Filme sexi cu o profesoara din Zalau, postate pe Internet

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 26 iunie 2008, 13:49 Actualitate | Esenţial

O profesoara la scoala Mihai Eminescu din Zalau, care detine si functia de director al  scolii, a fost suspendata din comisia de bacalaureat dupa ce au fost postate pe Internet filme si poze in care aceasta si sotul sau intretineau raporturi sexuale.

Autoritatile au calificat situatia ca fiind regretabila si au sesizat Ministerul Educatiei. Oficiali ai ministerului au precizat ca motivatia suspendarii este protejarea atat a profesoarei, cat si a elevilor care sustin examenul de bacalureat

Directoarea Scolii Generale "Mihai Eminescu" din Zalau sustine ca filmul erotic a fost facut acasa si nu stie cum a ajuns pe site-ul pornografic, potrivit Realitatea TV. Filmul poate fi vizualizat pe hub-urile folosite pentru descarcari de fisiere audio si video.

Primele informatii arata ca filmele au ajus pe internet dupa ce sotul profesoarei a dus calculatorul la depanat.

Inspectorul scolar general din cadrul Inspectoratulu Scolar al Judetului Salaj, Ioan Abrudan, a declarat, pentru Mediafax, ca nu se stie cine a postat filmuletele pe Internet, dar ca a fost anuntat Ministerul Educatiei si Cercetarii si ca directoarea a fost suspendata din comisia de bacalaureat din care facea parte.

"Am fost anuntat de directoarea respectiva ca i-au aparut filmele pe Internet, dar ca nu stie cum au ajuns imaginile acolo. Sunt bulversat de ce s-a intamplat, pentru ca este vorba de o familie de tineri, in care ea este un cadru didactic cu rezultate foarte bune in invatamant. Am anuntat Ministerul Educatiei si, pana la lamurirea cazului, directoarea scolii a fost suspendata din comisia de bacalaureat din care facea parte”, a declarat inspectorul scolar.

Nu este pentru prima oara cand invatamantul romanesc se confrunta cu evenimente controversate, cel mai recent caz fiind cel al profesorului iesean care a dansat la bustul gol in fata a peste o suta de colegi si liceeni.






Citeste pe Stirile ProTV

ANIMATIE GRAFICA. Un tanar a murit intr-un accident teribil, dupa ce rotile unui camion s-au desprins in mers

Un accident infricosator s-a produs miercuri in zori, in judetul Iasi. Doua roti ale unui camion supraincarcat cu busteni s-au desprins in mers. Una dintre ele a spart parbrizul masinii din spate si l-a omorat pe loc pe sofer.








137611 vizualizari
  • -3 (5 voturi)    
    Dilema (Joi, 26 iunie 2008, 14:00)

    Anonim [anonim]

    Cine apare in filmulete directoarea sau profesoara de franceza?

    " Directoarea unei scoli din Zalau a fost suspendata din comisia de bacalaureat dupa ce au fost postate pe Internet filme si poze in care profesoara de franceza si sotul sau intretineau raporturi sexuale.
    ................................
    Directoarea Scolii Generale "Mihai Eminescu" din Zalau sustine ca filmul erotic a fost facut acasa si nu stie cum a ajuns pe site-ul pornografic, potrivit Realitatea TV.
    • +1 (1 vot)    
      /:) (Vineri, 27 iunie 2008, 3:16)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Poate ca directoarea era profesoara de franceza? D'oh! Ascunde-te
  • -3 (9 voturi)    
    Pai si filmu? (Joi, 26 iunie 2008, 14:00)

    Alex [anonim]

    Postati fratilor si filmul sa "analizam" si noi putin.
  • -1 (9 voturi)    
    intrebare? (Joi, 26 iunie 2008, 14:15)

    nelu [anonim]

    cum vad clipu?
    • +4 (12 voturi)    
      raspuns: (Joi, 26 iunie 2008, 14:23)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui nelu

      Nu il vezi Nelule, intoarce-te sub piatra de sub care ai iesit....
  • -4 (10 voturi)    
    puneţi filmul ... (Joi, 26 iunie 2008, 14:33)

    vlad [anonim]

    or it never happened
  • +6 (12 voturi)    
    Privacy (Joi, 26 iunie 2008, 14:36)

    Ivan [anonim]

    Ce face profesoara/directoarea acasa u sotul ei este treaba ei; Oricine isi baga nasul in intimitatea unei persoane, este o persoana bolnava. Cei care au suspendat-o sunt niste retardati.
  • 0 (12 voturi)    
    Daca (Joi, 26 iunie 2008, 14:56)

    GM [anonim]

    ea a postat filmuletul/pozele pe net, e vinovata si trebuie exclusa din invatamant!
    Daca insa altcineva a facut asta, atunci nu are de ce sa se teama, mai mult, ar trebui sa faca plangere la politie si sa se indrepte impotriva celui/celei care au lucrat-o!
    • +3 (7 voturi)    
      incalcarea vietii private (Joi, 26 iunie 2008, 19:37)

      zalau [anonim] i-a raspuns lui GM

      nu ei au postat filmele! au fost sustrase de pe calculator!
  • +6 (10 voturi)    
    Trebuie sesizat Parchetul ! (Joi, 26 iunie 2008, 15:51)

    marius [anonim]

    Daca filmul a fost postat de catre altcineva, inseamna ca acestei familii i s-a incalcat art.26 din Constitutie, privitor la respectarea vietii private si familiale. De asemenea, i-a fost incalcat si Dreptul la respectarea vietii private si de familie asa cum rezulta el din art. 8 din CEDO. Amintesc aici si art.1 (5) din Constitutie care spune asa: "In Romania, respectarea CONSTITUTIEI, a suprematiei sale si a legilor ESTE OBLIGATORIE ".
    Ceea ce fac doi soti in intimitate ii priveste personal. Imixtiunea unei alte persoane in viata lor intima reprezinta o imixtiune si o incalcare grava a drepturilor pe care le au in calitate de cetateni.
    • +2 (2 voturi)    
      imixtiune (Vineri, 27 iunie 2008, 8:46)

      mama_wheels [anonim] i-a raspuns lui marius

      imixtiunea reprezinta o imixtiune hahahahahahahahahahaha, mai pisi mai...
  • +5 (11 voturi)    
    profa si ..."profii" (Joi, 26 iunie 2008, 16:46)

    bellphegor [anonim]

    "Profa" e si ea un om ca toti oamenii ... are voie sa aiba viata provata , sa faca ce vrea in casa ei , sa se filmeze si sa-si posteze pozele sau filmele unde vrea ... si cum vrea ...
    Ce nu inteleg insa e CE TREABA ARE INSPECTORUL GENERAL ABRUNDAN cu toata treaba asta .... ... De ce a suspendat-o ( lol!!!!!) din nu stiu care comisie ... ce are "sula cu prefectura" si patul conjugal cu bacul??? De ce n-o bagati in puscarie TOVARASILOR ? De ce n-o trimiteti la canal? De ce ii luati doar dreptul la munca? ( asta parca e garantat prin lege -nu???)
    • 0 (2 voturi)    
      "profii" (Vineri, 27 iunie 2008, 12:30)

      deus [anonim] i-a raspuns lui bellphegor

      pana una alta ei sunt formatori de caractere umane, asa ca un minim de decenta (sau de inteligenta?) ar fi impus pastrarea imaginilor private pe un CD si nu pe hardul ce mai trebuie reparat cateodata. E totusi ceva confuz in toata povestea asta - oricum i se da o importanta exagerata, doar pentru faptul ca e vorba de ceva "senzatii tari", la fel ca si in cazul fetitei de 11 ani, insarcinata.
  • -3 (5 voturi)    
    TVR ignora cursurile de invatare a unei limbi stra (Joi, 26 iunie 2008, 17:15)

    Ra [anonim]

    De 18 ani! In-dobitocirea populatiei este factor in ecuatia de distrugere a acestei natii.. In 1989 existau aceste lectii la TVR, astazi NU!
    • -1 (5 voturi)    
      n-ai cu cine bah... (Joi, 26 iunie 2008, 17:34)

      politistu [anonim] i-a raspuns lui Ra

      n-ai cu cine... niste tarani...
  • +4 (6 voturi)    
    romanul s-a nascut pudic? (Joi, 26 iunie 2008, 18:42)

    stefan pop [anonim]

    adica ne pasa si ne scandalizam ca oamenii aia fac ceea ce face toata lumea.
  • +4 (8 voturi)    
    si ce daca? (Joi, 26 iunie 2008, 18:55)

    mihai [anonim]

    care dintre noi (astia tineri ma refer) nu a facut filmulete si poze? mai lasati-ne mai astia cu gandire din comuna comunista....bravo ei ca nu e vreo frustrata si e mandra de cum arata. ca a fost fraiera de a ajuns filmuletul ala pentru publicul larg e alta poveste. dar sa fie concediata pentru asta e o idiotenie! ce si cu cine a facut in intimitate e problema ei. cei care au luat decizia de a o suspenda sunt niste frustrati. filmuletul este cu ea cand foloseste un dildo.
  • +2 (8 voturi)    
    incalcarea vietii private (Joi, 26 iunie 2008, 19:36)

    zalau [anonim]

    ii cunosc si pot sa va spun ca ei nu au postat si nu au facut filmul disponibil in nici un fel pe net. Filmele au fost sustrase de pe calculatorul personal!
    • +2 (2 voturi)    
      E simplu (Vineri, 27 iunie 2008, 7:14)

      pananarama [anonim] i-a raspuns lui zalau

      Omule, le-au pus la "share" si aveau instalat pe calculator DC++!!! Cu alte cuvinte chiar ei doi au facut DISPONIBILE toate filmele si toate pozele. Nu a sustras nimeni nimic din calculatorul lor!
      • 0 (0 voturi)    
        nu e asa simplu (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 2:47)

        V [anonim] i-a raspuns lui pananarama

        tehnic si asa puteau aparea pe net filmele dar iti spun ca nu asa s-a intamplat.
    • 0 (2 voturi)    
      daca-i cunosti (Vineri, 27 iunie 2008, 10:35)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui zalau

      spune-le ca sunt prosti, daca le-au bagat intr-un folder shared cu DC++. Si in plus sunt si pasibili de parnaie pentru ca folosesc DC++ si daca le gaseste cineva si niscaiva filme sau muzica fara licenta. doar sa caute.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 2:47)

        zalau [anonim] i-a raspuns lui mircea

        nu le-au bagat, stai linistit.
  • -5 (7 voturi)    
    beton (Joi, 26 iunie 2008, 19:53)

    Badea [anonim]

    am vazut filmele, ........ ce mai ....... profesoara. Tuns, Ras si Frezat. Tot ce vrei. Pacat ca nu mai sunt la scoala.
  • +6 (10 voturi)    
    despre libertatea familiei (Joi, 26 iunie 2008, 20:15)

    bese cosmina [anonim]

    Nu cred că cazurile pe care le-aţi citat ca şi referinţă se pot compara între ele, şi mi se pare ruşinos şi lipsit de etică să faci caz de nişte filme postate în mod ilegal pe Internet, ba mai mult să intri în viaţa intimă a unui om, cetăţean al României acestui secol, cetăţean al Europei acestui secol, purtând bocanci cu noroi şi mănuşi de sudor. Să nu comparăm doi oameni care, în intimitatea căminului lor îşi trăiesc viaţa cu un profesor beat care dansează la un chef, sau cu o damă ânfierbântată de aburii alcoolului. Vreau să vă spun că şi dumneavosatră, presa, aţi făcut acelaşi lucru, i-aţi încălcat doamnei profesoare drepturile cetăţeneşti şi i-aţi jertfit libertatea şi intimitatea umplând jurnalele cu aceleaşi poze sau filme pe care un delicvent le-a postat pe net. Sper să plătească scump despăgubiri pentru tot restul vieţii lui. Cum ne apăraţi, domnilor, de invazia asta de impertinenţă, şi cum o apăraţi de nesimţire? Pe de o parte ne povestiţi de revoluţia sexuală, de psihologia cuplului, de libertatea exprimării, şi apoi staţi cu mâinile în sân când e vorba ca o soţie, şi repet, soţie, pentru că asta era doamna în imaginile respective, că doar nu era la catedră, o soţie va fi dată afară din învăţământ sau sancţionată, pentru ce? Dumneavostră, doamnelor ştiriste, nu v-aţi jucat niciodată cu soţţii dumneavoastră, v-aţi conceput copiii in vitro? Să vă fie ruşine, tuturor. Şi Ministerului Educaţiei, pentru că se implică în ce nu e treaba lui. Cum protejaţi familia? Că asta e poezia care se recită de către Ofiţerul Stării Civile, dar văd că vă doare undeva de ea. E teorie, că practica.... Sunt indignată!!!!!!!!!!!!!!
  • +4 (10 voturi)    
    E trist (Joi, 26 iunie 2008, 21:34)

    Razvan [anonim]

    Mi se pare trist tot tam-tam-ul asta. Eu unul sint de partea profesoarei de franceza. SI eu am fac sex, si eu am poze indecente pe calculatorul meu si ceea ce fac in intimitatea mea este treaba mea exclusiva.

    Mi se pare abominabil ca in loc sa fim cu totii indignati ca cineva a umblat pe calculatorul ei si i-a facut marsavia asta, ne interesam ca ciobanii unde se afla filmul, ca sa il vedem si noi...

    Ginditi-va ca intr-o zi ati putea fi si voi in situatia ei. Sau voi nu faceti sex? Sau voi nu faceti poze? Sau voi nu credeti ca aveti dreptul la intimitate?

    Hai sa nu fim ipocriti. Sarmana femeie este o victima iar eu unul sint de partea ei. E usor sa dai cu pietre. E mult mai greu sa fii de partea celui neajutorat si umilit.
    • +3 (9 voturi)    
      Razvane ! (Joi, 26 iunie 2008, 23:12)

      s [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      Nu ne uitam ca ciobanii la film, eu unul l-am vazut ca sa apreciez singur ce si cum fara sa mai iau de bune parerile unuia si a altuia ....
      Si drept sa va spun, sunt intru totul de partea profesoarei.
      Nemernicul care a facut chestia asta ar trebui sa infunde puscaria !
      As vrea s-o imbarbatez pe femeie si sa o asigur ca sunt alaturi de ea sufleteste.
    • +4 (8 voturi)    
      e bine ca avem opinii... (Joi, 26 iunie 2008, 23:21)

      Claudia [anonim] i-a raspuns lui Razvan

      De ce trebuie sa desfintati o femeie care este implinita pe plan profesional si personal?
      Din toate comentariile citite pe diferite situri despre acest subiect, toti cei care erau impotriva ei si o judecau atat pe ea cat si invatamantul "din ziua de azi" au fost incapabili sa se exprime corect romaneste.
      Cine naiba le da analfabetilor dreptul la opinie? Ca daca e democratia atunci nu mai sunt asa de sigura ca vreau asta!
  • +3 (5 voturi)    
    Da, asta e, din pacate. (Vineri, 27 iunie 2008, 0:01)

    s [anonim]

    Asa este, Claudia.
    Daca este adevarat episodul din viata lui Isus conform caruia Pillat a consultat multimea cu privire la cine sa fie gratiat: Isus sau Barabas. Si au ales democratic ....

    Si de atunci se tot intampla ...
  • -6 (6 voturi)    
    pai si filmu'? (Vineri, 27 iunie 2008, 0:22)

    gogu [anonim]

    bravo ei, da' filmu' unde-i?
    tsx
  • +2 (4 voturi)    
    mare-i gradina Domnului (Vineri, 27 iunie 2008, 8:14)

    brambura [anonim]

    Viata privata a fiecarui om il priveste personal si nu vad unde-i vina profesoarei ca a facut sex cu sotul ei. Vinovat mi se pare cel care postat filmuletele pe imternet, dar inteleg ca treaba asta nu intereseaza pe nimeni. Cu ce a deranjat acest lucru opinia publica de s-a scandalizat in asa hal? Cred ca mai bine ar fi ca fiecare sa renunte la false pudori si sa vada barna din ochii proprii decat sa se intereseze atat de paiul din ochiul vecinului. Cine se stie fara de pacat sa arunce primul cu piatra. Ce face omul in casa lui e o problema strict personala si ar trebui sa fie tratata ca atare.
    • +1 (3 voturi)    
      ai dreptate (Vineri, 27 iunie 2008, 11:10)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui brambura

      Exact, frate! Ai perfecta dreptate!

      Daca eu imi pun cainele pe net cum roade un os de plastic, e problema mea, daca pun poze cu mine cum ma masturbez, iarasi e problema mea.

      Toate site-urile porno au avertismente la intrare, chiar si cele mai scarboase.

      Cine nu vrea sa le vfada sau se simte deranjat, nu are decat sa nu intre pe site-urile alea.


      Si daca profa a facut sex cu sotul ei (si chiar daca facea cu un amant, cu o alta femeie, cu un cal sau cu un cocosh)- ce priveste asta opinia publica?

      Ce sa spun, ca parca noi astia care scriem pe net, am apraut prin inmugurire, si parca profesorii ar trebui sa fie calugari sau asceti...

      Vai de capul nostru de inculti si prefacuti...
  • +2 (4 voturi)    
    nu e filmu' (Vineri, 27 iunie 2008, 9:27)

    micsunica [anonim]

    Nu e filmu' pe Hotnews si e foarte bine ca nu e.
    Ar fi insemnat ca si Hotnews sa faca exact acelasi lucru, sa-i incalce cu grosolanie intimitatea, ceea ce se intampla cu fiecare postare a filmuletului, cu fiecare vizionare a acestuia (de aceea nici nu vreau sa-l vad, pentru ca nu vreau sa "apreciez" eu, cum spuneau unii).
    Insa la fel de adevarat este insa ca putem discuta pe Hotnews (ceea ce s-a si facut mai sus) despre ipocrizia unei societati pentru care drepturile omului sunt niste mofturi pe care le invocam doar cand ne convine (de regula, cand le invocam in favoarea noastra), despre modul in care nu doar viata privata a unui om este pusa pe tapet, in vazul intregii tari (cu laaargul concurs al presei), ci si omul insusi e pus la zid prin comentarii comunistoid indignate.
    Sunt foarte dezamagita.
  • +2 (4 voturi)    
    Trebuie sa faca plangere la politie (Vineri, 27 iunie 2008, 9:36)

    shadow [anonim]

    ... sa se identifice cine a postat pe internet . Nu are de ales , daca vrea ca imaginea ei sa fie ok , trebuie sa implice autoritatile si sa deschida proces individului/ei . Sper sa plateasca la greu. Probabil e vreun pustan din asta priceput cat de cat la calculatoare care o fi avut acces la calculatorul lor in ceva circumstante... :)) sa-ti duci calculatorul la reparat si individul dupa ce il face sa mearga sa inceapa scotocirea prin hard disk... domnii care se ocupa cu reparatii de calculatoare sa ia atitudine , asta e o grea lovitura pentru credibilitatea lor.
    • +1 (3 voturi)    
      atitudine (Vineri, 27 iunie 2008, 10:46)

      horhe [anonim] i-a raspuns lui shadow

      sa dai afara o profesoara pentru ca s-a filmat acasa cu prietenu?!?!... deci mi se pare super penibil

      sunt sigur ca multi dintr voi ati facut aceeasi chestie cu prietena/prietenu, diferenta este ca poate ati avut mai multa grija de filmulete

      si inca ceva... profesorii nu fac sex?...ei nu au voie? ce va agitati toti ca niste pinguini...

      iar firma de calculatoare trebuie data in judecata dac se dovedeste ca au accesat informatii private
  • +2 (4 voturi)    
    Prejudecati (Vineri, 27 iunie 2008, 10:47)

    Amateur [anonim]

    Multi elevi si eleve sunt hartuiti sexual de cadre didactice si toata lumea tace. Amaratii astia care n-au comis nici un delict sunt tapii ispasitori?

    Filmele contin numai variatiuni sexuale normale dupa standardele moderne (fetisismul nu este considerat patologic atat timp cat nu afecteaza negativ sanatatea practicantului) si chiar daca ar fi practicat parafilii, nu li se poate reprosa nimic atat timp cat nu au difuzat cu buna stiinta inregistrarile.

    E aceeasi situatie ca si inregistrarea discutiei dintre presedinte si sotie cu privire la reportera de etnie tiganeasca.

    Sper ca si in cazul acesta sa nu existe repercursiuni asupra protagonistilor din filme, chiar daca vor ramane stigmatizati de concetatenii care isi acopera frustrarile prin grija dusa altora.
  • +1 (3 voturi)    
    Mass-Media (Vineri, 27 iunie 2008, 11:14)

    Dansu [utilizator]

    Pe mine ma sperie cu totul altceva:
    Faptul ca o femeie face sex - este perfect legal si moral, faptul ca un individ posteaza ilegal acest act pe internet este si ilegal si imoral (dar individul poate fi prins si pedepsit).
    Dar faptul prezentarii cazului de catre mass-media cu accent pe primul act (legal/moral/intim) este o crima mai mare decat a II-a fapta (postarea ilegala).
    In plus impotriva celui ce a facut postarea pot fi luate masuri, pe cand ce te faci cu cvasi-totalitatea ziarelor si televiziunilor - care cu o ipocrizie deja caracteristica - au prezentat in "vorbe" obiectiv cazul. dar pe vizual au insistat asupra vietii private a profesoarei. Ca dovada - toti stim despre cine e vorba, toti stim ce a facut profesoara - dar nimic despre firma/individul care a incalcat intimitatea. Nu s-a analizat deloc imoralitatea acestui individ. Dar ce vreti, sexul face rating, etica nu. Iar faptul ca cineva pune filmul pe internet - este tot vina mediei - ca preia toate gunoaiele de acolo daca fac rating.
    • 0 (0 voturi)    
      cine e de vina totusi? (Vineri, 27 iunie 2008, 15:47)

      claudia [anonim] i-a raspuns lui Dansu

      Dansu eu nu inteleg tu cu cine tii? :)
  • +2 (2 voturi)    
    problem (Vineri, 27 iunie 2008, 11:51)

    cetatean [anonim]

    nu ma intereseaza ce a facut duduia la ea in pat, e treaba ei. daca ea a shareuit filmuletele respective, denota prostie maxima, dar iarasi, nu ma intereseaza, e treaba ei. bai, dar altceva ma angoaseaza, citind comentariile de pe aici. si eu fac sex si-mi place, dar niciodata nu am simtit nevoia sa ma pozez sau sa ma filmez in astfel de ipostaze. acuma, am ramas de caruta, ma simt cel mai prost din curtea scolii.
  • 0 (2 voturi)    
    Glorie invatamintului romanesc (Vineri, 27 iunie 2008, 12:09)

    Ioan Ghise si Ghitza Funar [anonim]

    Da, porcii de ziaristi si hotii de fisiere vor sa compromita invatamintul romanesc care este unul competitiv si in plin avint.
    • 0 (2 voturi)    
      invatammantul romanesc (Vineri, 27 iunie 2008, 13:05)

      horhe [anonim] i-a raspuns lui Ioan Ghise si Ghitza Funar

      Domnule... lasa-ma cu invatamantul romanesc... e vai de capul lui... poti spune ca invatamantul romanesc este de o calitate exceptionala doar daca nu ai vazut cum se studiaza in alte locuri.

      la noi se pun bazele pe memorarea cursului profesorului , de fapt.. pe calitatea memoriei elevului...
      In tarile bine dezvoltate.... invatamantul pune bazele modului de a gandi.. incurajeaza initiativa ... te incurajeaza sa cauti informatia si iti spune si unde sa o cauti.. si te invata si ce sa faci cu ea... in timp ce noi ne chinuim sa memoram cele 80 de pagini de curs.. elevii din vest nici nu au cursuri...ei citesc carti.. prezinta modul lor de a vedea si de a gandi subiectul....

      pe scurt.. in vest se pune accent pe creativitate si capacitatea de a gandi.. iar la noi pe capacitatea de a memora..

      sa vezi ce util iti este sa inveti 40 de formule matematice pe de rost iar la examen sa fi lasat cu toata documentatia pe masa ..atunci iti dai seama ca ai facut 17 ani de scoala, deageaba
      • 0 (0 voturi)    
        invatamantul romanesc (Vineri, 27 iunie 2008, 16:01)

        claudia [anonim] i-a raspuns lui horhe

        Invatamantul romanesc este foarte ok si nu se pune bazele pe nicio memorare. Nu cred ca cei care nu memoreaza dar stiu sa isi foloseasca creierele pica examenele!
        Iar daca ai examenele cu materialele pe banca si nu te descurci, asta este numai problema ta si sa dai vina pe invatamant stim cu totii a cui arma este. Asa ca nu mai criticati atat tara asta ca nu e chiar asa de rea, avem si oameni de valoare si foarte multi oameni inteligenti cu toate ca invatamantul este tot ala de zeci de ani. Mai uitati-va si in interior nu numai in exterior cand criticati!
        • 0 (0 voturi)    
          aha (Vineri, 27 iunie 2008, 16:34)

          horhe [anonim] i-a raspuns lui claudia

          ok... esti suparata..poate te simti vizata de remarca mea....

          oricum.. poti sustine ce vrei...dar daca exista persoane care reusesc sa se descurce chiar si in conditiile unui invatamant deplorabil, ca cel din Romania, este doar meritul lor nu al invatamantului.

          iar critica face ca lucrurile sa se schimbe, sa nu stagneze ca in cazul nostru... cei ca tine sunt multumiti de tot ce primesc, nu vor niciodata mai mult.

          daca tacem toti din gura si ne imbatam cu apa rece ca invatamantul nostru e de top, chiar daca o spunem cu jumatate de gura... vom avea parte de aceleasi porcarii si peste 10 ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Invatamant pe naiba... (Vineri, 27 iunie 2008, 20:33)

          Dansu [utilizator] i-a raspuns lui claudia

          La prima intrebare care mi-ai pus-o - raspunsul este ca respect intimitatea profesoarei si condamn prostituirea prese (si a tuturor marilor treleviziuni de mahala - care au insistat pe stire - amplificand drama profesoarei.
          Cat despre invatamant, sa stii ca parerea mea despre el e foarte proasta, iar rarele rezultate bune obtinute de unii profesori (si implicit de elevi acestora) sunt obtinute in ciuda sistemului nu in virtutea acestuia. La salarizarea lor, cei mai buni si integri renunta, cei mai multi se complac intr-o supravietuire pe spagi/mite de mizerie. Putinii care sunt competenti si cinstiti, fac munca de apostolat - dar sistemul nu pe acestia ii incurajeaza.
        • 0 (0 voturi)    
          Invatamant pe naiba... (Vineri, 27 iunie 2008, 20:33)

          Dansu [utilizator] i-a raspuns lui claudia

          La prima intrebare care mi-ai pus-o - raspunsul este ca respect intimitatea profesoarei si condamn prostituirea prese (si a tuturor marilor treleviziuni de mahala - care au insistat pe stire - amplificand drama profesoarei.
          Cat despre invatamant, sa stii ca parerea mea despre el e foarte proasta, iar rarele rezultate bune obtinute de unii profesori (si implicit de elevi acestora) sunt obtinute in ciuda sistemului nu in virtutea acestuia. La salarizarea lor, cei mai buni si integri renunta, cei mai multi se complac intr-o supravietuire pe spagi/mite de mizerie. Putinii care sunt competenti si cinstiti, fac munca de apostolat - dar sistemul nu pe acestia ii incurajeaza.
          • 0 (0 voturi)    
            intavamantul...da (Duminică, 29 iunie 2008, 17:17)

            claudia [anonim] i-a raspuns lui Dansu

            Da, pusa asa problema, din punct de vedere al salarizarii, ai dreptate, insa Dansul a condamnat direct modul de predare a materiilor si de aplicare a cunostintelor.
            Pe mine asta m-a aprins, ca ne contesta valorile din invatamant, care sunt acolo si care fac asta din pasiune.
            Mie imi pare rau ca reusim sa ne dam cu parerea cu succes pe un site ca acesta insa nu reusim sa ne mobilizam in niciun fel.

            Si nu, Dansule, nu sunt o persoana care se multulesc cu putin, insa nici afara nu vad ceva ce mi-ar placea.

            Destul despre profa, ce subiecte noi mai sunt? :D
      • 0 (0 voturi)    
        ok, si? (Duminică, 29 iunie 2008, 14:06)

        aurelia [anonim] i-a raspuns lui horhe

        Ok, dar problemele invatamantului romanesc sunt cunoscute, sunt vechi, nu le-a produs fata asta iubindu-si sotul! Oare profesorii din vest nu fac dragoste de le ies mai bine cursurile? Unde dai si unde crapa, cu ceea ce postezi tu drept comentariu!!!!!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    oameni anormali (Sâmbătă, 28 iunie 2008, 17:50)

    claudiu pop [anonim]

    Nu stiu de ce atata tam tam in cazul profesoarei ....nu inteleg ce a facut asa inuman .Ceea ce a facut ea nu a facut in scoala si nu cu elevi si daca ar fii sa fie sanctionati toti oameni care fac asa ceva am fii toti demisi asa ca Viata ei privata e treaba ei
  • 0 (0 voturi)    
    Un singur fapt trebuie lamurit! (Duminică, 29 iunie 2008, 21:51)

    Mircea SCALAT [anonim]

    Ca stire ma asteptam ca sa aflu:

    2 cetateni au fost postati pe un site prono in mod samavolnic. Organele abilitate cauta faptasii care pentru fapta lor sunt pasibili de o pedepsa provativa de libertate de .... ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Viata privata (Joi, 10 iulie 2008, 8:59)

    Margin Gheorghe [anonim]

    Viata privata este un bun privat.Exista,in acest caz,cateva institutii care incalca dreptul la viata privata.Mediile de informare in masa nu ar trbui sa publice nimic ce tine de viata privata,fara acordul celor in cauza.Unitatile de depanare,daca sunt vinovate ar trebui desfintate.Ce fac sau ce au facut institutiile statului abilitate sa apere cetateanul de astfel de incalcari ale unor drepturi fundamentale?In loc de o adevarata lectie Inspectoratul a prestat o lamentabila "ascundere dupa visini".Nici reactia colegilor de munca nu a fost cea adecvata.Singurii care au reactionat au fost elevii.Este o buna lectie asupra intelegerii nevoii de a respecta drepturile cetateanului.
  • 0 (0 voturi)    
    semnati aici (Joi, 10 iulie 2008, 14:17)

    lege [anonim]

    petitieonline.ro/petitie/semnaturi/stop_violarii_datelor_personale_si_difuzarii_lor_in_mass_media-p58001040.html


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă