O pasarela a cazut pe DN1, o  persoana a murit si doua au fost ranite

de D.G.     HotNews.ro
Miercuri, 25 iunie 2008, 20:56 Actualitate | Esenţial

O pasarela s-a prabusit miercuri seara peste doua masini. O persoana a murit si alte doua au fost ranite. Accidentul s-a produs pe DN1, in zona Tancabesti, transmite Antena 3.  Circulatia pe DN1 a fost blocata mai mult de o ora, coloanele de masini intinzandu-se pe mai multi kilometri. Politia recomanda ca ruta ocolitoare DN1 A, prin Buftea.

Un autocamion cu remorca circula cu viteza prea mare, i s-a ridicat basculanta si a acrosat pasarela care s-a prabusit peste masini.

Persoana care a murit este o femeie, aflata la volanul uneia dintre masinile peste care a cazut pasarela.

Purtatorul de cuvant al Spitalului Floreasca a declarat ca starea celorlalte doua persoane ranite este foarte grava.

Aflat la fata locului, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a anunat ca va fi declansata o ancheta in acest caz.























5276 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Ceva nu e in regula cu soferul basculantei (Miercuri, 25 iunie 2008, 21:40)

    Piciu' [anonim]

    Tocmai am ascultat i interventie in direct cu un supravietuitor al accidentului: filmul e cam asa: basculanta intra pe DN1 cam cu 2.5 km inainte de pasarela, are bena ridicata din care curge pietris/nisip. Soferii fac semne luminoase, bascula nimic. Masina in care e martorul circula in acelasi sens cu bascula, depaseste bascula (ptr ca nu prea se putea sta in spate datorita nisipulu curgator) dupa care stupoare! Basculanta depaseste masina! In masina se observa pasarela si se face discuta ca "asta o sa intre in pasarela" ceea ce se si intampla in cateva secunde. Incredibil!!!
  • +6 (6 voturi)    
    intrebari (Miercuri, 25 iunie 2008, 21:42)

    Dan [anonim]

    Dumnezeu sa o odihneasca iar celorlalte sa le dea sanatate!

    Din pacate doar atunci cand se intampla o catastofa decidentii politici se simt obligati sa ia masuri. In cazul acesta: de ce li se da voie camioanelor de mare tonaj sa circule pe DN1? Pentru ce s-au plantat camerele de luat vederi / radarele pe DN1, cu costuri de milioane de euro, din banii contribuabililor? La cum se circula (cu viteza mult peste limita de 70 km/h) ar trebui sa ploua cu amenzi de circulatie. Spre exemplu pe DN1 pana in Otopeni s-au plantat cateva asemenea camere/radare, dar numai fraierii merg cu maxim 70km/h, restul de 80% merg si cu 100 km/h. La acest intrebari sa raspunda CNADNR si Politia rezolvand problemele din trafic.
    • -5 (5 voturi)    
      raspunsuri (Miercuri, 25 iunie 2008, 22:31)

      gigea [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Lamureste-ne si pe noi te rog de care "decidenti politici" e vorba si care ar trebui "sa ia masuri"? Apropos, tie personal ti s-a intamplat sa fii vreodata in aia 80% care merg cu >100km/h pe DN1? :) Dar sa gandesti inainte sa vorbesti cand ti s-a intamplat ultima oara? ;)
      • +2 (2 voturi)    
        Decidentii politici (Joi, 26 iunie 2008, 9:57)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui gigea

        sunt cei care accepta ca sistemul radar fix montat cu surle si trambite sa NU functioneze! Politia mobila TREBUIE sa isi ia spaga transmitand comision mai sus. Iar sus este politicul.
        Decidenti politici sunt cei care, facand in aprilie acest an verificari la pasarele, au constatat ca totul e in regula pe principiul "corb la corb nu-si scoate ochii".
  • +5 (9 voturi)    
    asa-i treaba? (Miercuri, 25 iunie 2008, 21:44)

    dan [anonim]

    ca la noi la nimeni.pe ,,soselele,,patriei se circula fara nici-un pic de respect fata de partenerii de trafic.radare nema,semafoare nema,toti se urca pe tine de parca le-a luat mama lor sosea.nasol sa traiesti asa.tara europeana fara nici-o organizare si educatie rutiera.
    • +3 (3 voturi)    
      cum nu sunt radare? (Joi, 26 iunie 2008, 1:11)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui dan

