Bush anunta eliminarea vizelor pentru sase tari est europene. Romania mai asteapta

de Dumitrina Galantonu HotNews.ro
Vineri, 17 octombrie 2008, 18:59 Actualitate | Esenţial

Presedintele american George W. Bush a anuntat vineri eliminarea vizelor pentru cetatenii din sase tari din Europa de Est si Coreea de Sud care vor sa intre in Statele Unite, relateaza AFP. Cehia, Estonia, Ungaria, Letonia, Lituania, Slovacia si Coreea de Sud, toate aliate ale SUA, "indeplinesc de acum conditiile pentru a fi admise in programul american de scutire de vize", a afirmat Bush.

"In curand cetatenii acestor tari vor putea intra in Statele Unite pentru afaceri sau pentru turism fara a avea nevoie de vize", a explicat presedintele SUA.

Ministrul Cristian David in luna februarie: Romanii ar putea calatori, in curand, fara viza peste ocean

In luna februarie, intr-un comunicat al Ministerului de Interne se arata ca romanii ar putea calatori, in curand, fara viza peste ocean. Expertii americani ar urma sa stabileasca, luna aceasta, un calendar de retragere a vizelor pe care cetatenii romani trebuie sa le obtina pentru a putea intra in Statele Unite. Ministrul de interne, Cristian David, s-a aflat atunci doua zile la Washington, unde a avut o serie de intalniri cu oficiali americani.

Un oficial din Departamentul american pentru Securitate Interna declara, insa, ieri, ca un orizont de timp pentru scutirea romanilor de obligativitatea vizelor pentru SUA nu este prefigurabil, iar rata de refuz a vizelor este in acest moment foarte mare, crescand la 37,7%.


Oficialul american a adaugat ca "Exista criterii-limita in legea americana, dar nu suntem in pozitia de a defini o solutie pentru Romania in aceasta privinta".

Si in urma cu doua luni ministrul de interne, Cristian David,  afirma, la Scoala de vara a Tineretului Liberal, ca intr-un timp relativ scurt romanii vor avea libertate de circulatie deplina in Statele Unite, precizand ca discutiile institutionale privind vizele au "evoluat pozitiv".

Ministrul David a spus ca in cadrul discutiilor sunt avute in vedere atat pozitia Romaniei de stat membru al Uniunii Europene, dar si pe cea de aliat NATO, iar eforturile autoritatilor romane si cooperarea cu institutiile corespondente din Statele Unite releva o "evolutie pozitiva".

"Intr-un orizont de timp relativ scurt vom avea libertate de circulatie deplina in Statele Unite", afirma atunci David.

CE solicita extinderea acestei masuri la toate statele UE

Comisia Europeana saluta eliminarea vizelor pentru cele sase state europene, dar cere extinderea acestei masuri la toate statele membre UE.

Cetatenii din sase state europene au inca nevoie de vize pentru a putea calatori in SUA. Este vorba despre Bulgaria, Cipru, Grecia, Malta, Polonia si Romania.

+ SHARE      
  
4071 vizualizari
  • -7 (13 voturi)    
    Era logic (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:09)

    voinicimea [utilizator]

    Era logic ca noi sa fim dati deoparte desi politicienii nostri i-au pupat mult in dos pe americani si primul la ai pupa pe americani a fost chiar Base.REGRETABIL.Americanii sunt pragmatici si nu tin cont de ploconelile noastre.
    • +8 (14 voturi)    
      te-ai gandit mult??? (Vineri, 17 octombrie 2008, 20:42)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui voinicimea

      ai idee care sunt conditiile pe care NU le indeplinim sau ai mai gasit un motiv sa il musti aiurea de kur pe Base?? ah, si ai idee care sunt putinele atributii pe care l-au mai lasat UNII pe presedinte sa la aiba? si mai ai idee de ce o catea ca madam nicolai latra a pustiu sa NU ne respectam angajamentele asumate?? cum e vorba aia: la placinte (viza) inainte, la razboi inapoi!! ne conduce prostia, nu Base, baietzica!!! si, cata vreme vezi in Base SINGURUL vinovat de jaful si manipularea din tara, mai bine stai si fara viza... ca oricum nu pricepi nimic!
    • +3 (3 voturi)    
      NU E NEVOIE! (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 8:07)

      dorustefan [anonim] i-a raspuns lui voinicimea

      1. Dupa cum avanseaza lucrurile socioeconomic peste ocean, pina se vor hotarii americani sa ne dea vize, nu o sa mai avem noi nevoie!

      2. Cum naiba sa primim noi vize cind ai nostri sunt preteni cot la cot cu tot felul de haisam hai sa nam, as minca salam da nam, ali ment ara, si tot asa..? Nu sunt prosti!
    • +1 (3 voturi)    
      e logic dar nu dupa logica ta! (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 11:28)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui voinicimea

      voinicimea,
      motivul principal este exodul minoritarilor. dupa cite probleme avem cu ei in italia, cam ce crezi tu ca se va intimpla daca "aia" pot calatori fara viza in america? din cauza asta nu vom fi exceptati nici in viitorul previzibil de obligativitatea vizei. pe de alta parte, poti sa fi sigur ca orice cetatean roman care prezinta garantii materiale, va putea sa obtina viza. din nefericire, pina nu rezolvam problema (italienii sint un bun indicator....) nu vom calatori fara viza in america.....
  • -6 (14 voturi)    
    Bineinteles ca Romania nu e pe lista (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:10)

    Dumitru [anonim]

    Pentru a fi respectat trebuie sa ai coloana vertebrala... Noi insa avem un presedinte caruia ii place sa se aplece prea mult. Ce este trist e ca, si daca le vom cumpara avioanele F16 second hand, tot nu vom fi scutiti de vize mai devreme decat bulgarii - si nu sunt deloc ironic cand afirm asta.
    • +7 (9 voturi)    
      presedintele? (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:01)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru

      presedintele cumpara F16 sau guvernul? Contractul cu Bechtel l-a semnat presedintele sau guvernul?
  • 0 (14 voturi)    
    viza? (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:28)

    laurentiu [anonim]

    hihihi! pt ce va trebuie viza de america? aveti prieteni sau neamuri acolo? lasa ca vin ei in tara. dupa ce i-am asteptat atatia ani pe yankei, acum sa stam si la coada pt viza? eu unul nu o sa plec acolo in vizita decat cand vor scoate vizele. nu as sta in ruptul capului la coada la viza sa ma injosesc!!!!!
    • +4 (10 voturi)    
      de acord (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:06)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui laurentiu

      am prieteni in state de 10-12 ani... medici, stomatologi, programatori, care ma invita de ani de zile sa merg acolo verile. Nu ma duc decat cand se ridica vizele. N-am niciun motiv sa ma ploconesc pe la cozi ca sa-mi dea voie "boierii" sa le vad sufrageria. M-as duce in state NUMAI ca sa vad desertul Arizona si Grand Canion. Butaforiile lor nu ma intereseaza.
      • -5 (11 voturi)    
        . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:07)

        Mda [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        strugurii sunt acrii. la fel si pt cel de deasupra ta ;)
        • +2 (4 voturi)    
          nu prea (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:43)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mda

          nu sunt "acrii" ci acri. Si daca sunt invitat si nu ma duc, inseamna ca sunt strugurii acri? Sau ca nu vreau sa ma umilesc in fata unor maimute, cum fac altii pentru strugurii dulci?
  • +3 (9 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:44)

    AR [anonim]

    Foarte bine ca nu suspenda Romaniei nevoia de vize!! Personal,mi-e mai mult decat suficient faptul ca vad la tot pasul in Paris(unde locuiesc acum) cersetori romani (si din pacate,din pacate nu sunt numai tigani, ci si romani "get beget"care cersesc aici pe strazi,prin metrouri, prin RER etc). Macar cei din SUA sa nu aiba parte prea curand de asa "priveliste", daca noi, cei din Europa, nu suntem norocosi...
    • +8 (8 voturi)    
      Am fost la Paris in august (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:55)

      ALex [anonim] i-a raspuns lui AR

      O saptamana in vacanta la o prietena f buna, fosta colega de liceu, stabilita acolo. Va jur cu mana pe inima ca nu a existat garnitura de metrou sau RER fara un "cantaret" roman. Majoritatea tuciurii, insa erau si dintre cei cu inalbitor, adica la fel de senini la piele ca mine.

      Mai mult, la Louvre in curte m-am oprit sa-mi mananc un sandwitch. Imediat s-a infiintat o tiganca care mi-a cerut sa manance. I-am spus in romaneste ca nu sunt din Franta, ca lucrez la Praga in invatamant si ca castig lunar 800 euro, acestia fiind toti banii mei. Am primit niste injuraturi tot in romaneste, precum si promisiunea ca ma vablestema. I-am spus ca la cati studenti am picat sunt imun la blesteme si ca oricum nici o firimitura nu primeste.

      Asadar desi nu imi convine ca pentru unele state trebuie sa stau la coada pentru viza dar eu sunt cel musafir la ei acasa, si le respect dorinta. Tocmai pentru ca cer sa fiu la randul meu respectat. De asemenea nu imi convine sa vad ce fac romanasii nostri prin Europa. Just: sunt si dintre cei muncitori, harnici, cinstiti (si nu putini), dar acestia au un mare dezavantaj - nu se vad, isi vad de treaba.
    • +1 (7 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:08)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui AR

      stai linistit ca politia americana i-ar face pachet si i-ar trimite imediat acasa, nu sunt ca molaii de europeni
      • +2 (4 voturi)    
        da da (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:45)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        asa cum face cu milioanele de mexicani si portoricani. Pe astia nu-i fac pachet ca ies pachetele prea mari.
  • -6 (10 voturi)    
    Ura o mare victorie (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:45)

    oschy [anonim]

    Mare victorie a politici externe intelepte conduse de marele om de stat de anvegura mondiala si cosmica, vremelnic locatar al Cotrocenilor.
    PSD a facut contract cu Bechtel, Base si ai lui cumpara F-16 de aceiasi varsta cu MIG-21.
    In rest teatru de doi bani si CSAT.
    Daca ne ataca cineva Base suspenda sedinta CSAT pentru o intalnire cu Elena din Plescoi sau cere sa i se pregateasca submarinul pt lupta
  • 0 (8 voturi)    
    e spre binele nostru (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:46)

    wwww [anonim]

    este binele nostru, numai la cati tigani si hoti avem, macar in America sa avem o imagine mai buna. acolo se ajunge greu.
    • -3 (7 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:10)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui wwww

      corect. ala e cam singurul loc in care mai pot sta linistit fara sa fiu inconjurat de "romanasi si romanisme". ca doar de asta si vreau sa plec. ca in rest, romania e frumoasa, dar chiar e pacat ca e locuita de niste maimute, care sunt 80% din populatie.
  • +2 (14 voturi)    
    Ho-ho-ho (Vineri, 17 octombrie 2008, 19:50)

    Romanul [anonim]

    Americanii au nevoie de sclavi proaspeti sa munceasca in economia lor putreda? Cei care au coloana vertebrala ar trebui sa rada in hohote de anacronismul "Raiului american". Sa fim sobri si distinsi, nu mai suntem in 1952 sau 1990 cand asteptam heruvimii americani! Afirm cu tarie ca imi doresc ca politicienii europeni sa aiba suficient curaj sa impuna cetatenilor SUA vize de intrare pe teritoriul UE.
    • +1 (13 voturi)    
      esti varza (Vineri, 17 octombrie 2008, 20:37)

      esti varza [anonim] i-a raspuns lui Romanul

      "americanii au nevoie de sclavi sa munceasca in economia lor?" mai, esti varza. waiver program se refera la scoaterea vizelor turistice, nu la vize de lucru. viza turistica nu iti da drept de munca in US or Canada. citeste articolul ca e spus f clar de catre bush."In curand cetatenii acestor tari vor putea intra in Statele Unite pentru afaceri sau pentru turism fara a avea nevoie de vize", a explicat presedintele SUA. turism sau afaceri. si afaceri nu inseamna ca te duci sa muncesti, ci sa inchei afacedri cu ei.
      • 0 (4 voturi)    
        pai da (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:11)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui esti varza

        ma duc sa inchei o afacere... le trimit mana de lucru ieftina. Iau legatura cu un constructor si fac cu el o afacere. Ii trimit zidari, dulgheri ieftini si el se ocupa mai tarziu de obtinerea de vize pentru ei. Dar eu, cel fara viza, AM MUNCIT. Incheierea unei afaceri tot munca se numeste.
        • 0 (4 voturi)    
          . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:13)

          Mda [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

          ce e asa de greu de inteles ca nu ai drepturi pe teritoriul american prin visa waiver. mergi, vezi, te intorci, nu faci contrabanda cu chinezi ;)
      • -1 (3 voturi)    
        am impresia ca tu esti varza prietene (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 4:45)

        apropo de varza [anonim] i-a raspuns lui esti varza

        cu viza de afaceri poti sa lucrezi dar nu mai mult da 6 luni (ex pt china), intereseazate mai bne inainte sa faci comentarii
    • -4 (8 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:12)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui Romanul

      mentalitate de roman
      alooooo, trezirea! ue nu impune vize statelor unite din simplul fapt ca ue fara sua e nimic. asa ca mai lasa-ne cu orgoliile astea, strugurii sunt acrii.
      • +1 (3 voturi)    
        n-ai invatat (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:48)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        acri nu acrii
  • 0 (8 voturi)    
    retrageti trupele din Afganistan si Irak (Vineri, 17 octombrie 2008, 22:13)

    aquaviva [anonim]

    Nu mai trimiteti soldati la moarte pentru a castiga admiratia lor. Razboiul asta nu e al nostru. Ne mor oameni pentru controlul lor asupra petrolului, si noi iara suntem dati la o parte. BLAME AMERICA! Europa rulez
    • -1 (7 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:15)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui aquaviva

      ca europa aia care rulez, tare mult bine ne-a facut pana acum. ia vezi in istoria din cei (macar) 100 de ani si zi-mi, cine ne-a facut mai mult rau ca ne-a atacat? americanii sau germania, rusia, turcia, samd? care sunt in europa (in afara de partea asiatica a rusiei)
      • +5 (9 voturi)    
        vaaaai, ne-au batut (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 9:48)

        Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        Germania nu a atacat Romania niciodata mon cher. In WW1 Romania a atacat Austro-Ungaria care era aliatul Germaniei. In WW2 Romania si Germania au fost aliati pana la 23 August '44, cand tot romanii au "intors armele". Rusia si Turcia nu fac parte din UE. Era bine sa ne fi cucerit nemtii, pe sibieni ii conduce un neamt si nu le merge rau deloc.
        • -3 (7 voturi)    
          . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 11:22)

          Mda [utilizator] i-a raspuns lui Thorgrim

          nu ma refeream numai la cele 2 razboaie. ideea era ca europenii pana acum ne-au facut inzecit mai mult rau decat americanii
          • +3 (3 voturi)    
            argumenteaza (Duminică, 19 octombrie 2008, 2:05)

            Thorgrim [utilizator] i-a raspuns lui Mda

            Dar la ce te refereai? Cred ca nici tu nu stii :) Ideea ca europenii ne-ar fi facut inzecit mai mult rau decat americanii e doar o idee de-a ta, care te-a troznit pe tine din senin. Poate ai auzit de Yalta. Sau poate ca nu :)
      • 0 (4 voturi)    
        MDA (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:50)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        baiete, mai invata ortografie, macar ultima suta de ani de istorie si vino sa te ascult. Pana atunci dispari ca te faci de tot rahatul.
  • 0 (10 voturi)    
    retrageti trupele din Afganistan si Irak (Vineri, 17 octombrie 2008, 22:13)

    aquaviva [anonim]

    Nu mai trimiteti soldati la moarte pentru a castiga admiratia lor. Razboiul asta nu e al nostru. Ne mor oameni pentru controlul lor asupra petrolului, si noi iara suntem dati la o parte. BLAME AMERICA! Europa rulez
  • -1 (7 voturi)    
    foarte bine ca pastreaza vizele pt noi (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:12)

    senna [anonim]

    Sincer chiar ma bucur ca nu ne-au scos vizele. Decat sa se duca acolo toti tiganii si romanashii nostri ca sa ne faca si acolo de cacao, mai bine nu. In prezent oricine are nevoie (sau vrea) o viza pt US, si este bine intentionat, o va primi fara niciun fel de problema. Si eu am primit o astfel de viza asa ca shtiu despre ce vorbesc. Cat despre ce-i ca laurentiu (vezi posturile de mai sus), pai voi puteti sa stati aici, ca la cat de prosti sunteti ... , sau nu vi se pare normal ca ei sa incerce sa-si protejeze modulul lor de viata, nu-i normal ca ei sa incerce sa se fereasca de potentiali infractori? In locul lor voi ce ati face? ati lasa sa vina toti criminalii si cersetorii peste voi, sau ce? nici mie nu-mi convine sa spun asta despre noi ca popor, dar din pacate asta e adevarul. Asa ca nu e vorba de a te umili in fatza lor atunci cand ceri o viza, ei incearca doar sa se asigure ca tu nu ai sa devii o problema pt ei odata ajuns acolo, ceea ce mi se pare cat se poate de normal. Odata obtinuta viza aia nu te mai bate nimeni la cap atata timp cat tu iti vezi de treaba ta. Imaginea asta asa de "buna" pe care o avem in Europa, nu tot noi ne-am creat-o ??? Pai daca asa ne prezentam atunci normal ca si regulile pentru noi trebuie sa fie altele, nu poti sa aplici aceleasi reguli pentru toti, deoarece nu toti avem aceleasi standarde si valori morale, de aici si problemele cu rromii, or sa se chinuie italienii si spaniolii, chiar si noi cu ei, pt simplu fapt ca pe tigani, masurile noastre pt ei nu ating deloc, nici cele punitive cat nici cele de reintegrare in societate, pt simplul fapt ca marea lor majoritate considera ca e mai usor sa traiasca fraierind pe altii decat sa incerce sa se evidentieze lucrand cot la cot cu ei. Inca o data spun, nu toti tiganii sunt asa, dar parerea mea e ca marea lor majoritate gandesc asa. de aceea e nevoie de reguli speciale, reguli pe care US le-au adoptat in cazul nostru. Asa ca ... mai bine cu viza.
    • 0 (6 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:19)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui senna

      corect. oricum americanii i-ar trimite cu primul avion inapoi in romania, n-ar sta pe ganduri ca europenii pe care ii chinuie toti tiganii nostri (including us)
      • 0 (4 voturi)    
        aici sunt de acord cu tine (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:52)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        dar si americanii ii au pe negrii si pe hispanicii lor. Asa ca mare lucru nu e.
    • 0 (4 voturi)    
      Comentezi aiurea (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 7:17)

      Sim [anonim] i-a raspuns lui senna

      Acum 2 saptamani sotia a solicitat o viza turistica pentru a merge la fiica. Am avut toate documentele si ne-a dat cu flit. La 60 de ani ce motiv ar fi avut sa ramana acolo? Singura explicatie este ca doreau sa faca procentul de 37,7%. Poate ca vor ridica viza sa poata merge in SUA ca la coada la Ambasada nu va mai sta.
  • +2 (8 voturi)    
    Nu-i bai (Vineri, 17 octombrie 2008, 23:16)

    marinelu turmentat [utilizator]

    Ei stati mai linistiti ca de la vara vor sta americanii la coada la vize ca sa vina in Europa. La cat de bine se descurca in ultima vreme cred ca nici prin Africa nu o sa-i primeasca nimeni. Urmeaza caderea imperiului lu peste prajit.
    • -2 (6 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 0:21)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui marinelu turmentat

      stai tu linistit ca nici nepotii nepotilor tai nu o sa vada asta. mai bine te-ai ruga sa nu se intample nimic cu "imperialismul" american (unii spun asa numai de oftica) ca ar fi toata lumea in colaps. iar europa asta a dracului de "unita" ar cadea prima, pt ca nu e "mature/stable version" asa cum e america.
      • +1 (5 voturi)    
        pai (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:53)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mda

        si de unde a inceput colapsul? Din Europa?
  • 0 (8 voturi)    
    Ok, trebuie viza.... (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 3:25)

    tar [anonim]

    dar e chiar asa de mare problema? In afara de calatorii de afaceri pentru care se rezolva rapid viza, cine vrea sa mearga in sua?

    Ce e asa de interesant de vazut in tara care a "number one" la toate? Orase care au fost construite acum 50-100 de ani?

    E importat ca se poate calatorii liber in UE. Nu se poate vizita noul "om bolnav" al lumii, mare lucru.
    • -3 (7 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 10:38)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui tar

      "cine vrea sa mearga in sua?" aia care nu sunt atat de incuiati ca tine. daca nu ai aflat pana acum, europa != terra, asa ca nu mai fii arogant (asa cum ziceti voi, astia anti-americani despre americani), pt ca deocamdata chiar daca sua are o perioada mai proasta, o sa isi revina asa cum a facut intotdeauna. si spre nefericirea ta, si acum, si mult timp de acum incolo sua va fi "number one" (asa cum nu e romania de exemplu - ca ai mentalitate tipica de patriot roman ignorant), asa ca degeaba te zvarcolesti.
      orasele alea construite acum 50-100 de ani au fost construite cu cap, de asta sunt peste orasele europene construite de sute sau mii de ani ;)
      europa pe care o lauzi depinde f mult de "omul bolnav al planetei", asa ca mai bine ti-ai dori sa nu moara, pt ca s-ar putea ca in europa ta unita sa mori de foame daca se intampla asta ;)
  • +1 (1 vot)    
    Specimene rare si tiganii... (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 4:59)

    dorinutza travestita canadiana [anonim]

    Acum cîtiva ani, s-au ridicat vizele pentru Canada, pentru cetatenii Ungariei .In cîteva luni "s-a umplut de tigani din Ungaria" si alte "specimene" cu pasapoarte false unguresti.DUPA CÎTEVA LUNI S-AU INTRODUS DIN NOU VIZELE PENTRU UNGURI, IAR Ambasada Canadei de la Budapesta, nu a mai preluat actele cetatenilor unguri pentru vize turistice.Aceste cereri se puteau depune numai la Ambasada Canadei de la Viena.Ambasada Canadei de la Budapesta, ne mai eliberind vize decit pe criteri de schimburi economice, vize de afaceri.

    DE FIECARE DATA CIND O TARA CAPITALISTA DEZVOLTATA RIDICA VIZELE, NUMAI BORFASII DE DUZINA VIN.
    Nu de mult am "scapat" de borfasii din Romania care clonau cartile de credit, in Canada !!!
    Ceea ce nu s-a comentat niciodata, este faptul ca aceste tari lucreaza cu specialisti, psihologi etc. care stiu foarte bine mentalitatea fiecarui popor, deci daca cetatenii unei anumite tari "au tendinte ridicate " sa ramina in tarile respective fara sa se intoarca in tarile lor de origine, nu se ridica vizele.
    In Romania trebuie sa se atinga, printre altele, un nivel de trai mult mai ridicat decit cel actual.
    • +1 (1 vot)    
      vize unguri (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 15:31)

      deicsex [anonim] i-a raspuns lui dorinutza travestita canadiana

      alta adormita. trezirea! Canada a SCOS DIN NOU viza turistica pt ungaria INCA de anul trecut. IAR. si nu am vazut tigan ungur prin zona. inca. desi a trecut un an. despre povesti cu vize, dati un search pe google pentru dxn-doxon.blogspot.
      • 0 (2 voturi)    
        raspuns vize unguri (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 16:54)

        dorinutza travestita canadiana [anonim] i-a raspuns lui deicsex

        D-le/a/ deicsex, ceea ce am relatat eu era acu cîtiva ani.Cum a evoluat situatia respectiva, o stim probabil toti. În schimb autoritatiile maghiare, au "trecut" la eliberarea de noi pasapoarte mult mai securizate. Ar fi trebuit sa mergeti la aeroportul din Montreal sa fi vazut ce persoane intrau, la vremea respectiva, în Canada.
  • +1 (1 vot)    
    E normal (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 6:13)

    tm4usa [anonim]

    Daca ai bani vizitezi, daca nu, pe ce drac vrei sa vizitezi??? Ce sa faci acolo? Normal ca ai alte ganduri. Ce, americanii din clasa de jos viziteaza Europa daca nu au bani de aruncat? Ti-ai rezolvat situatia facultatii copiilor, ai o suma f bunicica in cont, ti-ai strans si pt pensia privata, ai casa si un servici extraordinar pe care nu l-ai lasa pt un job la negru in Sua? (Vezi ca chelner sau bartender in Sua la negru faci intre 2500-4000). Ai toate astea si ti-a mai ramas doar sa mai vizitezi America? No problem, pt astfel de oameni de clasa medie si bogati sunt vize. Nu ai toate astea? Pai atunci nu ai nevoie de a vizita lumea. Multumeste-te cu ce ai pe langa. Vrei zgarie nori, du-te in Asia, e la fel.
    Ori vezi ca sunt si metode de a emigra legal. Sau vrei sa vii la....furat ???
    Sa dea D-zeu sa nu se scoata niciodata. Astfel nu cred ca mai apuca infractorii romani sa fie facuti pachet vii spre Ro. Si daca nu vor fi omorati de politie, vor fi de proprietari care au pistol iar cazurile nu se judeca ca in Ro, precum cel cu Romanita Iovan, ci ii legea ai intrat pe proprietatea mea fara drept, am dreptul sa te impusc.
    ce drac sa faceti voi aici? Sa trageti de babe pe strada? Pai cine merge pe jos? Poate in Down-town dar te calca lumea in picioare, iar americanii sunt f saritori pt orice, sunt educati pt dreptate si f respectuosi. Si cine are cash la el? Si ce sa faceti cu cardurile? Aici nu mai pot fi hackarite bancomatele, sunt alte sisteme de securitate, cred ca in securitate se investeste cel mai mult.
    Well, stati bine prin Europa, nu va mai complicati si pe aici, ca e f greu sa faci afaceri. SI inca cate rase or fi si pe aici de smecheri si gang-uri... Si nici ei nu pot fura, decat sa vanda droguri si arme. Ceea ce e exclus pt romani ca le-ar face concurenta si ar pieri instantaneu.
    Hmmm, e greu sa vizitezi America.
  • -1 (5 voturi)    
    dsp vize (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 6:37)

    deixen [anonim]

    am fost in State de cateva ori. dar mi s-a refuzat acordarea primei veze, cand eram cetatean roman. mi-au explicat ca nu prezint garantii ca ma mai intorc din state. situatia s-a schimbat imediat ce am devenit cetatean al altei tari. am fost tratat politicos, iar prietenii mei care erau romani au fost umiliti, amprentati, fotografiati si pusi sa plateasca sute de dolari ca sa vada un oras murdar american. si m-au intrebat cum de eu ii cunosc pe romanii astia? nu leam spus ca am fost roman si eu, am zis doar..suntem prieteni, pentru ca nu voiam sa-mi intoarca masina cu fundul in sus pt control. despre povesti cu americani, dati un search pe google pentru dxn-doxon.blogspot. o sa aveti o idee.
  • -2 (4 voturi)    
    dsp vize (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 6:44)

    deixen [anonim]

    am fost in State de cateva ori. dar mi s-a refuzat acordarea primei veze, cand eram cetatean roman. mi-au explicat ca nu prezint garantii ca ma mai intorc din state. situatia s-a schimbat imediat ce am devenit cetatean al altei tari. am fost tratat politicos, iar prietenii mei care erau romani au fost umiliti, amprentati, fotografiati si pusi sa plateasca sute de dolari ca sa vada un oras murdar american. si m-au intrebat cum de eu ii cunosc pe romanii astia? nu leam spus ca am fost roman si eu, am zis doar..suntem prieteni, pentru ca nu voiam sa-mi intoarca masina cu fundul in sus pt control. despre povesti cu americani, dati un search pe google pentru dxn-doxon.blogspot. o sa aveti o idee.
  • -2 (4 voturi)    
    dsp vize (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 7:33)

    deixen [anonim]

    am fost in State de cateva ori. dar mi s-a refuzat acordarea primei veze, cand eram cetatean roman. mi-au explicat ca nu prezint garantii ca ma mai intorc din state. situatia s-a schimbat imediat ce am devenit cetatean al altei tari. am fost tratat politicos, iar prietenii mei care erau romani au fost umiliti, amprentati, fotografiati si pusi sa plateasca sute de dolari ca sa vada un oras murdar american. si m-au intrebat cum de eu ii cunosc pe romanii astia? nu leam spus ca am fost roman si eu, am zis doar..suntem prieteni, pentru ca nu voiam sa-mi intoarca masina cu fundul in sus pt control. despre povesti cu americani, dati un search pe google pentru dxn-doxon.blogspot. o sa aveti o idee.
  • +2 (2 voturi)    
    Nu cred ca SUA au nevoie... (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 8:54)

    YFS [anonim]

    de tigani , hoti si banditi in plus. Romanii seriosi si cinstiti si-au gasit deja un loc de munca in State si majoritatea incep sa se naturalizeze. Niciunul din prietenii mei stabiliti in SUA nu se plang ca ar fi segregati, din contra. Dar, ceea ce fac concetatenii nostri de culoare prin Europa, se pare ca a speriat pana si "vestul salbatic".
  • 0 (4 voturi)    
    Romanii, vizele si armata americana (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 9:41)

    Victor [anonim]

    Suntem aliati cu USA, au baza militara, trupe, armamente si inchisori americane pe teritoriul nostru, iar daca ne casapesc "din greseala" se pot cara rapid acasa.

    Iar noi?

    sclavi stupizi sau tarfe cu curul mare?
    Nu romanii - populatia e de vina pentru asta - cineva a negociat in numele nostru acordarea sprijinului cand americanii aveau nevoie sa iasa multi la numar. Si ce a obtinut? Doua ipods?

    Cum o fi fost discutia? Am eu o tara de fraieri, daca vrei ii trecem si pe ei pe lista si facem si niste baze si inchisori ca la frontiera. Va dam si pamant ca oricum mai avem niste loturi pe care nu am putut pune mana ca persoane fizice.

    Eu vreau sa pot circula cat mai liber pe planeta asta si nu sunt de acord cu ce se intampla aici. Cineva ne vinde drepturile in summituri.
  • 0 (6 voturi)    
    reciproc (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 12:43)

    kronk [anonim]

    .Atita timp cat noi avem nevoie de viza ptr.USA ar trebui si americanii sa ceara viza de la noi.
    • 0 (8 voturi)    
      . (Sâmbătă, 18 octombrie 2008, 14:23)

      Mda [utilizator] i-a raspuns lui kronk

      de ce? suntem cumva o super putere? limba romana se vorbeste si este ceruta international? avem prea multa tehnologie? banii se invart la noi? sediile celor mai mari companii din lume sunt la noi? e romania cea mai ravnita tara din lume? imigreaza cate 100.000/an de americani in romania, de bine ce o ducem? NU! atunci, cine sunt romanii sa ceara vize pt americani? ca oricum la cati turisti avem.... ar fi culmea sa le impunem si restrictii.
      • 0 (2 voturi)    
        Mai baiete... (Luni, 20 octombrie 2008, 8:55)

        Mnu [anonim] i-a raspuns lui Mda

        Stau si citesc de sus pana jos ce-ai tot scris aici si ma mir si ma crucesc... Tu mai ai baiete vreo urma de coloana vertebrala? Mai ai habar ce inseamna macar putin notiunea ded "mandrie"???? ///... Eu intreleg ca Romania n-o mai fi nici "glorioasa" si nici "super putere", dar e tara in care te-ai nascut, mai baiete. Chiar asa, ai ajuns sa o vinzi pe 40 de dolari (pe ora)?
        Nu uita baiete ca cei pe care atata ii admiri tu isi incep pana si lectiile la scoala intonand imnul national, iar tu mai ai putin si scuipi drapelul tarii in Piata Constitutiei.... Chiar nu ai pic de rusine?


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|
Domnule Primar Ai vreo sesizare? Contacteaza-ti primarul!

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri