Exclusiv HotNews.ro

Catalin Avramescu despre trocul dintre PD-L si PRM: Una dintre cele mai inalte functii in stat nu poate fi prostituata in asemenea hal

de Dan Tapalaga HotNews.ro
Joi, 4 septembrie 2008, 18:35 Actualitate | Esenţial

Consilierul prezidential Catalin Avramescu explica, in premiera, pentru Hotnews.ro motivele deciziei sale de a nu mai candida la alegerile din toamna din partea PD-L. Avramescu a anuntat marti seara ca renunta sa mai candideze dupa ce PD-L si PRM au negociat la Senat, Corneliu Vadim Tudor reusind astfel sa-si pastreze functia de vicepresedinte.

Reporter: De ce ati renuntat sa candidati din partea PD-L?
Catalin Avramescu: Pentru ca gasesc inacceptabil ca o persoana profund tulburata din punct de vedere al standardelor democratice sa ocupe o functie atat de importanta in statul roman. Logica mea nu este o logica de partid. Eu nu mi-am pus o problema ca membru de partid, ci mi-am pus o problema de cetatean. Daca una dintre cele mai importante functii in statul roman poate fi prostituata in asemenea hal, raspunsul este nu. Si, prin urmare, gestul meu este unul de condamnare a tuturor celor care participa la aceasta farsa. Asta include si partidele si liderii care i-au permis lui Vadim Tudor sa stea atatia ani in aceasta functie.

Rep: Multi v-au reprosat ca e un gest pripit, copilaresc si nu e cel mai grav compromis care sa determine o decizie atat de radicala.
C.A. Mie mi se pare ca intamplarea este grava in cel mai inalt grad. Pentru ca mi se pare inacceptabil ca o persoana complet ratacita din punct de vedere politic si moral sa stea intr-una din functiile cele mai importante din statul nostru. E o problema de principiu. Politica democratica normala incepe dupa ce ti-ai stabilit anumite principii. De acolo poate incepe compromisul. Dar nu poti compromite atomii de baza ai democratiei.

Rep: Dar ati avut vreo discutie cu conducerea PDL?
C.A. Absolut deloc. Decizia mea nu este o decizie de membru de partid. Decizia mea este una de cetatean. Eu gandesc intamplarea intr-o logica pur cetateneasca. Nu putem trafica functiile statului roman si sa le oferim contra unor beneficii politice unor oameni pe care, intr-o tara civilizata, i-ar fi cautat demult procuratura. Nu avem acest drept, indiferent cum ne cheama si de la ce partid suntem.

Rep: Veti reveni asupra deciziei?
C.A. Nu. Nu pot sa revin pentru ca mi se pare ca trebuie sa existe o minima coerenta in spatiul public romanesc, pe care nu o observ la unii lideri politici. Nu poti avea la pachet si raportul Tismaneanu si circul lui Vadim. Unii se gandesc ca se poate.

Rep: Veti demisiona si din partid?
C.A. Sigur, am si facut-o. Nu sunt membru PD-L in acest moment.

Rep: Ar trebui sa se retraga si Sever Voinescu?
C.A. Eu cred ca genul acesta de decizii trebuie luate de fiecare in parte. Ma feresc sa dau retete. Dar eu cred ca trebuie sa ne gandim fundamental, ca dincolo de interesele de partid sunt interesele statului roman, interesele democratiei, ideea de Senat, care nu merita tarate in noroi. In termeni de loialitate, eu cred ca trebuie sa punem mai intai loialitatea fata de stat, si la mare distanta loialitatea fata de un partid.

Rep: Numerosi cititori HotNews.ro va intreaba daca veti candida ca independent?
C.A.
Nu voi candida ca independent. Intr-o lume ideala, toti ar trebui sa candideze ca independenti. Noi traim intr-un sistem electoral care ii discrimineaza pe independenti.




  
2452 vizualizari
  • 0 (2 voturi)    
    A spus ceva (Joi, 4 septembrie 2008, 18:46)

    stefan v [anonim]

    Despre o eventuala candidatura ca independent?
  • +2 (4 voturi)    
    De la apele tulburi nu iesi cu pielea curata... (Joi, 4 septembrie 2008, 19:01)

    Dan [anonim]

    Adevarul e undeva pe la mijloc... Nu sunt nici pe departe fan CVT dar in parlament(e) pozitiile se negociaza tot timpul - se intampla si in parlamentrul englez intre laburisti si conservatori, si in senatul american intre democrati si republicani si independenti... nu e o noutate.

    Dar pe de alta parte il admir pe Catalin, indeosebi despre aprecierea asupra incompatibilitatii lui CVT cu un stat democrat.

    In politica nu castigi niciodata...
    • -1 (7 voturi)    
      Si nici dintr-un film porno fata mare.... (Joi, 4 septembrie 2008, 19:06)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Dan

      .... cum se da PDL in frunte cu domnul Basescu...
      • 0 (6 voturi)    
        Si ce vrei de fapt sa spui? (Joi, 4 septembrie 2008, 19:16)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Sau doar doresti sa incluzi cuvintele PDL si Basescu intr-un context murdar fara nici un motiv?
        • 0 (8 voturi)    
          cum fara motiv? (Joi, 4 septembrie 2008, 19:30)

          clujean [anonim] i-a raspuns lui Dan

          nu cumva despre CVT, PD-L si, deci, Basescu se discuta aici?
      • 0 (6 voturi)    
        Politica ca un film porno (Joi, 4 septembrie 2008, 20:23)

        stefan v [anonim] i-a raspuns lui Anonim

        Cand te uiti de mai mare dragul la unii politicieni(e), frumosi(oase), inteligenti, cu priza la public, cu promisiuni de viata imbelsugata pentru cetatenii alegatori, deodata vezi ca se "pupa pe gura", ba-si mai dau si chilotzii jos...

        Mai tarziu, daca ai rabdare, ai putea urmari si perversiunile...

        Atunci cum sa nu ti se taie cheful de politica si sa pleci mancand pamantul...

        Exact asta trebuie sa fi simtit d-nul Avramescu.
  • +1 (3 voturi)    
    Buna decizie (Joi, 4 septembrie 2008, 19:03)

    Alex [anonim]

    Foarte corect rationamentul.

    gabifm, cum comentezi ?
  • -1 (9 voturi)    
    Eu cu cine votez? (Joi, 4 septembrie 2008, 19:08)

    Sicktir [anonim]

    Mutarea asta este inacceptabila si desi l-am votat pe Basescu nu o voi mai face niciodata. Cum te poti alia cu un individ cu grave dereglari psihice, care te-a facut albie de porci intr-o sedinta istorica, de condamnare a comunismului, cu un clovn dezaxat sau cu un cioban incult, badaran si agresiv, ca Becali? PDL a pierdut ieri un sfert dintre voturi, inclusiv pe al meu. Numai niste inconstienti s-ar alia acum cu Vadim, e ca si cum ai saruta un ciumat: nici nu-l salvezi si nici tu nu mai traiesti. Dar fiecare pasare piere pe limba lui si fiecare marinar esueaza la apa mica. Cand am mai auzit si pe Gusa ca se intoarce la PSD, numai si numai sa intre el si traseistii lui in parlament mi s-a facut o sila totala. Deci PNL se pupa cu PSD, PRM se bate pe burta cu PDL, PIN da gratioase limbi lui Iliescu, PNT il lauda pe Oprescu. Doctrina tuturor? Ciolanul. Si atunci ma intreb: mai are vreun rost sa votez?
    • 0 (2 voturi)    
      Da, are rost sa votezi (Joi, 4 septembrie 2008, 19:24)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Sicktir

      Inchizi ochii si votezi in sicktir.
      Este necesar votul tau.
    • 0 (0 voturi)    
      PNT si Oprescu (Vineri, 5 septembrie 2008, 15:09)

      Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Sicktir

      Lasand la o parte faptul ca oricine poate fi laudat daca merita, cand/unde l-a laudat PNT pe Oprescu?
      Sper ca nu va referiti la Pavelescu, ex-PIN, ex-ce-o mai fi fost si viitor ce-o mai fi. Acel individ nu are absolut nimic in comun cu PNT-CD, ca de altfel nici Milut -- afara, poate, de o misiune de indeplinit.
  • 0 (10 voturi)    
    despre C.A. (Joi, 4 septembrie 2008, 19:14)

    virgil [anonim]

    "Rep: Dar ati avut vreo discutie cu conducerea PDL?
    C.A. Absolut deloc. Decizia mea nu este o decizie de membru de partid. "

    Si-a dat cu tifla-n cap.
    Pai bine nene, te superi ca magaru' pe sat, nu discuti si tu intai sa vezi "ce" si "de ce", nu ii anunti nimic... asa, direct la TV? Asa intelegi tu sa fii membru intr-o echipa! Bravos! De ce nu ai candidat independent din start, daca tot esti asa de intransigent? Cum ai putut convietui in partid cu Gheorghe Falca? Da' cu Pinalti?

    "Dar eu cred ca trebuie sa ne gandim fundamental, ca dincolo de interesele de partid sunt interesele statului roman, interesele democratiei,"

    Asa deci. Si era in interesul democratiei si al statului roman ca tu sa bagi un cutit in PDL, ca deh, tu ai principii, da' nu candidezi independent, nu...... tu nu mai candidezi deloc. E in interesul democratiei sa candideze mereu aceiasi, si sa intre in senat Andon si Ghise si Voiculescu.


    Halal gandire; adica, intai te alaturi unui partid, fiindca zici ca "asa pot schimba ceva in bine". Nu discut meritele partidului respectiv, tie ti s-a parut ok la un moment dat, nu? Si dup-aia, orice miscare face partidul (si a facut mai multe miscari discutabile, agree) - tu ce faci? Iesi la inaintare cu declaratii de presa, nu vorbesti cu nimeni din partid, nici. Tu esti mironosita, partidu' tre' sa te urmeze, tu nu trebuie sa incerci sa intelegi sau sa modifici perceptia din interior.
    N-aveai telefonul lu' Boc? Nu era OMENESTE sa-l suni si sa-l intrebi, "bai nene, ce-a fost in capul tau?" Macar acum, la interviu, nu te laudai cu principiile tale imaculate, ci cu faptul ca ai descoperit ca nu te poti intelege cu actuala conducere. Era mai omenesc, arata ca ai incercat.

    Ma faci sa gandesc ca e mai bine ca n-ai intrat in parlament, zau!
    • +3 (5 voturi)    
      despre democratie (Joi, 4 septembrie 2008, 20:01)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui virgil

      Domnule Avramescu, pe jumatate aveti dreptate. Dar numai pe jumatate. Mi-aduc si acum aminte de ani 90 cand bolsevicii manpulatori ii acuzau pe taranisti ca au avut acel pact de neagresiune cu legionarii. SI totul pentru a-i murdari pe taranisti la vremea aceea neintelgand noi cum e cu negocierile intr-o democratie.
      Sunt de acord ca nebunul si spurcatul de CVT n-ar avea ce sa caute intr-o astfel de functie. Pe de alta parte, domnule, Vadim a fost votat de cateva milioane de romani care l-au trimis in Parlament, cu procente frumoase. Si atunci intreb cine-i nebunul si imoralul, Vadim sau alegatorii ? Prin urmare, dementul, nu poate fi ignorat in peisajul nostru atat timp cat exista oameni care-l trimit i Parlament. "Din pacate" aceasta este democratia, destul de vulnerbila la Vadimi, Horia Simi, Hitleri, Lepeni. Sigur ca poate PD-L a gresit... dar dumneavoastra si poate alitii ca dumenavoastra in loc sa intrati in batalie, fugiti repede pe tusa. Halal tara si intelectuali.
      • -1 (3 voturi)    
        Interesul poarta fesul (Joi, 4 septembrie 2008, 22:41)

        burebista [anonim] i-a raspuns lui mihai

        A te alia cu VCT e mai rau decat a te pupa pe sub banca cu psd-ul.
        Ca l-au votat milioane de imbecili e irelevant, decizia de a purta pe umeri un asemenea rahat e cea mai mare eroare posibila.
        PDL-ul nu face decat sa confirme ca e facut din acelasi aluat cu PSD, PNL sau PC.
        Nimic nou sub soare, senzatia de voma pe care o da parlamentul e generata de toti membrii sai.
        Ce e cu adevarat trist e ca nu avem cu cine vota.. Am votat intotdeauna cu partidul de care mi-era cel mai putin greata dar ce te faci cand ti-e sila in mod egal de toate partidele?
    • 0 (0 voturi)    
      probabil (Joi, 4 septembrie 2008, 20:16)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui virgil

      A considerat ca nu pot exista explicatii valabile la gestul PD-L de a se "pupa pe gura" cu Vadim.

      Sunt lucruri in viata care se autodefinesc implicit. N-au nevoie de explicatii.
    • 0 (0 voturi)    
      Foarte bune (Joi, 4 septembrie 2008, 21:45)

      gabhry_el [anonim] i-a raspuns lui virgil

      observatiile.
    • +3 (5 voturi)    
      Ipoteza ca dlui Avramescu i-a fost frica de (Joi, 4 septembrie 2008, 21:50)

      gerula2008 [utilizator] i-a raspuns lui virgil

      confruntarea electorala o ia cineva in considerare ?Dl Avramescu e preocupat de propriaimagine si...cam atit.
    • -2 (2 voturi)    
      telefonul lui Basescu (Vineri, 5 septembrie 2008, 10:40)

      bucuresteanul [utilizator] i-a raspuns lui virgil

      Nu stiu daca a avut telefonul lui Boc, dar pe cel al lui Base sigur il are. Marinarul s-o fi gandit si apoi rasgandit cand a vazut ca treaba cu VC Tudor pute. Cum el nu putea sa ia atitudine, ca iar era acuzat ca nu respecta constitutia, si-a pus tonomatull sa faca scandal. De mirare este ca un Blaga sau altii de la PD nu au incercat sa dreaga busuiocul. Sau s-au gandit ca daca tot o iau la vale, pe urma taranistilor, barem sa o ia mai repede, sa scape de necaz
  • +1 (3 voturi)    
    adica (Joi, 4 septembrie 2008, 20:06)

    oroles [anonim]

    problema vine cam asa: fara sa generalizam, in parlament si senat sunt multe soiuri de porci - unii mai mici, altii mai mari, unii mai jegosi, altii mai curati. Nenea CVT e din aia mai jegosi, dar poate sa spuna cineva ca din aia la cravata si care vorbesc mai ingrijit un pic, atunci cand te uiti mai bine, nu sunt tot porci? Deci, prieteni, diferenta dintre ei este prea mica pentru ca sa merite ca noi sa ne scremem sa nu le mai simtim putoarea. Traim cu ea in nas si o vom inspira inca multa vreme.
  • -1 (1 vot)    
    mai bine la Cotroceni! (Joi, 4 septembrie 2008, 20:21)

    metronom [anonim]

    Ma simt mai bine stiindu-l pe Catalin Avramescu alaturi de Basescu ca sef al cancelariei presedintelui! Oricum Catalin nu e genul care sa doarma in parlament
  • +3 (3 voturi)    
    argument la pripeala (Joi, 4 septembrie 2008, 20:34)

    suca [anonim]

    siu eu consider pripita reactia lui Catalin Avramescu. Nu sunt adeptul lui rudotel, si cred ca ma-mbat in cand n-o sa-l mai vad in parlament.
    Dar cred ca reactia lui Avramescu o sa dea apa la moara celor care l-au sustinut pana acum pe vadim. le da munitie pe care ei n-o sperau.

    toti se disociaza acum de el pt ca are toate sansele sa nu mai intra in parlament. deci pot sa dea in el linistit.

    PDL-ul a gresit grosolan cand mai aveau 2 luni pana la noul parlament. aceasta sustinere pt doua luni este total nejustificata.

    dar Avramescu putea sa aiba o alta reactie...
  • -1 (1 vot)    
    Personaj de film (Joi, 4 septembrie 2008, 20:44)

    englezu [anonim]

    Dupa toate cele personajul intruchipat de dl avramescu pare descins dintr-un film cu extraterestri (din cei buni) coborati pe pamant.Sau daca va mai amintiti de filmul cu domnul acela din africa cu sticla de pepsi.
    Chiar daca imi e simpatic pot sa jur ca n-ar fi castigat niciodata postul acela de senator sau deputat. Tocmai m-am uitat la "viata la casa alba" de acolo de la mama democratiei.
  • -3 (3 voturi)    
    ce ne facem fara avramescu? (Joi, 4 septembrie 2008, 20:45)

    iorga [anonim]

    S-a suparat magarul pe sat. Fara avramescu, politica romaneasca intra in colaps. Dar cine-i avramescu? Habar n-am. Si, atunci? Asta e ! Daca n-avem alte subiecte, hai sa sugem din deget meditand la asta.
    • +1 (1 vot)    
      Ce-i cu tine ? (Joi, 4 septembrie 2008, 21:28)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui iorga

      Habar n-ai despre cine vorbestiCred ca te uiti la OTV nu la div. emisiuni cu D-l Avramescu.
      A dat dovada ca nu poate accepta sa faca nici un compromis ,unde se mai pot gasi astfel de oameni doar pe alta planeta .
      Ce ne facem fara domnia sa ?uite o sa vezi ca in loc sa progresam ,sa stim si noi ce se intimpla cu adevarat o sa prrivim aceleasi fete adormite si pline de nepasare dar asta e altceva cei care luati peste picior asemenea oameni doctori in meseria lor ,va meritati intoarcerea in timp !
      Pot sa-ti spun (iorga ca habar nu ai ce-i cu tine asa ca nu mai avea comentarii
    • +1 (1 vot)    
      Ce-i cu tine ? (Joi, 4 septembrie 2008, 21:28)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui iorga

      Habar n-ai despre cine vorbestiCred ca te uiti la OTV nu la div. emisiuni cu D-l Avramescu.
      A dat dovada ca nu poate accepta sa faca nici un compromis ,unde se mai pot gasi astfel de oameni doar pe alta planeta .
      Ce ne facem fara domnia sa ?uite o sa vezi ca in loc sa progresam ,sa stim si noi ce se intimpla cu adevarat o sa prrivim aceleasi fete adormite si pline de nepasare dar asta e altceva cei care luati peste picior asemenea oameni doctori in meseria lor ,va meritati intoarcerea in timp !
      Pot sa-ti spun (iorga ca habar nu ai ce-i cu tine asa ca nu mai avea comentarii
    • +2 (2 voturi)    
      Ce-i cu tine ? (Joi, 4 septembrie 2008, 21:28)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui iorga

      Habar n-ai despre cine vorbestiCred ca te uiti la OTV nu la div. emisiuni cu D-l Avramescu.
      A dat dovada ca nu poate accepta sa faca nici un compromis ,unde se mai pot gasi astfel de oameni doar pe alta planeta .
      Ce ne facem fara domnia sa ?uite o sa vezi ca in loc sa progresam ,sa stim si noi ce se intimpla cu adevarat o sa prrivim aceleasi fete adormite si pline de nepasare dar asta e altceva cei care luati peste picior asemenea oameni doctori in meseria lor ,va meritati intoarcerea in timp !
      Pot sa-ti spun (iorga ca habar nu ai ce-i cu tine asa ca nu mai avea comentarii
      • 0 (0 voturi)    
        pt elena (Joi, 4 septembrie 2008, 22:09)

        englezu [utilizator] i-a raspuns lui Elena

        Scuze, ai facut copy-paste de ai postat de trei ori sau cum?oricum ai de la mine un vot.
  • 0 (2 voturi)    
    ce-o fi in capul lui catalin avramescu? (Joi, 4 septembrie 2008, 21:36)

    dorinteodor [anonim]

    politica nu este fata mare si nu a fost niciodata. cum poate exista atita incultura la un om atit de inteligent?
    • +1 (1 vot)    
      Demnitate. (Joi, 4 septembrie 2008, 22:31)

      Motul [anonim] i-a raspuns lui dorinteodor

      Demnitatea nu este o dovada de incultura,dimpotriva !
      • 0 (0 voturi)    
        cauta alta planeta..... (Vineri, 5 septembrie 2008, 8:07)

        dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Motul

        motul-e,
        in toata lumea in care traim, politica este la fel: n-are, mama, n-are tata si se duce cu cine da mai mult. n-am inventat eu lumea....don' avramescu are dreptate din punctul lui de vedere si chiar din punctul meu de vedre (nu sint politician...) dar daca se baga in politica, nu are ce sa caute cu "demnitatea" si altele de acest fel. politica are legile ei; nu inseamna ca politicienii sint neaparat hoti, nu inseamna ca sint neaparat oameni lipsiti de calitatile normale si de bun simt, inseamna doar ca ei se orienteaza dupa interesele lor directe, dupa voturi (nu conteaza ce gindesti, conteaza ce spui,....). asta e meseria de politician. domnul avramescu a fost eliminat pentru ca nu este competent in acest domeniu....
  • -1 (3 voturi)    
    moartea pensionarilor (Joi, 4 septembrie 2008, 22:29)

    gigi [anonim]

    Cat de nestiutori sunt oamenii! Si cat de naivi! Cum Inalta ei piedestale cui vrei si nu vrei. Musiu Avramescu este una si aceeasi persoana care cu cativa ani in urma scria intr-un ziar- Curentul- ca pensionarii ar cam trebui sa dea coltul. Si, oricum, sa fac ciocul mic, mic de tot. Acum este pe rol o noua generatie care nu poate fi tinuta in loc in efortul ei de a -si cladi o viata prospera de pretentiile unor amarati, pe deasupra batrani si bolnavi, de care nu are nevoie nimeni. Iar generatia noua -al carei promotor era si catindatul nostru- n-avea chef sa imparta nimic cu nimeni. Cine are curiozitatea, poate gasi aceasta energica punere la punct a obrazniciei pensionarilor de a vrea sa traiasca cat de cat omneste in colectia ziarului amintit la rubrica "Opinii". De altfel, recent acelasi domn incoruptibil se amesteca in vorba la TV sustinand ca marirea pensiilor ar duce prospera economie romaneasca la ruina. Plangeti-l ca-l meritati!
  • 0 (2 voturi)    
    Ati facut un urias serviciu "democratiei" (Joi, 4 septembrie 2008, 22:29)

    ANTI-Finkelstein [anonim]

    iar lui Finkelstein unul si mai mare si pe gratis.
    Va vor "folosi" (vreti, sau nu) si vor face din dvs. emblema "scarbei de politica" la care tin ei atat de mult, pt. ca e singura modalitate de a indeparta electoratul inteligent de la vot - si de la orice participare activa la politica, in general

    Au destui ziaristi ("puri"/morali/etc la comanda), care ii vor servi tot gratis, doar ca sa nu fie dati afara de stapanii lor

    Ati facut deci un urias serviciu "democratiei".
  • +1 (1 vot)    
    o rugaminte... (Joi, 4 septembrie 2008, 22:32)

    adi [anonim]

    ai "incadrat" faptele corect si cu mult bun simt.Prin exemplul gestului tau ai facut sa se rusineze foarte multi din tara asta inclusiv cei cu grade mari care au croit ideologia sociala de urmat si promovat in Romania.
    Gandeste-te ca cu cativa ca tine in parlament oameni nepotriviti nu vor mai ajunge niciodata pe asfel de functii. Puterea exemplului este totusi importanta
    indiferent care este ideologia sociala promovata de autoritati.
    De aceea te rog fa cumva sa ajungi in parlament
    fara sa-ti incalci principiile .....pentru care te admir...
  • +1 (1 vot)    
    cine fura azi un ou..... (Joi, 4 septembrie 2008, 22:49)

    adi [anonim]

    in 1956 la Alesd - Bihor eram in clasa a patra si invatatoarea doamna Vuscan care ne-a invatat sa dansam Batuta si Ana Lugojana (doamne frumoase dansuri sunt) ne-a spus odata :
    -sa stiti copii ca cine fura azi un ou maine va fura un bou
    Cei care-l indemnati pe Avramescu sa faca un mic compromis...adica sa fure un ou...gresiti...
    Trebuie sa-l ajutam sa intre in parlament fara sa-l obligam sa fure un ou adica sa nu avem cu ce-l santaja mai tarziu.
  • -1 (1 vot)    
    cu dedicatie pentru Elena (Joi, 4 septembrie 2008, 22:51)

    it's good to be me [anonim]

    "Mai draga", cred ca esti un pic "blonda" ca sa zic asa! Chiar nu stiu cine este acest Avramescu, habar nu am. Chiar asa? "Who the fuck is...". Si vrei sa facem un pariu, tu? Ca tot venii vorba de trocuri politice...acestui neica nimeni i se va pregati un post caldutz in viitoarea legislatura, sau e pregatit deja, d-aia se retrage acum, ca sa arate cat de vertical e el si cum va intra pe usa din dos in cine stie ce post dupa alegeri. M-am cam saturat de strategiile astea de toata jena, ieftine, numai de dragul "dizidentei"! Of, of, mai, mai !!! Si ca sa dormi linistita sa sti ca eu voi vota contra celor 322, deci nu sunt vreun fan "prostanacul" sau "Felix"! DA?
  • +1 (1 vot)    
    pentru it's good to be me (Vineri, 5 septembrie 2008, 0:00)

    adi [anonim]

    prea bine nu-l cunosc nici eu adica la nivelul sa bag mana-n foc pentru el.Dar daca esti un om inteligent iti dai seama din momentul in care deschide gura daca cineva este sau nu neica nimeni .
    Din vorbele tale simt o boare nu tocmai placuta dar daca votezi contra 322 hai sa facem un troc (e la moda) si-ti spun:
    - wellcome aboard.....
  • 0 (2 voturi)    
    De la NASA la Parlament (Vineri, 5 septembrie 2008, 6:00)

    Roman-american [anonim]

    Constantin Timoc candidat independent va reprezenta romanii din SUA, Canada, Australia in Parlament. Are caracter, intelect, viziune, ...
  • 0 (2 voturi)    
    gafa incredibila a PDL (Vineri, 5 septembrie 2008, 9:42)

    max [anonim]

    incredibila mutarea PDL. dupa ce incearca sa se prezinte ca reformatorii clasei politice romanesti, etc. sa faci aceasta intelegere cu Vadim, care era pe faras. sa-i intinzi o mana acestui om, la momentul cand il lasasera din brate si PSD-istii, e incredibil. Vor pierde increderea multor oameni care si-au pus sperantele in ei.
  • -1 (3 voturi)    
    politica-i curva... (Vineri, 5 septembrie 2008, 11:34)

    luci [anonim]

    cine nu stie acest lucru, nu are ce cauta in politica, indiferent de intentii sau inteligenta... gestul lui surprinde prin motivele invocate, prin faptul ca nu a discutat cu nimeni... nu avem nevoie de oameni din astia, chiar daca sunt inteligenti... avem nevoie de oameni inteligenti, caliti, care indura multe si se bat pentru principiile enuntate de el.... poate sa se reintoarca in politica atunci cand clasa politica corespunde principiilor lui....
    sunt foarte multi oameni inteligenti in tara asta, care nu au intrat in politica tocmai din motivele invocate de avramescu, asa ca pot spune ca a fost o pierdere de vreme cu avramescu....
    cat priveste alianta, nu pot spune ca face cinste pld-ului, dar sa vedem ce avem de castigat din ea, poate se merita.... negocieri din astea se intampla peste tot in lume, unde exista democratie...
    cat priveste pe BUREBISTA, pacat de numele ales, dar nu-l meriti, chiar daca nu ma numar printre idiotii care l-au votat pa vadim...
    mai bine ti-ai pune problema daca sunt idioti, daca au avut motive sa-l voteze, daca...
  • 0 (2 voturi)    
    Avramescu a dat dovada de demnitate (Vineri, 5 septembrie 2008, 13:59)

    Alexandru [anonim]

    "Romanii au exact politicienii pe care ii merita."
    Aceasta este concluzia mea dupa ce am citit comentariile de mai sus.

    Cati oameni pana acum au mai renuntat la pozitii politice privilegiate pentru un principiu. Majoritatea nici cu un vraf de dosare penale nu demisioneaza.

    Si ce ma amuza este ca toti sunt foarte in tema teoria politica, cu importanta compromisurilor politice, .... toti au inteles ca politica nu e doara vreun lucru simplu. Explicati-mi de ce avea nevoie PDL de Vadim.

    PDL a pierdut votul meu si mult din credibilitate.
    SI fara Avramescu in partid, acum pot sa il ia si pe MItica Dragomir, ca tot il voiau.


    Ar fi un mare lucru daca Avramescu ar candida independent.

    Se vede clar de ce Romania este aproape ultima tara din Europa, desi sub comunism au fost si altii.

    Bravo Avramescu!
    • 0 (0 voturi)    
      Demnitate sau razgindeala? (Vineri, 5 septembrie 2008, 17:02)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      Ca independent nu poti face politica... Incercati sa va imaginati un guvern de independenti, fiecare pasionat de problemele ministerului sau si dornic sa le treaca cu prioritate pe agenda de lucru... Se speria gindul...

      Daca dl. Avramescu is iva face un aprtid cu oameni la fel de respectabili si de morali ca si domnia sa, daca va reusi sa articuleze singur o oferta serioasa pentru alegatori, atunci voi spune si eu "Bravo, Avramescu!"

      Daca insa doar se declara "scirbit" de viata politica de la noi, dupa ce a acceptat de buna voie angajarea, va ramine un jalnic Emil Constantinescu de Mizil, in ciuda potentialului sau. Oricum, ca ziarist nu mai are ce spune dupa angajamentul la Cotroceni... In acest din urma caz, voi spune doar "Pacat!", inca o data dezamagit de lipsa de perseverenta a intelectualilor romani.
  • 0 (0 voturi)    
    Care este motivul real? (Vineri, 5 septembrie 2008, 16:55)

    radu [anonim]

    Nu se poate vorbi aici de o alianta PDL-PRM. In parlament exista un numar de optiuni exprimate democratic, iar acestea trebuie sa se reflecte proportional si in structurile acestuia, nu doar in plen. Ceea ce s-a intimplat a fost coordonarea a doua partide de opozitie pentru a impiedica supra-reprezentarea prin "rotunjiri" a coalitiei majoritare PSD-PNL-UDMR-PC in structurile parlamentare.

    Este mai putin decit s-a intimplat intre 2000 si 2004, cind toate motiunile de cenzura ale PNL-PD au fost depuse cu sprijinul de neocolit al semnaturilor parlamentarilor PRM, puse pe un text comun, negociat de cele trei partide.

    Cum spunea cineva, este acelasi rationament abuziv, cu doua masuri, ca atunci cind PNT era culpabilizat pentru ca nu a criticat decit guvernul la alegerile din 1937 si s-a inteles cu celelalte partide de opozitie, inclusiv legionarii, sa se ignore in discursurile electorale.

    Pe CA nu l-au dernajat motiunile de cenzura PD-PRM-PNL. Acum ce il deranjeaza? Ar fi fost mai bine sa spuna motivele reale de neintelegere cu PDL sau sa taca.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version