VIDEO UPDATE Protestul crescatorilor de bovine si taurine: Fermierii au fortat cordoanele de ordine din fata Guvernului, iar o vacuta a lesinat

de E.M.     HotNews.ro
Miercuri, 10 iunie 2009, 9:08 Actualitate | Esenţial

Protestatarii, pe Calea Victoriei
Foto: Hotnews
Crescatorii de bovine si taurine au protestat miercuri, la Bucuresti, incepand cu ora 10:00, cu utilaje agricole si animale, in incercarea de a atrage atentia autoritatilor asupra problemelor din acest sector al agriculturii. Fermierii sunt nemultumiti ca, in noul context european, "statul roman nu mai poate proteja fermierii si productia agricola din Romania".



Actiunile de protest s-au desfasurat intre orele 10:00-16:00, in trei locatii: Piata Constitutiei, in fata cladirii Parlamentului, In Piata Victoriei si in fata Ministerului Agriculturii.

Cei aproximativ 1.500 de fermieri care au protestat in fata Guvernului au fortat cordoanele de ordine, apoi s-au imbrancit cu fortele de ordine.

Si la Ministerul Agriculturii au avut loc incidente: cei aproximativ 100 de fermieri care au pichetat sediul Ministerului Agriclturii au incercat sa forteze intrarea in curtea institutiei, insa au fost impiedicati de jandarmi. In fata ministerului a fost adusa o vaca pe care crescatorii au incercat sa o introduca in curtea institutiei. Protestatarii au refuzat sa se intoarca in zona delimitata, insa in urma interventiei jandarmilor acestia si-au reocupat pozitiile stabilite Din cauza caldurii si a imbulzelii create, vacuta a lesinat.



Revendicarile crescatorilor de taurine si bovine

Printre revendicarile fermierilor, se evidentiaza subventia variabila pentru compensarea dintre pretul de productie si pretul de vanzare al laptelui ca materie prima, dar si verificarea laptelui provenit din schimbul intracomunitar, din punct de vedere al calitatii si cotei de lapte. Crescatorii mai doresc ca, in cazul falimentului, statul sa acorde compensatii de lichidare a activitatii.

"Am constatat ca toate problemele extrem de grave pe care le-am ridicat nu-si pot gasi rezolvare, ca statul roman prin institutiile sale, nu mai poate proteja, in noul context european, fermierii si productia agricola din Romania", a declarat presedintele Sindicatului Crescatorilor de Taurine, Costel Caras.



Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2698 vizualizari

  • +1 (7 voturi)    
    mai au obraz? (Miercuri, 10 iunie 2009, 9:24)

    eeeuuuu [utilizator]

    dupa ce-au umplut parlametul si guvernul cu vite-ncaltate si-acu au mai dat si la export, la bruxelles, mai au tupeu sa protesteze?
  • +4 (4 voturi)    
    Idee :) (Miercuri, 10 iunie 2009, 9:25)

    Cristin [anonim]

    Bine ar fi sa vina si cu animalele la protest in jurul Palatului Victoria.
  • +3 (9 voturi)    
    Hopppaaaa (Miercuri, 10 iunie 2009, 9:25)

    HopaMitica [anonim]

    Hopaaa ! Traim intr-o tara bogata, cu de toate si suntem lihniti foame. Mincam doar din import, basta cu micile aprozare, ne hranim cu marfuri pline de conservanti si modificate genetic din supermarket.

    Suntem dominati economic , politic si moral de occidentali si marile interese .

    Suntem praf. Suntem varza. Si nu exista vointa politica si sociala de a depasi criza in care ne zbatem.
    • +2 (8 voturi)    
      neam de slugi (Miercuri, 10 iunie 2009, 9:56)

      osanul [anonim] i-a raspuns lui HopaMitica

      Suntem vanduti. Suntem slugi. Capitalistii venali ne-au colonizat.

      Cat s-au bucurat romanii naivi la inceputul anilor '90 ca râgâiau dupa coke-ul american cu gust de lesie... este ca si cu margelusele de sticla colorata pe care conchistadorii le aruncau triburilor bastinase acu' 500-600 de ani ca sa-i recunoasca ca stapani.
      • 0 (0 voturi)    
        ehei (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:42)

        george [anonim] i-a raspuns lui osanul

        atunci in 90 nu gandeai asa de fapt toti gandeam la fel iar cineva daca ar fi incercat sa ne arate ca lucrurile nu sant chiar asa ar fi fost luat la pietre ar fi fost catalogat securist si comunist.Si acum ma mai amuz cand imi aduc aminte ca la revolutie cineva a luat cuvantul si printe multe alte ineptii a spus ca din ace moment pe stazile din Romania va curge laptele si mierea
    • -3 (11 voturi)    
      nova sclavia (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:01)

      borsec [anonim] i-a raspuns lui HopaMitica

      "Dictatura" e termenul cu care capitalistii verosi, vampirii nesatui de bani si bogatii, au etichetat sistemele statale autoritare, in care disciplina, ordinea publica, sistemele de valori autentice functionau!

      Romania avea un astfel de sistem inainte de 1989. Autoritar, intr-adevar, dar NU dictatura.

      Vampirii, escrocii, borfasii cu gulere albe ne-au impus, in decembrie 1989, prin manipulare ordinara, spalare de creier, minciuni sfruntate un sistem nou, cel kapitalist. Un sistem in care asistam la disolutia autoritatii de stat, la institutionalizarea coruptiei, incurajarea hotiei, pervertirea valorilor, degradare umana, sclavie disimulata.

      Traiasca Romania Kapitalismului Venal Multilateral Dezvoltat! Traiasca Noua Sclavie Kapitalista!
      • +6 (6 voturi)    
        comunism, avanpremiera la cum vor unii sa traim... (Miercuri, 10 iunie 2009, 13:48)

        324 [utilizator] i-a raspuns lui borsec

        nu zau, adica pe vremea lui Ceashca zici ca "sistemele de valori autentice functionau"... Fie habar n-ai despre ce vorbesti (sugeai la mama sau nu erai nascut inca) fie este unul dintre profitorii (la fel de corupti ca si acum) ai sistemului.
        Pentru clarificare sistemul de care spui a fost initiat, multi-lateral dezvoltat si permanentizat chiar de utopia comunisto-ceausisto pe care se pare ca o regreti.
        Coruptii astia de acum nu au fost importati din America, ci sunt produs intern, neaosh... la vremuri noi, tot noi, nu-i asa?
        Idem sistemul comunist era "Un sistem in care asistam la disolutia autoritatii de stat, la institutionalizarea coruptiei, incurajarea hotiei, pervertirea valorilor, degradare umana, sclavie disimulata."
      • 0 (0 voturi)    
        Cum sa-ti spun? (Miercuri, 10 iunie 2009, 13:58)

        alecu [anonim] i-a raspuns lui borsec

        HopaMitica, Osanul, sau borsec?
        • 0 (0 voturi)    
          adica ce crezi ? (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:20)

          HopaMitica [anonim] i-a raspuns lui alecu

          Adica tu crezi ca Osanul , Borsec si subsemnatul suntem o singura persoana ?
          E bine daca-i asa, inseamna ca sunt mai multi oameni cu viziuni comune.
      • +2 (2 voturi)    
        taci, dracului! (Miercuri, 10 iunie 2009, 17:25)

        eeeuuuu [utilizator] i-a raspuns lui borsec

        securist sau pui de securist ce esti! ti-era bine, cand iti veneau sarsanalele in poarta, in primaverii! ti-e dor de impuscatu'? du-te dupa el!
    • +1 (1 vot)    
      ba nu (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:02)

      hj [anonim] i-a raspuns lui HopaMitica

      Ba exista o vointa politica enorma ca lucrurile sa raman asa. Cat timp spaga merge la ei, trai si viata in continuare.
  • +2 (4 voturi)    
    E OK (Miercuri, 10 iunie 2009, 10:21)

    HopaMitica [anonim]

    E Ok fratilor . Cat timp inca existam o sa le spargem neuronii la tradatorii astia de neam si tara.
    Trebuie sa vina soarele sin-n tara asta !
    Avem datoria sa trezim acest popor.
  • +2 (4 voturi)    
    să facă!!!!! (Miercuri, 10 iunie 2009, 12:22)

    Ana Armanca Ardeleanu [anonim]

    Este o realitate tristă: ţara asta putea fi exportatorul nr. 1 de produse eco al Europei, căci pământul nostru nu este încă infestat de îngrăşămintele care produc modificări genetice. Şi am putea avea o piaţă mai ieftină. Că nu e aşa sunt vinovate toate guvernele din '89 până acuma. O vină au şi ţăranii, nu se mobilizează. O vină au şi primarii, lasă pieţele din oraşe la mâna mafiilor, care nu-i lasă pe ţărani să mai ajungă cu produsele lor la pieţe.
  • +1 (1 vot)    
    Feroviarii ? (Miercuri, 10 iunie 2009, 13:39)

    Mojo [anonim]

    Ce legatura au feroviarii cu crescatorii de bovine ? :P

    "In jurul orei 13:00, feroviarii au plecat de la Palatul Victoria in mars catre Piata Constitutiei, unde picheteaza sediul Parlamentului."
  • +2 (6 voturi)    
    De ce a lesinat vaca (Miercuri, 10 iunie 2009, 13:39)

    CezarN [utilizator]

    Vaca ABA a lesinat de ciuda ca nu a candidat si ea independenta. Daca ar fi iesit, s-ar fi inscris in PDL si ar fi format PDL-ABA, alianta castigatoare vesnic in Romania. :-)
  • -1 (3 voturi)    
    Agroromantica (Miercuri, 10 iunie 2009, 13:59)

    moroes [utilizator]

    Daca va pasa atat de mult de agricultori, dati-le din banii vostri, faceti investitii etc. Dar nu vad de ce ar trebui sa fiu eu obligat sa cotizez pentru nenea fermier ce nu e in stare sa creasca o vaca. Daca nu e profitabil, sa se lase de meseria asta, nu l-a legat nimeni de glia stramoseasca.
    Cat ineptiile cu marile interese si capitalismul hulpav, sunteti cred ca uitati de unde am plecat.
    • -3 (3 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:20)

      vh [utilizator] i-a raspuns lui moroes

      Nu ma deranjeaza deloc ca mananc, ma imbrac, conduc o masina de la noi sau din import.

      Nu vad de ce as subventiona vreodata ceva.
    • +2 (2 voturi)    
      Îngâmfare de doi bani (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:36)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui moroes

      Daca lucrurile evolueaza neprevazut si o criza alimentara, precum cea financiara actuala, sau un razboi, sau un cataclism major au loc, aceasta populatie careia i se spune poporul roman trebuie sa manance. Si atunci, cand nimeni dinafara nu iti va mai da, nici macar pe bani, va fi greu sa faci ferme, fermieri, sa cultivi si sa recoltezi cereale, sa cresti, sa tai si sa industrializezi animale, etc, cu repeziciune. Trebuie sa aceste lucruri sa existe, sa le ai pregatite, chiar si, recunosc, in halul in care sunt acuma in Romania.
  • +3 (5 voturi)    
    Protecţia animalelor (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:16)

    Ruxandra [anonim]

    În plin centrul Bucureştilor, încă o barbarie la adresa animalelor neajutorate: o vacă a leşinat din cauza căldurii şi a prostiei/nesimţirii, brutalităţii 'omului'. Cum au putut să supună acea fiinţă la aşa chinuri, sub ochii Jandarmeriei (vorbă să fie, şi ăia împingeau bietul animal!) şi când există o lege pentru protecţia animalelor (din nou, vorbă să fie, cine să o respecte în România!?!). Suntem nişte sălbatici. Vreau să văd că cineva plăteşte - după lege - pentru suferinţele bietului animal.
    • -1 (5 voturi)    
      protectia animalelor (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:41)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Ruxandra

      Poate in cazul asta e o exagerare, dar mai lasa-ne frate cu legea asta idioata. Mai ales sunt satul de ineficientza celor care hranesc cainii comunitari, au un neuron si ala pe moarte.
      De ce nu te agiti sa plateasca TOTI dupa lege in cazurile in care fac abuzuri asupra semenilor tai si apoi sa treci si la sanctionarea celor care fac abuzuri asupra necuvantatoarelor. Lipsa de prioritatzi si de valori, in capul multora.
      • +1 (3 voturi)    
        protectia animalelor (Miercuri, 10 iunie 2009, 17:33)

        cristina [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Daca un om este in stare sa abuzeze un animal este sigur ca n-are nimic in cap si nicio retinere sa-si abuzeze si semenul. Asa ca nu mai vorbi de prioritati si valori acolo unde nu este cazul.
        • 0 (0 voturi)    
          animale (Miercuri, 10 iunie 2009, 23:03)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui cristina

          de unde nu este nici dumnezeu nu cere, dormi linistita.
    • -1 (3 voturi)    
      corect sesizat - protectia animalelor sa intervina (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:24)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Ruxandra

      si aici nu trebuie sa ne referin doar la vacuta sarmana. Mai exista si problema cainilor si a pisicilor comunitare, adoptate prin bunavointa ONG-urilor, care traiesc in afara adaposturilor, adica in orase si care sunt ostracizate si stresate de catre oameni. Ar trebui luate masuri pentru ocrotirea acestora in interiorul localitatilor si pedepsirea oamenilor care nu le respecta.
      Protectia animalelor trebuie sa intervina in forta. Trebuie pedepsiti drastic toti cei care molesteaza caiinii comunitari sau le oamoara biatii puiisori.
      Trebuie date amenzi usturatoare, chiar si copiilor minori, iar banii colectati pentru ajutorarea bietelor patrupede.
      Doar asa ne vom putea civiliza si deveni cu adevarat europeni, aratand toleranta si grija fata de animale.
      • 0 (2 voturi)    
        Pe oameni cine-i ocroteste? (Miercuri, 10 iunie 2009, 17:10)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui ionescu

        Pe oameni, chiar si pe copii minori (sic) cine-i ocroteste?
        Si da, aveti perfecta dreptate domnule (sau doamna) Ionescu, ONG-urile n-ar trebui lasate in afara adaposturilor, ca oamenii sunt rai si le ostracizeaza si le streseaza.
  • +1 (1 vot)    
    hmmmm (Miercuri, 10 iunie 2009, 14:53)

    liviu_ [utilizator]

    deci avem fermieri...
    atunci d c puii mei importam tot???

    vacuta care a lesinat probabil ca vrea si ea in parlamentul romaniei sau europei... fiind atatia boi, le-ar trebui si lor o vaca...
  • +1 (1 vot)    
    vai de mintea lor! (Joi, 11 iunie 2009, 12:00)

    Hera [utilizator]

    Si pana la urma vacuta aceea ce vina avea??
    Pana nu vor invata sa respecte animalele care sunt dependente de ei ca sa existe, fermierii isi vor merita soarta...
    Totusi un animal nu e un obiect...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică