Magistrala 4 de metrou Gara de Nord - Gara Progresul: Studiul de fezabilitate costa aproape zece milioane de euro

de E.M.     HotNews.ro
Luni, 8 iunie 2009, 15:52 Actualitate | Esenţial

Metrorex organizeaza in luna iulie licitatia pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate si fezabilitate pentru constructia Magistralei 4 de metrou, linia Gara de Nord - Gara Progresul. Contractul este estimat la 36,61 milioane de lei, fara TVA, informeaza NewsIn.

Linia de metrou Gara de Nord - Gara Progresul va asigura legatura, pe directia nord-sud, intre zona centrala si cartierele Berceni si Progresul, implicit intre doua dintre cele mai importante statii de cale ferata ale Capitalei. Va avea corespondenta cu toate magistralele in functiune, precum si cu cele in perspectiva.

Durata contractului sau termenul pentru finalizare este de noua luni incepand de la data atribuirii contractului.

Firmele interesate trebuie sa prezinte pentru participarea la licitatie o scrisoare de garantie in valoare de 550.000 lei sau echivalentul in euro corespunzator cursului mediu calculat de BNR pentru data 13 iulie si garantia de buna executie, in cuantum de 6% din pretul fara TVA al contractului.

Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt asigurate din cheltuieli de capital si din surse proprii ale Metrorex.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este de 22 iulie.


Citeste mai multe despre   























3405 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    cam 50.000 euro e papetaria SF, restul spaga (Luni, 8 iunie 2009, 16:12)

    Eneas [anonim]

    care se va intoarce in buzunarele conducerii Metrorex plus mai sus , cine a aprobat studiul..
  • +1 (9 voturi)    
    Nu se poate asa ceva, dar ... se poate (Luni, 8 iunie 2009, 16:35)

    Rhadoo [utilizator]

    Ce scumpe sunt studiile astea de fezabilitate... Mai bine nu mai construiesti nimic decat sa dai o gramada de bani pentru prostia asta. Dar de, spaga, comisionul...
    A, si da, totul pe banii platiti de noi din taxe, impozite, cartele de metrou. Sa nu uitam acest lucru esential.
  • +3 (3 voturi)    
    Vai de capul tau (Luni, 8 iunie 2009, 16:36)

    Bogdan [anonim]

    Doar studiul de (pre)fezabilitate este valorificat la 1 milion de euro. Ulterior, valoarea contractului este 36,61 milioane de lei, cel putin asa reiese din articol.
  • 0 (2 voturi)    
    Sa vad daca am inteles bine (Luni, 8 iunie 2009, 16:42)

    Bogdan [anonim]

    In iulie, se face licitatie pentru elaborarea studiilor de fezabilitate. Apoi urmeaza o perioada nespecificata pana la "data atribuirii contractului", de la care moment in noua luni se termina lucrarile la magistrala si apoi este data in folosinta?

    Cat dureaza pana se atribuie contractul?
    • +1 (1 vot)    
      ba cred ca este vai de al tau (Joi, 11 iunie 2009, 7:35)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      ...daca iti inchipui ca se poate construi o linie de metrou in doar noua luni si ca va costa sub 10 mil de euro. Un simplu click la articolul de la "Referinte" te-ar fi edificat. Si acolo termenul de 42 luni pt M5 este mult subestimat.....Cred ca si pretul de cca 300 mil euro...
      Asa ca nu ai inteles nimic.
  • +1 (3 voturi)    
    Nu mai bine... (Luni, 8 iunie 2009, 18:05)

    Tetelu [anonim]

    ...de 10 mil de euro se mai termina o statie, de exemplu Pajura, de pe tronsonul Gara de Nord - Laromet? Ca tunelul e deja sapat... Inainte de a ne apuca de altceva, nu mai bine terminam ce e inceput?
    Studiul asta o sa se faca si o sa se arunce intr-un sertar la minister. Soarecii or sa-l manince! Si banutii or sa se duca la niste "preteni".
    Se aude domnu' ministru al transporturilor? Sau e tot mina PNL-ului?
    • +1 (1 vot)    
      De acord ... (Luni, 8 iunie 2009, 20:11)

      Marse [anonim] i-a raspuns lui Tetelu

      ... am lucrat un an in Buc Noi si chiar imi doream acel metrou. Plus ca, in Berceni exista de pe vremea lui Ceashca super-metrou (cel mai rapid) iar o derivatie de la Eroii Revolutiei spre CFR Progresul (pe sub sos Giurgiului) nu stiu cat e de prioritara).
  • 0 (0 voturi)    
    Bun ... (Luni, 8 iunie 2009, 23:42)

    Marse [anonim]

    ... deci se vor da 10 milioane de euro, majoritatea sifonabili, ca sa aflam daca e sau nu e cazul sa se faca un metru pe care nu-l cerea nimeni. Nu Drumul Taberei, Nu Rahova sunt prioritare, ci Berceniul, unde este deja metrou. Desigur, raspunsul va fi "nu", dar banii tot vor fii datzi. Furtul asta deja ma deprima si vreau Revolutie !
  • +3 (3 voturi)    
    studiu de (pre)fezabilitate (Joi, 11 iunie 2009, 7:22)

    gigi [anonim]

    La orice investitie se face un studiu de fezabilitate sa se vada daca este o investitie necesara sau nu.
    In functie de rezultatele studiului se va decide DACA SE CONSTRUIESTE SAU NU.
    @bogdan. Sa crezi tu ca pentru constructia unei linii de metrou de asemenea dimensiuni sunt necesari doar 36 milioane lei (aproape 9 mil euro)..Atat costa studiul, nu constructia !!
  • 0 (0 voturi)    
    constructia magistralei 4 cu racord pe Giurgiului (Marţi, 23 iunie 2009, 14:20)

    plumpy1995 [anonim]

    Mi s-ar fi parut interesant proiectul daca as sti ca nu traiesc in Romania. Locuiesc pe Giurgiului si consider ca este necesar o linie de metrou caci tramvaiele si autobuzul 323 sunt tot timpul aglomerate dimineata si seara cand lumea vine/pleaca la serviciu, dar nu cred ca se va realiza linia prea curand sau chiar deloc...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri