Rezultate Bacalaureat 2008: Diferente uriase intre judete, nici o medie de zece in Bucuresti

de George Florea     HotNews.ro
Duminică, 6 iulie 2008, 11:13 Actualitate | Esenţial

 documente
(06 Iul 2008) Excel, 97KB
Inspectoratul Scolar al Municipiului Bucuresti a publicat datele statistice privind examenul de Bacalaureat din Capitala. Potrivit sursei citate, procentul de promovabilitate a Bacalaureatului (inainte de rezolvarea contestatiilor) este de 77,49% - in scadere fata de procentul de 81% inregistrat anul trecut. In 2008, nici un absolvent de liceu din Bucuresti nu a obtinut media zece la Bacalaureat.

Centrul Scolar nr. 3, Centrul Scolar "Regina Elisabeta", Colegiul National Bilingv "George Cosbuc", Liceul de Coregrafie "Floria Capsali" sint unitatile de invatamint bucurestene unde procentul de promovabilitate a bacalaureatului a fost 100%.

Din totalul de 26.111 elevi care s-au prezentat la Bacalaureat in Bucuresti, doar 63 au fost eliminati din examene din cauza tentativelor de copiere.

Ministerul Educatiei nu a prezentat deocamdata rezultatele centralizate, insa exista discrepante mari intre judetele tarii in ceea ce priveste procentul de promovabilitate la bacalaureat.

Daca in judetul Suceava procentul de promovabilitate a fost de 98%, iar in Constanta, 97,24, in Prahova, doar 59% dintre elevi au luat bacalaureatul, iar in Galati, 50,67%.

In Bucuresti, procentul de promovabilitate a fost de 78%, insa in Capitala s-a inregistrat si un numar record de contestatii: 18% dintre elevii din Bucuresti, adica peste 5.000,  au cerut reevaluarea lucrarilor, nemultumiti de notele obtinute.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

21286 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Frauda..? (Duminică, 6 iulie 2008, 12:00)

    Pickels [anonim]

    Cu siguranta bacul de anul asta a fost fraudat (ca de obicei, dealtfel). Dupa afisarea subiectelor pe siteul ministerului (in urma cu 3 sau 4 luni, daca nu ma insel) toti spuneau ca se va pica pe capete. Dupa BAC, absolventi care abia se chinuiau sa aiba media 5 la anumite materii au 9.5. Asta cum se explica?
    Ar trebui sa ne obisnuim. BACul nu mai este de mult un examen de departajare, relevant pt situatia scolara a unui absolvent de liceu.
    Admiterea la facultati (chiar si la licee) e cea mai buna solutie.
    Intre timp, trebuie sa ne pregatim de viata. Aia nu tine cont de BAC
    • +4 (4 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 6 iulie 2008, 12:44)

      tya [anonim] i-a raspuns lui Pickels

      Pentru a fi relevante rezultatele de la examene, ar trebui sa existe examene de admitere incepind cu intrarea la liceu, astfel elevul nu ar mai ajunge la o scoala unde nu si-ar dori, dar calculatorul l-a repartizat. Apoi examenul de bacalaureat nu este obligatoriu sa fie luat de tot elevul si de cel care a invatat pe parcursul celor 4 sau 5 ani de scoala si de cel care a tras chiulul tot timpul. Iar absolventul care doreste sa acceada in invatamantul superior sa dea examen de admitere, nu sa fie absolventi de facultate la kilogram. Am avut neplacerea de a vedea fost elev care abia stia sa scrie ca este absolvent de facultate.
      • +3 (3 voturi)    
        bac 2008 (Duminică, 6 iulie 2008, 21:05)

        stoiculescumircea [anonim] i-a raspuns lui tya

        sint de acord ca ex. de bac. nu repr. decat o cale a celor disperati de media ultimilor patru ani de liceu,de a recupera prin orice mijloace timpul pierdut.asta presupune in consecinta reluarea ex. de admitere la facultate ca de altfel si pt. admiterea in liceu.se face dreptate elevilor care CHIAR INVATA
    • 0 (0 voturi)    
      principalii vinovati sunt supraveghetorii (Luni, 7 iulie 2008, 15:16)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui Pickels

      Elevi foarte slabi au reusit sa ia note foarte mari? Cum au reusit? Foarte simplu: cu complicitatea profesorilor supraveghetori si a presedintilor de comisii. Intrebarea este de ce au permis sa se copieze? Unii probabil pentru bani, si acest lucru este greu de dovedit dupa ce s-a intamplat, iar altii de bunavoie, eu as spune din prostie. Oricum, RUSINE tuturor celor care au permis copiatul; si-au batut joc de toti cei care au luat acest examen in serios si s-au pregatit.
  • +2 (6 voturi)    
    O vorba de lauda... (Duminică, 6 iulie 2008, 12:27)

    Iguana [anonim]

    ... pentru Colegiul National Cosbuc. Unul din liceele cele mai "liberale" in gindire, cele mai orientate spre elev si nevoile/dorintele lui de dezvoltare (altele decit invatatura), chiar in detrimentul "disciplinei". Nu este considerat unul dintre "liceele de elita" - sau nu era . Dar este o dovada ca elevii pot face scoala - si bine - si in conditii de libertate si in lipsa unei atmosfere artificial concurentiale.
    • 0 (6 voturi)    
      Se intampla din nou (Duminică, 6 iulie 2008, 15:56)

      George [anonim] i-a raspuns lui Iguana

      Sau poate este un liceu in care sa copiat,libertatea tinand de cat sa copiat!!!
    • +3 (3 voturi)    
      ciudat (Luni, 7 iulie 2008, 2:36)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Iguana

      eu am fost elev acolo vreo 8 ani si pot spune ca nu prea se face carte. nu ca nu vor profesorii sa predea sau ca ar fi elevii prosti... pur si simplu nu exista prea multi profesori de calitate , iar cei care exista (sau existau mai bine zis) nu prea mai au cheful necesar. in ultimii mei ani de liceu incepea o schimbare de garda in cancelarie, profesorii batrani incepusera sa iasa la pensie iar cei tineri nu se puteau compara ca si calitate cu cei plecati. asa ca nu este deloc liceu de elita, exista doar pretentii si reclama buna. iar libertatea aceea, controlata de altfel, nu a facut decat sa atraga elevi din ce in ce mai... (nu gasesc cuvantul)
    • +1 (3 voturi)    
      ...o postare de MARE TUPEU... (Luni, 7 iulie 2008, 7:33)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Iguana

      ....Acum 4 ani elevii care au optat pentru cele 4 institutii de invatamant care azi sunt fruntase au fost niste amarasteni ....carora media de la CAPACITATE nu le-a ingaduit sa viseze la mai mult....Persoana care posteaza vrea sa spuna ca din loazele acelea ....care nu aveau nici o sansa sa intre la ....marile licee Sava, Mihai Viteazu, Vianu....sau la unele macar onorabile ....din esalonul doi...Sincai, Caragiale, Basarab....au devenit atatde bune incat au luat BACul iin unanimitate...Asta este HOTUL NEPRINS.... DEVINE NEGUSTOR CINSTIT....IAR IN ROMANIA DEVINE CHIAR EXPPERT....DA EL NOTE CELORLALTI....
      • 0 (0 voturi)    
        tupeu intr-adevar (Luni, 7 iulie 2008, 20:27)

        tot eu [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

        sa stii ca la cnb george cosbuc media de admitere e chiar mare. asta tocma din cauza reclamei de tip ceausit facuta pe astfel de site-uri... problema nu e asta, ci faptul ca desi media de admitere e mare, iar rezultatele la bac sunt cum sunt... acolo nu se invata. sunt putini profesori care-si fac treaba bine. crede-ma cand iti zic ca am trecut de liceu fara sa fac nimic. medii am avut bunicele, dar in clasa a12a a trebuit sa recuperez tot ce nu invatasem in 3 ani. ceea ce ar trebui sa faca conducerea liceului ar fi sa isi faca autocritica, nu sa faca reclama liceului. pt ca astfel nu ii cresti valoarea ci doar notorietatea.
    • 0 (0 voturi)    
      Bacul liceului Cosbuc (Sâmbătă, 26 iulie 2008, 13:07)

      Cosbuciuanul [anonim] i-a raspuns lui Iguana

      La cosbuc s-a strans cam un miuliard de lei vechi pentru mituirea comisiilor. Asa da organizare. Desi au fosty elevi care s-au pregatit pe barba lor s-a platit o suma frumusica fiecarui prof ca toata lumea sa ia bacul...
  • +1 (3 voturi)    
    trist (Duminică, 6 iulie 2008, 15:15)

    alex [anonim]

    in concluzie,bacul de anul acesta a fost o ratare totala...la mine la liceu...in cea mai mare parte au picat elevi buni...iar toti taranii care citesc pe litere si cunosc partial tabla inmultirii au luat...ca sa nu mai zic de lucrarea mea la mate....unde stiu f bine ce am scris si am corectat-o cu diversi profesori...si cu exigenta maxima....pt a vedea minimul notei....si nu reusam s scad sub 5....eh la rezultate m-am trezit cu 3 si ceva........
    • +2 (4 voturi)    
      Ce inseamna pentru tine "taran" (Duminică, 6 iulie 2008, 19:21)

      "taranu' de la oras" [anonim] i-a raspuns lui alex

      Nu te supara, domnule, absolvent de bac, cred, dar te rog sa detaliezi ce inseamna cuvantul "taran" pentru tine! A mai fost o reclama dupa care politistii, fosti militieni, s-au suparat ca au fost comparati cu taranii. Te-as intreba, insa, ce au fost parintii si bunicii tai de iti permiti sa insulti cea mai umilita si batjocorita categorie socio-profesionala din aceasta tara. Cuvantul "taran" vine de la "tara" si avea sensul de locuitor al acelei tari (cu sensul de uniune de obsti de tarani liberi, sau, dupa cum mai gasea inca Ion Conea, prin anii '30, in Tara Vrancei, ai "locului unde se fac bucate")! Pana in 1985, mai bine de jumatate din locuitorii Romaniei erau tarani, locuitori ai satelor. Fara ca ei, in "prostia" lor sa nu fi pastrat aceasta limba cine stie in care alta de pe fata pamantului ti-ai fi dat tu bacul!
      • 0 (4 voturi)    
        sss (Duminică, 6 iulie 2008, 19:59)

        sss [anonim] i-a raspuns lui "taranu' de la oras"

        pote vei lua bacul peste dunare dl alex cu impertinenta ta si poate ovei pierde pe acolo
      • -1 (3 voturi)    
        de acord cu Alex (Luni, 7 iulie 2008, 9:16)

        Georgiana [anonim] i-a raspuns lui "taranu' de la oras"

        E foarte adevarat ce spune Alex...toti prostii au luat bacul....cine se simte taran...normal k are ceva de comentat...dar asta este...aceasta este realitatea...asa ca...nu va mai suparati atata...sunteti penibili cu explicatiile voastre in legatura cu "taran", "tara"...stii si voi foarte bine ce inseamna TARAN ;)
        • +1 (1 vot)    
          N-ati inteles nimic.... (Luni, 7 iulie 2008, 15:42)

          "acelasi taran" [anonim] i-a raspuns lui Georgiana

          Am scris degeaba... Continuati sa va jigniti stramosii, ca asa va sta bine... Altii isi apara trecutul "cu dintii", noi ne batem joc de cei care au tinut romanitatea vie pana la a a junge noi sa dam cu "partea dorsala" de asfalt... Sunt prima generati de oraseni, sunt mai mult decat realizat profesional, cu o cariera infloritoare si cu perspective reale si in planul prosperitatii (de care deja ma bucur...) dar n-am uitat si nu voi uita nicicand care-mi sunt "radacinile"! Ma pot mandri cu o ascendenta de aproape 4 secole, certificata genealogic, din care, pana la mine, peste 300 de ani au fost generatii de tarani... Ca si George Enescu, Lucian Blaga (cel cu "vesnicia care s-a nascut la sat" si cu celebrul "spatiu mioritic"!), Nicolae Labis, Ion Creanga, Mihail Sadoveanu, Constantin Brancusi, Maria Tanase, Simion Mehedinti si multi altiii. Acestia au avut sansa sa ajunga celebri, multi dintre adevaratii tarani de azi n-au nici macar sansa sa mearga lmai departe dupa scoala generala, fiindca n-au parintii bani sa-i tina la liceu... Si, cu bunul-simt si moralitatea care le mai sunt caracteristice nu si-ar permite sa-si faca de ras satul si inaintasii... In rest... cat mai mult "succesuri" la "mici, bere si manele", fraudat, copiat si plagiat, generatii de "neam de traista"!
        • 0 (0 voturi)    
          NUMA' USOR CU PIANU' PE SCARI (Luni, 7 iulie 2008, 19:13)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui Georgiana

          dragi don'soare si don'sori,toata chestia pe care a vrut sa o scoata in evidenta "taranul de la oras" este ca s-a folosit un cuvant cu o incarcatura semantica nobila in locul unui cuvant adecvat-ex.-analfabet.
          _trebuie avut grija ce cuvinte folosim,si mai ales in ce context;multi tarani sunt mai inteligenti ca multi altii,care au facultati si patalamale la mana,deoarece poseda o inteligenta nativa si au un simt pragmatic dezvoltat de scoala vietii.cu tot respectul revizuit-va punctul de vedere despre tarani.cu stima al dvs. taran(e o onoare)
      • -1 (1 vot)    
        Un taran este ... (Luni, 7 iulie 2008, 13:04)

        dl K [anonim] i-a raspuns lui "taranu' de la oras"

        Un taran este acea persoana care se simte taran atunci cand se vorbeste despre tarani in alt context decat ca o " Persoană care locuieşte în mediul rural..."(DEX) :)
      • 0 (0 voturi)    
        hai lasa-ne (Luni, 7 iulie 2008, 17:57)

        zgub [anonim] i-a raspuns lui "taranu' de la oras"

        stii ce a vrut sa spuna prin taran, nu se leaga nimeni de ce zici tu acolo. e o expresie impamantenita iar teoria aia pe care o faci matale e invechita si gata! nu se refera nimeni la parintii si la bunicii nostri, ci pur si simplu la prostime, fie ea de la tara sau de la oras! nu-ti jigneste nimeni stramosii, hai te rog depaseste momentul si obisnuieste-te cu expresia!
        • 0 (0 voturi)    
          CHIAR ASA!!! (Luni, 7 iulie 2008, 19:18)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui zgub

          e o expresie tampita (sa nu adaug: si
          cei care o folosesc)
          cu respect
      • 0 (0 voturi)    
        frauda (Luni, 7 iulie 2008, 18:44)

        bobolinho [anonim] i-a raspuns lui "taranu' de la oras"

        daca asta insemna pt tine ia'o ca atare, nu vezi ca e suparat omu'?si pe buna dreptate!bai voi astia de la minister, daca nu sunteti in stare sa conduceti duceti'va dracului la munca...nu stati sa ne distrugeti pe noi...domnule Adomnitei, va vor ajunge blestemele de o sa va para rau ca existati
  • +2 (4 voturi)    
    despre materia pt bac la ob de specialitate (Duminică, 6 iulie 2008, 20:26)

    simona [anonim]

    obiectul meu de spacialitate este tehnoredactare, proiectare si machetare.si nu am avut manuale, iar profa care ne preda a luat ce man a gasit si a crezut ca au legatura cu acest obiect.si la ziare a cumparat fiecare ziar si a incercat sa ni-l descrie.iar definitii am luat de pe net de pa afaceri-poligrafice.am invatat toate astea ca se cereau in variantele pt bac.o colega de-a mea a avut 10 la acest obiect pt ca invatase tot.si la bac a luat 5.toti am luat intre 5 si 5,4.asta asa.....de ochii lumii.cand se afisase baremul nu ne iesea nici 3.dar ca sa nu facem gura ne-a trecut pe toti.evident ca noi,astia care am invatat suntem f nemultumiti pt ca dak aveam materia buna,luam in jur de 9.X( dar nu am facut contestatii ca sa nu ne scada si doamne fereste sa picam.deci......nu putem face nimic.nimanui nu-i pasa.asa e la noi in Romania.:(
  • +2 (4 voturi)    
    gramatica (Duminică, 6 iulie 2008, 23:00)

    Ciprian [anonim]

    Parca "nici o" se scrie "nicio", ala care scrii articole despre aia care scriu mai corect decat tine!
    • -1 (3 voturi)    
      gramatica din tine...e la furat! (Luni, 7 iulie 2008, 9:51)

      daca taceai.... [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Ai dreptate Ciprian, "nici o" se scrie "nicio" dar numai pt "generatia messenger", aceea din care faci tu parte. Daca taceai, filosof ajungeai...oricum iti recomand sa-ti cumperi un dictionar explicativ al limbii romane si sa mai citesti si cate o carte.Internetul este o sursa de informatii (unele corecte altele gresite), iar ca sa poti gandi corect e bine sa preiei o informatie din surse diferite. Continutul tiparit dintr-o carte este verfiicat de mai multe ori de cat cel disponibil pe Internet...
      • +1 (3 voturi)    
        vezi ca se mai schimba anumite reguli (Luni, 7 iulie 2008, 10:14)

        M [anonim] i-a raspuns lui daca taceai....

        Inainte sa dai cu paru' mai bine actualizeaza-ti cunostintele gramaticale. Apropo cum se scrie corect 'prenume' sau 'pronume'? (ma refer la aici la numele de botez) As crede ca vei spune 'pronume' - forma corecta, de altfel, acum 50 de ani.
        Iti doresc multe succesuri. ;-)
        (un reprezentant al generatiei "post-mancata de molii" si "pre-messenger"
      • +3 (3 voturi)    
        prostia din tine (Luni, 7 iulie 2008, 12:38)

        nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui daca taceai....

        Eu in locul tau as fi tacut, avand in vedere ce aberatii ai scris. Inainte de toate cumpara noul DOM si ai sa observi nenumarate schimbari printre care si aceea cu "nici o" / "nicio". Acel continut tiparit dintr-o carte nu intotdeauna este verificat si se pare ca n-ai nimerit tocmai sursa cea mai buna. Si sa nu uitam ca toti facem parte din "generatia messenger", chiar si tu, insa spre deosebire de tine, altii mai si invata! Aaa, si corect este "Daca taceai, filozof ramaneai". Ti se potriveste! ;)
      • +1 (1 vot)    
        mai bine taceai tu (Luni, 7 iulie 2008, 14:09)

        gramatica [anonim] i-a raspuns lui daca taceai....

        mai bolovanule, "nicio" este corect gramatical, dar pensionarii ignoranti ca tine care citesc cel mult Flacara n-au de unde sa stie asta, asa ca esti partial scuzat :)
        • 0 (0 voturi)    
          AU FOST CANDVA TINERI CA TINE (Luni, 7 iulie 2008, 19:33)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui gramatica

          d-le draga, sa stii ca sunt multi pensionari care au un suflet tanar si mai mult, au o cultura vasta la care d-ta nici nu o sa visezi vreodata sa ajungi. cu respect
    • 0 (2 voturi)    
      :) (Luni, 7 iulie 2008, 10:55)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Avand in vedere ca ai invatat "de pa afaceri-poligrafice" si incepi frazele cu litera mica, consider ca ar trebui sa fi multumit cu 5.
  • -4 (4 voturi)    
    bac (Duminică, 6 iulie 2008, 23:29)

    focsani [anonim]

    mi se pare ca se face prea mare haz de necaz cu bacul,si cei care au luat note mici si sperau la mult mai mult,aruncand cu pietre in cei care au luat note mari....pe mine una in toti anii de licei nu am dat nici o importanta notelor obtinute,pt ca nu sunt o vanatoare de note, se poate lua 10 cu usurinta ,bagandu te pe sub pielea profilor....eu una m am axat pe ce ma intereseaza si anume obietele de bac,facand pregatire,desi notele mele la scoala erau mici,asta nu insemana ca trebuie sa fie la fel si la bac!
    • 0 (0 voturi)    
      SCUMPETE (Luni, 7 iulie 2008, 19:39)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui focsani

      daca o casa crezi ca e formata numai din horn........atunci e clar.(sa ai grija sa iasa fum)
      cum am mai zis mai sus...scumpete
  • +2 (4 voturi)    
    sport (Luni, 7 iulie 2008, 1:19)

    spyer [anonim]

    cum se explica faptul k o fosta colega, la sport, proba sariturii la capra, o ramas suspendata pe ea, o luat 10..era logik ce naiba..ce nu faci cu banii...la toate materiile era in prag de corigentza..dar normal..sia luat bacul cu 9,4...ce mai...asta e ....sa ne bucuram de el cei kre l`am luat si sa le uram bafta la cei care dau in toamna ! ! !
    • +2 (2 voturi)    
      nulitate didactica (Luni, 7 iulie 2008, 3:45)

      Robin [anonim] i-a raspuns lui spyer

      Ei, cu capra e poveste mai lunga :)) Se facea si cand am dat eu acum 4 ani , aceasi greata pentru un om care invatase, dupa ce vedeai ce fel "mergea treaba. Mi-se pare revoltator ca unul care da un mil, unu juma ca de.. cheltuieli de transport, smenuri... ca comisia e din afara jud , chiar citez: "da-ti si voi ceva macar sa ne scoatem banii de transport pana aici". I mean WTF??(adica asta e o afacere pentru el din start, este?) Unul care invata alta materie optionala e supus stresului si cei mentionati primesc nota in fctie de cum se cauta prin buzunare!!?!!...Jalnic si discriminator.
    • 0 (0 voturi)    
      Explicatia ... (Luni, 7 iulie 2008, 13:08)

      dl K [anonim] i-a raspuns lui spyer

      ... este simpla: a fost greseala comisiei - in loc de "capra", comisia a pus un "tzap". Si toata lumea a fost multumita. :)
  • +2 (4 voturi)    
    iubesc asta... (Luni, 7 iulie 2008, 9:40)

    liviu [anonim]

    provincia are numai note imense... mai ales comunele etc...
    d c oare?

    toti verifica bucurestiul si de fapt fraudele sunt in alta parte...
  • +1 (1 vot)    
    bac 2008 (Luni, 7 iulie 2008, 9:46)

    paula iris [anonim]

    De multa vreme atentia tuturor se indreapta catre BAC, si cum este un subiect fierbinte, atentia se distrage de la scumpiri si batalii politice.
    Dupa parerea mea: in forma actuala acest examen nu este bun pentru nimeni din mai multe motive.
    Limba romana si limba materna au o pondere prea mare comparativ cu celelalte materii. In mod normal ar trebui sa se faca o medie intre nota de la oral si cea de la scris, deci notele elevilor sa fie pe materii si nu pe probe. Elevii sunt foarte preocupati de examenul scris de limba romana si ignora sau nu au timp suficient sa se axeze pe materiile celelalte, multe dintre ele de specialitatea pe care doresc sa o continue la facultate.
    Ani de zile nu am fost de acord cu faptul ca la limba romana s-au dictat "comentarii" pe care elevii le invatau pe de rost, deci se facea apel la memorie si nu la capacitatea lor de comunicare cu propriile cuvinte. Mai nou, prin faptul ca s-au tiparit o multime de carti cu subiecte rezolvate pentru toate materiile, practica invatarii pe de rost s-a extins ca o tumoare canceroasa si elevii nu mai fac eforturi pentru a fi creativi. De aici si multitudinea de lucrari despre care unii spun ca sunt identice si n-au cum sa fie altfel daca elevii le-au invatat din aceleasi carti. Subiectele au fost publicate cu cel putin 100 de zile inainte de BAC, deci un elev putea sa invete in fiecare zi cate o varianta la fiecare materie. In alta ordine de idei, la unele materii (de exemplu cele de un an cu o ora pe saptamana) cu greu poti sa elaborezi 100 de variante cu cate 3 subiecte fiecare si sa fie si accesibile.
  • +1 (3 voturi)    
    elevii de acum (Luni, 7 iulie 2008, 10:04)

    unu' care-a lua bacu' [anonim]

    Pe vremea mea cei care invatau luau bacul fluierand si fara sa copieze.

    Vad insa ca acum treburile s-au schimbat. Cei care invata (cel putin asa zic ei) mai sa fie pica si iau doar 'taranii'.

    Poate daca ati invata in pauzele de canter si mess ati avea mai multe succesuri.

    Sper sa mor inainte sa apuc pensia platita de voi.
    • 0 (0 voturi)    
      re: unu' care-a luat bacu' (Luni, 7 iulie 2008, 15:23)

      theo [anonim] i-a raspuns lui unu' care-a lua bacu'

      "pe vremea mea cei care invatau luau bacul fluierand si fara sa copieze." - la cum scrii, sa stii ca noi ne minunam cum de ai luat bacu'....no offence
  • +1 (3 voturi)    
    bac 2008 (Luni, 7 iulie 2008, 10:05)

    andreea [anonim]

    pai da adevaru` toti prostii au luat bacu iar cei care chiuleau si veneau doar la teze au luat note mult mai mari decat noi...cei care eram la scoala si invatam...NEDREPTATE...ar trebui luat masuri drastice pentru astea ca cei care invata sa se vada si fara pile si bani...iar cei care primesc bani sau alte obiecte pentru a trece bacu sa fie pedepsiti chiar si cu inchisoare...FRAUDA PURA...
    • +1 (1 vot)    
      Probabil (Luni, 7 iulie 2008, 11:02)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui andreea

      Daca stai 6-7 ore pe zi la scoala si alte 3-4 ore le petreci studiind acasa, nu inseamna neaparat ca stii mai multe decat unul care vine doar la teze. Poate e mai destept ca tine si are capacitatea de a acumula informatia mai repede ca tine. De exemplu un neamt lucreaza 8 ore pe zi si castiga 2000 pe luna, pe cand un roman ia doar 3000 si asta pentru ca calitatea muncii lui e mai buna.
      • 0 (0 voturi)    
        frauda (Luni, 7 iulie 2008, 18:55)

        bobolinho [anonim] i-a raspuns lui Radu

        Tu acum te crezi mai destept decat toata Romania asta sau ce?E clar ca a fost frauda si toti "taranii" au luat.Ce ne dai tu aici explicatii ca sa vezi ca nemtii ca romanii ca prostii.Vezi'ti de treaba ta si lasa'ne pe noi in pace!Daca ai luat bacul, asa cum l'ai luat, macar nu scoate capul in lume si te da destept...tu asta cu citez : "pentru ca calitatea muncii" desteptule!
    • 0 (0 voturi)    
      OH...OH... (Luni, 7 iulie 2008, 19:53)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui andreea

      duduie draga,iti inteleg of-ul,dar din pacate sunt probleme mult mai mari si din pacate nu au fost luate masuri pt. rezolvarea lor;si chiar asa radicale-inchisoare;ma rog, e o parere,dar din pacate atata timp cat sistemul e bolnav...nici o sansa de schimbare. cu stima
  • +1 (1 vot)    
    dezamagitor (Luni, 7 iulie 2008, 10:33)

    laura [anonim]

    Examenul de Bac la fel ca cel de admitere in liceu, nu mai reprezinta de mult oglinda cunostintelor unui elev sau licean. Admiterea este o varza totala si uitati rezultatul de la bac, deoarece absolventii de liceu sunt admisii la liceu pe baza examenului de capacitate. O prostie mai mare nici ca pute debita ministrul de la acea vreme. Oricum nici cel de acum nu face mare lucru. Parerea mea legata de rezultatele obtinute la Bac este cu atat mai dezamagitoare, cu cit acesti elevi au din timp subiecte posibile la dispozitie cu cel putin un an scolar inainte si cu rezolvarile lor. Cu toate acestea uitati ce rezultat. DEZAMAGITOR. Acestia sunt copii ce vor merge la facultate, ca in ziua de azi toata lumea merge, si care dupa inca 4 ani de scoala nu au nimic in comun cu ceea ce s-au pregatit. Trebuie sa se faca ceva.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Luni, 7 iulie 2008, 10:36)

    johny [anonim]

    La ce va asteptati cand programele au fost schimbate de zeci de ori intr-un an si cand in invatamant au ramas doar cei care n-au putut sa faca treaba in sectorul privat si sa castige un salariu decent? La asa oameni, asa rezultate!

    In rest... vedeti ca se spune rata de promovare nu de promovabilitate deoarece promovabilitatea este calitatea de a putea promova nu de a fi promovat.

    Practic 100% dintre cei prezenti la examen erau promovabili... ca n-au luat examenul pentru a deveni promovati asta e alta problema!
  • +1 (1 vot)    
    traim intr-o tara trista plina de umor! (Luni, 7 iulie 2008, 10:50)

    lev [anonim]

    Nu ne pierdem timpul pe net la ,,cantar'' si messenger, (cat de comunist poti fii sa generalizezi asa ceva?)avem si alte preocupari!
    Este clar ca ministerul invatamantului a facut ceea ce si-a propus cu acest bac ,,sa ne ancoreze in realitate'' -asta era valabil pt subiectele romana oral! Da ne-a invatat sa ne ,,descurcam'' si sa vedem cat de nedreapta este viata, iar munca inutila in ziua de azi! Chiar daca am invatat foarte mult + pregatiri la matematica acum cand ma uit ca am adunat un sac de caiete si coli in ultimul an doar la mate sunt uimita cam cat de mult timp am pierdut pt ce, ca sa ajung sa copiez pt o nota acceptabila la bac!
  • +1 (1 vot)    
    Pe bune?!?!?! (Luni, 7 iulie 2008, 10:50)

    Marcel [anonim]

    Suceava 98%??? Hai sa fim seriosi! Parca am fi pe vremea lui nea Nicu cand trebuiau indeplinite niste planuri...
  • +1 (1 vot)    
    o multine de prosti se cred destepti si isi etalea (Luni, 7 iulie 2008, 10:57)

    cineva [anonim]

    se spune ca sa nu te pui cu prostul ca are mintea obosita...orice putea lua bacul..asa ca incetati cu totii...nu conteaza notele din timpul liceului, conteza ce stii...eu cunosc pe cineva care a terminat cu media peste 9,50 generala si a cazut la mate cu 3,85, iar la alte 3 obiecte a luat un pic peste 5...halal
    • 0 (0 voturi)    
      OF... (Luni, 7 iulie 2008, 19:59)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui cineva

      ofi avut ghinion saracu'
  • +1 (1 vot)    
    cineva (Luni, 7 iulie 2008, 11:42)

    andrei [anonim]

    Da in special la mate mt1 m1 era foarte usor!!! Ce sa-ti povestesc.. unde ai dat bac-u pe luna???
  • +1 (1 vot)    
    Sa fim seriosi! (Luni, 7 iulie 2008, 12:10)

    Oana [anonim]

    mai.... hai sa fim seriosi... mai exista oare elevi in tara asta care chiar mai invata? adik stau in casa si invata la mate, romana, engleza, franceza etc? exista mai multi care spun "de maine ma apuc de invatat" decat cei care spun "azi am invatat asta". si va mai spun ceva.... bacul e chestie foarte aiurea.... adik discriminarile se fac in fiecare an... unii poate au trecut prin asta si stiu la ce ma refer unii poate nu stiu... adik cei de la mate info, de la sectii reale in general dau aceleasi subiecte la limba si oliteratura romana ca si cei de la uman (fililogie) pe cand cei de la uman au materie speciala de mate.....adik.... nu mi se pare ok chestia asta.... si in legatura cu spaga la bac.... va spun eu ca lucrurile nu se vor opri aici orice ati face.... asa se intampla in continuare si in urmatorii ani... si eu am trecut prin asta si stiu cum e sa te simti cand vezi ca un coleg de al tau nu sare la educatie cat trebuie (nici macar baremul pentru nota 5) si nota finala este 10 (maicasa e profa la o scoala).... in concluzie tot ce putem face e sa tacem si sa inghitim ca altceva....nu prea vad ce am putea face....
  • 0 (0 voturi)    
    frauda reiese din statistica (Luni, 7 iulie 2008, 12:36)

    neBac [anonim]

    Este improbabil ca un judet sa aiba 98% si altul 50%. Pur si simplu concluzia mi se pare clara, atata timp cat subiectele au fost unice pe toata tara. Cunosc elevi mediocri cu medii de peste 9 la bac, cu note mari la materii grele - nu la sport. Nu se mai poate asa, dar la noi nu e demis nimeni, nu e sanctionat nimeni, desi e clar ca sistemul merge prost si "cheltuleile de transport" si alte deconturi fac regula. Din pacate sufera multi nedreptatiti, prea multi care vor fi scarbiti de sistem, pe de o parte, si pe de alta parte cei care au luat note nemeritate prin frauda vor considera frauda un mod de viata....
  • 0 (0 voturi)    
    Inversiunea valorilor si corectarea represiva (Luni, 7 iulie 2008, 12:38)

    Camelian Propinatiu [anonim]

    Bacul 2008, indeosebi prin pre-existenta cartilor de rezolvari de subiecte, constrange oligopedagogia noastra la a-si spori terminologia.
    INVERSIUNEA VALORILOR: cand care a copiat ia medie mult peste care a facut meditatii.
    CORECTARE REPRESIVA: supra-exigenta la scris, combinata eventual cu spupraveghere dura in liceul rival.
    MANDATARE LA EXCEPTIONAL: un nou mandat fara concurs la directorii de licee care au picat la bac propriile odrasle.
    IEZI ISPASITORI: elevi eliminati demonstrativ de la bac si care ar merita gratiati.
  • 0 (0 voturi)    
    gramatica...bat-o vina (Luni, 7 iulie 2008, 12:53)

    cristina [anonim]

    Imi pare rau sa te dezamagesc "daca taceai..." dar Ciprian are dreptate.Cuvantul "nicio" se scrie legat dupa noua Gramatica a Academiei.Cred ca tu ar trebui sa mai citesti o carte.De preferat Gramatica Academiei sau DOOM 2.
  • 0 (0 voturi)    
    re (Luni, 7 iulie 2008, 13:04)

    io [anonim]

    Am picat la mate mt1 m1 adica profil mate info. Ce pot sa fac acum? Am fost un elev bun la cel mai bun liceu din oras..si ala care a fost corigent mi-a ras in fata ca el sia platit bacu. El a trecut eu nu. In tara asta nimic nu se poate fara spaga. Acum imi pare rau ca nu miam platit si eu bacul.
    • 0 (0 voturi)    
      of of (Luni, 7 iulie 2008, 16:26)

      Keanutza [anonim] i-a raspuns lui io

      Pai cum ai fost elev bun si scrii "miam" si "sia" si nici niste virgule nu stii sa pui pe unde trebuie :) ca ai avut medie peste 9 si tu habar nu ai sa scrii, asta nu inseamna ca ai fost un elev bun :)
      • 0 (0 voturi)    
        re (Luni, 7 iulie 2008, 17:51)

        io [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        Acuma eu ce sa-ti spun nu m-am mai obosit sa le pun..dar daca tu vrei hai sa fie si asa. Apropo nu va mai luati dupa cum se scrie aia si aia. Am facut mate nu romana la specialitate
        • 0 (0 voturi)    
          :) (Luni, 7 iulie 2008, 19:04)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui io

          Asta nu e o scuza si nu trebuie sa faci romana "de specialitate" ca sa scrii corect... :) Eu am terminat liceu economic si ce ar trebui sa zic acum? Ca nu trebuie sa scriu corect, ca am facut economie, nu romana? Oboseste-te sa le pui, ca se vede tare urat si pari la fel de analfabet ca unul care chiar e (daca intr-adevar a fost vorba doar de lene) :) imi pare rau pentru tine cu bacul, dar asta e...Si eu am media aproape 8 la facultate si dau 24 de milioane pe an pentru un ASE nenorocit, iar sefa de promotie are 10 pe linie si nu stie sa scrie corect...asta e Romania :)
          • 0 (0 voturi)    
            re (Luni, 7 iulie 2008, 20:47)

            io =)) [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

            Acuma ce sa-ti spun daca tu te simti mai bine o sa scriu cu cratima. Lasa ca stiu sa scriu corect mai bine ca tine... si crede-ma stiu ce vorbesc. Stiu 3 limbi straine s.a.m.d. Da nu cred ca e important ce stiu si ce nu stiu. Important e ca am dat banii la profesor in particular timp de 2 ani si am mai si invatat pe la liceu ( apropo media la mate a fost 8 si nu 10 cum credeai tu ..la cel mai bun liceu din oras, si crede-ma se invata la greu). Si legat de treaba asta si eu am colege care au avut 10 la mate si au cazut la fel ca mine... subiectele la matematica1 au fost grele fii seriosa. La romana am avut 8, la fizica 8 la mate 4,5 si la orale 10. Asa ca nu mai fi tu asa smechera si termina cu commenturi de genu asta!
          • 0 (0 voturi)    
            scuze (Luni, 7 iulie 2008, 20:54)

            io [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

            Nu baga in seama tot ce zic si io ca acuma is cam stresat si..da a fost vorba de lene ca doar nu dau bac-u la romana sa scriu corect :). Scuze daca te-am jignit! Ce sa fac nervii astia ma omoara deja. Nici nu imi imaginam ca o sa-mi cad bac-u si chiar la mate
            • 0 (0 voturi)    
              :) (Marţi, 8 iulie 2008, 0:13)

              Keanutza [anonim] i-a raspuns lui io

              Stiu cum e cu nervii... :) Faza e ca lumea te vede prost daca nu scrii cum trebuie si daca tot stii sa scrii si sa vorbesti, arat-o, da-o naibii de lene :) Si eu scriam pe mess intr-una cu "k" si nu suportam nici eu, am reusit totusi sa ma dezobisnuiesc...Ma bucur ca intr-un final ai inteles ce am vrut sa spun. Bafta la urmatoarea sesiune...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Luni, 7 iulie 2008, 18:57)

        bob [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

        Doamne ce minte poti sa ai de scrii asa comment. Crezi ca trebuie sa scrii corect ca sa stii matematica? La ce te ajuta scrisul corect in viata daca esti un inginer. Stai linistita proiectele nu se scriu se deseneaza. Asa ca fetita lu' tata gurita mica! Si fac pariu ca nici tu nu esti mai breaza....vb numa ca sa te afli in treaba
        • 0 (0 voturi)    
          Aoleu... (Luni, 7 iulie 2008, 20:09)

          Keanutza [anonim] i-a raspuns lui bob

          Nu ai inteles nimic nici din ce a zis el, nici din ce am zis eu...Daca esti inginer ce, asta inseamna ca nu trebuie sa stii sa scrii sau sa vorbesti corect limba romana? :| Doamne ce minte poti sa ai tu...mai bine mira-te de tine, nu de mine...Ce sa-ti spun, acum daca eu o sa ajung mare matematician, la ce-mi ajuta sa stiu istorie, geografie, ca doar sunt matematician...Se numeste cultura generala asta si ai nevoie de ea...Asa sunt cei care ne conduc tara, sunt parlamentar, la ce dreaq trebuie sa stiu eu sa scriu si sa vorbesc limba romana? Eu sunt aici pe post de pampalau si castig zeci de mii de euro...Lasa-ma tataie cu mentalitatea asta cretina a ta...
          • 0 (0 voturi)    
            re (Luni, 7 iulie 2008, 20:52)

            bob [anonim] i-a raspuns lui Keanutza

            Eu nu am zis ca nu trebuie sa ai cultura generala. Am zis ca in anumite meserii nu trebuie sa cunosti foarte multa gramatica pentru ca nu iti este de folos. O sa vezi pe viitor ca nu o sa-ti incarci mintea cu lucruri care nu iti folosesc. Si nu te mai da eleva model ca nu cred ca ai fost. Nu te mai tine ata de culta ca habar nu ai in ce an s-a nascut Eminescu numai daca cauti pe net!
            • 0 (0 voturi)    
              mda (Luni, 7 iulie 2008, 21:43)

              Keanutza [anonim] i-a raspuns lui bob

              Nu m-am dat culta, am spus pur si simplu ca orice roman ar trebui sa stie sa vorbeasca si sa scrie corect limba romana, indiferent daca vrea sa fie inginer, matematician sau etc...Nu cred ca trebuie sa fi elev model ca sa stii ca limba romana trebuie stiuta de toti romanii...Elev model inseamna sa tocesti, asta ca sa intelegi si tu de ce atatia nici nu stiu sa scrie si au medii de 10, pentru ca doar tocesc si la bac se mira de ce naiba iau note mici...Deci raman la ideea mea, toti romanii trebuie sa stie sa vorbeasca si sa scrie corect limba romana ;) Si tu esti un mare destept ca afirmi rahaturi de genul asta, cum ca nu toti ar trebui sa stim limba romana, daca tot imi spui sa nu ma mai dau atat de culta (cum nici nu m-am dat)...
  • 0 (0 voturi)    
    bakul (Luni, 7 iulie 2008, 13:05)

    sfatuitorul [anonim]

    Nu trebuie sa taceti si sa-nghititi. Trebuie doar sa invatati, doar atat. Macar din respect pentru parintii vostrii care-si rup spinarile cate 8 ore/zi la servici si care se lupta, da se lupta sa va creasca.

    Programa se tot subtiaza de la an la an ca sa nu va streseze, vacante tot timpul, vi s-au scos toate examenele care se dadeau pana acum numai sa nu fiti obositi/stresati etc.

    Asta este primul vostru examen (care este o gluma de examen) si-l picati cu brio.

    Nu exista sa pici un examen daca ai invatat. Problema este ca voi nu mergeti la un examen, ci la o ciupeala. Poate iese cine stie.

    Uite ca n-a iesit.

    Las' ca este nevoie de ciobani si de sapatori de santuri, daca nu in Romania atunci pe undeva prin Europa. Sau macar culegatori de capsuni tot gasiti voi ceva care sa se potriveasca cu aptitudinile voastre.
    • 0 (0 voturi)    
      sfatuitor habarnist (Luni, 7 iulie 2008, 13:33)

      io [anonim] i-a raspuns lui sfatuitorul

      Bai frate.. comunist ce esti. Mah eu am prins examen si intr-a 4-a si intr-a 8-a si intr-a 12-a. Daca nu stii nu te baga in seama. Chestia asta sa leo spui la copilasii la care s-a scos examenu de-a 8-a anu' trecut nu la noi!! Sau ai glume in program?
    • 0 (0 voturi)    
      ty (Luni, 7 iulie 2008, 13:35)

      rth [anonim] i-a raspuns lui sfatuitorul

      Apropo bine ca esti tu mecanic auto cu scoala postliceala...si mai dai si sfaturi. Ce am ajuns sa luam sfaturi de la batranei senili
    • 0 (0 voturi)    
      sfat (Luni, 7 iulie 2008, 14:11)

      bob [anonim] i-a raspuns lui sfatuitorul

      Mai bine te-ai duce si tu la capsuni ca ai fi mai bine platit decat in tara...asa ca gura mica
  • 0 (0 voturi)    
    ... si ce conteaza.... (Luni, 7 iulie 2008, 13:30)

    Dedalus [anonim]

    De fapt, la ce foloseste bacalaureatul?

    La o facultate in care oricum nu faci nimic?

    La o slujba la stat unde oricum nu faci nimic?

    La o slujba la multinationala unde esti platit numia pentru relatii?

    Stii mai multe daca ai Bac? NU!

    Stii mai putin daca nu ai Bac? NU!

    Te apreciaza cineva mai mult daca stii mai multe/?NU!

    Care e diferenta intre:

    a) a lua bacul "pe bune"
    b) a lua bacul "pe copiat"
    c) a lua bacul "pe meditatii"
    d) a nu lua bacul.

    ? ??

    Pe cine mai intereseaza daca stii carte sau nu? Pe minister, sigur nu...
    • 0 (0 voturi)    
      cu bac caut job (Luni, 7 iulie 2008, 13:57)

      Crapinator [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      Cauti de lucru la un moment dat, ce crezi ca prefera angajatorul, candidati cu BAC-ul luat, cu facultate si chiar master, sau candidati fara Bac? ce optiuni are un elev care nu trece BAC-ul? Scoala profesionala de meserii... sau ce?
      • 0 (0 voturi)    
        ...BAC=certificat de nastere (Marţi, 8 iulie 2008, 10:48)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Crapinator

        Angajatorul prefera oameni care stiu, nu care areu DOAR diploma.

        Si diploma NU inseamna ca stii.

        De-aia unii angajatori cer bacul sau facultatea numai pentru ca asa ii obliga legea, dar prefera sa dea pondere maxima (daca nu 100%) testarii...

        Chiar tu ai spus in post ca elevul "trebuie sa treaca bacul". Nu ai spus "trebuie sa fi stiut destul ca sa treaca bacul".

        Asta tocmai petnru ca "a avea bacul" este echivalent cu "a avea buletin"- adica o conditie si nu un criteriu de departajare.
    • 0 (0 voturi)    
      E TOTUNA (Luni, 7 iulie 2008, 20:38)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      CA DAI CU STANGU-N DREPTU',SAU INVERS(TOT IMPIEDECAT ESTI)
  • -1 (1 vot)    
    Sincer.. (Luni, 7 iulie 2008, 15:52)

    Mircea [anonim]

    ..Cred ca in Galati s-a copiat cel mai putin!
    • 0 (0 voturi)    
      POATE (Luni, 7 iulie 2008, 20:42)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

      SAU POATE N-AU STIUT DE UNDE(GLUMESC),SAU PUR SI SIMPLU N-AU STIUT MATERIA(SE MAI INTAMPLA) CU BINE
  • 0 (0 voturi)    
    NICIO ? = NICI O ... HALVITZA ! (Luni, 7 iulie 2008, 22:47)

    Nemo [utilizator]

    S-a hotarat Acadeamia Romana sa impreuneze adverbul "nici" cu articolul nehotarat (inca) "o-un-una-unii-unele" si a fatat o dilematica ratiune a genialului sau aport la latinizare-a ;-) linbii ;-) romane.
    Apropo(s):
    Cum se scrie mai;-) corect (la genitiv-dativ plural)?
    nici unora sau niciunora? si cum se zice noii gaselnitze limbistice? Multzumesc si s-a m-a;-) iertatzi de indrazneala!
    Am luat si eu BAC-ul tot pe shpaga :-( .
  • 0 (0 voturi)    
    o ruda de a mea a produs de un ford mondeo la BAC (Luni, 7 iulie 2008, 22:58)

    m [anonim]

    o ruda de a mea a produs de un ford mondeo la BAC ca si sef de comisie in mai multe licee din judetul cu cei mai "capabili" elevi SUCEAVA. acu 12 ani dupa 4 ani de invatat la modul serios abia am reusit sa obtin o medie de 7.70 la bac. la admiterea la facultate am intrat cu peste 9.50 TOTUL ESTE FALS IN BUCOVINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DACA ERA PE BUNE, LA EXAMENELE SCRISE PROMOVABILITATEA AR FI FOST DE MAXIM 40%
  • 0 (0 voturi)    
    de ce va plangeti (Miercuri, 9 iulie 2008, 12:31)

    tanasescu adrian [anonim]

    De ce atatea comentarii pe seama copiatului,asa a fost in fiecare an.. sau ati uitat cand ati dat voi?Nu zic,ca trebuie incurajata chestia cu copiatul dar dupa cum vorbiti voi ar trebui sa vina armata sa stea cu kalashnikovu la capu copilului sa nu copieze,astfel incat in facultate sa intre doar cei "brilianti"
  • 0 (0 voturi)    
    bac... (Miercuri, 9 iulie 2008, 22:13)

    Alyna [anonim]

    haideti mai....k stie toata lumea....cum au luat unii bacu si cum au picat altii....s-a copiat anul asta la bac k in codru...ce dracu...dak vroiau bac adevarat nu mai postau pe net nici variante de bac si rezolvari nici atat....se dadea doar programa si invatati de rupeati k sa luati bacu....asa vi s-a dat mura in gura...si s-au trezit elevi kre nici nu visau k vor lua bacu k au luat cu note de 8 si de 9....de ce nu vreti sa recunoasteti si va cacati atata pe voi....si va jigniti...in halul asta....dak nu ar fi copiutele alea pe care ati dat o groaza de bani(i-ati facut si pe aia de la xerox cu curu mare)mai mult de jumate din elevii kre au dat bacu...erau de mult picati...asa fiti sinceri....app si eu am luat bacu tot pe copiat....pt k asta nu a fost bac....doar in acte....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri