De miercuri se poate circula cu trenul pana la Otopeni

de D.G.     HotNews.ro
Joi, 26 februarie 2009, 13:48 Actualitate | Esenţial

De miercurea viitoare, drumul de la Gara de Nord la aeroportul Otopeni poate fi facut cu trenul, iar costul unui bilet, care va acoperi si transportul cu autobuzul, va fi de 6 lei.

O cursa urmeaza sa dureze intre 40 si 45 de minute si se va asigura circa un tren pe ora pe aceasta ruta.

Calatorii care vor opta pentru aceasta cursa vor merge cu trenul pana in localitatea Otopeni, la aproximativ 1,2 kilometri de aeroport, urmand sa fie transferati cu autobuze pana la terminalele de plecari sau sosiri ale aeroportului.

Linia de cale ferata Bucuresti-Otopeni va fi inaugurata miercuri, 4 martie, a declarat Constantin Axinia, subsecretar de stat pe probleme feroviare in Ministerul Transporturilor.

Trenul va merge pe traseul Gara de Nord Bucuresti-Triaj-Chitila-Mogosoaia-Balotesti, de unde pasagerii isi vor continua calatoria cu autobuze, pana la aeroportul Otopeni, relateaza Mediafax.

Axinia a afirmat, joi, la o conferinta organizata la Poiana Brasov de Asociatia Industriei Feroviare, ca pe portiunea Bucuresti-Mogosoaia, in urma unor lucrari de modernizare, restrictia de circulatie, initial de 30 kilometri pe ora, a fost modificata la 50 de kilometri pe ora, fiind posibil sa se ajunga, in viitor, la 80 km/ora.

Ministrul transporturilor, Radu Berceanu, considera ca in functie de interesul pe care il vor arata calatorii pentru acest traseu se va decide pastrarea sau nu a acestei variante.


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

Fostul presedinte polonez Lech Walesa, decorat de Regele Mihai: "El este si scanteia care a declansat revolutiile din 1989"

Regele Mihai i-a inmanat fostului presedinte al Poloniei Lech Walesa, joi seara, Ordinul "Coroana Romaniei" in Grad de Mare Cruce pentru "inegalabila contributie" a acestuia la caderea comunismului in Europa.








8794 vizualizari
  • +1 (9 voturi)    
    Mai complet va rog (Joi, 26 februarie 2009, 13:53)

    Ghita [anonim]

    cat timp face pana in Otopeni.
    care e intervalul de timp la care functioneaza.
    se coreleaza si cu orarul autobuzelor?

    Masura f. buna si pt cei ce vor sa ajunga in localitatile limitrofe pe unde merge.
    • 0 (0 voturi)    
      nasu cat ia? (Vineri, 27 martie 2009, 22:07)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui Ghita

      Va rugam sa completati articolul ca are multe lipsuri.
      Nasu mai vine in contol? Cat mai e cota?
      Romii din Mogosoaia nu trag si ei semnalul de alarma sa coboare?
      WC-urile sun cele de acum 60 de ani - nespalate de atunci?
      Se mai merge si ca insotitor de pensionar?
      Ce tara de kko maro traim!!!?!!!?
      Rusine celor ce au propus proiectul oare le-o fii?
  • +7 (9 voturi)    
    foarte bine! (Joi, 26 februarie 2009, 13:55)

    cititor [anonim]

    Este binevenita aceasta ruta,intrucat drumul cu autoturismul pe soseaua de centura (care de atatia ani e ingusta si nemodificata) e un cosmar ,datorita aglomeratiei zilnice!
  • 0 (10 voturi)    
    intrebare (Joi, 26 februarie 2009, 13:57)

    ? [anonim]

    m-ar interesa sa stiu cat dureaza un drum de la Gara de N pana la Otopeni pe aceasta varianta (tren+autobuz) si eventual la ce interval de timp pleaca trenurile?
  • +10 (12 voturi)    
    !! (Joi, 26 februarie 2009, 14:00)

    tudor [anonim]

    Super veste !! asa si-o mai ia in barba mafia taxiurilor si pot si oameni sa ajunga in siguranta la aeroport in timp util
    • +5 (5 voturi)    
      ca sa nu mai vorbim ca daca (Joi, 26 februarie 2009, 14:12)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui tudor

      sapa astia o gaura la gara si trag vreo 50m de cale ferata cu acces la un peron din cele 20 sau cate sunt in gara de nord, ar putea intra metroul pana sus (un metrou special din ora in ora), si acolo (la fel ca si la eroilor) sa traversezi din metrou in tren, ai rezolvat deja problema metroului nu doar la Otopeni ci chiar si in limitrofe cu un cost modic (3 garnituri in plus - care oricum stau degeaba garate prin diferite statii) o groapa cu ceva fundatie si ceva cai de acces. Nu cred ca ar costa mai mult decat cheltuielile MT pe apa plata timp de un an. Iar daca mai montezi si ceva panouri publicitare, + buticurile aferente de pe langa recuperezi banii imediat.
    • -7 (11 voturi)    
      NICI NOI NU E PROSTI (Joi, 26 februarie 2009, 14:15)

      EccE [anonim] i-a raspuns lui tudor

      Adica taximetristii mafioti din Otopeni. Care or sa polueze imediat trenul, sau cu pishu pe scaune sau cu shuti la panda prin tren. Mai se suie strainul cu valizele dupa el in trenul asta, doar daca e masochist..deci or sa il traga la depou in 2 luni
    • -6 (10 voturi)    
      Titlu fals (Joi, 26 februarie 2009, 14:16)

      G [anonim] i-a raspuns lui tudor

      Nu o sa o ia. Cu 50 kmh nu ajungi prea departe. In plus, gandeste-te ce inseamna sa ajungi la gara de nord, sa astepti trenul, sa mergi cu drisca pana la balotesti, sa astepti autobuzul, sa mergi cu el la aeroport.

      Daca intr-adevar mergeai de la gara de nord la otopeni era o chestie, asa e o tzeapa ca toate celelalte.
    • +3 (3 voturi)    
      de ce nu? (Joi, 26 februarie 2009, 16:06)

      unu [anonim] i-a raspuns lui tudor

      apropo de comentariul de mai sus... de ce sa cheltui numai 10,20 sau 50 mil euro prin conectarea metroului la liniile CFR-uiui si construirea unei lini de 1 km de cale ferata si un terminal in Otopeni cand se poat face proiecte de 2-3 miliarde de euro pentru conectarea Otopeniului la metrou??? Unde-s multi bani se poate fura mai mult si mai usor...

      Dupa statia Basarab metroul trece exact pe sub liniile de cale ferata care duc la Gara de Nord... cat de greu poate fi sa faci o iesire la suprafata pt metrou? Asa poti duce metroul si in Gara de Nord si la Otopeni...
  • +5 (13 voturi)    
    tare! (Joi, 26 februarie 2009, 14:01)

    Nicky [anonim]

    Au facut un tren care merge la aeroport cu 50 km/h?
    Scuze, nu pana la aeroport, pana intyr-un loc in care te muta in autobuz.....
    In ce tara din Africa s-a intamplat asta, ca nu scrie in articol!
    • +4 (4 voturi)    
      Congo ... (Joi, 26 februarie 2009, 19:42)

      Bibicu [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      ... acolo este tara !!


      Taves bahtalo ROmania !!
    • +1 (1 vot)    
      tren (Sâmbătă, 28 februarie 2009, 1:10)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Nicky

      hmm, progresam, progresam! Si cind te gindesti ca la amaritii aia de chinezi la Shanghai trenul care face transferul spre aeroportul aflat la 30 km face 7 minute si 20 secunde la o viteza de 431 km/h!
      • 0 (0 voturi)    
        uiti un lucru destul de important... (Luni, 2 martie 2009, 17:43)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui gigel

        ...puterea economica a Chinei si potentialul uman,care este de n ori mai mare ca al Romaniei. cu bine
    • 0 (0 voturi)    
      e o solutie de moment... (Luni, 2 martie 2009, 17:40)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Nicky

      ....probabil in timp se va gasi o solutie mai avantajoasa pt. toata lumea,ai putintica rabdare stimabile!
  • +2 (8 voturi)    
    Uimitor (Joi, 26 februarie 2009, 14:09)

    Alin [anonim]

    Auzi dumneata, Mon Cher, in viitorrrrrrrr se va ajunge si la viteze de 80 de km/h pana la Mogosoaia. Valeu, muica, o sa ni se lipeasca falcile de geamuri cand o lua curba la asemenea viteza. Sau, cine stie, pana la '"viitorrrrrr" mai e atat de mult ca eu, care am 30 de ani, n-o sa mai traiesc si n-am de ce sa-mi fac atatea griji.
  • +10 (10 voturi)    
    Veste buna. (Joi, 26 februarie 2009, 14:17)

    AlinN [anonim]

    De cate ori m-am intors din strainatate, m-a adus cu picioarele pe pamant taximetristul ascultator de manele si proferator de injurii. Pe langa asta, mai era si pretul usor exagerat 100RON /drum aeroport-Bucuresti.
    Totusi sunt circumspect, intrucat asa ceva ar fi normalitate. Probabil se va renunta la cursa.
    • 0 (0 voturi)    
      nu se va renunta la cursa,numai daca... (Luni, 2 martie 2009, 17:51)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui AlinN

      ...se vor gasi solutii ,in timp scurt ,ca sa renunte la transbordarea in autobuz. caci romanii sunt destul de comozi ,sau pretentiosi,ca sa accepte un astfel de mijloc de deplasare ,mai ales la un aeroport international. sa le dorim succes si idei multe celor de la CFR.(dar,pe care sa le puna si in practica)
  • +3 (9 voturi)    
    O prostie (Joi, 26 februarie 2009, 14:22)

    Alexandru C [utilizator]

    Voi v-ati plimbat prin lume sa vedeti cum arata trenurile de aeroport, care sunt conditiile de calatorie si unde te lasa ele?

    Acest tren te lasa in halta Balotesti, si pentru ca e halta si nu are peron, cobori cu bagajele in camp de unde iei o rata pana la aeroport.
    Interesant va fi cand ploua. O sa-i poti recunoaste in aeroport foarte usor pe cei ce vin cu trenul pentru ca vor avea pantofii plini de noroi.

    Trebuie terminal in aeroport, cu trenuri speciale directe Otopeni - Gara de nord nu cu trenuri de navetisti.

    Mai bine nu-i dau drumul ca e penibil pentru o tara din UE.
  • +3 (7 voturi)    
    tren-autobuz (Joi, 26 februarie 2009, 14:22)

    Julian [anonim]

    Idiotilor. voi nu puteati sa faceti linie de metrou de tren de ceo mai fi direct pana la aeroport? Sau tara asta se civilizeaza progresiv?
  • 0 (2 voturi)    
    Degeaba (Joi, 26 februarie 2009, 14:24)

    Cetatean [anonim]

    Pana la gara fac 40 minute. De la gara la aeroport 45 minute cu trenul, in total 1h 25 min. Pai nu mai bine iau Taxi-ul? Chiar ma bucuram sa avem si noi un tren, City to Airport si sa nu mai dau bacsis la Taxi, dar pentru ce?
    • +6 (6 voturi)    
      daca ai timp ... macar este ieftin! (Joi, 26 februarie 2009, 15:38)

      gica [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

      Oricum nu am inteles de ce trebuie sa mai opreasca acel tren catre Otopeni si in cele 5-6 statii sau cate mai sunt. Ideea este sa mai piarda inca 10-15 minute prin statii ca poate ajunge lumea prea repede la avion :-))
      • 0 (0 voturi)    
        probabil ca din cei care vor sa calatoreasca.... (Luni, 2 martie 2009, 17:56)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui gica

        ....cu avionul mai stau si in alte parti ale Bucurestiului,decat in zona Garii de Nord. sau pur si simplu ,sa nu fie prea monoton pt. mecanicul acelui vehicul cfr.
    • +1 (1 vot)    
      habar n-ai (Miercuri, 4 martie 2009, 9:24)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui Cetatean

      Tu se pare ca nu ai circulat prea des pe ruta Bucuresti-Otopeni cu masina sau taxiul.
      Daca o faceai, nu mai spuneai bancuri de genul "Pai nu mai bine luam taxiul?".
      Era sa pierd o data si avionul, din cauza ambuteiajelor si blocajelor de circulatie care incep pe la Casa Scanteii (sic!) si se prelungesc pana mult dupa Baneasa. Am facut aproape doua ore pana la Otopeni! Si cum acuma se lucreaza cu spor la pasajul Baneasa, poti considera 1 ora jumate pana la Otopeni o garantie.
      45 Minute cu trenul de la Gara de Nord e absolut OK! Si daca stiu ca merge din ora in ora, e un mijloc sigur.
      Solutia cu trenul pana la Otopeni nu o fi ea solutia perfecta, dar e solutia care s-a putut realiza cel mai rapid, cu investitii minime. Decat sa astept 30 de ani ca sa merg cu metroul pana la Otopeni, prefer sa merg acum alea 45 de minute cu trenul.
  • +4 (4 voturi)    
    foarte bine... (Joi, 26 februarie 2009, 14:28)

    liviu_ [utilizator]

    sper sa-i tina
    si sper sa termine si metrourile care le au in vedere
  • +3 (3 voturi)    
    Nu e cam scump? (Joi, 26 februarie 2009, 14:34)

    Santa Claus [anonim]

    Expresul e 7 lei doua calatorii, daca imi amintesc bine.
  • +4 (6 voturi)    
    din cate stiu (Joi, 26 februarie 2009, 14:34)

    gabi [anonim]

    dupa tre sa mai mergi vreun km prin boscheti pana la aeroport. De peron nici vorba:)
    Calatorie placuta
    • +3 (3 voturi)    
      Mda (Joi, 26 februarie 2009, 15:39)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui gabi

      Gabi, m-ai facut sa rad cu acest comentariu ... :) Parca si vad trupe de oameni cu cizme de cauciuc in gara Nord din Bucuresti pregatiti sa mearga la aeroport si sa se lupte cu boschetii si namolurile, toamna in special.
      Presupun ca aceasta e o masura anti-criza pentru ca dupa aceea or sa trebuiasca mai multe persoane in serviciul de curatenie al aeroportului, avioane etc.
  • +3 (5 voturi)    
    ca in roma (Joi, 26 februarie 2009, 14:40)

    sandu [anonim]

    Asa e este in Roma, din Roma Termine iei trenul catre Fiumicino, e firesca sa fie asa ceva. Vine omul din Pitesti sa ia avionul si trebuie sa treaca pe la taximetristi.
    • +9 (9 voturi)    
      sau nu prea (Joi, 26 februarie 2009, 14:53)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui sandu

      In Fiumicino peronul pt tren catre gara Termine este fix in aeroport. Nu iesi afara, nu te plimbi cu autobuzul, nu trambalezi bagaje de colo-colo. Cobori din tren, te sui pe scara rulanta si pac, in avion.

      D-l Berceanu, gasiti cativa banuti si faceti treaba pana la capat, cu un racord de la Balotesti in aeroport! N-o costa cat autostrada Bechtel...
      • 0 (0 voturi)    
        : (Luni, 2 martie 2009, 17:58)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        -sa speram
  • +5 (5 voturi)    
    noaptea (Joi, 26 februarie 2009, 14:41)

    mamalustefancelmare [utilizator]

    circula si noaptea ?
    • 0 (6 voturi)    
      DA (Joi, 26 februarie 2009, 15:18)

      Mecanicu de serviciu [anonim] i-a raspuns lui mamalustefancelmare

      Cu luna plina. Si cu viteza mai redusa. In curbe mecanicul se da jos si merge pe linga tren sa nu deraieze.
      Auzi tu, s-a modificat linia sa prinda 50 km/h!!!!! Cred ca ati vrut sa spuneti 500 km/h , nu?dar ati mincat un 0.
      ....scoateti stirea ca rid si curcile de noi.....
      • 0 (0 voturi)    
        la cat de proasta este infrastructura feroviara... (Luni, 2 martie 2009, 18:11)

        muky [utilizator] i-a raspuns lui Mecanicu de serviciu

        ...sa stiti ca 50 km/h e o viteza buna(pt. o linie secundara);caci sunt linii principale(numite magistrale)si au restrictii de vit. de 20 km/h sau chiar mai putin.asta e CFR-ul ,"mina de aur" si "vaca de muls"pt. multi "afaceristi",precum Nicolaiciuc,care a delapidat din fondurile CFR-ului,cat nu i-a fost rusine(dar din pacate nu numai el,si din pacate s-au infruptat si altii care si-au deschis firme capusa,care si acum "sug" sume frumusele de la CFR);de aceea a ajuns in halul acesta Calea Ferata Romana(candva ,considerata a doua armata a tarii) PUNCT(
  • -2 (4 voturi)    
    elicopter (Joi, 26 februarie 2009, 15:05)

    Pedagogu [anonim]

    Dar elicopter de la Gara la Otopeni cand se baga?
  • +4 (6 voturi)    
    idee bunicica (Joi, 26 februarie 2009, 15:05)

    next [utilizator]

    sper totusi sa se faca racordul chiar pana la aeroport. atunci ar fi ok si pt bucuresteni nu doar pt cei care vin cu trenul din tara.
  • 0 (4 voturi)    
    lucru romanesc (Joi, 26 februarie 2009, 15:15)

    tsunami [utilizator]

    6 lei de persoana???

    cat e taxiul?
    80 de lei?
    fa biletul de 50 de lei ca aeroportul nu e piata rahova si pune niste trenuri confortabile si rapide de la gara DIRECT in aeroport.

    romania are nevoie de manageri ca altfel o manaca plosnitele!!!

    iei o rata mirosind a urina din gara de nord pana-n triaj, apoi alta din triaj in otopeni, de acolo o caruta sau un autobuz care te intoxica cu gaze arse de motorina, si daca ai norc ajungi numai cu pantalonii patati de noroi si gulerul la camasa negru, in avion.
    asta pentru ce? pentru a mentine un pret de 6 lei???
    cand un bilet de avion depaseste 500 de euro.

    jezes christ, mare prostie in conducerea acestei institutii
    • 0 (0 voturi)    
      la cat spui tu ca ar trebui sa coste (Joi, 26 februarie 2009, 17:39)

      Lili_1024 [utilizator] i-a raspuns lui tsunami

      pleci cu un taxi
  • +3 (3 voturi)    
    Mutupeni vale (Joi, 26 februarie 2009, 15:19)

    bovina modernizata [anonim]

    greu la deal cu boii mici.
    pana o sa mai creasca dumnealor, boii, care urca dealul greu, domnii mei, ar fi mai bine sa facem o panoplie cu toti boii care s-au perindat pe la onor minister . numele acesteia sa fie :
    vitel la poarta noua luminat de o raza de speranta ca, odata cand va creste mare si va ajunge bou, poate o da dumnezeu sa-l strafulgere mintea-i de vitel/bou sa faca pentru muritorii din cireada de rand, linia hibrida de cursa/rata gara de nord- otopeni......
    muuuuu, urmeaza statia mutupeni vale...
  • +1 (5 voturi)    
    Expresul (Joi, 26 februarie 2009, 15:26)

    Geo [anonim]

    RATB 780, gară - aeroport, 3,50 lei. De ce ar lua cineva tren + autobuz cu 6 lei?
    • +7 (7 voturi)    
      Cand (Joi, 26 februarie 2009, 16:00)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui Geo

      ai sa ramai blocat cu expresul ala intr-o intersectie, ai sa vezi de ce.
  • +1 (1 vot)    
    miracol in babilon!!! (Joi, 26 februarie 2009, 15:32)

    ady [anonim]

    la 45 km de autostrada /5 ani..trenul asta e un miracol ..ma asteptam sa vina in 10-20 ani dupa standardele romanesti
  • +2 (2 voturi)    
    titlul este neinspirat (Joi, 26 februarie 2009, 15:44)

    Amsterdamer [anonim]

    ...se poate circula cu trenul de la Gara de Nord pana la Balotesti...ca pana la Otopeni mai mananci o paine in autobuz!
  • -2 (4 voturi)    
    trenul aerului (Joi, 26 februarie 2009, 15:53)

    cdmitroi [anonim]

    Care e scopul acestei curse? Eu il vad inutil. De ce??
    1. Cursa nu te duce pana in aeroport.
    2. E din ora in ora.
    3. Necesita schimbarea mijloacelor de transport.

    Pai ce comfort imi ofera aceasta linie? Ajung la gara, iau bagaju (bagajele) in brate, le tarai pana la tren, ma lupt cu ele in tren, le ridic de-mi rup spatele....apoi dupa 30-40 min, iar incep ordine inversa, reiau operatiile de mai sus la urcarea in otobuz, alte 10-15 min, apoi..revers...si intr-un final ajung la ghiseul de check-in transpirat, obosit, plin de spume....
    Pentru ce???? Un taxi costa, din cel mai indepartat colt al bucurestiului, cca 25-30 de lei, timp traseu o ora din fata casei pana la otopeni si...nu fac fitness cu bagaju, nu ma enervez, nu ma tarai prin 3-4 mijloace de transport, nu stau prin frig (iarna)dupa ele (posibil sa aiba si intarziere)...la 2-3 plecari pe an cu havionu de la cotzopeni chiar nu vad rostu.
    Si pe langa toate neajunsurile ma mai inghesui prin tren cu toti babuinii din zonele limitrofe, pentru ca trebuie sa recunoastem ca babuinii vor merge cu trenu aerului.

    Mama lor de idioti.
    Da, as fi deacord cu ei, dar sa creeze conditii civilizate de transpot al bagajelor, sa duca linia pana in aeroport...iar ne scot astia ochii cu tampenii dambovitente???

    cdmitroi-antitren-avion
    • 0 (0 voturi)    
      de pe ce planeta vii omule? (Joi, 26 februarie 2009, 16:39)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui cdmitroi

      daca gasesti un taxi sa te duca cu 30 lei de la OTP la unirii ma dau peste cap de 3 ori
      • -1 (3 voturi)    
        Am fost eu... (Joi, 26 februarie 2009, 17:03)

        miculgigant [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Am fost eu cu Cristaxi... Am facut comanda si, de la Piata Domenii la Otopeni, mi-a luat 26 RON.
        • 0 (0 voturi)    
          Unuia care (Joi, 26 februarie 2009, 20:08)

          soferul [utilizator] i-a raspuns lui miculgigant

          nu vorbeste limba romana, i-ar fi luat tot atat?
        • 0 (0 voturi)    
          ALA CRED CA S-A INSELAT... (Luni, 2 martie 2009, 18:16)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui miculgigant

          ...dute cauta-l repede ,si da-i diferenta ,ca o sa te blastame tata viata lui. succes
  • 0 (0 voturi)    
    ruta gara de nord-otopeni (Joi, 26 februarie 2009, 16:20)

    Heinz Szegedi [anonim]

    in sfirsit putina lumina in trasnsportul bucurestean.......dar cind se va putea spune acelasi lucru si despre Airport Baneasa: aici toate lichelele asreapta (ca hiyenele in desert), in costum de taximetrist, sa-i / pe turistii, naivi si prosti, care soaesc si vor sa calatoreasca mai departe ....de plida la Gara de Nord....sau in alte parti ale tarii.....
  • +1 (1 vot)    
    Solutie (Joi, 26 februarie 2009, 16:30)

    Abraxas [anonim]

    http://ter-bucuresti.blogspot.com/
  • 0 (0 voturi)    
    Gara de nord - Otopeni (Joi, 26 februarie 2009, 16:33)

    Cristina [anonim]

    Este foarte buna initiativa de a avea legatura Gara de Nord - Aeroport, avand in vedere ca in toata lumea exista legaturi direct de la terminale. In final totusi nu cred ca este solutia cea mai buna ... asteptam noi propuneri ... poate in 50 de ani o sa ajungem si noi la standarde europene.
  • +2 (4 voturi)    
    ce porcarie!! (Joi, 26 februarie 2009, 16:57)

    marius [anonim]

    Da, e minunat! ce idee geniala! adica faci min 2 ore (daca stai langa gara) pana la aeroport, schimbi un metrou, un tren, un bus cu bagajele in brate, mergi in mizeria de trenuri de la CFR cu taranu , cu gaina, cu tiganeii langa tine, si asta in cel mai optimist scenariu. Cat de bou poti sa fii ca sa gandesti un plan ca asta?
    frate nu era mai simplu, mai putin costisitor sa ridici monopolul detinut de firma de taxiuri care activeaza in zona aeroportului si care stabileste tarifele la nesimtire dupa bunul plac? Pai nu.. Nu era mai simplu. ca trebuia sa dai spaga inapoi....
  • 0 (2 voturi)    
    Sa speram... (Joi, 26 februarie 2009, 16:59)

    Eu [anonim]

    Avand in vedere ca orice capitala care se respecta... si nu numai are un mijloc foarte bine pus la punct de transport pentru aeroport, in afara de TAXI... este o decizie binevenita. Este adevarat ca odata pe ora este destul de rar.. este adevarat ca circuitul este destul de greoi, dar... ESTE UN INCEPUT. Sa speram ca va functiona.
  • +2 (4 voturi)    
    Tren gara de nord-balotesti-aeroport otopeni. (Joi, 26 februarie 2009, 17:01)

    Danut D Deleanu [utilizator]

    Inceputul e intodeauna greu.Mintea romanului de pe urma ! Sa vedeti scandal la soferii de taxi.E loc de mai bine.DDD
  • +2 (2 voturi)    
    Palpitant (Joi, 26 februarie 2009, 17:07)

    v.. [anonim]

    Deci sa zic ca vin eu cu trenu de la Mizil... schimb in Gara de Nord... apoi iau un autocar... si ajung la Otopeni... hai ca ar fi mers si o caruta asa pe ultima suta de metri.. ptr turistii straini ar fi fost ceva unic..
  • 0 (2 voturi)    
    orarul (Joi, 26 februarie 2009, 17:46)

    monica [anonim]

    stirea nu e completa: care va fi orarul acestor rute?
  • +1 (1 vot)    
    INSULTA (Joi, 26 februarie 2009, 19:10)

    Clip [anonim]

    PENIBIL! Astia ne trateaza ca si cand am trai cu 50 de ani in urma! Auzi la ei: o tartareata de tren pana in nu's ce halta iar de acolo cu niste tartarete de autobuze. Aica eu sa-mi tarai bagajul si copilul prin toate noroiaele si printre toti ciorditorii. Nu, merci!

    Idiotilor de carmuitori: uitati-va la tarile civilizate ce mijloace de transport au sa lege aeroportul de oras!

    Niste imbecili! Ne prostesc pe fata! Ne insulta!
  • -1 (1 vot)    
    dar invers? (Joi, 26 februarie 2009, 19:57)

    elia [anonim]

    ...de la otopeni in bucuresti ? e acceasi mafie cu taxi_urile...pe cand si solutia invers?
  • +4 (4 voturi)    
    Dezbatere publica (Joi, 26 februarie 2009, 22:03)

    Vasile [anonim]

    As ruga pe redactorii de la Hotnews sa deschida o dezbatere pe aceasta tema, inclusiv pe cat posibil si prin invitarea domnului Berceanu la sediul Hotnews (stiu ca organizati astfel de intalniri).
    Inteleg ca, pentru ca acest traseu sa fie complet ar mai trebui terminal/statie la aeroportul Otopeni si circa 1.2 km de cale ferata. Cred ca ar fi util de discutat acest aspect cu domnul ministru, intrucat costurile si durata de realizare ar trebui sa fie foarte mici pe aceasta varianta.
    • +3 (3 voturi)    
      Buna idee (Vineri, 27 februarie 2009, 10:05)

      same.dan [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

      O idee f buna. Si sa bage trenuri noaptea.
  • +1 (1 vot)    
    Tren-d (Vineri, 27 februarie 2009, 13:04)

    Un om [anonim]

    Ideea ar fi sa poti sa ajungi la avion in timp.
    Ori eu nu vad strainii inghesuindu-se in acest tren printre papornite.
    Solutia gasita este de secolul 19.
    Bravos natiune !
  • 0 (0 voturi)    
    Penibil pana la absolut! (Vineri, 27 februarie 2009, 13:39)

    Anonim [anonim]

    Penibil pana la absolut!
  • +1 (1 vot)    
    Transport pe calea ferata la Otopeni (Vineri, 27 februarie 2009, 15:01)

    DAN CIOLAC [anonim]

    Solutia gasita nu are nici un sens!In plus se schimba mereu datele problemei.Initial oficialii din Ministerul Transporturilor au precizat ca acest tren va servi EXCLUSIV transportului la Aeroport, FARA statii intermediare si deci fara trafic local.Acum se vorbeste de mai multe opriri pentru navetisti , ceea ce deturneaza scopul initial al proiectului.Apoi este vorba de ideea transbordarii pasagerilor, cu bagajele aferente, in plin camp din tren in autobuz si vice-versa, care va provoca sigur indepartarea pasagerilor de aceasta varianta.Logic , practic, civilizat , economic este sa se actioneze rapid pentru continuarea liniei ferate , pe cei 1,2 km, de la Balotesti pana in fata Aeroportului, unde inca exista spatiu pentu un terminal demn de prima poarta aeriana a Romaniei!Aceasta lucrare este infinit mai ieftina decat utopicul proiect de metrou Bucuresti - Otopeni,mai usor de realizat, dureaza mult mai putin sa fie finalizata si in final realizeaza si conectarea cu reteaua de metrou, la Statia Gara de Nord.Mass-media trebuie sa sustina aceasta idee si sa provoace factorii responsabili la dezbateri pe acest subiect!Vorbim de criza dar propunem solutii foarte costisitoare, cu efecte indoielnice , intr-un viitor foarte indepartat, in loc sa rezolvam Acum problema!


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică