Textul integral al legii salarizarii unice: Sporurile vor reprezenta 30% din venituri.  Parlamentarii si ministrii vor castiga in jur de 13 salarii minime pe economie

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 28 mai 2009, 12:39 Actualitate | Esenţial

 documente
Reprezentantii ministerelor si sindicatelor au reusit sa redacteze o prima forma a proiectului de lege privind salarizarea unica. De asemenea, au fost facute propuneri privind salariile pe care le vor avea diversele categorii de bugetari. Astfel, cel mai mare salariu, de 9.000 lei, il vor avea presedintele tarii, presedintii Parlamentului si presedintii Curtii Constitutionale si Inaltei Curti.

Presedintele va avea un salariu de 9.000 de lei

Potrivit grilei, premierul va avea un salariu de 8.700 de lei. Vicepresedintele Camerei Deputatilor si vicepresedintele Senatului, precum si vicepremierul vor avea cate 8.400 de lei. Secretarii si chestorii Senatului vor castiga cate 8.220 de lei. Senatorii si deputatii vor avea un salariu de 7.770 lei. Salariul ministrilor va fi de 8.220 lei, iar cel al secretarilor de stat va fi la nivelul parlamenatarilor, adica 7.770 lei.

In aceste conditii, primul ministru va castiga 14,5 salarii minime pe economie, vicepremierul va avea un coeficient de 14, parlamentarii si secretarii de stat vor avea 12,95 salarii medii,iar  ministrii si presedintii comisiilor permanente din Parlament cate 13,7 salarii medii. De asemenea, judecatorii de la Inalta Curte de Casatie si Justitie vor avea 12,25 salarii minime, iar Procurorul general al Parchetului de pe langa ICCJ cate 12,75 salarii. Procurorul general de Curte de Apel si procurorii de la Parchetul de pe langa Inalta Curte vor castiga cate 10,10 salarii minime pe economie. Salariile presedintilor de tribunal, judecatorilor si procurorilor de la Curtea de Apel vor avea 9,5 salarii minime pe economie. Un procuror sef de birou va castiga 9,25 salarii, iar judecatorul de tribunal va castiga 9 salarii minime.

La urmatoarea intalnire a grupului de lucru urmeaza sa fie analizate propunerile tuturor ministerelor in vederea completarii grilei de salarizare.

Sporurile vor reprezenta 30% din veniturile angajatilor de la stat

Potrivit actului normativ, functiile bugetarilor vor fi echivalate pe trei nivele. Mai mult, sporurile vor reprezenta 30% din veniturile angajatilor de la stat, informeaza Realitatea Tv.

Vezi atasat textul integral al proiectului Legii salarizarii unice. (Sursa: www.juridice.ro).

Bugetarii nu vor pierde din sporuri, dar vor fi la mana angajatorilor. Sporurile vor reprezenta 30% din veniturile angajatilor de la stat, iar salariul de baza va reprezenta 70% din venituri. Potrivit Realitatea TV, acesta este unul dintre principiile legii unice de salarizare pe care grupul de lucru reunit joi a reusit sa o redacteze intr-o prima forma.

Functiile bugetarilor - echivalate pe trei nivele

Functia de medic primar de clinica este echivalenta cu cea de conferentiar in Ministerul Educatiei, cu cea de maior in Ministerul Apararii, cea de consilier superior in Ministerul Finantelor, cu cea de judecator de tribunal, consilier probatiune si cea de asistent judiciar in Ministerul Justitiei, cea de consul in Ministerul de Externe, cea de artist liric de opera in Ministerul Culturii si cu cea de consilier superior in Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Functia de profesor gradul II de liceu cu vechime intre 6 si 10 ani este echivalenta cu cea de inspector in Ministerul de Interne, cu cea de locotenent cu studii superioare de lunga durata si masterat in Ministerul Apararii, cu cea de expert principal si cea de expert vamal principal in Ministerul Finantelor, cu cea de grefier gradul II cu functii superioare din Ministerul Justitiei, cu cea de consilier de relatii gradul III din Ministerul de Externe, cu cea de muzeograf gradul II si cu cea de preot de parohie din Ministerul Culturii, cu cea de farmacist si cu cea de fiziokinetoterapeut din Ministerul Sanatatii, cu cea de expert principal, consilier juridic principal si cu cea de auditor principal din Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Functia de referent superior in minister si cu studii medii este echivalenta cu cea de agent de politie debutant in Ministerul de Interne, cu cea de secretar de scoala si cu cea de pedagog din Ministerul Educatiei, cu functiile corespunzatoare gradelor de soldat si gradat voluntar si cea de referent pentru personalul civil din Ministerul Apararii, cea de grefier cu studii medii din Ministerul Justitiei, cea de curier de relatii gradul II din Ministerul de Externe, cu cea de statistician si cea de medic laborant din Ministerul Sanatatii si cu cele de referent superior din Ministerul Culturii si Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Proiectul trebuie finalizat pana pe 20 iunie

