ANAF face economii: In 2009, declaratiile pe venit nu vor mai circula prin posta. Contribuabilii sunt asteptati la ghisee

de E.M.     HotNews.ro
Duminică, 29 martie 2009, 13:40 Actualitate | Esenţial

Agentia Nationala de Administrare Fiscala renunta anul acesta la sistemul de trimitere, respectiv primire a declaratiilor de venit prin posta, in scopul de a restrange cheltuielile institutiei. Economiile care rezulta dupa renuntarea la tiparire, implicuire si distribuire sunt estimate la 5,335 milioane lei la bugetul institutiei, informeaza ANAF intr-un comunicat.

Contribuabilii vor depune declaratia de venit direct la Administratia Financiara de care apartin.

ANAF ofera doua alternative pentru obtinerea declaratiilor de venit aferente anului fiscal 2008:
  • descarcarea de pe site-ul ANAF a Formularului 200 - Declaratie privind veniturile realizate;
  • prezentarea contribuabilului la sediul Administratiei Financiare, de unde poate obtine gratuit formularele de declaratii fiscale.
Dupa completare, formularele pot fi depuse la registratura Administratiei Financiare unde contribuabilii au domiciliul, se mai arata in comunicatul institutiei.

Nu se precizeaza in ce masura vor face fata administratiile afluxului de contribuabili la ghisee.


Citeste mai multe despre   






















6300 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    intrebare retorica (Duminică, 29 martie 2009, 13:58)

    unu [anonim]

    si prin internet de ce nu se poate? nu exclusiv, bineinteles, ci doar ca alternativa la coada de la ghiseu.
  • 0 (2 voturi)    
    incredibil (Duminică, 29 martie 2009, 13:59)

    daniel [anonim]

    Si daca nu locuiesc in orasul unde apartin de Adminis. Financiara?
    N-ar face si ei nimic online, inca e SF cuvantul asta.
  • +2 (4 voturi)    
    FUNCTIONARU' (Duminică, 29 martie 2009, 14:09)

    EccE [anonim]

    Cand citesti o astfel de masura, iti dai seama ca Romania ar face un urias pas inainte numai eliminind imediat prostovanii din sistem. asta e economie?..cheltuieli minime pe seama contribuabilului..ce sa fie?prostie, ignoranta, dispret, bataie de joc? eu zic ca e prostie crasa
    • 0 (0 voturi)    
      Mai shefu' (Duminică, 29 martie 2009, 23:39)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui EccE

      Dai formularu' jos de pe site-ul anaf-ului;
      Il completezi si il trimiti prin posta;
      Platesti impozitu' (daca ai de plata) on-line direct pe site-ul anaf-ului.

      Ce e complicat asa?
      Cat de simplu vroiai?

      Ce sa fie? Prostie, ignoranta? Eu zic ca e ignoranta.

      Ai dreptate insa, Romania ar fi departe daca nu ar fi asa de multi prostovani.
      • 0 (0 voturi)    
        tu ai citit macar TITLUL??? (Luni, 30 martie 2009, 16:32)

        zaboo [anonim] i-a raspuns lui adik

        ca din ce aberezi pe aici nu pare!!
  • 0 (2 voturi)    
    congo (Duminică, 29 martie 2009, 14:16)

    dudu [anonim]

    mai aveti multe idei timpite??ne intoarcem in 1989
    d-lor finantisti economiile nu se fac la taxe postale,hirtie de xerox,lipici etc
    -nu mai dublati pretul la reparatii drumuri
    -scoate-ti din circuit firmele intermediare de gaz metan
    -eliminati capusele intermediare la vinzare curent electric
    -nu mai schimbati borduri in fiecare an
    etc etc etc
    • 0 (0 voturi)    
      Dudule' (Duminică, 29 martie 2009, 23:42)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui dudu

      nici drumurile, nici gazu', nici curentu' si nici bordurile nu tin de finante. Tin de transporturi, de economie si de niste agentii de reglementare.
      Da' cu calu' ce-ai avut?
  • 0 (2 voturi)    
    de ce nu ne impusca, sa scapm.... (Duminică, 29 martie 2009, 14:24)

    TataMare [anonim]

    Desigur, in loc sa putem trimite civilizat, prin posta, declaratiile de venit, trebuie sa ne inghesuim ca animalele la cozile de zile intregi, sa ne ploconim la nesimtitele alea de la ghisee, eventual sa dam o spaga sa mearga mai repede... prin posta nu mergea spaga, asa ca au schimbat sistemul.

    De ce nu putem face declaratiile online?!?!?
    De ce, daca tot vroiau sa faca economii, n-au zis ca, cine vrea sa le trimita prin posta s ale trimita pe cheltuiala proprie?!? De ce trebuie sa pierdem zile intregi la cozile alea inumane?!?! Ala este un timp pierdut, pe care il irosim si incare nu mai putem munci tocmai pentru VENITUL din care platim IMPOZITE statului, sa plateasca salariile acestor inteligenti care isi bat joc d enoi, pe banii nostrii. STAM LA COADA SA DAM BANI!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Tataie (Duminică, 29 martie 2009, 23:47)

      adik [utilizator] i-a raspuns lui TataMare

      POTI SA LE TRIMITI PRIN POSTA!
      Nu te mai lua dupa articole din ziar.
      Nu te vrea nimeni la coada. Nu vrea nimeni aglomeratie. Nu vrea nimeni balamuc.

      Chestia cu on-line, e altceva. Uite cum sta treaba, daca vrei sa trimiti on-line, tre' sa ai semnatura electronica. Nu se poate fara ea (altfel vre-un nebun ar declara in numele tau ca ai vre-o 10 milioane de roni de plata si nu ti-ar conveni).
  • 0 (0 voturi)    
    din nou economii pe seama NOASTRA (Duminică, 29 martie 2009, 14:59)

    nu pe a lor [anonim]

    niste nesimtiti ordinari; in loc sa faca economie acolo unde trebuie(si unde ii doare pe EI) ei lovesc tot in populime.
  • +1 (1 vot)    
    Ce-ar fi sa-i fortam... (Duminică, 29 martie 2009, 15:51)

    Marius [anonim]

    ...cu un site unde sa ne declaram impotriva ideii asteia tampite. Un fel de petitie on-line, care va aduna cateva mii de nume, sunt convins. Poate ca atunci se va sesiza cineva din guvern sau parlament. Ramane insa de vazut cat de mult tin cont tocmai forurile astea de opinia publica... Oricum, merita incercat.
  • 0 (0 voturi)    
    anaf (Duminică, 29 martie 2009, 16:29)

    unu [anonim]

    sa ma astepte mult si bine.NESUPUNERE CIVICA!!!!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      esti mircea badea?? (Luni, 30 martie 2009, 16:33)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui unu

      sau doar un fan??
  • 0 (0 voturi)    
    Razgandagii (Duminică, 29 martie 2009, 17:41)

    Adi [anonim]

    Nu numai ca nu-si mai tin promisiunile cu care au fraierit electoratul, dar se intorc si impotriva lor. nu vom mergesa luam nici o declaratie de venit dar cand vor vrea sa-i votam vom sti atunci ce sa facem. halal politicieni! fac economii la posta dar la spagi si birocratie nu!
  • +2 (2 voturi)    
    Nasol (Duminică, 29 martie 2009, 17:49)

    toro [anonim]

    Din pacate guvernantii din Romani s-au prins de un lucru: nimeni din Romania nu o sa iasa in strada atunci cand este furat/prostit pe fatza. Ori suntem deja anesteziati, ori avem credit, ori nu ne intereseaza, dar in final, nimeni nu face nimik. Societatea civila nu exista in Romania. "Intelectualii" care apar pe la televizor shi pe site-uri de genul asta, ar trebui sa fie primii care sa porneasca actiunile impotriva prostiei. Sa fie nici voci rationale. Sa strige, sa organizez mitinguri. Dar din pacate sunt prea incantati de masturbarea mentala pe care o practica la televizor sau nu se coboara la nivelul strazii. Generatia noua este prea incantata de masturbarea propriu-zisa, deci in final traim intr-o tara in care hotii fura shi toata lumea se plange. Cu alte cuvinte: ANAF declara ce vor muschi lor.
  • 0 (0 voturi)    
    idei stralucite (Duminică, 29 martie 2009, 17:50)

    mihai [anonim]

    persoana care a venit cu ideea primeste ca bonus parte din cheltuielile economisite cu posta, sau cum?!?!?!?
    si nu i-a bubuit capul cand a gandit-o?
    si daca eu vreau sa-mi trimit decl prin posta, si imi platesc plicul si timbrul si tot, ce treaba au ei....
    • +1 (1 vot)    
      idee (Duminică, 29 martie 2009, 19:32)

      coco [anonim] i-a raspuns lui mihai

      IDEEA ESTE A LUI MARICA LIDERUL DE SINDICAT. VREA SA-SI SCCAPE SPAGARII DE DAT AFARA
  • +1 (1 vot)    
    reducere? (Duminică, 29 martie 2009, 17:52)

    joe [anonim]

    Nu am inteles care sunt costurile in cazul in care PRIMESC prin posta formularele?! Ca omul si le descarca de pe site, le completeaza si le trimite pe banii lui (nu ai ANAFului)!!!
  • +1 (1 vot)    
    Posta (Duminică, 29 martie 2009, 19:50)

    semaca [anonim]

    Asta oricum era o idiotenie din start, am stat la posta la niste cozi de mi-a venit rau, practic am schimbat o coada cu alta. Ceea ce nu inteleg este de ce nu se poate face un sistem complet online, o pagina pe internet unde sa introduci datele de identificare, sumele , eventual cu atasarea de fotocapii dupa declaratii.
    Normal ca nu le-ar conveni, o gramada de frecatori de menta si plimbatori de hartzoage si-ar pierde posturile.
    • 0 (0 voturi)    
      nu te intreba de ce nu se poate (Luni, 30 martie 2009, 16:36)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui semaca

      ci doar de ce nu se vrea... ca atunci raspunsul vine clar... la fel si certitudinea ca asa va ramane - nu de alta, dar le merge asa! asta e mafia mica - esalonul doi al mafiei din Ro!!
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru autorul articolului (Luni, 30 martie 2009, 0:02)

    adik [utilizator]

    In articol se regasesc urmatoarele fraze:
    "In 2009, declaratiile pe venit nu vor mai circula prin posta."
    "Contribuabilii sunt asteptati la ghisee"
    "Contribuabilii vor depune declaratia de venit direct la Administratia Financiara de care apartin."

    Toate au indus ideea ca NU SE MAI POT TRIMITE DECLARATIILE PRIN POSTA.
    In acest fel ati dezinformat grosolan opinia publica.

    Uite cum facem.

    Daca aveti dreptate si nu se mai pot trimite declarariile prin posta, demisionez eu din functia mea de bugetar.
    Daca nu aveti dreptate, demisionati din functia de gazetar.
    E corect?
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu depune electronic ca si celelalte? (Luni, 30 martie 2009, 16:18)

    aurel [anonim]

    de ce nu introduc aceasta declaratie in format electronic ca sa le depunem cu certificat calificat? daca tot vor sa faca economii si in acelasi timp sa nu mai fie harmalaie la ghisee, sa o treaca in format electronic si le depunem direct pe site-ul lor, ca si celelalte!!
    nu mai stam nici pe drumuri, nici la cozi, si fac si ei economii...dar macar avem si noi ceva de castigat
  • 0 (0 voturi)    
    Declaratie venit zero (Miercuri, 15 iulie 2009, 14:26)

    shmy [anonim]

    Am si eu o nedumerire.
    - Sindicatul care este de abia la inceput, este obligat sa declare undeva ca are venit zero?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri