Deputatul PNL Adriana Saftoiu cere Ministerului Educatiei reevaluarea programului "Cornul si laptele"

de E.M.     HotNews.ro
Duminică, 1 martie 2009, 16:24 Actualitate | Esenţial

Deputatul PNL Adriana Saftoiu a solicitat Ministerului Educatiei si parlamentarilor din Comisia pentru Invatamant a Camerei sa reevalueze programul "Laptele si cornul", in conditiile in care exista semnale in teritoriu care arata ca cei mici nu mai sunt amatori de astfel de gustari, informeaza Mediafax.

"In afara de faptul ca niste firme obtin niste contracte, programul Laptele si cornul nu isi atinge scopul pe care si l-a propus. Avem semnale din teritoriu, de la profesori si elevi, potrivit carora gustarea oferita de stat nu isi mai gaseste doritori printre copii. Cer astfel reevaluarea si regandirea acestui program sau, inainte de a-l extinde, sa vedem daca mai are rost", a spus Saftoiu, membru al Comisiei de Invatamant a Camerei.

O directiva a UE, a amintit deputatul liberal, propune ca gustarea pentru elevi sa conste in fructe, "o plaja mai larga de optiuni pentru copii", nu eternul "corn fara gust" si laptele "de fiecare zi".

Saptamana trecuta, Comisia pentru Invatamant a discutat o lege care propunea extinderea programului la gradinitele private.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1343 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    in sfarsit (Duminică, 1 martie 2009, 17:17)

    of [anonim]

    in sfarsit renuntam la prostii.


    poate investiti banii aia in educatie reala sau alte proiecte cu adevarat importante.

    corn si lapte - e o referire macabra probabil la orasul Cornu in care dl Nastase avea multe vaci ...
    • +3 (3 voturi)    
      !te sustin! (Duminică, 1 martie 2009, 20:25)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui of

      Nu stiu de ce ai fost votat cu minus...
      TE SUSTIN!
      Ai dreptate in ce ai spus!
      Eu sunt intamplator intr-un grup de mame, iar majoritatea le interzic copiilor sa consume acele produse, pentru ca sunt de calitate slaba, sunt ALTCEVA decat corn cu lapte ( ajung sa fie napolitana cu branza topita), de multe ori fara sa pot verifica datele de baza: productie/ expirare/ valabilitate.
  • +3 (5 voturi)    
    desigur... (Duminică, 1 martie 2009, 17:26)

    _tudor_ [anonim]

    Copiii sunt mult mai intereati de programul "chipsul si cola" decat de "laptele si cornul"...
  • +1 (5 voturi)    
    siguuur ca daaaaaa (Duminică, 1 martie 2009, 17:42)

    nelub [anonim]

    sunt parinte din "teritoriu".. sincer.. nu ma intereseaza ce firme au prins contract sau nu.. dar ma bucur ca copiii mei primesc zilnic produse ok dpdv calitativ si ca ei le consuma cu placere.. ; probabil se urmareste ca odata cu schimbarea la putere sa se schimbe si firmele contractante.. ; nu vad ce ar putea primi copiii in schimbul a 200 ml lapte UHT si a unui corn ?! probabil un mar sau o jumatate de banana ? ca banuiesc ca alte fructe nici nu intra in discutie... parerea mea !
    • -1 (3 voturi)    
      Aiurea "parinte din teritoriu" ... (Duminică, 1 martie 2009, 19:08)

      Freelancer [anonim] i-a raspuns lui nelub

      ... dar stii exact ceea ce aproape niciun parinte nu stie, respectiv cantitatea si tipul de lapte "200 ml lapte UHT"!!! Vrei sa nu ti se ia mai degraba "laptele si mierea" din profilul de activitate al business-ului tau, nu ne mai "aburi"!!! Parerea mea !
      • 0 (2 voturi)    
        aiurea parinte (Duminică, 1 martie 2009, 21:00)

        nelub [anonim] i-a raspuns lui Freelancer

        pai mai freelancer.. fiecare parinte ar trebui sa stie exact ce mananca copilul lui, de ce sa nu stiu? .. .. "laptele si mierea" mea sunt de fapt 1200 lei, salariu lunar + alocatiile a trei copii.. apropo.. tu cati ai?
  • +1 (5 voturi)    
    Alternativa (Duminică, 1 martie 2009, 17:47)

    Carina [anonim]

    Spirulina?
    Branza topita este numita si "cimitirul branzelor", laptele e de multe ori stricat si li se face rau copiilor, cornul este "umflat" cu emulgatori etc. Acesta este unul din aspectele invatamantului care acum "este bazat pe excelenta".....
    • 0 (4 voturi)    
      Mda (Duminică, 1 martie 2009, 19:18)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Carina

      paranoia.


      PS: ce-ai rezolvat cu reclamatia la Politie? Au incetat acele persoane sa te urmareasca seara de seara?
  • +1 (5 voturi)    
    Ba functioneaza! (Duminică, 1 martie 2009, 18:17)

    vio [anonim]

    Copiii mei primesc 200ml lapte UHT si chifle acceptabile.
    Daca se dau tunuri (si e foarte probabil) sa se sanctioneze firmele, nu copiii! Ce naiba, d. Saftoiu e o femeie inteligenta, nu ma asteptam.
  • +1 (1 vot)    
    da ceva produse petroliere, nu? (Duminică, 1 martie 2009, 18:18)

    Doboritorul de Bizoni [utilizator]

    sa ia si copiii in fiecare dimineatza cite-o feliutza de platforma continentala.
  • +1 (5 voturi)    
    cate ceva despre subiect (Duminică, 1 martie 2009, 18:29)

    sorin [anonim]

    Cred ca anumite persoane posteaza doar ca sa se afle in treaba, fara sa aibe nici macar cea mai mica idee despre subiect. Ca unul implicat de 5ani in aceasta distributie as dori sa va spun cateva lucruri:1.produsele sunt ,cel putin in cazul nostru, controlate si rascontrolate in fiecare luna;2.copiii carora noi le livram , primesc zilnic produse proaspete , dupa cum urmeaza: lapte batut, iaurt,sana,lapte dulce,iar consecutiv nu primesc acelasi produs;3 .ne este drag sa facem aceasta distributie;4 . de pe urma acestui program supravietuiesc cu salarii cel putin 4 angajati;5.lunar se platesc la bugetul de stat si cel al asigurarilor sociale 6000-7000 lei; Sanatate tuturor!
    • +1 (1 vot)    
      outsider (Duminică, 1 martie 2009, 19:32)

      ion [anonim] i-a raspuns lui sorin

      daca este asa...sincere felicitari! :)
  • -1 (3 voturi)    
    O imensa prostie si risipa ... (Duminică, 1 martie 2009, 19:04)

    Freelancer [anonim]

    ... cu scopuri exclusiv populiste, aceasta stupida actiune "cornul si laptele", care trebuie sa inceteze. Singurii interesati sunt cei care comercializeaza si distribuie in cadrul programului, precum si cadrele didactice care strang tot ceea ce ramane pentru uzul personal sau al animalelor din ograda lor sau a rudelor de la tara (stiati ca nicaieri copii nu sunt lasati sa ia acasa ceea ce nu mananca sau nu pot manca???) copii ne-dorind niciodata asemenea prostii. Dar cine ii intreaba pe ei vreodata ceva aici in Balcani? Ba mai mult, un alt "destept" din Parlamentul Romaniei a propus recent (in mod sigur apicultor!!!) completarea cornului si laptelui cu miere!!! Probabil n-a avut niciodata copii si/sau habar nu are cum mananca cei mici cel putin, in special mierea.
    In plus ajutorul social al copiilor trebuie sa se faca DIFERENTIAT, in functie de veniturile familiilor din care provin si nu "la gramada". De ce oare sunt atat de complicate lucrurile cele mai simple in ROMANIA?
    • +1 (3 voturi)    
      FAAAAALS! (Duminică, 1 martie 2009, 19:56)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Freelancer

      Copiii mei iau acasa!

      Si totul e foarte simplu, tu doar pretinzi ca e complicat.

      Aaa, ca tu spui ca un corn si un lapte sunt prostii, asta arata ceva despre IQ tau!
      • -1 (3 voturi)    
        Viorele, tie iti plac chiflele gratis ... (Duminică, 1 martie 2009, 21:34)

        Freelnacer [anonim] i-a raspuns lui vio

        ... adica esti chiflangiu. Ia zi mai bine ce-i aia lapte UHT? Si de unde stii tu de UHT, ma rog? Sau este tot un fel de IQ, da mai prost, nu?! Ai facut bani buni din smecheria asta si acum parca-ti pare rau sa se termine, nu-i asa? Ei bine, o sa se termine, gandeste-te repede de ce apuci sau intoarce-te la sapa (e cel mai sigur!)
    • +1 (3 voturi)    
      esti prea destept pentru atitia prosti (Duminică, 1 martie 2009, 20:21)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Freelancer

      Se pare ca tu ai bani destui pentru hrana copiilor. Dar "cornul si laptele" a fost facut, in primul rind, pentru copiii care, fie nu au mincare corespunzatoare (de prea multa saracie), fie sunt prost hraniti de catre parinti (din prea multa bogatie). Iar mierea ar fi utila, de asemenea, nu vad unde este prostia in asta.

      Si de ce ti se pare atit de simplu sa dai ajutorul social diferntiat, in functie de salariul parintilor? Chiar nu stii ce prespune asta? Sau este doar placerea de a arata ce destept esti tu si ce prosti sunt ceilalti?
      • +1 (3 voturi)    
        Asa este, geme tara de prosti, dar ... (Duminică, 1 martie 2009, 21:28)

        Freelancer [anonim] i-a raspuns lui vasile

        ... uite ca tu ti-ai dat seama, asadar nu este totul pierdut, mai poti avea sperante! Vezi mai bine ce scrie doamna Ileana mai jos ...
        Uite d-aia sunt copii care sufera de saracie, pentru ca parintii lor viseaza la chifle gratis, in loc sa se intoarca la sapa ..
    • 0 (2 voturi)    
      ! (Duminică, 1 martie 2009, 20:30)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui Freelancer

      Ai perfecta dreptate!
      Mai ales in ceea ce priveste mierea!
      Ma duc sa spal niste haine lipite.... :)))))))....chiar nu glumesc...
  • -3 (3 voturi)    
    Un fas spus de forma !!! (Duminică, 1 martie 2009, 20:58)

    padre [anonim]

    Ca sa spuna si domnia sa ca are activitate in pnl.Altfel patriciu....
  • +2 (4 voturi)    
    Adevaru despre cornu si laptele (Duminică, 1 martie 2009, 22:46)

    jean valjean [anonim]

    la inceput am fost extrem de sceptic, dar va spun un lucru vazut cu ochii mei, am o sora invatatoare repartizata undeva intr-un sat din Romania. Intr-una din zile i-am facut o vizita, era chiar in pauza in care se distribuia mancarea. Copiii pareau sa se bucure teribil, au asteptat toti in banci nerabdatori sa-si primeasca iaurtul. aproape toti l-au baut. Multi dintre parintii copiilor lucreaza in agricultura, oameni simpli si nu f bogati. E adevarat, in scolile din orase, se face multa risipa dar e deajuns sa mergeti in orice scoala de la tara si va schimbati parerea. Cat despre produse expirate, nu cred ca vreun invatator ar da asa ceva copiilor, si nicio firma n-ar risca asta, ar iesi un scandal monstru.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce fac altii (Duminică, 1 martie 2009, 22:51)

    Parinte si profesor [anonim]

    In alte tari, copiii primesc fructe si le servesc cu placere.
  • +1 (1 vot)    
    sa lasam copiii sa decida (Luni, 2 martie 2009, 2:33)

    calin [anonim]

    Asta ne spune domnisoara in cauza. Sa lasam copii sa decida. Poate nu le place laptele (calciu etc), poate vor fructe. Sau poate vor tigari, de ce nu?
    Rau este, dra Saftoaiua, sa nu aveti habar despre ce vorbiti, nu?
  • +1 (1 vot)    
    Am vazut cu ochii mei.... (Luni, 2 martie 2009, 8:26)

    radu [anonim]

    ...copiii se bucura ca primesc lapte si corn sau orice alta varianta (sana, lapte batut)...in unele zone rurale copii sunt prost hraniti...intrebati medicii sau mergeti sa vedeti. copii sunt prost hraniti si asta va aduce probleme mult mai mari in viitor!
    nu discut aici de copii din reclama de branza topita, nu discut de copii care provin din familii instarite, e vorba doar de realitatea din teren.
    e dezastru modul in care sunt hraniti copii.
    e vorba de viitor, de lipsa de hrana cu vitamine, e vorba de viitorii adulti cu osatura si dentitia praf.
    si unde mai pui ca foarte multi parinti se lovesc de cerintele financiare ale invatamantului(fondul clasei, fondul de carti, fondul pentru 1 martie si 8 martie, fondul pt ziua profesorului)...e vorba de bani negri care intra in buzunarul profesorilor...colectati din salariile parintilor amarati....deschideti ochii si vorbiti si de asta...e vorba de sume serioase...parintii stiu asta ! nu vorbesc aiurea....iar pachetul pe care il primesc copii, stimati cititori, face foarte mult pentru copii din familii sarace...si inca ceva: nu sunt inca in situatia de a avea copil la scoala si nici nu am afacere cu lapte sau produse de panificatie.
  • +1 (1 vot)    
    corn si lapte (Luni, 2 martie 2009, 9:09)

    mara [anonim]

    Si la scoala unde invata copiii mei au fost probleme - corn tare ca piatra, uneori branza topita in loc de lapte (eu o dadeam la catel)....Dar am fost mai multi parinti la scoala si am facut sesizari si s-au rezolvat toate problemele. Acum primesc doar lapte si e foarte bun- se bat copiii pe el ,uneori si invatatorii ;), iar cornurile sunt f.bune.
    Ar fi bune si fructele, dar cred ca acelea sunt mult mai perisabile si, in plus, sa vezi batai pe cine are marul mai mare....
    Poate vor sa renunte la corn si lapte si sa le inlocuiasaca cu...NIMIC , ca doar e criza, nu?!
  • 0 (0 voturi)    
    Halal invataroare (Luni, 2 martie 2009, 15:40)

    Invatatoare [anonim]

    Atunci cand se fac controale poate totul e bine si frumos. Insa cand nu, unele invatatoare iau acasa cornul si laptele, in loc sa il dea copiilor sa il duca acasa (in cazul in care nu vor sa il manance). Am colega care si-a cumparat geanta gen diplomat si il umple in fiecare zi cu laptele si cornul copiilor si le duce acasa. Asta ca sa para o "Doamna" cu diplomat. Cat as rade sa o controleze cineva ce are in el.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă