Gheorghe Pogea: In Romania nu se pune problema neplatii salariilor si a pensiilor

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 18 mai 2009, 8:51 Actualitate | Esenţial

"In Romania nu se va pune niciodata problema pentru neplata salariilor sau pentru neplata pensiilor. Acest buget este construit potrivit realitatii din prezent, iar fondurile pentru salarii nu vor fi suplimentate din fondurile de investitii", a afirmat, duminica seara, ministrul Finantelor, Gheorghe Pogea, la Realitatea Tv.

Gheorghe Pogea a vorbit, cu aceasta ocazie, si despre impozitul forfetar: "Eu cred ca impozitul forfetar va curata economia de cei care nu isi platesc impozitele la stat. Nu cred ca acest impozit va determina ca anumite firme sa intre mai repede sau mai multe in faliment", este de parere ministrul Finantelor.

Gheorghe Pogea a mai adaugat ca "leul s-a apreciat si a inceput sa se consolideze gratie politicii monetare a BNR si a stradaniilor Guvernului" si spune ca economia romaneasca a inceput deja sa se redreseze.


Citeste mai multe despre   























1016 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    Oare? (Luni, 18 mai 2009, 8:53)

    info [anonim]

    :)) cei de la cfr deja isi iau salariile cu 1-2 saptamani intarziere si el zice ca se dau :))) vai de tara noastra
    • +2 (2 voturi)    
      CFR chiar daca are statul ca patron ... (Luni, 18 mai 2009, 10:04)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui info

      ... e un agent economic ca oricare altul. Adica grija platii salariilor e grija sefilor CFR, nu a guvernului.

      Cat despre forfetar, sunt de acord, e o prostie. Cei care fac evaziune fiscala o sa faca in continuare, pt. cei care incearca sa fie cinstiti e doar o povara in plus.
  • +5 (5 voturi)    
    Inca unul care viseaza (Luni, 18 mai 2009, 9:19)

    falco [anonim]

    Forfetarul afecteaza nu evazionisti , ci firmele mici de 2-4 persoane , care poate aveau profit 0 si nu plateau nici un impozit la stat dar plateau CAS , somaj , si impozit pe salarul celor 2-4 angajati , dar cel mai important reuseau sa sustina 1-2 familii fara a cere de la stat , asta nu vrea sa inteleaga "domnul" Pogea e prea greu pt capul lui de "economist sef " al unei tari , in martie alocatiile pt mame si copii au fost platite cu 2 saptamini intirziiere , da in aprilie s-au platit la timp da in toamna din ce o sa se plateasca , daca mai scade inca odata economia 6% o sa fie bani doar pt parlamentari . Nu uitati ca la noi criza s-a simtit cu un an intirziiere abia , si inca in toata lumea economia merge in jos chiar daca mai incet , la noi abia e primul trimestru pe minus mai avem inca macar 2 in aceeasi directie , asta daca se iau masuri pozitive pt economie . Bafta domnule Pogea nu uita inca un lucru din februarie nu a mai fost o ploaie ca lumea pe tot teritoriul romaniei , iar putinele recolte de la noi nu cresc fara apa .
    • +1 (1 vot)    
      o corectie (Luni, 18 mai 2009, 10:30)

      ion [anonim] i-a raspuns lui falco

      Doar o corectie: in general firmele de care ziceti (cele cu 2-4 angajati) erau microintreprinderi si plateau 3% impozit pe venit indiferent daca aveau profit sau nu. Deci nu e chiar corect spus ca nu plateau niciun impozit pe profit/venit catre stat. Practic aici e posibil sa ai ceva in plus de platit: diferenta intre 3% din cifra de afaceri si impozitul tarifar minim. Au mai mult de platit in plus firmele de la inceputul intervalelor de tarifare: de la 0 euro pana in 6000 de euro, de la 12.000 la 20.000 de euro. La restul firmelor nu se prea simte.
  • +3 (3 voturi)    
    Maimuta si butoiul cu pulbere (Luni, 18 mai 2009, 9:38)