      e plin de radare, duminica de la suceava la bucuresti am vazut cel putin 10 radare, iar pe DN1 se trimit amenzi de pe radarele fixe de nu te vezi. numai eu am primit 3 din care 2 in aceeasi zi. cumnatamiu a prins doua si el.
    • +1 (1 vot)    
      Era sa o patesc si eu cu o basculanta (Joi, 26 iunie 2008, 7:59)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Nu era pe DN1, ci eram pe drumul Fagaras-Sibiu. Unul cu o basculanta a iesit de pe partea stanga a drumului direct in sosea. Noroc ca nu venea nimeni din sens opus. O data ajuns in sosea (deci atentie, nu inainte) se uita in stanga si in dreapta ca sa se asigure.

      Ma vede ca vin cu masina - aveam in jur de 100 de km/ ora - sta 3 secunde dupa care se baga. Am reusit sa franez cam la 3-4 metri de basculanta.

      Oare puteam sa ii fac reclamatie la politie ? Pana la urma era cuvantul meu impotriva cuvantului lui.
  • +2 (2 voturi)    
    pasarela (Miercuri, 25 iunie 2008, 22:01)

    redzab [anonim]

    Domnilor, altceva trebuie comentat:pasarela nu era asigurata din urmatorul punc de vedere:
    inainte si dupa pasarela trebuie asigurat un "baraj" la aceaasi inaltime, daca nu chiar mai mica cu un sistem de bare (ca o poarta de fotbal)la distante de pasarela de 200m inainte si dupa pasarela.Acest sistem este necesar :"in caz de.."
    Sistemul este demontabil in cazul transporturilor agabaritice:turbine,subansamble, etc.
    Eu sunt convis de faptul ca structura de rezistenta nu a fost calculata in caz de impact.
  • +2 (2 voturi)    
    pasarela (Miercuri, 25 iunie 2008, 22:15)

    redzab [anonim]

    Revin cu urmatorul comentariu:
    Bena se poate ridica din cauza unei defectiuni la sistemul pneumatic si nu o observi in retrovizoare. E posibil sa o "auzi"(se aude un suierat -aerul care rece prin conducte), dar daca ai radio pornit, nu mai auzi.
    • 0 (0 voturi)    
      de impuscat (Joi, 26 iunie 2008, 13:36)

      nepa [anonim] i-a raspuns lui redzab

      Bre sa fie de bena, dar nu se "simte" in nici un fel la pedala, in volan, chiar asa... greu de crezut !
      Trebuei sa fii prea talamb sa nui realizezi ca s-a mutat centrul de greutate al mastodontului.
  • +3 (3 voturi)    
    Nu mai putem accepta (Miercuri, 25 iunie 2008, 22:27)

    Rasih [anonim]

    Este caz penal si pentru cei care permit circulaltia camioanelor grele pe DN1. Autostrada Soarelui mai are putin si intra in reparatii capitale, cu toate ca nu are decat 4 ani de cand a fost inaugurata prima bucata de 100 km si nici acum nu a fost terminata in totalitate. Camioanele circula cu incarcaturi pe osie pe care nu le cantareste nimeni si ce se transporta preponderent? nimic altceva decat fier vechi si alte materii prime usor vandabile de baietoi destepti.
    Interesele majore ale baietilor destepti cu afaceri legate de balastierele de pe raurile din vecinatatea DN1 si ale golanilor cu afaceri cu bani pubilci in infrastructura rutiera nu mai pot fi tolerate.
    Noapte trecuta accident pe Dorobanti datorita a doua Lamborgini ale unor copii de bani gata ai caror parinti nu au cum sa fi facut bani din munca cinstita, acum acest accident teribil la Tancabesti in care puteam fi implicati EU, TU, COPII TAI, NEVASTA TA, SOTUL TAU sau ORICINE DRAG TIE.
    Hai sa realizam cu toti asta si sa ne pese de societatea romaneasca in care traim.
    Aici sunt banii nostri, privatizari pe bani de nimic, vanzarea resurselor, contracte cu statul, etc.
    • +2 (2 voturi)    
      Este o firma straina (Joi, 26 iunie 2008, 10:02)

      gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Rasih

      care are un slogan publicitar superb: ROMANIA VA CRESTE PRIN BUN SIMT SI RESPONSABILITATE!
      Prin urmare ai perfecta dreptate in ceea ce spui numai ca noi, slugi de generatii, nu avem cum sa realizam.
    • 0 (0 voturi)    
      re: nu mai putem accepta (Joi, 26 iunie 2008, 15:50)

      cristina [anonim] i-a raspuns lui Rasih

      sunt perfect de acord cu textul lui rasih, dar ce putem face ca sa distrugem, sau macar sa micsoram debandada din societatea romaneasca, daca insasi cei care conduc sunt implicati pina in gat? sa iesim in strada? am fi calificati drept huligani si trasi la raspundere. sa votam cu altii? am facut-o odata sau chiar de doua ori si ce s-a schimbat? cu privire la balustrada de la tancabesti, am doar o curiozitate: cine e firma care a montat-o?
  • +1 (3 voturi)    
    VINOVATI (Miercuri, 25 iunie 2008, 22:34)

    SFR [anonim]

    Neamul lui manivela ar trebui ascuns definitv - un tembel (din pacte ca multi altii) - ce ar trebui eliminat din societate.
    Ce ne facem cu ceilalti vinovati ( si ordinea nu-i intamplatoare) si nu ma refer numai la cei de azi - mai mult ca sigur ca sunt rezultatul cel putin a ultimilor 60 de ani:
    presedinte, prim ministru, parlamentari, ministru de interne - politisti si alti subordonati (mai mult sau mai putin militieni), inspectori cu sutele pe toate domeniile care-si bat joc de cei care-i platesc...
    Si daca ne referim numai la circulatie- mitocanie si violenta , sosele si strazi (chiar si in Bucuresti) pline de carute si vehicule aruncate peste tot - HAOS.
  • +2 (2 voturi)    
    Inevitabilul s-a produs ... (Miercuri, 25 iunie 2008, 22:48)

    coca [anonim]

    Fac naveta zilnic pe DN1 intre Ploiesti si Bucuresti si ce s-a intamplat in seara asta nu ma mira. Ma intreb de ani de zile cum de le este permis acestor giganti sa circule cu viteze de 80-100 km/h pe un tronson asa de aglomerat cum este DN1. Ca de obicei, cineva a trebuit sa plateasca cu viata pentru ca domnii din Politie si onor politicienii sa se gandesca ca ar trebui sa faca ceva.
  • +2 (2 voturi)    
    radare si restrictii doar pt fraieri (Miercuri, 25 iunie 2008, 23:18)

    George [anonim]

    Asa este.. Radare si amenzi doar pt fraieri pe DN1, este o rusine cum se administreaza traficul pe DN1! Se circula ca la raliu pe soselele Romaniei in comparatie cu restul Europei. Am revenit dupa 2 saptamani in Elvetia, Germania si Italia si am fost socat de respectul soferilor pentru limita de viteza si legi rutiere in general de pe soselele respective. Demisia domnilor din Politie, sunteti incapabili, incompetenti, etc!
  • +2 (2 voturi)    
    Asteptam sa cada (Joi, 26 iunie 2008, 0:01)

    Mad [anonim]

    Asteptam sa cada capete pentru asta...multe, si cat mai de sus. Nu se poate asa ceva. E DN1 pt numele lui Dumnezeu, unde stiti ca se intampla kakaturi in fiecare blestemata de zi, la iesirea din kakatul asta de capitala, condusa de....nu mai zic nimic.

    Astept doar sa aud capetele cum cad....

    P.S. O sa astept mult si bine...dar mortii ii viziteaza pe cei vinovati sa stiti
  • 0 (2 voturi)    
    Niste rasunsuri pentru Dan (Joi, 26 iunie 2008, 0:02)

    Petru Moldovan [anonim]

    1. Camioanelor li se da voie sa circule pentru ca Tamcabesti nu e Bucuresti (chit ca si in Bucuresti poti sa te dai cu basculanta ziua daca platesti o taxa piparata de macar 1000lei.an);
    2. Probabil multe din camerele alea sunt de decor, ele merg pe principiul validat la britanici (dar nu la romani) ca daca vezi o cutie care probabile e o camera de luat vederi cu radar o sa mergi mai linistit.
    3. Chestia aia cu viteza e discutabila, daca ai limita de viteza de 70km/h dupa lege inseamna ca iei amenda si cva puncte de la 80km/h in sus;
    4. Nu exista nici un radar in Otopeni (ca ar putea sa interfereze cu transmisiunile radio de la avioane), asa ca ceea ce pare a fi radar acolo e de fapt camera de supraveghere de la o benzinarie sau asa ceva.
    Daca stau sa ma gandesc bine cred ca imi fac rau cu un post ca asta ca eu merg exclusiv pe doua roti si cred ca n-ar prinde rau ca politia sa-i mai tempereze pe soferii incepatori si vitezomani pe trampenii care au un sfert de motor si 1/8 de frana de genul Dacia mostenita inca de pe vremea cand romanii colonizau Dacia, dar din reflex simt ca trebuie sa mai omor din legende....
  • +1 (1 vot)    
    politia (Joi, 26 iunie 2008, 8:53)

    cosmin [anonim]

    asa se intampla cand politia sta pe marginea drumului numai dupa spagi.si pe A2 am vazut o gramada de camioane care transporta, fier , nisip, lemne...............fara a asigura incarcatura, de poti trezi oricand cu o tabla sau te miri ce altceva pe masina.totul se va schimba in clipa in care POLITIA ROMANA isi va da seama ca nu este SEFUL CETATENILOR ci in SLUJBA CETATENILOR! si atunci cand amenzile vor fi atat de mari incat nu vei mai incerca niciodata sa incalci legea( proportional cu pretul de catalog al masini pe care o conduci...de ex.)
  • +2 (2 voturi)    
    mda... (Joi, 26 iunie 2008, 9:40)

    liviu [anonim]

    ce o sa se intample... ca de obicei
    - oamenii, au murit sau au ramas mutilati
    - vinovatii o sa scape nepedepsiti (vezi mihailesti cand s-a implicat si presa si tot n-a patit nimeni nimic)
    - parlamentarii o sa urle de masuri si o sa arunce vina unii pe altii (dar nimeni nu o sa faca nimic concret)
    - spagile si comisioanele sa ramana date... oamenii smecheri o sa se umple de bani si fraierii ca noi o sa moara
    - nimeni la TV n-o sa mai zica nimic dupa 3 zile/o sapamana...

    pana cand o sa mai fie inca un accident si ciclul o sa se reia...
    • +1 (1 vot)    
      Din pacate ... (Joi, 26 iunie 2008, 11:46)

      korellus [utilizator] i-a raspuns lui liviu

      Din pacate, ai dreptate.
      Presa e si ea, "om", cu plusuri si minusuri (pluse sau minuse, cum ar zice o 9 politiciana de la noi), si traieste din AUDIENTA.
      Chiar daca realizatorii/comentatorii/crainicii ar dori, dupa 2, 3, (rar 4) zile, se schimba stirea, ca si ascultatorii au o limita: o stire "pozitiva', reluata la nesfirsit, devine o ... stire NEGATIVA (si, uite'asa, respectam si LEGEA ce desteapta a lu' Ghise & Funar!).
  • +1 (1 vot)    
    Articol ... (Joi, 26 iunie 2008, 9:43)

    Liviu [anonim]

    Domnilor de ce nu stiti sa redactati cum trebuie un articol ... daca cei de la Antena 3 sunt asa cum sunt, dvs preluati tot fara sa ganditi ?!
    Deci pasarela nu s-a prabusit ci a fost darmata de un inconstient care circula cu bena ridicata !!!
    La cum arata bena e clar ca pasarela in momentul impactului a fost ridicata si apoi "evident" a cazut ... ca sa nu mai spun ca e logic ca o pasarela sa fie proiectata sa sutina pietonii care o traverseaza nu sa reziste la impactul cu vehiculele in miscare... deci mai apare o intrebare de ce nu au fost instalate porti de gabarit inainte de pasarela ???
    Se pare ca traim intr-o Romanie in care fiecare isi vede de interesul propriu (ma refer la cei care inchid ochii si lasa lucrurile sa continuie asa ) cum ar fi cei din Politia rutiera , RAR si multi altii care ar trebui trasi la raspundere pt tot ce se intampla pe soselele din Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      vinovat (Joi, 26 iunie 2008, 22:50)

      hammurabi [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      imi pare rau sa zic dar, politia are o vina mare pentru tot mai multele accidente datorate atitudinii de ma doare-n cot, sau cum este expresia aceea frantiuzeasca, al unor, foarte multi, soferi. Soferul este tot sofer (sa ma scuze cei la care nu ma refer. Cand un sofer, mai ales unul tanar, abia major, vede ca politia nu vede, sau se face ca nu vede, atatea abateri de la Lege (parcare sub semnul care interzice, circulatie fara numar de inmatriculare, oprire chiar pe banda unu (in Constanta, pe blv. Al Lapusneanu, si pe banda doua) cand la 5 metri este loc de parcare si atatea abateri de la bunul simt, nu numai de la Lege, de ce n-ar face si el pe grozavul ? Cel mai mare rau este ca din aceasta inconstienta si obraznicie sufera parintii, prietenii. Puteti sa ma contraziceti cand zic ca mortii din mamaia si din atatea locuri sunt rezultatul acestei atitudini de toleranta fata de abateri de la Lege si de la bunul simt (rutier, cel putin) ? Un politist sau, macar, o peroana autorizata, abilitata si de incredere pentru institutie, la o plimbare lejera pe strada poate aduce mai multe amenzi decat radarul de la .... Si cati puberi obraznici, tineri inconstienti si maturi nesimtiti ar mai avea curajul sa nu se gandeasca cand nu respecta legea. N-ar fi mai putini morti pe sosele ?
  • +1 (1 vot)    
    Totul se ... leaga la noi. (Joi, 26 iunie 2008, 9:48)

    gabifm [utilizator]

    Politia in loc sa-si faca treaba ia spaga - de aceea, in general, camerele de luat vederi si radarele fixe nu functioneaza - ei, politistii TREBUIE sa detina controlul, SPAGA nu mai poate fi luata "in dirct" sau daca esti sesizat de radar fix.
    Politicienii se uita NUMAI la comision. Intamplarea face ca si in acest caz este o lucrare girata de PSD recte, ghiciti, nevinovatul Mitrea!
    Constructorii, dirigintii de santier, reprezentantii Inspectoratului de Stat in Constructii, proiectantii - deci tot personalul de specialitate, cei care semneaza Procese verbale de lucrari ascunse, Faze determinante, Procese verbale de punere in functiune - oare CUM pot dormi??? Chiar nu au pic de constiinta?
    Oricat ai fi de roman ar fi bine ca cei implicati sa se gandeasca ca li se poate intampla chiar lor un eveniment de genul acesta.
  • +1 (1 vot)    
    Totul se ... leaga la noi. (Joi, 26 iunie 2008, 9:48)

    gabifm [utilizator]

    Politia in loc sa-si faca treaba ia spaga - de aceea, in general, camerele de luat vederi si radarele fixe nu functioneaza - ei, politistii TREBUIE sa detina controlul, SPAGA nu mai poate fi luata "in dirct" sau daca esti sesizat de radar fix.
    Politicienii se uita NUMAI la comision. Intamplarea face ca si in acest caz este o lucrare girata de PSD recte, ghiciti, nevinovatul Mitrea!
    Constructorii, dirigintii de santier, reprezentantii Inspectoratului de Stat in Constructii, proiectantii - deci tot personalul de specialitate, cei care semneaza Procese verbale de lucrari ascunse, Faze determinante, Procese verbale de punere in functiune - oare CUM pot dormi??? Chiar nu au pic de constiinta?
    Oricat ai fi de roman ar fi bine ca cei implicati sa se gandeasca ca li se poate intampla chiar lor un eveniment de genul acesta.
  • +2 (2 voturi)    
    Infrastructura (Joi, 26 iunie 2008, 10:06)

    b09d4n [utilizator]

    Pentru orice incident care priveste deteriorarea infrastructurii ar trebui schimbata incadrearea juridica la sabotaj sau acte de terorism.

    Ma gandesc la cei care fura cablurile de semnalizare la calea ferata, fura buloanele de la macaz, intra cu buna stiinta cu basculanta in pasarela etc.

    Responsabilizarea populatiei nu se poate face doar apeland la constiinta. Peste tot se impune respectarea legii prin amenzi.
  • +1 (1 vot)    
    Măsuri mai la obiect (Joi, 26 iunie 2008, 10:17)

    mircea [anonim]

    Mă întreb cum de nu-şi pune nimeni problema de ce a ajuns basculanta să circule cu bena ridicată. Ori e o defecţiune tehnică, ori şoferul nu a fost atent. Şi mă miră că o basculantă modernă nu are un avertizor sau chiar un dispozitiv care să nu o lase să circule cu bena ridicată cu peste 10-15km/h.

    În rest, nu cred că e cazul să interzicem circulaţia camioanelor sau să proiectăm pasarelele să reziste la un asemenea impact.

    Mai degrabă aş interzice semnalizarea cu farurile pentru lucruri care nu ţin de pericol iminent. Posibil şoferul a crezut că i se semnalizează radar...

    Şi aş face mai mult tam-tam legat de iresponsabilitatea celor care dacă şi-au luat maşină nouă se cred supermeni şi merg cu viteză mult prea mare şi se bagă în depăşiri la mustaţă şi provoacă accidente mult mai grave (şi nu vă mai legaţi de daciile vechi, că de obicei şoferii lor sunt mai responsabili).
  • +2 (2 voturi)    
    Nu e posibil asa ceva (Joi, 26 iunie 2008, 10:46)

    gabitza_sta [anonim]

    Am stat aseara si urmaream ce transmitea Realitatea acolo....un sofer cu bena RIDICATA (nu i s-a ridicat in mers) a intrat pe DN 1, a mers, a lovit o pasarela ( fara sa existe NICI un semn de franare)..iar pasarela aia a cauzt ca o frunza suflata de vant. Cum e posibil asa ceva? si ce vina avea amarata aia de femeie, D-zau sa o odihneasca.
    Sau amaratul ala de 24 de ani care e in spital, zdobit de la mijloc in jos????
    Teoretic, daca ala lovea pasarela, trebuia sa ramana cu masina infipta acolo, nu sa zboare nenorocita aia de pasarela. Si daca erau oameni pe ea? Si daca facea un carnagiu, cazand pe 6-7 masini?
    Soferu' lu Manivela care se afla la volan sa putrezeasca in parnaie. Facea nani la volan si de aia s-a intamplat ce s-a intamplat?

    Ca de obicei situatia gestionata de kkt, Orban a fost varza in declaratii...dar oameni au murit. Si poate o sa mai moara pana se va face ceva...

    iar camerele de pe DN 1, NU FUNCTIONAU!!!!!! mega sistemul inc are s-au bagat bani cu ghiotura...nu functiona.
    poate sunt doar dummy cameras ca sasperie fraierii...dar era bine sa fi fost, sa se vaada clar ce s-a intamplat.
    G
  • 0 (0 voturi)    
    inadmisibil... (Joi, 26 iunie 2008, 12:10)

    zuzu [anonim]

    cum se poate asa ceva?!am fost in atatea tari si nicaieri nu am vazut camioane care sa circule pe autostrazi.intr-adevar DN 1 este un drum national insa tot un fel de autostrada e.camioanele ar trebui sa aiba sosele de centura...dar proiecte,vorbe si fapte lipsa.si stau si ma minunez cand ma gandesc ce inconstient si omul acela cu,camionul-ce facea?dormea la volan?toti oamenii implicati in trafic ii atrageau atentia iar el.......nimic,si dupa ce ca nu era atent in trafic...doamna care a murit(D-zeu sa o odihneasca)l-a depasit,pentru siguranta ei,si apoi(din mandria sa de camionagiu ''destept'')a depasit-o.Dar ma intreb cum de acum s-a trezit sa o depaseasca pe biata femeie si mai inainte nu a vazut semnele facute de soferi participanti la trafic.Si apoi a avut loc finalul tragic al povestii ''camionagiul inconstient''-nu mai zicem ca el nu vedea ca ii curge nisip pe sosea,dar nici nu a sesizat ca bena era deschisa si ca putea sa acroseze orice pasarela de pe drum.Si minune,chiar a acrosat o pasarela,care cred ca era ''foarte bine montata'' astfel incat nu a fost nevoie de o forta foarte mare sa o mute din loc si sa o rastoarne peste alte masini participante la trafic.Pacat e ca acest incident s-a soldat cu moartea acelei femei nevinovate.
    Acum as fi tare curioasa daca acel camionagiu are carnet de conducere valabil pentru camioane???
    Daca stie regulile de circulatie,valabile pentru orice masini?
    Firma care a construit pasarele-in graba din cauza summit-ului(nefiind o scuza)-au facut un simplu joc de lego sau chiar au sudat bine acele piese si le-au fixat bine in pamant?
    .....responabili pentru acest accident ar trebui aspru judecati...
    • 0 (0 voturi)    
      nu e chiar aşa simplu (Joi, 26 iunie 2008, 14:17)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui zuzu

      1. Camioanele trebuie să circule şi ele pe undeva, şi mi se pare mai puţin riscant pe o şosea cu 4 benzi sau, şi mai bine, pe o autostradă decât pe o şosea mai mică. Nu maşinile fac accidente, ci şoferii inconştienţi sau neatenţi.
      2. Puntea pasarelei a putut fi doar aşezată pe capete (pe role de dilatare); este proiectată să reziste la vânt şi la seism, nu la un impact cu un „berbec” de câteva tone care se mişcă cu 20m/s. Forţa impactului a depăşit probabil 100tf. Şi, apropo, am înţeles că pasarela a fost construită în 2002, nu pentru summit.
      3. Trebuie o conduită preventivă la volan, ceea ce în ultima vreme avem din ce în ce mai puţin. Au fost cu siguranţă mai multe acţiuni unde conduita preventivă ar fi putut salva situaţia. La 70km/h, mă aştept ca zgomotul aerodinamic şi rezistenţa sporită să poată fi observată de un şofer atent. Posibil că şoferul a fost puţin obosit, puţin distrat, puţin grăbit, puţin „macho” şi astea se adună. Iar dacă şoferiţa mergea în acelaşi sens cu camionul, putea anticipa pericolul şi să se ferească.
      4. Semnele făcute de alţi şoferi, ca şi semnalizarea rutieră din ultima vreme, sunt cam confuze. Dacă e o patrulă de poliţie rutieră, jumate din maşini îţi fac semne cu farurile. Şi cum, fiind drum european, se circulă cu farurile aprinse, uneori e greu de deosebit semnalizarea cu faruri de scuturatul maşinii. Şi atunci, dacă chiar ai o problemă, e perfect posibil să nu-ţi dai seama de ce ţi se fac semne cu farurile.
  • 0 (0 voturi)    
    Basculanta (Joi, 26 iunie 2008, 12:46)

    Kata [anonim]

    Ati vazut ce tip de basculanta era? Este exclus ca bena aia sa se ridice din cauza vitezei camionului deoarece e fixata cu pistonul hidrauluic de ridicare si daca nu ar fi fost fixata, camionul ar fi trebuit sa ruleze cu 800 Km/h pentru a genera portanta capabila sa ridice bena. In realitate soferul iresponsabil a iesit pe sosea cu bena ridicata. Bena fiind ridicata e logic ca nu avea cum sa fie plina si sa curga nisip din ea. Poate era ridicata doar pe jumatate. In plus circulatia cu bena ridicata nu are cum sa nu fie sesizata de sofer (cei ce au condus masini cu remorca stiu la ce ma refer). Asadar soferul poarta intreaga vina. Pasarela nu a fost proiectata sa reziste la impact.
    • 0 (0 voturi)    
      Linsaj (Joi, 26 iunie 2008, 13:41)

      Fara [anonim] i-a raspuns lui Kata

      Bre Kata ai dreptate mancati-as ! Era beat bre !
      Io nu am condus bena / vagon, etc dar ma duce capul ca am simtit in volan diferenta cand aveam portagaj deasupra sau cand am remorcat pe careva.
      Cate mii de KW sa iaba motorul de pe sa si tot simti cand e ceva in neregula ! Unde e cerntul de greutate si cum se inscrie in curba cu bena ridicata ? ha ? da detalii !
      Organele criminalului prelevate cu el viu !
  • 0 (0 voturi)    
    pasarela este de vina? (Vineri, 27 iunie 2008, 15:46)

    stefan pop [anonim]

    cel putin asa reiese din titlul articolului.
    ca si cum pararela a cazut peste masini...nu ca ar fi fost distrusa de basculanta.

    pentru mine este un exemplu de presa din romania.

    sa fie oare scoala minionului Cristoiu?
  • 0 (0 voturi)    
    au murit doua persoane nevionavata (Luni, 30 iunie 2008, 17:48)

    myky [anonim]

    aseara a murit un al supravietuitor IONUT am pierdut un prieten un suflet nevinovat de ce a trebuit sa se intample asa kte vieti vor mai muri din cauza unor inconstienti IONUT era o persoana pe kre cu drag o salutai dar acum nu mai e dar el va ramane mereu in sufletele noastre DUMNEZEU SA TE IERTE SI SA TE AIBA LANGA EL


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi