Trenurile Henri Coanda Expres circula de miercuri
Trenul circula pe traseul Gara de Nord Bucuresti - Triaj - Chitila - Mogosoaia - Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni (cca 1,2 kilometri), la terminalele de plecari sau sosiri. Costul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de 6 lei si poate fi cumparat de la toate casele de bilete din statiile CFR si agentiile de voiaj, dar si de la casa de bilete deschisa in incinta Aeroportului Henri Coanda.
O cursa dureaza intre 40 si 45 de minute. Autobuzele speciale circula intr-un grafic orar corelat cu mersul trenurilor.
Oficialii din Ministerul Transporturilor considera ca aproximativ 4.000 de calatori vor circula zilnic pe linia de cale ferata Gara de Nord - Otopeni. Ministrul Radu Berceanu a declarat ca, in functie de interesul pe care il vor arata calatorii pentru acest traseu, se va decide pastrarea sau nu a acestei variante.
Citeste mai multe despre trenurile henri coanda expres ministerul transporturilor ruta gara de nord-otopeni
Pentru Gara de Nord-Otopeni probabil ca mai exista vreo 2 garnituri de rezerva.
NU se poate ca o asemenea linie de transport sa nu fie de interes. Daca nu va fi, atunci nu va fi ca asta vor ei. Pai cum dracu' sa aiba interes sa fie de succes atat timp cat firmele de taximetrie din fata aeroportului sunt ale lor. Daca omu merge cu trenu pana la gara, atunci taxiurile lor ce fac ? Nu mai sunt de interes ;-)
Niste ordinari buni de pus la zid
UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE?
Pe lângă intrebarea firească de ce le-a trebuit 18 ani sa descopre că linia există, se mai poate întreba: chiar nu se mai pot construi încă 5 km până la aeroport? În toate aeroporturile civilizate din lumea asta, staţia de tren este la o distanţă de câteva trepte, nici măcar nu ieşi afară!
Dar, mă rog, asta e o problemă muuuult prea complicată pentru "inteligenţele " noastre.
Durerea mare e, însă alta. Zburând foarte mult, cunosc că un număr enorm de curse (circa 5-6) decolează la ora 6.00. Asta inseamnă că trebuie să fii la check in, cel târziu la 5.00. La fel, sunt multe curse importante care aterizeaza dupa ora 0.00. Chiar nu se ştia treaba asta cand s- a făcut acest program, sau trebuia lăsat ceva şi la rechinii cu taxiurile? Nu se putea devansa prima cursa şi organiza o ultima cursa după ora 0.00?
E greu însă să şi faci treaba până la capăt. Mai imporatne să zâmbim frumos la TV când tăiem panglica. După aia, Dumnezeu cu mila!
Probabil ca prima si ultima ora de plecare are legatura cu deschiderea Garii de Nord, insa este hilar.
Daca dispui de prea mult banet, poti sa faci o donatie Ministerului Transporturilor ca sa-ti construiasca si cei 5km de cale ferata care lipsesc.
Initiativa de a avea o cale ferata pana la aeroport este mai mult decat laudabila. Ca pana in prezent nu a putut fi pusa in aplicare decat in varianta aceasta e alta problema. Cu timpul se vor construi si cei 5 km care lipsesc, dar asta necesita timp si bani. Nimic nu se face peste noapte, doar daca nu se gasesc oameni ca Ghita care sa sponsorizeze.
este un vagon de Sageata albastra
Problema deocamdata e alta. M-am intalnit si cu proprietarul terenului pe care s-a facut rampa si care privea cu stupoare la rampa nou construita fara stiinta si aprobarea lui pe terenul proprietate privata.
Cum s-o fi putut face asa ceva fara macar ca omul sa stie?
In rest, trenul e OK. Mai trebuie facute niste acoperitori unde sa se poata adaposti de ploaie, soare
Pentru ce se lauda atunci cu legaturi directe cu Gara de Nord? Cred ca mai degraba tb sa se laude cu tren intre Corbeanca si Gara de Nord (dar tot la pret mare - adica 6 RON).
ALOOOO! Mai exista si linia Constanta si s-ar putea face legatura de la Gara de Nord , la gara Baneasa si mai departe Pipera, cartierul H Coanda, , Petricani, Andronache, Colentina, Afumati, Pantelimon.
Cred ca s-ar putea da si linia asta miercurea viitoare - sa nu o descoperiti dupa inca 20 de ani!