    Justin Puscasu [anonim]

    Cine incredinteaza un pistol unui cimpanzeu nu trebuie sa se mire daca iese ceva deranj in jur.
    Cei care l-au pus pe Pogea la ministerul finantelor ar trebui sa fie mai moderati cu optimismul.
  • +1 (3 voturi)    
    cel mai... (Luni, 18 mai 2009, 9:48)

    contrubuabulu' [anonim]

    alaturi de d-na Udrea cel mai prost ministru din ultmii 20 de ani
  • +2 (2 voturi)    
    contradictie (Luni, 18 mai 2009, 9:57)

    sose [utilizator]

    ”Vom face un efort consistent şi susţinut pentru a plăti în continuare salariile şi pensiile” - Emil Boc

    ce sa inteleg?
    • +1 (1 vot)    
      ce sa inelegi? (Luni, 18 mai 2009, 15:25)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui sose

      Incompetenta, prostie, batjocura :)))
  • -1 (1 vot)    
    Scos din context in mod clar tendentios :)) (Luni, 18 mai 2009, 10:04)

    G [anonim]

    Azi nu se pune.

    Maine mai vedem.
  • +2 (2 voturi)    
    dezinformare (Luni, 18 mai 2009, 10:12)

    Gabriel, Deva [anonim]

    Daca nu ai profit, normal ca nu platatesti impozit pe profit. Acest lucru nu inseamna ca firma nu vireaza impozit pe salarii si taxe sau contibutii catre bugele de stat si locale. In plus orice firma produce valoare adaugata, lucru taxat si incasat.Cu cat plus valoarea este mai mare cu atat si valoarea TVA-ului creste. Domnule ministru, nu mai faceti afirmatii false! Folositi manipularea informatiei, pentru a-i incrimina pe micii anterprenerori, pe care vreti sa-i eliminati din economia romaneasca.
    • -1 (1 vot)    
      Care mici antreprenori? (Luni, 18 mai 2009, 12:54)

      Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim] i-a raspuns lui Gabriel, Deva

      Firmele de intermediare ale neamurilor senatorilor si deputatilor, politistilor s/ care jecmanesc pe tarani si maresc in mod nesimtit preturile? Sau pe aia care controleaza prostitutia si cersetoria? Sau pe aia care cumpara curentul electric de la stat si il revand pensionarilor cu preturi nesimtite?
      • +1 (1 vot)    
        Esti pe langa subiect! (Luni, 18 mai 2009, 13:52)

        Gabriel, Deva [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

        Daca tu crezi ca cei mentionati de tine vor fi afectati negativ de politica fiscala a guvernului, te inseli. Vorbesti prea general si mai ales nepolitcos. Daca "Prostilor ..." este numele pe care ti la-i luat pentru a comenta acest subiect este grav pentru tine.
  • +2 (2 voturi)    
    leul s-a apreciat (Luni, 18 mai 2009, 10:42)

    gogu [anonim]

    Are dreptate dn Pogea leul s-a apreciat si se va aprecia. :))
    Pentru cei ce nu cred sa se uite in partea de susu a paginii hotnews.ro
    Si se va aprecia pana ce BNR va termina imprumutul de la FMI.
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate gogule (Luni, 18 mai 2009, 11:07)

      ginel [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Ai dureros de multa dreptate gogule.
  • +1 (1 vot)    
    Apoi asta, draga domnule.... (Luni, 18 mai 2009, 12:40)

    Vorbe goale [anonim]

    ... ramane de vazut...

    Da sincer acum, in Romania chiar exista cateva pensii care ar merita sa ramana neplatite...
  • 0 (0 voturi)    
    pogea in economie.... (Luni, 18 mai 2009, 18:38)

    xfg [anonim]

    e ca ciomu in medicina si lista poate continua...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri