Trenurile Henri Coanda Expres circula de miercuri

de E.M.     HotNews.ro
Miercuri, 4 martie 2009, 9:01 Actualitate | Esenţial

Primul tren Henri Coanda Expres, ce face legatura intre statia Bucuresti Nord si Aeroportul Henri Coanda, a pornit in cursa miercuri, la ora 5:15. 18 perechi de trenuri realizeaza zilnic acest traseu, incepand de miercuri, la intervale de o ora, intre 5:15 si 23:23.

Trenul circula pe traseul Gara de Nord Bucuresti - Triaj - Chitila - Mogosoaia - Balotesti, de unde pasagerii isi continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni (cca 1,2 kilometri), la terminalele de plecari sau sosiri. Costul unui bilet, care acopera si transportul cu autobuzul, este de 6 lei si poate fi cumparat de la toate casele de bilete din statiile CFR si agentiile de voiaj, dar si de la casa de bilete deschisa in incinta Aeroportului Henri Coanda.

O cursa dureaza intre 40 si 45 de minute. Autobuzele speciale circula intr-un grafic orar corelat cu mersul trenurilor.

Oficialii din Ministerul Transporturilor considera ca aproximativ 4.000 de calatori vor circula zilnic pe linia de cale ferata Gara de Nord - Otopeni. Ministrul Radu Berceanu a declarat ca, in functie de interesul pe care il vor arata calatorii pentru acest traseu, se va decide pastrarea sau nu a acestei variante.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5983 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    18 perechi de trenuri (Miercuri, 4 martie 2009, 9:16)

    Ghita [anonim]

    Adica pleaca un tren diferit din ora in ora, si face doar o cursa pe zi dus-intors?!
    • +3 (3 voturi)    
      Putina logica nu strica... (Miercuri, 4 martie 2009, 9:49)

      Ritzi PItzi [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Cred ca sunt fi doar 2 garnituri care circula simultan, una pleaca, alta vine. "Perechi de trenuri" (pentru ca trenurile au numere, cele impare la plecare si cele pare la sosire- 1831/1832) este un termen din CFR care arata cate curse dus-intors se fac. Si in aviatie este la fel, doar nu-ti inchipui ca o aeronava face o cursa pe zi...

      Pentru Gara de Nord-Otopeni probabil ca mai exista vreo 2 garnituri de rezerva.
  • +2 (2 voturi)    
    Radu Zbarceanu (Miercuri, 4 martie 2009, 9:20)

    Bogdan [anonim]

    Mare cretin - daca lina nu ar avea succes ar inchide-o. Dar nu si-ar pune problema Doamne fereste "dar poate nu merge, ca ceva nu e in regula" ..."hai sa vedem ce si sa indreptam problema"
    NU se poate ca o asemenea linie de transport sa nu fie de interes. Daca nu va fi, atunci nu va fi ca asta vor ei. Pai cum dracu' sa aiba interes sa fie de succes atat timp cat firmele de taximetrie din fata aeroportului sunt ale lor. Daca omu merge cu trenu pana la gara, atunci taxiurile lor ce fac ? Nu mai sunt de interes ;-)
    • +2 (2 voturi)    
      Se adreseaza altui public (Miercuri, 4 martie 2009, 9:36)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Taxiurile se adreseaza si altui public decat celor ce merg cu transportul in comun ... Se adreseaza celor cu bani, sau celor ce au timp de pierdut. Trenurile deservesc si pe cei din comunele/orasele limitrofe Bucurestiului, si cred ca mai bine faci o ora pana in Otopeni de la gara decat sa mergi la servici in Otopeni cu masina si sa faci 2 ore si ceva.
      • 0 (0 voturi)    
        Fly Robin Fly (Miercuri, 4 martie 2009, 15:07)

        ZBURATORU' [anonim] i-a raspuns lui Ghita

        Domnule, te scalzi in eroare, adica esti total eronat si asta pentru ca nu gandesti cu capu' lu' matale. Trenul asta care zici dumneata ca e pentru hai far' de marafeti, circula doar pan la ora 22 dupa care vrei nu vrei tre sa scoti banu' de fly taxi din buzunar.Cum iti suna asta?
    • 0 (0 voturi)    
      orient expres (Miercuri, 4 martie 2009, 15:04)

      zburatorul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Domnule, mare dreptate ai. Fly Taxi este singura firma capabila sa duca omu' pan' la aeroport si cum bine zici, este a lor. Le va scade venitul/zi, cum or sa mai plateasca ei congolezu' vesel?
      Niste ordinari buni de pus la zid
      UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE?
  • +2 (2 voturi)    
    un lucru bun... (Miercuri, 4 martie 2009, 9:29)

    liviu_ [utilizator]

    a venit cu intarziere de 15-20 de ani... da bine ca a venit...
  • 0 (0 voturi)    
    da' opreste si in alte statii? (Miercuri, 4 martie 2009, 9:59)

    costica [anonim]

    sau expres inseamna direct Otopeni fara stop la Chitila, etc ? stie cineva?
  • +2 (2 voturi)    
    siguranta (Miercuri, 4 martie 2009, 10:00)

    anonim [anonim]

    Un lucru bun dar cum ramane cu siguranta?Sunt oare agenti de paza pe acest tren?In caz afirmativ sunt ei suficient de multi?
    • 0 (0 voturi)    
      nu e (Miercuri, 4 martie 2009, 13:27)

      christian [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Mai oameni buni, trenul asta nu e Otopeni express, trebuie sa iei tot autobuzul si dureaza 1 si jumatate deci mai mult decat cu un autobuz normal direct din Gara de Nord (acum cu noile conditii de trafic). Fi-ti mai realisti
  • -2 (2 voturi)    
    shalom (Miercuri, 4 martie 2009, 10:20)

    shalom [anonim]

    prosteala pusa la cale de dl arad bercovici care ne crede prostii de serviciu ( arad bercovici= radu berceanu= impostor)
  • 0 (2 voturi)    
    Când gândim cu picioarele (Miercuri, 4 martie 2009, 10:33)

    Laurentiu Ghita [anonim]

    Iată încă un exemplu de rezolvare gândită cu picioarele.
    Pe lângă intrebarea firească de ce le-a trebuit 18 ani sa descopre că linia există, se mai poate întreba: chiar nu se mai pot construi încă 5 km până la aeroport? În toate aeroporturile civilizate din lumea asta, staţia de tren este la o distanţă de câteva trepte, nici măcar nu ieşi afară!
    Dar, mă rog, asta e o problemă muuuult prea complicată pentru "inteligenţele " noastre.
    Durerea mare e, însă alta. Zburând foarte mult, cunosc că un număr enorm de curse (circa 5-6) decolează la ora 6.00. Asta inseamnă că trebuie să fii la check in, cel târziu la 5.00. La fel, sunt multe curse importante care aterizeaza dupa ora 0.00. Chiar nu se ştia treaba asta cand s- a făcut acest program, sau trebuia lăsat ceva şi la rechinii cu taxiurile? Nu se putea devansa prima cursa şi organiza o ultima cursa după ora 0.00?
    E greu însă să şi faci treaba până la capăt. Mai imporatne să zâmbim frumos la TV când tăiem panglica. După aia, Dumnezeu cu mila!
    • +1 (1 vot)    
      cale ferată în aeroport (Miercuri, 4 martie 2009, 10:49)

      liviu [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu Ghita

      există o cale ferată care duce în aeroport, merge numai la depozitele de carburanţi. Nu ştiu dacă s-ar putea perlungi de-acolo şi la aerogară...
    • 0 (0 voturi)    
      Cel mai pertinent comentariu (Miercuri, 4 martie 2009, 11:55)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu Ghita

      Au facut orarul de parca lumea merge la aeroport cand vrea el. Intre 23:50 si 00:50 aterizeaza avioanele din marile destinatii europene, care genereaza ~20% din traficul pe Otopeni: Londra, Amsterdam, Praga, Paris, Roma.

      Probabil ca prima si ultima ora de plecare are legatura cu deschiderea Garii de Nord, insa este hilar.
    • +1 (1 vot)    
      Corect se spune: Cand gandesti cu picioarele (Miercuri, 4 martie 2009, 12:07)

      goe [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu Ghita

      Auzi Ghita,
      Daca dispui de prea mult banet, poti sa faci o donatie Ministerului Transporturilor ca sa-ti construiasca si cei 5km de cale ferata care lipsesc.
      Initiativa de a avea o cale ferata pana la aeroport este mai mult decat laudabila. Ca pana in prezent nu a putut fi pusa in aplicare decat in varianta aceasta e alta problema. Cu timpul se vor construi si cei 5 km care lipsesc, dar asta necesita timp si bani. Nimic nu se face peste noapte, doar daca nu se gasesc oameni ca Ghita care sa sponsorizeze.
      • 0 (0 voturi)    
        Expres Otopeni (Miercuri, 4 martie 2009, 14:59)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui goe

        Gresesti capital!In primul rand linia ce trebuie construita are circa 1,2 Km, nu 5.Apoi costa oricum mai putin decat linia de metrou agreata de vechiul guvern(Piata Victoriei - Aeroportul Otopeni)In al treilea rand, este complet aiurea sa mai faci o transbordare in autobuz, cu bagaje si toate celelalte in gara Balotesti.Autobuze care stim cum sunt corelate cu mersul trenurilor in Romania.Toate orasele importante au o legatura directa a aeroportului cu orasul( tren suburban, metrou,etc)numai noi , originali cum suntem ne complicam viata si imediat apar si "avocatii".O asemenea lucrare, facuta de o firma serioasa, nu poate dura mai mult de 2 luni si nu trebuie asteptat sa inceapa peste 20 de ani.In ultimul rand programul ar trebui facut corelat cu zborurile ( eventual zile lucratoare si sarbatori )pentru ca initiativa sa aiba ecou in randul pasagerilor.Pe timpul noptii frecventa ar putea fi redusa daca nu exista zboruri planificate in respectivul interval orar.
  • +1 (1 vot)    
    tren (Miercuri, 4 martie 2009, 11:27)

    anonim [anonim]

    Am fost si l-am vazut
    este un vagon de Sageata albastra
    Problema deocamdata e alta. M-am intalnit si cu proprietarul terenului pe care s-a facut rampa si care privea cu stupoare la rampa nou construita fara stiinta si aprobarea lui pe terenul proprietate privata.
    Cum s-o fi putut face asa ceva fara macar ca omul sa stie?
    In rest, trenul e OK. Mai trebuie facute niste acoperitori unde sa se poata adaposti de ploaie, soare
  • +1 (1 vot)    
    trenuri expre$$$$ (Miercuri, 4 martie 2009, 12:00)

    Tzonc [anonim]

    Daca folosesti linia 780, care este directa pana la Gara de Nord, faci mai putin decat cu autobuz-tren pana in acelasi loc. Costa chiar mai putin decat in varianta trenului.
    Pentru ce se lauda atunci cu legaturi directe cu Gara de Nord? Cred ca mai degraba tb sa se laude cu tren intre Corbeanca si Gara de Nord (dar tot la pret mare - adica 6 RON).
    • 0 (0 voturi)    
      INCA UNA... (Miercuri, 4 martie 2009, 15:10)

      tzanc [anonim] i-a raspuns lui Tzonc

      dar poate ca desfiinteaza linia 780. Nu-mi vine sa cred ca dupa 20 de ani de prostie, acum sa ne rasfete cu 2 mjloace de transport de la gara la aeroport.
      ALOOOO! Mai exista si linia Constanta si s-ar putea face legatura de la Gara de Nord , la gara Baneasa si mai departe Pipera, cartierul H Coanda, , Petricani, Andronache, Colentina, Afumati, Pantelimon.
      Cred ca s-ar putea da si linia asta miercurea viitoare - sa nu o descoperiti dupa inca 20 de ani!
  • +1 (1 vot)    
    net? (Miercuri, 4 martie 2009, 12:22)

    marius [anonim]

    pe site-ul infofer.ro, nu au auzit de gara otopeni. Nu exista? Oare cind vor actualiza datele si pe net? Peste 20 ani?
    • 0 (0 voturi)    
      _ (Miercuri, 4 martie 2009, 15:13)

      _ [anonim] i-a raspuns lui marius

      P.O. Aeroport H
      • 0 (0 voturi)    
        asa e (Miercuri, 4 martie 2009, 18:09)

        marius [anonim] i-a raspuns lui _

        ai dreptate, insa cine naiba se gindeste sa introduca PO Aeroport. Daca bagi simplu "aeroport" nu iti gaseste acest PO Aerop. Capete seci, nu gindesc practic. De parca romanu' tre sa stie care e numele oficial al statiei!!!
  • +1 (1 vot)    
    Express sau Ex-press? (Miercuri, 4 martie 2009, 13:16)

    Vlad [anonim]

    De ce un tren express are nevoie de 40-45 minute pt. a strabate o distanta de ca.10-12 Km????
  • 0 (0 voturi)    
    Solutia exista deja (Miercuri, 4 martie 2009, 18:27)

    Abraxas [anonim]

    http://ter-bucuresti.blogspot.com/


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri