Fetita de 11 ani care a ramas insarcinata in urma unui viol a fost operata cu succes la Londra 

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 4 iulie 2008, 17:36 Actualitate | Esenţial

Fetita de 11 ani din Neamt care a ramas insarcinata  in urma unui viol a trecut cu bine peste operatia de intrerupere de sarcina realizata astazi intr-o clinica de stat din Londra, anunta Antena 3.

Fetita se afla in Marea Britanie inca de la inceputul saptamanii, insa reprezentantii spitalulului privat care promisese initial ca va efectua interventia chirurgicala  au refuzat sa mai intervina in acest caz, asa ca fetita a fost nevoita sa se indrepte catre o clinica de stat.

In Marea Britanie, varsta minima legala pentru intreruperea de sarcina este 12 ani. Prin urmare, pentru a putea sa-i faca avort romancei, medicii aveau nevoie de o derogare din partea autoritatilor.

Acesta a fost motivul pentru care reprezentantii clinicii private 'Marie Stopes' au trimis-o pe fetita la un spital de stat, unde interventia a putut fi efectuata fara un acord special.

Medicii britanici au acuzat faptul ca, daca fetita ar fi fost operata inca de cand sarcina a fost depistata, adica la 17 saptamani, viata ei nu ar mai fi fost pusa in pericol de interventia chirurgicala. Fetita a fost violata de unchiul sau de 19 ani, iar sarcina ajunsese la 22 de saptamani. 





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

3440 vizualizari

  • -3 (13 voturi)    
    Nuante (Vineri, 4 iulie 2008, 18:06)

    motz [anonim]

    Eu nu i-as mai spune avort la 22 de saptamani, ci crima....oare nu se putea pastra copilul, intr-un incubator?Inteleg ca stabilitatea fetei, emotionala si psihica, ar fi putut fi afectata, dar copilul putea fi crescut de altcineva, adoptat. Avand in vedere ca stiu o fata care a vrut sa avorteze la 24 de saptamani, si fetita i-a supravietuit si a luat-o acasa sa o creasca, repet:, asta nu e avort, e crima :(

    Nu fac pe moralista....
    • -3 (7 voturi)    
      chiar asa (Vineri, 4 iulie 2008, 18:12)

      deunazi [utilizator] i-a raspuns lui motz

      copilul are sanse sa supravietuiasca? presupun ca dupa ce a fost scos din uter nu a fost lasar de izbeliste pe o tava, anumite organe puteau sa functioneze autonom deja, deci dupa ce a fost scos era deja viu.
    • +3 (11 voturi)    
      Cand i se va intampla copilului tau... (Vineri, 4 iulie 2008, 18:24)

      Ion Creanga [anonim] i-a raspuns lui motz

      vei putea sa faci filozofia "crima sau avort" pana la 9 luni! Si sa te vad cum vei explica nepoatei tale de ce ii cumperi papusi si ei si mamei sale, de ce te duci la sedintele cu parintii ale mamei sale si mai ales de ce mama sa este deprimata, plange asa de des si nu se joaca cu nimeni.
      Poarte atunci va merge sa o lamuresti cum este cu crima si cum este cu avortul. Va intelege desigur! Cu o bunica nebuna si o mama la 11 ani sigur va fi o mica Marie Curie.
    • +6 (10 voturi)    
      Geniala idee (Vineri, 4 iulie 2008, 18:28)

      ALex [anonim] i-a raspuns lui motz

      Sa pastrezi un copil de 4 luni intr-un incubator si sa creasca singur pana la 9 luni. Ideea este minunata si chiar revolutionara. In acest fel s-ar putea ca acest incubator sa fie folosit inca de la inceput: pui in el spermatozoidul si ovulul si incubatorul ti-l creste pana la varsta de 9 luni dupa care il si naste. Mamele nu vor mai avea dureri iar un avort va fi mult mai simplu: switch off the power and throw away the content (Opreste alimentarea si arunca continutul).

      Astept sa vad daca propuneti o idee si pentru criza energetica.
      • 0 (0 voturi)    
        buuuuuuuuuuuuun! (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 16:04)

        aurelia [anonim] i-a raspuns lui ALex

        Bravo! Imi place ideea ta cu incubatorul! Reusesti sa il si inventezi altfel decat ca idee, please?????????? Cumpar si eu unul pentru prietena mea cea mai buna care se chinuie de 8 ani sa ramana insarcinata! Si poti nici sa nu-i pui buton Switch Off.
    • +5 (11 voturi)    
      www.darwinawards.com (Vineri, 4 iulie 2008, 18:30)

      Darwin [anonim] i-a raspuns lui motz

      nu faci pe moralista faci pe proasta. si cu succes chiar....
      dupa tine copii sunt oua sa ii poti scoate si cloci inca 3 luni si jumatate asa oriunde?
      serios acum... un manual de biologie ceva...
    • 0 (10 voturi)    
      cine sa-l creasca? (Vineri, 4 iulie 2008, 18:32)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui motz

      Si pe copil sa-l creasca si sa aiba grija de el tot cei care au grija si de miiile de copii care umbla la cersit acum pe strazi nu? Ti se pare o viata decenta asta?
      Eu zic ca decat o asa viata mai bine lipsa....
    • +1 (5 voturi)    
      Nuante la nuante de motz... (Vineri, 4 iulie 2008, 20:38)

      coco [anonim] i-a raspuns lui motz

      Si cati copii zici ca ai? Si copiii sunt din viol cu unchiul? Nu ? Atunci,mucles!
    • +1 (5 voturi)    
      Ingrozitor! (Vineri, 4 iulie 2008, 21:16)

      badea cartan [utilizator] i-a raspuns lui motz

      Citesc comentariile pro-life de la acest articol si ma iau cu mainile de cap! Va respect optiunea anti-avort, insa nu am cum sa respect ca sunteti in stare sa considerati un copil de 11 ani un fel de jucarie de facut alti copii numai ca sa ramaneti cu optiunea nezdruncinata. Si cat de aprigi sunteti! N-aveti nicio indoiala ca aveti dreptate ... avortul nu trebuie permis sub nicio forma si gata! Ce daca un copil se va naste cu dizabilitati grave, bine ca nu s-a pierdut o viata. Dar dupa ce se naste ii intoarceti spatele si totusi morala va ramane intacta. Produsele conceptiei anti-avort va deranjeaza confortul si le spuneti cu scarba handicapati. Stati de vorba cu niste persoane in scaun cu rotile, cu parintii unor copii cu sindrom Down si o sa vedeti despre ce vorbesc. Societatea asta "plina de morala" nu le da nicio sansa, sunt tratati ca niste gunoaie. Inclusiv in unele biserci! Am auzit de un preot care a refuzat sa boteze un copil cu handicap fizic pe motiv ca e asa din cauza ca s-a nascut din pacat! Banuiesc ca va considerati buni crestini, dar mai aveti atat de mult de invatat despre iubirea aproapelui, intelegere si iertare ...

      Pe cei ce cred ca la 22 de saptamani se poate naste un copil viabil ii informez ca abia la 25 de saptamani creierul este complet format. Chiar daca printr-un miracol ar supravietui intr-un incubator ar fi un mostrulet-leguma. Care nu si-ar gasi in nicun fel locul in societatea asta (pur si simplu aberati daca credeti ca va fi adoptat), care ar intoarce capul cu scarba, sa nu-l vada.
    • 0 (0 voturi)    
      Nuanta...e negru! (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 0:55)

      elena [anonim] i-a raspuns lui motz

      Crima???? Pai si ala care a violat-o....ce a facut? NU esti de sex feminin?Chiar daca esti.....sigur nu poti intelege..."bla bla bla bla...." hai...sa nu fim mai catolici decat Papa!

      Cred ca daca vine asistanta sa iti ia sange pentru analize...te pierzi(Forma frumoasa de expimare!)


      Insanatosire grabnica !...si....carcotasilor...sa fie in locul tau, fetita curajoasa!
    • 0 (0 voturi)    
      si eu am fost nascuta la 7 luni... (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 15:06)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui motz

      si am stat la incubator...insa e o mare diferenta ..Eu nu am fost conceputa in urma unui viol, mama mea avea 22 de ani (adica dublul varstei acestei"mame") si paintii mei iti doreau un copil...
      Gandeste inainte de a da cu parerea..
      Succes fetitei pe mai departe si sper sa isi revina din aceasta trauma si sa nu se mai intoarca in tara asta niciodata.
  • -1 (1 vot)    
    incest (Vineri, 4 iulie 2008, 18:36)

    theodor [anonim]

    si copilul ala obtinut dint-un incest nici nu o sa fie un tarat
  • -3 (9 voturi)    
    ma dezgustati (Vineri, 4 iulie 2008, 19:22)

    Olguta [anonim]

    ce daca a spus motz asa? si-a exprimat mai mult speranta decat o parere....si eu am fost nascuta la sapte luni si crescuta in incubator....sarbatoriti o crima, asta faceti! Stiu ca acel copil e urmarea unui avort dar i se putea schimba identitatea si dat spre adoptie.....Celui care si-a luat nick-ul de Ion Creanga: Ion Creanga a avut epilepsie si si-a parasit nevasta, cred ca asta te-a inspirat in alegere; sunt mama, domnule "Creanga" si te rog sa nu imi tii lectii, mie si multora asemenea mie, de cand incepe un copil sa fie viu si sa conteze pentru noi, sustinatorii avorturilor; legea este stramba si ca ea suntem noi: un copil a fost omorat azi; asta e adevarul; dar nu e primul si nici ultimul; traim intr-o lume trista; si domnule gigi .....o facem destul pe dumnezeii, nu crezi?in sfarsit....o sa ma uit cu rusine in ochii copilului meu: in ce lume l-am adus?!
    • +4 (8 voturi)    
      ganduri (Vineri, 4 iulie 2008, 19:44)

      A [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      Voi vorbiti ca si cum ar fi vorba de o femeie in toata firea, care face un avort din comoditate! Cred ca uitati esentialul si anume ca e vorba de o COPILA, care a fost violata si sa duca o sarcina pana la capat, sa treaca prin nastere si sa suporte efectele aducerii pe lume unui copil ar fi un rau si mai mare. Si eu sunt mama de fetita si in acest caz pun mai presus de toate binele Florinei, chiar daca e vorba de un bebe din burta, rodul unui ABUZ, nu al dragostei!
      Tocmai ca sunteti mame, nu stiu cum ganditi ca e normal ca o fetita sa nasca! dupa ce a fost violata. Mie mi se pare infiorator.
      Iar bebele nu e scos viu, e injectat letal dinainte ca sa nu sufere cel putin.
      O fi o crima, dar e o crima si mai mare sa obligi o fetita sa dea nastere unui copil nedorit cand ea insasi e un copil!
      • +3 (7 voturi)    
        E usor a vorbi la rece... (Vineri, 4 iulie 2008, 20:30)

        Carcotasu [anonim] i-a raspuns lui A

        Catre adeptii ducerii pana la capat a unei sarcini rezultate din viol si incest .

        Americanii au o vorba: "What if..."
        "Ce-ar fi daca..." in locul fetitei in cauza ar fi copilul meu ?

        Inainte de a vorbi(scrie) puneti-va in locul celui judecat, apoi jurati cu mana pe inima ca ati face asa cum ganditi acum.

        Noroc ca pe lume mai sunt si oameni care rationeaza...

        Aveti dreptate, doamna "A"...
    • +1 (1 vot)    
      si eu sunt mama.... (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 3:22)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      ...dar daca i s-ar intampla asa ceva fiicei mele....probabil ca as fi subiect de OTV. Las-o balta cu prostii de genul"....o sa ma uit cu rusine in ochii copilului meu: in ce lume l-am adus?! "...

      Dar cum te-ai uita in ochii copilului tau si i-ai spune..."te-a violat unchiul tau...stai linistita...e in familie...."
    • 0 (0 voturi)    
      cand te uiti in ochii copilul tau... (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 14:57)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Olguta

      intreba-te ce ai face daca el ar fi in aceasi situatie... Ai mai fi atat de categorica????
  • -3 (9 voturi)    
    eugenism (Vineri, 4 iulie 2008, 19:35)

    stranum53 [utilizator]

    din punctul meu de vedere este vorba de un avort. adică de crimă, oricum ar fi luată întreaga poveste.

    aspectul etic al acesteia - adică faptul că o persoană potenţială care avea drept la viaţă ca oricare dintre noi, cei care comentăm aici, a fost lipsită de dreptul său legitim - a fost aruncat la gunoi. pentru mine, faptul că acel prunc a fost ucis denotă iresponsabilitatea celor aflaţi pe lângă fată şi tendinţele nici măcar ascunse către eugenism ale societăţii.

    am ajuns să considerăm că traumele psihice ale mamei şi eventualele probleme generate de incest atârnă mai mult decât viaţa unei persoane, la a cărei ucidere ne facem astfel părtaşi. mi se pare o mare greşeală.
    • -3 (7 voturi)    
      Subscriu ... (Vineri, 4 iulie 2008, 20:22)

      slvl [utilizator] i-a raspuns lui stranum53

      Un copil nedorit dintr-un tata nenorocit si o mama inca copil nu reprezinta o problema pe care o stergi cu buretele. Raul facut nu poate fi indreptat cu un altul. Copilul trebuia sa traiasca si sa fie eventual dat in adoptie.

      Omorarea lui nu a rezolvat nimic: nici pentru tatal lui fizic, nici pentru mama-copil, care are alta trauma, cea a avortului. Dimpotriva, a deformat si mai mult normalitatea.
  • 0 (4 voturi)    
    cum ramine cu violul? (Vineri, 4 iulie 2008, 20:24)

    binesku [anonim]

    In afara de vreo doua-trei pareri/atitudini realiste, responsabile, nu-i inteleg pe zelosi animatori ai listei de comentarii care vorbesc despre viol.
    Daca vreti o incadrare juridica, pe motiv de virsta a victimei, incercati cu altceva, nu cu violul.
    Ce-as ride sa apara "unchiuletzul" de 19 ani, impreuna cu un avocat bun (Vlasov, ceva?), si sa ii ia la impins carutze cu tzigani pe toti aia care l-au facut violator...
    Adevarul povestii asteia e dincolo de voi, ca v-ati luat zile la rind dupa o mina de smecheri ce-si zic ziaristi. Dureros, dar cam asa e.
    • +1 (3 voturi)    
      pai nu-i viol? (Vineri, 4 iulie 2008, 21:48)

      lelisor [anonim] i-a raspuns lui binesku

      eu stiam ca asa se cheama ce s-a intamplat cu fata respectiva (bineinteles, pe langa incest)
      adica, daca si la 11 ani se poate spune c-a fost consimtit ...
    • 0 (0 voturi)    
      cat de tare ai rade???? (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 3:11)

      elena [anonim] i-a raspuns lui binesku

      ...daca ar fi sora ta...sau fiica ta...sau nepoata ta?

      incearca sa fii mai uman si ia incearca sa razi cand ...daca vei fi pus in ipostaza de tata/mama/bunic/sora/frate/bunica...chiar si "vecin"de ..."Romania"...cu micuta fata...si sa traiesti tot ce a trait aceasta familie nefiericita.

      """Adevarul povestii asteia e dincolo de voi, ca v-ati luat zile la rind dupa o mina de smecheri ce-si zic ziaristi. Dureros, dar cam asa e. """

      Dureros e ca gandesti...chiar si asa!
  • -1 (5 voturi)    
    Crima (Vineri, 4 iulie 2008, 21:28)

    Bogdan [anonim]

    Mda, deci au facut bucati inca un copil a carui inima batea si care avea reactii. Societate moderna.

    Dupa parerea unor idioti de aici, decat sa se chinuie copilul traind pe strazi (oare), mai bine il omoram.

    Chestia e ca unii de pe strazi au o gandire mai sanatoasa decat unii tembeli de pe aici.
    • +1 (1 vot)    
      C O R E C T ! ! ! (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 1:01)

      Romanul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Foarte bine punctat!

      Felicitari!
  • 0 (2 voturi)    
    Fetita de 11 ani si sarcina (Vineri, 4 iulie 2008, 21:40)

    Mira [anonim]

    Toate comentariile de mai sus pot fi luate in considerare si as spune ca comentaorii au dreptate. depinde insa din ce perspectiva privesti lucrurile. :i pentru ca asemenea intampl[ri s[ nu se mei repete propun urmatoarele:
    1. mamele să-şi supravegheze mai bine fetele si să incerce de pe la 10 ani să le spuna câteva lucruri despre adolescenta, despre ciclu, despre sentimentele care pot apărea faţă de sexul opus şi mai ales, despre posibilele relaţii sexuale nejustificate la o vârstă atât de frageda si consecintele care decurg.
    2. Scoala are obligatia la rându-i să facă nu numai instrucţie ci si educaţie.
    3. Biserica de asemenea, trebuie să-şi aducă contribuţia la educaţia tinerei generaţii.
    4. Societatea, indiferent de cine este reprezentată, în ce context, să facă continuu educatie copiilor (în parcuri, tramvaie, stradă, magazine, etc).
  • -1 (1 vot)    
    .. (Vineri, 4 iulie 2008, 21:43)

    V [anonim]

    insanatosire grabnica! sa speram ca parintii o ajuta sa treaca peste aceasta perioada grea.
  • +1 (5 voturi)    
    alte ganduri... (Vineri, 4 iulie 2008, 21:51)

    A [anonim]

    Voi va ganditi strict la crima de azi, ca a murit un bebelus. Asa este, insa ganditi-va totusi ce s-ar fi intamplat cu Florina peste ani si cu acel copil. Ganditi-va ca Florina ar fi trebuit sa suporte o tripla trauma (in afara de cea a violului), nasterea si apoi, la maturitate, constienta faptului ca al sau copil traieste ... undeva, hai sa zicem ca ar fi fost adoptat, in cel mai bun caz (nu se stie daca ar fi fost sanatos fiind vorba de incest). Cam cum credeti ca s-ar fi raportat ea la situatie?
    Cum se poate raporta un copil la o nastere daca pentru o femeie matura poate fi o experienta cat se poate de traumatizanta?
    Nu stiu, pur si simplu am impresia ca scapati din vedere multe aspecte de priviti asa ingust lucrurile.
    Eu insami nu sunt de acord cu avortul in general insa aceasta e o situatie de criza in care alegi raul cel mai mic daca se poate spune asa.
    Apoi ganditi-va ca acel copil ar fi vrut sa stie la un moment dat cum a venit el pe lume. La varsta de 5 ani i s-ar fi putut spune una alta, dar chiar va imbatati cu ideea ca n-ar fi aflat mai tarziu exact cum a fost? Si-atunci ar mai fi fost nevoie pentru inca cineva de un tratament post-soc.
    Cum ar putea fi relatia dintre cei doi? mama si copil, cu o diferenta de varsta care se intalneste si intre frati? S-ar fi cautat, ar fi dorit sa se cunoasca? Ganditi-va in ansamblu cat de traumatizant e totul.
    Cu acest avort insa, Florina are o sansa incomparabil mai mare sa se refaca fizic si psihic, sa incerce sa "uite", prin terapie psihologica, tot cosmarul. Daca acel copil s-ar fi nascut insa, cel putin o viata ar fi fost traita in continuare in cosmar si poate si a doua ar fi fost devastata la aflarea realitatii.
    Imaginea de ansamblu va spune ceva?
  • 0 (2 voturi)    
    Nés de la haine (Vineri, 4 iulie 2008, 21:54)

    ale [anonim]

    Decizia de a face un avort la 22 de spatamani este, fara indoiala, extrem de grea si dureroasa pentru toti. Violul (cu atat mai mult incestuos) este extrem de greu resimtiti si de mama si familia ei, DAR MAI ALES DE COPILUL nascut din acesta! Va recomand filmul Nés de la haine (War babies), un documentar despre violul pe timp de razboi. Si este vorba de femei in toata firea violate...
  • -1 (1 vot)    
    Va scapa un lucru esential (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 0:21)

    Dan [anonim]

    Nu pot sa cred ca toata lumea face teroria chibritului si scapa din vedere esenta intregii povesti: *****"Medicii britanici au acuzat faptul ca, daca fetita ar fi fost operata inca de cand sarcina a fost depistata, adica la 17 saptamani, viata ei nu ar mai fi fost pusa in pericol de interventia chirurgicala."*****

    Avorturi (legale sau nu) au fost si vor mai fi cat e lumea asta si nici voi si nici copiii copiilor vostri nu vor reusi sa schimbe acest lucru!

    Haideti sa incercam sa indreptam sistemul sanitar si erorile ca cele de mai sus. Pentru asta putem lupta si chiar merita sa depunem timp si energie pentru asta.

    In locul familiei fetitei de 11 ani as da in judecata statul roman ca permis sa se intample asa ceva. Am ajuns de rasul-plansul lumii si aici ;((
    • 0 (0 voturi)    
      exact (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 16:17)

      liana [anonim] i-a raspuns lui Dan

      ei saracii ar trebui sa dea in judecata nu numai statul roman care are legea aia de kkt a avortului, da si pe ametitii aia de ginecologi din Iasi (aia ar tre sa se pensioneze nene si sa ne lase in pace) care au dat verdictu " fata de 11 ani! e sanatoasa, fatu sanatos, poa sa nasca linistita, ce daca sarcina a rezultat in urma unui incest" intr-o luna si au intarziat-o si mai mult.
  • 0 (2 voturi)    
    Totusi, a fost ucis un copil (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 8:50)

    Fradigen [anonim]

    Un fat e deja o fiinta umana... Cine poate spune ce ar fi devenit acesta cand crestea mare?
    • 0 (0 voturi)    
      tu ce crezi??? (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 14:55)

      marlene [anonim] i-a raspuns lui Fradigen

      dintr-o mama de 11 ani, un tata care ii este unchi si pe deasupra mai e si produsul unui viol...
  • 0 (2 voturi)    
    copil omorat de Roxana Popescu (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 9:26)

    copil omorat de Roxana Popescu [anonim]

    Saptamana 22

    Copilul:
    Simturile copilului cu care va cunoaste lumea se dezvolta zilnic. Mugurii papilelor gustative incep sa se formeze pe limba, iar creierul si terminatiile nervoase sunt suficient dezvoltate ca sa permita fatului sa simta atingerea. Copilul va experimenta acest lucru, mingaindu-si fata, sugandu-si degetul sau descoperind cum se misca alte parti ale corpului.

    Sistemul reproductiv isi continua evolutia. La baieti, testiculele incep sa coboare din abdomen, iar la fete, uterul si ovarele sunt asezate in locul final si vaginul incepe sa se dezvolte.

    Bebelusul cantareste acum aproximativ 450 g si masoara cam 28 cm.

    In timpul urmatoarelor saptamani va mai creste cu cca. 25 cm in lungime. Genele si sprancenele sunt complet dezvoltate, iar unghiile ii acopera varfurile degetelor. Micutul are urechile mari, foarte bine. Bebelusul poate acum sa-ti auda conversatiile.
    Daca-i vorbesti, citesti sau canti, asteapta-te sa te auda. Unele studii au pus in evidenta faptul ca nou-nascutii vor suge mai cu putere la san atunci cand le citesti dintr-o care din care le-ai mai citit in mod frecvent si cand se aflau in uter. Daca vrei sa incerci, ia o carte chiar acum si citeste cu voce tare. Asigura-te ca nu vei uita sa citesti din ea din cand in cand, iar si iar atata timp cat bebelusul tau este la tine in burtica. Va fi poate povestea preferata a micutului tau inainte de culcare, mult timp dupa ce se va naste.
    • 0 (0 voturi)    
      zau! (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 16:22)

      aurelia [anonim] i-a raspuns lui copil omorat de Roxana Popescu

      Tu vorbesti aici din carte! Frumos, genial, imbatator! Emotionant! Simti ca fructul mic din corpul tau este intr-adevar ce iti doresti mai mult de la viata!
      Dar repet ce au spus toti aici, pune tu apoi in balanta inca o data: 11 ani, violata de unchi! Nu dragoste, ci traumatism fizic si psihic. Nu maturitate de nici un fel. Cum sa ii citeasca copila aia si sa ii vorbeasca bebelusului, sa ii puna muzica sau sa ii cante cand ea nu intelege ce sa intampla cu ea, nu stie de ce colegele ei alearga si se catara in copaci, se dau cu rolele si fac roata si podul si ea trebuie sa stea cuminte ca sa nu nasca inainte de termen?
      Aplica retetele din carti acolo unde isi au locul! Aici e complet deplasat!
  • 0 (2 voturi)    
    citesc unele comentarii si tot nu imi vine sa cred (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 14:53)

    marlene [anonim]

    ..ca aceste comentarii apartin unor oamnei care au ceva "carte", am acces la internet etc...Lasati-o fratilor mai moale cu copilul la saptamana 22, cu dumnezeu, cu crima....Toti UITATI ca e vorba despre o COPILA LA 11 ANI CARE A FOST VIOLATA nu discutam ca a fost violata de unchiul ei (adica mai e si incest pe langa). Nu doresc nimanui sa treaca printr-un viol cu atat mai mult sa mai ramai si insarcinata (si daca esti femeie in toata firea este f. greu dasr sa mai fii si o copila la 11 ani). Eu am o fetita de 1.3 ani si nici nu imi pot imagina ce ar face daca i s-ar intampla ei asa ceva. Pt. toti cei care aveti copii si mai ales fete..uitati-va in ochii lor si intrebati-va ...ati mai fi atat de vehementi impotriva avortului...Dumnezeu nu a spus ..sa va inmultiti cu orice risc, oricum ...ci in primul rand sa va iubiti...
  • 0 (0 voturi)    
    CRIMA (Luni, 7 iulie 2008, 22:34)

    denisa [anonim]

    In primul rand de ce nu si-a pus nimeni intrebarea daca a fost intr-adevar vorba despre un viol?
    De ce nu i-a incriminat nimeni pe parintii ei care habar n-aveau ca fata le-a fost violata? De ce "victima" nu a vorbit imediat dupa ce a fost violata? (ca din moment ce esti violata banuiesc ca ramai totusi traumatizata...parintii ei nu au avut timp sa observe in 5 luni?)....pai de...e mai usor sa faci un avort.. . Iar voi, cei de la PROTECTIA COPILULUI, nu ii investigati pe parintii ei...nu aparati dreptul copilasului inca nenascut? Rusine...
    Oricum...respectul meu medicilor din Romania care nu au acceptat sa savarseasca aceasta crima. Cand o ramane eventual insarcinata si peste cateva luni, atunci tot "viol" o sa se numeasca?
    .


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri