nu il neg, pentru ca nu ma lasa OUG 31/2002, cap.2, art. 6: "Negarea în public a holocaustului ori a efectelor acestuia constituie
        infractiune si se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi."

        Dar in afara de asta, ce argumente mai poti aduce? Tot documentare TV?
        • -1 (15 voturi)    
          Dovezi (Luni, 20 iulie 2009, 11:54)

          G [anonim] i-a raspuns lui h_45h

          Da o fuga pana in Germania, la Dachau, sau in Polonia, la Auschwitz.
          • 0 (0 voturi)    
            in Romania ... (Marţi, 21 iulie 2009, 14:45)

            aa [anonim] i-a raspuns lui G

            dragule ca aici ne aflam ...
            nu il neg pentru ca probabil a existat si la noi ... desi unele pareri sunt inca impartite.

            Si ca fapt divers acolo unde zici tu s-au facut unele dintre cele mai mari descoperiri dpv. medical dupa urma carora beneficieaza si traiesc acum mii poate milioane de oameni ... deci macar acei oameni nu au fost martirizati degeaba... desi felul in care s-a facut toata treaba a fost josnic si animalic.
        • -1 (13 voturi)    
          nu stiu ce varsta ai (Luni, 20 iulie 2009, 13:43)

          george [anonim] i-a raspuns lui h_45h

          nu te fac nici baietas,nici batran, dar este foarte trist si grav sa consideri ca nu a existat holocaustul, si cu o asa usurinta sa arunci niste vorbe. Ignoranta este una din cele mai grave probleme in romania.
        • -1 (1 vot)    
          ... (Marţi, 21 iulie 2009, 0:24)

          cv [anonim] i-a raspuns lui h_45h

          Rasfoieste cartea "Procesul de la Nuremberg"...
        • 0 (0 voturi)    
          argumente (Marţi, 21 iulie 2009, 18:06)

          dana [anonim] i-a raspuns lui h_45h

          Pai daca tot nu sunt argumente, atunci iti dau cu legea-n cap... Altminteri ai dreptul la libera exprimare. Doar sa nu spiu ce crezi. Doar ce se doreste.
    • +16 (28 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 20 iulie 2009, 10:25)

      f [anonim] i-a raspuns lui rdr

      iti dau dreptate. nazismul nu a omorat milioane de romani. comunismul da. si in plus aia e uniforma Wermachtului nu a SS-ului. deci nu e uniforma nazista. e o uniforma militara germana din al doilea razboi mondial. cat despre asa-zisul pas nazist ala se numeste in realitate pas de gasca si e folosit de multe armate in timpul defilarilor. daca ar fi salutat nazist ar fi fost ceva relativ suspect dar nu a facut acest lucru.in concluzie cei de la Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului sunt cam ignoranti.
      • -12 (18 voturi)    
        Definitie (Luni, 20 iulie 2009, 10:56)

        G [anonim] i-a raspuns lui f

        Fratioare, tu stii ce e aia nazist?
        • 0 (0 voturi)    
          da (Marţi, 21 iulie 2009, 12:04)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui G

          nazistul e contracandidatul comunistului la stapanirea lumii; alte intrebari?
      • +8 (20 voturi)    
        coorect! (Luni, 20 iulie 2009, 11:00)

        Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui f

        Exact. Aia e uniforma Wermachtului, nu e uniforma SS. Doar ca unii sunt prea sensibili si trebuie sa-si justifice cumva activitatea.
        • -3 (9 voturi)    
          Nazist....Comunist... (Luni, 20 iulie 2009, 13:23)

          ali47 [anonim] i-a raspuns lui Thorgrim

          Zici ca este uniforma armatei si nu este nazista ! Ca si cum ai spine ca este uniforma armatei romane si nu este comunista ! Cine conducea armata romana inainte de 1989 ? Parca se numea PCR, nu-i asa ? La fel si in Wermacht. Tot NSDAP-ul conducea adica Partidul National Socialist al Muncitorilor din Germania. Si sa stii ca sefii Wermacht-ului au fost condamnati la moarte !
          • 0 (0 voturi)    
            esti un geniu! (Marţi, 21 iulie 2009, 14:48)

            aa [anonim] i-a raspuns lui ali47

            bravo!
            stii ca prin Europa a fost cinava care a emis ideea de o casa pentru fiecare si o masina pentru fiecare si alte cateva chestii de genul ... cum ti se pare ???
            daca ti-as spune ca e ceea ce l-a adus pe Hitler la putere mai ai chef de comentarii ?
        • -5 (9 voturi)    
          trebue sa fie ori (Luni, 20 iulie 2009, 13:43)

          niculaie [anonim] i-a raspuns lui Thorgrim

          trebue sa fie ori ignorantza ori prostie ori amandoua
          argumentul domnului mazare cum c-a fost inspirat de un film recent,pare sa fie explicatia reala pentru care a dat dovada publica de a fi un ignoramus.
          ideia ca o uniforma a wehrmahtului nu reprezinta in realitate regimul nazist,al carui slujitor a fost, trebue sa vina de la o persoana cu cunostinte de istorie moderna la fel de 'adanci' ca cele a fiului sau .
          Ignoranta nu este o scuza pentru un faux pas ci motivul.
          Interesant ca daca domnu Mazare ar fi facut acelashi gest in Germania DE ASTAZI, nu mai era nici primare si nici om liber...si probabil ca-i luau nemti si dreptul sa-shi mai 'educe' copilul.
          IGNORANTA NU ESTE O SCUZA.
          • +5 (7 voturi)    
            ss (Luni, 20 iulie 2009, 14:36)

            luc [anonim] i-a raspuns lui niculaie

            Daca ar fi asa cum spui tu, atunci toti ofiterii armatei germane ar fi trebuit condamnati la Nurnberg. Acest lucru nu s-a intamplat pentru ca niste oameni mai destepti au stiut sa faca diferenta intre Wermacht si SS. Armata nu s-a amestecat in politica, deci nu poti considera armata germana ca fiind nazista. Si cum adica daca facea gestul in germania nu mai era primar ?
      • -1 (1 vot)    
        Dar crucea de fier.... (Luni, 20 iulie 2009, 21:31)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui f

        Crucea de fier e simbol nazist....pt ca are svastica in centrul ei....so...e o uniforma militara decorata cu medalii naziste :)
        • 0 (0 voturi)    
          Crucea de fier (Marţi, 21 iulie 2009, 15:52)

          Dapyx [anonim] i-a raspuns lui bgd

          sau crucea teutonica NU este un simbol nazist. A existat dinaintea regimului nazist si acest simbol extista inca la Bundeswehr (actuala denumire a armatei germane) Vezi Bundeswehr.de
      • 0 (0 voturi)    
        din pacate si tu faci o.... (Miercuri, 22 iulie 2009, 0:38)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui f

        ....mare confuzie,sau imi pare rau sa te anunt ca esti gresit informat.
        conform DEX:-nazismul este doctrina de baza a fascismului,care incearca sa justifice (prin aceasta doctrina),toate atrocitatile comise de fascism-daca nu ma crezi ,informeaza-te. cu bine
    • -1 (7 voturi)    
      problema este... (Luni, 20 iulie 2009, 13:03)

      Gabi [anonim] i-a raspuns lui rdr

      ...tocmai comentariul dvs. Mi-e rusine sa aud o asemenea comparatie care nu isi are locul - nu poti compara doua asemenea orori, la fel cum nu-l poti compara pe Hitler cu Stalin. Sint doua accidente la care merita sa ne gindim ca sa nu le mai repetam.
  • +9 (21 voturi)    
    Ridicol (Luni, 20 iulie 2009, 9:54)

    Adina [anonim]

    Ma intreb, cum naiba de constantenii pot vota asa un caraghios, sarit de pe fix ?
  • +17 (33 voturi)    
    Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSem (Luni, 20 iulie 2009, 9:56)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    WoW !!!!

    Avem si asa ceva ?
    Sunt baietii aia care au defrisat un parc sa faca statuia lu' Moise ?

    Pai e cusher stimabililor ?
    • +8 (12 voturi)    
      Avem, dupa buget (Luni, 20 iulie 2009, 11:12)

      danu [anonim] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      Avem, de ce sa n-avem, ca doar nu banii sunt problema.
      Oare cati angajati sunt pe acolo si pe ce salarii "combat" ei? Doar de curiozitate, ca doar nu voi fi acuzat de antisemitism pentru o simpla intrebare, nu?
    • +5 (7 voturi)    
      He, he... (Luni, 20 iulie 2009, 12:34)

      Otopeanu' [anonim] i-a raspuns lui Basescu a fost demis !

      Dl. Maximilian Katz, cunostinta veche...
      Nu, nu e acela cu parcul si statuia. Ci cu altele.
  • +17 (33 voturi)    
    mare chestia (Luni, 20 iulie 2009, 9:57)

    xxx [anonim]

    daca stam sa judecam asa si purtatul uniformei Romane timpului ww2 este act de iresponsabilitate civica .
    Abaerati evreiesti decare m-am cam saturat.
  • +20 (26 voturi)    
    . (Luni, 20 iulie 2009, 9:58)

    Gogu [anonim]

    Urasc sa ii iau apararea domnului Fasole dar, here goes. Uniforma este lipsita de insemnele naziste si mai mult a fost purtata pentru a comemora atentatul operatiunii Valkyrie de a-l asasina pe Hitler, eveniment ce a avut loc pe 20 Iulie 1944. Uniforma purtata este similara cu cea purtata de un ofiter care a participat la tentativa de asasinat.

    Deci antisemit? Nu. Neinspirat? Da.
    • +5 (19 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 20 iulie 2009, 10:21)

      A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

      Cei de la Centrul pentru Combaterea AntiSemitismului n-au activitate...Uniforma Wehrmacht-ului contine insa 3 acvile naziste cu svastica (una pe chipiu, una pe veston si una pe catarama de la centirom). De asemnea crucea de fier incepand din 1939 prezinta o zvastica in centrul ei. Toate se regasesc pe pe uniforma purtata de Mazare.
      • 0 (10 voturi)    
        Nu pricep de ce ai luat minusuri (Luni, 20 iulie 2009, 11:03)

        Nussa [utilizator] i-a raspuns lui A.Simionescu

        Cei necunoscatori pot sa verifice...uniforma militara germana are insemne naziste.
        • +1 (7 voturi)    
          Ei, nu pricepi? (Luni, 20 iulie 2009, 13:33)

          vio [anonim] i-a raspuns lui Nussa

          Sa te lamuresc, a luat minusuri pentru prima propozotie, aia cu "....n-au activitate". Vezi Doamne, crima de lez-majestate!
    • +17 (23 voturi)    
      corect (Luni, 20 iulie 2009, 10:30)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Gogu

      cineva care cunoaste un minim de istorie dincolo de propaganda politically correct care se practica cu atata inversunare.
      Domnul Maximilian Katz, directorul Centrului pentru Monitorizarea si Combaterea AntiSemitismului inainte de a transmite catre Procurorul General sesizarea respectiva ar trebui sa se documneteze despre istoria din anii nazismului . Daca tot vrea sa combata orice urma a acestui regim ar trebui sa cunoasca un minimc despre istoria acestuia.

      In atentia domnului Domnul Maximilian Katz. Generalul Claus Schenk Graf von Stauffenberg a murit in urma cu 65 de ani pe data de 20iulie (ce coincidenta). A fost executat pt tentativa de asasinat impotriva lui Hitler si totodata tentativa de rasturnare a puterii naziste.

      Ar trebui sa stiti de domnul general deoarece impartasiti aceleasi principii anti naziste nu?
      Sau dumneavoastra aveti grija doar sa aratati cu degetu si sa cereti bani despagubiri.

      Cat despre Domnul Mazare, desi deloc simpatic, trebuie admirat pt modul in care si-a atras atentia asupra lui. S-a expus unei acuzatii din care iese basma curata. De ce? A comemorat tocmai un erou anti-nazist deci cat se poate de politically correct .
      • -8 (14 voturi)    
        Ha? (Luni, 20 iulie 2009, 10:58)

        G [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

        De cand si pana cand a comemorat mazare un erou anti nazist?
      • +1 (3 voturi)    
        general post-mortem (Luni, 20 iulie 2009, 13:16)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        poate, era doar colonel cind a pus bomba.
        In rest, de acord cu comentariul dtale.
        • 0 (2 voturi)    
          cred ca ai dreptate... (Luni, 20 iulie 2009, 15:26)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          nu sunt sigur de acest detaliu dar inclin sa iti dau dreptate si cred ca imi apartine greseala.
    • -3 (9 voturi)    
      nu prea este logic (Luni, 20 iulie 2009, 13:47)

      niculaie [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      nu prea este logic sa defilezi cu 'insigneiile' unui corp militar nazist pentru a demonstra ca uni membri aceleiashi institutii au incercat sa rastoarne regimul nazist.
      Uniforma armatei germane din perioada naziste ramane simbolul militar al acelei perioade de timp - indiferent de micile excepti
    • +3 (5 voturi)    
      Pai (Luni, 20 iulie 2009, 13:57)

      Un cititor [anonim] i-a raspuns lui Gogu

      Daca RM comemora atentatul lui Stauffenberg, trebuia sa-si puna o bandana peste ochi si o manusa de piele pe mana. Plus o geanta de piele maro, sa fie veridica reproducerea.
  • +2 (16 voturi)    
    A evoluat (Luni, 20 iulie 2009, 10:00)

    vortex [anonim]

    Uite astfel Mazare (care de fapt e Varza) a avansat de la "Mai animalule" la "Mai porc de caine"....La mai mare
  • +15 (21 voturi)    
    Suneti siguri?? (Luni, 20 iulie 2009, 10:02)

    gigi [anonim]

    Aia pare uniforma de ofiter al armatei germane nu de ofiter SS sau gestapo. Este o diferenta destul de mare... cine stie istorie ...
    la o prezentare de moda sau bal mascat nu vad acre e problema sa alegi o astfel de costumatie. Din cate siu sunt interzise prin lege semne naziste ceea ce este corect..dl Mazare nu pare a avea zvastica afisata pe undeva.. nu ca dansul ar fi un geniu dar nici sa dam cu bata aiurea
    • +6 (16 voturi)    
      corect (Luni, 20 iulie 2009, 10:20)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Mi se pare corect ce a spus gigi. Aia e uniforma de Wehrmacht. 70% din ofiterii germani (de armata) nu au fost nazisti.
      • -5 (13 voturi)    
        ba pe-a voastra (Luni, 20 iulie 2009, 10:43)

        Badia [anonim] i-a raspuns lui marcel

        Corect. ..pe mama voastra! Armata germana o fi fost eliberatoare in capul vostru. Ia intrebati niste polonezi,cehi,sirbi ,albanezi,greci. M-am ferit sa zic de rusi ca stiu ca nu-s pe lista voastra. Au pus si osul la celelalte nelegiuri din timpul ww2. Ororile comuniste nu le scuze pe cele germane! Numai niste idioti si ignoranti le pot considera "acceptabile" .
      • +1 (3 voturi)    
        ei, da (Luni, 20 iulie 2009, 18:24)

        ionel [anonim] i-a raspuns lui marcel

        or fi fost 70% ne-nazisti. desigur, ca au fost. doar ca acum se merge pe culpabilizarea popoarelor.

        io m-am saturat de "holocaustolojii" de serviciu & de corectitudinea lor politica. jenante reactii de la analisti (apropos, astia ce-or analiza?!).
    • -3 (15 voturi)    
      Nu doar uniforma SS contine svastica (Luni, 20 iulie 2009, 10:30)

      A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Si uniforma Wehrmacht-ului are insemne naziste.
    • +6 (10 voturi)    
      corect (Luni, 20 iulie 2009, 10:43)

      Ionutzelu [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      e mai bine sa avem indoieli, decat sa facem afirmatii aiurea.
      mie mi se pare a fi o uniforma de ofiter german de infanterie din al doilea razboi mondial.
      de asemenea, cel putin din aceasta fotografie lipsesc pozele cu insemnele naziste. nu vad ca ar avea banderola cu svastica pe mana.
      ofiterii SS aveau petlite de culoare neagra.
      prin urmare, inainte sa dam cu pietre, sa ne dea domnisoara Moroiu mai multe argumente si poze explicite. pana atunci, ramane valabil ce au scris xxx, gogu si gigi: uniforma militara, fara insemne naziste.
  • +6 (12 voturi)    
    asta e problema? (Luni, 20 iulie 2009, 10:07)

    clujean [anonim]

    ca fura bani publici si sustine lumea interlopa nu-i bai, doar daca zgandare orgoliile evreiesti e bai? pe cuvant daca nu ma vopsesc si eu in brun, cu zvastici, daca asta e ultima problema de rezolvat in tara asta, restul fiind deja OK!
    • +3 (7 voturi)    
      Ai pus punctul pe i (Luni, 20 iulie 2009, 11:10)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui clujean

      Da, se pare ca asta e singura problema sau, daca vrei, "adevarata problema" a existentei noastre.
      Suntem antisemiti fara s-o stim.
  • -4 (10 voturi)    
    Prostalau german (Luni, 20 iulie 2009, 10:15)

    Dragus [anonim]

    Un nebun cu bani
  • +4 (12 voturi)    
    Sigur sigur (Luni, 20 iulie 2009, 10:30)

    germanul [anonim]

    gigi are dreptate, e uniforma de ofiter al Luftwaffe - fortele aeriene germane, e intr-adevar din al 2-lea razboi mondial dar nu are insemne naziste - crucea malteza este si acum insemn al armatei germane.
    • +6 (6 voturi)    
      Daca nu cunosti de ce te bagi? (Luni, 20 iulie 2009, 11:23)

      A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui germanul

      Este uniforma a Wehrmacht-ului, mai exact de general de infanterie...Luftawaffe avea uniforma gri-albastra, tunica este total diferita de cea a infanteriei...Acvila de asemenea are alta forma. Crucea de fier dupa 1939 a fost nazificata (prezinta svastica in interiorul ei).
      • 0 (2 voturi)    
        Dar crucea din poza nu are zvastica .... (Luni, 20 iulie 2009, 16:59)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui A.Simionescu

        Dar crucea din poza nu are zvastica ...

        Fotografia este destul de buna, zvastica nu apare nici pe crucea malteza (o replica de calitate slaba), nici pe paftaua centironului si nici pe acvila de piept.

        Nu am putut observa insemnul de pe cascheta. Uniforma seamana foarte mult cu cea din Wehrmacht din al doilea razboi mondial.

        Iar pentru cei interesati - sa stiti ca croiala mantalelor ofiteresti germane nu s-a schimbat. In urma cu peste 10 ani am avut ocazia sa vad in Bucuresti un ofiter superior german pe Calea Victoriei, in fata magazinului Muzica. Sincer am avut un soc la vederea uniformei - deoarece sunt foarte rare, iar la Bucuresti pe strada chiar rarisime. Croiala mantalelor foteresti din cel de al doilea razboi mondial a ramas in cea mai mare parte neschimbata.
        • +2 (2 voturi)    
          Am vazut la TV un prim plan (Marţi, 21 iulie 2009, 10:15)

          A.Simionescu [utilizator] i-a raspuns lui Mitica

          Ai dreptate, acvilele de pe cascheta si veston ale lui Mazare nu aveau svastica dar paftaua de la centirom avea. Crucea malteza nu se vedea prea bine dar se deslusea un insemn pe ea: deci putea sa fie un W de la Wilhelm, o svastica sau 3 frunze de stejar (dupa 1957). Logic ar fi sa fie o svastica nu?
  • +1 (11 voturi)    
    In general acum as fi zis ceva de Madoff.. (Luni, 20 iulie 2009, 10:37)

    gigel [anonim]

    Dar spre deosebire de noi, persoane particulare, Mazare este un reprezentant al statului intr-o functie foarte inalta. Nu te poti sa te fatai la o parada imbracat in ofiter german din al doi-lea razboi, la pozitia pe care o ocupa.
    Omul dovedeste inca odata ca e doar un parvenit fara creier. Mai lipseste sa-si prinda pe masina un steag cu zvastica si sa-si tatueze una si pe frunte.
  • +2 (8 voturi)    
    INFANTIL SI RIDICOL ! ... (Luni, 20 iulie 2009, 10:42)

    stan papuse [anonim]

    Mazare chiar e un campion al penibilului !
  • +3 (7 voturi)    
    corect? (Luni, 20 iulie 2009, 10:43)

    kronk [anonim]

    E la moda portul ilegal de uniforma.Vezi EBA acum mazariche.El saracul nici nu stie ce a facut.O paiata turmentata.
  • +4 (8 voturi)    
    hmmmm (Luni, 20 iulie 2009, 10:50)

    asa [anonim]

    nu sunt fan Mazare. n-a fost niciodata. si nici PSD. gestul, probabil, e prostesc (aici nici o mirare), insa si lumea e din ce in ce mai "sofisticata".

    in curand, orice miscare vom face va fi catalogata jignire/ofensa adusa unei anumite categorii. cred ca asta e subiectul adevarat
  • +7 (9 voturi)    
    ce ignoranti... (Luni, 20 iulie 2009, 10:50)

    Nicky [anonim]

    E o uniforma a Wermacht-ului nu a NSDAP-ului.
  • -13 (17 voturi)    
    mda! (Luni, 20 iulie 2009, 10:55)

    ionel [anonim]

    Haios sa vezi câti imbecili ignoranti îsi expun aici antisemitismul adânc înradacinat în mentalitatea lor otravita de prostie si ura.Cica "nu e decât uniforma unui ofiter SS",pai aia erau cei mai rai,iar cât despre ofiterii Wehrmacht-ului,nimeni nu ajungea ofiter pe vremea aceea daca nu dadea dovada de fidelitate fata de hitler si ideile sale!As putea sa le recomand nenumarate carti sa citeasca,dar a încerca sa-i convingi pe imbecilii antisemiti ca sunt prosti si tâmpiti si ca ideologia lor se bazeaza doar pe ura si fantasmagorii lipsite de orice substanta înseamna a strica orzul pe gâste!Drept dovada aberatiile pe care antisemitii le emit aici! Dixit!
    • +6 (10 voturi)    
      ma ionelule (Luni, 20 iulie 2009, 11:32)

      the [utilizator] i-a raspuns lui ionel

      tu chiar stii latineste profund ?
      in care caz nu inteleg de ce vorbesti despre tine la persoana treia ...
      i !
    • +4 (10 voturi)    
      ajungea ofiter (Luni, 20 iulie 2009, 13:14)

      Nicky [anonim] i-a raspuns lui ionel

      Ajungea ofiter in Wermacht daca absolvea o scoala de ofiteri, cum e si normal sa fie. Nu amestaca SS-ul, SD, SA, RSHA, Gestapo si celelalte "servicii'
      Wermachtul nu a fost nicioadta in realtii bune cu NSDAP-ul sau cu SS-ul
      • +1 (3 voturi)    
        nu,dar! (Luni, 20 iulie 2009, 16:31)

        vasilescu [anonim] i-a raspuns lui Nicky

        Nu a fost în relatii stralucite cu SS-ul,dar a contribuit si Wehrmacht-ul la uciderea a milioane de oameni(nu ma refer aici la ducerea razboiului propriu zis,ci la ajutorul acordat SS-ului în exterminarea evreilor si deseori a civililor).În plus tratamentul la care Wehrmacht-ul i-a supus pe prizonierii sovietici.Daca nu stiai,Wehrmacht-ul a facut peste 5 milioane de prizonieri sovietici din care peste 3 milioane au fost lasati sa moara de foame,frig,boli;iar primii gazati la Auschwitz,asa pe post de cobai,sa vada nazistii cum functioneaza,au fost niste prizonieri sovietici.Cine punea SS-ului la dispozitie camioanele de gazare cu teava de esapament spre interior?Ia vezi cine a executat câteva zeci de mii de evrei în padurea Rumbula(Lituania) sau la Babij Jar în Ucraina?Cine a executat mii de civili absolut inocenti la Pancevo si Belgrad drept razbunare pentru actiuni ale partizanilor(acei civili neavând nimic de a face cu acele actiuni!)?Si câte si mai câte,toate stau scrise în carti,exista si poze si chiar filmulete facute pe atunci de soldati germani;cine vrea sa stie,poate sa afle imediat fara prea mare osteneala!Da,cine vrea!Ca cine nu vrea,cine are mintea otravita de ura pe un anume popor,cine are tendinta de a aduce elogii la adresa unei armate care a comis crime contra umanitatii si a contribuit la un genocid fara precedent în istoria omenirii,ei bine,pe acela nicio dovada nu îl va convinge,din contra:mintea lui reactioneaza la argumente rationale ca pupila ochiului la lumina:se îngusteaza!!
        • 0 (2 voturi)    
          era razboi... (Luni, 20 iulie 2009, 18:25)

          Nicky [anonim] i-a raspuns lui vasilescu

          Ei si tu acum..... Wermachtul a excutat ordinele...ce era sa fac? Si apoi razboi fara victime colaterale?
  • +7 (13 voturi)    
    una-doua sarim de fund in sus (Luni, 20 iulie 2009, 10:59)

    JayC [anonim]

    Nu a facut mai mult rau decat ar putea face un actor pe o scena intr-o reprezentatie.
    Imaginea sa a fost legata de spectacol in sine, fara alte tentative ascunse antisemite.
    Incercati sa vedeti si spectacolul in ansamblu; nu mai luati fiecare actiune a unui om si o judecati dupa fel si chip.
    Incercati sa scrieti ceva util pentru societatea asta; incercati sa scoateti ce este bun din ea; incercati sa deschideti ochii oamenilor sa fie mai buni si sa se gandeasca si la cei din jur cand iau o decizie.
    Asta ar trebui sa fie rolul presei. Unul pozitiv. De asta avem nevoie acum. Cand o sa intelegeti oare ?
    PS. Nu sunt un fan Mazare.
  • +7 (13 voturi)    
    Tre` sa monitorizeze si ei ceva (Luni, 20 iulie 2009, 11:07)

    vio [anonim]

    sa manance si gura lor ceva!
    Orice specialist sau amator in/de uniforme si insemne militare isi da seama ca nu e vorba de "antisemitism" etc.etc.

    Oare centrul ala se sesizeaza si la turnarea de filme de razboi? Ca doar milioane de spectatori vad uniforme si insemne care "produc" antisemitism.

    Ce s-ar face unii fara "antisemitism"? Simplu, l-ar inventa!
  • 0 (4 voturi)    
    excelent chipiul (Luni, 20 iulie 2009, 11:34)

    the [utilizator]

    i se potriveste perfect lui Mazare-cel-fara-frunte ...
  • -3 (5 voturi)    
    paranoia (Luni, 20 iulie 2009, 11:34)

    mnc [anonim]

    demiteti mai repede nebuni ca mazare si piedone
  • -5 (11 voturi)    
    Ce a vrut sa insemne asta? (Luni, 20 iulie 2009, 11:37)

    suki [anonim]

    Practic, nimeni nu sesiseaza ca acest idiot se compromite si ne compromite, la un mod prostesc si periculos? Ce a vrut el sa transmita cind a aparut imbracat asa si si-a tirit si copilul minor dupa el? Amindoi aratau ca niste oligofreni, uniformele alea stateau ca pe gard, si intreaga situatie era de un ridicol extrem. Insa macar de ar fi fost vb de un moment umoristic...
    Mie personal mi-au facut o impresie f proasta, un gest de sfidare absolut gratuit si prostesc. E clar ca omul nu are toti boii acasa, si ma intreb cum de nu se sesizeaza nimeni. Nici nu ma intereseaza detaliile despre uniforma, aluzia a fost clara...
    Mai putin clar mi-a fost mesajul. Ce a vrut omul asta sa zica cu asta? De ce si-a costumat si copilul? E o lipsa de pudoare si eleganta la un nivel extrem. Daca nici macar germanii nu insista sa se prezinte astfel, si incearca sa diminueze impactul unor astfel de imagini, de ce s-ar implica un roman in asa ceva?
    Nu sunt de origine semita si nici nu am avut de suferit de pe urma nazismului. Dar dupa ce vezi citeva poze cu cadavrele sau supravietuitorii de la Auschwitz, te poti autocenzura cu usurinta la orice gest de genul celui prezentat aici.
  • +13 (19 voturi)    
    da ne lasati? (Luni, 20 iulie 2009, 12:00)

    Bula [anonim]

    in ziua de azi daca nu angajezi un evreu esti antisemit. daca-l dai afara desi nu-si face treaba, esti antisemit.
    daca zici bancuri cu itzic esti antisemit.

    ba da ne mai lasati o data cu frustrarile si sentimentul persecutiei?

    s-a intamplat? da. s-a intamplat acum cat timp? 60 de ani. get over it!!!
    de atunci s-au intamplat multe, au murit rusi, romani, tzigani, chinezi, japonezi... etc.... ei de ce nu plang ca ar fi fost persecutati?

    vreau si eu sa stiu cand o sa avem centrul pentru monitorizarea si combaterea antiromanismului in tara asta?
    • +1 (9 voturi)    
      la fel se intimpla (Luni, 20 iulie 2009, 13:04)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Bula

      cu tiganii, negrii si ciuhapii. Dar cu astia esti doar rasist, nu antisemit.
      Si las-o mai usor domnu' Bula cu antiromanismul, ca acu' te trezesti ca esti extremist, fascist, nazist, etc., te umplu antirasistii cu minusuri, infierari si demascari.
  • 0 (10 voturi)    
    prost gust (Luni, 20 iulie 2009, 12:10)

    extruder [anonim]

    Tipic pentru Mazare e prost gust-ul, kitch-ul, cocalareala si smechereala de constanta. Atat, nimic mai mult. Nu-l prinde bine deloc costumul ala, care de altfel nu prinde bine pe nimeni. Daca tot voia sa aminteasca de absurdul razboi, mai bine se imbraca in haine de detinut. La cat de piele si os e, era mult mai natural. Pe de alta parte, acolo i-ar fi locul parlitului astuia.
  • +1 (5 voturi)    
    Paiatza! (Luni, 20 iulie 2009, 12:14)

    Stefan [anonim]

    Daca nu ar afisa in permanentza veleitatzi de dictator latino, poate ar fi scuzabila aparitzia, dar sa pozezi in paiata si cu asta sa acaparezi zilnic atentia e cam mult si te duce cu gandul la cum reusesc asemenea specimene sa ocupe locuri in viatza publica.Reactia lui la recentele inundatii din constanta, aratau clar ca e 1 las si fricos, ce nu prea are ce cauta in fruntea unei comunitati.Dar pe linga atat de multzi asemenea lui ce populeaza scena politici romanesti, ce mai conteaza o figura in plus.
  • +8 (12 voturi)    
    Unde este unifirma nazista? (Luni, 20 iulie 2009, 12:16)

    tupeu [anonim]

    Trei uniforme au fost naziste in WW II.
    Cea SA, SS si HJ.
    Mazare a purtat o uniforma militara, asemanatoare cu cea pe care ofiterii din aramata germana o poarta si astazi.
    Care este problema alora de la antisemitism? Le recomand sa mai citesca Legea 107, ca sa nu se faca de ras.
    Ba mai mult, Politia romana are un simbol fascist: doua fascii incrucisate care apar in mijlocul emblemei de pe uniforma politistilor.
    • +1 (1 vot)    
      Fascia nu este simbol ... fascist, ci republican (Luni, 20 iulie 2009, 22:50)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui tupeu

      Fascia nu este simbol ... fascist, ci republican !

      Politia Romana poarta in mod legitim fasciile pe emblema in amintirea celor care aplicau justitia la stramosii nostrii romanii.

      Exista state care utilizeaza fasciile drept simbol, de exemplu Republica Franceza - care nu are stema, iar ep pasapoarte are o fascie cu sigla "RF" - Republique Francaise.

      Imperiul Austriac si urmasul sau Imperiul Austro-Ungar au umplut Europa Centrala de fascii pe toate monumentele. Priviti va rog cu atentie monumentele din Viena, mai ales pe cele din vremea Mariei Tereza si din tineretea lui Franz Josef - peste tot numai fascii.

      And ... last, but not least ... priviti cu atentie in laterale rostrelor din Senatul si Camera Reprezentantilor Statelor Unite - in toate salile de sedinta de la Capitoliul din Washington, fasciile sunt loc de cinste, ca simbol al justitiei.
    • 0 (0 voturi)    
      nici macar (Marţi, 21 iulie 2009, 19:47)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui tupeu

      O uniforma "nazista" este o uniforma de functionar al NSDAP, care era brun-galbuie.

      Uniforma SS de oras / campanie era altceva decat uniforma neagra de parada, fiind croita din acelasi material gri-verzui (Feldgrau) ca al armatei regulate, cu alte insemne.

      Uniforma purtata de Mazare e una de general al Wehrmacht Heer (armata regulata), in mare parte corecta. Sapca e una folosita pe front, fara scheletul care ii dadea rigiditate

      ~Nautilus
  • +7 (9 voturi)    
    Ce s-a intamplat cu dosarul lui Katz? (Luni, 20 iulie 2009, 12:22)

    tupeu [anonim]

    Katz asta a scapat de dosarul de spaga si acum isi pierde vremea cu copilarii ieftine. In dosarul spacilor pentru duty-free, Liana Iacob a intrat la apa degeaba.
  • +1 (5 voturi)    
    Jalnic ! (Luni, 20 iulie 2009, 12:23)

    Nero [anonim]

    Intre noi fie vorba, nea Boaba arata in uniforma aia de parca tocmai ar fi iesit dintr-un tomberon de gunoi: catarama sucita intr-o parte, tunica mototolita, vai de capul lui. Nu va ingrijorati ca nu-l confunda nimeni cu un ofiter german - aia erau ingrijiti din crestet pana-n talpi, pana si un nasture stralucea. Nu ca nea Muratura pardon Mazare care habar nu are ce este respectul de sine.
  • +1 (7 voturi)    
    Extravaganta (Luni, 20 iulie 2009, 12:24)

    monser [anonim]

    Pe psd-istul de Mazare ,nu il simpatizez pentru ca este un primar iresponsabil ca de altfel multi primari din Romania,dar faza cu purtatul uniformei la o parada a modei mi se pare o extravaganta de a lui,adica a vrut sa vada cum este un comunist imbracat in uniforma a armatei germane din al doilea razboi.Cat despre protestul celor care militeaza impotriva antisemitismului,mai bine ar aduce vorba de Stalin care a omorat de 5 ori mai multi oameni decat Hitler,dar primul fiind invingator asa sa scris istoria.
  • -1 (7 voturi)    
    Mazare (Luni, 20 iulie 2009, 12:59)

    Dan Zaharia [anonim]

    Se stie ca Mazare este doritor sa socheze . Ce a facut el este mai mult exchibitionism decat antisemitism , la care cred ca nici nu s-a gandit . De fapt si uniforma este una militara germana , nu a SS .
    Dar holocaustul nu trebuie uitat , de aceia sunt bune protestele , care au rolul lor in reprimarea exceselor .

    D . Z .
  • -3 (9 voturi)    
    un PSD-ist caraghios si iresponsabil (Luni, 20 iulie 2009, 13:19)

    cel dat in bobi de mazare [anonim]

    Un caraghios care se vrea cabotin, un golan penal cu aere de fante - playboy irezistibil, asta e Mazare, acest primar ales de cetatenii Constantei! De ce l-au ales, ei stiu sau ar trebui sa stie! De ce PSD-ul il tine la loc de cinste iar e o mare taina? Sau nu?! De la sacoul verde praz cu dungi galbene, afisat la ziua sefului Geoana, la uniforma armatei germane nu a fost un pas prea mare pt acest maimutoi teribilist al Constantei. Dar oamenii il vor vota in continuare, nu tocmai le-a adus samba braziliana la Mamaia? Cat despre antisemitism si toata discutia cu uniforma, chiar ma bucur ca cineva incearca sa-l 'deranjeze' putin pe 'Mazariche fara Frica' de nimic in tara asta, nici chiar de lipsa de bun simt!
  • -3 (9 voturi)    
    sfidarea de pe podium (Luni, 20 iulie 2009, 13:19)

    berlin [anonim]

    E un semn de sfidare a istoriei secolului trecut si o provocare la legitimarea unor tendinte de extrema dreapta. Zvasticile au ajuns model de tatuaj, la unii tineri din Romania, chiar asta le mai lipsea, exemplul "de pe podium" al unei persoane publice.
  • +5 (9 voturi)    
    si totusi.. (Luni, 20 iulie 2009, 13:23)

    gonzo [anonim]

    bunul simt imi spune ca un costum n-ar trebui sa creeze isterie. paradoxal, traim intr-o lume in care e acceptata pornografia dar o costumatie provoaca scandal.
    ar trebui sa urlam cu totii daca se imbraca cineva in soldat turc ? ca doar astia au omorat o gramada de romani...
  • +8 (12 voturi)    
    propunere (Luni, 20 iulie 2009, 13:29)

    laur1 [utilizator]

    dat fiind faptul ca la inceputu' erei noastre am fost cuceritzi de romani, cucerire care s-a facut cu armele shi intr-un mod violent, propun sa se interzica portul armurii romane shi a insemneleor republicii romane, cei ce nu se vor supune sa faca ceva pushcarie acolo, iar statul soman sa primeasca despagubiri de la statul italian cam 1-2 mii de euro de fiecare dac disparut in conflagratzie... ;=)))
  • +2 (4 voturi)    
    Banii banii banii ! (Luni, 20 iulie 2009, 13:45)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    @ Banii iau mintile unora mai echilibrati.O arma cu glont in mana cuiva schimba mentalitatea in Vanator.Nici Hitler la inceputul ascensiunii nu a fost luat in serios. Prim ministrul UK.striga desfigurat de fericire: Am adus pacea!( Semnand cedarea sudetilor Cehi.)A adus pacea mormintelor.Vb den batrani: Ziuase cunoaste de dimineata. DDD
  • -3 (3 voturi)    
    Droguri (Luni, 20 iulie 2009, 14:54)

    RTT [anonim]

    Mazare isi ia drogurile din Bucuresti, dintr-un tomberon, unde lasa si valuta pentru droguri. Mazare se drogheaza cu droguri tari (cocaina, etc.).
    Cine stie, cunoaste.
    • +1 (1 vot)    
      intrebare (Luni, 20 iulie 2009, 22:39)

      maria marinescu [anonim] i-a raspuns lui RTT

      Din ce tomberon si la ce ora?
  • -1 (1 vot)    
    ! (Luni, 20 iulie 2009, 14:59)

    Golem [anonim]

    Departe si de mine gandul sa fiu nepoliticos dar la ce fata are mazare asta i-ar fi stat mai bine in zeghe ca detinut la Birkenau.
    • +1 (1 vot)    
      Ce-aveti cu el??? (Marţi, 21 iulie 2009, 1:11)

      O oarecare [anonim] i-a raspuns lui Golem

      Ce ti se pare chiar asa de aiurea la fata lui Mazare? Sau oare ne-am obisnuit cu totii ca primarii trebuie sa fie, fara exceptie, cu gabarit depasit, rosii la fata ca ardeiul capia bine copt, si eventual sa se imbrace musai numai in costum de cioclu. Cu ce oare va deranjeaza ca omul are un alt stil de a se imbraca decat majoritatea celor care "ne conduc"? Ca-i place omului spectacolul, indiferent de ce natura, fie el politic sau simpla parada a modei? Fratilor... incercati totusi sa vedeti latura de spectacol,dincolo de uniforme, insemne, grade, zvastici, centuri sau orice altceva.... Era totusi o actiune mondena, nu una politica. Putea sa vina, daca asa considera ca-i sta bine,si-n tinuta de rege, imparat, sau cine mai stie ce.... Spectacolul e si ramane spectacol...
      In alta ordine de idei... intreba cineva de ce l-au votat si deceil voteaza constantenii ? Simplu ! Pentru ca, spre deosebire de altii care o data ajunsi pe un astfel de post... au facut doar pentru ei, Mazare (asa boaba sau pastaie sau cum l-or mai numi unii)... a facut, e drept , pentru el... dar a facut multe pentru Constanta si pentru constanteni. Cine a vizitat Constanta inainte de Mazare... si dupa... poate face diferenta. Si... nu uitati Mamaia, care la ora actuala e cea mai frumoasa statiune de pe litoralul romanesc... Asa ca... mai mult ca sigur... va mai fi reales, chiar daca de o vreme buna "a migrat' de la stadiul de "independent"... la PSD.
  • +2 (4 voturi)    
    Ii sta bine! (Luni, 20 iulie 2009, 15:13)

    VDN [anonim]

    Uniforma germana este etalon pentru multe armate ale lumii.
    Chiar daca nu se recunoaste in mod explicit, organizarea, tactica de lupta si chiar regulamentele militare ale Wehrmacht au fost copiate in mare parte dupa WW II de toti.
    Wehrmacht, SS, SA si acum dau fiori reci unora numai cand li se pronunta numele.
  • +1 (5 voturi)    
    D-l Katz face cam aceeasi eroare ... (Luni, 20 iulie 2009, 15:31)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    cu cei care considera ca orice lucru care are o oarecare legatura cu iudaismul este anticrestin pentru ca acum 2000 de ani niste evrei l-au osandit pe Iisus.

    Domnu' Katz, nu ne mai luati cu "de fapt romanii bla-bla-bla...", aia doar au executat sentinta!

    Si lasati-o mai moale cu cererea de scuze de la oricine pentru orice, invatati sa mai si acceptati ce vi se intampla(altfel spus, sa va duceti crucea), ca stie el Dumnezeu de ce le lasa pe toate...

    In afara bineinteles de cazul ca Dumnezeu ar trebui sa execute tot ce-i spuneti Dvs.!
  • -1 (3 voturi)    
    ein reich, ein wolk, ein ....mazare..? (Luni, 20 iulie 2009, 15:51)

    haisan [anonim]

    bai pina si mazarea (cu un continut bogat in vitamine Be- si- Ne!!!) o ajuns nazista. probabil va scoasa de pe pietele UE.
    p.s. radu mazare = radu NAZIre
    cu antipatie, haisan
  • +1 (5 voturi)    
    Ce prostie fara margini! (Luni, 20 iulie 2009, 16:03)

    Rhadoo [utilizator]

    Ca Radu Mazare a vrut sa surprinda din nou pe toata lumea si sa se dea in spectacol asta este clar. Dar, daca ati fi ascultat interviul care i s-a dat, el a explicat de ce s-a imbracat asa: a vrut sa-l imite pe ofiterul german, personaj principal in filmul "Operatiunea Valkiria", ofiter care a vrut sa scape Germania de tiranul nazist Hitler.
    Asadar, poate sa-mi explice domnul Katz de ce considera gestul lui Mazare ca fiind antisemit, cand personajul intruchipat de acesta era un erou antinazist? Te pomenesti ca Hitler, "saracu'", era evreu si noi nu stiam.
    • 0 (4 voturi)    
      pur si simplu nu se face (Luni, 20 iulie 2009, 17:22)

      codo [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      In calitate de primar al unei urbe nu te maimutaresti imbracat intr-o uniforma militara care poate naste controverse. Scrie pe el von Stauffenberg? l-au anuntat la parada de moda sub acest nume? de ce nu s-a imbracat in E.T. ca nu se mai minuna nimeni.
      Katz si compania au explicat destul de clar ca uniforma germana se foloseste in actiuni culturale si cu prudenta pentru ca automat exista asocieri cu atrocitatile din al 2-lea RM.
      Du-te si viziteaza un lagar de concentrare si o sa intelegi de ce astfel de tinute trebuie pastrate in dulapul istoriei.
      • -2 (2 voturi)    
        von Stauffenberg (Luni, 20 iulie 2009, 18:19)

        stef [anonim] i-a raspuns lui codo

        daca vroia sa aduca un omagiu eroului anti-nazist, putea sa-si puna un plasture peste ochi. asa mi se pare doar o motivatie de 2 lei.
  • +2 (4 voturi)    
    TARA ARDE SI BABA SE PIAPTANA (Luni, 20 iulie 2009, 16:19)

    ALEXANDRU CIOBOTARU [anonim]

    Nu sunt bani de salarii,mor copii si bolnavi in spitale,nu avem irigatii si soarele parjoleste culturile agricole,mor batrani de foame,ne pleaca semenii sa slugareasca in strainatate si "inteleptii" natiunii fac teoria chibritului.Rusine ,am ajuns in sapa de lemn si televiziuni de apartament si tonomate platite de unii sau de altii ne invata istorie ,ne invata ce a fost holocaustul ,ce buni sunt ungurii si rai sunt nemtii.Sincer nu sunteti nici telegenici dar nici Romani.Nu m-as uita la asa tampenii dar ma distrez nespus de mult cand vad ce campanie electorala faceti Domnului Presedinte.Ma-m saturat de mizeria din Romania si de corul de javre care latra zi si noapte cum le comanda cei care le arunca cu oase.S-au inmultit oamenii fara dumnezeu, oamenii fara tara si fara mama fara tata.Nu-mi place de Mazare,de Basescu, de Oprisan, de Geoana si nici de caricaturile care-si zic in fel si chip.Indivizi fara rusine cu studii facute pe bani in facultati" autorizate.
  • 0 (4 voturi)    
    Mda (Luni, 20 iulie 2009, 16:30)

    anonim [anonim]

    Ca in orice tara bananiera exista fascinatie catre dictatura, daca e militara cu atat mai bine. Un personaj ridicol care in tarile in care exista canalizare (din aceea functionala) nu ar putea depasi statutul de maturator.
    E un nou act de sfidare permis intr-o tara in care nu exista un consens, ci numai divergente.
    Statutul de persoana publica este incompatibil cu asa ceva.
  • +1 (1 vot)    
    Stati linistiti (Luni, 20 iulie 2009, 16:35)

    marcel [anonim]

    Mazare e prea cretin ca sa fie nazist sau antinazist. Nu bate pana acolo. E doar un maimutoi eschibitionist din stirpea lui Becali, Dan Diaconescu, Vadim si altii.
  • 0 (4 voturi)    
    Doua masuri!!... (Luni, 20 iulie 2009, 16:54)

    Anghel Saligni [anonim]

    cum de nu isi da nimenea sema in psd ca radu loaza asta este un idiot fara minte. un fel de maidanez. si mai ales cum au putut constantenii sa il voteze ca primar, fiind bine cunoscut de mult timp ca un mafiot de cea mai joasa speta.
    pe asta de ce nu il cheama mircea geoana sa dea explicatii in fata conducerii partidului pentru simpatiile sale naziste, afisate public!!?? el nu este un saltimbanc de strada ci un oficial , reprezentand , ca primar, autoritatile executive locale! vom avea probleme cu acest specimen pe la bruxelles, o sa vedeti!
  • -1 (1 vot)    
    Nimic nou... (Luni, 20 iulie 2009, 18:22)

    anonim [anonim]

    in Satrapia.
  • +2 (4 voturi)    
    o ipoteza (Luni, 20 iulie 2009, 18:28)

    ionel [anonim]

    caut raspuns onest, lasati logoreea asta diareica:
    daca domnu' mazare ar fi purtat uniforma de nkvd-ist, vreun tricou cu fatza hada a lu' lenin ori cu moaca baloasa a lu' ernesto guevara s-ar mai fi sesizat cineva? vreun "centru", "asociatie" etc?

    raspunsul: il cunoasteti deja :)
  • -1 (3 voturi)    
    moda se repeta.....dupa 65 ani (Luni, 20 iulie 2009, 19:00)

    carjan adrian [anonim]

    1 . Daca a fost prezentare de moda , cand vedem costumul prezentat la Berlin ,New York , Praga , Yerusalim , etc 2.Primari din Hamburg sau mai bine cel din Roterdam sau Guernica cand ne vor prezenta aceasta tinuta. 3 . Aceasta tinuta are o legatura cu viitorul raport FMI
  • +2 (4 voturi)    
    traim intr-o lume libera? da' de unde! (Luni, 20 iulie 2009, 19:21)

    danielsan [anonim]

    Lasand la o parte faptul ca raducu este un idiot care nascoceste tot felul de tampenii pentru a aparea in ochii publicului, katzu asta nu are alta treaba - ca si restul celor de teapa lui - decat sa atenteze la libera exprimare a cetateanului? Mai bine te-ai ocupa de alte lucruri mai constructive, nea katz.
  • -1 (3 voturi)    
    Radu Hiclerica Furerica (Luni, 20 iulie 2009, 19:37)

    gura rea [anonim]

    Unde e tov Iliescu si tov Geoana si tov primare care este si tov ....etc de ce nu-si " esprima mania
    proletara"fata de acest dobitoc ?
    Dar tov Nastase "espert international in drept constitutional " ce zice?
    De ce nu fac ei o sedinta sa denunte gaosenia si mitocania acestui depravat?Unde e nea Hrebe sa faca o conferinta de presa?
    Vai voua pesedei de 3 surcele..!
    Va e frica de Radu Hiclerica ca va trimite la Poarta Alba in lagar?
    Sa va fire rusine !!!
  • +1 (3 voturi)    
    Centrului pt. Combaterea Antisemitismului: (Luni, 20 iulie 2009, 20:57)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    - pentru a va dovedi credibilitatea in ceea ce priveste combaterea antisemitismului de care pretindeti ca va ocupati,

    - avand in vedere ca limba araba, vorbita de palestinieni, sirieni, irakieni etc. este si ea o limba semitica,

    va rog sa luati atitudine fata de actiunile Israelului in care au de suferit EFECTIV semiti nevinovati.

    Si ma refer la suferinte CONCRETE, nu la parade de moda mai mult sau mai putin interpretabile simbolic.

    Astept cu nerabdare sa aflu de o asemenea actiune a d-lui Katz.
  • +2 (2 voturi)    
    Faptul ca Mazare... (Luni, 20 iulie 2009, 21:28)

    Roman. [utilizator]

    ...s-a imbracat in uniforma militara germana,nu are nici o legatira cu promovarea insemnelor naziste,uniforma nefiind una nazista.Dar pe katz,un jidan spagar,nu-l intereseaza adevarul.
    In ww2 au murit zeci de milioane de oameni,deopotriva soldati si civil,iapartinand altor popoare,dar plangem si jelim numai jidanii,de parca vietile curmate de razboi ale romanilor,polonezilor,cehilor,francezilor,englezilor etc,nu au nici o valoare.Lor ar trebui sa le ridice jidanii din banii lor monumente de comemorare,pentru ca fara fortele care au luptat impotriva lui Hitler,,israelul n-ar mai fi existat,iar jidani ar fi fost foarte putini in lume,azi.
    Dar,recunostinta jidaneasca se exprima azi prin legi impuse popoarelor,legi care condamna antisemitismul,si negarea holocaustul,prin despagubiri de multe miliarde de euro prin monumente rusinoase ale holocaustului,pe care trebuie se le plateasca si sa le ridice cei care au luptat impotriva lui Hitler.
    • +1 (1 vot)    
      de-aia au fost tot timpul "oprimati" (Luni, 20 iulie 2009, 22:26)

      danielsan [anonim] i-a raspuns lui Roman.

      pentru ca se cred superiori tuturor celorlalte popoare. nu sunt cu nimic mai prejos decat au fost nazistii in gandire, care credeau la fel, doar ca, spre deosebire de imperiul nazist care a folosit forta, ei folosesc niste instrumente mult mai eficiente: manipularea gandirii si BANUL! Asa ca, dupa cum spunea bine cetateanul de mai sus, se victimizeaza pana la sfidare. Spune-ne nea Katz, cati evrei de-ai tai au murit in ww2 si cati oameni apartinand altor popoare? sau aveti impresia voi evreii ca viata unuia de-al vostru valoreaza cat 10 vieti de-a celorlati. Te inseli si realitatea iti va dovedi asta si istoria va va arata locul unde trebuie sa stati...
    • +1 (1 vot)    
      Si inca ceva.... (Marţi, 21 iulie 2009, 15:21)

      Anti NWO [anonim] i-a raspuns lui Roman.

      Corect! Se pare ca noua ordine modiala tot de catre ei va fi impusa pe aceasta planeta. Sa nu ne ascundem dupa degete. Cine stapaneeste finanta mondiala si dicteaza ce si cum? FMI-ul e plin de ei. Ei au declansat criza, ei o mentin, si tot ei vor stapani lumea! Asta daca nu ne trezim noi si nu ne vom opune!!!

      Sa fie clar, nu am nimic cu poporul evreu, oamenii de rand cred ca habar n-au ce fac "capetele" lor "illuminati" (nu, nu e o greseala, cunoscatorii stiu ce spun). Dar nici nu pot sa nu ma revolt cand vad ca o mana de criminali evrei (da, a infometa si saraci o planeta e tot o crima!!!) sunt la conducerea acestei lumi.
      Chiar daca a fost un Holocaust atunci si e regretabil acest lucru, in ideea ca au murit nu 6 milioane, ci sa zicem 15 milioane, cum ramane cu:
      - URSS ? (Stalin si alti comunisti): 60 de milioane de crime;
      - China ? (Mao si alti criminali) - 100 de milioane (statistici neoficiale);

      Asa ca sa ne scuteasca dl Katz si toate organizatiile evreiesti de acuzatii de acest gen.

      Chiar daca Mazare s-a imbracat in uniforma germana, nu am vazut insemne naziste pe ea. Oricum, se stie ca e un ciudat si un extravagant, asa ca sigur asta n-a facut-o din simpatie pentru nazisti.

      Dl Katz, pai ce facem atunci? Ia vedeti filmele romanesti in care actorii imbracasera uniforme naziste. Luati-i si pe aia la "puricat" si acuzatii-i pe toti. Sa il vedeti pe Caramitru in uniforma de ofiter Gestapo :)).
      Si sa nu mire pe nimeni ca neonazismul prolifereaza. Atata timp cate exista extremism evreiesc, va exista si ceva care sa i se opuna.
      • 0 (0 voturi)    
        Caramitru e "frate", face ce trebuie! (Marţi, 21 iulie 2009, 15:41)

        Cetateanul turmentat [anonim] i-a raspuns lui Anti NWO

        NWO = BS.

        NO, THEY CAN'T!
  • +2 (2 voturi)    
    eu te sustin (Luni, 20 iulie 2009, 21:57)

    tudor [anonim]

    Bine Mazare..frustratilor, nu mai cenzurati mesajele
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Luni, 20 iulie 2009, 22:45)

    eu [anonim]

    In ciuda obligativitatii de a fi obiectiv si de a ma abtine de la observatii ce nu-si au locul pe acest site, nu pot sa nu imi afirm consideratia in crestere pentru Radu Mazare, pentru sentimentul comun a milioane de oameni, ca istoria trebuie stearsa de paf cu astfel de injectii de adrenalina in venele "victimelor Holocaustului". Nu este un gest potrivit, insa e unul binevenit.
  • +2 (2 voturi)    
    pro (Marţi, 21 iulie 2009, 0:23)

    ser [anonim]

    dc sa nu apara asa? ati uitat ca pana in '44 am fost cu germanii? nu stiu dc da am impresia ca tot mai multora le-ar fi pe plac un nou Antonescu.Si eu personal as prefera putina "curatenie'
  • +2 (2 voturi)    
    cui prodest? (Marţi, 21 iulie 2009, 9:26)

    nici heil nici shalom [anonim]

    faptul ca mazare face prostioare politice.....va fi speculat de adversari. faptul ca romania e un balci...va fi speculat de adversari. faptul ca presa face un ban cinstit din asta.....nu putem specula. ar trebui sa ramana un fapt la rubrica neuronul stingher, cand colo...va vorbi pana si obama/putin de trasnaia asta....NU PUTEM IESI IN FATA LUMII CU CEVA MAI .... CA LUMEA?
  • -2 (2 voturi)    
    Si ...mazarea (Marţi, 21 iulie 2009, 12:37)

    miki [anonim]

    Pe la noi prin Ardeal,mazarea e aia de se face scazuta,se baga in salata de boef,nu e primar ca pe la altii.De aia omu i-si da cu tifla.Ca si Mititelu.La noi se maninca prajit la iesirile la iarba verde la olteni e presedinte de club.Ba amarastenilor,nu vedeti ca nici nume oameni nu aveti.Apai caracter,bun simt si toate alea de se cer sa fii om.DE UNDE?
    • 0 (0 voturi)    
      mai miki (Marţi, 21 iulie 2009, 20:26)

      the [utilizator] i-a raspuns lui miki

      Pe la noi prin Ardeal se face salata de ghivolitza, ca boef nu exista nici in Franta ...
      Cât despre numele oamenilor, doar nu vrei sa-i cheme pe toti frumos, Iliescu ?
      No, meri la un shpatzir, ca face bine aerul curat.
  • +1 (1 vot)    
    circ asta facem (Marţi, 21 iulie 2009, 14:39)

    aa [anonim]

    Lasand de o parte dar neuitand fascismul cu tot ce a produs el ...un individ primarul Constantei ( Mazare?) a purtat haine la o prezentare de moda privata ... svastica are cateva mii de ani inaintea fascistilor... si e vorba de arta asa cum domnul Patapievici a explicat atunci cand a permis afisarea intr-o expozitie in cadrul Institutului Cultural Roman in fruntea caruia a fost numit cu girul domnului Presedinte Basescu.
    Va reamintesc ca la acea vreme nu a fost o problema faptul ca in cardul unei expozitii,la New York , reprezentative pentru arta contemporana Romaneasca svastica trona la loc de cinste pe unul dintre exponate...
    Deci va intreb daca atunci a fost arta si nu s-a sesizat nimeni acum de ce este diferit ? e retorica intrebarea si evident raspunsul.
  • 0 (0 voturi)    
    radu mazare e nevinovat (Marţi, 21 iulie 2009, 20:34)

    vasile vladescu [anonim]

    Dincolo de ceea ce s-a intamplat cu populatia evreiasca in perioada WW2, Germania este si ramane o tara puternica cu mult mai puternica decat Israelul. Taie influenta aspra Americii si vezi ce ramane din puternicul stat Istrael care e drept si-a platit scump aceasta pozitie.Armata germana ramane un model pt viitor;ordinea, disciplina,echipamentele totul a fost preluat. uitati-va cum arata o casca de soldat NATO, e putin imblanzita la forme dar tot arata asa ca de la mama ei....mama ei de germanie care si-a reconstruit economia din moloz si caramizi mancand cartofi fierti, fara sa inventeze globalizarea ca pe asta o ratasera urat de tot.Cat despre nazism, a plecat cu tot cu Hitler.Sa nu amestecam brava armata Germana care si-a platit tributul incepand cu Stalingrad, in timp ce in spatele frontului niste libidinosi fricosi au murdarit iremediabil imaginea bravilor eroi ce dadeau piept cu bolsevismul o alta plaga.Vedeti acum, Wermachtul era intre ciocan si nicovala in spate liderii nazisti in fata bolsevicii.Bietii copii, nu-i pomeneste nimeni.
  • 0 (0 voturi)    
    SS-TV (Marţi, 21 iulie 2009, 22:26)

    Dr. Mengele [anonim]

    Uniforma partidului nazist era maro deschis. Regimul politic şi armata regulată reprezintă 2 concepte diferite , chit că întotdeauna s-a urmărit politizarea armatei. În armata germană au servit mulţi ofiţeri de origine evreiască ,foarte mulţi în Kriegsmarine. De aceştia nu s-a atins nimeni , nici SS-ul nici Comisia de Puritate Rasială, pentru simplul motiv că erau veterani din Primul Război, cu servicii incontestabile aduse Germaniei. Stimate meştere_care_monitorizează_tot , eu mă întreb cum sunt consideraţi de gaşca voastră aceşti evrei care au luptat , în uniformă germană, pentru ţara lor ? Strict istoric vorbind, de partea cu administrarea lagărelor de concentrare , se ocupa o singură divizie din SS şi anume SS-TV (SS -Totenkopf Verbande ), membrii acesteia fiind singurii care purtau petliţe cu capul de mort. No respect.
  • 0 (0 voturi)    
    ptr saraciile din toata tara precizari (Marţi, 21 iulie 2009, 22:39)

    Bogdan [anonim]

    Ce dracu vreti ma ca s-a imbracat Mazare asa...asa si? Baseasca cand a pus haina militara pe ea a marait cineva...este o haina si atat tampitilor a fost la un specatcol nu in alta conjuctura asta voi nu intelegeti..cretinilor si la evreii astia atat de sensibili..lasa ca nici voi nu sunteti cheie de biserica....Holocaustul este istorie si atat...Hitler istorie ca daca nu facea ce a facut nu vorbea nimeni de voi asa ca mars ...
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 22 iulie 2009, 14:23)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      "Baseasca cand a pus haina militara pe ea a marait cineva..."

      Da. Cateva sute de gogomani, multi dintre ei chiar de aici.

      ~Nautilus
      • 0 (0 voturi)    
        Nazism, crestinism si comunism (Joi, 23 iulie 2009, 0:47)

        Aida [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

        Intre toate aceste fenomene exista o legatura socanta : Nazismul este unealta de tortura inventata de cerstinism impotriva evreilor , paganilor si comunistilor .De mii de ani biserica a fost si este Axa a Raului .Inainte de 1989 biserica a fost tinuta la respect dar dupa revolutie a ajuns sa fie stat in stat iar rezultatul :
        a venit in lume tot ce este rau -prostitutie, homoxexuali, cip-uri, hula impotriva a tot ce este bun si frumos in lume .
        Un presedinte al Frantei ne-a revelat calea pacii: daca vreti pace cuvantul de ordine este Laicizare.Da , acesta este cuvantul magic .Atunci cand va dispare credinta vor dispare contradictiile , conflictele dintre popoare , ura . patima si mania Atunci se va instaura pacea si mantuirea va fi o realitate.
  • 0 (0 voturi)    
    Radu Mazare (Marţi, 28 iulie 2009, 22:09)

    Sorina [anonim]

    Dl.Mazare, nu are nici o scuza morala, romanii sunt o natie fara conotatii naziste, cu prietenii nostrii minoritari ne "jucam doar cu mici sicane", insa o uniforma nazista reprezinta o extrema sesibila , sub nici o forma nu ne permitem sa suparam oameni care au trecut prin experiente de viata neplacute, vitregiile istoriei sau realitatea poestita de catre bunici, straunici, etc.Asa ca toti avem ceva sfant si de neatins.Dl-e Mazare daca ai defilat cu nonsalanta intr-o uniforma nazista alaturi de fiul dumitale minor, eu cred ca ai o problema de educatie si lacune in ceea ce priveste istoria nazismului ,apoi urmarile emotionale negative suferite de poporul evreu oameni ca si noi.Cu respect si toate cele bune.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi