VIDEO Un argesean a primit carnetul de sofer, desi e analfabet

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 11 martie 2009, 18:57 Actualitate | Esenţial

Barbatul e cercetat de procurorii DGA
Foto: Captura Youtube.com
Un barbat din comuna argeseana Davidesti este cercetat de procurorii Directiei Generale Anticoruptie, fiind banuit ca a primit prin frauda permisul de conducere. Politistii care l-au oprit in trafic pentru ca nu avea rovinieta au constatat ca barbatul nu poate semna procesul verbal deoarece nu stie sa scrie si sa citeasca.

Permisul barbatului in varsta de 35 de ani a fost eliberat de Serviciul Permise din Pitesti.

Un film dat publicitatii de DGA il prezinta pe barbat incapabil sa descrie semnele de circulatie.

Argeseanul are carnet de sofer pentru categoriile B, C si E.


Scandalul pemiselor

Scandalul permiselor din Arges a inceput in luna iunie 2008. Curtea de Apel Bucuresti a emis, pe 15 iunie, primele mandate de arestare in acest dosar pe numele a 17 persoane. Printre cei 17 se aflau comisarul sef al Serviciului Permise si Inmatriculari Auto Arges, Codrut Gheorghe Vlasceanu, Vasile Voinea, seful Scolii de soferi Comes din Pitesti, Constantin Tinca, si preotul Laurentiu Floroiu.

In acest scandal, ar fi implicati magistrati si politicieni din Arges, care ar fi intervenit pentru obtinerea de permise de conducere.

In decembrie, DNA a trimis in judecata 28 de persoane, dintre care 22 in stare de arest preventiv, in legatura cu fraudarea examenelor pentru obtinerea permisului de conducere la Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculari Vehicule Arges.

DNA a descoperit ca in perioada 01 ianuarie 2006 – iunie 2008, pe raza judetului Arges si-au stabilit domiciliul si au obtinut permise de conducere aproximativ 3.200 persoane.

Marti, autoritatile au inceput verificarile in cazul celor 3.500 de dosare ale persoanelor banuite ca au obtinut fraudulos permisele de conducere emise de Serviciul Permise din Arges.


Citeste mai multe despre   






















6348 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    no coment (Miercuri, 11 martie 2009, 19:11)

    miu [anonim]

    nimic mai mult
  • +3 (7 voturi)    
    Nimic nou sub soare (Miercuri, 11 martie 2009, 19:18)

    x [anonim]

    Nici altii n-au competentze (mai elegant ... ecspertiza!), da' tot ajung (prim-)ministri, parlambadari si chiar mai sus (ancora) !
  • +6 (8 voturi)    
    un amarastean... (Miercuri, 11 martie 2009, 19:32)

    Danitzi [utilizator]

    au prins si ei un peste mic...
  • +7 (7 voturi)    
    he he (Miercuri, 11 martie 2009, 19:34)

    marius [anonim]

    parca gica asta ar fi singurul din tara.....
  • +9 (15 voturi)    
    limbaj de mahala (Miercuri, 11 martie 2009, 21:39)

    ionass [anonim]

    Politia ....se pare ca tot Militie a ramas.Il vede pe om mai " vai de capu lui " si il ia cu " ma " .

    Nu pot suporta genul acesta de oameni comunisti , carora l-i s-a dat autoritate peste populatie , iar acum vorbesc cu tine de parca esti ultimul gunoi .

    Indiferent ce a facut omul...nu are voie sa vorbeasca asa cu el .

    Sper ca pe maine sa il vad si pe politistul care i-a rezolvat permisul la interogatoriu.......
    • +1 (3 voturi)    
      Stiau.... (Joi, 12 martie 2009, 2:40)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui ionass

      ca sunt filmati si totusi au vorbit asa.Iti dai seama cind vorbesc fara "martori".Unui prieten al meu i s-a spus la un comtrol de alcoolemie:"...ia ma si sufla pana faci basica cat o minge de fotbal" -atunci nu filma nimeni! Ar trebui sa fie civilizati si sa isi faca datoria-dar asta depinde in mare masura si de sefi -pe asta lasa-l ca e fiul lui... alalaltul e finu,ala e nepotu...de nici nu mai sti pe cine poti amenda.
    • +5 (5 voturi)    
      hai pe cuvantul tau (Joi, 12 martie 2009, 10:41)

      mad [anonim] i-a raspuns lui ionass

      Ca e politia cum e, nu zic e dar totusi, aici e vorba de caz particular. Sau tu esti bunul samaritean care consideri ca saracul om nu a avut bani de scoala. Tati, lucrurile stau cam asa: tu cand invatai, daca ai invatat, asta era pe la femei, sau cand parintii tai puneau bani deoparte ca sa te tina in facultati parintii nenorocitului asta ii bagau pe bulevardul gatului. Prietene, nu sunt politist, nu am rude in politie nu am treaba cu aceasta institutie. Dar ia sa-i lovesti tu harbul de Dacie, din greseala, sa vezi cum sare cu cutitul la tine, bietul om; sau si mai rau ia sa-ti loveasca copilul, sotia sau chiar pe tine sa vedem cum mai reactionezi. In cazul acesta, sincer, daca eram politist il bateam de se kk pe el. Imi pare rau pentru ca sa va spun, tuturor celor care ati dat 9 voturi +, ca acesti oameni ar trebui sa haleasca, impreuna cu cei care au inlesnit acest serviciu PUSCARIE PE PAINE. Numele lor este simplu: CRIMINALI.
    • -1 (1 vot)    
      tu esti retardat? (Joi, 12 martie 2009, 14:00)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ionass

      avem de-a face cu un individ care, CONSTIENT, conduce o masina fara sa aiba habar de legea circulatiei si pe tine te doare ca nu a fost tratat cu maxima politete? amigo, astia ca tine sunt cauza prabusirii civilizatiei moderne, cu obsesia voastra pt.drepturile infractorilor! cum ziceti voi? decat sa fie pedepsit un nevinovat mai bine sa scape 99 de vinovati? ei, sa-ti dea Dumnezeu parte doar de vinovati din astia care au scapat din cauza principiilor tale antisociale! sper sa se termine porcaria asta corecta politic si sa revenim la normal cat de curand, altfel suntem terminati!
      • +1 (1 vot)    
        Eu nu înteleg ce aveti cu Ionass... (Joi, 12 martie 2009, 15:27)

        vallux [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ... stiind ca el si-a exprimat doar parerea cum ca politistii ar fi avut datoria civica sa i se adreseze amarasteanului aluia cu "DUMNEAVOASTRA" si nu cu "TU".
        N-a zis nimic în apararea acelui inconstient, care într-adevar, circula de ani de zile fara sa cunoasca chestii elementare din codul rutier.
        E pacat ca împrosti cu noroi într-un alt comentator fara sa ai nici cea mai vaga convingere ca merita sa îl critici atât de dur!
        De unde stii ca Ionass e antisocial? Si cum îti permiti sa îl bagi într-o categorie?
        Sunt aproape convins ca, citind raspunsul meu, îmi vei gasi si mie o categorie!
        Pentru ca - nu-i asa? - faci parte dintre cei pentru care RESPECT e doar un cuvânt în dictionar, fara nicio legatura cu viata de toate zilele.
        Si ca tine sunt multi, din pacate...
  • +11 (11 voturi)    
    Nu pot sa cred .... (Miercuri, 11 martie 2009, 21:41)

    steve [anonim]

    Politistii care s-au manjit pentru cateva mii de euro sunt criminali. Ganditi-va ca omul asta intra in voi convins ca are prioritate. Si sunt convins ca au inceput sa curga accidentele. Sunt inconstienti domnii politisti. Sper doar sa nu se intoarca impotriva lor grozavia si sa le moara copiii in cel mai gratuit mod cu putinta.
    • 0 (0 voturi)    
      eu cred... (Vineri, 13 martie 2009, 0:37)

      kllaus [anonim] i-a raspuns lui steve

      Pot sa-ti arat o intersectie la mine in localitate unde se intra cu 50 km/h de pe sensul care nu are prioritate, iar Pulitia nu face absolut nimic. Cred ca puteau sa refaca bugetul tarii doar din amenzile pe care le-ar fi dat astfel, dar cel mai important este faptul ca se pun vietile oamenilor in pericol iar handicapatii astia nu misca un deget. Se multumesc sa numere victimele la accidente. Cred ca se exagereaza inutil cu acest caz al permiselor obtinute ilegal: toata lumea stie ca exista o minoritate care a beneficiat din plin de bunavointa organelor, desi cei mai multi nu au terminat de invatat alfabetul. Iar aceasta situatie a aparut de 19 ani.
  • +9 (9 voturi)    
    Interventie (Miercuri, 11 martie 2009, 21:42)

    cvm [utilizator]

    Sunt un pic rau, dar nu ma pot abtine...
    Vreau ca Basescu sa intervina in parlament, sau sa consulte populatia cu privire la fenomenul de 'ghiolbanism' din trafic. In mare parte acesta este datorat unor specimene de genul de mai sus sau de mucosi cu 1 luna de soferie si masini de import euro 0 (hai si 1) cu 150 cai+.
    Pana politia nu va impune, impartial, legea pe sosele nu vad cum statisticile accidentelor rutiere pot sa sune mai bine decat acum.
    Sa nu uitam si strazile care sunt de o nota 5, cu indulgenta.
    Rusine! Rusine celor care ne promit portiuni incomensurabile de autostrada in prag de alegeri.

    Va salut!
    • +4 (4 voturi)    
      Corectare (Joi, 12 martie 2009, 3:21)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui cvm

      Îmi permit să te contrazic puţin. Chiar m-am uitat zilele astea peste zeci de accidente şi în marea lor majoritate sunt implicate BMW-uri noi sau aproape noi, urmând VW Golf noi şi abia apoi restul. Iar cei de la volan nu depăsesc cu mult vârsta de 18 ani, unori chiar 16-17 (se înţelege că în acest caz fără carnet).
    • +2 (2 voturi)    
      paradox (Joi, 12 martie 2009, 14:02)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui cvm

      cu cat soseaua e mai plina de gropi, cu atat numarul de accidente scade (ca nu poate manelistu s-o calce blana); poate asta va fi solutia: gropi cat incape!
  • +10 (10 voturi)    
    Bozeee.... (Miercuri, 11 martie 2009, 22:49)

    MLZ [anonim]

    Vreau capede de creta mancate!!!!

    Astia sunt niste bombe cu ceas! Sunt niste gloante care inca nu si-au gasit victima! E o chestiune de timp!

    Politistii care i-au acordat dreptul de a conduce autovehicule (nu mai punem ca avea si CE-ul) trebuie sa fie incadrati la crima cu premeditare. Adica daca raspandesc niste virusi mortali, nu o sa pot sa ma eschivez spunand ca nu am premeditat actiunea, pt ca nu aveam de unde sa stiu ca exact pe tine te va afecta!

    Da' in Romania premoderna in care suntem .... tzac-pac in doua zile uita presa, uita si procurorii, si judecatorii, ... si o sa-l arda pe retardatul ala care banuiesc ca nici macar nu realizeaza amploarea consecintelor.

    Scutu' Europei si Leaganu' Civilizatiei suntem domnule!!
  • +5 (5 voturi)    
    analfabet la 35 de ani?!!! (Miercuri, 11 martie 2009, 22:56)

    bozo [anonim]

    incredibil, redevenim o tara inapoiata.
    cum poate sa fie analfabet un tanar de 35 de ani?
    si as accepta daca tipul ar fi din creierii muntilor si si-ar duce traiul izolat de societate.
    dar asta are masina, a dat spaga sa ia carnetul...
    incredibil, e din ce in ce mai rau.
    • +3 (3 voturi)    
      incredibil ... de loc (Joi, 12 martie 2009, 9:30)

      ... [anonim] i-a raspuns lui bozo

      Eu nu asi exclude posibilitatea ca acest individ locuieste la oras si are diploma de bacalaureat. Daca totusi inca nu are, cumpara cand vrea el ... daca are bani.
  • +5 (7 voturi)    
    se rezolva (Miercuri, 11 martie 2009, 23:27)

    stefan [anonim]

    Vine avocatul si-l scoate super destept.
    SUnt convins ca procurorii ii vor scoate de sub urmarire penala sau vor scapa pe vicii de procedura.
    Nu inteleg ce faceti atita pe miratii. Ca doar e moneda curenta in Ro. Vedeti toti tiganii cu masini bengoase. Chiar credeti ca au invatat pentru permis si au luat teoreticul corect?
    Sa fim seriosi.
    Se vede peste tot o incalcare flagranta a legilor (exces de viteza, parcari aiurea, depasiri...) si politia opreste numai prin selectie. Sau agentul ia permisul si primeste superiorul telefon si agentul se prezinta cu carnetul si cu scuze.
    Sictir!!!!!!
    • -1 (5 voturi)    
      Si... (Joi, 12 martie 2009, 0:35)

      Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui stefan

      ...daca nu-l pune sa sufle pe gabor in fiola tot degeaba :D
      • +3 (3 voturi)    
        nu eram rautacios la adresa agentului (Joi, 12 martie 2009, 3:52)

        Rumalun1st [utilizator] i-a raspuns lui Rumalun1st

        Faceam referire la cazul cu politistul pus de seful lui sa sufle la cererea unui candidat la primarie...dar nu s-a prins lumea :)
  • -2 (4 voturi)    
    Noua moda (Joi, 12 martie 2009, 0:45)

    Frankie [anonim]

    Acum nu se mai practica asa ceva... s-a stabilit un barem de 25% care trebuie sa pice. Nu dai banu... iti inventeaza ei vreo neacordare de prioritate si te pica. Ma bucur ca am luat dreptunghiul roz pe bune.
  • +3 (3 voturi)    
    Detalii (Joi, 12 martie 2009, 4:01)

    Mihai [anonim]

    Ok, am inteles s-au dat carnete de sofer in Arges pe baza de spaga, iar acum baietii ancheteaza si anunta ca vor anula permise eliberate in ultimul an, dar intrebarea mea este daca suntem atat de dobitoci incat sa credem ca vor anula permisele pentru care EI au incasat mii de euro? Sau nu cumva vor gasi cateva mii de tapi ispasitori care sa fie pusi la inghesuiala si obligati sa repete examenul? Vor anula toate permisele eliberate anul trecut, sau vor demara o ancheta? Daca da, in ce va consta? Ar trebui sa imi fac griji daca am luat permisul anul trecut, desi nu am dat spaga nimanui? Cine ma asigura pe mine ca cetatean de corectitudinea investigatiei lor care mi se pare mai mult o piesa de teatru?

    Totusi traim in Romania...
  • +2 (2 voturi)    
    cand? (Joi, 12 martie 2009, 7:14)

    garcea [anonim]

    cred ca a fost un dosar complex si bravo lor ca i-au trimis in judecata! intrebarea mea e simpla: de ce numai 28????restul de 3200??? in frunte cu Piedone? si ei sunt la fel de infractori ca si cei pe care i-au mituit!!! Si darea de mita de infractiune....si uzul de fals....si daca te mai uiti in codul penal mai gasesti
  • +4 (4 voturi)    
    Justitia (Joi, 12 martie 2009, 8:02)

    Seb [anonim]

    Ce am vazut nu e iesit din comun. Se intreaba cineva mai sus cum nu stie ala sa scrie la 35 de ani; de ce nu se intreaba ala de unde are un analfabet vila, masina, etc....? Noi restul muncim pe rupte si nu reusim intr-o viata cat reusesc astia sa fure intr-un an. Justitia unde e??? Asta , din pacate ne intreaba si UE si va avea consecinte. Va trece ea si criza asta ... o sa ramana in tara asta doar pensionarii....
  • 0 (2 voturi)    
    si ne mai miram... (Joi, 12 martie 2009, 9:26)

    liviu_ [utilizator]

    d c aveam cea mai mare mortalitate in accidente din romania...
    pai daca iau astfel de oameni carnet de conducere...
    eu inca cred ca avem putine accidente la cat de usor se iau carnetele si la cat de competenta e militia... asta politia
  • -1 (3 voturi)    
    sa stam stramb si sa judecam drept (Joi, 12 martie 2009, 9:35)

    gica contra [anonim]

    Are legatura analfabetismul cu calitatea de sofer?

    Poate omul conduce mai bine si mai prudent decat zeci de doctoranzi si academicieni.

    Poate pur si simplu nu vede bine sau e dislexic.

    Si nici nu inseamna ca nu a citit legile, poate i le-a citit cineva.

    Faceti va rog diferenta intre ce este relevant si ce nu. Asa cum nu toti soferii de bmw si audi sunt inconstienti sau pusti de 17-18 ani, nu toti trec pe rosu, asa nici prostii si analfabetii nu sunt neaparat soferi slabi sau periculosi.
    • 0 (0 voturi)    
      Prostul nu e prost destul... (Joi, 12 martie 2009, 14:38)

      george [anonim] i-a raspuns lui gica contra

      Sa zicem ca i-a citit cineva legile, dar da-mi voie sa am dubii ca tipul ar fi in stare sa retina macar titlurile capitolelor din legislatie. Dar la examen? Nu vede bine sau e dislexic? Te pomenesti ca i-a citit vreun militian intrebarile. Cum a incercuit raspunsurile ? Probabil l-a ajutat cineva sa faca si cerculete, intamplator peste raspunsurile corecte, pentru ca se vede de la o posta ca individul habar n-are sa tina un pix in mana. Prostii si analfabetii, in opinia ta, nu sunt neaparat soferi slabi sau periculosi? Normal, aici iti dau dreptate. Neavand pic de carte, considera cu totii ca sunt Schumacher-i. Si Schumacher e meserias, deci...
    • +2 (2 voturi)    
      Draga Gica Contra (cu cacofonia de rigoare) (Joi, 12 martie 2009, 15:44)

      vallux [utilizator] i-a raspuns lui gica contra

      Tu ai perfecta dreptate în ceea ce zici.
      Însa stim prea bine ca nu prea se aplica la situatia actuala.
      E adevarat ca amarasteanul din articol n-a accidentat pe nimeni. Si poate, daca avea rahatul ala de rovinieta, nu-l prindea nimeni în veci!
      Dar la fel de adevarat e ca în România anului 2009,teribilismul la volan e în continua ascensiune, accidentele se tin lant, s.a.m.d.
  • 0 (2 voturi)    
    Pierdem esentialul (Joi, 12 martie 2009, 10:52)

    sabertooth [utilizator]

    Faptul ca un agarici ia carnet de sofer fara sa stie s scrie este banal in Rromania.

    Insa faptul ca DNA se ocupa de astfel de cazuri frizeaza ridicolul.

    Eu zic ca DNA sa avanseze la amenzi neplatite sau la cules tiriste ca tot are succesuri nelimitate in privinta coruptiei la nivel national.

    DNA ... care este.
  • +2 (2 voturi)    
    Mai trist e ca si unii politisti sunt la fel (Joi, 12 martie 2009, 12:51)

    Cristi [anonim]

    De cate ori ati putut sa cititi fara probleme ce scrie pe procesele verbale? Am ajuns sa platesc o amenda in termen de 48 de ore si nu vroiau sa accepte sa platesc jumatate din suma pentru ca domnul politist il facea pe 9 ca pe un 4.
    Am avut un accident minor. Cand am ajuns la asigurare nu se intelegea de pe procesul verbal numele si adresa celui care m-a lovit. Restul am ghicit cu greu. Astea sunt doar ultimele intilniri pe care le-am avut cu ei.
  • +2 (2 voturi)    
    nimic nou (Joi, 12 martie 2009, 13:56)

    srpc [utilizator]

    in anii 90, la Cluj au fost descoperiti cativa tigani 100% analfabeti, care-si cumparasera permise de conducere platind cu haine, oale Zepter si mai stiu eu ce; cata vreme in Politie se intra pt.a face avere usor si fara munca si nu din obsesie pt.lege, nici o sansa sa iesim din kkt.
  • 0 (0 voturi)    
    Mai ceva ca la LOTO? (Joi, 12 martie 2009, 15:28)

    wh [utilizator]

    Nu e nicio frauda!!! Politia romana va demonstra in instanta ca omul a avut noroc. Fara sa stii o boaba de carte, sansele sa nimeresti 22 de raspunsuri exacte la test sunt foarte mari, din calculele mele, cam 1 la 31.381.059.609. Dar mai stii? Poate omul a obtinut chiar maximul de raspunsuri, caz in care a nimerit varianta corecta din cele 2.541.865.828.329 posibile. La oras a avut din nou noroc. Pur si simplu a facut aceleasi manevre pe care le-a facut si un alt sofer care circula regulamentar in fata lui. Lasand gluma la o parte, sa ne fereasca Dumnezeu sa ne intersectam drumurile cu vreunul din-asta.
  • 0 (0 voturi)    
    infractiune ? (Joi, 12 martie 2009, 15:44)

    Stefan [anonim]

    Poate sa imi zica si mie cineva ce lege a incalcat soferul? De ce e anchetat de politisti ? Pentru ca nu avea rovinieta. Bun, asta inteleg. In afara de asta, l-au mai prin politistii ca a mai incalcat vreo lege in trafic? Exista intradevar o banuiala cum ca ar fi fost incalcata legea cand a luat permisul. Nu stiu cat e perioada de prescriere pentru asta. Dar eu unul nu vad ce a facut soferul. Baut nu era, nu a accidentat pe nimeni. Nu poate fi cineva acuzat pentru ca e posibil sa incalce legea in viitor. Sa nu mai zic ca poti pur si simplu poti sa refuzi sa semnezi orice (inclusiv un proces verbal), sa refuzi sa citesti, etc.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord cu tine (Joi, 12 martie 2009, 16:36)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Ba inca vin cu o completare: poti refuza sa si gandesti si dup'aia sa postezi pe Hot News

      Amice... ala nu stia decat demnul de drum cu prioritate, deci nu exista nimic in afara de el si camionul lui pe sosea (a se vedea ce categorii detine nenea: camioane si transport persoane. Fain, nu?)
      Ma rog, daca tu consideri ca nu a facut o infractiune si nu ar fi trebuit sa fie oprit de politie si impiedicat de a comite una, atunci sper sa te intalnesti cu el pe autostrada. Ba inca, bonus, sper sa te intalnesti si cu ala de dansa la volan. Drum bun, poate sa fie ultimul!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri