Marea Britanie, cea mai violenta tara din Europa. Romania se afla pe ultimul loc intr-un top al infractiunilor violente

de Sorana Mihailescu     HotNews.ro
Joi, 2 iulie 2009, 8:39 Actualitate | Esenţial

Un clasament realizat pe baza rapoartelor Comisiei Europene si ale ONU indica faptul ca Marea Britanie este cea mai violenta tara din Europa si una dintre cele mai periculoase din lume, devansand SUA si chiar Africa de Sud, informeaza The Sun. Astfel, peste 2.000 de persoane la 100.000 de locuitori sunt supuse agresiunilor in Marea Britanie.

Locul secund in topul violentei este ocupat de Austria, unde se inregistreaza peste 1.600 de agresiuni violente la 100.000 de locuitori. De altfel, rata omorurilor este mai ridicata in majoritatea tarilor vest-europene.

Romania se afla la coada clasamentului, in tara noastra inregistrandu-se 32 de incidente violente la 100.000 de locuitori. Specialistii explica, insa, ca aceasta se datoreaza faptului ca Romania, ca si Bulgaria, Grecia sau Turcia au modalitati diferite de inregistrare a criminalitatii.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

5753 vizualizari

  • +9 (15 voturi)    
    crima tiganeasca (Joi, 2 iulie 2009, 8:49)

    DTG [anonim]

    pai in primul rand la noi mai toti tiganii sunt prin Vest si isi fac acolo de cap. si in al doilea rand la cati imigranti au in UK e de mirare ca au atat de putine violente. asta e reversul medaliei pt o societte multiculturala si politically correct.
    • +4 (6 voturi)    
      Dar (Joi, 2 iulie 2009, 10:50)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui DTG

      britanicii care se-mbata si apoi se iau la bataie dupa fiecare meci de fotbal, tot imigranti sunt?
    • +6 (6 voturi)    
      "Specialistii explica ca..." Care specialisti? (Joi, 2 iulie 2009, 10:52)

      Zvoner de Dambovitza [anonim] i-a raspuns lui DTG

      1. Exista o foarte ridicata rata a criminalitatii si agresiunilor in tarile vestice, inclusiv in locuri unde sunt putini tigani locali sau veniti din Est (in Franta se inregistreaza anual peste 2 milioane infractiuni !!). Desi proportia "normala" de imigranti e de 5-10% prin tarile vestice, ponderea acestora in randul puscariasilor e de 45-60%.

      2.Opinia publica vest-europeana a observat deja reversul asa zisei "societati multiculturale" si a imigratiei salbatice, necontrolate. De aceea se voteaza masiv cu partide de dreapta, ce propun politici dure de represiune si stopare a imigratiei.

      3. Vin des in Romania si de fiecare data ma simt mai in siguranta in Bucuresti decat prin margine de Londra, Paris sau Viena. La fel spun si prieteni occidentali. Din pacate, in Romania exista prea multe "incivilitati", infractiuni marunte, comportamente lipsite de respect si asta de fapt ii exaspereaza pe toti. Insa e foarte rar sa auzi de crime sau jafuri. In Paris sunt 34 de spargeri de banci si magazine in fiecare luna..

      4.Din motive politice, fiind la comanda, o mare parte din presa romaneasca intretine o stare de psihoza generala, de injosire si autoumilire continua, sugerand ca romanii ar fi "la fel" cu tiganii si acceptand amalgamul intre etica unui clan tiganesc si aceea unui sat romanesc.

      5.Comparatia cu Turcia (unde sunt zeci de crime de onoare si atentate teroriste), cu Bulgaria (unde sunt peste 100 de crime politice si oameni de afaceri sunt executati in plina strada), e foarte exagerata, nu exista acest gen de violenta extrema in Romania.

      6. Depinde de fiecare dintre noi sa mentinem un comportament public civilizat, Romania e formata de fiecare dintre noi.
      • 0 (0 voturi)    
        pardon (Joi, 2 iulie 2009, 15:23)

        petru [anonim] i-a raspuns lui Zvoner de Dambovitza

        Pardon, eu cred ca prefer margine de viena decat margine de bucuresti (ferentari, etc.) Paris, londra intr-adevar au suburbii periculoase, dar nu viena.

        Cat despre modalitatile diferite de inregistrare a criminalitatii - probabil faptul ca un profesor care palmuieste elevii in romania sau taranu' care-si bate nevasta zilnic nu este pus la socoteala pentru ca nu exista nici o plangere, pe cand in anglia oamenii isi stiu drepturile si astfel de lucrui sint facute publice.
    • +3 (3 voturi)    
      Imigranti (Joi, 2 iulie 2009, 10:59)

      Rupert Wolfe Murray [anonim] i-a raspuns lui DTG

      Cu respect, nu aveti dreptate. Eu sunt britanic (si nu pot sa scriu romaneste bine) si stau in Bucuresti unde ma simt tot timp in siguranta. Si cu tigani care nu sunt atit de violent ca noi. La noi, in UK, exista o ura si agresiune care nu sa gasaste in Romania care este o tara ft linistit din punct de vedere violenta (dar nu coruptie). Nu zic ca imigranti nu fac nici un rau dar ei nu fac act de violenta in Anglia pt ca daca fac ar fi o reactie repede si violent asupra capul lor.
    • 0 (0 voturi)    
      tipic romanesc (Joi, 2 iulie 2009, 14:34)

      liana [anonim] i-a raspuns lui DTG

      Ne clasam si noi o data bine intr-un top, si se gasesc unii care si atunci zic ca de fapt cei care s-au clasat pe locul 1 la violenta sunt niste mielusei dar sunt imigranti romani (tigani) care le-au defaimat tara.
  • +1 (7 voturi)    
    hmmm (Joi, 2 iulie 2009, 8:56)

    nevermid [anonim]

    pe ultimul loc, dar vine tare din urma...
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Joi, 2 iulie 2009, 9:13)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui nevermid

      n-ai citit pana la capat stirea..."aceasta se datoreaza faptului ca Romania, ca si Bulgaria, Grecia sau Turcia au modalitati diferite de inregistrare a criminalitatii."

      adica defapt criminalitatea este mult mai mare dar nu este inregistrata asa cum trebuie
      • +4 (8 voturi)    
        mda (Joi, 2 iulie 2009, 9:25)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        asta imi aminteste de alte "imbunatatiri pur statistice din romania":
        - scaderea numarului de someri (care dupa 6 luni parca din someri devin casnici si ii scot din statistica)
        - scaderea numarului de adoptii (prin interzicerea celor externe)
        etc

        e tipic romanesc, cand avem o problema, in loc sa o rezolvam, gasim o solutie sa nu mai arate asa rau pe hartie (dar numai pe hartie)
      • -1 (3 voturi)    
        Ref.la modalitatea de inregistrare (Joi, 2 iulie 2009, 10:13)

        D.Lavrancea [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        O aberatie . Crima-i crima - Nu se inregistreaza ca "deces usor " ! Referitor la tigani , la's sa vada si ei cum e . Culmea e ca cei mai mari exportatori de crima organizata si "la liber" , adica italienii sunt cei mai vocali . Iar noi romanii , conform traditiei in loc sa le dam un sut in partea moale , intoarcem si celalalt obraz . Dar cine sa ne ajute si sa ne bage in seama . Va amintiti de singuratatea lui base cand nici un sef de stat nu-l baga in seama ? Si mai vrea un mandat .
        • +2 (4 voturi)    
          alo... (Joi, 2 iulie 2009, 11:50)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui D.Lavrancea

          Domnu D. Lavrancea... era vorba de agresiuni violente, nu de crime... adica ceva de genul un tigan sau roman manelizat ii trage un pumn in fatza de placere unui elev care a iesit de la liceu iar bietul copil se duce acasa plangand fara sa inregsitreze la politie nimic.
      • +1 (3 voturi)    
        ai dreptate! (Joi, 2 iulie 2009, 11:36)

        nevermind [anonim] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Am uitat ca in Romania, daca un cetatean reclama la politie ca a fost agresat sau ca s-a petrecut un jaf, politistul nu face raport decat daca cetateanul respectiv se prezinta cu buletinul presupusului infractor.
        Altfel nu se incheie proces verbal si deci nu exista infractiune.

        :-)
  • +6 (6 voturi)    
    Ar mai fi ceva. (Joi, 2 iulie 2009, 9:03)

    Avalhon [utilizator]

    Pentru super civilizatul UK, ar trebui sa mai adauge "locul I la alcoolismul cronic inca de la varste foarte fragede". Ma uitam nu demult la un documentar BBC in 10 episoade si imi faceam cruce. Erau niste banuieli mai vechi care mi s-au adeverit. Din pacate pentru ei, la capitolul asta nu mai pot da vina pe aia veniti din afara.
    Si la noi e bautura sus la loc de cinste, dar prapadul e inca departe de ce-i la ei.
    • +6 (6 voturi)    
      Da! (Joi, 2 iulie 2009, 9:36)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui Avalhon

      Vorbim mult de rusii care trag la masea, dar in UK bautura e o problema culturala si o spun nu din documentare ci dupa ce am petrecut ceva timp pe acolo in zone diferite (Londra, Bristol, Birmingham).

      Englezii nu mai prea au conceptul de a bea "un pahar cu prietenii". Acolo se duc sa bea ca sa se faca manga. Seara merg in grup din pub in pub si beau pana nu se mai tin pe picioare.

      E gretos sa vezi pe la 12 noaptea femei adormite pe trotuar intr-o balta de urina si/sau de voma.

      Cat despre violenta, da, in ciuda tuturor camerelor de supraveghere, se produc multe crime, mai ales intre tineri (si nu doar bande). Ultima data cand am fost in Londra, doi tineri au fost omorati in bataie doar pentru ca unui grup de tineri nu le-a placut ca erau imbracati in stil "emo".
    • +2 (6 voturi)    
      London (Joi, 2 iulie 2009, 10:04)

      dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui Avalhon

      Si inca o problema mare in Romania si nu numai , la care politia are partea ei uriasa de vina : in UK , din 20 de oameni care au o problema ( gen : au jecmaniti , batuti sau mai rau , bla bla ) poate 17 sau 18 dintre ei se duc la politie , anunta care e problema . Politia verifica , protejeaza persoana daca e cazul , si mai devreme sau mai tarziu rezolva cazul. In Romania ce se intampla ? Din 20 , maxim 2 au tupeul sa mearga la politie , si chiar asa , nu se va rezolva nimic , din varii motive , unele dintre ele insirate tragicomic de catre OVE mai jos.
      Locuind in Londra , m`am lovit / am vazut politia de la ei uneori in actiune :
      - In zona locuita de mine a fost jefuita o data o batranica : politia a impartit fluturasi in toata zona cu toate datele , cu linie telefonica gratis pentru sunat , recompensa , etc etc ( in Romania oare ce se spune despre intr`un caz asemanator : da`o drec` de baba , si asa o cauta moartea )
      - Tot in aceasi zona o persoana a fost omorata . Corpul a fost gasit undeva la 10:15 PM . La ora 10:20PM au sosit primele masini ( ambulanta, politie) iar la orele 10.30 zona era blocata de politisti , metrou/tren suspendat , survolare a zonei inclusiv cu elicopter - ucigas prin in aceasi noapte.
      - O reclamatie in legatura cu orice se poate face inclusiv pe internet pe site`ul politie , daca este ceva grav ei contactandu`te foarte repede.
      - O patanie proprie : iesind dintr`o statie de metrou seara , intr`o intersectie apropiata , un grup de copii teribilisti dintr`o masina au inceput sa arunce cu oua in persoanele din zona. Prietena mea , retinand numarul de masina , a facut o plangere pe site`ul politiei metropolitane , a doua zi , fiind suna`ti si anuntati ca politia a verificat pe camerele video din zona , au indentificat faptasii si au fost luate masurele necesare deasemenea multumindu`ne pentru anuntarea faptei .
      • 0 (0 voturi)    
        Excelent comentariul (Joi, 2 iulie 2009, 14:48)

        Tantza si Costel [anonim] i-a raspuns lui dorin_aem

        Excelent comentariul. Mai vreau informaţii si comparaţii intre UK si România.
    • +1 (3 voturi)    
      London (Joi, 2 iulie 2009, 10:28)

      dorin_aem [utilizator] i-a raspuns lui Avalhon

      Dupa cum spunea si Avalhon , Londra si ai ei cetateni sunt recunoscuti pentru betiile de pomina trase in weekenduri mai ales prin centru si nu numai , si cu ocazia sarbatorilor gen : easter/christmas/bank/diwali/spring holidays.
      Dupa ora 12 noaptea politia ii culege ca pe prune si ii duce acasa daca sunt cuminti / la sectie pentru racorire daca fac gargara.
      Nu am vazut asta niciodata in Romania si nici nu cred ca o sa vad. Stiu , nu merita niste betivi ordinari sa fie du`si acasa , dar la ei politia ii culege si`i duce acasa .
  • +4 (10 voturi)    
    Violenta (Joi, 2 iulie 2009, 9:04)

    OVE [anonim]

    Asa cum bine se spune in articol criminalitatea mica la noi se datoreaza faptului ca Romania,are modalitati diferite de inregistrare a criminalitatii.
    Mai exact victima trebuie sa faca plangere la Politie. Si aici apar problemele:
    - victima e in imposibilitate de a se mai misca datorita batai primte
    - victima e moarta si nu poate face plangere
    - politistul nu inregistreaza plangerea ca sa nu aiba de lucru
    - daca politistul isi face treaba nu si-o face procurorul
    - daca procurorul isi face treaba nu si-o face judecatorul
    - daca judecatorul isi face treaba se gaseste un altul sa-l elibereze pe agresor din motive medicale sau orice alte motive
    - in final avem si un presedinte foarte darnic cu gratierile
    Deci un sistem perfect nefunctional
    • -2 (2 voturi)    
      mda mai tin minte.... (Joi, 2 iulie 2009, 9:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui OVE

      acu vreo 7 ani cand i-au spart masina lui tata si trebuia sa faci reclamatie la politie...
      si nici nu au catadicsit sa vina sa ia amprentele...
      a 2-a oara cand i-au furat capacele nici macar nu s-a mai dus ca nu avea rost...

      sau unui coleg caruia i-au spart masina si politia a luat amprentele dar nu le putea interpreta pentru ca aparatul era "blocat in vama"...

      maicamea s-a dus la politie cand i-au furat geanta si-au frecat-o aia cu detalii pana a zis ca isi schimba declaratia si ca-l declara pierdut... si uite cum se scade criminalitatea
      • +2 (2 voturi)    
        Asa si? (Joi, 2 iulie 2009, 11:02)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        E vorba despre VIOLENTA. Era cineva in masina si l-au amenintat hotii? Ca la furturi auto Praga cred ca e fruntasa:

        Praga = peste 4000 anual
        Bucuresti = sub 1000 anual
        • 0 (0 voturi)    
          era un exemplu... (Joi, 2 iulie 2009, 13:52)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui soferul

          cu asta cu violenta crezi ca e ceva diferit???
  • +4 (4 voturi)    
    Dar la mai putin violente (Joi, 2 iulie 2009, 9:21)

    Lili_1024 [utilizator]

    cum ar fi furtul cum stam?????
    • +2 (4 voturi)    
      E secret, da iti spun ! (Joi, 2 iulie 2009, 9:34)

      Desteptu [anonim] i-a raspuns lui Lili_1024

      Salut Lilisor !

      Se fura in draci de sus pana jos !

      Pa !
  • 0 (4 voturi)    
    dar e neclar.. (Joi, 2 iulie 2009, 9:26)

    Kriminell [anonim]

    ...cu Austria... cum naiba locul 2???
    acu pe bune e cam ciudat topul.
    hai ca la britishi e de inteles, se mai imbata aia, se mai iau la omor pe strazi prin cartiere, ca doar nu se impusca prin Trafalgar Sq, dar AUSTRIA???

    adica e criminalitate la Salzburg? Zell Am See? la Viena? e de ras, scuzati... poate astia reclama la politie si daca unu trage un sut in pubela de la colt.... Franta unde e? Italia, Spania...???

    Bine ca nu e Luxemburg pe locul 1...
    • 0 (4 voturi)    
      intr-adevar (Joi, 2 iulie 2009, 9:41)

      cet23 [anonim] i-a raspuns lui Kriminell

      intr-adevar, ma mire si pe mine Austria pe locul 2. Din sursele mele (de obicei, ghiduri turistice detaliate) infractionalitatea e foarte scazuta in Austria, chiar raportat la restul Europei.
      Acum in gluma vorbind, la cat de disciplinate si stricte sunt popoarele germanice, probabil ca austriacul daca trece strada la o jumatate de metru mai incolo de trecerea de pietoni, se autosesizeaza si se duce la politie sa se autodenunte! :))))))) Si asa se umfla statisticile! :))))
      • +2 (2 voturi)    
        Austria (Joi, 2 iulie 2009, 11:34)

        sURSA [anonim] i-a raspuns lui cet23

        Daca sursa ta nu ar fi ghidurile turistice cu poze frumos colorate, ci o vizita la Viena, unde ai vedea ca procentul de imigranti de diferite culori e foarte mare, ai fi de acord cu locul 2 detinut de Austria.
  • -2 (4 voturi)    
    Modalitati (Joi, 2 iulie 2009, 9:31)

    keloo21 [anonim]

    Specialistii explica, insa, ca aceasta se datoreaza faptului ca Romania, ca si Bulgaria, Grecia sau Turcia au modalitati diferite de inregistrare a criminalitatii. Nu are modalitati diferite de inregistrare a criminalitatii ci pur si simplu nu se inregistreaza toate infractiunile.
    Plangerea prealabila Conditie de tragere la raspundere penala in cazul infractiunilor pentru care punerea in miscare a actiunii penale este conditionata de introducerea unei plangeri prealabile de catre persoana vatamata,
    lipsa ei inlatura raspunderea penala, iar pe plan procesual penal este o cauza care impiedica punerea in miscare sau exercitarea actiunii penale.
    Sunt mii de infractiuni de lovire si vatmare corporala zilnic in Romania insa lipsa de informare a cetatenilor ii face scapati pe multi dintre infractori. MAi mult termenul pentru introducerea plangerii este de 2 luni de la data savarsirii infractiunii. Sa nu mai punem la socoteala si cazurile in care victima renunta pentru ca este amenintata sau i se ofera o suma modica de bani. Asta e romanica
  • +2 (2 voturi)    
    Cazuri de plangere prealabila (Joi, 2 iulie 2009, 9:36)

    keloo 21 [anonim]

    Plangerea Prealabila Codul penal actual prevede ca actiunea penala se pune in miscare la plangerea prealabila a persoanei vatamate in cazul urmatoarelor infractiuni: - lovirea sau alte violente - art. 180; - vatamarea corporala - art. 181; - vatamarea corporala din culpa - art. 181 alin. (1) si (3); - violarea de domiciliu - art. 192 alin (1); - violarea secretului corespondentei - art. 195; - divilgarea secretului profesional - art. 196; - violul - art. 197 alin. (1); - furtul pedepsit la plangerea prealabila - art. 210; - abuzul de incredere - art. 213; - gestiunea frauduloasa - art. 214; - distrugerea - art. 217 alin. (1); - abandonul de familie - art. 305; - nerespectarea masurilor privind incredintarea minorilor - art. 307; - tulburarea folosintei locuintei - art. 320. In Romania au loc zilnic zeci de astfel de infractiuni, cate credeti ca sunt duse pana la capat?
  • -1 (3 voturi)    
    sa traiti bine .... (Joi, 2 iulie 2009, 9:58)

    fefe [anonim]

    In Austria daca doi indivizi ridica tonul pe strada in doua minute vine politia si-i ia la sectie sa se calmeze. Asta e criminalitate care se inregistreaza (martor ocular la astfel de eveniment).

    In Romania o persoana apropiata a fost amenintata de un tigan ca o omoara, a sunat la 112, au intrebat-o daca o loveste cineva in momentul ala, a raspuns ca nu (nu o lovea, tiganul urla si o injura in draci spunand ca ii ia gatul) iar cel de la 112 a spus ca ei nu se deranjeaza pentru asa ceva, nu are decat sa faca plangere la sectie daca are chef.

    V-am lamurit cum e cu criminalitatea mare in Austria si mica in Romania.
    • +2 (2 voturi)    
      112 sucks (Joi, 2 iulie 2009, 10:25)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui fefe

      Experienta a 3-4 incidente asemanatoare arata ca:

      - la 112 raspunde o domnisoara plictisita si sictirita care vorbeste cu prune in gura si de la care nu poti scoate mai mult decat din piatra seaca;

      - pe de alta parte, sectiile locale de politie vor interveni in cel mult 15-20 de minute, cel putin atata vreme cat sunt abordate la numarul lor de telefon oficial, pe care il pun pe fluturasi impreuna cu figura "politistului Dvs. de proximitate". Asta se intampla cel putin atunci cand e vorba de astfel de incidente, amenintare, lovire, scandaluri si betii in public. Se pare insa ca in orasele mai mici atitudinea politistului fata de scandalagii e putin diferita fata de Bucuresti... din motive mai complicate si care ar depasi lungimea regulamentara a mesajului...

      ~Nautilus
    • 0 (0 voturi)    
      Austria (Joi, 2 iulie 2009, 15:01)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui fefe

      Scena vazuta cu ochii mei in viena: noaptea pe la 4, un grup de tineri beti traverseaza strada de-amboulea, tipind, urlind, unul din ei sparge o sticla pe asfalt. Totul la 20 de metri de o masina de politie. Politistii nu au nicio reactie. Deci...
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Joi, 2 iulie 2009, 10:08)

    tudor [anonim]

    Intradevar in UK in anumite zone e nu dubios super dubios..si chiar si pe strazi care par ok se pot intampla nenorociri...daca aici iti fura din fuga lantisorul de la gat sa zicem acolo iti pune pistolul la tampla sau baga cutitul in tine( e un obicei pe acolo ) si dupa ce nu mai misti iti fura ce ai la tine...am vazut de-a afise cu portrete ale oamenilor omorati si sub care scria ca se ofera recompensa pentru orice informatie legata de moartea respectivului incat m-am gandit de 2 ori ce caut acolo:D noroc ca eram turist...am citit si eu statistici legate de londra si erau zone cu jdemii de infractiuni si extrem de multe crime la 100.000 locuitori si alta zona din acelasi oras in care la 100.000 au fost 100 de acte de acest fel...ca in orice oras din lume sunt cartiere unde nu vrei sa te afli nici ziua in amiaza mare sa nu mai vb de noapte unde esti..mancat sigur:D. In rest totul bine si frumos :D o tara minuntata care daca nu ar fi plina de pakistanezi si indieni probabil ar fi si mai safe si mai curata...
  • 0 (0 voturi)    
    Austria (Joi, 2 iulie 2009, 12:15)

    Catalin [anonim]

    Acum cateva saptamini era un articol care zicea ca Viena e cel mai sigur oras din lume...Cum poate fi austria pe locul 2 ?
    Stirea asta aduce a promovare turistica.
    • 0 (0 voturi)    
      iti zic eu.. (Joi, 2 iulie 2009, 14:08)

      kriminell [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      ...se omoara in statiunile de munte, cu schiurile probabil...
      e o tampenie asta cu austria pe locul 2. pana nu vad niste statistici oficiale cu tipuri de infractiuni, numar, gravitate, ponderi, etc eu nu cred.
  • +1 (1 vot)    
    Pai, normal (Joi, 2 iulie 2009, 12:32)

    SirJerkaLot [anonim]

    Chiar daca au modalitati diferite de inregistrare a criminalitatii: criminalitatea judecata probabil, care este foarte putina in comparatie cu criminalitatea descoperita, daramite cifra neagra a criminalitatii care este cea reala, in Romania nu s-a pus niciodata stringent, problema de acte savarsite prin violenta. Tara noastra este tara FURACIUNII, fiind recunoscuta pt lipsa de reactie, chiar incurajarea furaciunii. Clasificarea asta e irelevanta pentru noi. Intr-un top al Furaciunilor, am lua medalia de haur ca UK, nu locul asta umilitor.
    • 0 (0 voturi)    
      lolololololololol (Joi, 2 iulie 2009, 17:23)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui SirJerkaLot

      "Intr-un top al Furaciunilor, am lua medalia de haur ca UK, nu locul asta umilitor"
      asta e de nota 10!
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit un raport real (Joi, 2 iulie 2009, 20:53)

    goe [anonim]

    Dat fiind ca am circulat prin toate tarile mentionate, sunt perfect de acord cu clasamentul. Daca s-ar face un clasament al infractiunilor economice, pe primele doua locuri ar iesi detasat tot UK si Austria.
  • 0 (0 voturi)    
    Plutonieru Tuzgureanu, raportez (Joi, 2 iulie 2009, 23:10)

    Tuzgureanu [anonim]

    Vesticii aia e prosti. Adica cum bai, ce vreti sa ziceti? Adica politistii nostrii e corupti? Ce ziceti voi, mafia e mana in mana cu HIC politia? Nooooooooooooo. Avem noi HIC interlopi? Landlorzi d-aia ca la ei? N-ai sa HIC vezi asa ceva. Pai eu ma lupt zi si noapte cu infractorul deosebit de periculos, stau cu pieptul de otel si dezvelit pe deasupra, HIC, ca sa va apar pe voi, HIC, am eliminat total infractionalitatea HIC violenta si HIC si suntem pe primul loc in UE, HIC, adica pe ultimul cum s-ar zice HIC si voi nerecunoscatorilor HIC, na ca m-am imbatat. Si n-am baut decat apa, ce-i drept a fost cam rece. Deh, salariu dupa buget, spaga nu iau HIC, mamaliga nu esplodeaza... Ce liniste si bine e!
  • 0 (0 voturi)    
    E normal (Vineri, 3 iulie 2009, 3:13)

    Marius Delaepicentru [anonim]

    Pe de o parte, violenţa s-a vîndut mai bine la export, la pachet cu violenţii, iar pe de alta, omorul din culpă la volan, sancţionat prin doi ani cu suspendare nu se pune la violenţă, ci la fapte de bravură.
  • 0 (0 voturi)    
    statistica nerelevanta (Marţi, 28 septembrie 2010, 11:52)

    catalin [anonim]

    Cati din cei agresati in romania s-au dus la politie? Va spun eu, foarte putini. Agresiunea nu a fost inregistrata dar nu inseamna ca nu exista. Ma indoiesc eu ca in austria sau germania sunt mai multe infractiuni decat la noi. Am gasit pe net o statistica destul de amanuntita referitor la infractiuni, acestea fiing catalogate pe tipul de infractiune. Noi si bulgarii eram in coada listei, cei mai corecti si cinstiti oameni


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version