VIDEO Nastase protejat din nou de PSD, PNL si UDMR. Dosarul Zambaccian 1 a inviat coalitia 322

de Departamentul Politic     HotNews.ro
Marţi, 16 iunie 2009, 12:11 Actualitate | Esenţial

Adrian Nastase
Foto: AGERPRES
 documente
(16 Iun 2009) PDF, 240KB
Marti dimineata, incepand cu ora 11:30, plenul Camerei Deputatilor urma sa decida asupra solicitarii procurorului general Laura Codruta Kovesi de declansare a urmaririi penale impotriva fostului premier Adrian Nastase in dosarul Zambaccian 1.

In sedinta de luni, se stabilise ca se va supune la vot cererea procurorului general privind inceperea urmaririi penale, la care sa fie atasat si raportul comisiei de regulament, care stipula ca solicitarea procurorului este inadmisibila, intrucat deciziile Curtii Constitutionale nu se aplica retroactiv. Ce au facut grupurile politice:
  • PSD a propus sa se dezbata raportul comisiei de regulament.
  • PDL a propus sa se dezbata cererea procurorului.
Marti dimineata, dupa deschiderea sedintei, s-a constatat ca proiectul de hotarare privind cererea Laurei Codruta Kovesi nu fusese redactat. In jurul orei 12:00, sedinta a fost suspendata pentru prima oara, pentru ca acest proiect sa fie redactat.

La reluarea sedintei, s-a citit doar solicitarea procurorului general, fara ca punctul de vedere al comisiei de regulament, care stipuleaza ca cererea procurorului general este inadmisibila, sa fi fost inclus.

Fostul premier Adrian Nastase a luat cuvantul:
Un ministru serios la Justitie ar fi demis-o pe Kovesi

"Orice om de bun simt, chiar daca termina o scoala de tinichigii, si cu atat mai mult procurorul general al Romaniei, stie ca nu poate sa solicite Parlamentului aplicarea retroactiva a unei decizii a Curtii Constitutionale", a declarat marti fostul premier Adrian Nastase, la reluarea sedintei Camerei Deputatilor privind avizarea inceperii urmaririi penale in cazul sau.

"Un om de bun simt, chiar daca a terminat o scoala de tinichigii, tot ar putea sa inteleaga ca o cerere din partea procurorului general, care se presupune ca a absolvit cel putin o scoala de tinichigii, nu poate sa solicite Parlamentului aplicarea retroactiva a unei decizii a Curtii Constitutionale de la 1 octombrie 2008 pentru a reface votul dat regulamentar de Parlament in 13 august 2008", a spus Nastase.

El a acuzat "zbaterea doamnei presedinte" Roberta Anastase pentru a impune "o solutie pe care absolut nimeni nu o intelege", nici macar grupul PDL.

"Nu este problema mea, pana la urma. Nu am o problema cu justitia, sunt obisnuit si cu temele de justitie penala, e noua specializare pe care am dobandit-o", a continuat el, sustinand insa ca, daca se avizeaza inceperea urmaririi penale in cazul sau, "se creeaza un precedent absolut inadmisibil".

Acuzele lui Adrian Nastase au ajuns pana la ministrul Justitiei, Catalin Predoiu: "Daca am fi avut un ministru de justitie serios, el trebuia sa ceara demisia procurorului general, daca ar fi citit aceasta cerere". "Sunt jenat ca particip la astfel de discutii, sunt jenat ca sunt folosit ca pretext pentru acest gen de actiuni", a continuat el, cerand deputatilor, "pentru demnitatea Parlamentului din care fac parte", sa se gandeasca la faptul ca un aviz poate crea acest precedent. "Eu nu am o problema sa mai merg la inca un proces, dar Parlamentul risca sa aiba o foarte mare problema daca aproba aceasta procedura", a incheiat el.

Roberta Anastase a replicat: "Domnule Nastase, m-ati dezamagit, dar nu este pentru prima oara".

Nemultumiti ca punctul de vedere al comisiei de regulament a fost ignorat, in jurul orei 14:00, deputatii PSD, PNL si UDMR au parasit sala de sedinta, acuzand incalcarea regulamentului Camerei de catre Roberta Anastase.

In acest sens, de la tribuna Camerei a luat cuvantul liderul social-democratilor, Viorel Hrebenciuc:

"Pentru ca nu vreau sa participam la aberatia juridica pe care actualul procuror general al Romaniei o impune Parlamentului, conform proverbului ca un prost da cu piatra in balta si cinci destepti se chinuie sa o scoata, cam asta este situatia in care ne aflam noi acuma. Pentru ca cu totii suntem pusi intr-o situatie penibila, cand stim cu totii adevarul, numai ca unii dintre noi refuza sa-l recunoasca in plen, grupul PSD se retrage din sala si nu mai participa la sedintele acestor lucrari."

Dupa ce deputatii celor trei grupuri parlamentare au parasit sala, presedintele Camerei a suspendat sedinta din lipsa de cvorum.


Regulamentul Camerei Deputatilor a fost contestat de PD-L la Curtea Constitutionala in 2008. Institutia a dat castig de cauza democrat liberalilor si a decis ca un proiect de hotarare sa fie votat de jumatate plus unu din numarul deputatilor participanti la sedinta, nu de jumatate plus unul din numarul total al mandatelor, asa cum era prevazut in vechiul Regulament. Astfel, votul pentru adoptarea unei hotarari a fost mult simplificat.

Pe baza acestei modificari a Regulamentului Camerei Deputatilor, procurorul general Laura Codruta Kovesi a trimis o noua solicitare catre Parlament pentru avizarea inceperii urmaririi penale a lui Adrian Nastase in dosarul Zambaccian 1.

De altfel, avizul inceperii urmaririi penale in acest dosar a fost dezbatut inca o data in 2008, dar pe vechiul Regulament. Deputatii au respins atunci avizarea inceperii urmaririi penale.

PSD, PNL si UDMR nu sunt de acord cu noua solicitare a procurorului General Laura Codruta Kovesi pe motiv ca dosarul Zambaccian 1 a mai fost supus odata la vot, in plenul Camerei Deputatilor in 2008. Parlamentarii sustin ca decizia Curtii Constitutionale referitoare la schimbarea modalitatii de vot nu poate fi aplicata retroactiv.

In tabara adversa se situeaza PD-L, care considera ca plenul trebuie sa dezbata si sa voteze daca este de acord sau nu cu solicitarea lui Kovesi.

Citeste stenograma sedintei de luni a Biroului Permanent al Camerei.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

7273 vizualizari

  • +14 (16 voturi)    
    nimic nu ma mai surprinde (Marţi, 16 iunie 2009, 12:15)

    mihai [anonim]

    Nimic nu ma mai surprinde in mioritica noastra Romania
    • +21 (21 voturi)    
      ma intreb (Marţi, 16 iunie 2009, 12:37)

      lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      stau si ma intreb... tara noastra mioritica este numita asa pentru ca e pitoreasca, sau pentru ca e plina de oameni resemnati?
    • -30 (50 voturi)    
      chiovesi (Marţi, 16 iunie 2009, 12:40)

      avocat [anonim] i-a raspuns lui mihai

      cAT O SA MAI DUREZE OARE CIRCUL ASTA DE PROST GUST?
      E clar ca parchetul e ghidonat din umbra de cotroceniul care e ingrozit si disperat ca vin alegerile si se apropie sfarsitul...
      CA Se strange latul e una dar spectacolul mare sper sa inceapa cu dosarul FLOTA in care cineva trebuie totusi sa plateasca pentru subminarea economiei nationale.
      Atunci sa vedem noi Baschetbalista cum se va zbate sa determine cursul corect al procedurilor judiciare...
      • +22 (34 voturi)    
        verde stop! (Marţi, 16 iunie 2009, 13:07)

        dustproof [utilizator] i-a raspuns lui avocat

        domnu' avocat al poporului (congolez), sunteti in alt film! Nu pe Basescu il feresc de justitie acum filozofii din parlament, ci pe prietenul (celor care au dat in mintea) copiilor Nastase, oare ati remarcat asta si sunteti stahanovist, sau nu pricepeti ca la "spectacolul mare" asteptat de dumneavoastra chiar nu e nimic haios? Daca ar fi fost ceva potential, va asigur eu ca primul gura casca si vanzator de bilete ar fi fost partidul congolezilor, cand era el impresarul (pestele) justitiei.
        Basescu a facut ceea ce lui Nastase nici nu-i trece prin cap, stii exact la ce anume ma refer.. ce spectacol mai astepti?
      • +14 (18 voturi)    
        indoctrinati (Marţi, 16 iunie 2009, 14:17)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui avocat

        sau platiti bine, voi nu puteti niciodata intelege ca o discutie pe un subiect presupune urmarirea respectivului subiect in mod argumentativ si nu saltul acrobatic, in lipsa de argumente, la un alt subiect, fara nicio legatura cu cel initial.
        probabil saltul de la un subiect la altul fara nicio noima vi se trage de la saltul peste anumite pastile in anumite momente ale zilei. :D
      • +3 (9 voturi)    
        vot (Marţi, 16 iunie 2009, 15:14)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui avocat

        cand vom avea un partid cu peste 60% din optiunile electoratului, mai precis cand va iesi lumea la vot... simplu!
        • -13 (19 voturi)    
          Spune-mi o tara din UE (Marţi, 16 iunie 2009, 15:36)

          Titirca1 [utilizator] i-a raspuns lui atreus

          In care un partid a obtinut 60% din voturile exprimate. Te sfidez sa-mi spui una ! Si asta ca sa vezi inspre ce Congo vrea BOBU (basescu+boc+undrea) sa duca tara. La vale cu saniuta (ca flota nu mai e).
          • +7 (11 voturi)    
            asa da (Marţi, 16 iunie 2009, 18:01)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Titirca1

            crin repetentu' ochi de peste + bombonel + morco belo = love
            pnl + psd = love
            pnl + psd + udmr = cancerul Romaniei
      • +20 (20 voturi)    
        PSD (Marţi, 16 iunie 2009, 15:17)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui avocat

        Nu te contrazic in totalitate cu ceea ce spui. Doar ca banuiala mea este ca esti PSD-ist si de aceea nu iti pot da credit cu privire la obiectivitatea ta. Ideea de baza .. intradevar este CIRC cu privire la dosarele lui Nastase. Circul va putea fi oprit doar prin trimiterea lui Nastase la inchisoare, ACOLO unde ii este locul. A furat mult prea mult aceatsa tara si acum are Tupeul sa iasa si sa dea declaratii ... oricare ar fi acestea. Pana cand o sa fim asa de prosti ca natie astfel incat sa mai introduce prin diverse structuri de putere asemenea fenomene.??????
        • +20 (20 voturi)    
          Eu as fi multumit si cu mai putin ... (Marţi, 16 iunie 2009, 16:01)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Anume trimiterea lu' Nastase in instanta. Daca instanta il trimite la racoare sau nu, e la latitudinea instantei. Chiar daca stie o tara intreaga ca a furat, mi se pare democratic, chiar daca nu cinstit, sa fie condamnat pe baza de dovezi, nu pe baza de pareri sau articole din ziare.

          Pe de alta parte, la cat de plin de ravna se fereste sa ajunga in instanta, eu cred ca dovezi exista. Altfel ce motive ar avea sa se fereasca?
      • +1 (21 voturi)    
        circar fara voie (Marţi, 16 iunie 2009, 15:31)

        circar fara voie [anonim] i-a raspuns lui avocat

        "cineva trebuie totusi sa plateasca pentru subminarea economiei nationale"
        ... dar acel cineva sa nu fie Aditza, nu? sa mai papi si tu niste oua proaspete.....

        urat, dezamagitor, caracteristic psd... uite ca si ala fura / a furat...

        Cand ati fost la putere ati avut sansa sa rezolvati in instanta dosarul Flota.
        Acum nu discutam de Bascosu', daca a furat sau nu. Hai sa il executam pe Nastase, ca nici mama-sa nu-l mai crede curat, si apoi vedem ce facem cu altii, ce zici?
      • +5 (5 voturi)    
        esti jalnic (Marţi, 16 iunie 2009, 21:29)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui avocat

        mai baiatule (avocatule), sa nu uitam ca blamatul Basescu a renuntat la protectia parlamentului in plina dictatura PSD si s-a pus la dispozitia justitiei. Si ce? Justitia lui Iliescu n-a gasit nimic. Dar femeiusca nastase, care se declara mare barbat, adica mascul, si ii invita pe ziaristi sa ii numere ce? tocmai ouale pe care in mod evident nu le are, fuge disperat de ancheta. Daca ar fi barbat, si ar avea un pic de sange acolo unde le place barbatilor sa spuna ca au, ar afirma raspicat ca nu are nevoie de protectia mafiotilor din parlament si se poate prezenta cu fruntea sus in fata procurorilor si a judecatorilor pentru ca nu a comis nimic ilegal. Dar poate ca nu este chiar asa si atunci fuge ca dracul de tamaie de ancheta.
        • 0 (0 voturi)    
          totul e inutil (Miercuri, 17 iunie 2009, 12:03)

          barosanu [anonim] i-a raspuns lui adrian

          Toata actiunea asta este praf in ochii prostilor. Daca il trimit pe Nastase in instanta, parca o sa se schimbe ceva in justitie. NIMIC NIMIC. Tot o sa astepti 5 ani pt o decizie definitiva, tot trebuie sa dai spaga etc. Certati-va in continuare cu toate partidele astea, eu m-am saturat de farsa din politica romaneasca
    • +7 (9 voturi)    
      sa vezi ce bucurie... (Marţi, 16 iunie 2009, 18:09)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui mihai

      gadea,ciutacu si badea fac tumbe de fericire la antene, Iliescu si consortii dau de baut, ce-o zice alegatorul roman?
    • +5 (5 voturi)    
      Numai UE mai poate trimite in justitie leguma ! (Marţi, 16 iunie 2009, 19:33)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Trebuie arestat cu un mandat Interpol si judecat de Tribunalul International -sectia gainari marunti si colorati-Propun vreunui ONG decis sa puna in circulatie o petitie catre UE prin care sa cerem arestarea lui Nastase la iesirea din Romania !
      • 0 (0 voturi)    
        >>>>>>>>>>>> (Miercuri, 17 iunie 2009, 8:19)

        Invincible [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Se ocupa Vadim de asta. :D Pariu?
    • +2 (2 voturi)    
      alt aspect (Miercuri, 17 iunie 2009, 8:45)

      the dark one [anonim] i-a raspuns lui mihai

      In mediul privat, la o asemenea gogorita li se punea ore absente pe pontaj.

      Ia sa fi fost un mecanism prin care sa li se fi redus din salariu echivalentul de ore absentate fara niciun motiv.

      Mie daca nu imi convine ceva la serviciu, stau si dezbat pana se gaseste o solutie de compromis, nu imi iau jucariile si ma car.
  • +17 (21 voturi)    
    Bine așa (Marţi, 16 iunie 2009, 12:19)

    Wasile [utilizator]

    Stai nițel. Trebuie puterea legislativă să-și dea cu părerea asupra dosarelor investigate de puterea judecătorească? Damn, ce țară interesantă! Toate-s o apă și un pâmânt, o mocirlă în care se pierde responsabilitatea, în care ne putem ascunde ignoranța și mizeria obișnuită.
    Hai cu toți în noroi, dacă ne împroșcăm destul de bine ne acoperim de tot. Și se știe că noroiul face bine la ten...
    • -10 (22 voturi)    
      Da, trebuie ! (Marţi, 16 iunie 2009, 12:26)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      Da frate, trebuie ! Pentru ca politicienii sunt supusi santajului si presiunii continue, ce fac, ii fac aluia o plangere penala aiurea si ii distrug cariera chemand televiziunile inainte sa se dea NUP ? Ce e asa greu de inteles ?
      • +16 (22 voturi)    
        NU trebuie (Marţi, 16 iunie 2009, 12:40)

        Dorin [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Nu, nu trebuie !
        Trebuie doar ca pedepsele pentru acuzare falsa sa fie foarte mari astfel incat cineva sa se gandeasca de doua ori daca n-are dovezi sa acuze pe cineva. In felul asta am fi toti egali in fata legii. Acum EI sunt DEASUPRA legii.
        • +8 (8 voturi)    
          Vezi ca aici deja e periculos (Marţi, 16 iunie 2009, 16:07)

          Eu [anonim] i-a raspuns lui Dorin

          Daca eu acuz pe careva, care reuseste dupa aia sa scape, de ex. distrugand dovezi, pe urma teoretic poate sa ma acuze ca l-am acuzat pe nedrept. Ceea ce il pune intotdeauna in dezavantaj pe ala de acuza. Ceea ce e de-a dreptul aberant.

          In opinia mea, nu e nevoie de asa ceva. E nevoie doar ca justitia sa functioneze repede. Adica daca azi il acuz, si acuzatia mea e pe bune nefondata, in trei zile sa-i dea procurorii NUP. Daca nu, intr-o luna sa ajunga la final prima instanta. Asa, orice acuzatie nefondata e doar o fasaiala nesemnificativa, si orice acuzatie justificata e tratata suficient de repede incat sa nu aibe vreme ala acuzatu' sa faca magarii.
      • +14 (16 voturi)    
        Hmmmm (Marţi, 16 iunie 2009, 15:05)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Si tie ti se pare ca urmand procedura curenta eviti astfel de evenimente? Cu totii l-am vazut pe Nastase la DNA, daca nu ma insel a fost chiar retinut pentru audieri... A fost pus pe tusa in PSD pentru ce, de incoruptibil ce era? Astfel, in loc sa-si piarda singur timpul prin tribunale, am ajuns ca toti deputatii, o data la 3-6 luni, sa o puna de-o sedinta si sa-i vedem cum din vajnici sustinatori ai justitiei devin brusc solidari in a-si proteja colegul pe care oricum toata lumea il stie cat este de murdar.
      • +4 (6 voturi)    
        Da' de unde (Marţi, 16 iunie 2009, 16:03)

        Eu [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Si mie mi se pare o aberatie ca parlamentarii si ministrii, actuali sau fosti, sunt mai intai judecati de legislativ si abia apoi de justitie.

        Daca-i fac o plangere penala nejustificata unuia din parlament, si instanta zice pas, asta presupunand ca nu zic NUP procurorii inainte, ete fas, nu i-am stricat nimic, doar am indepartat un dubiu, relativ la chestia pt. care l-am reclamat. Daca procurorii zic ca e bun de instanta, si instanta-l trimite la racoare, pai e de-a dreptul meritoriu ca i-am facut praf cariera de politician.

        Asa ca nu vad vreo problema.
  • +17 (21 voturi)    
    Propun acordarea de imunitate la toata lumea (Marţi, 16 iunie 2009, 12:48)

    Ovidiu [anonim]

    In cazul in care imunitatea nu va fi extinsa la toti cei 22 milioane de cetateni, se incalca articolul 16 din Constitutie.

    Constitutia Romaniei- Egalitatea in drepturi

    ARTICOLUL 16
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.

    (2) Nimeni nu este mai presus de lege.

    (3) Funcţiile şi demnităţile publice, civile sau militare, pot fi ocupate, în condiţiile legii, de persoanele care au cetăţenia română şi domiciliul în ţară. Statul român garantează egalitatea de şanse între femei şi bărbaţi pentru ocuparea acestor funcţii şi demnităţi.

    (4) În condiţiile aderării României la Uniunea Europeană, cetăţenii Uniunii care îndeplinesc cerinţele legii organice au dreptul de a alege şi de a fi aleşi în autorităţile administraţiei publice locale.
  • +16 (18 voturi)    
    realitate (Marţi, 16 iunie 2009, 12:49)

    Silviu [anonim]

    Acestea sunt rotitele prevazute de legile create de ei ....poftiti de judecati-ne ... daca puteti !
    Este suficient de clar cu ce se ocupa toti politicienii din parlament si apoi se vaieta ca au imagine proasta . De fapt, nu-i intereseaza cata vreme pot sa-si aporbe bugete si cheltuieli proprii si pentru clientii care ia-u trimis acolo.
    Astia suntem si-mi pare teribil de rau...ca am fost atat de fraieri.....
  • +18 (20 voturi)    
    HOPA ! (Marţi, 16 iunie 2009, 12:50)

    HopaMitica [anonim]

    HOPA ! PARLAMENTUL A AJUNS TRIBUNAL DE DUZINA SA SE SUBSTITUIE JUSTITIEI ?

    PINA CAND ALESII VOR MAI FACE ASTA?
  • +9 (9 voturi)    
    deci.. eu cu cine votez? (Marţi, 16 iunie 2009, 12:57)

    turmentatu' [anonim]

    ma intreb si eu.. cine o sa ajunga in guvern in ziua (care eu sper, utopic, ca va veni) cind nu va mai vota chiar nimeni.
    • +10 (10 voturi)    
      va veni si vremea aia (Marţi, 16 iunie 2009, 16:00)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui turmentatu'

      Ma uitam la puturosii, aiuritii si tantalaii din Parlament care "muncesc" pe banii nostri, cautand si eu sa vad ce-au facut magarii cu Legea Cetateniei - uitati-va si voi la prezentarea video! Eu dupa primul aiurit am cedat:

      http://www.cdep.ro/pls/steno/steno.asx?ids=6607&idm=3
  • +13 (15 voturi)    
    ... (Marţi, 16 iunie 2009, 13:15)

    Vladutz [anonim]

    ... era clar deznodamantul.

    nu are cum sa pice nastase, e prea mare jocul de domino... pica el, pica muuulti.... deci nu o sa se intample asta.
  • +16 (18 voturi)    
    Bombonel = Caramel, se topeste la cald ... (Marţi, 16 iunie 2009, 13:23)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    de teama sa n-ajunga la racoare.

    Un fricos! Si cand ma gandesc ca asta se vroia presedinte si, pe cale de consecinta, comandat suprem al fortelor armate!

    Ce faceai la o adica Bombonel, ce imunitate mai invocai? Sau o trimiteai pe matusa Tamara la inaintare, ca deh, ea oricum era in varsta si nu mai avea ce pierde?

    Sau poate vrei sa candidezi din nou? Frumos ar mai suna:

    "Caramel Presedinte!"
  • +12 (16 voturi)    
    nastase (Marţi, 16 iunie 2009, 13:31)

    sile [anonim]

    Iar incearca voinicul de Nastase sa se ascunda in spatele Parlamentului ?

    Oare de ce nu vrea sa iasa in arena si sa dea piept cu Justitia Romana,ce motive temeinice NU il mana pe el in lupta ??
    • 0 (12 voturi)    
      NU (Marţi, 16 iunie 2009, 14:23)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui sile

      VOR NICI MULTI ALTII DIN TOATE TABERELE.
      CHIAR LE CONVINE LUCRUL ACESTA ASTFEL CA SANU AJUNGA CUMVA SI EI!
      SI O TIN ASA!
      SI CEI CARE AU RAMAS IN SALA, FTI SIGURI CA IN MAJORITATE AU FOST MULTUMITI DE DEZNODAMANT.
  • +9 (15 voturi)    
    Din nou, Lupii nu se mananca intre ei (Marţi, 16 iunie 2009, 14:17)

    Esential [anonim]

    Si PSD, PNL si UDMR sunt-la-fel

    Cel mai recent Vot Comun Pro-Coruptie:

    PSD, PNL si UDMR fac din nou zid in jurul lui Nastase:

    Dosarul Zambaccian 1, ingropat la comisia de regulament

    de Luminita Parvu HotNews.ro
    Hotnews Miercuri, 20 mai 2009, 15:23 Actualitate | Politic

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5725642-psd-pnl-udmr-fac-din-nou-zid-jurul-lui-nastase-dosarul-zambaccian-1-ingropat-comisia-regulament.htm
  • +6 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 16 iunie 2009, 14:17)

    xyz [anonim]

    Parlamentar la Parlamentar nu-si scoate ochii!

    Stati conectati, circul continua! Revenim dupa pauza cu arestarea lui Gigi.
  • -5 (17 voturi)    
    iata pe cine alegem (Marţi, 16 iunie 2009, 14:30)

    arkan [anonim]

    PSD=PNL=UDMR=PDL

    prietenul la nevoie se cunoaste!

    prieteni intre ei,dusmani "pe sticla"pentru VULG
    • +14 (18 voturi)    
      Re: iata pe cine alegem (Marţi, 16 iunie 2009, 14:49)

      F. [anonim] i-a raspuns lui arkan

      Cel putin la faza asta PDL-ul nu e egal cu PSD/PNL/UDMR. Nu scrie nicaieri in articol ca si PDL-ul ar fi parasit sala. Or fi ei egali in alte directii, dar la faza asta nu au fost. In plus, alegi din ce ai la dispozitie, daca crezi ca oferta partidelor nu e buna, ai putea foarte bine sa candidezi sau sa convingi alti oameni capabili sa candideze.
      • 0 (0 voturi)    
        Re: iata pe cine alegem (Miercuri, 17 iunie 2009, 13:34)

        arkan [anonim] i-a raspuns lui F.

        PDL=PSD-(PD+1/4PNL)
  • +18 (20 voturi)    
    cei 322 raman uniti (Marţi, 16 iunie 2009, 14:47)

    ion [anonim]

    Spiritul celor 322 este inca in viata, cum spunea Boc.
  • +1 (13 voturi)    
    ok... am inteles.... (Marţi, 16 iunie 2009, 14:50)

    liviu_ [utilizator]

    da bine pe sticla daca se caerta si cu ceva noroc aduce si ceva voturi de la fraieri...
    da cand se opresc din cearta si mai iau si ei niste masuri... ca am ajuns de la 6% crestere economica la -6%... si in stilu asta pana la sf. anului o sa ajungem pe la -15%...

    in fine... intrebarea mea ramane... pe cine dracu sa votezi? ca sunt toti o apa si-un pamant...
  • +13 (17 voturi)    
    Crin Antonescu, metanorfoza (Marţi, 16 iunie 2009, 14:52)

    hotnewsfil [utilizator]

    "Dublu-Repetentul" de dinaintea lui '89 a devenit,dupa"89,"Latraul din Parlament".
    Acum, aspira sa devina "Marele Nimic de la Cotroceni".
    • -2 (2 voturi)    
      pupinbasesc ??? (Miercuri, 17 iunie 2009, 10:45)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Eu nu am nicio treaba cu PNL deobicei nu merg la vot pt ca nu am cu cine sa votez insa pentru Crin Antonescu o sa fac un efort.....
  • +2 (14 voturi)    
    Nu distrugeti yinta "Basescu"! (Marţi, 16 iunie 2009, 15:10)

    hotnewsfil [utilizator]

    In culmea evenimentelor " '89", fostii nomenclaturisti, activistii cu rang mai mare sau mai mic, cvasi-totalitatea securistilor, ca la un semnal (dat, ne-dat?) au decis, la unison, ca singurul vinovat pentru toate nenorocirile din ultimele decenii a fost Ceausescu, nu comunistul Ceausescu, ci omul Ceausescu. Decizia fiind unanima, criminalul a fost impuscat. Dupa aceasta dreapta pedeapsa, s-adecis, tot la unison: "intrega vina s-a evaporat, odata cu sufletul unicului vinovat, s-a ridicat la ceruri". Pe loc, fiecare solidarizat si-a frecat mainile, una de alta, in sus si in jos, dovada ca a ramas cu mainile curate. Tinta "Ceausescu" fusese lovita, de toti, in 10. In ultimii ani, "majoritari", "oameni de bine", l-au declarat pe Base cauza tuturor relelor din tara si se straduiesc, cu mijoace "democratice" (sa fim si noi in randul lumii), sa-l puna "la zid". Din eroare, au nimerit in zidul facut de populatie in jurul lui Base. Daca il anihilati, pe cine mai dam toata vina, dupa alegeri?
  • +10 (12 voturi)    
    Amenda (Marţi, 16 iunie 2009, 15:48)

    bedexe [utilizator]

    Dar domnii care parasesc sala de sedinta nu pot fi amendati in vreun fel ?
  • +15 (19 voturi)    
    Ipocritii (Marţi, 16 iunie 2009, 15:54)

    etcxyz [anonim]

    Aceasta adunatura de infractori imi provoaca greata. Nesimtirea lui Nastase este fara margini, rar mi-a fost dat sa vad un politician mai tupeist si arogant dacat umflatelul asta cu aere de boier. Voi astia care votati cu PNL+PSD+UDMR+PC=PCR va meritati tzara in care traiti. Din pacate credulitatea si prostia voastra o platim cu totii.
    • -5 (11 voturi)    
      Sorry ... (Marţi, 16 iunie 2009, 16:00)

      etcxyz [anonim] i-a raspuns lui etcxyz

      Retrag afirmatiile din ultimul post :D
  • +9 (11 voturi)    
    Chicken named Nastase (Marţi, 16 iunie 2009, 16:11)

    Claude [anonim]

    Si mai spunea sa-i numaram ouale... Care Adriene, ca nu le ai, esti doar o puicuta fricoasa.
    Cit despre alesii nostri de rahat, mai curind il ridica strainasii pe Nastase pe vreun aeroport decit sa voteze ei ridicarea imunitatii parlamentare....
  • +6 (8 voturi)    
    HOPA (Marţi, 16 iunie 2009, 16:19)

    hopaMitica [anonim]

    Adica parlamentul se substituie Justitiei si hotaraste cine e vinovat si cine nu.
    Si cand te candesti cum stau unii bine merci cu imunitate parlamentara....

    Oricum ce a fost de vandut s-a vandut ion tara asta, acum prinde corbul, scoate ochii !
    • -6 (8 voturi)    
      Sanse mai sunt. (Marţi, 16 iunie 2009, 16:58)

      io [anonim] i-a raspuns lui hopaMitica

      Se face un imprumut de la FMI si are si guvernarea asta ce sa fure. Cred ca PDL multumeste lui dumnezeu pentru criza actuala :D

      Ah, nu, asta deja s-a facut. Alte idei?
  • -7 (7 voturi)    
    ca sa nu mai aud de kovasitii din parchet (Marţi, 16 iunie 2009, 16:23)

    s-ar put. sa-l votez pe nastase la 7 case de banca [anonim]

    acuma depinde:
    daca-si pune consilier o ciuvica,
    pusa cu ochii la bec de kovasiti,
    aia canta edgar allan poe.
    monica macovei automat la pensie,
    oricum pledeaza
    ca un old sh. de Bacau,
    unde din nimicuri facu juzi la casatie.
    monica macovei scrie versuri
    pe muraturi kantiene.
    hai Parlamentu !
  • -5 (7 voturi)    
    un roman - trei parlamente (Marţi, 16 iunie 2009, 16:27)

    avantaj de rima antica si partizani anticomunisti [anonim]

    nici nu-mi pasa de nastase
    ca nechita-i dupa casa.
  • -6 (6 voturi)    
    contra procuraturii (Marţi, 16 iunie 2009, 16:30)

    echipa de fotbal:parlamentul [anonim]

    romania contra porcilor.
    crescatori - fiti mai atenti
    cu vangheaua din vaslui.
    altfel niste tauni
    strabuni
    sa scrie dinescu ca
    el
    aplauze pentru drept
    si stiinta lui
  • +9 (9 voturi)    
    principii? (Marţi, 16 iunie 2009, 16:40)

    stefan [anonim]

    Dupa zicala cu nebunul si piatra, care e corecta, se impune intrebarea: cine e nebunul si cine sunt desteptii? Iar noi pe unde ne aflam in ecuatia data?
    Eu nu-s tinichigiu, dar am o scoala de ingineri. Nu stiu daca e buna pentru onor Nastase, dar am facut ceva matematici si astea te invata logica, o logica corecta, nu alambicata.
    Pentru mine problema este mai simpla. Onorabilul si stimabilul e acuzat de fapte ce n-au nici in clin nici in mineca cu convingerile si declaratiile politice. Deci logic si firesc este ca pentru asa ceva sa nu aiba imunitate.
    Cineva cita mai sus din Constitutie.
    He, he, he, ia cautati prin arhive si cititi si Constitutia comunista. Scoateti chestia cu rolul conducator al partidului si vedeti ca si aia era buna. Ba chiar mai buna pentru cazul de fata, ca in aceea nu era prevazuta imunitatea.
    Cred ca si aceasta ultima Constitutie trebuie amendata. In plus ne invirtim intr-un cerc vicios, pentru ca desi Constitutia e legea suprema, Parlamentul prin modul cum a intocmit regulamentele este mai presus de Constitutie si lege.
    Imunitatea trebuie avuta strict pentru declaratiile politice din parlament si numai pentru declaratiile facute in cadrul sedintelor camerei si al comisiilor.
    In felul asta toti ar fi mai ponderati, pentru ca ar urma procese de calomnie. I-ai mai vede atita pe sticla acuzindu-se de una sau alta fara sa probeze?
    Asa ei se cearta de ochii lumii (ca in spate beau si chefuiesc impreuna, si au afaceri impreuna).
    Ia sa zicem la Constitutie ca din momentul in care esti parlamentar esti incompatibil cu orice altceva (profesor, avocat, membru CA sau AGA, si nu poti avea alta sursa de venit decit indemnizatia de parlamentar), dar poti fi ministru, secretar de stat, ministru adjunct, dar nu poti cumula cele 2 venituri.
    Iar faimoasa lege a salarizarii bugetarilor sa cuprinda si parlamentul.
  • +6 (8 voturi)    
    Ce mai vreti bah? (Marţi, 16 iunie 2009, 16:57)

    io [anonim]

    Nu voi ii votati happy slappy de 20 ani incoace? Sunt ai vostrii, TOTI!!! Mandriti-va cu ei.

    Un popor de hoti si idioti, asta suntem, asta ne conduce.

    Hai noroc si la mai mare.
  • -5 (5 voturi)    
    ca sa vada ca nu-i va folosi la nimic (Marţi, 16 iunie 2009, 17:08)

    publicul sa se adanceasca in stiinta dreptului [anonim]

    pentru eminentele dreptului,ca stiinta.
    sa plece procurorii si nastase sa ramaie cu poeziile lui
    incumparabile.
    si cati poeti au fost la drept -
    incumparabili sa ramaie,
    cu tot cu tamaie.
    .............
    am avut si eu un hat
    rima la monica macovei
  • +5 (9 voturi)    
    aceiasi (Marţi, 16 iunie 2009, 18:05)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    postaci pnl il apara acum cu spume pe bombonel.
    • +3 (3 voturi)    
      tot aia (Miercuri, 17 iunie 2009, 0:44)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Iti dai seama ce se intampla in caz ca(in visele mele) pica Bombonel? Daca pica si cativa de la PNL sau din ceilalti care au prasit sala repede repede ca sa scape?
  • +5 (7 voturi)    
    psd+pnl+udmr (Marţi, 16 iunie 2009, 18:19)

    votant [anonim]

    Nesimtzit Nastase asta,dar nesimtzitzi sunt shi cei care fug de raspundere!
    Are dreptate si Vadim legat de acest partidutz numit udmr!
  • -7 (7 voturi)    
    an:cistigatorul blogoscar-ului politicienilor (Marţi, 16 iunie 2009, 18:57)

    cetatean roman [anonim]

    ps1.
    e singurul politician profesionist(in afara de noi amatorii),de la care am auzit la tv, una din cauzele pertinente a recrudescentei faptelor antisociale in rindul tiganilor: lipsa muncii si educatiei organizate, care inainte de "89 era acoperita prin munca masiva a acestora la CAP-uri si IAS-uri.Acestea s-au desfiintat si nepunindu-se ceva solid in loc,s-a deschis cutia pandorei.....daca se stie cauza,sa vedem planul de masuri a celor care renunta la unul din putinii oameni de stat,care-i avem...apoi,rezultatele...sper ca le vine mintea la cap, in al 12-lea ceas..
    ps2.
    singurul premier,sub care: s-au pif in functiune 170km autostrada(buc-fetesti),construit 400 de sali de sport,programul"laptele si cornul"(care atragea si pe copii de tigani la scoala),site-urile: e-licitatie,e-guvernare,it-istii opriti sa emigreze,intrarea in nato,finalizare pregatire intrare ue,s-a realizat prima crestere economica-dupa criza interna de dupa "89,etc
    ps3.
    ce faceti cu portocalii ce fac "vid" cu banii publici de 20 de ani: functionari la stat multimilionari in euro,fosti si actuali ministrii,primari(chiar in prezent unul are poprire de 9 mil.euro,parcuri,borduri,vase,sa),vamesi,sa?ei(ele) sunt intangibili(e)?de unde se vede ca justitia este partinitoare si executa hartuiala politica numai cu adversarii politici ai portocaliilor.lasati-ne cu falsele subiecte.
    • +6 (6 voturi)    
      nu prea intelegi... sau nu vrei (Marţi, 16 iunie 2009, 19:33)

      rochiri [utilizator] i-a raspuns lui cetatean roman

      Nu se judeca ce a facut si ce nu!
      se judeca daca este vinovat sau nevinovat!
      Daca este nevinovat de ce nu renunta la imunitate.
      Oricum este un om un arogant si ma bucur ca nu va ajunge niciodata presedinte.
  • +8 (8 voturi)    
    Nastase: Nu creeati un precedent! (Marţi, 16 iunie 2009, 19:42)

    ion [anonim]

    Cea mai interesanta parte mi se pare fraza spusa de Nastase: "Aveti grija cum votati pentru a nu creea un precedent!".
    Precedentul e clar: senatori si deputati la inchisoare.
    Cel mai interesant e ca argumentul asta a fost suficient ca sa aiba alaturi majoritatea parlamentara.
  • +5 (5 voturi)    
    Mega Hrebe (Marţi, 16 iunie 2009, 20:11)

    Adrian [anonim]

    Declaratia lui m-a dat pe spate.

    "conform proverbului ca un prost da cu piatra in balta si cinci destepti se chinuie sa o scoata, cam asta este situatia in care ne aflam noi acuma."

    Iar se leaga Nastase de viciu de procedura. Da ce asta contesta nevinovatia ta? Demonstreaza ca ai oua si mergi in fata justitiei si demonstreaza acolo nevinovatia.

    Apropo cazul tau creaza un precedent ... UE poate aplica clauza de salvgardare pt Romania !
  • +8 (8 voturi)    
    unde? (Marţi, 16 iunie 2009, 20:37)

    Aramis [utilizator]

    unde s-a mai vazut instanta de judecata unde acuzatul are dreptul sa acuze judecatorii? doar in tara lui Nastase si a celor 322 din Parlamentul Romaniei
    • +1 (1 vot)    
      E corect ceea ce spui tu (Marţi, 16 iunie 2009, 22:30)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Aramis

      In comunism cum era? Un popor acuza un dictator si totul era normal. E normal sa acuzi vicii de procedura ;i tot atat de normal e sa te prezinti in fata justitiei daca ai dreptate ... daca nu ... stai comod cu vicii de procedura pana mori.

      Vorba aia ... o revolutie e legala doar atunci cand reuseste ;))
  • -7 (7 voturi)    
    Un ou,doua oaua... (Marţi, 16 iunie 2009, 20:42)

    Pantera Roz [anonim]

    Haita se repede sa sfisie si nimanui nu-i pasa daac este indreptatit sa judece si sa condamne,nimeni nu este atent la ce se intimpla-sa curga singe,sa-l vedem pe Nastase la bulau.Timpita aspiratie.Bai oameni buni,Parlamentul nu judeca cazul,Parlamentul observa daca Parchetul procedeaz corect pentru ca nu e prima data cind "Justitia" procedeaza abuziv si este folosita politic.Ce,nu stiti cine numeste si cine influenteaza procurorii?Nu stiti cine se da de ceasul mortii sa-l vada pe Nastase la inchisoare avind cosmaruri ca acesta este adevaratul cistigator al alegerilor din 2004?Dosarele nu sunt credibile,este o bataie de joc si chiar daca zeita este legata la ochi,abuzul nu poate avea loc intr-un stat de drept.
    • +2 (2 voturi)    
      Te-au angajat (Miercuri, 17 iunie 2009, 7:10)

      ana [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      astia pe poste de trompeta? Cine a castigat alegile in 2004? Evident ca Basescu! Deci PSD-ul a fost inainte la guvernare dar PD-ul a falsificat alegerile? Mai sa fie?! Unde e logica?
    • +1 (1 vot)    
      gresit (Miercuri, 17 iunie 2009, 11:39)

      laur [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      domnule pantera roz...gresiti!!!
      Intr-un stat democratic de drept justitia este INDEPENDENTA, si ca atare puterea legislativa nu are dreptul de a-i pune bete in roate sau macar de a o "observa"

      Vicii de procedura, gainarii, etc...
      Parlamentul trebuia doar sa verifice daca acuzele aduse de procurori domnului Nastase sunt legate de activitatea dumnealui parlamentara (ceea ce nu era cazul, imunitatea trebuia ridicata la secunda 1).
      Pentru ca de aia au imunitate parlamentarii si doar de aia...ca sa nu fie trasi la raspundere sau "influentati" pentru masurile legislative luate in dezbaterile parlamentare...ATAT!!!
      PARLAMENTUL NU are autoritatea de a verifica, sau de a inlocui actul de justitie, iar ceea ce au facut parlamentarii nostri ieri este cel putin imoral.
    • +1 (1 vot)    
      se pare ca tu n inlegi problema.. (Miercuri, 17 iunie 2009, 12:09)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      si din pacate nu esti singurul...Nu discutam despre vinovatia sau nevinovatia d-l Nastase..ci despre plecarea dosarelor in instanta. Parlamentul trebuia sa dea acceptul din prima clipa in acest caz, neavand treaba cu activitatea lui parlamentara ei nu trebuie sa verifice nimic.Justita face.Si apropo, Basescu, in plin guvern Nastase, s-a pus singur la dispozitia justitiei renuntant la imunitate (nu vb. de faptul ca nu s-a ascuns sub fustele largi ale parlamentului)..Se pare ca uniii romani au memorie scurta..bine ca nu toti :)
  • +4 (4 voturi)    
    iarasi uitam despre ce este vorba (Marţi, 16 iunie 2009, 21:00)

    tamasz [anonim]

    Votul acesta nu are nimic de a face cu ne/vinovatia lui Nastase. Votul raspunde la intrebarea daca legea la care ne supunem cu totii se aplica si lui Nastase. Sau nu. Ce se vrea este sa se tina parlamentarii mai presus de lege. Asta nu e numai imoral ci si neconstitutional.

    Interpretarea majoritatii e o ipocrizie (se pare ca legala). Majoritatea trebuie sa se refere la cei prezenti. Cum ar fi sa anulam alegerile euro-parlamentare doar ca lumea nu s-a deranjat sa participe. In plus oamenii astia sunt platiti sa fie prezenti in sala. Atitudinea de copil plangagios cu pustiu-joaca trebuie stopata. Nu-ti place sa-ti asumi raspunderea prin participare la vot, atunci lasa pe altul ( vorba englezului " shit or get off the pot").
  • +3 (3 voturi)    
    Unde-i FSN-ul? (Marţi, 16 iunie 2009, 22:22)

    Razvan_M [utilizator]

    PSD + PNL = love. Bine, dupa brutalitatea PSD s-ar zice ca-i viol, dar penelistii tipa ca le place! Nu-mi vine sa rad totusi, pentru ca a fost o vreme cand am considerat eu insumi PNL-ul ca fiind opusul comunistilor. Dar se mai inseala omul, important este sa fii in stare sa recunosti erorile, sa inveti din ele si sa mergi mai departe.
  • +2 (2 voturi)    
    banditul (Marţi, 16 iunie 2009, 23:03)

    Codruta [anonim]

    Isi bate joc talharul de noi si stam ca niste blegi. Unde sunt ONG-urile, intelectualii sa-i bombardeze pe ticalositi cu niste suturi in fund. Mai sunt si blegi care-i voteaza pe acesti banditi ca sa ramanem la coada cozii..
  • +5 (5 voturi)    
    jos Nastase, jos comunistii (Marţi, 16 iunie 2009, 23:44)

    I [utilizator]

    astept sa vad o poza cu Nastase scriind la blog din inchisoare ;)
  • +4 (4 voturi)    
    Un cofraj cu oua (Miercuri, 17 iunie 2009, 9:00)

    varu' lu' adonis [anonim]

    Acum cativa ani, invita anumiti colegi sa-i numere ouale...
    Daca ar avea oua... s-ar duce singur si ar cere ridicarea imunitatii...
  • +1 (1 vot)    
    rusine (Miercuri, 17 iunie 2009, 9:09)

    HopaMitica@gmail.com [anonim]

    Nu e RUSINE unora? !!!!!

    A ajuns parlamentul sa se substituie JUSTITIEI ???
    Cum e cu pensiile parlamentarilor?
    Parlamentarii nu se supun justitiei ca toti ceilalti cetateni ? Au 3 oo ?
  • +3 (3 voturi)    
    mersul la vot (Miercuri, 17 iunie 2009, 9:40)

    baubau [anonim]

    mergeti la vot. Nu-i mai lasati pe altii sa voteze pentru voi.
    Si daca nu meregeti, nu va mai plangeti!.
  • +2 (2 voturi)    
    Nastase e un individ nerusinat,dar rezistent ! (Miercuri, 17 iunie 2009, 9:44)

    martin [anonim]

    Spre surprinderea mea placuta, numarul clonelor pronastasiste este deocamdata redus si scriu foarte subtire, iar majoritatea postarilor reprezinta indignarea fata de nerusinarea intelectualului colectionar.
    Rezistenta lui Nastase ramane uriasa ca si sprijinul poporului de parlamentari fosti din cei 322 si care sunt din pacate nepieritori si care lupta pentru el , la fel cum lupta si pentru pensiile de parlamentari !
  • +1 (1 vot)    
    Vinovat clar (Miercuri, 17 iunie 2009, 11:01)

    m3th0dman [anonim]

    Dacă ar fi nevinovat, ar accepta odată judecata, nu s-ar tot ruga de colegi să-l scutească de judecată.

    Se vede de ce este capabil şi PNL-ul cu al său Crin Antonescu.
  • -1 (1 vot)    
    De ce oameni buni este apriori vinovat?? (Miercuri, 17 iunie 2009, 11:28)

    cetateanu [anonim]

    Vinovatia lui Nastase a devenit un postulat ca la mate?
    Adica daca spune dl.Basescu inseamna ca este apriori vinovat? Va datzi seama unde ajungem? Oricine, oricand este acuzat de ceva,nu conteaza ce, dl. Basescu zice ca este vinovat, talibanii fac vocalizele de rigoare si hop la inchisoare! Este foarte eficient, steril, costa putzin si evident opozitia nu mai este necesara(noi economii!)
    Pai atunci este evident ca avem o problema cu justitzia!
    • +1 (1 vot)    
      simplu (Miercuri, 17 iunie 2009, 11:49)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui cetateanu

      daca se stia nevinovat, nu agita toate partidele sa blocheze cercetarile. Nu sesizezi problema? Cuibul Hotilor nu da voie justitiei sa faca cercetari. De ce? Pentru ca e nevinovat?
      • -1 (1 vot)    
        Nu are nimic de a face cu justitzia!! (Miercuri, 17 iunie 2009, 12:16)

        cetatzeanu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        Mircea, nu are nimic de a face cu justitzia, este o manipulare grosiera!
        Dl. Basescu este in campanie electorala. Una din cele mai importante strategii este sa-l denigreze pe Nastase - stie ca este singurul care-i poate face fatza. Nu-l intereseaza ca Nastase sa fie judecat ci sa-i fie terfelita imaginea! Au deja doua dosare cu Nastase la care Parlamentul a dat O.K. De ce nu le judeca? Nu-l intereseaza decat scandalul in jurul lui Nastase pentru al face lipsit de credibilitate!
        • +1 (1 vot)    
          nu cred (Miercuri, 17 iunie 2009, 13:05)

          dedeiu [anonim] i-a raspuns lui cetatzeanu

          de ce nu vrea domnul Nastase sa se duca in justitie si sa scape odata si pe fata de problema asta? De ce nu o face? Aici este problema, nu ca Basescu il acuza. Sa se duca odata in justitie si sa termine cu balamucul, esti de acord?
        • +2 (2 voturi)    
          bai cetatene... (Miercuri, 17 iunie 2009, 14:29)

          dumi [anonim] i-a raspuns lui cetatzeanu

          esti varza rau. sau ma rog, pe stat de plata :) Numa un prost ar spune ca "stie ca este singurul care-i poate face fatza." Nastase este deja in gunoi si pentru ce a facut el si nu pentru ce cica ar face Basescu. Si hai termina-te cu prostiile astea ca basescu controleraza justitia.
    • +2 (2 voturi)    
      nu intelegi un aspect... (Miercuri, 17 iunie 2009, 12:02)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui cetateanu

      Nu conteaza daca Nastase e vinovat sau nu, asta o hotaraste doar instanta..nu basesc, nu ziaristii, nu televiziunile nu noi ceilalti..Daca justitia are dovezi ..la racoare daca nu, soarta este imaculat pe vecie..Problema grava e ca el se ascunde in spatele partidelor si in spatele "fustei" tamarei. Ori, mie una imi da f. mult de gandit..inseamna ca chiar sunt dovezi serioase impotriva lui si el nici in ruptul capului nu vrea sa ajunga macar in instanta..daramite sa fie gasit vinovat:)
  • 0 (0 voturi)    
    Circ pe banii nostri (Miercuri, 17 iunie 2009, 11:54)

    ysoagar [anonim]

    Telenovela dosarul zambaccian continua cu noul sezon de vara 2009 iar noi asistam neputinciosi cum o gasca de burtosi se joaca cu tara fara ca legea sau justitia cea inexistenta sa le poata face ceva... vezi doamne poti sa furi miliarde pt ca esti IMUN? Domnilor asa zisi parlamentari se pare ca imuninateta asta v-a afectat grav intelectul...
    unde este reforma cea mareata in justitie, in afara de faptul ca platim noi taxe ca sa sustinem si DNA - organism inexistent dpdv juridic, prezent mai mult in mass-media, cu 1 condamnare/ procuror/ an putem concluziona lejer ca A vine poate de la Actorie in orice caz nu de la anticoruptie.... DNA-ul mai bine s-ar apuca sa faca filme sau piese de teatru, ar avea precis succes la Cannes sau la orice festival de film international
    oare ca simplu cetatean de rand stau si ma intreb cum de am ajuns asa de rau astazi? oare cine e de vina? numai nastase? restu "smecherilor"(becali, patriciu, voiulescu, vantu, fetele si fratele, marinarului, baronii psd, si multi multi altii au facut bani cinstiti? pe ei nu-i intreaba nimeni nimic? sau trebuie sa decida tot parlamentu? de cand are parlamentu si putere juridica? cat mai continua circul asta pe care noi - oamenii de rand-- il platim cu banii nostri??? terminati cu aberatiile ca veniti la vot si votati schimbarea... la noi cred ca ultima solutie pentru a iesi din rahatul asta in care ne scufundam tot mai rau pe zi ce trece ramane ultimul stinge lumina...
  • +1 (1 vot)    
    mafie (Joi, 18 iunie 2009, 10:10)

    Codruta [anonim]

    Nastase a furat pentru Partid. Fiecare afacere cu straini s-a lasat cu spaga care a intrat in visteria partidului. De aia se plimba astia prin toata Romania, n-au nici o treaba in afara de propaganda pentru urmatoarele alegeri.
    Fiindca e baiat istet si si-a indeplinit datoriile fata de partid a primit permisiunea ca sa-si satisfaca si el cate o placere, un Zambacian, zeci de tablouri, etc, etc. Merita baiatul ca daca nu-i dadeau si lui nu mai primeau nici ei.
    Deci ei sunt mana in mana si nu pot sa-l lase in voia sortii. Daca va pica el s-ar putea sa dea in vileag toata tarasenia cu mulsul populatiei pentru o mana de mafioti "alesi" in fruntea Statului. Mafiotii se apara intre ei mai mult ca orice.
    Cum a fost si cu Cuteanu, informatorul secu ajuns revolutionar, care acum, la condamnarea pentru 5 ani de puscarie incepe sa scoata porumbeii din gura cu parlamentarii care au apelat la el ca sa le dea certificate de revolutionari. Parca vad ca o sa sara cei vizati sa-l scoata basma curata.
    Cine dracu mai voteaza astfel de mafioti, talharii muncii noastre de zi cu zi !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri