Emil Boc: Greva profesorilor nu este o solutie in momentul de fata

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 4 mai 2009, 11:21 Actualitate | Esenţial

"Greva profesorilor nu este o solutie in invatamant in momentul de fata", a afirmat luni premierul Emil Boc. Declaratia sefului Executivului a fost facuta in aceeasi zi in care sindicatele din Educatie se intalnesc cu ministrul Ecaterina Andronescu si cu ministrul Finantelor, Gheorghe Pogea, dupa ce anuntasera ca marti, exact in ziua cand este programata teza cu subiect unic la Limba Romana, vor fi in greva generala.

Premierul a afirmat ca luni, in cadrul discutiilor cu sindicatele, se vor cauta solutii pentru rezolvarea problemelor "in limitele bugetului" si si-a exprimat increderea in "maturitatea cadrelor didactice".

"Sper sa inteleaga ca nu putem sacrifica elevii, ca nu putem sa transferam criza economica incat sa afecteze viitorul copiilor nostri", a afirmat premierul, care a spus ca "trebuie sa gasim un echilibru pentru a putea trece peste o situatia dificila. Dar, repet, greva nu reprezinta o solutie in invatamant, in momentul de fata".

  • Greva generala in invatamant in ziua tezelor unice

Cadrele didactice din toata tara intentioneaza sa intre in greva marti, cand este programata teza unica la limba si literatura romana pentru elevii claselor a a VII-a si a VIII-a. Ei ameninta cu greva si in zilele de 13 si 21 mai, cand sunt programate celelalte doua teze unice.

Ministerul Educatiei ia in calcul reprogramarea tezelor, insa sindicalistii avertizeaza ca aceasta nu este o solutie: "Reprogramarea tezei nu este o solutie, pentru ca noi vom face greva in zilele cu teze unice, indiferent ca este vorba despre data de 5 mai sau 20 mai. Ideea este sa boicotam examenele nationale, adica si bacalaureatul si titularizarea. Aceasta asa-zisa rezolvare pe care a gasit-o ministerul, respectiv reprogramarea examenelor, nu va face decat sa incinga spiritele printre profesori", a avertizat Federatia Educatiei Nationale.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

4515 vizualizari

  • +3 (11 voturi)    
    Solutie ??? (Luni, 4 mai 2009, 11:27)

    Nicolae [anonim]

    Greva este efect nu solutie !!!
  • +5 (13 voturi)    
    Precizare (Luni, 4 mai 2009, 11:30)

    PhD [anonim]

    fireste, domnule boc, ca greva profesorilor nu este o solutie. dar ati uitat sa precizati ca nu este o solutie pentru dumneavoastra. pentru dascali, insa, este singura solutie pentru ca guvernul romaniei sa respecte legea.
    desigur, pentru premierul romaniei pare a fi putin important respectarea legii...
  • +2 (6 voturi)    
    Greva profesori (Luni, 4 mai 2009, 11:39)

    darian [anonim]

    Dom' profesor, in care moment greva este o solutie, dupa ce nu mai esti mata premier?
  • -5 (15 voturi)    
    Atentie la diversiuni (Luni, 4 mai 2009, 11:41)

    costi [anonim]

    In criticile guvernului Boc se uita un lucru .
    Guvernul Boc este 50% Boc si restul PSD.
    Situatia asta a fost pregatita de guvernul Tariceanu .
    Desi se stia de criza din luna iunie 2008 si efectele fusesera deja calculate ,Tariceanu a continuat sa ia decizii costisitoare cheltuind toati banii lasand deficit .S-a facut ca nu stie de criza si de efectele ei .Acum Boc este criticat ca nu face minuni .Avand o economie de piata interconectata cu economia EU si dependenta de finantarea bancilor straine economia reactioneaza asa cum era de asteptat . Este in criza .Acum criticii se asteapta de la guvern sa finanteze criza .Sa intervina in mecanismele economiei de piata .Acum economia de piata nu mai este buna si teoreticienii interventiei minime a statului in economie tac din gura.Altii tipa : Sa dea bani statul.
    De unde ? daca aveam visteria plina era usor. Dar cand visteria este goala si veniturile statului sant reduse din auza crizei este imposibil fara se te imprumuti . Asa ca criticii sa taca din gura .Ori esti cinstit si le analizezi pe toate ori taci din gura .Critica este nefondata cand nu este sustinuta de argumente .
    • +3 (11 voturi)    
      argumentele? (Luni, 4 mai 2009, 11:59)

      costache [anonim] i-a raspuns lui costi

      Conform ultimei tale propozitii, TU de ce nu taci? Daca "se stia de criza din luna iunie 2008 si efectele fusesera deja calculate", de ce a promulgat "cel mai informat om" din stat legea de marire a salariilor cu 50%? Si apoi ii indemna si pe ceilalti (sanatate, ..) sa vina sa-si ceara "drepturile", caci "sunt bani" ???
    • +3 (7 voturi)    
      Creier de PeDeLici ! (Luni, 4 mai 2009, 12:01)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui costi

      http://www.capital.ro/articol/guvernul-boc-peste-200-de-consilieri-personali-119077.html
      http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-04-30&id=26956

      Lacheu, pune mina si citeste, apoi debiteaza timpenii.
    • +5 (7 voturi)    
      pentru costi (Luni, 4 mai 2009, 12:01)

      darian [anonim] i-a raspuns lui costi

      Ai dreptate cu 50% PSD, dar se pare ca acest procent da calitate "guvernului Boc". Pacat ca nu ai explicat mai demult chestia asta cu interconectarea pietei si finantarea ca poate evitam criza. Nu am inteles la ce diversiuni sa fim atenti. Daca toti critici ar tace, asa cum vrei, nici tu nu ai mai scrie aici.
    • +8 (10 voturi)    
      nu (Luni, 4 mai 2009, 12:04)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui costi

      Boc nu e criticat ca nu face minuni. E criticat pentru promisiunile de mariri de salariu din campania electorala, pe care ar fi trebuit sa stie ca nu le poate onora. E criticat pentru ca a castigat alegerile printr-o minciuna.


      Tariceanu s-a facut ca nu stie de criza in prima jumatate a lui 2008, dar Boc, Basescu si PSD s-au facut ca nu stiu de ea in campania electorala, desi in acea perioada gravitatea crizei devenise mult mai evidenta. Daca Tariceanu a fost inconstient, Boc, PDL si PSD au fost, in orice caz, si mai inconstienti.
      • 0 (2 voturi)    
        promisiuni demagogice si populiste (Luni, 4 mai 2009, 15:03)

        directia 5 [anonim] i-a raspuns lui mihai

        nu este o constanta doar a lui boc si pdl,toate partidele au aruncat pe piata promisiuni fanteziste incepand de la cucerirea spatiului cosmic si terminand cu autostrazi suspendate,mariri de salariu,laptop pt fiecare elev ,peste 1000 km de autostrada,2000 de euro pt. fiecare angajator,etc

        Acest guv. v a pica,ar fi o sinucidere pt. pdl s a guv. in continuare intr o permanenta lupta cu sindicatele politizate si cu o presa montata,cum v a reusii viitorul guv. pnl-psd s a mentina cursul de schimb dupa denuntarea acordului cu FMI ?de unde vor gasi 200 milioane euro pt laptopuri ,cum vor stimula consumul in conditile in care din toamna lui '08 4 miliarde de euro au iesit din tara,incasarile la buget s au prabusit,cum vor continua s a vina investitii straine in conditile in care in Ro 'politica 'o fac sindicatele si presa mogulizata ?

        Daca in anii '90 s a folosit metoda de a 'bate' moneda pt a folosi inflatia ca o supapa,tary a fost mai 'subtil', el a acordat pt. clientii politici si de grup fonduri pt 'capitalizare' iar pt 'restul' banii pt investitii au venit in toamna, atunci cand respectand legea de achizitii publice te prindea sfarsitul exercitiului bugetar si banii astfel necheltuiti se intorceau la buget,asa s a intamplat si in educatie ,banii veneau la sfarsitul lui aug. sau inceputul lui sep. si astfel se 'intorceau' la buget-ei de fapt nici nu plecau-iar procentul de 6% din pib pt educatie se transforma de fapt in afacerea' ursuletul de plus',insa nistor,bobulescu si alti trepadusi aveau nasurile 'infundate; de mirosul fni si crescent
        • -1 (1 vot)    
          Partinitor comentariul tau (Luni, 4 mai 2009, 15:39)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui directia 5

          Si ciudat in acelasi timp.
          1. A micsorat guvernul bugetele administratiei sau le-a marit ? Vezi ultima rectificare bugetara si compar-o cu sumele de anul trecut.
          2. Cunosti o singura masura concreta, rapida si la obiect, luata de acest guvern de limbrici pentru diminuarea efectelor acestei crize ?
          Foarte suspecta atitudinea ta, cind deja vezi incapacitatea acestor nenorociti care nu sint in stare de nimic.
    • +4 (6 voturi)    
      tocmai tu creezi diversiuni (Luni, 4 mai 2009, 12:04)

      sor [anonim] i-a raspuns lui costi

      Toata toamna cei din Guvernul Tariceanu au atentionat ca nu vor bani pentru cresterile salariale aprobate de parlament, dar... era campanie electorala si PD-L-ul spunea: daca castigam alegerile in primele 5 minute vom mari salariile aprobate prin lege, etc...
      Ca si demisia lui Basescu, cele 5 minute devin o eternitate...

