Edilii Capitalei au aprobat un turn de 110 metri, intr-o zona cu inaltimea permisa de doar 20 de metri 

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 7 decembrie 2008, 17:46 Actualitate | Esenţial

Comisia Tehnica de Urbanism si Amenajarea Teritoriului (CTUAT), numita de primarul general Sorin Oprescu, a aprobat construirea unui bloc turn de 110 metri, intr-o zona din cartierul Timpuri Noi unde, conform Planului Urbanistic General (PUG), inaltimea maxima a cladirilor este de doar 20 de metri, relateaza NewsIn.

Practic, cu acordul primarului general, al arhitectului-sef al Capitalei si al CTUAT se da liber construirii celei mai inalte cladiri din Bucuresti, incalcandu-se una dintre promisiunile lui Oprescu de a nu se mai modifica PUG conform unor interese particulare.

“Eu pot doar sa va asigur ca noua Comisie Tehnica de Urbanism si Amenajare a Teritoriului, actualul arhitect-sef, Gheorghe Patrascu, si eu, in calitate de primar general, vom veghea ca, de acum inainte, PUZ-urile sa nu mai modifice Planul Urbanistic General in functie de interese personale si strict financiare, ci numai daca interesul orasului si al comunitatii o cere”, declara, recent, Oprescu.

Constructorul cladirii, confruntat cu mari probleme economice

Planul urbanistic zonal (PUZ) aprobat de edili reglementeaza o suprafata de peste 54.000 de metri patrati in zona Splaiul Unirii, in apropierea Uzinelor Timpuri Noi. Beneficiarul acestui PUZ este societatea comerciala Timpuri Noi, care obtine astfel dreptul sa contruiasca aici imobile de birouri, servicii si locuinte, printre care si blocul turn de 110 metri. Acesta societate a primit aviz favorabil de construire si din partea Ministerului Culturii, cu toate ca trebuie sa demoleze un imobil aflat pe lista monumentelor istorice si sa modifice alte doua constructii, de asemenea monumente istorice. Pentru a putea darama in zona repectiva, cladirile vor fi declasate.

Initial, proiectul presupunea cladiri de nu mai putin de 162 metri in zona, asa cum arata avizele de la Autoritatea Aeronatica si de la Ministerul Dezvoltatii. Avizul de la autoritate a fost dat de controversatul Florea Geica, schimbat intre timp din functie, iar cel de la Ministerul Dezvoltarii are semnatura directorului general de atunci (6 mai 2008), Gheorghe Patrascu, nimeni altul decat actualul arhitect-sef al Capitalei.

Societatea Timpuri Noi, controlata in proportie de 73,64% de asociatia salariatilor si de SIF Muntenia (21,95%), se confrunta cu mari probleme economice. In 2007, societatea avea datorii de 46,65 milioane lei si o pierdere neta de 6,73 milioane lei, iar anul acesta impotriva ei s-a deschis proces de insolventa, pentru recuperarea unor datorii de catre terti.

Avize favorabile si pentru alte cladiri-turn

PUZ-ul ce reglementeaza blocul turn de 110 metri nu este singurul care ar urma sa fie supus la vot in Consiliul General al Muncipiului Bucuresti (CGMB). Tot un turn de 110 metri, cu 27 etaje, va aparea la intersectia dintre Calea Plevenei si Soseaua Orhideelor. Turnul a primit aviz favorabil pe 3 octombrie, cand functiona fosta comisie de urbanism. Un alt PUZ girat de acea comisie permite ca, la intersectia strazilor Nicolae Caranfil si Alex Serbanescu, sa fie ridicate cladiri de 20 etaje, cu inaltimea maxima de 80 metri.
 
Consilierii generali ai Capitalei au aprobat, la sfarsitul lunii noiembrie, trei planuri urbanistice zonale (PUZ), care dau unda verde construirii a trei blocuri turn, printre care unul de 90 de metri. Acesta din urma va avea 26 de etaje si va fi construit in sectorul 3, pe bulevardul Basarabiei. Al doilea PUZ permite construirea unei cladiri de 16 etaje si inaltimea de 54,5 metri, pe soseaua Panduri. Tot o cladire inalta va aparea in centrul Capitalei, pe strada Emil Pangrati. Aceasta va avea opt etaje si 32 de metri inaltime.

Zonele din Capitala potrivite pentru construirea de cladiri inalte

In prezent, cea mai inalta cladire din Bucuresti, functionala pe toate nivelurile, este hotelul Intercontinental, care masoara 86 de metri, urmat de Casa Presei Libere si de Palatul Parlamentului, fara a lua in calcul antenele de pe prima si, respectiv, colina pe care este construita cea de-a doua. Dintre cladirile construite dupa 1990, cea mai inalta este sediul BRD din Piata Victoriei, care are 79 de metri.

Potrivit unui studiu al catedrei de Urbanism a Universitatii de Arhitectura "Ion Mincu", zonele potrivite pentru construirea de cladiri inalte sunt Palatul Parlamentului, Casei Presei Libere, Academia Militara, zona ce marcheaza cornisa Dambovitei pe partea de sud a Bucurestiului, Parcul Izvor, Piata Victoriei si Piata Charles de Gaulle.

Construirea cladirilor de tip turn, cu regim mare de inaltime, reprezinta unul dintre motivele frecventelor controverse privind dezvoltarea haotica si neuniforma a Capitalei din punct de vedere arhitectural si urbanistic.























VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

5311 vizualizari

  • -10 (14 voturi)    
    criza (Duminică, 7 decembrie 2008, 18:35)

    De Raket [anonim]

    voi nu ati auzit de criza ? ce conteaza unde si cum se construieste atata timp cat se construieste !!!
    • +5 (5 voturi)    
      ai vizitat vreodata Viena, Praga, Paris, Budapesta (Luni, 8 decembrie 2008, 0:00)

      sempere [anonim] i-a raspuns lui De Raket

      ...ai fi vazut ca exista un concept arhitectonic unitar de la zona la zona, ca nu exista o cladire de sticla de 20 de etaje langa o biserica armeneasca din sec 19, langa case boieresti, vis-a-vis de un hotel kitsch galben tipator.

      In plus cladirile foarte inalte in zone deja aglomerate fac sa colapseze circulatia rutiera in zona respectiva in momentul in care devin functionale.
      • +1 (1 vot)    
        Ba exista ! (Luni, 8 decembrie 2008, 12:14)

        giga [anonim] i-a raspuns lui sempere

        Nu ca as fi de acord cu asta, dar in Viena am vazut chiar pe strada muzeelor (daca nu ma insel) un bloc plomba cu fatada de sticla. Si acolo arata ingrozitor. Imbecili sunt peste tot, nu avem exclusivitate.
      • 0 (0 voturi)    
        conservator (Luni, 8 decembrie 2008, 12:34)

        io [anonim] i-a raspuns lui sempere

        Da' de Londra ai auzit, unde este celebrul turn in forma de ou de sticla in mijlocul cladirilor vechi ?
        Da' de New York, Chicago, ai auzit ?
        • +2 (2 voturi)    
          concepte arhitecturale (Luni, 8 decembrie 2008, 15:53)

          sempere [anonim] i-a raspuns lui io

          ...e vorba de concepte arhitecturale care dau armonie si calitate spatiului urban.
          New York e un oras al turnurilor de sticla. La fel Tokyo si multe altele.
          La Viena turnurile de sticla isi au zonele lor (poate cu exceptiile spuse de giga).
          La noi, amalgamul de stiluri e grotesc.
  • +15 (17 voturi)    
    Nu mai critica antenele lui felix actiunile ? (Duminică, 7 decembrie 2008, 18:39)

    Popescu [anonim]

    In camapanie promitea: -75 000 apartamente -infrastructra -reducerea poluarii -parcuri Cum ai ncpeut campania de pana acum: Recapitulare: - a schimbat 1000 de oameni - petrecerea de 20 21 sept 2008(cost 7 mil euro...numai bryan adams cost 500 000 euro) [Citeste] - palmieri 30 000 euro - demolari de "senzatie" un chiosc in parcul herastrau ! -mai nou milioane de euro pt mosi craciuni ! nene oprescule nu poti sa te distrezi in bucurestiul acesta fara infrastructura si cu poluarea actuala ! Nu credeam ca o s aincep sa il regret pe videanu....ala chiar a facut ceva... in ritmul asta oprescu cheltuieste toti banii aiurea !!!!
  • +12 (12 voturi)    
    Deja!? (Duminică, 7 decembrie 2008, 18:41)

    Urban [anonim]

    Dom primar a promis ca supune discutiei publice aceste proiecte. Eu n-am putut sa accesez, locul de dat cu parerea. Inteleg ca suntem pe cale sa avem inca patru ani de tapa! Sfanta spanga functioneaza in continuare ( ce ne asteptam de la un doctoras).
    Iar Co(i)nsiliul General - in continuare o gasca de vagabonzi, plini de interese - uitativa la WCv urile lor.
    • 0 (0 voturi)    
      consiliu (Luni, 8 decembrie 2008, 11:25)

      zorro [anonim] i-a raspuns lui Urban

      atentie: consiliul general este majoritar pdl + png.
      chiar, oprescu de partea carui partid e?
  • +8 (12 voturi)    
    si incepe... (Duminică, 7 decembrie 2008, 18:51)

    mozzy [anonim]

    o noua era a hotiei legalizate in bucuresti. Tov. oprescu s-a pus pe treaba, in stil vanghelie: circ si luminite pentru prostime si furt si smen pentru gasca.
    Crdeam ca cei care l-au votat au observat la el ceva ce mi-a scapat mie; se pare ca doar au fost pacaliti inca odata. Si uite asa, bucurestenii se vor mai uita 4 ani cum sunt furati pe fata, in tim ce traficul va fi din ce in ce mai aglomerat si transportul in comun de nefolosit.
    traiasca psd! traiasca primarul iubit!
    • +1 (1 vot)    
      stai ca urmeaza autostrada (Marţi, 9 decembrie 2008, 10:52)

      un roman [anonim] i-a raspuns lui mozzy

      Stai asa ca urmeaza autostrada aia suspentata care va trece pe deasupra cladirii de 110 metri.
  • +13 (13 voturi)    
    Bravo!!! (Duminică, 7 decembrie 2008, 18:56)

    Anna [anonim]

    Minunat.

    Pe langa faptul ca sunt urate, distrug peisajul urban, se demoleaza cladiri istorice etc., mai apar si alte probleme:

    1. daca faci o cladire in care vor lucra 5000 de oameni, ar trebui sa-ti faci calculul ca traficul in zona creste cu peste 10000 de vehicule pe zi, desi si acum e insuportabil in zonele unde se fac constructiile astea noi
    2. nici una dintre cladirile nou construite nu are suficiente locuri de parcare; pt o firma cu 50 de angajati, de ex., in blocul de langa Armeneasca, sunt 4 locuri de parcare in subsol. Restul parcheaza pe stradutele din zona, gatuind si mai tare traficul
    3. cladirile de peste 11 etaje in Bucuresti practic nu pot fi garantate la cutremur, din cauza solului nisipos instabil, indiferent cat de bine ar fi ele construite
    4. cladirile f inalte sunt, guess what, si foarte grele. Iar panza freatica in Bucuresti e f aproape de suprafata. De ex., de cand s-a construit pe la mijlocul anilor '90 cladirea Bancorex, din cauza greutatii cladirii apa din panza freatica s-a ridicat, inundand subsolurile CEC, Muzeului, cladirii Bancorex. Nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla cu cladirile aproape de Dambovita
    5. Cum mai stam cu densitatea spatiului verde? Daca defrisezi 1 arbore trebuie sa pui 4 in loc (sau 8 daca taierea s-a facut fara autorizatie), si nu la mama dracului afara din Bucuresti ci in oras. Cati copaci se taie pt cladirile astea si unde sunt plantati puietii?
    • -11 (13 voturi)    
      ce mentalitate (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:34)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Anna

      ...cu mentalitatea asta nu evoluam deloc..

      chestii ca "3. cladirile de peste 11 etaje in Bucuresti practic nu pot fi garantate la cutremur, din cauza solului nisipos instabil, indiferent cat de bine ar fi ele construite"....sunt doar pentru cei ce cred ca Dacia e cea mai buna pt ca se fabrica in Romania...

      mai pune mana pe o carte sau mai vezi si tu cum se construieste o cladire inalta....indiferent ca e sol nisipos sau stancos...sau alta compozitie...

      alo....lumea evolueaza....

      iar asta cu ..apropierea de Dambovita...chiar te da de gol ca nu ai aflat ca nu suntem singuri pe glos....mai sunt si alte tari....in care traiesc oameni ..care - ghici? ..construiesc in conditi mult mai aspre decat avem in Bucuresti...
      • +5 (5 voturi)    
        RE: ce mentalitate (Duminică, 7 decembrie 2008, 21:37)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Oamenii aia construiesc in conditii mult mai aspre fiindca nu au unde construi in alta parte (doar nu extinzi cartierul pana in mijlocul oceanului... inca).

        Lumea evolueaza, se gandeste la confort. Fraierii se uita la mostrul de beton si se minuneaza: oau, ce modern!
      • +2 (2 voturi)    
        dar nu ca in Bucuresti! :-p (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:33)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Nu construiesc ca in Bucuresti - construiesc RESPECTAND PUG!!!

        Iar PUG este facut conform unor STUDII, nu "dupa ureche", cum se fac modificarile la noi!!!
    • 0 (0 voturi)    
      corect! (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:31)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Anna

      Inclusiv cu panza freatica.
      Apropo: aceeasi problema, cu panza freatica, exista si in cazul blocului construit pe Victoriei, aproape de intersectia cu strada pe care trece troleibuzul 79 - acolo a aparut un izvor subteran pe care au trebuit sa-l "neutralizeze" - guess what! Ghiciti UNDE se va duce apa aia, care nu mai poate sa circule pe unde circula ea, normal!
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo, BRAVO (Luni, 8 decembrie 2008, 9:13)

      NRDobrogea [anonim] i-a raspuns lui Anna

      Argumentele foarte valabile sunt copiate in proportie de 100% din parerea pe care Eco-Civica a emis-o cu privire la unul din proiectele trecute prin CTUAT. Poate ca ar fi fost normal sa pomeniti sursa si eventual sa fiti de acord cu ea...Altfel miroase a necinste !
    • 0 (2 voturi)    
      prostii (Luni, 8 decembrie 2008, 12:40)

      io [anonim] i-a raspuns lui Anna

      Cea mai inalta cladire din lume la ora actuala este in Taipei. Este o zona foarte seismica, cutremure peste 5 pe scara Richter cam o data la 5 ani asa, sol moale si prost, exact ca in Bucuresti, si in plus expusa la taifunuri si vanturi foarte puternice de cel putin 2 ori pe an.
      Si e bine mersi, a trecut si cateva cutremure, unul, destul de puternic chiar cand se afla inca in faza de constructie. Totul depinde de cat de adanca si cum se face fundatia, poate fi solul cat de nisipos vrei.
      Asa ca sa stii ca tehnologia a mai evoluat de pe vremea lui Ceasca, mai lasati placa mioritica cu solul nisipos din cauza caruia nu mai putem face nimic.
      • 0 (2 voturi)    
        asta ziceam zi eu ... (Luni, 8 decembrie 2008, 14:17)

        titirica [utilizator] i-a raspuns lui io

        ..si am luat la minus-uri de nu ma vad...

        doar am zis ca panza freatica si solul nisipos nu sunt o problema in calea ridicarii unor cladiri inalte...si a sarit lumea ca am interese de grup/partid/galaxie..etc...

        multi oameni frustrati care nu vaor sa vada dincolo de ochelarii de cal...
      • 0 (0 voturi)    
        Pui problema gresit (Luni, 8 decembrie 2008, 17:45)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui io

        Nu este vorba ca nu se poate face, ci ca modul in care se face va duce la rezultate oribile.

        Nu cred ca se opune nimeni construirii unui cartier de zgarie nori in afara orasului, alaturi de o infrastructura adecvata.
      • 0 (0 voturi)    
        Turnuri (Marţi, 9 decembrie 2008, 9:18)

        Georgeta Barbalata [anonim] i-a raspuns lui io

        Cred ca ar fi mai bine sa studiezi zona.
        N-as zice ca zona este nisipoasa. Si in plus acolo toata zona este ocupata de asemenea cladiri, nu sunt in jur cladiri vechi si alte cele.
        Uita-te ce este in Bucuresti, langa cladirea CEC si Ministerul de Interne niste bijuterii arhitecturale am trantit o cladire inalta si din sticla. Parca vezi un scuipat pe geam.
        Dar pana la urma parafrazandul pe Badea ,, Traim in Romania si asta ne ocupa prea mult timp si viata noastra eset totusi scurta"
  • +7 (11 voturi)    
    Oprescu, o cacealma pesedista!!! (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:00)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Dupa ce a blocat toate proiectele lui Videanu, caricatura de Oprescu incepe sa lucreze in stil PSD-ist, cu 10% comision. Maimuta asta are impresia ca noi suntem fraieri si nu vedem ca tot ceea ce face este impotriva bucurestenilor. Iata ca desi s-a plimbat cu marele petro-liberal Crin Antonescu de mana, asta nu l-a ajutat pe acesta care a pierdut la scor in fieful lui Chiliman in fata lui Ionut Popescu care nu a avut nici un panou electoral!!! Oprescule, esti penibil si patetic nene! Pleaca, nu avem nevoie de alti 4 ani ca intre 2001 si 2004 cand nu s-a facut nimic in Bucuresti datorita PSD!!! TU FACI LA FEL ACUM, AI BLOCAT BUCURESTIUL, E TRAFICUL INFERNAL!!!
    • -1 (3 voturi)    
      mai las-o, cu Videanu! (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:28)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      "Trafic infernal" era de pe vremea LUI - si din cauza proiectelor aprobate de EL!!!

      Bine, macar, ca n-a reusit sa le faca pe toate!
      • +2 (2 voturi)    
        preferi sa stai in gropi? (Luni, 8 decembrie 2008, 8:41)

        Nicu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Ba bine ca s-au reabilitat strazile. Acum pot sa merg fara sa mai privesc pe unde calc, ca sa nu-mi rup piciorul.
        Bravo lui Videanu pentru asfaltari.La el a fopst "paine", la Oprescu este "circ"
      • +4 (4 voturi)    
        Ignoranta (Luni, 8 decembrie 2008, 10:51)

        Vasile [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Asta cu blocajul e normal. Atatia zeci de ani nu s-a facut mai nimic in Bucuresti. E normal cand se fac lucrari de anvergura sa fie traficul dat peste cap. E singura sansa sa te poti dezvolta la standardul european impus pentru o capitala. Ultimii 2 primari au avut niste planrui de dezvoltare f normale. Pacat ca sunt o gramada de ignoranti care nu inteleg ca asa trebuie procedat.
        Apropo, Codruta N., tu ai fost prin vreo capitala de prin exteriorul Romaniei. Tu ai vazut ce infrastructuri sunt pe acolo? Alea s-au facut tot asa cu sacrificii.
        Remarca ta ma trimite cu gandul la analogia urmatoare: o boala care avanseaza incet dar sigur, daca faci tratamentul vei avea niste reactii puternic adverse pe moment dar te vei vindeca. Tu ce alegi?

        Multumesc.
  • +8 (10 voturi)    
    oprescu (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:04)

    adrian [anonim]

    Aveti rabdare. Pana acum impostorul Oprescu, impostor ca politician si ca "medic", nu a facut decat sa demonstreze ca bucurestenii sunt sensibili la caterinca ieftina, sub 2 bani, a golanului securist ajuns doctoras pe vremea lui ceausescu. Vrea 12 ani la primarie, poate in acest timp termina pasajul de la universitate, de la basarab si alte chestii. Nu va faceti iluzii!!! In afara de cateva bancuri stupide, care il caracterizeaza, dat fiind mahalaua Primaverii in care a locuit, loaza securista este un ratat si un incapabil care va duce orasul la ruina. Mult succes odrasla securista, dar imi este rusine ca eu, un bucurestean nascut si trait aici trebuie sa suport ironiile oricarui provincial care are are parte de un primar adevarat!
    • +4 (4 voturi)    
      planurile sunt facure (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:24)

      Nicu [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Care 12 la peimarie? El va fi propunerea PNL-PSD+PC pentru functia de presedinte al Romaniei!!!Nu vedeti si cu negocierile de guvern?
      patricu a zis:opozitie, Iliescu a zis opozitie si cele doua partide cer cu nonsalanta premierul, ca sa nu li se dea si sa intre in opozitie.Adica"halim Basescu' Acesta este strigatul de lupta in 2009. Si toate au inceput cu sarbatorile de iarna la Bucuresti.S-au blocat strazi,dar presa nici nu vede. Daca era Videanu, mam,mama ce de reportaje si declaratii ca ne-au gatuit in circulatie!!!
  • +8 (8 voturi)    
    si este doar inceputul (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:08)

    suca [anonim]

    s-a terminat campania, au dat drumul la tunuri. cine se baga sa tina statistica? :)

    acum se vede de ce a schimbat arhitectul sef... ca sa-si puna omul lui si sa traga tunuri marca psd.
    oprescu a castigat si nici acu nu crede ce i s-a intamplat. stie ca al doilea mandat nu-l mai pupa asa ca trage si el cat poate.
    o sa facem diferenta declaratiilor de avere dupa 4 ani si vom vedea :)
  • +3 (5 voturi)    
    la fel (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:19)

    manolo [utilizator]

    Inca nu v-ati prins? TOTI sint la fel. TOTI!!!
  • -3 (7 voturi)    
    valoarea opozitiei (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:30)

    atreus [anonim]

    eu sunt pentru construirea de turnuri, orasele mai trebuie sa se dezvolte si pe verticala. De asemenea planurile urbanistice mai pot fi schimbate, totul evolueaza. As vrea sa aflu mai multe despre proiect inainte de a critica ceva ce la prima vedere pare bun. Oricum inca nu sunt destul de inalte, mai e de lucru... Oare cand vom invata sa recunoastem si calitatile celor din opozitie, oricare ar fi ea?
    • +1 (3 voturi)    
      sa faca turnuri! (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:26)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui atreus

      Dar in ALTA PARTE!!!

      Sa faca turnuri acolo unde se potrivesc - NU unde distrug "viata" orasului!

      Sa-mi zici tu mie ce "viata" ai vazut seara dupa ora 8 in zone cu turnuri pt. birouri - si sa-mi mai zici si CUM arata ziua traficul (si masinile parcate) catre astfel de porcarii!!!
  • +2 (6 voturi)    
    oprescu securescu (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:33)

    ups [anonim]

    bai fratilor, oprescu e fiu de general de securiatte si deasemenea si el e tot cu grad
    apropiatii il caracterizeaza ca un tip istetel, dar genul golan si mistocar.
    el nu o sa faca nimic din ce a promis bucurestenilor, ci doar ce a promis celor care l-au ssustinut ! partea proasta pt el e ca isi va frange gatul, pt ca deja ilegalitatile lui sunt evidente !
    si ce va face ? se va victimiza...basescu, dna-ul...poezia lui nastase !
    bucurestenii se vor convinge curand !
    mi-aduc aminte ca se duce ain campanie cu vanghelie prin ferentari sa o sustina pe alt pui de comunist, oana mizil...care era numai miere in promisiuni , ca sa aflam acum ca bunicul paul niculescu-mizil a murit intr-un azil de batrani ! asta sunt puii de comunisti si securisti ! GARANTAT VAMGHELIE !
  • +6 (6 voturi)    
    oprescu (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:44)

    Luca Petre [anonim]

    Pana acu' continua proiectele lu' Videanu ca tot a fost un primar slab. Apoi probabil ca le va suspenda in loc de autostrazi. Lansari de proiecte? Ce-i ala proiect? Eu de acasa am invatat ca cizmarul nu e pantofar. Asa ca medicul nu are cum sa stie cum se face un proiect darmi-te sa-l pui in aplicare. si mai e ceva. Una e sa manageriezi un spital cand ai spate (PSD) si alta e sa gandesti macro.
  • 0 (2 voturi)    
    si cu ce resurse? (Duminică, 7 decembrie 2008, 19:59)

    gimini [utilizator]

    Ok, au dat aprobarea. Si cu ce resurse se vor ridica? Constructia unui turn costa zeci de milioane de euro. Sa-i vad eu, in plina criza financiara, de unde vor face rost de bani. Deja e o problema cu toate spatiile de birouri din Bucuresti in curs de finalizare, ca nu e nimeni sa le inchirieze.

    Pot sa pun pariu cu oricine cu 60% din turnuri nu se vor face niciodata.
    • +2 (2 voturi)    
      dar nu e nevoie sa construiasca nimic (Duminică, 7 decembrie 2008, 21:58)

      je [anonim] i-a raspuns lui gimini

      e suficient ca prin zona sa treaca autostrada suspendata, iar la expropriere bucuresteanu v-a plati contravaloarea turnului, celui care detine terenul.

      P.S. Fizic nimic nu se va intampla pe teren...nici autostrada, nici turn....dar semanatura....aia genereaza banul. Sper ca ai inteles.
    • +4 (4 voturi)    
      ideea nu e asta!!! (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:20)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      Ideea e ca s-a DAT o aprobare - care NU trebuia sa se dea!!!

      Si, daca astia n-au bani acum - care-i chestia? Garantezi ca nu vor avea bani pe viitor? sau ca n-or sa vina altii cu bani???

      Nu muta problema la finantele "dezvoltatorului"! Problema e la aceia care AU DAT APROBAREA!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Ha Ha Ha (Duminică, 7 decembrie 2008, 20:23)

    Weather [anonim]

    Si voi chiar ati crezut ce o promis pionul asta amarit ???
  • 0 (0 voturi)    
    ce naivi sunteti (Duminică, 7 decembrie 2008, 20:43)

    matrix [anonim]

    chiar si acum dupa atatia ani ati ramas atat de naivi. Nimeni nu si-a mai respectat promisiunile dupa ce a castigat alegerile.
  • 0 (0 voturi)    
    Modest (Duminică, 7 decembrie 2008, 21:34)

    euro [anonim]

    Polonozii construiesc actualmente cea mai inalta cladire din Europa, cu 280 m. inaltime. Pana in prezent cea mai inalta cladire este Commerzbank din Frankfurt cu 259 m. Tot la Varsovia in zona centrala se afla in constructie 41 de zgarie-nori. Este deocamdata doar planificata o cladire de 350 m. inaltime pentru linia de hoteluri Orbis.
    Deci 110 m. in Bucuresti este cel putin modest.
    • +3 (3 voturi)    
      n-are nic o legatura!!! (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:23)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui euro

      Aceia au construit unde au considerat ei necesar sa construiasca, si probabil unde le permitea PUG!

      Aici este vorba despre MODIFICAREA PUG!!! Si despre declasarea unor monumente istorice!!!
      De parca am avea asa multe!!!

      N-au decat sa faca turnul ala de 100 m - dar sa-l faca in ALTA PARTE - dincolo de Centura - sau intrun spatiu pentru care sa existe PUG pentru cladiri de birouri de peste 100 m!!!
  • +7 (7 voturi)    
    daca nu v-ati dus la vot... (Duminică, 7 decembrie 2008, 21:37)

    andrei [anonim]

    sunt curios cati dintre cei care comenteaza acum au fost la vot. probabil 40 la suta, ca la alegeri. restul de 60 la suta nu au dreptul sa deschida gura! daca nu v-ati deranjat sa va duceti sa il impiedicati pe impostor, cum bine ziceti, sa ajunga primar, sa traiti in haznaua asta pe care ne-o creaza zi de zi domn "doctor".
    • +2 (2 voturi)    
      Ai dreptate! (Luni, 8 decembrie 2008, 10:29)

      Tom Macaragiu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Nu mi-a venit sa cred rezultatul alegerilor locale. Nu am putut sa cred ca gunoiul asta securist a castigat primaria. Asta pentru ca sunt foarte putini oameni care mai gandesc logic, rational.
      Majoritatea celor ce au votat sunt batranei incantati cu tot felul de pomeni electorale. Ciorile care locuiesc in imobile ocupate abuziv si care au votat sub amenintarea ca vor fi evacuati, si tot soiul de manelisti care au votat gunoiul asta pentru ca parea mai simpatic decat ceilalti.
      Aceeasi poveste si la parlamentare, oamenii activi au dat dovada de ignoranta preferand sa mearga sa isi petreaca vacanta de 1 decembrie pe cine stie unde decat sa mearga sa voteze in asa fel incat sa se asigure o majoritate parlamentara pentru cei care chiar merita.
      Am auzit si colegi sau prieteni care bravau afirmand ca nu merg la vot pentru ca nu are niciun sens.
      Ei bine, are sens sa mergem la vot pentru ca neadaptati din astia ca oprescu sa nu mai ajunga sa ne conduca. Are sens sa mergem la vot pentru ca guvernul sa nu mai fie rezultatul unui troc electoral. trebuie sa mergem la vot pentru ca sa nu ii mai lasam pe pensionarii constiinciosi sa hotarasca in locul nostru.
  • +5 (5 voturi)    
    implicare (Duminică, 7 decembrie 2008, 21:56)

    Ion I [anonim]

    Va salut. As dori sa va rog sa mentinenti actualitatea acestui subiect pe parcursul saptamanii si sa faceti ceva reportaje si investigatii in care si cei implicati sa participe, sa vedem "de ce?-ul".

    multumesc.
    • +2 (2 voturi)    
      da, da... (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:23)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ion I

      Si eu as dori asta! :)
      • 0 (0 voturi)    
        hm (Luni, 8 decembrie 2008, 1:03)

        sempere [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Si ce-ar mai putea fi investigat mai mult decat atat? Crezi ca isi vor face cei din Comisia Tehnica o mea culpa in fata jurnalistilor?
        Probabil nici n-o sa-i primeasca in audienta.
        • 0 (0 voturi)    
          better late then never (Luni, 8 decembrie 2008, 16:23)

          Ion I [anonim] i-a raspuns lui sempere

          pe langa faptul ca sper ca batutul obrazului sa schimbe ceva si sa fie exemplar, se poate stopa ce s-a inceput...

          mai bine mai tarziu decat niciodata. nu cred ca a aparut deja acel turn si sper in continuare sa vad un reportaj cu cei implicati pe HotNews unde sa se scrie de ce s-a intamplat si ce se va face in privinta asta (si altele cum masuri luate pentru cazul asta si pentru viitor)

          numai bine!
  • +3 (3 voturi)    
    pt euro et co (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:21)

    Urban [anonim]

    Mai draga euro (si altii), Nu cred ca e vrunu paci atat de tampit sa aiba ceva cu faptul ca se construieste - Fiecare face ce vrea cu banii pe care ia furat (scuzati) facut adunat etc.. Poate pana la urma sa-si bata cum vrea joc de ei. Problema e ca ticalosii astia construiesc in mijlocul Bucurestiului acolo unde de cativa ani nu mai se poate circula parca respira...Multi construiesc, dar pastreaza cei valoros, nu hidosesc orasele, perpetueaza istoria, si au grija sa se poata trai. Capisci?
  • +1 (1 vot)    
    parcari... (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:46)

    Alx MAX [anonim]

    Niste nenorocite de parcari nu ar construi... Lucrarile de la Baneasa pe DN1 tot treneaza...
  • +2 (2 voturi)    
    De pasaj ati uitat domnu' primar??? (Duminică, 7 decembrie 2008, 22:55)

    Rhadoo [utilizator]

    Eu m-as bucura mai tare daca s-ar termina naibii odata pasajul de la Basarab. De un an jumate se chinuie primaria cu el... Arata ca o cocina zona Grozavesti. Zi de zi, mii de studenti de la Politehnica, lucratori de la Carrefour Orhideea, fabrica de paine, si de la celelate firme din zona, sunt nevoiti sa inhaleze o gramada de pulberi toxice. Combinate cu centrala din apropiere, cu celelalte constructii care se fac in zona, cu poluarea masinilor care blocheaza podul de la Grozavesti... va dati seama ce poluare de risc mare rezulta! Si asta trebuie sa suporte mii, poate zeci de mii de oameni care tranziteaza zona, zilnic!
    As vrea sa o vad si pe-asta, turnulete de 110 metrii... Eu cred ca primaria a uitat ca in Bucuresti exista constructii incepute si neterminate, trafic, poluare, caini vagabonzi (care apropo, incep sa revina in forta ca numar) etc. probleme care trebuie rezolvate acum! Mai vorbim dup-aia de turnulete, autostrazi suspendate ca la chinezi si alte prostii.
    PS. felicitari totusi pentru pasajul de la Universitate, arata bine. :) Slabuta insa iluminarea orasului in acest an...
  • 0 (2 voturi)    
    vraja (Duminică, 7 decembrie 2008, 23:15)

    mircea [anonim]

    In dubai au facut insule din nisip pe mare cu zgarie nori, noi nu putem decat de 20m ca e sol nisipos.. Suntem lumea a treia
    • +1 (1 vot)    
      Da (Luni, 8 decembrie 2008, 17:41)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      In Dubai le-au facut IN DESERT, nu in mijlocul unui oras deja inghesuit.

      Faptul ca Romania e in lumea a treia o devedesc personajele precum dvs, pt care progresul e reprezentat de cat mai multe betoane... Doamne fereste sa se faca un parc in oras!
      • 0 (0 voturi)    
        Adaugare (Luni, 8 decembrie 2008, 17:50)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui soferul

        era parca o poza chiar pe hotnews cu un astfel de cartier facut in desert.

        La fel si cu insulele alea: au fost facute in ocean, nu in buricul targului si ma indoiesc ca au blocuri cu douaj' de etaje.
  • 0 (2 voturi)    
    Mai vrem (Luni, 8 decembrie 2008, 0:11)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Lasand la o parte subiectul, sunt curios cand Hotnews va ancheta si alte cazuri. De fiecare data cand Oprescu realizeaza ceva, demite pe cineva, face ceva, stirile de pe Hotnews au o tenta de scandal, ca si cum nu-i bine ce-a facut, e prost, mai bun era "alalalt".

    Sincer nu am deranjeaza c-a fost data aceasta aprobare. In trecut au fost emise sute de asemenea aberatii si nimeni nu le-a bagat in seama. Bucurestiul arata ca o cocioaba nu ca unu numit de Oprescu a dat o aprobare mai mult sau mai putin ilegala, ci pt ca primarii de sector ratati de fel, asfalteaza, amenajeaza parcuri etc. dar emit autorizatii de constructii penibile.
    Pe mine unu nu ma mai intereseaza c-a asfaltat nu stiu cati KM de sosea sau c-a amenajat parcu de langa mine atata timp cat emite pe banda rulanta autorizatii "cumparate".

    Peste 4 ani puteti sa-l scoateti tap ispasitor si pe Oprescu, pana atunci stay chill!
    • 0 (2 voturi)    
      Precizare (Luni, 8 decembrie 2008, 2:29)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      Articolul nu e adresat celor care cred ca o hotarare poate sa fie "mai mult sau mai putin ilegala".
    • 0 (0 voturi)    
      nici pe mine nu ma deranjeaza... (Luni, 8 decembrie 2008, 10:59)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      ...pentru ca nu traiesc in bucuresti. dar ii compatimesc pe cei de-acolo care au de-a face cu unul ca tine. ai o mentalitate de ratat.
    • 0 (0 voturi)    
      Tu stii ce program are Oprescu? (Luni, 8 decembrie 2008, 11:27)

      Vasile [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      Apropo de ce se intampla in Bucuresti, poti sa imi spui si mie ce program de dezvoltare are Oprescu in domeniul infrastructurii? N-am auzit de nici un proiect nou de cand a venit. Pe tine nu te ingrijoreaza treaba asta?

      Multumesc.
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 8 decembrie 2008, 18:34)

      dragos [anonim] i-a raspuns lui Dragos Stefan

      in gandul se specifica exact opusul, avizul a fost dat de fosta comisie de urbanism si nu de cea numita de oprescu -
      http://www.gandul.info/actualitatea/la-timpuri-noi-se-planteaza-cea-mai-inalta-cladire-din-bucuresti.html?3927;3628519
  • 0 (0 voturi)    
    Asa primar , asa oras ! (Luni, 8 decembrie 2008, 10:16)

    george [anonim]

    Bine ca l-ati ales pe doctorasul oprescu.....
  • +1 (1 vot)    
    nu ati inteles NIMIC (Luni, 8 decembrie 2008, 10:56)

    meh [anonim]

    ala nu e turn. e stilp pt autostrada suspendata.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version