Protest anti-cipuri. Dupa pasapoarte, sunt incriminate protezele medicale

de E.M.     HotNews.ro
Duminică, 29 martie 2009, 17:59 Actualitate | Esenţial

 documente
Circa 2000 de persoane au protestat duminica in Capitala fata de prevederile unei hotarari de Guvern privind dispozitivele medicale implantabile (proteze). Oamenii sustin ca dispozitivele sunt de fapt cipuri prin care autoritatile ii pot monitoriza permanent pe beneficiari, relateaza televiziunile de stiri.

Protestul, organizat de Asociatia Civica Dreptatea, a inceput in Piata Universitatii, de unde participantii la manifestatie au plecat in mars spre Dealul Patriarhiei. Ei cer anularea HG 55/2009 privind dispozitivele medicale implantabile active si ameninta ca, daca acest lucru nu se va intampla, vor cere demiterea premierului Emil Boc.

Potrivit HG 55/2009, care reglementeaza conditiile de import si de folosire a protezelor medicale, numite in hotarare "dispozitiv medical activ". Acesta este "orice dispozitiv medical a carui functionare se bazeaza pe o sursa de energie electrica sau pe orice sursa de putere, alta decat aceea generata direct de organismul uman sau de gravitatie".

Organizatorii protestului le-au explicat trecatorilor din zona Dealului Mitropoliei ce inseamna cipul biometric si care ar putea fi consecintele implantarii lui. De asemenea, ei au scandat "Fara cipuri" si au purtat bannere si afise pe care scrie "Dumnezeu ne-a creat fiinte libere fara implanturi", "Sa isi puna parlamentarii cipuri, noi nu vrem", "Refuz implantul electronic" sau "Cerem ca Biserica sa condamne implantarea cipurilor la oameni".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3600 vizualizari

  • +16 (22 voturi)    
    spitalul 9 (Duminică, 29 martie 2009, 18:13)

    viktor [anonim]

    Rugam ministerul sanatatii sa mareasca capacitatea Spitalului 9 cu inca 2000 de paturi. Cel putin. Si sa interzica telefoanele mobile (ca au cipuri), televizoarele, calculatoarele, etc. Toate au cipuri, deci trebuie sa le ardem in piata publica.
    • -9 (13 voturi)    
      f (Duminică, 29 martie 2009, 19:01)

      f [anonim] i-a raspuns lui viktor

      ba tu esti din ala platit de partide sa pui comentarii anonime si sa minti lumea.
    • -11 (15 voturi)    
      dementule (Duminică, 29 martie 2009, 20:40)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui viktor

      daca tu n-ai creier si vrei sa fii manipulat este treaba ta .tu poti sa mergi linistit la Balaceanca ,Socola sau 9 . vad ca-ti place acolo.eu vreau sa traiesc asa cum vor muschii mei ,boule.
      • +4 (4 voturi)    
        mama prostilor (Luni, 30 martie 2009, 12:16)

        qwerty [anonim] i-a raspuns lui mihai

        e mereu gravida ... iar recent tocmai a mai nascut vreo 2000 + pe dl mihai de mai sus :)

        serios acum, daca tu si copiii tai vreti sa traiti ca in preistorie atunci n-aveti decat sa refuzati orice contact cu civilizatia si sa va retrageti in pesteri...si bine ar fi ca toti ignorantii latratori si fara creier sa faca chestia asta ca, in lipsa voastra, sa poata progresa restul :)

        iar viktor are dreptate, poti fi monitorizat mult mai usor pe baza telefonului mobil ... solutia e mult mai ieftina si mai putin costisitoare, iar infrastructura mult mai dezvoltata...dar dovlecii ca tine nu se gandesc la asta ca deh...cap au, minte ce le mai trebuie
        • -1 (1 vot)    
          .... (Luni, 30 martie 2009, 17:25)

          goodguy4life199 [anonim] i-a raspuns lui qwerty

          Deci tu ce propui: sa devenim curvele lui Satan?

          Ce progres vezi tu cand cineva te iradiaza cu un cip si iti monitorizeaza fiecare miscare?
    • -2 (10 voturi)    
      + 1 pt cel de sus (Duminică, 29 martie 2009, 20:42)

      ramen [anonim] i-a raspuns lui viktor

      Ce treaba are telefonul cu implantul activ?

      Vrei un ochi nou?! Iti punem dar sa stii ca are integrata si o camera ... a nu e mare scofala....doar sa mai vedem si noi lumea prin ochii cetateanului...
    • -1 (15 voturi)    
      Nu mai bagatelizati subiectul (Duminică, 29 martie 2009, 21:13)

      Adam Weishupt [anonim] i-a raspuns lui viktor

      * Anglia: toti agentii politiei londoneze obligati sa accepte implantarea sub piele a chipurilor RFID (Daily Mail)
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-558597/Met-Police-officers-microchipped-brass-Big-Brother-style-tracking-scheme.html

      * SUA: angajatii companiilor obligati sa accepte acelasi tip de chip pentru a putea fi monitorizati de patronat
      http://news.medill.northwestern.edu/chicago/news.aspx?id=111561

      * Global: pacientii incurajati sa accepte implantarea unui chip RFID pentru stocarea datelor medicale in baza de date HealthVault.
      http://www.theregister.co.uk/2008/12/04/ms_verimed/

      * Indonezia: toate masinile monitorizate prin intermediul chipurilor RFID
      http://economictimes.indiatimes.com/RFID_Revolution_Your_cars_will_be_tagged/articleshow/2401080.cms

      * SUA: introducerea documentelor biometrice
      http://international.com.com/FAQ+How+Real+ID+will+affect+you/2100-1028_3-5697111.html

      * Anglia: introducerea documentelor biometrice
      http://www.mcclatchydc.com/world/story/57215.html

      * Israel: introducerea documentelor biometrice
      http://www.israelnationalnews.com/News/Flash.aspx/156712

      * Maroc: introducerea documentelor biometrice
      http://news.cnet.com/8301-13639_3-10110050-42.html

      * Indonezia: implatarea fortata a chipurilor RFID pacientilor bolnavi de SIDA, pentru a preveni raspandirea maladiei
      http://www.newsvine.com/_news/2008/11/24/2144413-indonesian-aids-patients-face-microchip-monitoring

      * Anglia: implantarea chipurilor in randul detinutilor penitenciarelor
      http://privacy.org/archives/002196.html

      * Microcipuri intracraniene pentru soldaţii americani
      http://www.mdn.md/index.php?view=viewarticle&articleid=4605

      * MEXIC: Politistii au fost cipati la fel ca si in Anglia
      http://www.youtube.com/watch?v=4XUs6RLyW1o&eurl=http%3A%2F%2Fmanipularea.blogspot.com%2F2009_03_08_archive.html&feature=player_embedded
      • +5 (9 voturi)    
        copy/paste (Luni, 30 martie 2009, 8:36)

        cvi [anonim] i-a raspuns lui Adam Weishupt

        SUA: angajatii companiilor obligati sa accepte acelasi tip de chip pentru a putea fi monitorizati de patronat?!?
        Eu ai citit macar unul din articolele enumerate? eu am avut curiozitatea sa il citesc doar pe acesta si nu are nici o legatura cu titlul dat de tine.
        bleah...ai dat copy/paste de undeva, fara sa stii ce inseamna....
        • +5 (7 voturi)    
          asa e (Luni, 30 martie 2009, 10:10)

          anton [anonim] i-a raspuns lui cvi

          si eu am dat click pe unul la intamplare si era un articol despre cercetarea RFID, nu am vazut nicidecum ca cineva e obligat sa isi puna chipuri...ai pus linkuri crezand ca impresionezi, dar tot de 9 esti.
    • +3 (7 voturi)    
      si 1/4 (Duminică, 29 martie 2009, 21:31)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui viktor

      Asa e. Dar si cipurile au cipuri. Iar dincolo era mai ieftin.
      • 0 (0 voturi)    
        SUPER COMENTARIU! (Luni, 30 martie 2009, 13:43)

        lst [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Primesti premiul pentru cel mai bun post al zilei si un vot din partea mea!
        :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
    • +5 (9 voturi)    
      arestati internetul (Duminică, 29 martie 2009, 22:25)

      qwerty [anonim] i-a raspuns lui viktor

      arestati internetul pentru ca ne patrunde in case si ziua si noaptea si raporteaza la hackeristi ce facem
    • +2 (6 voturi)    
      cam ironic (Luni, 30 martie 2009, 0:03)

      johny [anonim] i-a raspuns lui viktor

      problema nu sta in cip , ci in informatia care se poate introduce in acesta , problema nu e in pasaportul biometric ci in informatia care se poate gasii in acesta . avand un buletin , un act de identitate scris este ok , dar avand o informatie pe care tu nu o poti citii si pe care nu ai control atunci apare problema , e de ex ca si cu buletinul rosu de pe timpul lui ceasca . daca erai luat in vizor de catre securitate ti se facea buletin rosu . pentru orice infractiune comisa asupra ta nu mai functiona prezumtia de nevinovatie . cel putin pe timpul lui ceasca stiai ca porti un buletin rosu si incercai sa te feresti de probleme , dar acum ne avand la indemana citititorul de cip nu vei stii..
      • +4 (8 voturi)    
        ar fi bun si un cip... (Luni, 30 martie 2009, 8:42)

        corvus [utilizator] i-a raspuns lui johny

        ... care sa te faca sa nu mai siluiesti gramatica limbiiiiiiiiiiii romane
      • +1 (1 vot)    
        Cum adica nu o poti citi? (Luni, 30 martie 2009, 12:05)

        fatman [anonim] i-a raspuns lui johny

        Adica ce te impiedica sa citesti informatia de pe chip? La fel cum informatia din documentul clasic se citeste cu ochiu' si cu alfabetizarea la fel si informatia de pe un rahatel de rfid se citeste cu un rfid reader. Inca nitel si o sa ai si in tel. mobil rfid reader, daca nu cumva exista deja. O sa caut.
        Si oricum daca chiar vrei sa-ti feresti documentu' de readere, pune-l in staniol - face minuni.
        A, inca ceva, exista o distanta maxima ia care un rfid poate fi recunoscut. De regula nu depaseste 20m.
        In orice caz, isteria e amuzanta dar poate ca cineva se ocupa intens de intensificarea ei avand in vedere situatia micro/macro economica si politica din tara si de aiurea.

        PS: grammar nazi here: a citi, a gasi se scrie cu un singur i.
    • 0 (4 voturi)    
      voci? (Luni, 30 martie 2009, 0:37)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui viktor

      rugam? adica dumneata si cu mai cine rugati?
      • -1 (1 vot)    
        .... (Luni, 30 martie 2009, 8:43)

        corvus [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        ...cu mine
    • +3 (3 voturi)    
      inutilee (Luni, 30 martie 2009, 0:46)

      xyz [anonim] i-a raspuns lui viktor

      pasapoartele biometrice si carnetele cu cip sunt inutile atata timp cat pot fi falsificate f usor deci ce rost mai au????
      • +2 (4 voturi)    
        cum care?! (Luni, 30 martie 2009, 8:43)

        corvus [utilizator] i-a raspuns lui xyz

        ... sa va urmareasca pe voi astia 2000...
    • 0 (0 voturi)    
      Gresit (Luni, 30 martie 2009, 10:43)

      nm [anonim] i-a raspuns lui viktor

      Demonstratiile sint in general impotriva cip-urilor rfid despre care se tot pomeneste de cateva luni si la noi, nu impotriva protezelor. Astea sint balivernele voastre gazetarilor de pe urma carora va luati painea zilnica. Mai lasati-ne.
  • -8 (12 voturi)    
    APOCALIPSA (Duminică, 29 martie 2009, 18:43)

    iou [anonim]

    Oameni buni, trebui sa avem grija mare cu treaba asta! Globalizarea impreuna cu cipurile de urmarire prin frecventa radio or sa duca incet incet puterea modiala in mana unui singur om! Ovreii din varf sunt extrem de subtili si abili, mi-e foarte teama c-or sa reuseasca... Omenirea nu va mai fi niciodata la fel dc. se realizeaza asa ceva, si vad ca se depun eforturi extraordinare pt. a se reusi (vezi gemenele daramate intentionat!). Se va ajunge in asa hal, ca va exista o singura baza de date, cu toti oamenii globului, si toate informatiile despre fiecare in parte! Si asta nu-i nimic pe langa posibilitatea de a "te anula", adica dc. ei considera, pur si simplu te pot "sterge" din baza de date si nu mai poti efectiv trai (cumparaturi, asigurari, conturi etc) ! MARE ATENTIE DECI!
    • +3 (5 voturi)    
      corect... (Luni, 30 martie 2009, 8:44)

      corvus [utilizator] i-a raspuns lui iou

      ...din fericire se poate face upload la prostie.... Esti sters din baya de date, mai apar 2000 de inlocuitori...
    • +2 (2 voturi)    
      aveti foarte mare dreptate (Luni, 30 martie 2009, 12:19)

      jet [anonim] i-a raspuns lui iou

      eu zic sa incepeti sa va ascundeti prin pesteri, ca doar asa veti scapa de astia cu supravegherile lor....aaa si tineti biblia aproape :)))
  • +6 (12 voturi)    
    Oameni odihniti (Duminică, 29 martie 2009, 18:44)

    bms [anonim]

    Daca dorm toata ziua pe scarile bisericii, au timp sa se dezmorteasca la o manifestatie, doua. nedumerirea mea este cum au ajuns aici din evul mediu???????
    • +3 (5 voturi)    
      .....simplu (Luni, 30 martie 2009, 8:46)

      corvus [utilizator] i-a raspuns lui bms

      ...universuri paralele, dematerializare-rematerializare, şi nu în ultimul rând apa sfinţită...
  • +3 (9 voturi)    
    ...si nu numai acolo (Duminică, 29 martie 2009, 18:59)

    pandele [anonim]

    de ce esti rau...trebuie suplimentat tot sectorul numit indeobste balamuc :)
  • +5 (11 voturi)    
    ce primitivi! (Duminică, 29 martie 2009, 19:00)

    ionut [anonim]

    Doamne,mare mai e ceata asta a prostilor,ignorantilor,ortodoxistilor fundamentalisti si legionaroizi care ar dori reintroducerea inchizitiei din cauza unor.....cipuri!Iar BOR se face ca nu vede,nu aude,face declaratii ambivalente prin care mai si încurajeaza prostia si ignoranta aberanta a acestor dusi cu mintile.Oare nu cumva pentru a contracara presinea tot mai mare asupra ei de a face odata curatenie(vezi legaturile "contra firii"---pentru a folosi un termen utilizat de BOR---cu securitatea comunista sau implicarea sa în miscarea legionara) în sânul sau si de preveni curentul tot mai puternic de secularizare din România?BOR se teme de gândirea bazata pe rationalitate ca diavolul de tamâie,aici cred ca se afla originea acestor demonstratii paranoide a unor ignoranti ortodoisti si fundamentalisti!
    • 0 (2 voturi)    
      Apropos de inchizitie (Luni, 30 martie 2009, 10:56)

      dl K [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Cam ce crezi tu ca este Guantanamo, unde se obtin probe si marturii prin tortura? Sau, la noi, unde modificarile codului de procedura par sa accepte probele obtinute sub tortura?

      Asta nu este neo-inchizitie? Si nu are nicio legatura cu religia. Dimpotriva, as putea spune. Fii mai atent la manipulare.
  • -10 (10 voturi)    
    IN STRADA!!!!!!!!!! (Duminică, 29 martie 2009, 19:07)

    dares [anonim]

    dati linkul la acest articol pe mess ca mass

    propun strangere de semnaturi sa se interzica prostiile astea de cipuri!

    ne intoarcem mai rau decat comuna primitiva!
    • +3 (5 voturi)    
      mass (Luni, 30 martie 2009, 10:12)

      anton [anonim] i-a raspuns lui dares

      si massul cum il dai, desteptule? pe mess, ca ala e oricum cel mai monitorizat mediu de comunicare...propun strangere de bani sa iti cumparam un creier!
  • +4 (6 voturi)    
    Valeu! (Duminică, 29 martie 2009, 19:07)

    x [anonim]

    Tocmai aveam de gind sa-mi inlocuiesc doua lucrari mai vechi.
  • -4 (12 voturi)    
    pt agentul viktor - (vezi dezvăluirile lui Mitrea) (Duminică, 29 martie 2009, 19:26)

    Gigi [anonim]

    Dacă îţi plac aşa de mult cipurile, de ce nu-ţi implantezi TU primul vreo câteva, împreună cu membrii familiei tale, ca să demonstrezi că sunt inofensive. După vreo 5 ani în care ne convingi că nu faceţi cancer sau altceva (aşa cum au demonstrat studiile ştiinţifice realizate până acum), poate mai vorbim...
    Adevărul este că nimeni nu poate demonstra utilitatea cipurilor RFID, nici măcar a celor "medicale". Dacă ar vindeca vreo boală, s-ar şti... dar adevărul este că nu servesc decât la identificarea şi controlul "sclavilor", voluntari (datorită prostiei lor) sau involuntari.
    Este INCREDIBIL cât de mare este prostia în ţara asta: vin conducătorii să ne îmbie să ne băgăm capul în jug (în acest caz, să ne implanteze cipuri) şi noi ar trebui să acceptăm de bună voie şi fericiţi!!! De ce nu dau EI exemplul, implantându-şi EI cipuri? Haideţi să-i monitorizăm NOI PE EI, pe politicieni, căci chiar ar fi mult mai interesant de ştiut ce fac, de pildă atunci când lipsesc din Parlament taman când se votează legile importante...
    • +5 (9 voturi)    
      ...eu am unul (Luni, 30 martie 2009, 8:49)

      corvus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      ... in creier. In el mi-au pus toata istoria lumii, toate religiile de abia stiu din care sa aleg, plus retetele culinare ale Sandei Marin
  • -2 (8 voturi)    
    spitalul 9? (Duminică, 29 martie 2009, 20:05)

    Habliza [anonim]

    De ce sa mai cheltuim bani cu extinderea si dotarea spitalului, putem sa-i ardem pe ei in piata publica, cu maxim 100 litrii de benzina se poate rezolva chestia asta.
    Cati dintre cei care sustin aberatia asta sunt dependanti de o proteza si refuza sa o poarte? Singura lor invaliditate este la creier si asta este destul de grav deoarece nu se poate proteza, deocamdata.
    Este democratie, avem libertatea de exprimare dar nici chiar asa, nu este posibil ca orice tampit sa iasa in Piata Universitatii si sa ceara orice aberatie.
    Nu vor pasaport, nu-i nimic, sa stea acasa si sa nu solicite asa ceva niciodata, nimeni nu-i obliga sa-si faca pasaport daca nu le trebuie, nu vor proteze, nu-i nimic, sa stea ei imobilizati refuzand sa le utilizeze, dar sa-mi ceara si sa-mi impuna mie sa ma debarasez de orice progres al tehnicii deoarece contine cipuri, deja asta este prea mult si ma vad nevoit sa-i trimit la origini deoarece nu le-am cerut sa fie avocatul meu.
    Astept cu interes sa vad imotriva caraor articole care au in componenta cipuri vor mai protesta?
    Le vand un pont, sa incerce cu mobilele, nu de alta dar sunt destui dealeri, poate asa se aleg si ei cu o promotie la telefoane sau o reducere la abonament.
    Propun Ministerului Sanatatii sa faca de urgenta recensamantul in spitalele de psihiatrie, sa vada daca mai au toti pacientii, deorece cei 2000 sunt dintre cei evadati in ultimile 2-3 luni de zile si asa ar putea sa-i recupereze si sa-i interneze din nou, nu de alta, dar le lipseste rudotelu' luat la ore fixe si socurile electrice.
  • -4 (10 voturi)    
    globalizarea=control satanic (Duminică, 29 martie 2009, 20:32)

    Akritas [anonim]

    ieşirea cât mai grabnică din ue şi din nato, este scăparea noastră, pentru că dacă vom respinge orice ideologie mentalitate din occidentul apostaziat, unde se promovează atitudini anticreştine, antiumane, vom putea prin întoarcerea la tradiţia şi credinţa strămoşească, să ieşim din impas. De ce nu se vede ca acest număr, acest cip, înseamna CONTROL, acesta este scopul masonilor nelegiuiţi din occident, iar miza este sufletul omului pentru al corupe la păcat!!!De ce nu vedem că politica societăţii de consum, unde omul este îndemnat să traiască ca animalul, de ce nu vedem că goana după bani şi desfrâu, pe care aceşti nelegiuiti din occident le promoveaza, duce la pierzare, la haos, la crize, şi violenţă, la nelinişte şi teamă?Să ne dumirim, să ne trezim din somnul provocat de păcatele care tronează astăzi la vedere, oficial, apărate fiind de mai marii zilei, de politicienii masoni, şi să ne debarasăm ca de o murdărie urât mirositoare de orice mentalitate, ideologie, mod de viaţă, care vine din occident, sub masca drepturilor şi libertaţilor, şi să ieşim cât mai repede din nato şi ue şi vom avea putea ajunge la liman!!!
    • +1 (1 vot)    
      asa e, sa cerem unirea cu rusia, ca-s ortodocsi (Luni, 30 martie 2009, 11:20)

      meh [anonim] i-a raspuns lui Akritas

      ca doar rusia se stie e cea mai sfinta natie de pe planeta. cercetatorii sovietici au dovedit recent ca si isus era tot un om de tip nou, un om sovietic, si a fost primul comunist din lume.

      occidentul e rau, drepturile si libertatile oferite de occident sunt rele, libertatea de expresie e rea. in comunism era mai bine, toata lumea era libera (sa laude partidul si pe ceausescu), nu exista monitorizare si control cu ajutorul tehnologiei (monitorizarea era facuta cu ajutorul popilor, si luau si ei ceva bani - acum daca se face prin chip-uri, isi pierd veniturile, de aia protesteaza).

      toate erau grozave inainte de ue si nato. si prostii erau mai fericiti, li se spunea la tv ce voiau sa auda, asa ca nici nu le trecea prin cap sa iasa in strada.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Marţi, 31 martie 2009, 11:42)

        LITLEONE [anonim] i-a raspuns lui meh

        liberate de expresie...in Vest??? sick world... va pierdeti libertatea in numele tehnologiei. dar ce sa faci... multe oi... mult sange... multa prostie.
  • 0 (8 voturi)    
    cipuri (Duminică, 29 martie 2009, 20:40)

    Julian [anonim]

    Intradevar cipurile astea prezinta un pericol. Adica mai multe.
    1)cancerigene
    2)esti urmarit peste tot
    3)bancherii vrand sa controleze populatia, oricine va protesta i se va dezactiva cipul(vedeti filmul Zeitgeist) si isi permit sa faca asta pt ca acolo ai acte de identitate, bani, etc.
    6)Scopul e o societate Big Brother.
    Vestea buna e ca la microunde astea explodeaza.
    • 0 (2 voturi)    
      tarziu:) (Luni, 30 martie 2009, 14:24)

      Lucian* [anonim] i-a raspuns lui Julian

      Ma mai scutiti cu isteria asta RFID?
      Chiar sunt satul!
      Au auzit cativa panicarzi de cipuri si sunt terminati!
      Oameni buni, sunt 13 ani de cand stiu eu de cipuri RFID utilizate in Romania!
      Placutele magnetice pt produse din magazine nu sunt altceva decat cipuri RFID!
      Cardurile de securitate folosite de marea majoritate a companiilor straine in Romania sunt la fel, cipuri RFID.
      Deci la ce va mai strofocati?
      Daca chiar primesti un pasaport cu cip din asta, tot ce ai de facut este sa-i pui o coperta-anvelopa in care sa fie niste staniol si l-ai ecranat pe nenorocitul ala de cip!
      PS: ce naiba vreti sa faca bolnavii care au nevoie de stimulator cardiac? O sa moara pt ca sunt cativa paranoici care viseaza cipuri.
      Mai bine mergeti si plantati un copac/pom/floare, infiaza un copil fara parinti, strange gunoiul din fata casei, citeste o carte.
      Place sau nu, tehnologia nu va asteapta!
  • +4 (10 voturi)    
    Manipulare? (Duminică, 29 martie 2009, 21:17)

    mihai [anonim]

    Am trecut azi pe langa acesti protestanti. Se vede clar ca in tara asta mai sunt oameni care nu gandesc absolut deloc singuri si le trebuie o forta de manipulare care sa-i impinga sa faca ceva, ca de scoala nu cred ca s-a tinut vreunul. Trista tara, foarte trista.
    • +2 (2 voturi)    
      america (Luni, 30 martie 2009, 8:37)

      TAIFUN [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      e la fel . trista , foarte trista . plina de indivizi manipulati
  • +2 (4 voturi)    
    hm (Duminică, 29 martie 2009, 23:05)

    viata_electronica [anonim]

    draga dependent de "viata electronica", da un search pe google.com/ncr dupa "biometric passport hack". daca tu ii trimiti pe astia 2000 de oameni la spitalul de nebuni, inseamna ca nu te deranjeaza sa mergi pe strada cu pasaportul in buzunar si sa-ti fure identitatea cineva dintr-o masina care tocmai trece pe langa tine...
    • 0 (2 voturi)    
      asta e altceva (Luni, 30 martie 2009, 10:25)

      anton [anonim] i-a raspuns lui viata_electronica

      ce spui tu are legatura cu tehnologia. cei 2000 de nebuni vb despre religie, numarul 666, etc...iar identitatea ta e demult furata, stai calm. doar scrii pe bloguri. esti urmarit, inregistrat, etc.
  • -1 (3 voturi)    
    hm2 (Duminică, 29 martie 2009, 23:07)

    viata_electronica [anonim]

    ca sa nu mai spun ca: in telefonul mobil poti avea o cartela prepaid - deci anonimat; televizor? - prin asta te monitorizam numai pe tine, promotional... iar calculator - aici iti dau dreptate, e sigur doar cel scos din priza, dar nu te obliga nimeni sa il folosesti...
    • -2 (2 voturi)    
      ...pai... (Luni, 30 martie 2009, 8:54)

      corvus [utilizator] i-a raspuns lui viata_electronica

      ...vad ca iti folosesti calculatorul cu mult succes. Iti dai seama ca deja ai fost monitorizat, ti s-a citit si fisa de cadre, au aflat daca ai facut sau nu sex in postul mare sau ai blasfemiat, si daca ti-ai platit la timp sidoxia?! Toate astea le trimit la popa al tau care nici nu mai are nevoie sa te spovedeasca, stie tot despre tine. Te va obliga sa iti deschizi un blog unde să scrii de 1000 de ori : “sunt bolnav inCIPuit”
  • +2 (4 voturi)    
    protest pentru demnitate (Duminică, 29 martie 2009, 23:41)

    flori [anonim]

    Nu se pune asa problema, tu chiar nu observi ca situatia se generalizeaza, chiar ti se pare normal ca la un moment dat toata lumea sa fie implantata, in virtutea a diverse motive? Mie una, nu, e adevarat ca libertatea are anumite grade de risc, dar daca devenim paranoici in eliminarea oricarui risc, atunci ucidem si libertatea.Este imposibil sa elimini toate riscurile, fara a leza ceva, pentru ca viata in sine include irationalul si imprevizibilul.Acum ce facem ,devenim sclavii tehnologiei, renuntam la orice urma de demnitate si libertate doar pentru ca lucrurile au evoluat si au devenit intr-un fel antiumane?Daca tehnologia a ajuns la un anumit grad asa incat omul trebuie sa renunte la ceva, trebuie indreptata tehnologia,nu compromis omul.
    • -2 (4 voturi)    
      CORECT! (Luni, 30 martie 2009, 8:56)

      corvus [utilizator] i-a raspuns lui flori

      pentru inceput scoate afara din casa combina frigorifica, masina automata de spalat, aspiratorul si televizorul cu manele si telenovele cu tot
  • +1 (3 voturi)    
    Cum...??? (Duminică, 29 martie 2009, 23:49)

    sile [anonim]

    Numai 2000 de nebuni sunt in Romania ?
    Asta-i un fapt notabil !!
    Credeam ca sunt mai multi.
  • -2 (4 voturi)    
    Nu ii obliga nimeni sa aiba proteze (Luni, 30 martie 2009, 0:12)

    a.b. [anonim]

    Daca le e asa frica, sa refuze protezele si sa stea cu cioturile la vedere ...
  • -1 (5 voturi)    
    foarte tare (Luni, 30 martie 2009, 2:42)

    gigi [anonim]

    bah da astia is dusi rau cu pluta..
  • +6 (8 voturi)    
    un bussines enorm (Luni, 30 martie 2009, 4:33)

    Roy [anonim]

    Pentru "baietii destepti" care se vor ocupa in Romania de afacerea asta, ginditi-va ca vor trebui cipuri in pasapoarte, buletine, carnete de sofer, cranii, maini, ciini..etc...etc! Un calcul simplu ne arata ca e vorba de o suma de aproximativ un miliard de euro doar pentru Romania. Acum intelegeti lobby-ul acerb pe toate canalele media pentru promovarea "ciparii" ca mod preferat de viata, mai intii la deficienti (care se pot apara deloc), apoi la toata turma...
    Cozile de topor care fac comentarii "inteligente" pentru "libertatea de a face ce vrei si a trai in pas cu civilizatia avansata" vor cadea si ele, inexorabil, in malaxorul societatii informatizate , atunci ei si familiile lor si cei la care tin (daca au asa ceva...) vor vedea grozavia infernala la care au pus umarul pentru un blid de linte. TOTI vor fi sclavi!!! mai putin vreo citiva de la "butoane"!
    Treziti-va acum, caci mai tirziu va fi PREA TIRZIU!
    • -5 (5 voturi)    
      "TOTI vor fi sclavi!!!" (Luni, 30 martie 2009, 8:50)

      dragon [utilizator] i-a raspuns lui Roy

      -vreo 2000 de "nebuni"
      Bravo lor!
    • 0 (0 voturi)    
      Toti suntem sclavi de multa vreme (Luni, 30 martie 2009, 12:17)

      fatman [anonim] i-a raspuns lui Roy

      Nu stiu daca te-ai prins, da mai ales in ultimii ..., aaa, de cand ne stim noi oamenii ca rasa, unii au fost stapani si altii sclavi. Nu se schimba nimic niciodata, e in firea oamenilor sa fie asa. O sa ne tot batem, o sa mai ucidem din stapani dar mereu or sa vina altii sa le ia locul ( ca doar mai trebe sa si muncesti nu poti sa stai geana pa despoti toata viata, nu?)
      Parerea mea este, cu cat e mai acuta opresiunea, cu atat mai repede va aparea revollta care ii va rasturna ca sa faca loc altora.
      Ceea ce trebuie noi, pulimea, sa obtinem din toata treaba asta este progresul, o mai buna calitate a vietii si de preferat o pensie mai lunga.

      Asa ca, nu te panica, viata reala nu e un SF, nu exista control absolut si nici nu va exista vreodata pentru ca oamenii sunt in mod natural indisciplinati si lenesi. Traiasca lenea! Serios, traiasca lenea!
  • 0 (2 voturi)    
    cip inutil (Luni, 30 martie 2009, 7:40)

    elena [anonim]

    Nu inteleg care este utilitatea reala a cipului din proteza.Ce, te face cipul bine?Cred ca o doar un pretext, ca nu are niciun folos real.Asa e si cu animalele de companie, nu exista absolut nicio justificare pentru ciparea lor.Tot mai multe dispozitii intelese ca ordin absolut din partea U.E..Pe mine ma deranjeaza ca ce zice U.E. e litera de lege, romanii executa totul ca niste marionete, sunt sclavi preaplecati si mai dau dovada si de sarg,iar parerea poporului nu conteaza nici macar tangential.
    • 0 (0 voturi)    
      pe mine (Luni, 30 martie 2009, 16:41)

      mvr [utilizator] i-a raspuns lui elena

      ...ma deranjeaza ca tara asta pare plina de ignoranti fara minte, cam ca tine, care dovedesc ca au limba mai rapida decat creierul. Te-ai gandit ca poate ar fi bine sa te documentezi putin sa vezi care e rostul chipurilor alora inainte sa deschizi gura? Ma indoiesc, ca doar asa sunteti voi pitzipoancele... in afara de etichete si reviste mondene n-ati pune mana si pe altceva
  • 0 (6 voturi)    
    Sacapati-i, Doamne! (Luni, 30 martie 2009, 8:09)

    Daniel [anonim]

    Vad ca nesimtirea bisericosilor nu are limite. Retrageti-va, bai, speriatilor in munti si paduri si dormiti in pesteri si scapati de toate uneltele diavolului: aparate electrice, proteze, pasapoarte, prezervative, medicamente, sapun, lame de ras.
  • +3 (3 voturi)    
    proteze active (Luni, 30 martie 2009, 8:34)

    Totusi [anonim]

    Am citit cele de mai sus si ma intreb: Ce are proteza cu...Prefectura?
  • +1 (5 voturi)    
    Fugiiiiti! (Luni, 30 martie 2009, 9:09)

    monkey_business [anonim]

    Sefu', vine svarsitul lumii, sefu'... Acuma mai ramane sa va luati cu parul dupa inginerii care lucreaza la Infineon sau Microchip, in Bucuresti, ca au pe Satana in ei, fugiiiiti!
  • -1 (5 voturi)    
    cipuri (Luni, 30 martie 2009, 9:19)

    rdr [anonim]

    cine au facut demonstratie impotriva cipurilor? niste babe si cativa cretini. de parca cineva e interesat sa urmareasca niste babe cu cipuri implantate. daca vrea cineva sa te urmareasca, te urmareste cu cip sau fara si nici nu-ti dai seama.
  • +2 (4 voturi)    
    halatu, cat e halatu? (Luni, 30 martie 2009, 9:29)

    liviu_ [utilizator]

    nici eu nu sunt de acord cu cipurile implantate in piele...

    dar protezele medicale sunt altceva...
    nu ar trebui sa vedem conspiratii in tot
    mai ales ca, daca tot ne baga cipuri fara sa stim... n-ar fi mai usor sa ni le implanteze deja de la nastere???

    exista telefoane mobile, GPS, computere legate la internet... oricum cine vrea poate sa afle totu despre tine fara sa se chinuie sa-ti bage vre-un cip in corp...
  • +2 (2 voturi)    
    proteza (Luni, 30 martie 2009, 10:10)

    CIP SI DALE [anonim]

    Daca ar depinde viata sau sanatatea cuiva apropiat mie de utilizarea unei proteze cu sau fara cip ,as folosi aceea proteza fara nici o ezitare.As putea trai cu ideea ca cineva(guvern,masonerie,cia,mossad,ue,kgb,consiliul mondial, sionismul ...si mai ziceti si voi) ma supravegheaza dar nu as putea trai cu ideea ca un om drag mie sa moara sau sa sufere pentru ca eu am o parere ciudata despre CIP-uri si implanturi.Cei care protesteaza impotriva acestor tehnologii nu trebuie sa uite ca cei care vor sa utilizeze aceste lucruri trebuie sa o poata face.
    Daca nu va plac cip-urile nu le folositi si gata.
  • 0 (6 voturi)    
    pt toti cei care s-au grabit sa ironizeze (Luni, 30 martie 2009, 10:41)

    crivat [anonim]

    Va rog sa raspundeti: pentru ce se lucreaza de atatia ani la aceste proiecte, pentru ce se aloca in aceasta directie fonduri de miliarde, de ce oamanii de stiinta au facut aceste "descoperiri" ? Poate din cauza celor aproximativ 2000 de persoane pe care le considerati dvs ainse de sindromul "conspiratiei" !?! Ganditi-va mai bine inainte sa formulati o opinie!
    • -1 (3 voturi)    
      satana i-a impins, e clar (Luni, 30 martie 2009, 11:27)

      meh [anonim] i-a raspuns lui crivat

      ca doar asta e singurul proiect la care s-a lucrat ani de zile si in care s-au bagat atitia bani. alte proiecte sunt gata in 10 minute si nu costa mai mult de $5.50 tva inclus.

      daca cineva a cheltuit miliarde din cauza a 2000 de imbecili, putea sa imi dea mie 1% din suma asta si aveam eu grija de astia 2000 de retarzi. si asa planeta e suprapopulata si majoritatea populatiei e compusa din prosti.

      acum lasa net-ul ca e inventia satanei. pune covorasul si poc cu capu de podea, ca s-a facut ora.
      • 0 (2 voturi)    
        nu ati inteles (Luni, 30 martie 2009, 11:55)

        crivat [anonim] i-a raspuns lui meh

        intrebarea era retorica (ma refer la proiectele pt dezvoltarea tehnologiei RFID), era evident ca nu persoanele care au manifestat impotriva CIP-urilor erau cauza! Cauza reala o cunosc mai bine cei care au demarat astfel de proiecte. Altfel ar fi mai bine daca v-ati putea exprima parerea folosind un limbaj decent.
    • -1 (3 voturi)    
      Bicicleta (Luni, 30 martie 2009, 11:48)

      monkey_business [anonim] i-a raspuns lui crivat

      Asa au facut si la 1800 cand au vazut pe unul cu bicicleta, l-au dat jos si l-au luat la paruiala, ca cine altul poate sa umble pe doua roti decat dracul. Ce sa faci, unele lucruri ar fi prea greu de inteles, daca le vorbesti de siliciu se gandesc la silicoane, ar trebui sa le luam calculatoarele, radiourile si televizoarele ca sa nu mai vada rosu, sa le lasam abacele si pergamentele sa o ia singuri de la capat.
      • +1 (3 voturi)    
        de ce sa generalizam (Luni, 30 martie 2009, 12:37)

        crivat [anonim] i-a raspuns lui monkey_business

        Nu este acelas lucru: sa refuzi sa fi controlat 100% si sa refuzi evolutia tehnologica sunt doua aspecte evident diferite.
        • -1 (3 voturi)    
          Acelasi lucru. (Luni, 30 martie 2009, 13:43)

          monkey_business [anonim] i-a raspuns lui crivat

          Cei care spun ca chip-urile ar fi intruchiparea satanei intr-adevar refuza evolutia tehnologica... E prea greu de inteles, si daca nu inteleg, nu o accepta, o identifica cu Satana, asta este...
          Controlul persoanei exista dintotdeauna, azi-maine or sa apara si pasapoartele bazate pe unde cerebrale, de-abia astept sa vad cati or sa ceara o lobotomie - doua.
        • -1 (1 vot)    
          e exact acelasi lucru (Luni, 30 martie 2009, 16:47)

          mvr [utilizator] i-a raspuns lui crivat

          ...frica de nou ... de progres;

          aia la 1800 credeau ca bicicleta este unealta diavolului; cei 2000 de retarzi cred acelasi lucru despre chip-uri; si unii si altii nu inteleg mare lucru din tehnologia din spate, din beneficiile si limitarile ei... sunt doar o masa de ignoranti ce judeca simplist si generalizeaza usor, sunt niste animale care ma fac sa-mi fie rusine ca provin din tara asta
  • -2 (6 voturi)    
    cata prostie (Luni, 30 martie 2009, 10:43)

    oarecare [anonim]

    un simplu exemplu: sindromul torette: o noua tehnologie- implementarea unui cip pe creier care timite impulsuri , care ajuta la dimunarea spasmelor provocata de aceasta boala
    nu va inchipuiti ce inseamna pt un om care era condamnat pe viata, sa reuseasca sa se integreze in societate...sa reuseasca sa munceasca, sa nu se mai uite lumea ciudat la el, sa intemeieze o familie, sa conduca o masina..etc!
    asa ca incultii care deschid gura aiurea, prostiti de biserica si care nu vad sa vada mai larg si mai departe...sa stea acasa sa nu mai iasa aiurea pe strada sa incurce circulatia!
    • +1 (3 voturi)    
      aplicatii (Luni, 30 martie 2009, 11:12)

      crivat [anonim] i-a raspuns lui oarecare

      "sindromul torette" - daca aceasta ar fi fost singura aplicatie a acestor dispozitive, cred ca nu ar fi iesit nimeni pe strada. Aveti dreptate cand spuneti ca ele pot fi si de folos - chiar daca si acolo este un pic de risc, insa interesati-va si de alte aplicatii. Sunt deja multe persoane care nu sufera de acest sindrom, si totusi au cip RFID (persoane care lucreaza in domeniul armatei, in banci). Si altele care s-au oferif in mod voluntar.
  • -1 (3 voturi)    
    Intel i7 la toata lumea ! (Luni, 30 martie 2009, 12:03)

    drakishar [anonim]

    Doamen daca ar incepe sa le puna la toti !
    Va dati seama ce ar putea insemna dublarea capacitatii de calcul la un roman tipic cu IQ de 80 ? Dumnezeule ! Am deveni peste noapte o tara de genii ! Please god make it so that they DELIVER THE CHIPS FASTER !!!!!!!!

    P.S: Chiar va puteti imagina ca o persoana sau un grup de persoane cu un IQ de 180+ e interesata de controlu a cat mai multor oameni ?
    • -1 (1 vot)    
      nu fi rau... (Luni, 30 martie 2009, 14:26)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui drakishar

      dar nu ar fi rea idea;)
  • -2 (2 voturi)    
    ii baga in seama cineva? (Luni, 30 martie 2009, 13:08)

    claonic [utilizator]

    chiar ii ia cineva in serios pe analfabetii aia? Astia clar sunt manipulati.. Nu inteleg de ce sunt luati in serios.. Si-au facut damblaua, acum sa se duca acasa.. dc nu vor cip, sa nu-si puna.. nu ii obliga nimeni..
  • -2 (2 voturi)    
    paine! (Luni, 30 martie 2009, 13:27)

    satana [anonim]

    o sa va pun cipuri in paine & o sa muritzi totzi de foame!
    he-he-he (ras amenintzator...)
  • -1 (1 vot)    
    Graba strica treaba! (Luni, 30 martie 2009, 14:45)

    alpha.centauri [anonim]

    Welcome to the world of spychips, where tiny computer chips smaller than a grain of sand will track everyday objects and even people keeping tabs on everything you own and everywhere you go.

    Powerful corporations are planning a future where:

    # Strangers will be able to scan the contents of your purse or briefcase from across a room.
    # Stores will change prices as you approach... squeezing extra profits out of bargain shoppers and the poor.
    # The contents of your refrigerator and medicine cabinet will be remotely monitored.
    # Floors, doorways, ceiling tiles, and even picture frames will spy on you, leaving virtually no place to hide
    # Microchip implants will track your every move and even broadcast your conversations remotely or electroshock you if you step out of line.

    This is no conspiracy theory. Hundreds of millions of dollars have already been invested in what global corporations and the government are calling “the hottest new technology since the bar code.” Unless we stop it now, RFID could strip away our last shreds of privacy and usher in a nightmare world of total surveillance... to keep us all on Big Brother’s very short leash.
  • +2 (2 voturi)    
    Neincredere... (Luni, 30 martie 2009, 16:15)

    Alex [anonim]

    ...in tehnica asta. Asa dupa cum s-a dovedit, in limita experientei mele, tehnica/electronica zilelor noastre nu este 100% fiabila. Intotdeauna exista probleme de soft/hardware ce dauneaza componentelor fizice calculatorului personal, masinii, televizorului, mobilului, etc. Ce m-ar determina pe mine sa am incredere intr-un procesor ce mi se va implanta sub piele ?! De unde stiu ca nu-mi va crea probleme serioase de sanatate ?! ...
    As fi de acord cu un cod de bare tatuat pe suprafata pielii, ce ar contine toate informatiile pe care le considera EI necesare.
  • +1 (1 vot)    
    APOCALIPSA (Luni, 30 martie 2009, 17:13)

    iou [anonim]

    Da, vad multe pareri care de care mai incoerente!
    Pe mine ma doare-n cot de religie si idei preconcepute, sunt doar un inginer care intelege ce efecte ar avea "telemetria" asta cu cipuri controlate pe frecv. radio!
    Si e incredibil pt. mine sa vad ca lumea e de acord cu ea, si o gaseste chiar o idee buna...incredibil!
  • +2 (2 voturi)    
    voi ati fost acolo de stiti cine era? (Marţi, 31 martie 2009, 0:40)

    cineva care a fost acolo [anonim]

    De unde pana unde se crede ca la protest erau, citez cu aproximatie "babe si cativa cretini"? Oare pentru ca cei de la TV numai cu batrani si femei intre doua varste au vorbit, ca nu dadea bine la stiri sa se vada ca cel putin jumatate din participanti erau tineri?
    Si cine va permite sa faceti niste persoane necunoscute "analfabeti"? Eu am fost acolo si nu sunt nici batrana nici analfabeta, am facut o facultate si un master, vorbesc trei limbi straine si imi castig existenta ocupandu-ma de site-uri web. Nu de tehnologii mi-e frica, ci de posibilitatile pe care le ofera anumite tehnologii anumitor oameni.
    Nu pot sa spun ca am fost de acord cu toate lucrurile sustinute de vorbitori sau ca mi-a placut foarte mult desfasurarea protestului - manifestarile patriotismului au fost cam stangace, cam false, prea demonstrative, dar asta e poate si din cauza ca e foarte greu in Romania sa vorbesti despre asa ceva fara sa cazi in ridicol (sau sa te arunce altii acolo), ne-am obisnuit sa ne fie jena sa spunem ca ne iubim tara si sa-i suspectam pe altii de ipocrizie cand spun asta...
    Dar orice si oricine ar fi fost la protest, este o totala lipsa de bun simt sa-ti bati joc de ingrijorarile unor oameni. Cum sa nu crezi ca se adeveresc profetiile din Apocalipsa cand toate lucrurile astea care se anunta seamana atat de bine cu ceea ce descris acolo? Da, ne e teama sa nu fie chiar asa! Noi astia credinciosi si tampiti vrem sa evitam cat mai mult controlul asupra noastra, vrem sa fim liberi. Noi astia nebuni n-avem dreptul la viata privata, chiar daca altii aleg sa renunte la ea?
  • +1 (1 vot)    
    macar va plateste bine? (Marţi, 31 martie 2009, 10:47)

    andrei [anonim]

    cine va plateste, domnilor, ca sa scrieti toate aceste mizerii despre cei care au manifestat impotriva implanturilor RFID? Interesele cui le serviti? Voi nici nu trebuie sa mai acceptati un CIP care sa va transforme in sclavi - deja sunteti. Sunteti sclavii celor de la care asteptati avantaje....
  • 0 (0 voturi)    
    Libertate, nu sclavie! (Sâmbătă, 18 aprilie 2009, 19:29)

    Sev [anonim]

    Asta e alt semn pt Noua Ordine Mondiala.

    Nu e de mirare ca nu s-a dat stirea la TV. Se vrea monitorizarea oamenilor, sunt niste interese ascunse si asta se planuiete de mult timp. Uitati-va la documentarele Zeitgeist, Endgame si altele.

    Au aparut deja semne care se precizeaza acolo: legea cu ascultatul telefoanelor, pasapoartele biometrice si vor sa faca la fel cu buletinele, imprumutul de la FMI si acum legea asta cu implantarea cipurilor in oameni.

    Oameni buni! NU va mai informati doar de la TV, radio pt ca se minte la greu.
  • 0 (0 voturi)    
    :O (Duminică, 7 iunie 2009, 11:29)

    Ade [anonim]

    Sunt surprinsa de atatea comentarii caustice care sunt in acelasi timp pro-cip. Evolutia umana nu consta cu adevarat intr-o evolutie a controlului si a robotizarii. Iar miscarea anti-cip s-a creat si pentru ca se stie ca scopul final al aceste campanii de cip-uire este implantul uman. Va rog sa va informati mai bine cu privire la ce presupune un astfel de implant: de la repercursiunile medicale, pana la controlul total care poate fi obtinut in acest mod asupra celor care il poarta. Daca voi credeti ca asta inseamna evolutie, vai de copiii vostri! Imaginati-va ca aveti rate si pentru cateva zile nu va puteti permite plata lor - toti banii va vor fi blocati si nu veti mai putea cumpara absolut nimic in aceste conditii. Imaginati-va ca nu sunteti de acord cu sistemul la un moment dat si faceti public acest lucru. Credeti ca cei de la putere sunt de dreapta credinta si nu vor lua masurile necesare pentru a va putea inchide gura, utilizand acest tip de control, care este cipul?? Oare mai marii lumii isi vor pune si ei cip???????? Nu cred! ;) Nici ei si nici familiile lor! Nu mai fiti o gloata de oameni a caror idee de evolutie s-a redus la robotizarea omului!!! Fiti liberi, pentru ca nu cred ca sunteti fericiti atunci cand serviti sistemul, ci atunci cand aveti libertatea de a iubi, de a gandi, de a merge unde doriti, de a face ceea ce doriti!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version