      Acum ai si argumente...
      • 0 (8 voturi)    
        dar (Luni, 4 mai 2009, 12:23)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui sor

        cind base s-a opus maririi pensiilor, cerind sursele de finantare, tzaraceanu si guzganian ce-au raspuns? Sigur iti aduci matale aminte, nu mai insist io aici. Si era vorba de vreo cinci miloane de asistati la vreo patru de salariati, inclusiv bugetari, adica platiti tot de sectorul privat.
        Dar cind marioneta tzaraceanu a dublat numarul de functionari de la o suta saizeci de mii la trei sute douazeci de mii, iti mai amintesti matale?
        Sau ai o memorie petrolisto-selectiva?
        • 0 (4 voturi)    
          Iti raspund eu (Luni, 4 mai 2009, 13:46)

          Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          De data asta sper sa apra comentariul.
          Cand s-au marit pensiile era excedent la CAS astfel ca acest lucru a fost posibil. excedentul a fost dat tocmai de cresterea salariilor din ultimii ani, deci masura a fost corecta.

          Sper sa intelegi si sa nu ai capul gol ca pseudonimul.
          • -1 (5 voturi)    
            nu (Luni, 4 mai 2009, 14:58)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

            prea citesti comentariile. Nu era nici un excedent la cas, si chiar daca ar fi fost, e egal cu zero.La marirea pensiilor a cinci milioane de asistati, trebuie sa calculezi in perspectiva pe cel putin citiva ani, nu pe moment. Cind s-au cerut sursele de finantare, ce-au raspuns tzaraceanu si merceologul de c.a.p. guzganian? Ne tot facem ca nu intelegem, tzaraceanu si pdsrul au facut praf veniturile statului pe citiva ani.
            Vezi stirea: comisia europeana va declansa procedura de sanctionare a Romaniei pt deficitul din anul, ghici care? 2008. Cind duduia economia si guvernul pnlsd cheltuia bani cu amindoua miinile.
            • -1 (1 vot)    
              Nu m-am inselat (Luni, 4 mai 2009, 15:21)

              Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

              Cand am afirmat ca ai capul precum pseudonimul.

              Nu-mi bat capul cu tine pentru ca daca ai filamentul de 25W nu poti face lumina de 100W.
              • -1 (1 vot)    
                Tare comentariu (Luni, 4 mai 2009, 15:41)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

                Repetentul de bec s-a stins de tot.
                • 0 (0 voturi)    
                  voi (Luni, 4 mai 2009, 17:30)

                  baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alex

                  baieti sinteti unul si acelasi cu mai multe conturi, personulitati multiple, ce mai, iar cit despre repetent, cred ca va refereati la pudelul patricist crinantonica.
                  Repetentul este porecla lui, asa cum prostanacul este tovarasul sau de idei geoana.
                  Ati inteles, slujbasule umil dar zelos?
          • +1 (1 vot)    
            ai memorie selectiva ? (Luni, 4 mai 2009, 15:28)

            directia 5 [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

            cand s au marit pensile econmistii si base au avertizat ca din 2009-2010 sistemul de asigurari v a intra in colaps,din pacate ,datorita crizei evenimentele s au precipitat iar la sfarsitul anului 2008 bug de asig. a fost sustinut de la bug. de stat cu 400 milioane euro,deci a fost incorect,populist,demagogic si electoral,este inadmisibil pt cineva responsabil-guv.pnl-psd-s a arunci in consum un excendent bugetar iar guv. tary din aceasta perspectiva este recidivist, asa a procedat si in decembrie 2006 si 2007 cand a arucat in consum si a sters datorii ale clientilor de clan astfel incat inflatia a luat o la sanatoasa iar cursul s a prabusit
            Pacat ca sindicatele din educatie prefera manipulate s a intre in 'sut' in loc s a aleaga calea dialogului si responsabilitatii
    • +3 (5 voturi)    
      ? (Luni, 4 mai 2009, 12:05)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui costi

      Tu pui postul asta, astazi, la toate articolele?
    • +3 (7 voturi)    
      Cu stangu'n dreptu' (Luni, 4 mai 2009, 12:12)

      samosata [anonim] i-a raspuns lui costi

      Dom'le, iti dai cu stangu'n dreptu'. Argument: daca se stia de criza din iunie 2008, de ce au mai facut superpromisiunile salariale in octombrie ? De nu l-au lasat pe Tariceanu sa-si rupa gatu' cu un buget secatuit ? Da, sa dea bani statu ! Si sa restabileasca repectarea legii. Eu daca am o datorie ma imprumut si platesc si-mi pastrez onoarea, nu-i spun creditorului ca-i voi plati cand voi avea. Majorarea salariilor mizerabile era o reparatie necesara si unanim recunoscuta. Ceea ce face acum guvernul este egal cu a spune: uitati cum sta treaba, guvernele anterioare si-au batut joc de voi; mai rabdati acum sa ne batem si noi joc in continuare, chiar nerespectand o lege in vigoare, si care-ti mai trai pe viitor aveti toata increderea ca va vom face dreptate. Si matale recomanzi sa tacem. Tot ii dai cu crizaeconomica. da' criza morala fara seaman si fara limita in care au bagat guvernantii tara asta nu o vezi ? Sau crezi ca economia o va rezolva si pe asta intr-un viitor incert ?
    • +1 (5 voturi)    
      se stia de criza din iunie? (Luni, 4 mai 2009, 12:44)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui costi

      atunci de ce boca votat marirea salariilor cu 50%? uiti ca tariceanu s-a opus maririi ...
    • -1 (5 voturi)    
      Pentru toti care fac zgomot aici (Luni, 4 mai 2009, 14:36)

      costi [anonim] i-a raspuns lui costi

      deci vii la putere si gasesti:
      1.Visteria goala
      2.datorii
      3.Deficit bugetar
      4.Criza economica
      Ti se pretinde :
      1.Sa umplii visteria
      2.Sa platesti datoriile
      3.Sa micsorezi deficitul
      4.Sa dapesesti criza economica prin masuri
      cu banii ???? de la buget .
      5.sa maresti salariile
      6.Sa dialoghezi cu oameni care nu inteleg ce se petrece.Ei vor salarii .De unde ? Nu se stie.
      face cineva diferenta ditre estimari de buget si amploarea deficitului care s-a cunoscut abia in Marie 2009 ?DUPA alegeri .Tine cineva responsabil pe Traiceanu de AMPLOAREA deficitului care impiedica orice marire salariala si cauzeaza acum reactia Europei ?
      Nu . Doar tipa .Tipa si nu gandeste. Cine este RESPONSABIL ? Din ce sa lucreze guvernul ?Din ce buget ? Din ce venituri la buget ?
  • +3 (9 voturi)    
    e drept ... (Luni, 4 mai 2009, 11:42)

    nety [anonim]

    ... solutia ar fi demisia incompetentului guvern, mai ales a sefului sau boc. nu el era cel care spune "legea majorarii salariilor profilor cu 50% se va aplica din prima zi de guvernare... ". sau inca nu guverneaza, ci flituieste poporul roman?
  • +1 (3 voturi)    
    Subiect de stire - camatarii din Suceava (Luni, 4 mai 2009, 11:42)

    FLORIN [anonim]

    Activitatile camatarilor din Suceava:
    http://www.monitorulsv.ro/Local/2009-05-04/Au-spus-ca-imi-violeaza-unul-dintre-copii-si-imi-taie-urechile-si-tendoanele
  • +4 (6 voturi)    
    lamentari (Luni, 4 mai 2009, 11:42)

    berenger [utilizator]

    apropo de solutii, guvernantii sunt pusi ca sa ofere solutii, nu lamentari. asa a facut si tariceanu, asa face si boc: guvernanti care nu au nici coloana vertebrala sa fie capabili sa-si asume si responsabilitatile guvernarii, nu doar beneficiile si nici competenta sa rezolve probleme. in fapt, in invatamant, problema e aceeasi de 20 de ani: niciodata nu sunt bani. asta intr-o tara in care se fura 30 de milioane de euro pe zi din bani publici, doar cu largul sprijin al politicienilor, de la consilier local la presedinte, intr-o tara in care economia neagra si gri are procente insemnate, intr-o tara unde e taxata initiativa si incurajata lenea.
    • +1 (5 voturi)    
      iata (Luni, 4 mai 2009, 12:26)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui berenger

      ca se poate face si critica adevarata, nu propaganda patricista de kk. Perfect de acord cu Dvs., domnu' plesca.
  • +4 (10 voturi)    
    Mare tembel (Luni, 4 mai 2009, 11:44)

    un roman [utilizator]

    Asa PM slab ca Pic si Poc n-am mai vazut.

    Lasa aburelile Bocultez si cauta solutii, ca doar esti seful guvernului.
  • +1 (5 voturi)    
    stati linistiti (Luni, 4 mai 2009, 11:47)

    profesor gr.I [anonim]

    stati linistiti, va fi o greva lunga , memorabila...copiii vor da examenele in toamna, vacanta placuta dragi colegi!
    • -3 (5 voturi)    
      SIIiiiIGUR ca da! (Luni, 4 mai 2009, 12:15)

      Nea Merin [utilizator] i-a raspuns lui profesor gr.I

      VA fi la fel de lunga ca si celelalte, pe 6 veti merge ca deobicei la scoala beti sa va bateti si injurati elevi, sa-i educati in conceptia voastra!!
      • +3 (5 voturi)    
        La tine (Luni, 4 mai 2009, 12:42)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Nea Merin

        se vede ca nu prea ai trecut pe la scoala
        • +1 (1 vot)    
          ??? (Luni, 4 mai 2009, 16:02)

          Nea Merin [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

          Am avut mai multa vacanta decat ai facut tu scoala, Dom' profesor.
      • +4 (4 voturi)    
        oare!! (Luni, 4 mai 2009, 12:48)

        diana [anonim] i-a raspuns lui Nea Merin

        Dar ce zici de elevii care sar la profesori.Din clasa I li se citesc drepturile elevului si drept urmare isi fac dreptate.Am asistat la un incident in scoala cand elevul a sarit la bataie ca de ce i-a dat profu 4 la test ,ca el trebuie sa treaca clasa.si era "boboc" de cl.9.Asta e bine? sa fi fost copilul d-voastra,l-ati fi aplaudat cred!
        • 0 (0 voturi)    
          asa asa ca bine zici (Luni, 4 mai 2009, 16:04)

          Nea Merin [utilizator] i-a raspuns lui diana

          Asta fac profesorii asta fac si ei. Tu ce zici de copii bagati in spital de profesori grad 1 (gard 1 mai bine zis).i
  • +9 (13 voturi)    
    Astept un raspuns... (Luni, 4 mai 2009, 12:00)

    Cristian [anonim]

    sunt profesor.
    in septembrie 2008 am privit cu neincredere legea care prevedea marirea salariilor cu 50%. mi se parea total nerealista.
    primul-ministru de atunci a explicat ca nu sunt bani (desi pentru pensii si sponsorizari politice sub diverse forme existau). psd, pd si basescu afirmau sus si tare: "exista bani! astia nu vor sa va dea! lasa ca venim noi si va dam! retroactiv! votati cu noi!"
    si au castigat alegerile. nu cu votul meu dar cu votul unor colegi de-ai mei (naivi sau limitati?).
    au trecut 8 luni. si tot nu se poate. acuma e criza. si gripa pe deasupra! e si mostenirea celor dinainte. dar esential e ca nu se poate.
    maine o sa fac greva nu pentru ca vreau salariu mai mare. fac greva pentru ca cei de la putere sunt mincinosi. au sustinut ceva total nerealist si acuma nu au curajul sa spuna: am gresit! nu putem! ne dam demisia!
    • +3 (5 voturi)    
      Respecte, domnule profesor ! (Luni, 4 mai 2009, 12:27)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      Sinteti sustinuti in aceasta greva de marea parte a populatiei.
      Amintiti-le guvernantilor despre sloganurile din campania electorala.
  • +3 (5 voturi)    
    in ce calitate o fi vorbit Boc? (Luni, 4 mai 2009, 12:02)

    costache [anonim]

    Cred ca Boc a vorbit ca "profesor", caci are nu stiu ce curs de constitutionalitate pe la nu stiu ce universitate din Cluj...
  • +4 (6 voturi)    
    til zi end (Luni, 4 mai 2009, 12:07)

    eugen [anonim]

    Eu chiar vreau sa vad amenintarile profesorilor cu greva, inghetarea anului scolar etc, puse in practica. Mai in fiecare an auzim de greve ale profesorilor, iar dupa intelegeri ai liderilor de sindicat ce-i mana in lupta, totul se termina.

    Aveti vana-n voi s-o duceti pana la capat?
  • +1 (3 voturi)    
    ? (Luni, 4 mai 2009, 12:42)

    MihaiMese [utilizator]

    S-ar putea sa ma insel, dar domnul Boc e un idiot, daca intr-adevar a declarat ce scrie intre ghilimele la inceputul acestui articol. E ca si cum ai spune: "sa mori de foame nu e o solutie la saracie" Solutia ar trebui sa vina de la minsterul Invatamantului, iar domnul Boc, fiind "prim-ministru" ar cam trebui sa aiba de-a face cu toate ministerele... ma rog, poate nu ma pricep eu... Daca de la altii nu vine, solutia ar trebui sa vina de la dumneavoastra, domnule Boc! (folosesc "domnule" doar datorita diferentei de varsta, ca respect nu am pt nici un politician, nu am pt ce)
  • +1 (3 voturi)    
    solutii (Luni, 4 mai 2009, 12:43)

    roman [anonim]

    Citez: "Premierul a afirmat ca luni, in cadrul discutiilor cu sindicatele, se vor cauta solutii pentru rezolvarea problemelor "in limitele bugetului""

    Pai Dl Ministru de Finante a oficiat slujba de inmormintare a miid e Societati Comerciale micute. Cum nu-s bani ? Dupa socotelile lor ar trebui sa fie !
    Nu domniile lor socoteau anul trecut in campanie ca sunt bani sa mareasca salariile ?
  • +1 (3 voturi)    
    valeu!!! (Luni, 4 mai 2009, 13:02)

    ionica [anonim]

    mai boc, cere-te afara... cand citesc sau aud ce debitezi, zau ca imi sare in fata Pinocchio (marioneta + minciuni)...
    si cand ma gandesc ca in urma cu jumatate de an eram de partea PDLului, ma apuca plansu' :(((
  • +1 (3 voturi)    
    Multe Urari si Iubire Eterna (Luni, 4 mai 2009, 13:32)

    GMarga [anonim]

    Tovarasu' Boc,
    Cand dvoastra si penibila "clasa" politica veti intelege ca puteti cere acest lucru dupa ce veti face curat in economie vis-a-vis de evazionisti (politicieni, securisti si cartelurile lor, manelisti, fotbalisti si toata clientela dvoastra) atunci va fi un mare pas inainte. Oricum in acel moment vor fi destui bani la buget.
    Mi-e greata de "politicianul" r(rrr)oman.
    Hai noroc...
    • -1 (3 voturi)    
      Draga Marga (Luni, 4 mai 2009, 13:59)

      Elevul Dima [anonim] i-a raspuns lui GMarga

      Şi mie mi-e greaţă de profesorul român! Când o să fiţi mai buni ca politicienii, să nu mai primiţi mită de la elevi, am să vă cred! Nu face ministerul un test de opinie printre noi, elevii, ca să spunem ce corecţi sunteţi...
  • +1 (3 voturi)    
    GREVA (Luni, 4 mai 2009, 13:35)

    A.A.A. [anonim]

    manuale alternative, ca să câştige autorii, materii prăfuite, inutile, care doar încarcă memoria... o şcoală în care nu învăţăm să păstram curăţenia şi să respectăm mediul, o şcoală care nu ne învaţă cum să ne păstrăm sănătatea, care nu pune accentul pe educaţia fizică, care nu ne învaţă să respectăm legea şi valorile morale, să muncim în echipă este o şcoală care şi-a pierdut menirea. şi profesorii tac, deşi ar fi trebuit să fie în grevă japoneză de 20 de ani pentru reformarea învăţământului... parcă era vorba despre reformă şi mărirea salariilor, nu numai despre mărirea salariilor, dar au uitat, drăguţii...
  • +1 (3 voturi)    
    A mintit (Luni, 4 mai 2009, 13:56)

    Adrian [anonim]

    Boc a mintit de ingheta Dambovita si pentru asta l-au votat inclusiv cadrele didactice. Acestea au crezut ca un politician si mai ales Boc se va tine de cuvant. S-au pacalit si inca rau de tot. Ca sa castige alegerile erau in stare sa promita si triplarea salariilor.
    Ar trebui sa fie trasa o invatatura: sa nu crezi niciodata un politician mai ales daca este din Romania.
  • 0 (2 voturi)    
    ba daaaa.. (Luni, 4 mai 2009, 14:31)

    florin [anonim]

    rugam cadrele didactice sa organizeze aceasta greva si sa il linseze pe dl boc, un mare mincinos. ati amagit oamenii cu o crestere salariala pe care stiai ca economia nu o poate sustine. cred ca istoria va marca personajul boc ca fiind cel mai slab prim ministru din 89 si pana incoace. primar de Cluuj nu este acelasi lucru cu un prim ministru. halal!
  • 0 (2 voturi)    
    ..... (Luni, 4 mai 2009, 14:43)

    bituc [anonim]

    Profesorii nu vor slariile marite , isi vor doar salariile!!!!!!!
    • +1 (3 voturi)    
      Corect (Luni, 4 mai 2009, 15:11)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui bituc

      Pe langa faptul ca nu se respecta legea, luna asta si-au primit salariul actual diminuat cu 8%, ca nu sunt bani.
      Abia a inceput sa se simta criza si nu mai au bani. Cand vom ajunge in varful crizei ce vom face?
      • 0 (0 voturi)    
        padurea, (Luni, 4 mai 2009, 17:31)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        o creanga solida, funia, sapunul, exista solutii, numai sa stii sa cauti..
  • 0 (2 voturi)    
    Naivitatea profesorilor (Luni, 4 mai 2009, 14:47)

    Nelu [anonim]

    Sunt de acord cu marirea salariilor in urmatoarele conditii:
    - sa revina ora profesorului la clasa la 50 min. nu asa cum si le fac de 35-40 min si mai vin si nepregatiti 50% dintre acestia;
    - vacantele sa fie platite cu 20% (4 luni vacanta) mai putin concediile
    - sa fie asistati la ore cel putin de 2 ori pe semestru pt. a fi urmarit nivelul lor.
    Nu mai fiti naivi si aplecati urechea la ce se spun in campaniile electorale!
  • 0 (2 voturi)    
    Inconstienti (Luni, 4 mai 2009, 14:48)

    Simona [anonim]

    Profesorii au mare dreptate ca ar trebui sa li se mareasca salariile...dar stiti ce se rezolva cu greva lor? distrugeti copiii.Deja toti copiii pe care i-am intrebat daca mai dau teze au zis ca nu dau pentru ca e greva si ei nu mai invata nimic. Acum daca azi se rezolva problema voastra voi credeti ca au timp sa se mai pregateasca???ce vina au ei in toata povestea asta?Cel mai bine acum ar fi sa se amane tezele indiferent de ce se hotaraste cu greva.
    • -1 (1 vot)    
      De vina (Luni, 4 mai 2009, 15:13)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Simona

      nu sunt copii dar sunt de vina parinti lor care au adus la putere tot felul de specimene de-alungul timpului.
  • 0 (0 voturi)    
    si totusi, noi parintii... (Luni, 4 mai 2009, 15:21)

    naruto [anonim]

    noi, ceilalti, maine ducem sau nu copiii la scoala?!
    ne luam concediu pe perioada grevei sa stam cu ei.
    poate ar trebui sa ne spuna si noo boc, aburica, cineva, noi ceilalti ce facem?
    • 0 (0 voturi)    
      la fel (Luni, 4 mai 2009, 15:29)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui naruto

      sa faceti la fel ca si pana acum - sa-i votati cand va promit tot felul de aiureli.
  • +1 (1 vot)    
    greva (Luni, 4 mai 2009, 15:46)

    eleva cls a VII-a(anonim) [anonim]

    greva afecteza mult elevii si ii induce in eroare....faceti cumva si rezolvati situatia deoarece noi,elevii vom avea de suferit!!!
  • +1 (1 vot)    
    La munca (Luni, 4 mai 2009, 16:09)

    Nea Merin [utilizator]

    Bre da' numai profesori pa site. Da fratilor voi cand mai si predati, sau ati intrat deja in greva. Daca da sa stati acolo pana v-oi scoate io'.
    Si apropo, Are dreptate ala cu greva lunga, o sa fie greva foamei lunga.
  • +1 (1 vot)    
    tot romani (Luni, 4 mai 2009, 16:10)

    bogdan [anonim]

    nu mai fiti romani si nu mai faceti campanie electorala pe gratis, mai ganditi-va si la copii, ei de ce sa sufere, de ce sa nu continue scoala. profesori ar trebui sa faca greva japoneza si sa ii lase pe copii in pace, si daca tot vor sa faca greva serioasa, de ce nu o fac in vacanta, cand nu pot afecta programul de studiu al copiilor.
  • +1 (1 vot)    
    Greva (Luni, 4 mai 2009, 16:20)

    Alina [anonim]

    Voi profesorii,nu va ganditi ce faceti cu bietii elevi care nu au absolut nici o vina?Acum cand trebuie sa intram si noi la liceu...multumim frumos!Faptul ca nu va dau destui bani nu e vina noastra..razabunativa pe ei,nu pe noi si nu ne mai considerati niste "acte de santaj" ,doar ca sa primiti voi salariile.
  • 0 (0 voturi)    
    profii,santajisti cinici,prin copii (Luni, 4 mai 2009, 22:12)

    un contribuabil [anonim]

    profii,santajisti cinici,prin copii,anunta deja greva din iunie inaintea vacantei de vara.oare ei sunt asa perfecti sa ne tulbure linistea permanent?de ce nu le abrogati legea 121 si cautati-i si pe la evaziunea fiscala de la meditatii.poate incep sa treaca la munca pt care sunt platiti de stat****
    dupa ce le-a dat al 13 lea salar, salar de merit,sa.,
    marind deficitul bugetar,urmeaza sa puna de o greva,apoi tot o greva in iunie la sfirsit de an
    scolar-pt.salariile de vacanta, apoi vacanta mare-3luni si inca o greva in toamna, la inceput de an scolar nou,ca s-au topit banii(q4 se acopera din investitii sau fmi),iar tara ,cu asa bugetari ca si cu altii si mai de lux(desi, si in invatamint,avem bugetari de lux-profi universitari a caror venituri sar bine de 2 sute de milioane rol/luna) se va duce de rapa.cum si cine opreste degringolada bugetara si morala ?
  • 0 (0 voturi)    
    statul este angajator sau lider de sindicat? (Luni, 4 mai 2009, 22:13)

    un elev [anonim]

    daca se lasa pe seama ministerelor si se platesc in continuare toate sporurile aberante,ore suplimentare,al 13lea salariu,salariu de merit,bonuri de vacanta,sa la salariatii de la stat,desi cresterile de venituri la buget pe trimestrul I sunt negative 5,5%(cum au crescut cheltuielile cu salariile cu 15%?-a inebunit lupul!),II 2009,rezulta, in continuare,creste deficitul bugetar,cresc: cursul valutar,inflatia,preturile,in trim IV o sa vina sa zica ca nu mai au bani si o sa ia iar de la investitii sau fmi.inseamna ca ne meritam soarta si conducatorii neprofesionisti ai statului,care nu se pot impune in fata salariatilor de stat.
    cica:responsabilitate,austeritate,solidaritate...
    intr-un caz similar, angajatorul privat, ar trece imediat la restructurare de salarii(sporuri) si de personal.
    asadar,ne intrebam: statul este angajator sau lider de sindicat?sau mai e un deal dublu: atit sa ne coste anestezia anului acesta electoral?
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINE!!!!! (Miercuri, 6 mai 2009, 15:45)

    Diana [anonim]

    Rusine domnilor...va bateti joc de elevi...
    Ne considerati mingea dumneavostra de ping-pong...RUSINE...
    Mai aveti pretentia ca tinerii din ziua de azi sa mearga la vot...pe cine sa voteze domilor..pe VOI????; pentru ca mai apoi sa fim bataia dumeavostra de joc...
    Bravo profesorilor, care isi cer dreptul...meritati sa fiti pusi in situatii critice...sa va demostrati inca odata "maiestria" cu care mintiti....
    Rusine domnilor....
    Numai minciuni....
  • 0 (0 voturi)    
    rusine (Miercuri, 7 octombrie 2009, 19:19)

    adriana [anonim]

    Rusine mare sa va fie.Pretinde-ti ca aveti scoala.....atunci de ce nu intelege-ti ca tara e in criza.Noi oamenii de rand muncim 11 luni din 12 pe un salar de mizerie voi munciti doar 8 la jumate capacitate si mai trebuie sa va platim si pe voi extra daca vrem ca copii nostri sa aiba performanta deoarece nu sunte-ti seriosi in materie.Rusine inca odata sa va fie.
  • 0 (0 voturi)    
    terorism de stat (Vineri, 28 mai 2010, 17:14)

    iustin [anonim]

    Asta0i terorism institutionalizat. inloc sa caute solutii, statul intra in beligeranta cu grupul social. Atitudinea este tipica pentru o dictatura complet dezinteresata fata de interesele societatii.
    Solutia spargatorilor de greva (angajati DE STAT!) este ultimul pas catre dictatura si despotism.
    Ma si miram eu de ce in ultimii ani obiectul de studiu numit Istoria Romaniei a fost atat de vitregit...
    Acum am inteles.
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine profesorilor (Marţi, 1 iunie 2010, 12:54)

    Maria [anonim]

    Si daca ar lua profesorii cu 50 % mai putin salar, eu sunt de parere ca deja e prea mult!...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri