Suveranitatea coruptiei nationale din Parlament pune in pericol fondurile UE - presa germana

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 14 august 2008, 13:55 Actualitate | Esenţial

Decizia de miercuri a Camerei Deputatilor de a nu aviza inceperea urmaririi penale a lui Adrian Nastase si Miron Mitrea este o dovada a "suveranitatii coruptiei nationale" ce domneste in Parlamentul Romaniei, punand in pericol fondurile UE, considera Deutsche Welle si FAZ, citate de NewsIn.

"In Parlamentul Romaniei exista o coalitie impotriva justitiei. Cred se poate spune deschis ca in Parlament domneste suveranitatea coruptiei nationale. Parlamentarii din toate partidele se apara de anchetele DNA. Aceasta se poate observa din conduita de vot de azi (miercuri - n.r.) si a putut fi observata si in alte cazuri, cum ar fi suspendarea presedintelui - si atunci s-a format o coalitie transpartinica care a votat impotriva presedintelui care a sustinut clar cerintele Bruxelles-ului in materie de lupta anticoruptie, impreuna cu fostul ministru Monica Macovei, data afara din guvern imediat dupa aderare. Din pacate, lupta impotriva coruptiei nu este luata in serios decat de o parte a politicienilor romani", a spus directorul sectiei romane a Deutsche Welle, Robert Schwarz, in emisiunea Fokus Europa.

Schwarz a amintit de sanctiunile financiare ce pot fi aplicate Romaniei pe model bulgar, precum si de posibilitatea activarii clauzei de salvgardare prin care sentintele romanesti nu ar mai fi recunoscute in spatiul european.

Frankfurter Allgemeine Zeitung: "Parlamentul il protejeaza pe Nastase"

"Sesiunea extraordinara a Parlamentului a dovedit ca politicienii de rang inalt din Romania care sunt acuzati de coruptie nu trebuie sa se mai teama de justitie", este concluzia articolului din FAZ, care face un istoric al cazului Nastase inainte si dupa aderarea la UE.

"Punerea sub acuzare a lui Nastase a fost un lucru nemaiauzit in Romania, caci personajul era considerat intangibil. DNA, care devenise o institutie eficienta sub ministrul Justitiei Monica Macovei, a dovedit astfel ca era in stare sa combata coruptia nu doar la niveluri inferioare, ci si in cele mai inalte cercuri politice. Dar la acea vreme clasa politica se afla sub presiunea dinaintea aderarii la UE. La Bruxelles, guvernul Tariceanu a folosit aceste investigatii impotriva fostilor ministri ca argumente pentru seriozitatea luptei anticoruptie. Dar imediat ce Romania a aderat la UE, a facut totul pentru a-i proteja pe ministri si parlamentari de urmarirea penala. In ciuda mai multor avertismente ale UE, procedurile au fost taraganate sistematic", scrie FAZ.

Deutsche Welle: "Loialitate si complicitate".

"Nici inainte de vot si nici dupa nu s-au facut comentarii si declaratii politice. In ajunul votului insa aderentii PSD si militantii PC au depus eforturi insistente pentru a convinge opinia publica ca respingerea solicitari DNA 'nu reprezinta o catastrofa'. In opinia lor nu ar fi adevarat ca mediile politice europene ar astepta de la Bucuresti o pozitie intransigenta fata de cei acuzati de coruptie, iar daca mai sint totusi politicieni europeni care sa ceara acest lucru, ei nu ar fi decit victimele unei grave dezinformari. Adrian Severin a sustinut nici mai mult nici mai putin ca totul este opera propagandistica a fostului ministru Monica Macovei. PSD si-a propus de altfel in mod oficial sa 'contracareze' la Bruxelles efectele acestei 'dezinformari'. Putini s-au referit insa la opinia publica romaneasca, iar cei care au facut-o au minimalizat asteptarile societatii, cu aluzii malitioase", scrie Deutsche Welle, in editia in limba romana a site-ului.

"In ciuda pozitiilor exprimate anterior este posibil insa ca deputatii PNL sa fi votat pentru ridicarea imunitatii, intrucit PDL, singurul grup despre care stim sigur cum a votat, nu are decit 68 de deputati dintre care au fost prezenti 64. In orice caz au fost destui aceia de la PSD, PC sau UDMR, care si-au amintit pesemne ca datoreaza ceva lui Adrian Nastase. Am asistat la o loialitate care risca prea mult sa treaca drept complicitate", conchide DW.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

2366 vizualizari

  • -10 (12 voturi)    
    Incorect (Joi, 14 august 2008, 14:09)

    666 [utilizator]

    Ieri mi-ai interzis toate mesajele care o indicau pe dna Macovei drept trădătoare. De ţară, de neam, de ce vrei tu.

    Acum te-ai convins şi tu că obtuzitatea unei individe care toarnă gogoşi prin ue face mai mult rău ţării şi decât spera ea însăşi? Mai mult decât spera şi fanul ei nr. 1, dna Pora?
    • +4 (6 voturi)    
      Miopie (Joi, 14 august 2008, 14:57)

      The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui 666

      Tu crezi ca toti sunt naivi ca tine sa creada ce zice Macovei sau Nastase? Europenii au ochi si urechi proprii dar mai important au minte sa judece singuri. Trebuie sa fii prost (in sens stiintific) sa crezi ca europenii critica Romania pentru ca ne toarna unii la Bruxelles.

      Ce zici tu sunt povesti de securist rasuflate. Cel putin securitatea cand le zicea stia ca minte dar tu se pare ca le zici din convingere. Patetic!
      • -2 (2 voturi)    
        Cel mai înţelept dintre nebuni (Joi, 14 august 2008, 16:20)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        e nebunul-şef.
        Naiv au ba, europenii nu-şi văd propriile podoabe din cauza urechilor prea lungi pe care le pleacă la toţi trădătorii. Care noroiesc un popor din cauza faptului că au primit un şut în fund cândva. Nu nemeritat, cel mai adesea.
        Fii tu nepatetic şi pune botul la propaganda Porei.
        Arată măcar că-ţi meriţi coroana între ceilalţi nebuni.
        • +1 (1 vot)    
          Tu? (Joi, 14 august 2008, 16:56)

          Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui 666

          Domnul meu,

          comentezi la subiect, sau pe langa? Punctual, esti de acord cu inceperea urmaririi penale impotriva lui Nastase, respectiv Mitrea? Nu divaga, in dorinta de a ataca si abtine-te in a mai fi patetic.

          Mi-a ramas intiparit in minte imagine lui Ponta care a votat "pe fata" impotriva; Ponta, cel care face parte din baroul Bucuresti;

          un jegos patetic care isi da aere de mare politician. Mars!
          • 0 (0 voturi)    
            DA (Joi, 14 august 2008, 17:38)

            666 [utilizator] i-a raspuns lui Marcel Ionita

            Sunt. De acord cu începerea urmăririi penale împotriva lui Năstase. De acord cu începerea urmăririi penale împotriva lui Mitrea. De acord cu începerea urmăririi penale împotriva tuturor asupra cărora planează suspiciunea sau evidenţa de corupţie.

            NU SUNT de acord cu numărarea la nesfârşit a ouălor şi a perucilor lui Năstase, aşa cum face dna Pora. NU SUNT de acord cu prosteala "PDL salvează naţiunea", deci sunt împotriva tuturor demagogilor care încearcă să îi ascundă publicului pe anumiţi ticăloşi, noroindu-i numai pe cei împotriva cărora au ei un interes sau altul.

            Sunt destul de clar?
            Tu ce urmăreşti?
        • 0 (2 voturi)    
          Traiesti intr-o lume paralela (Joi, 14 august 2008, 17:03)

          The Wisest Fool [anonim] i-a raspuns lui 666

          Iti sugerez sa ingrosi randurile (desi am sentimentul ca deja o faci) delirantilor comentatori de pe blogul lui Nastase capabili sa creeze scenarii care depasesc cele mai nebune fantezii ale lui Vadim Tudor.

          The Economist, Faz, Deustch Welle, Financial Times, etc... afirma ca Romania a esuat in privinta coruptiei la rang inalt si tu vii si spui ca Monica ne vorbeste de rau la Bruxelles sau ca sunt manevrele lui Basescu? Pai cand pe vremea guvernului Nastase (R.I.P.) mass-media europeana si comisia europeana spuneau acelasi lucru tot Monica era de vina?

          Acest comentariu nici macar nu iti este adresat, nu te cred capabil sa iesi din ridicolul in care te afli, acest comentariu se adreseaza cititorilor lucizi de pe hotnews (din fericire sunt marea majoritate) indiferent de orientarea politica.
        • 0 (0 voturi)    
          deci... (Vineri, 15 august 2008, 12:29)

          cosmin [anonim] i-a raspuns lui 666

          ...europenii sunt atat de stupizi, in opinia ta, incat asculta exclusiv un punct de vedere si sunt total dezinteresati de o privire de ansamblu, obiectiva asupra situatiei de fata si a situatiilor problematice, in general, de la noi?
          daca crezi asta, ai nevoie de un consult la mansarda, amice:)
    • +3 (5 voturi)    
      de ce faceti loc prostiei? (Joi, 14 august 2008, 15:02)

      petcu [anonim] i-a raspuns lui 666

      asta e postare? Ce gogosi toarna Monica Macovei? Ca e coruptie in Romania? Ca Parlamentul e model de coruptie de stat? Bine ca Macovei e tradatoare! Si mai bine ca asta o spune un oarecare "mirko", erou necunoscut.
      • -4 (4 voturi)    
        Decât trădător (Joi, 14 august 2008, 16:21)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui petcu

        mai bine anonim. Mai bine anonim în prostia mea decât celebru în prostia multora.
    • +2 (4 voturi)    
      La misto presupun..... (Joi, 14 august 2008, 15:03)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui 666

      ca daca nu, draga Mirko, e de rau.
      • -1 (1 vot)    
        Ia-o cum vrei (Joi, 14 august 2008, 16:21)

        666 [utilizator] i-a raspuns lui Pink Panther

        E tare de rău deja. Mult prea de rău.
    • +1 (3 voturi)    
      mArko, tu ejti mah ? (Joi, 14 august 2008, 16:27)

      meh [anonim] i-a raspuns lui 666

      vezi ca ti-ai gresit numele.
      acum ca te-au trecut ajtia pe la dna ai si tu boala pe monica macovei ?
      frumoasa incercare cu diacriticile alea, da nu ne pacalesti.
      ;-)
      • -1 (1 vot)    
        *diacriticele (Joi, 14 august 2008, 18:03)

        meh [anonim] i-a raspuns lui meh

        *diacriticele
  • +3 (5 voturi)    
    Hopaa.. (Joi, 14 august 2008, 14:13)

    ciupi 2 [anonim]

    Stai sa vezi cum o sa apara opinii despre cum i-a cumparat Base & Macovei p'astia de la FAZ si DW..
    Cum ca nu prea au asa multi cititori/ ascultatori...
    • 0 (2 voturi)    
      sau or sa apara vorbitorii de germana (Joi, 14 august 2008, 16:21)

      aa [anonim] i-a raspuns lui ciupi 2

      folositi google pentru a gasi site-urile respective si articolele in germana o sa aveti o surpriza legat de ce au zis de fapt.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai ia-uite acilea (Joi, 14 august 2008, 17:06)

        ciupi 2 [anonim] i-a raspuns lui aa

        Titlu in FAZ:
        Parlament schützt Nastase adica Parlamentul il apara pe nastase.
        p'orma e contra-cost...
        poate iti faci pomana si il bagi aici.. desi are peste 300 de cuvinte...
      • 0 (0 voturi)    
        si ia uite frate ca DW te face mincinos..1 (Joi, 14 august 2008, 17:14)

        ciupi 2 [anonim] i-a raspuns lui aa

        Loialitate şi complicitate
        Camera Deputaţilor a respins astăzi solicitările DNA privind ridicarea imunităţii parlamentare în cazurile deputaţilor Adrian Năstase şi Miron Mitrea.

        După un vot organizat fără defecţiuni au fost anunţate rezultatele. În cazul lui Adrian Năstase au fost exercitate 270 de voturi valabile, dintre care 120 de voturi pentru ridicarea imunităţii şi 150 de voturi împotrivă. La vot au fost prezenţi 278 de deputaţi (mult peste cvorumul necesar de 218) şi numai doi dintre ei au refuzat să voteze.



        În ce-l priveşte pe Miron Mitrea, rezultatul votului a fost asemănător, deşi el ceruse (retoric) să i se ridice imunitatea.
      • 0 (0 voturi)    
        DW te face mincinos 2 (Joi, 14 august 2008, 17:15)

        ciupi 2 [anonim] i-a raspuns lui aa

        Totuşi, poate ca efect al propriei solicitări, au fost mai mulţi aceia care au votat pentru continuarea anchetei judiciare, 160 de deputaţi, împotrivă votînd 115. Or, aprobarea solictării DNA ar fi avut nevoie în ambele cazuri de 218 voturi, adică două treimi din totalul membrilor Camerei Deputaţilor.



        Nici înainte de vot şi nici după nu s-au făcut comentarii şi declaraţii politice. În ajunul votului însă aderenţii PSD şi militanţii PC au depus eforturi insistente pentru a convinge opinia publică că respingerea solicitări DNA “nu reprezintă o catastrofă”.



        În opinia lor nu ar fi adevărat că mediile politice europene ar aştepta de la Bucureşti o poziţie intransigentă faţă de cei acuzaţi de corupţie, iar dacă mai sînt totuşi politicieni europeni care să ceară acest lucru, ei nu ar fi decît victimele unei grave dezinformări.



        Adrian Severin a susţinut nici mai mult nici mai puţin că totul este opera propagandistică a fostului ministru Monica Macovei. PSD şi-a propus de altfel în mod oficial să “contracareze” la Bruxelles efectele acestei “dezinformări”.



        Puţini s-au referit însă la opinia publică românească, iar cei care au făcut-o au minimalizat aşteptările societăţii, cu aluzii maliţioase.



        Deputatul PNL, Ioan Ghişe, de exemplu, trimitea aluziv la mulţimea care, într-o nuvelă istorică binecunoscută, cerea “ca
        • 0 (0 voturi)    
          DW te face mincinos 3 (Joi, 14 august 2008, 17:25)

          ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui ciupi 2

          “capul lui Moţoc”, cu înţelesul, desigur, că este o adunătură gregară, lipsită de raţiune politică.



          În ciuda poziţiilor exprimate anterior este posibil însă ca deputaţii PNL să fi votat pentru ridicarea imunităţii, întrucît PDL, singurul grup despre care ştim sigur cum a votat, nu are decît 68 de deputaţi dintre care au fost prezenţi 64.



          În orice caz au fost destui aceia de la PSD, PC sau UDMR, care şi-au amintit pesemne că datorează ceva lui Adrian Năstase. Am asistat la o loialitate care riscă prea mult să treacă drept complicitate.
  • +7 (7 voturi)    
    Justitie (Joi, 14 august 2008, 14:16)

    Peter badesco [anonim]

    Orice roman stabilit in strainatate si cea mai mare majoritate a celor ramasi in tara sunt extrem de dezamagiti de progresul lent al schimbarilor mult asteptate. Romania pare a nu-si gasi drumul spre infaptuirea unui ‘Stat de Drept’ corect constituit, modern, fara de care nu o sa reuseasca prea curand sa reduca din diferentele enorme care o despart de tarile din vestul Europei si in special de tarile cu traditie anglo-saxona ca Statele Unite, Australia si Anglia. Constitutia ramane pentru romani cel mai important obiectiv la care foarte putini politicieni se gandesc. Incet, cu siguranta prea incet, romanii isi gasesc cu greu platforme de unde se pot face auziti, intelesi si aproape de loc ascultati de catre asa numitii ‘alesii’ lor. In mileniul al treilea ar fi de dorit ca marea majoritate a romanilor sa-si poata proteja libertatiile pe care si le-a castigat cu greu si pe care le cer in continuare. Este imperativ ca romanii sa poata participa la formularea organizarii Statului de Drept. Trebuie sa existe o tribuna pentru toti, un loc unde toate nevoile societatii pot fi expuse. Este important ca societatea sa aiba protectie, sistem juridic functional ca sa poata participa activ la viata statului. Este in interesul nostru al tuturor ca sa putem vota uninominal,...in nici un caz pe liste. Numai astfel se poate realiza unirea romanilor de pretutindeni, prin participare directa si prin posibilitatea de a face o diferenta reala.
    Romania se indreapta spre o democratie care nu se mai practica nicieri in lume. Institutiile statului sunt slab organizate si defectuos administrate. Superficialitatea aproape ca a devenit o norma in Romania de azi.
  • +2 (2 voturi)    
    Justitie (Joi, 14 august 2008, 14:16)

    Peter badesco [anonim]

    Orice roman stabilit in strainatate si cea mai mare majoritate a celor ramasi in tara sunt extrem de dezamagiti de progresul lent al schimbarilor mult asteptate. Romania pare a nu-si gasi drumul spre infaptuirea unui ‘Stat de Drept’ corect constituit, modern, fara de care nu o sa reuseasca prea curand sa reduca din diferentele enorme care o despart de tarile din vestul Europei si in special de tarile cu traditie anglo-saxona ca Statele Unite, Australia si Anglia. Constitutia ramane pentru romani cel mai important obiectiv la care foarte putini politicieni se gandesc. Incet, cu siguranta prea incet, romanii isi gasesc cu greu platforme de unde se pot face auziti, intelesi si aproape de loc ascultati de catre asa numitii ‘alesii’ lor. In mileniul al treilea ar fi de dorit ca marea majoritate a romanilor sa-si poata proteja libertatiile pe care si le-a castigat cu greu si pe care le cer in continuare. Este imperativ ca romanii sa poata participa la formularea organizarii Statului de Drept. Trebuie sa existe o tribuna pentru toti, un loc unde toate nevoile societatii pot fi expuse. Este important ca societatea sa aiba protectie, sistem juridic functional ca sa poata participa activ la viata statului. Este in interesul nostru al tuturor ca sa putem vota uninominal,...in nici un caz pe liste. Numai astfel se poate realiza unirea romanilor de pretutindeni, prin participare directa si prin posibilitatea de a face o diferenta reala.
    Romania se indreapta spre o democratie care nu se mai practica nicieri in lume. Institutiile statului sunt slab organizate si defectuos administrate. Superficialitatea aproape ca a devenit o norma in Romania de azi.
    • +1 (1 vot)    
      Romania prin lupa occidentului (Joi, 14 august 2008, 16:08)

      oti [anonim] i-a raspuns lui Peter badesco

      Ceea ce spui tu Peter e foarte adevarat si foarte important. Handicapul pe care Romania il are, la fel ca alte tari din estul Europei, este ca si-a asumat sistemul politic si mecanismele dezvoltate de alte culturi civile, si acestea sunt bazate pe alte valori care romanilor in mare parte le sunt straine. Ca simpla diferenta culturala, romanilor prietenia si buna intelegere ca valoare (bine sau rau inteleasa) le este mai importanta decat dreptatea si corectitudinea. Pe de alta parte Romania, in comparatie cu tarile din vest, are un nivel al educatiei foarte scazut (spre exemplu 1 din 3 oameni activi in Germania are studii supeioare in timp ce in Romania raportul este de 1 la 10). De aceea asumarea unor valori straine dureaza la noi mai mult ca in tari cu care ne putem compara (nu neaparat Marea Britanie sau SUA ci sa zicem Ungaria sau Cehia) si trebuie impusa din afara pentru ca forta din interior este minoritara. Combinatia celor doi factori face ca nimeni sa nu iasa in strada imediat dupa ce parlamentul violeaza principiile de baza si increderea celor care i-au ales. In cele din urma desi majoritatea este dezgustata de ceea ce ce se intampla, nu are la dispozitie mijloacele de actiune ale unui stat de drept, pentru ca la noi aceste mijloace sunt nefunfctionale. Si atunci apare a treia mare problema a Romaniei care inchide cercul vicios si pe care nimeni nu o discuta (spre deosebire din nou de tari cu care ne-am putea compara ca de pilda Polonia in care fenomenul este dezbatut la mai multe nivele de luni de zile desi nu este asa de acut ca la noi): emigratia celor tineri si bine educati. Cei care ar putea schimba ceva pleaca peste hotare unde educatia lor le construieste un viitor (fata de Romania unde este loata peste picior) si unde critica lor are la dispozitie mecanismele necesare pentru a indrepta lucrurile (si numai spre a servi drept munitie pentru bascaliile ziarelor de scandal).
  • +3 (5 voturi)    
    adevarul socant (Joi, 14 august 2008, 15:03)

    Gabriel din Deva [anonim]

    Cuvinte foarte dure, dar o apreciere corecta din partea jurnalistilor germani. Stiu ce intampla la noi foarte bine.
    • -2 (2 voturi)    
      Ştiu pe dracu' (Joi, 14 august 2008, 16:23)

      666 [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel din Deva

      să-i pieptene.
      De multe ce ştiu ei s-au apucat nemţii să-şi dosească oiroii prin bănci departe de Nemţia.
      Corecţi îs toţi când e vorba de paiele din ochii altora. Cu propriile bârne e marea problemă.
  • +1 (3 voturi)    
    E rusinos... (Joi, 14 august 2008, 15:18)

    Mircea [anonim]

    Treaba devine rusinoasa cand incep si vecinii sa arate cu degetul la putregaiul din curtea noastra. Parlamentul nu ar trebui sa aiba astfel de atributii judecatoresti. E jenant ce se intampla.
    Ieri, am creat o petitie pe tema dizolvarii parlamentului.
    Daca considerati ca reprezinta si parerea voastra, va rog sa o semnati si sa o dati mai departe. O puteti gasi aici: http://www.petitieonline.ro/petitie-p38751052.html.
    • -1 (1 vot)    
      Şi? (Joi, 14 august 2008, 16:25)

      666 [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      Cu cine/cu ce îl înlocuieşti?
      Cu deontologii care înfierează azi cu mânie proletară Puterea?

      Fă mai mult. Votează pe alţii - abia apoi apucă-te să-ţi rupi părul din cap, când vei vedea, prin comparaţie, cât de buni au fost ăştia.
      • 0 (0 voturi)    
        Si intotdeauna exista o solutie... (Joi, 14 august 2008, 16:54)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui 666

        Ai si tu dreptatea ta, dar ideea nu e sa inlocuiesti un rau cu altul ci sa gasesti o modalitate de a obtine in cateva mandate o clasa politica normala. Consider ca se inseala oricine sustine ca poti avea politicieni seriosi peste noapte. Dar se poate ajunge la normalitate si o sa-ti explic cum. Daca azi s-ar introduce votul uninominal (fara nici o lista suplimentara), daca votul parlamentarilor ar fi public (ca sa sti cum te reprezinta cel pe care la-i votat), daca numarul de parlamentari s-ar reduce (pentru o mai mare concurenta), iti garantez ca in cateva mandate clasa politica se cerne.
        Imagineaza-ti ca s-ar fi aplicat acest lucru inca din 90. Sunt sigur ca azi nu am mai fi avut acceasi problema. Dar dupa cum vezi inca exista opozanti ai votului uninominal, inca sunt opozanti ai reformei. Ce pot sa fac eu? Eu pot sa-i votez pe cei care sustin aceste concepte.
      • 0 (0 voturi)    
        mirko-stie-tot :) (Vineri, 15 august 2008, 12:46)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui 666

        chestia cu votatul si ruptul parului din cap o spui din proprie experienta ?:))
        ca altfel nu-mi explic de unde tragi asemenea concluzii...
  • 0 (0 voturi)    
    CUPOLA (Joi, 14 august 2008, 15:22)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Neicusorilor, astea cu statul de drept romanesc is niste baliverne!

    In Romania statul e o mafie:

    - ne pretinde taxe (si impozite) de protectie, din care apoi sunt platiti soldatii-functionari publici pentru a ne cere spaga ca sa-si faca datoria pentru care tot noi ii platim;

    - daca e nevoie, Cupola (din care tocmai ati vazut o parte la lucru) mai dau niste legi, hotarari, ordonante, ce-or mai fi, si ne mai taxeaza putin (mai mult);

    - iar daca nu platim, isi trimite recuperatorii si ne executa, iar daca-i nevoie isi trimite chiar si asasinii.

    Si evident, Cupola e intangibila!

    Cam asta e, pe scurt, povestea povestilor a asa-zisului stat romanesc...
  • +3 (5 voturi)    
    In apararea lui Mirko! (Joi, 14 august 2008, 15:26)

    martin [anonim]

    Va rog sa nu-l mai faceti naiv sau prost pe Mirko, reprezentantul de azi al clonelor (mercenarilor) si pe fratii sai de lupta. E adevarat ca ei toti ,clonele, scriu mizerabil de prost si cateodata cam agramat, dar scopul dorit de stapanii lor ,este sa arate ca sunt multi si activi. Cateodata actiunea lor chiar reuseste, desigur combinata cu diferite manevre ticaloase si astfel a fost ales primarul de nimic, Catavencu de Oprescu.
    Exista si multe clone de nivel superior, care isi arata si fata. Astfel ieri la Madam Firea (normal) ,Rosca Stanescu si Lucian Avramescu (Atentie Nu Catalin),ii lingeau pe Patriciu si pe Nastase, facand inutila utilizarea celui mai bun vomitiv !
    • -4 (6 voturi)    
      martin esti anonim ca mirko de ce nu ai fi clona ? (Joi, 14 august 2008, 15:59)

      aa [anonim] i-a raspuns lui martin

      curios mai nou cand portocalii disperati ca tatucul lor comunist de la Cotroceni pierde teren si nu poate sa-l tarasca pe Nastase in justitie cu niste dosare inventate ... spun despre cei ce isi permit sa nu sustina regresul ultimilor 4 ani ,jaful si nenorocirile aduse in tara de Basescu si de PDL ... ca sunt clone desi si portocalii la fel ca acele clone sunt anonimi... ciuday tare ciudat ... dar judecand dupa idolul lor , presedintele mult iubit al noului partid comunist ... PDL ... e normal sa se poarte asa .
    • -1 (1 vot)    
      Amice, (Joi, 14 august 2008, 16:26)

      666 [utilizator] i-a raspuns lui martin

      de răspuns, nu-ţi [prea] răspund, că nu am ce şi nu am cui.

      Dar să ştii că-ţi înţeleg trauma.
      • 0 (0 voturi)    
        ai dreptate... (Vineri, 15 august 2008, 12:49)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui 666

        ...decat raspuns de tipul
        "nemţii să-şi dosească oiroii prin bănci departe de Nemţia." mai bine te abtii.
        nu de alta dar de unde nu-i, nu poti cere! :))
  • -1 (5 voturi)    
    coruptia (Joi, 14 august 2008, 15:48)

    deutschland [anonim]

    articolul din Frankfurt Algemeine Zeitung e mai mult o constatare decat o infierare. Este un articol in care se constata ca parlamentul roman nu a avizat inceperea urmaririi penale impotriva lui nastase. Dar de aici si pana la accentele critice care se aduc o data cu traducerea sa in romana e o cale lunga. nu inteleg de ce trebuie ca noi tot timpul sa ne taiem craca de sub picioare si sa urlam in gura mare despre coruptie. polonia e o tara de 10 ori mai corupta decta romania insa intotdeauna a aplicat binecunoscuta metoda de a pune "batista pe tambal" si si-a spalat rufele in gradina proprie, dar noi nu trebuie sa se afle pe o raza de 5000 de km ca noi luptam pana la moarte. Justitia romana e bolnava de la radacini pana la cel mai mic functionar dar pentru asta artrebui sa fim putin mai discreti si sa vedeti cum nimeni nu ne-ar mai cataloga. Sunt organisme internationale care pot trece peste justitia romaneasca bolnava si asta se poate face si civilizat nu ca la usa cortului
    • +1 (3 voturi)    
      lasa ca sare bogdanel olteanu sa ii infiereze (Joi, 14 august 2008, 16:23)

      meh [anonim] i-a raspuns lui deutschland

      pai cine e nemtii ajtia sa sa bage ei cu nasu in afacerili interni ? cum cine e ? va zice bogdanel: e reprezentatii lu agenturili. stie el de la pretenii lui cei mai buni, aia cu care iese seara la furat (de alegeri): sorinel (zis felceru) si mirciulica (zis prostanacu). astia 2 are stiri calde, maica, ca le ia direct de la sursa, doar nu degeaba sunt copii de generali de secu.
    • -3 (3 voturi)    
      Cui să spui??? (Joi, 14 august 2008, 16:29)

      666 [utilizator] i-a raspuns lui deutschland

      Gloatei de dăştepţi care le ştiu pe toate tastând din scaune ortopedice cu pernuţe lombare? Găştii de jurnalişti pe care i-a apucat înflăcărarea şi se dau specialişti în "cum ar trebui să stea lucrurile", mereu şi mereu ştiutori atunci când nu au responsabilitatea de a înfăptui lucrurile?

      N-ai cui.
      Nişte... trădători.
      • 0 (0 voturi)    
        MAI PULIRKO sau cm te cheama.. (Joi, 14 august 2008, 16:49)

        gabriel anastasescu [anonim] i-a raspuns lui 666

        Normal ca Base si Macovei sint tradatori...cum au indraznit sa duca Romania spre vest? Tu ai fi vrut acolo de unde vine crivatzu' , cu taucii tai bolsevici in spate , sau cu Bombonel; in fatza. Daca tot sugi tzeava tancului rusesc de dimineata, suge-ne si noua p...a derbedeu bolsevic. Apropos cit iti da Bombonel pt. un numar?
      • 0 (0 voturi)    
        vinzatori de tara (Joi, 14 august 2008, 16:51)

        constantina [anonim] i-a raspuns lui 666

        ai uitat-o pe alina si pe cel mai mic petre .
      • 0 (0 voturi)    
        cei ce au furat tot ce s-a putut -niste patrioti? (Joi, 14 august 2008, 17:25)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui 666

        "Si acum priviti cu spaima fata noastra sceptic-rece,
        Va mirati cum de minciuna astazi nu vi se mai trece ?
        Cand vedem ca toti aceia care vorbe mari arunca
        Numai banul il vaneaza si castigul fara munca"

        M. Eminescu - Scrisoarea III
        • 0 (0 voturi)    
          Ei, Ioane, (Joi, 14 august 2008, 17:46)

          666 [utilizator] i-a raspuns lui Ion

          de o sută cinzeci de ani ne cântă asta Eminescu - cine îl ascultă?
          Cultura e acum Paţapievici (sic!), care l-a retrogradat la nivelul de "schelet de debara" pe vizionarul pe care-l citezi tu... Culturnicul ăla şopteşte azi în urechea împăratului de la Cotroceni - ştii tu oare?
          • +1 (1 vot)    
            dar in ultimii ani versurile par mai actuale (Joi, 14 august 2008, 19:02)

            Ion [anonim] i-a raspuns lui 666

            "Cultura e acum Paţapievici" - de unde ati scos asta ? Faceti confuzia intre cultura romana si conducerea Institutului Cultural Roman?
            "l-a retrogradat la nivelul de "schelet de debara"" - asta nu stiu; nu stiu mai ales, in ce context s-ar fi exprimat asa. Eminescu poate fi inteles ca scriitor, sau poate fi folosit ca simbol identitar . Daca in vremea lui Eminescu oamenii ar fi fost atat de atasati de trecut incat sa respinga ca pe ceva strain orice experienta innoitoare, patrimoniul nostru national nu ar fi continut astazi si opera sa. Eu nu vreau sa apreciez aici expozitia aceea, vorbesc in principiu.
            "şopteşte azi în urechea împăratului" - de ce trebuie sa sopteasca asemeni unui vizir? D-l Patapievici din cate stiu, se exprima public prin presa si daca nu suntem de acord cu el, putem sa-l contrazicem, daca avem argumente mai bune. Si de fapt , de ce un presedinte ales prin vot este "imparat" ? L-ati vazut pe d-l presedinte imbracat in vesminte purpurii , plimbandu-se cu gesturi grave prin palatul Cotroceni?
            Motivul pentru care v-am raspuns este acela ca , in contextul discutiei folosirea unui cuvant atat de dur ca "tradator" mi se pare inadecvata. Daca are cineva o alta parere, nu inseamna ca este nici prost, nici platit pentru a minti, nici tradator.
            • 0 (0 voturi)    
              Îmi cer scuze (Joi, 14 august 2008, 19:59)

              666 [utilizator] i-a raspuns lui Ion

              şi pt. modul familiar de adresare şi pt. felul alambicat în care v-am răspuns. Mesajul dvs. m-a surprins de două ori. Petrecând mult timp şi contribuind la clocizarea acestui sit, văd că m-am dezobişnuit să port o discuţie civilizată.
              Răspunsul meu va fi succint, încercând să mă scuze din nou:
              - nu e o confuzie, este chiar realitatea aparentă; de aici şi "sic!"-ul de după, nu numai pt. stâlcirea numelui;
              - zisa lui face trimitere la sintagma americană "the skeleton in the closet", scheletul din debara, care are sensul de secret stânjenitor. În accepţiunea lui Patapievici, scheletul devine cadavru: http://www.evenimentul.ro/articol/cadavrul-fecala-si-presedintele.html
              - mie îmi par evidente atitudinile, strategia, exprimarea şi comportamentul. Evidente pt. un aspirant la titlul de împărat;
              - vedeţi mai sus; unii se recunosc la auzul apelativului "trădător" şi reacţionează violent, dându-şi arama pe faţă. Mă invită grosolan la felaţii, în deliciul gazdei noastre.

              Oricum, intervenţia dvs. mi-a reamintit că lumea e muuult mai largă decât pagina asta de web.
              Vă mulţumesc şi vă doresc sănătate!
      • 0 (0 voturi)    
        observ... (Vineri, 15 august 2008, 12:53)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui 666

        ...ca treaba cu "tradatorii" te urmareste, te apasa de-a dreptul:)
        tradatori fata de ce? fata de niste gunoaie de oameni care fura ca-n codru si se apara in haita?
        hai plimba ursu'...
  • +1 (1 vot)    
    Incredibil (Joi, 14 august 2008, 16:50)

    Adi [anonim]

    Bai scumpilor... este incredibil ce debitati pe aici. Sincer sunt uimit de viziunea ingusta sau de... sincer nush ce aveti. O parte din voi chiar sunteti incredibili.

    Parlamentarii voteaza impotriva urmaririi penale, adica impotriva incercarii de a se solutiona un caz, adica impotriva incercarii de a ajunge la adevar sau mimarea incercarii de a ajunge la adevar. Cu buna stiinta si in fata tuturor practic afirma ca un deputat/parlamentar/ministru .. ce dumnezeul lui o fi, este mai presus de lege si e intangibil.

    In ciuda acestui fapt ce faceti voi? o tineti asa aiurea in tranvai, ba ca PDL e bun ba ca PSD e bun, ba ca base e prost corupt si idiot, ba ca iliesti e tampit comunist si etc. Da voi chiar nu aveti nici un simt al normalitatii? Cum naiba sa fie unu tinut in afara ariei de acoperire a legii? E normal? Vi se pare corect?

    Pai cum dracu sa nu ne fure astia ca pe ultimii fraieri daca asta suntem? Tipa aia de afara ca nu e bine ce fac ai nostrii, si noi ne batem in partide, care e mai bun si care nu.

    Presa noastra trateaza asa... in lehamite subiectu... cand trebuia sa sara de cur mai mult decat a sarit cand a disparut elodia. Dar nu, coruptia e infiripata peste tot.. interesul nu e asta.

    La dracu... sunteti incredibili.

    P.S.: Acest comentariu cu siguranta nu va fi publicat, sau daca va fi, o sa fie un pic "cenzurat"

    va multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    vot de blam! (Joi, 14 august 2008, 16:53)

    Nicky [anonim]

    Parlamentul a dat un vot de blam celor doi, recunoscand ca sunt corupti, ca au incalcat legea ca au probleme. Daca nu aveau si erau curati, ii lasa sa apara in fata justitiei, dar asa, protejandui, a recunoscut, de fapt, ca cei doi sunt certati cu legea.
    Iar asta e cel mai important
  • +1 (1 vot)    
    sunt curios (Joi, 14 august 2008, 17:02)

    liviu [anonim]

    ce o sa faca romanii cand o sa inceapa sanctiunile reale date Romaniei...
    pentru ca parlamentarii sigur nu o sa faca nimic pentru ca asta ar insemna sa se bage singuri la puscarie...
    • 0 (2 voturi)    
      dezaprobare (Joi, 14 august 2008, 21:24)

      sofia34 [anonim] i-a raspuns lui liviu

      dar de ce sa nu aratam presei occidentale si lumii intregi ca acest parlament nu are sustinerea si nu reprezinta punctul de vedere al majoritatii romanilor?
      haideti sa iesim in strada, sa ne spunem opinia, sa ne manifestam dezaprobarea, sa cerem dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate!
  • 0 (0 voturi)    
    Din pacate, (Vineri, 15 august 2008, 9:57)

    Ovidiu [anonim]

    pentru solidaritatea la furat a jegurilor de parlamentari romani va suferi toata populatia Romaniei in momentul in care va fi decisa blocarea fondurilor europene..... Singura solutie este sanctionarea la apropiatele alegeri a indivizilor din Parlament si a partidelor care in mod constant s-au opus luptei declansate impotriva hotiei, de catre oamenii cinstiti ai Romaniei (Macovei, Morar, Kovessi si altii).
  • -1 (1 vot)    
    Vinovati+solutii (Vineri, 15 august 2008, 10:34)

    Alin [anonim]

    Vinovati: votantii PSD.
    Solutii: -incercati sa deturnati cat mai multi prosti ce vor sa voteze PSD catre PLD sau PNL
    -in cazul in care nu functioneaza, asta este poporul roman (prost), prin urmare parasiti tara.
    -inbolnaviti-va de ura si frustrare si nu faceti nimic.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version