VIDEO Voronin: Romania este amestecata in protestele din Moldova

de Olga Popescu     HotNews.ro
Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:12 Actualitate | Esenţial


Presedintele Moldovei, Vladimir Voronin a declarat ca Romania este amestecata in toate evenimentele din tara,  scrie RIA Novosti. "In toate procesele care au loc in Moldova este amestecata Romania. Rabdarea are si ea limite. Ii cunoastem pe autorii acestor evenimente, o parte din ei au fugit", a afirmat presedintele Moldovei.

"Influenta Romaniei este foarte serioasa si se simte o activitate a agentiilor speciale foarte serioasa", a adaugat Voronin. Dintre organizatorii tulburarilor de la Chisinau, Voronin a enumerat "agenti economici cu capital criminal si misiuni ascunse, fosti politicieni care ar dori sa revina la putere, precum si cei care nu au reusit sa intre in parlament".

Presedintele moldovean a avertizat miercuri ca autoritatile de la Chisinau vor folosi forta in cazul in care tulburarile de strada de marti se vor repeta, potrivit Ria Novosti. El a adaugat ca i-a avertizat pe liderii din opozitie in legatura cu eventualele consecinte. "M-am straduit sa nu se ajunga la varsare de sange in astfel de situatii in '89 si '91, cand eram ministru de interne. Dar ieri am fost la limita care impune asemnea decizii. Pe viitor pot fi adoptate masuri corespunzatoare, daca lucrurile se vor repeta. Autoritatile au toate motivele sa recurga la astfel de masuri in conformitate cu legea", a spus seful statului.

Presedintele Voronin a anunat ca "sponsorii" tulburarilor de la Chisinau au parasit tara, dar 118 de organizatori au fost retinuti, informeaza cotidianul Komsomolskaia pravda pe situl sau de internet, citand RIA Novosti. "Organele de ordine au retinut un numar de 118 de organizatori ai evenimentelor de la Chisinau, cei mai bogati sponsori ai acestor evenimente au parasit deja tara", a spus Vorornin.

Tot miercuri, Voronin a anuntat ca ambasadorul Romaniei in Moldova a fost declarat persona non grata si ca Moldova introduce regim de vize cu Romania.




Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9663 vizualizari

  • +21 (21 voturi)    
    "teroristii" sunt de vina (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:15)

    Irina [anonim]

    Asta seamana cu povestea "teroristilor pe care am auzit-o acum aproape 20 de ani. Oricine altcineva este vinovat numai cei de la putere, niciodata.
    • +17 (17 voturi)    
      si inca (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:26)

      Acolosha [utilizator] i-a raspuns lui Irina

      Seamana si cu "golanii" de la Universitate (iar Voronin cu Iliescu, ambii comunisti), cu mineriadele, cu "drogurile" gasite la partidele istorice, cu "devastarea" televiziunii si a Politiei (Militiei) Capitalei etc.
      Scoala de la Moscova nu moare niciodata.
      • +4 (6 voturi)    
        De ce tace Basescu? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:42)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui Acolosha

        Ar trebui sa ii dea o replica pe masura bolshevicului asta batran.
        • -1 (5 voturi)    
          voronin e prost. nu ne pasa de ei (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:05)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Ion

          nu ma intereseaza ce fac ei acolo
          • 0 (4 voturi)    
            ne supraestimeaza (Miercuri, 8 aprilie 2009, 14:19)

            florin [anonim] i-a raspuns lui adrian

            Cat ne intereseaza sau nu ce zice asta e Star Trek. Noi suntem asa becalizati si cretini ca "plamadirea" unei revolutii de catre un creier din Romania ma face sa rad cu lacrimi ....
    • +3 (5 voturi)    
      implicatii triste.. (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:34)

      pehash [anonim] i-a raspuns lui Irina

      prin introducerea vizelor Voronin vrea de fapt sa scape de toti romanii basarabeni care au legaturi cu Romania. daca ii tine pe tineri in afara granitelor ramane doar cu rusofonii lui comunisti + batranii care nu mai pot face nimic.
      • +3 (3 voturi)    
        voronin (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:48)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Demonstratiile sunt rezultatul politicii nesabuite a comunistilor ce incearca sa inabuse tot ce e romanesc in Basarabia. Ele reprezinta reactia naturala a romanilor de acolo ce se simt amenintati in propria lor tara de catre niste venetici si slugoii lor.
    • 0 (0 voturi)    
      Politia pregateste pietre (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:39)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Irina

      http://www.youtube.com/watch?v=l0ELDAA6rD4
    • -3 (5 voturi)    
      da.. sunt de vina! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:50)

      Ion I [anonim] i-a raspuns lui Irina

      Sunt multi romanani care sunt de vina pentru ce e acolo...

      Problema lor este o problema interna si nu trebuie nimeni sa se bage in treaba lor. Daca 10mii oameni au strigat Romania.. asta nu inseamna ca toti cei 4 milioane , sau cat este populatia Moldovei, vor sa se uneasca cu Romania.

      De unde nu stiti ca vor sa recupereze Transnistria?

      Lasati-i pe ei sa vorbeasca si sa decida.. nu mai sustineti doar 10mii-30mii ci pe toti cei 4 milioane!!
      • 0 (0 voturi)    
        Unul din cei 4 milioane (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:58)

        George [anonim] i-a raspuns lui Ion I

        Chiar asa te cheama? Ion? Ma indoiesc, fiindca stiu ca romanii (ma rog, moldovenii...) nu schimba (romanizeaza) numele rusilor, asa ca sigur te cheama Ivan! Dar las asta... Fii sigur ca nu s-au implicat romani in ceea ce e la voi, dar multi nu mai suporta ce se intampla, au mai mers si ei prin lume si au vazut cum e mai bine. Si sigur, cu comunismul de la voi, nu o sa fie mai bine. Eu le tin pumnii, poate reusesc si nu or sa fie victime!
      • +1 (1 vot)    
        lasa-ne (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:04)

        alin [anonim] i-a raspuns lui Ion I

        mai nene, in'89, pe 21 decembrie seara, la Intercontinental erau maxim 2.000 de insi - la o populatie de 23 de milioane. in privinta regimului voronin nu e vorba de un regim comunist veritabil ci de un regim mafiot. urmeaza sa vedem daca si criminal. daca ai cunoaste in ce saracie lucie traiesc modovenii ai lasa-o mai moale cu "idealismul" matale...
  • 0 (12 voturi)    
    Care revolutie? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:16)

    Martens [utilizator]

    S-a terminat revolutia. Inapoi la treaba.
  • +11 (13 voturi)    
    ...... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:16)

    ... [anonim]

    "ambasadorul Romaniei in Moldova a fost declarat persona non grata si ca Moldova introduce regim de vize cu Romania". .... incredibil, Voronin simte amenintarea si scoate la iveala comunismul pur ce zace in el...
  • +4 (10 voturi)    
    romanii nu politicienii (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:17)

    Julian [anonim]

    Mai Voronine. Sa stii k romanii sunt mai legati de Moldova si nu politicienii. Mai bine dati demisia.
  • +11 (19 voturi)    
    diversiune (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:17)

    Anti A1, A2, A3, A4 [anonim]

    Propun o dezbatere serioasa la Domnugadea si Domnustan in emisiune, sa stabilim daca evenimentele din Moldova sunt o diversiune pusa la cale de Basescu, pentru a acoperi scandalul Becali, scandalul Popoviciu, casa Ioanei si amenintarile lui Mirciulica. De asemenea, in aceeasi emisiune sa se stabileasca in mod stiintific, invitandu-l pe Hancu (va mai aduceti aminte de "particole"?:)), daca seismele din Italia sunt opera lui Berlusconi la rugamintea lui Basescu, tot cu acelasi scop, de acoperire a scandalurilor interne.
    • -8 (8 voturi)    
      moftangiul (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:42)

      varul lui base [anonim] i-a raspuns lui Anti A1, A2, A3, A4

      Uite unde era moftangiul! Zau ca esti obositor, maestre! Sau te crezi vreun destept nevoie mare? Vezi-ti de durerea ta, ca de prosti e plina lumea.
      • +7 (7 voturi)    
        Stane, culca-te! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:50)

        Claude [anonim] i-a raspuns lui varul lui base

        Deseara ai emisiune!
      • +2 (2 voturi)    
        varule (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:23)

        Acolosha [utilizator] i-a raspuns lui varul lui base

        Ai grija sa nu iei iar amenda de la CNA pentru dezinformare (abia ai luat una ieri). N-o sa mai aiba motanul bani sa te plateasca, si te apuci de munca patriotica. Ai vorbit cu Hancu, sa vina si cu borcanul cu "particole"?
  • +4 (4 voturi)    
    Alo,Alo, Alo (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:19)

    vasile [anonim]

    Mai era unul in 1989 ce zicea de "aginturili straine".
    Parca au acelasi vocabular!
  • +2 (2 voturi)    
    interesant (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:19)

    un domn [anonim]

    impresia mea este ca voronin asta vizitat Cricova inainte si ..cand s a trezit din coshmarul bahic..a varsat (scuzati) comunicatu de mai sus...eu am postat aaici deoarece cu comunistii, recte nebunii nu e bine sa ii bagam in seama...sa aiba grija moscova de ei..sa ii reeduce si sa ii spele la creier...
  • +8 (8 voturi)    
    Tampit (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:19)

    Bebe [anonim]

    Asta e tampit la cap. E ca si cand am introduce vize pentru Olteni
    • 0 (4 voturi)    
      ^-^ (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:43)

      Tnk [anonim] i-a raspuns lui Bebe

      Hmm...that actually might be a good ideea :-)
  • +4 (8 voturi)    
    Grav! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:20)

    serban [anonim]

    Boul asta ne calca in picioare si autoritatile de la Bucuresti tac malc si se pisa pe ei in pantaloni de frica Rusiei... Jalnic.
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred (Joi, 9 aprilie 2009, 0:37)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui serban

      Sunt sigur ca or sa raspunda, iar raspunsul va fi net superior calitatii declaratiei lui Voronin (care de altfel abia se exprima, poate era mai bine sa incerce in rusa). Romanii au experienta diplomatica si analizeaza putin treaba inainte de a da un raspuns oficial.

      Serban, tu ce ai raspunde? Sunt curios daca raspunsul tau e mai bun decat ce va veni de la MAE.
  • +10 (10 voturi)    
    Viza (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:22)

    Anton [anonim]

    Asta cu viza e chiar amuzanta :))) oare sutele de mii de romani care vor sa emigreze in Moldova ce vor face acum??

    Voronin, timpul tau a apus!
    Moldova libera de Rusia!
  • +6 (8 voturi)    
    HELLOOOO MAE ... DORMITI?! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:23)

    Costin [anonim]

    Ministerul Afacerilor Externe din Romania inca nu s-a trezit din Hibernare ... ?! ...

    Declaratiile acestea facute de Voronin (Micul Corb) nu fac decat sa agite relatiile si asa subrede intre Romania si Moldova.

    Dar daca nu au raspuns ai nostru cu vre-o declaratie inteligenta inseamna ca nu neaga ceea ce zice Voronin :) ...

    Penibil ...
    • 0 (4 voturi)    
      Avem oameni tari la conducere ?????? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:30)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Costin

      Ca sa poti stapani asemenea evenimente e nevoie de oameni tari la conducere.Stapani pe economie, ascultati de popor, apreciati de straini. Un fel de Stefan cel Mare .
      Avem noi -acum- asa ceva ????
      Numele pe care -eventual- ar fi afisate ar putea cel mult starni ceva zambete.Desi ar trebui sa bocim !
    • 0 (2 voturi)    
      la ce te astepti? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:34)

      Anton [anonim] i-a raspuns lui Costin

      La ce sa te astepti de la un ministru PSD? Probabil Bunicutza inca nu s-a decis de partea cui suntem...probabil ca e inca pe telefon...
  • +4 (4 voturi)    
    legi pe banda rulanta (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:23)

    eu [anonim]

    ce repede se dau legi la astia...
  • +2 (2 voturi)    
    Drumul spre Siberia... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:28)

    Caligula [anonim]

    incepe cu astfel de declaratii.

    Voronin ar putea include si simpli cetateni romani in categoria de agenti speciali pentru a justifica introducerea vizelor pentru romani.

    Ca romani, toti suntem speciali!
  • +3 (3 voturi)    
    Ha (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:28)

    Anton [anonim]

    Rabdarea noastra are limite, Voronine!
  • 0 (2 voturi)    
    LOL (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:31)

    kap [anonim]

    :))) introduce vize? cui naiba ii pasa??? :)))) ori are impresia ca e presedintele SUA (fara suparare)... ce dobitoc...poate il "rezolva" vreo cineva si scapam de el :)))...Doamne...ce dobitoci....
  • +3 (3 voturi)    
    sigur ca da... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:34)

    liviu_ [utilizator]

    daca ar avea putin bun simt ar recunoaste ca sunt proteste impotriva lui si ca nu au nici o treaba cu romania... dar normal cum sa recunosti ca esti prost corupt si ai gresit? e mult mai simplu sa dai vina pe altul
  • +5 (5 voturi)    
    bineinteles ca romania este implicata..... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:36)

    dorinteodor [anonim]

    cea mai buna dovada de implicare a rominiei in treburile republicii moldova este data de folosirea limbii romane de catre cei din r. moldova...... din cauza asta voronin se adereaza acum poporului moldovean in ruseste.....
  • +3 (3 voturi)    
    ai nostri chiar dorm? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:37)

    lucian11 [utilizator]

    ACUM chiar trebuie sa le raspundem. Am vazut ca si-au dat cu parerea pana si ministrii din Rusia. Doar ai nostri dorm.
  • +1 (1 vot)    
    voronin (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:39)

    gabi [anonim]

    nici nu ma asteptam la alta declaratie. clar ca romania e vinovata. nene pt prostia din capul matale exista vindecare???
  • 0 (2 voturi)    
    A5 (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:40)

    Geo [anonim]

    Domnule "diversiune", clarvazatorule nu cumva, dumneata, esti carator de valize? :))
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:18)

      Anti A1, A2, A3, A4 [anonim] i-a raspuns lui Geo

      vezi ca antena 5 inca n-a aparut, ca o treceam la nick.:) Ai emisiune diseara?
  • +1 (1 vot)    
    Acum este momentul (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:40)

    Gheorghe [anonim]

    Nici un ajutor spre Moldova ...vrea sa-shi infometeze populatzia...a ridicat mingea ..bunnn...tragetzi puternic in ea ...tare fara teama.

    Doreshte doar sa se perpetueze la putere pt ashi indeplini misiunea care ia fost incredintzata ..REFACEREA NOOULUI URSS DEMOCRAT:
  • +1 (1 vot)    
    Deja-Viu (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:41)

    lupu' singuratic [anonim]

    Presedintele Voronin a anunat ca "sponsorii" tulburarilor de la Chisinau au parasit tara

    Asa s-a intamplat si la noi, numai ca atunci sa dat vina ca ei au tras in manifestanti nu cei care tineau cu dintii de putere.
  • +1 (1 vot)    
    televiziunile (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:42)

    claonic [utilizator]

    si televiziunile astea dobitoace de pe la noi au dat-o iar pe gigi si alte lucruri de genul asta..
    mi-e scarba..
  • +2 (2 voturi)    
    Basescu s-a amestecat in Moldova (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:48)

    Antena3 + Realitatea Tv [anonim]

    Nici nu mai incape discutie.
    El a provocat protestele si tot el e de vina ca protestele au incetat.
  • -4 (4 voturi)    
    Chisinau (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:48)

    EU [anonim]

    Eu zic sa nu le mai dam atata importanta la "fratii" astia ai nostri de peste prut.. Si asa sunt salbatici rau de tot. Nu cred ca exista f. mult persoane care sa nu fi mers la Chisinau si sa nu fi avur probleme cu militia aia a lor, care se iau de oameni de aiurea. Ba ca ai baut, ba ca nu stiu ce ai mai facut. Sa stea acolo cu rusii aia ai lor sa se pupe in bot.
  • +1 (1 vot)    
    Luati televiziunea (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:49)

    Anticomunist [anonim]

    Timisoara este cu voi. Aici am inceput in 89. Suntem alaturi de voi. Nu faceti greseala pe care au facut-o romanii lasandu-l pe Iliescu sa-l impuste pe Ceausescu. Astfel multe lucruri au ramas nespuse si uitate. Chair daca veti castiga, teroarea se va manifesta pe strazi in continuare, asa a speriat Iliescu pe protestatarii din 89 cucerind presidentia si distrugand Romania timp de 15 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Fortze de militzie ruseshti ... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 12:52)

    Gheorghe [anonim]

    au fost parashutate in Basarabia pt a macelarii demonstrantii.
  • 0 (0 voturi)    
    JOS COMUNISTII! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:03)

    libertate [anonim]

    Romania e alaturi de voi frati basarabeni!
    Luptati pt libertate!
  • 0 (0 voturi)    
    Jos regimul comunist! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:06)

    Maria Pruna [anonim]

    Frati moldoveni !
    Astazi avem sansa istorica de a spala pentru todeauna rusinea de a fi acceptat atatia ani indobitocirea bolsevica a regimului Voronin. Opt ani a fost deja prea mult! Sa mai amanam inca patru sau opt ar fi catastrofal pentru viitorul acestui popor. Haideti in strada sa provocam schimbarea in bine! Orice alternativa politica este mai buna decat perpetuarea puterii comunistilor. Nimeni nu trebuie sa se instaleze la putere pentru todeauna! Le-a fost deajuns! Au aratat ce pot: saracie (cei mai saraci din Europa!), abuzuri, coruptie, dictatura. Jos dictatura! Jos comunistii! Revolutia au pornit-o tinerii studiosi (copii nostri) dar singuri nu vor reusi. Sa iesim in strada cu totii. Sa manifestam pasnic pana la caderea acestor dinozauri corupti. Lumea se schimba. Moldova cu cetatenii ei nu poate ramane un muzeu bolsevic in cadrul Europei unite, nu poate ramane un stat condus pe principii mafiot-feudale (unii prea bogati, iar altii saraci lipiti pamantului) si nu poate ramane obiect de curiozitate pentru lumea civilizata cum este in prezent. Sa iesim in starda si sa manifestam pasnic pentru noi si pentru viitorul european al copiilor nostri. Asa sa ne ajute dumnezeu!
    M.P.
    • 0 (0 voturi)    
      jos...... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 14:38)

      sabin [anonim] i-a raspuns lui Maria Pruna

      Nu mai scrieti pe internet! Bosorogii rusofoni si oamenii de la tara nu au internet.Scoateti lumea in strada nu numai la Chisinau.Ajutati-va singuri.Si noi am fost singuri in 89 cand am fost batuti si macelariti.Iesiti in strada toti si stati acolo, nu conteaza ca au parasutat forte ruse.Europa, chiar daca nu arata, este cu ochii acolo si nu vor putea sa va omoare pe toti.Daca cedati acum va asteapta o lunga perioada de intuneric caci lumea libera nu poate interveni direct dar va poate sustine pe alte cai sa scapati de ciuma stalinista numai sa demonstrati ca va dati viata pentru asta. Sa va ajute Dumnezeu!
    • 0 (0 voturi)    
      sunt de acord (Joi, 9 aprilie 2009, 8:46)

      luci [anonim] i-a raspuns lui Maria Pruna

      cu ce spui matale, mai putin partea cu prea bogati si prea saraci...
      acolo va indreptati, indiferent de regim...
      dovada? romania, unde batranii sunt bataia de joc a tuturor... , probabil de asta nici nu vor sa iasa in strada (la voi), stiu ca oricum nu-i asteapta nimic bun..., sunt mai intelepti...
      nic pe voi nu va asteapta mare lucru, o mana de super-bogati, mafioti, criminali, prostituate, si tot ce vrei din ce este mai rau...
      singurul lucru pe care il castigati? granitele deschise, dar asta s-a dovedit a fi raul principal pentru noi...
  • +1 (1 vot)    
    voronin-o pata pe obrazul romanesc (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:07)

    ahx [anonim]

    Acest voronin provine dintr-o familie care a luptat importiva comunistilor in munti, oameni care au murit pt libertate si el a ajuns un tradator de neam, militian sovietic!!! Mi-e sila cand il vad, cu fata de analfabet si cu rautate de comunist imputit!
  • +1 (1 vot)    
    Ajutor pentur Basarabia (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:14)

    miguel [anonim]

    Nu vad nimic ferm in pozitia celor car ene reprezinta pe noi romanii. Voronin ne acuza in fat aintregii lumi de implicare, ne baga vize, ne aresteaza conationalii aflati in Moldova pe motiv ca ar fi implicati in manifestarile de marti iar noi fluieram.
    Ajutati Basarabia. Acum est emomentul!
  • +1 (1 vot)    
    BOLSHEVIKU' isi face de ... "cap".... (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:15)

    Cetentereseaza [anonim]

    .... desi kestia aia dintre umerii lui seamana mai degrab' cu-n popo__ savietik !!!....
    Cand zicea ziaristilor ca el "se esprima in moldoveneste, nu in romaneste".... l-as fi trimis in ma-sa .... sa vaz: pricepe ca-i in romnaneste, sau in moldava ?......
  • +1 (1 vot)    
    Zile fierbinti in Basarabia (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:17)

    argus [anonim]

    Iata ca in Basarrabia se face istorie.Daca oficialitatile noastre tac probabil ca o sa ia atitudine ceva mai tarziu respectand uzantele diplomatice.Dar cei care nu sunt in structurile oficiale dece tac.As fi curios sa stiu ce zice bolsevicul Iliescu cu privire la revolta dela Chisinau si cu privire la tizul sau Voronin. Hotnews dece nu- luati un interviu?La fel si fostului profesor de socialism stiintific Crin Antonescu.Sa vada si sa auda toata tara ce spun "patriotii astia.
    ASTEPT.
  • -1 (1 vot)    
    Complicat (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:22)

    gaspy [utilizator]

    Din pacate situatia e complicata.

    Trebuie sa va ganditi ca situatia Romania <--> romanii din Moldova poate fi asemuita de unii (in mod mai mult sau mai putin rau voitor) cu situatia Ungaria <--> ungurii din Transilvania.

    Noi nu vrem ca Ungaria sa se bage si sa intretina toate cererile de autonomie pe criterii etnice si in situatia asta nici nu putem interveni in Moldova...

    Din pacate nu putem decat sa speram ca EI, moldovenii vor da jos pe comunisti si ca majoritatea lor va vrea legaturi mai apropiate cu Romania.
    • +1 (1 vot)    
      ungurii si moldovenii ? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:38)

      unguru' bulan [anonim] i-a raspuns lui gaspy

      nu compara tratatul ribbentrop-molotov cu tratatul de la trianon. sunt chestii total diferite.
  • +2 (2 voturi)    
    cum sa tragi ? (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:40)

    roman [anonim]

    "M-am straduit sa nu se ajunga la varsare de sange in astfel de situatii in '89 si '91, cand eram ministru de interne. Dar ieri am fost la limita care impune asemnea decizii. Pe viitor pot fi adoptate masuri corespunzatoare, daca lucrurile se vor repeta"

    Cum sa tragi MA impotriva propriului popor ?
    pai sa nu se reinventeze pedeapsa cu moartea pentru tine ?
    Nu iti e rusine sa ameninti cu sange poporul tau ?
    Presedinte esti tu ? Tu esti urmasul lui Stefan cel Mare ?
  • -1 (1 vot)    
    Oricum (Miercuri, 8 aprilie 2009, 13:46)

    lebowsky [anonim]

    ...exista o posibilitate ca ai nostri sa fie implicati, macar asa putin.Poate de aceea nu se da inca nici o declaratie, sau un punct de vedere oficial din partea Romaniei.
    Cat despre rusi, din ce am citit in ultima vreme, nu prea par a fi interesati de Moldova, ci de Transnistria.
    • 0 (0 voturi)    
      Provocare flagranta (Joi, 9 aprilie 2009, 2:40)

      iliuta [anonim] i-a raspuns lui lebowsky

      Provocare flagranta din partea lui Voronin
      Nu este chiar atat de prost - stie ca,intradevar, Romania sprijina miscarea nationala moldoveneasca din Basarabia - ceace de fapt este si de asteptat si necesar.
      Stie deasemenea ca 'patroni' lui de la Moscova au destule 'argumente' atta economice cat si politice pentru a tine Romania la o anumita distanta de Rep. Moldova.
      Deasemenea Voronin stie ca propria sa tzara traeste intr-o saracie lucie si ca singurul venit al multor moldoveni sunt micile pomeni de la stat.
      Probabil din aceasta cauza tot el a profitat de evenimentele din ultimele zile si a inasprit relatiile Romaniei.
      Interesant ce pozotie va lua guvernul de la Bucuresti la chestia asta - deaorece TREBUE sa reactioneze la actiunile OSTILE a lui Voronin fata de Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    CE FACETI MA ! (Miercuri, 8 aprilie 2009, 16:22)

    Lucianmotzul [anonim]

    guvernul +presedintele romaniei trezitiva basarabia este a noastra ,aveti curaj ,nu fiti lasi ,nu-l copiati pe kgb de iliescu ,vrem romania mare ,este a noastra aceasta parte a moldovei furata de rusi. voronin = omul rusilor ,un tradator de tara si neam ,se rasucesc in mormint inaintasi tai ,vei intra in istorie tu si iliescu ca cei mai mari tradatori ai neamului romanesc,sa nu va rebde dumnezeu si sa va pedepseasca cum si meritati pt chinurile si frustarile ,umilinta la care a-ti pus natia romana. doamne ajutane sa vedem visul implinet unirea.iar tu basescule ce faci ? geoana vorbesti prosti ,pozitie ferma ,unirea.
  • 0 (0 voturi)    
    probe (Miercuri, 8 aprilie 2009, 17:38)

    mortii lor [anonim]

    avem sh probe, avem sh....... sh multe alte chestii... avem...
  • 0 (0 voturi)    
    DEZASTRU (Miercuri, 8 aprilie 2009, 18:09)

    Ina [anonim]

    Lume..ceea ce se petrece aici la noi este in mare parte organizat de comuinsti.Intradevar,oamenii..indignatzi de rezultatul alegerilor au ieshit sa protesteze dar nici prin gand nu mi-ar fi trecut k se va ajunge la asha ceva.Circula zvonuri conform carora comunistii au platit 1000 de oameni pentru a distruge totul k in final sa spuna: vedetzi ce face opozitia?..iata-i ce fac..
    cetatenii pasnici nu sunt de acord cu distrugerea cladirilor dar adevarul e ca ne-a ajuns cutzitul la os..revolutia e unica cale de a-i da jos pe porcii de comunishti!!!
  • 0 (0 voturi)    
    la zvonuri (Joi, 9 aprilie 2009, 8:52)

    ion [anonim]

    se pricepe toata lumea, pe cine sa crezi?
    doar pentru ca sunt comunisti, nu pot sa nu iau in calcul si "zvonurile lor"... adevarul este ca 30000 nu reprezinta 50% din electorat, chiar daca au fost frude, ramane un procent destul de mare in favoarea comunistilor....
    dupa 20 de ani de democratie romaneasca, oamenii si-au dat seama ca nu s-a schimbat nimic in bine...si ma refer la nivelul de trai, sanatate, nu la faptul ca am putut sa-mi iau masina nu stiu de care, ca am internet, tv color... lucrurile astea oricum ajumgeau pana la urma, este un proces ireversibil...
    si moldova are internet, nu? si china... si parca sunt comunisti...
    nu vrem un comunism super inchis, dar nici capitalismul salbatic, care domina lumea acum, nu numai romania...
  • 0 (0 voturi)    
    branza fratelui (Joi, 9 aprilie 2009, 10:45)

    nedumerire [anonim]

    d-l Voronin a spus:
    "frate, frate, da branza este pe bani!"

    intrebari:
    despre a cui branza este vorba?
    si
    se pune problema sa o dea
    sau sa o ia?
  • 0 (0 voturi)    
    revolutie! (Joi, 9 aprilie 2009, 12:24)

    caterinne [anonim]

    fratilor! treziti-va! nu renuntati! sa luptam in constinuare pentru libertate si drepturi! pentru o tara libera si prospera!
    da-ti zvon in toata tara! sa se revolte toti! sa fie revolutie! sa schimbam prezentul pentru a avea un viitor mai bun ...noi, fratii nostri, parintii nostri, copii nostri si nepotii nostri!
    • 0 (0 voturi)    
      A cui tara? (Joi, 9 aprilie 2009, 13:32)

      temistocle_quinto [anonim] i-a raspuns lui caterinne

      Despre a cui tara vorbesti dumneata?Tara cui?Eu sunt moldovean din Piatra Neamt si stiu ca sunt si roman si ca vb limba romana iar uneori folosesc si "graiul moldav".Tu ce limba vb?Si daca esti moldoveanca din care Moldova esti?
      Sa nu crezi ca doresc sa-ti caut "prisinà" !
      Voronin si cu ai lui fac ce vor pe acolo pt ca nimeni nu face altceva;opozitia din asa zisa Republica Moldova,nu exista,sau daca exista nu are forta.Am spus si o repet,desi nu sunt un fatalist,aceasta bucata din Romania este pierduta;ar putea foarte bine sa-si schimbe toate denumirile in limba rusa.Eu ii spun "Mica Rusie" si inclin sa cred ca asa va ramane pe veci.
      Muncesc in Italia si mi-a fost dat sa intalnesc basarabeni pe care cand i-am inbtrebat ce limba vb m-au cam privit urat si chiar mi-au reprosat ca nu recunosc limba vorbita in basarabia ca limba moldava adevarata si oficiala.
      Mi-e un pic sila si regret cel mai mult ca pe unde merg prin lume cand spun ca sunt din Moldova lumea ma intreaba "sto"?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by