Guvernul isi asuma raspunderea in Parlament pe legea unica a salarizarii. De altfel, premierul Emil Boc incearca sa grabeasca elaborarea legii, cerand ca discutiile pe marginea proiectului sa fie finalizate pana pe 20 iunie, pentru ca pana pe 30 iunie sa poata fi propus in Parlament. Imediat dupa finalizarea discutiilor, proiectul va intra in sedinta de Guvern.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

120119 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    you know but.. unica salarizarea (Joi, 28 mai 2009, 13:31)

    Mazeta [utilizator]

    Eu nu inteleg ce se mai negociaza atat. Parca era vorba sa adoptam sistemul nemtesc de salarizare. Orice adaptare la "specificul" romanesc mi se pare a fi cel putin suspecta.
    • 0 (0 voturi)    
      pai asta e sistemul german! (Joi, 28 mai 2009, 16:01)

      alx [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      ati fost macar curiosi sa vedeti ce salarii sunt in sistemul public german?sau noi adoptam doar forma, lasand fondul adaptat??

      in TOATE sistemele publice se pastreaza sporuri de vechime, ore suplimentare, etc, care vor fi MAXIM 30%, deci salariul de baza va fi incasat!

      doar ca nu se va aplica! concomitent se va dopta OUG care va amana aplicarea legii indefinit, lasand lucrurile neschimbate :)
      • 0 (0 voturi)    
        salarii in Germania (Vineri, 29 mai 2009, 9:07)

        delia [anonim] i-a raspuns lui alx

        Aici salariile bugetarilor sunt modeste, comparativ cu cele din sectorul privat.

        De ex. un incepator are in jur de 1700 netto. Nu va puteti compara cu ei deoarece sunteti cu 100 de ani in urma. Ei au 81 mil, voi 20!

        Ca atare, nu comparati procurorul din RO cu un judecator de aici care incepe de la 5000 euro.

        Spaga e doar in RO.
  • 0 (0 voturi)    
    mda... (Joi, 28 mai 2009, 13:51)

    liviu_ [utilizator]

    sa vedem efectiv grilele ca asa e greu sa ne dam seama...

    sper sa fie gandite bine.
    daca sunt gandite bine o sa fie ok, daca e le gandesc cum le gandesc de obicei (Adica prost) o sa faca mai mult rau decat b ine
  • 0 (0 voturi)    
    salarizare (Joi, 28 mai 2009, 13:58)

    ile [anonim]

    tot incercati sa faceti o lege clara,viabila care sa coresp. noilor reglementari,dar cred ca de obicei va fi un mare fissss,este mare pacat de acest popor,asa este cind pestele se impute de la cap si se curata de la coada.
  • 0 (0 voturi)    
    nivel, nivela (Joi, 28 mai 2009, 14:21)

    x [anonim]

    niveluri !
  • 0 (4 voturi)    
    "Bugetarii nu vor pierde din sporuri" (Joi, 28 mai 2009, 14:38)

    FLORIN [anonim]

    "Bugetarii nu vor pierde din sporuri" => mediocritate si minciuna. asta inseamna guvernul Basescu - Boc. Numai fitile de presa si minciuni atat au facut de cand au venit la guvernare. Nici o reforma nimic. Sunt niste panaradin spome puse pe furat si atat. Au zis ca taie din sporurile nesimtite ale unora, acum au dat inapoi ca de obicei...
    • +1 (1 vot)    
      Lasa-ne , mai butonas ! (Joi, 28 mai 2009, 15:46)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      Mai butonas, lasa vrajeala si guvernul...Ce, ailalti unde sunt ? Nevinovati si puri ? Cine a aruncat in aer finantaele publice? Dece le-a aruncat? Ai ? Eu nu pot accepta nesimtirea cu care ati distrus si acum urlati. Sa-ti fei rusine!
    • 0 (0 voturi)    
      legea unica a salarizarii este o mare teapa (Marţi, 9 februarie 2010, 17:20)

      gina [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      am o vechime in specialitate de 11 ani de zile iar sporul de vechime mi s-a bagat in salariul de baza, iau mai putini bani decat unul cu sase luni vechime in specialitate (cu 350 lei).Unde este legea unica, unde sunt cei care sunt platiti pentru a controla aceste discrepante intre salarii?
  • +1 (3 voturi)    
    pentru ce trebuie sporuri? (Joi, 28 mai 2009, 14:53)

    a [anonim]

    spor de pericol=asigurare de accidente la o firma specializate; spor de vechime=trecerea dupa o examinare prealabila intr-o grupa superioara, spor pentru conditii nocive=ridicarea nivelului echipamentului de protectie si/sau plata concediului in statiuni recomandate de medicul de medicina muncii etc. ... pentru activitatea desfasurata sistematic in conditii normale (pre-stabilite) si nu bani in mana pentru cheltuieli la crasma...
    • -1 (1 vot)    
      trebuie sporuri (Joi, 28 mai 2009, 16:08)

      alx [anonim] i-a raspuns lui a

      pentru atragerea candidatilor!! altfel, daca un maturator castiga la fel ca un pompier, care ar fi motivatia candidatului - camionul rosu cu girofar?
      asigurarea isi face efectul daca se intampla nefericirea, si atunci, unde e motivatia: hai la noi, ca iti dam in plus doar scaun cu rotile gratuit, in caz de ceva..
      foarte tare:"spor de vechime=trecerea dupa o examinare prealabila intr-o grupa superioara" deci mai bine facem inca un comitet si o comisie si o analiza dosar, decat sa-i dam pur si simplu sporul de vechime..
      parca-s caltzi, nu creier..
      • +1 (1 vot)    
        caltzii spun: (Vineri, 29 mai 2009, 6:44)

        a [anonim] i-a raspuns lui alx

        trebuie sporuri pentru atragerea candidatilor!!? dar salariul nu e de ajuns pentru asta? asta-i munca=asta-i salariul. ca dupa aia apare "mandria": uite ce salar mic am! (nimic despre sporuri care ridica venitul substantial.
        si chiar, daca se intampla nefericirea, peste sporul de pericol i se mai dau angajatului alti bani? dar cu sporul de pericol ce a facut?
        oricum, dupa trecerea unei perioade, angajatul va avea pretentia sa avanseze, pentru asta nu se va face un comitet "si" o comisie? CLAR: sportul de vechime reprezinta MITA pe care o da un sef incapabil sa creeze proceduri clare de lucru subordonatului cu textul "lasa ca te descurci dumneata, ai vechime", cum adica se "descurca"? seful nu stie ce sa-i dea de lucru?
        crede-ma, si caltzii gandesc...
  • 0 (0 voturi)    
    ANEXELE.? (Joi, 28 mai 2009, 14:55)

    Pop [anonim]

    Lipseste un lucru esential: ANEXELE.
    Adica banutii.
  • 0 (0 voturi)    
    legea unica (Joi, 28 mai 2009, 15:50)

    gigi [anonim]

    daca politistii trebuie sa fie platiti la fel ca profesorii mi se pare corect sa fie abrogata lg 360 care stabileste statutul politistului si acestia sa functioneze ca si profesorii pdoar pe baza codului muncii!
  • 0 (0 voturi)    
    legea salarizarii unice (Joi, 28 mai 2009, 16:06)

    PAUL [anonim]

    Pentru a intelege actualul proiect de salarizare a se vedea textul Legii nr.57/1974. De acolo provin mare parte din prevederile proiectului.
  • 0 (0 voturi)    
    Companii, Societati de stat? (Joi, 28 mai 2009, 16:38)

    Gix [anonim]

    angajatii companiilor, a regiilor si sc. de stat sunt asimilati bugetarilor?
  • 0 (4 voturi)    
    HAI BUGETARII!!! (Joi, 28 mai 2009, 20:08)

    bugtaru' [anonim]

    o lectura rapida scoate in evidenta similitudini cu legislatia de dinaintede 1989. Ceea ce nu e rau.
    Mai rezulta ca, in sfarsit, categorii de bugetari cum sunt politistii, profesorii, o parte din magistrati, militarii, vor fi plaiti mai bine decat pana acum facandu-se in sfarsit un act de justitie.
    aSTEPTAM ACUM CU NERABDARE ANEXELE. Ma bucur ca acum toata lumea va fi linistita si multumita, mai ales cei care muncesc att de mult si produc atta de mult din sectorul privat unde "muncesc" numai cei mai valorosi si mai dstepti (haha). Si mamai bucur ca, in continuare, bugetarii vor fi platiti tot din banii contribusbililor privati ca ce sa ii faci, asa e in alte tari.
    Si ma mai bucur ca vom avea alt presedinte, alt guvern, si, in general, tara noastra o sa isi rvina incet incet la normalitate iar Bercenii, Udrea, Bleaga si toti pedelicii vor disparea usor din peisagul politic romanesc.
    • 0 (2 voturi)    
      domnule (Joi, 28 mai 2009, 22:22)

      superior [utilizator] i-a raspuns lui bugtaru'

      te rog sa te mai straduiesti putin cu gramatica si ortografia, apoi cu gandurile (chiar si cele negre), daca "te dai bugetar" si ai asemenea atitudine faci o mare nedreptate de opinie si celor care au bun simt in sistemul vostru. Altfel, stii vorba...le aseaza pe toate corect pana la urma
  • -1 (1 vot)    
    Poate cineva sa-mi raspunda ? (Vineri, 29 mai 2009, 3:37)

    Ana Lugojana [anonim]

    Nu-nteleg de ce se prefac toti ca nu pot modifica ceva ce unii si-au tras cel putin imoral daca nu ilegal, salarii grase plus sporuri cat casa.
    Se prefac ca le e teama ca vor iesi miile de "oprimati" in strada si vor scrie pe pancarde:
    "VREM SPORURILE DE ZECI DE MILIOANE LUNAR INAPOI !!!"
    , sau "GREVA FOAMEI CU PENSIE AMARATA DE 1000$ LUNAR !!!"
    , sau "UNII PREFERA LA PRIVAT, NOI PREFERAM LA STAT, E CHESTIE DE OPTIUNE !!!"
    , sau "NU NE-A FOST USOR SA-I FURAM PE ROMANI, DECI MERITAM !!!"
    , sau "NU NE-ATI PRINS PANA ACUM SI ACUM V-ATI DESTEPTAT ? NU V-AR FI RUSINE ! "
    , sau "PE NOI PRIVILEGIATII SOARTEI CINE NE APARA ? DOAR PSD-ul ?"
    , sau "V-AM MITUIT CU PROSTIOARE SI V-AM PACALIT LA ALEGERI, ACUM A SOSIT VREMEA SA PLATITI CU ADEVARAT !!! "
    , sau "NE E FOAME SI MAI TARE CA SUNTEM STRESATI DE CRIZA !!!"
    , sau "AVEM VILE SI MASINI MARI CARE CONSUMA MULT !!!"
    , sau "V-AM TURNAT SI V-AM FURAT LEGAL"
    , sau "HOTUL NEPRINS, NEGUSTOR CINSTIT"
    ,sau "VREM SA FIM PE VECI STAPANI !!!"
    ,sau "VOI STITI CINE SUNTEM NOI ? PE CINE CUNOASTEM SI CU CINE NE INRUDIM ?"
    ,sau "CHIAR ACUM PE CRIZA V-ATI GANDIT SA NE TUNDETI LUXUL ?"
    , etc.
    Mai stiti si alte posibile pancarde, lozinci pt. o astfel de greva a bugetarilor privilegiati ?
  • +1 (1 vot)    
    o lege proasta (Vineri, 29 mai 2009, 6:44)

    eeeuuuu [utilizator]

    ca pentru... romani! formula succesului la noi: cumperi sau furi o reteta straina, o "adaptezi" respectiv o strici cu naravuri dambovitene si o bagi pe gat prostimii ca pe o adaptare intre traditie si inovatie. bravos natiune, halal sa-ti fie!
  • 0 (0 voturi)    
    Ce gluma. (Vineri, 29 mai 2009, 10:31)

    Analfabet [anonim]

    Ce se intampla cand se mareste salariu minim de baza? =))) se maresc toate? sau se scad coeficientii?
  • 0 (0 voturi)    
    expert asistent (Vineri, 29 mai 2009, 16:25)

    mira [anonim]

    expertul asistent (studii superioare) nu se regaseste nici in grila a doua, unde apare doar expertul principal, si nici in a treia.
    stie cineva cum va fi?
  • 0 (0 voturi)    
    salarizare unica (Sâmbătă, 30 mai 2009, 14:25)

    razasul [anonim]

    pai daca tot vrem sa fie unicitate, de ce sa nu aiba de exemplu si militarii 3 luni pe an vacanta, pai daca, spre exemplu, un inginer, profesor, strungar nu mai vrea sa stea la caracal, nu mai vrea muschi lui, se muta la calarasi, trebuie sa aiba voie si militarii sa se mute unde vor muschii lor, daca sambata si duminica este liber, lacat la poarta unitatii si un gardian cu baston si gata, unicitatea este rezolvata, pai nu este corecta unicitatea in tot si in toate, pai,... sunt fraieri militarii, daca nu solicita legalizarea si unicizarea acestor lucruri, ..., asta e !!!
  • 0 (0 voturi)    
    buna ziua (Marţi, 2 iunie 2009, 17:54)

    eu [anonim]

    eu nu ma regasesc in salarizarea unica ca asistent medical principal
  • 0 (0 voturi)    
    profesor incepator (Marţi, 16 iunie 2009, 16:48)

    T.E [anonim]

    stie cineva care v-a fi soarta debutantilor? in ceea ce priveste salarizarea unica
    multumesc
    • 0 (0 voturi)    
      functionar debutant (Joi, 18 iunie 2009, 16:27)

      mady [anonim] i-a raspuns lui T.E

      Profesiile enumerate la toate treptele reprezinta sistemul de referinta...in consecinta debutantul se va raporta la principal, "in jos"...in prezent un cons juridic deb absolvent si de master primeste sal min pe ec. mai jos nu se poate
  • 0 (0 voturi)    
    Rusinos (Vineri, 19 iunie 2009, 13:23)

    Un Roman [anonim]

    Am vazut salariile. In forma lor aceasta lege va intra in vigoare in 3 - 6 ani sau niciodata. A se vedea legea profesorilor. Nu se poate aplica pentru ca nu sunt bani. De acord sa facem o grila, dar sa pastram si sa platim tot ce este competitiv. Mai este o problema de unde faceti rost de bani acum cand sector privat este sugrumat de ANAF si banci? Ce domenii bugetare aduc profit? Statul o sa ajunga in colaps datorita celor 200.000 de pensionari nesimtiti, si a incompetentilor cu salarii mari. Asa ca, gargara multa de amagit electoral fraierii.
  • 0 (0 voturi)    
    salarizare (Joi, 25 iunie 2009, 21:48)

    mihai [anonim]

    Speram ca in anexa salariilor pentru bugetari sa se tina cont si de arhivari-legatori,caci pina acum am fost cam uitati.Ma refer la cei din ITM-uri.unde se lucreaza in conditii destul de periculoase.
  • 0 (0 voturi)    
    Farsa salarizarii unice (Duminică, 12 iulie 2009, 18:15)

    Vasile [anonim]

    Legea salarizarii unice nu este altceva decat o modalitate de-a nu majora salariile in acest an: ,,asteptati, fraierilor, legea unica!". Asta-i raspunsul-refuz la cererile sindicatelor pentru 2009! De vazut ce vor mai inventa pentru 2010. Credeti ca marii lideri sindicali, identificati pina in maduva oaselor cu interesele celor pe care-i reprezinta pina li se ofera niscaiva privilegii (!), nu stiu asta? Ei, ce pling pe la talk-show-ri de mila ,,plebeilor", nu au cunostinta de aceasta farsa?
  • 0 (0 voturi)    
    nu fac nimic acesti magari (Duminică, 13 septembrie 2009, 21:02)

    marius [anonim]

    sa stiti ca noi unii functionari publici , santem nenorociti, rog pe cei care fac ce fac sa controleze cum s-au facut grilele de salarizare la pol com si dupa aia sa faca aceste salarii de mizerie........................
  • 0 (0 voturi)    
    ganditiva la noi care muncim (Miercuri, 16 septembrie 2009, 19:52)

    marian [anonim]

    mai oameni buni eu am salar brut de 1050 lucrez an turnatorie fonta iau doar 8oo an mana am 2 copii si bag ca gabu praf si mizerie si voi vb de 9000 salar?cand se schimba ceva ptr noi astia majoritatea care trudim din greu si deabea mai supravietuim?avem si noi copii care ne cer voi cu 9000 le dati da nu prea lucrati noi nu le dam si chiar lucram cat mai om putea fii slugi an romania asta plina de salarii facute pe relatii?daca eu nam relatii tu ala cu 7,8,9000 salar vrei sa fii pila mea sa o duca sii copii mei mai bn?ati multumesc ca citesti si la asta sa te gandesti ca sant multi ca mine.
    • 0 (0 voturi)    
      Salarizare-echivalent scoala (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:51)

      Michaela [anonim] i-a raspuns lui marian

      In principiu ai dreptate,dar ma intreb...dumneata unde ai facut scoala?? ai scris 800 an mana......se scrie 800 in mana.
      Si apoi cu copiii...da ai dreptate salarul e mic pt.necesarul unui copil....dar atunci de ce face-ti copii multi??? face-ti atat cat va pute-ti permite financiar.Criza e in toata lumea,salarii proaste la fel dar noi ne vaitam mai mult.Poate sunt dura ....imi cer scuze daca am jignit cumva...dar eu cam asa vad situatia.Ai bani faci copii, nu ai bani te rezumi la minim.
  • 0 (0 voturi)    
    despre sporuri (Duminică, 4 octombrie 2009, 16:18)

    dinu dumitru [anonim]

    in lege se spune ca sporurile nu vor depasi 30 la suta din venituri. Vreau sa stiu ce-nseamna venituri?"
  • 0 (0 voturi)    
    spor doctorat (Marţi, 17 noiembrie 2009, 20:26)

    mirela [anonim]

    Nu am vazut nimic legat de sporul de doctorat care era de 15%. Pentru cei care isi ,,cumpara,, titlul mai zic sa-l taie, dar cum ramane cu cei care au muncit ani buni si chiar il merita? In ce tara suntem daca cel care invata e platit la fel sau chiar mai putin decat cel care sta comod si isi relaxeaza neuronii?
  • 0 (0 voturi)    
    salarizare secretar sef cu studii superioare de sc (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:06)

    avram ana [anonim]

    Va rog sa-mi spuneti secretarul sef cu studii superioare de scurta durata avand Colegiul universitar Birotica unde se incadreaza deoarece in grila este trecut numai secretarul sef cu studii medii ceea ce nici nu se mai accepta la angajare ,si secretar sef cu studii superioare .Asta este culmea culmilor.Interesul .Este in interesul celor care au fost la negocieri care au numai studii medii . De vina au fost cei care au acceptat asa ceva. Nu s-a facut diferentierea nici intre secretarul sef de la scoala generala, colegiu teoretic si colegiu tehnic .
    Nu se ia in vedere faptul ca la Colegiile tehnice se elibereaza in fiecare vara peste 1000 acte de studiu pe cand la generala nu se mai da nimic., este Bacalaureat, 2 sesiuni, absolviri Scoala de Arte si Meserii,An Completare,Scoala Speciala etc.Toata vara este vacanta la secretariat.Platim sindicat si nu ne apara interesele. Urmeazi o scoala si te trezeste ca nu este introdus in grila.Toate se intampla numai in Romania de azi.
  • 0 (0 voturi)    
    sporuri (Luni, 25 ianuarie 2010, 21:37)

    ionela [anonim]

    Vreau sa stiu si eu unde este trecut sporul de 15% pentru titlul stiintific - doctorat? Poate a gasit cineva ceva printre randuri, ca eu nu am vazut specificat pe nicieri. Eu lucrez intr-o institutie publica (nu in invatamant) si pana acum era trecut 15% pt titlu stiintific iar acum nu mai este trecut...
  • 0 (0 voturi)    
    sporuri (Miercuri, 17 februarie 2010, 21:37)

    iulian [anonim]

    mar interesadaca la functia de guard in primarii gradu 2 este alocate anumite sporuri si cad este salariu de baza


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi