Ministerul Turismului a primit un numar de 13 de oferte pentru realizarea viitorului brand turistic al Romaniei, in cadrul procedurii de achizitie publica, se arata intr-un comunicat al institutiei transmis luni Mediafax.

"Un numar de 13 oferte au fost depuse pentru brandul turistic al Romaniei. Este vorba de asocieri in componenta carora intra mari companii externe si interne cu expertiza in crearea de branduri de tara", se mentioneaza in comunicat.

Termenul limita de depunere a ofertelor a fost luni, 4 mai, ora 12:00, urmand ca marti sa aiba loc deschiderea lor. Firma care va crea brandul turistic national al Romaniei va fi selectata in urma unei licitatii internationale, una dintre conditiile impuse participantilor fiind ca acestia sa mai fi realizat un astfel de proiect.

Suma alocata de Ministerul Turismului pentru achizitia serviciilor de realizare a brandului turistic de tara provine din fonduri structurale, pentru dezvoltarea si promovarea turismului. Realizarea brandului turistic va costa circa doua milioane de euro, iar promovarea aproximativ 73 de milioane de euro.