Spalatul rufelor la cemonia de preluare a Automobile Craiova de catre Ford

Rafuiala Tariceanu- Basescu pe taxa auto

de A.P. HotNews.ro
Vineri, 21 martie 2008, 15:06 Actualitate | Esenţial

Presedintele si premierul s-au contrat din nou
Foto: Rompres
Un schimb acid de replici pe tema taxei auto a avut loc intre Tariceanu si Basescu la ceremonia de preluare a Automobile Craiova de catre Ford. Confruntarea a fost deschisa de premier si s-a purtat in fata muncitorilor, a oficialilor americani si, mai departe, la conferinta de presa. Presedintele l-a acuzat pe premier ca taxa " nu a protejat vreun automobil Ford, ci doar Citroen", iar Tariceanu a vorbit in fata americanilor despre "prietenii" presedintelui care cistiga licitatii pentru drumuri.

Presedintele Traian Basescu si premierul Calin Popescu Tariceanu s-au atacat, vineri, la Craiova pe tema taxei auto, dupa momentul semnarii preluarii uzinei de catre compania Ford.

Episodul 1- un podium prea mic pentru o ura atit de mare

Ironic, Tariceanu a spus ca ii multumeste lui Basescu ca a venit la Craiova gest care arata " ca in final domnia sa a inteles de ce este utila taxa auto". El a subliniat ca taxa auto are scopul de a nu transforma Romania "intr-un cimitir de masini vechi aduse din toata Europa".

In timp ce Tariceanu pleda pentru taxa auto, muncitorii au inceput sa strige " afara cu taxa".

Basescu a intervenit, spunind ca a dat curs invitatiei Ford si Guvernului si ca ar fi "preferat ca participarea la eveniment sa se pastreze intr-o nota amicala si inteligenta", dar ca ii este" greu sa nu raspunda".

"Domnule prim-ministru, nu am avut senzatia ca aceasta taxa a protejat vreun automobil Ford, deocamdata Citroen este puternic protejat", a spus rizind seful statului, care a incercat sa aplaneze conflictul intinzindu-i mina lui Tariceanu. Acesta insa s-a retras si s-a adresat muncitorilor. " Imi pare rau ca domnul presedinte nu a inteles sensul vorbelor mele si al taxei auto, dar este bine sa stiu ca dumneavoastra ati inteles", a replicat Tariceanu in timp ce muncitorii protestau fata de taxa auto.

Oficialii Ford, aflati mai in spate, asistau uimiti la acest schimb de replici si clatinau din cap. In final, cei doi au coborit de pe podium si au luat-o in directii diferite.

Episodul 2- atacuri fara adversar

Incidentul a continuat si la conferinta de presa, la care presedintele nu a mai participat.

ntrebat cum comenteaza acuza ca prin taxa auto protejeaza interesele Citroen, premierul a raspuns taios, legindu-se de firmele constructoare de drumuri, "prietene" ale presedintelui.

"In ultimii ani am vazut cum prietenii domnului presedinte, firme constructoare de drumuri, isi cresc cifrele de afaceri de la an si cu ajutorul domniei sale, obtin licitatii unde al doilea ofertant da 15 milioane de euro pentru executarea unor lucrari si cistiga cel care cere 30 de milioane de euro. Si stiti firmele la care ma refer", a spus Tariceanu.

Declaratia a creat un moment penibil, cei doi reprezentanti ai Ford neintelegind prea bine despre ce este vorba, nefiind familiarizati cu aceste lucruri.

Euroconstruct si PA@Co, au prosperat sub toate guvernele

In urma cu trei saptamini, Tariceanu a afirmat ca un consortiu roman a contractat la pret dublu lucrarile la un tronson de pe autostrada Bucuresti-Pitesti in dauna companiei asutriece Alpine.

In 2006 consortiul condus de PA@Co International, in asociere cu Euroconstruct Traiding si Serch Corporation a obtinut un contrat de 30 milioane euro pentru reparatii la autostrada Bucuresti- Pitesti, pret de doua ori mai mare decit oferta depusa de Alpine Mayreder din Austria. Ministerul Transporturilor a explicat atunci ca firmele romanesti s-au clasificat deoarce ofertantii rivali nu indeplineau o serie de cerinte din caietul din sarcini.

Firmele de drumuri care ii au ca patroni pe celebri Umbrarescu, Besciu si Casuneanu au batut insa palma cu toti ministri transporturilor, de la Mitrea, la Orban. Ei au cistigat conctracte substantiale, inclusiv tronsonul de la Moara Vlasiei din autostrada Bucuresti- Brasov, sub ministrul Orban, acelasi care le-a dat contracte de asfaltari si dezapezire in Bucuresti.

Intr-adevar, cifra de afaceri a "regilor asfaltului" a crescut indiferent de guvernele care s-au succedat.

+ SHARE      
  
5568 vizualizari
  • +9 (13 voturi)    
    Daca mai era nevoie (Vineri, 21 martie 2008, 15:14)

    Sorin Blaj [anonim]

    Ne-am lamurit cat il duce mintea pe tariceanu.
  • +5 (7 voturi)    
    De toata jena (Vineri, 21 martie 2008, 15:20)

    Stoewer [anonim]

    Scene de toata jena se petrec pe taramul oltenesc. Sa-i bagi pe amandoi intr-o duba Transit Connect cu gratii si sa-i tot duci....
  • +6 (14 voturi)    
    Tariceanu a turbat (Vineri, 21 martie 2008, 15:23)

    Forda [anonim]

    Avind in vedere temperamentul presedintelui, Tariceanu a scapat usor. In plus, se vede clar ca el a inceput scandalul.
    • +7 (9 voturi)    
      turbat dupa bani.... (Vineri, 21 martie 2008, 15:45)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Forda

      ce i-a trebuit sa faca niste chestii din astea in fata investitorilor??? De toata jena.

      Ma bucur ca Basescu si-a pastrat calmul si s-a retras ca sa nu faca un scandal mai mare.
  • +5 (7 voturi)    
    clasa politica unicat (Vineri, 21 martie 2008, 15:35)

    Un cetatean foarte deceptionat [anonim]

    Din nefericire pentru noi, oameni cat de cat normali, traim intr-o tara condusa de niste politicieni unicat. Toti sunt o apa si un pamant, toti isi cunosc propriile interese si cam atat. Bunul simt, decenta si sentimentul ca au o datorie fata de alegatori sunt doar povesti pentru fraieri. De gandire in perspectiva, nici nu poate fi vorba! Nici nu ma mai mir ca a ajuns un Marean Vanghelie sa fie propus la Primaria Generala a Bucurestiului! Probabil ca asta meritam si astfel de personaje agramate ne reprezinta. Totusi, la ceva se pricep foarte bine politicienii nostri - la intrigi, spalat rufe murdare in public si scrisorele cu tinta. Pacat!
  • +2 (6 voturi)    
    au fost... (Vineri, 21 martie 2008, 15:36)

    adi [anonim]

    ...penibili. amandoi. Ce i-a venit lui Tariceanu sa vorbeasca de taxa auto si de ce a inteles Basescu din ea? Era clar ca se va intampla asa. In alta ordine de idei, cred ca Dacia-Renault o duce mult mai bine ca Citroen.
    • -3 (9 voturi)    
      Chiar asa? (Vineri, 21 martie 2008, 16:46)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui adi

      De prosti ii mai crede Basescu pe romani sau se bazeaza prea mult pe farmecul lui mitocanesc ca sa il atace pe Tariceanu chiar in fata mucitorilor pe care taxa ii protejeaza! Altfel cu ce avantajeaza taxa vanzarile de Citroen mai mult decat de Ford-uri importate? Sau alte masini de import?De altfel Citroen nu este in primele 5 firme importatoare ,pe cand "prietenii" drumari ai lui Basescu sunt primii 5 din tara !
      • +5 (5 voturi)    
        Chiar ! (Vineri, 21 martie 2008, 21:25)

        Mathur [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        Ca sa simtzi cat de destept esti , dute si-ti ia o masina second de "afara" , sa zicem un Audi A6 de 3-4 ani la un pret de 13.000 - 14.000 euro , iar la inmatriculare mai scoate din portofel inca 3.500 euro ! In conditziile in care pt aceeasi masina in Bulgaria platesti 100 de euro , iar in celelalte state ale UE nu platesti nimic ori sume derizorii , tot "gaina" esti considerat de Tariceanu , care numai binele "muncitorilor" din industria auto le doreste . Pe de alta parte si eu m-am intrebuintzat ca sa fac rost de cei 13-14 mii de euro iar Taricutzu nu s-a interesat sa-mi ofere vreo protectzie , in schimb taxa imi ia ... si inca cu ce TUPEU ! N-as avea nimic de comentat daca tu , cei ca tine cu taxicescu in frunte v-ai investii totzi banii in dacii si forduri care va sa se construieasca in Romania ca sa protejatzi industria ! Eu raman deocamdata la Audi ...
        • 0 (0 voturi)    
          audi (Sâmbătă, 22 martie 2008, 10:29)

          andrei [anonim] i-a raspuns lui Mathur

          ai bani de audi ai si bani de taxa, nu ai, nu vad de ce ti-ar da cineva. cat despre taxele platite in alte tari ar trebui sa te mai interesezi. nu doar despre taxele de inamtriculare cat despre taxele de detinere.
        • +1 (1 vot)    
          Stupizi,da' multzi! (Sâmbătă, 22 martie 2008, 11:25)

          Arthur [anonim] i-a raspuns lui Mathur

          Citind multe dintre postari si vazand opiniile celor 120.000 de semnatari am vazut din nou diferenta imensa dintre mentalitatea si educatia romanilor si cea a "colegilor" europeni! In 1990 cand am fost pentru prima oara in Germania am vazut ,intr-o duminica.o coada destul de respectabila. Fericit ca vad ceva aseamanator cu ce am avut acasa am intrebat:ce se da ? Si am aflat ca se "dadeau" semnaturi pentru ca legea de colectare selectiva a gunoaielor sa prevada sanctiuni! Nu ca nu s-ar fi respectat in general dar nemtii au simtit nevoia sa constranga pe toti sa o respecte inclusiv prin amenzi! La noi e invers : o lege data cu aprobarea cvasi-unanima a parlamentului,care a produs ca efecte eliminarea a zeci de mii de rable si care isi propune sa o faca in continuare este atacata feroce ,asta in timp ce batem recorduri peste recorduri la noi inmatriculari!Aproape sigur ca 80% din cei care protesteaza nu au nici-o treaba cu problma dar dau si ei din gura sa sa fie vazuti! De altfel tot mai multi dealeri introduc taxa in pret ceea ce dovedeste ca marja lor de profit le permite sa vanda asa ca aceasta furtuna e gargara pentru prosti sau fanatici.Dintre acestia fac parte si cei pentru care masina,mobilul sau tzoalele tin loc de realizari deosebite in viata,asa ca le etaleaza ca imagine. Pentru un om normal ,ca mine,masina este un mijloc de transport individual si pentru asta o cumpar si o folosec. Asta e concluzia dupa ce am avut 7 masini de la Dacie la Mercedes sau Audi asa ca v-as dori ca in viitor sa faceti parte din cei cca.300,000 de romani care isi cumpara masini noi!
          • 0 (0 voturi)    
            Logica scurta (Sâmbătă, 22 martie 2008, 12:47)

            scharke [anonim] i-a raspuns lui Arthur

            Eu mi-=am luat masina noua si totusi a trebuits a platesc 2200 RON (tva inclus) ca taxa auto pt o Honda Accord 2.0.
            Intrucat intelepciunea ta e vasta:
            1. De ce trebuie sa platesc taxa pt o masina noua?
            2. De ce trebuie sa platesc TVA la o taxa? A devenit si taxa un produs in sine?
  • +7 (9 voturi)    
    Citroen vs. second hand (Vineri, 21 martie 2008, 15:46)

    ddd [anonim]

    Citroen si Logan sunt masini mai ieftine care, noi fiind, concureaza pe acelasi segment de pret cu masini superioare calitativ, dar achizitionate ca second hand.
    Nu trebuia sa o spuna Base. Se stia. Nu trebuie sa te intrebi decat: Daca am un buget de 8-9 mii de euro pentru o masina ce imi iau?
    Taxa auto a indreptat pe multi catre solutii de genul Logan si Citroen.
    Citroen e cea mai proasta si mai ieftina masina frantuzeasca. By the way nemtii nu considera masinile frantuzesti ca fiind "masini".
    Daca iti iei un VW second rulat doar pe autostrazile ca in palma din Germania cred ca obtii o valoare mai buna pentru baii tai.... Unless you have to pay the TAX.
    • +1 (1 vot)    
      confirm (Sâmbătă, 22 martie 2008, 6:20)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui ddd

      Taxa asta NU protejeaza industria auto romaneasca pentru simplul fapt ca aceasta NU exista! Cea mai mare participatie a statului roman este cea de la Ford de aproximativ 20%. Nici la Dacia nu e atit. In momentul in care cheltuielile vor creste toti acesti producatori vor migra asa cum s-a intimplat cu Nokia si atunci chiar se alege praful de aceasta industrie!
      E ca si cum, daca atelierele de croitorie din Romania lucreaza pentru Versace, am putea spune ca Bucurestiul e pe axa Paris - New York - Milano.
      • 0 (0 voturi)    
        aiurea (Sâmbătă, 22 martie 2008, 14:53)

        A [anonim] i-a raspuns lui sadwank

        Nu trebuie sa aiba statul nici o participatie ca sa vorbesti de industria auto romaneasca ca nu suntem in comunism.
        Faptul ca zeci de mii de oameni isi iau salarii din aceasta industrie si ca fabricile din Romania platesc statului taxe ajunge.
        Si foarte bine, cand o sa se mute in alte tari, daca se intampla, peste iste zeci bune de ani sa coata taxa, care e problema ?
        • 0 (0 voturi)    
          re:aiurea (Duminică, 23 martie 2008, 3:51)

          sadwank [anonim] i-a raspuns lui A

          Nu sint specialistul lu' peste in economie dar stiu ca daca Renault si Ford pleaca din Romania se duce naibii si mirifica industrie auto romaneasca. Lucru care nu se poate spune despre Franta, respectiv SUA. Aceste state au industrie auto indiferent ca produc in Romania sau in China.
          Staul ia intr-adevar taxe, dar pe ce? Tot pe munca romanilor si probabil pe repatrierea profitului; sa nu-mi spui ca actionarii Renault (printre care se numara, a propos, si statul francez) prefera sa-si tina cistigurile in bancile romanesti si sa scoata lei de la ATM-uri.
  • +5 (5 voturi)    
    tzepe romanesti (Vineri, 21 martie 2008, 15:51)

    c [anonim]

    La noi nu licitatiile sunt problema ci caietele de sarcini. Eu nu stiu de ce mai exista circul cu licitatiile, cand caietul de sarcini spune clar dinainte castigatorul...desi aproape toate firmele participante pot sa execute lucrarea...Mai mult de 75% din banii contribuabililor ajung prin aceasta filiera la mafie. In mod normal ar fi fost bani si pentru profesori, pentru doctori si pentru toata lumea...Lucrul asta n-o sa se schimbe prea curand, atat timp cat la alegeri avem de ales doar intre mafiotzi.
  • +6 (8 voturi)    
    Dar scirbos ipochimen e Motocicleanu asta! (Vineri, 21 martie 2008, 16:00)

    gogu [anonim]

    De-ar veni odata alegerile alea, si sa speram ca cei care trebuie sa intre la puscarie sa-si ia locul binemeritat.
  • +8 (10 voturi)    
    Oare Tariceanu asta-si doreste? (Vineri, 21 martie 2008, 16:01)

    Razvan_M [utilizator]

    Era clar demult ca nu se inteleg si ca nu pot sa cada la pace. Din pacate pentru el, Tariceanu a inceput sa coboare din ce in ce mai mult pe panta discursului populist si se vede ca nu-l prinde. Este penibil cum incearca acest om, de altfel manager acceptabil, sa acopere prostia cu gaurirea bugetului prin pomana pensiilor printr-o alta prostie - taxa Vosganian. Si culmea - se mai si lauda cu faptele lui!
    Ce-i pacat nu sunt neaparat disputele ca la usa cortului intre Basescu si Tariceanu. Este pacat ca regulile jocului - respectul legii - au fost uitate demult in aceste dispute. Este de inteles Tariceanu ca se zbate cat poate sa lase PNL-ul in Parlamentul de anul viitor, ce-i de neinteles este de ce tot el a risipit doi ani de zile din timpul romanilor si de ce PNL a acceptat asta!
    O intrebare (retorica): oare care este costul pe care l-a platit Romania in ultimii doi ani si-l va plati in continuare pentru aceste tampenii demne de spatele blocului?
  • +2 (6 voturi)    
    Lamuriri (Vineri, 21 martie 2008, 16:04)

    Sinoda [anonim]

    Poate imi explica si mie cineva cum adica " firmele
    protejate ale presedintelui"
    Mi se pare o exprimare atat de relativa si fara sens incat am nevoie de ajutor in a o intelege
    Va multumesc
    • +3 (3 voturi)    
      Subscriu (Sâmbătă, 22 martie 2008, 1:07)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui Sinoda

      Eu daca as fi director la Regia de Drumuri sau unde se fac licitatiile pt drumuri si m-ar suna Basescu sau mi-ar trimite vorba de cum sa dirijez licitatia mi s-ar parea o gluma. Sa fim seriosi e presedintele tarii, functie de inalta demnitate dar daca eu in calitate de director decid ca licitatia sa fie corecta ce ar face, ar trimite SPP-isti pe mine?

      Mie mi se pare ca are putine mijloace de constrangere Basescu din pozitia care o are chiar daca e o pozitie inalta de aia mi se pare ca Tariceanu manipuleaza grosolan si chiar daca sunt apropiati ai lui Basescu cei care castiga licitatii sunt convins ca mecanismul e mai complicat si implica mai multe culori politice.
      • 0 (0 voturi)    
        re: subscriu (Sâmbătă, 22 martie 2008, 6:23)

        sadwank [anonim] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        Eu as face altceva. M-as duce la seful meu, Ludovic Orban, cu informatia asta si i-as cere o marire de salariu. Iar de atunci incolo, ar avea Sica grija.
  • +9 (9 voturi)    
    comportament de tanzanieni needucati (Vineri, 21 martie 2008, 16:06)

    Vladimir [anonim]

    Ceva timp in urma am urmarit o emisiune despre cumparat case de vacanta in Romania (A place in the sun se cheama). Englezul care a pasit pentru prima data pe litoralul romanesc a ramas incantat, pana la urma nu s-a hotarat sa cumpere ceva....ma intreb de ce. Ce vroiam sa zic este ca omul in decursul emisiunii a intrat in dialog cu localnici "cunoscatori de engleza" sau cu cei care ii intermediau o eventuala cumparate. Colocvial omul intreaba: "Cum sunt soferii in Romania?" mai mult ca sa deschida vorba si poate sa inceapa sa afle mai multe. Raspunsul din partea romanului "Hiiihiii dei are gud hiihiii bat dei ar stiupid". Englezul nemaiavand reactie si razand putin derutat. Dragilor, e chiar asa de greu de inteles, ca un investitor (unul care are de la deschis o fabrica si pana la cel care isi ia o casa de vacanta) are nevoie de un dialog la nivel de secol 21? Cred ca in zona doar Albania ne mai egaleaza la atidudinile de genul respectiv pentru ca Bulgaria.....ne-a cam lasat in urma! Defapt merg mai departe si presupun ca intentionat Tariceanu a starnit cearta ca sa sperie investitori..... (Nu sunt fan Basescu, din contra) insa ce a facut Tariceanu e de domeniull Tanzaniei sau Trindidad and Tobago....
    • +1 (1 vot)    
      Trinidad (Sâmbătă, 22 martie 2008, 6:36)

      Tanzania [anonim] i-a raspuns lui Vladimir

      Nu stiu despre Tanzania, deci poate ai dreptate, dar intamplator am cunoscut in schimb de-a lungul timpului vreo patru indivizi originari din Trinidad-Tobago si ma tem ca-i nedreptatesti. Cu totii au avut intotdeauna un comportament mult superior tanarului nostru (necopt?) afacerist premier, si in plus au dat mereu dovada de bun-simt. Fara legatura, unii dintre ei nici n-aveau Liceul... Ramane deci ca speranta Tanzania, desi nu-i nici macar aia prea sigura.
  • +7 (9 voturi)    
    tariceanu kamikaze (Vineri, 21 martie 2008, 16:08)

    zvezda [anonim]

    Tariceanu a incercat o manevra josnica intr-un moment total nepotrivit. Intr-un cuvant, a fost penibil, mai penibil ca de obicei. Felicitari muncitorilor ca l-au huiduit.
    Basescu n-a iesit nici el foarte bine, dar daca tacea iesea rau de tot. Scor final: Basescu -1, Tariceanu -7. Tariceanu e disperat rau daca a trecut la actiuni de tip kamikaze.
    • -6 (6 voturi)    
      kamikaze? (Vineri, 21 martie 2008, 17:48)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      Felicitari muncitorilor care l-au aplaudat, n-au fost putini si au inteles ca taxa protejeaza nu numai interesele lui Tariceanu dar si locurile lor de munca...Cei care l-au huiduit cred ca erau haidamaci PD-L platiti. Daca Tariceanu a fost penibil, ce mai zici de basescu cu obiceiurile unui capitan de vapor :))) Stiti care erau obiceiurile lui base in calitate de capitan de vapor? Sa faca bisnita cu whiskey si baxuri de kent! Cat despre vaporul dus la chei, e un obicei bun cu conditia ca vaporul respectiv sa nu sara in aer impreuna cu alte vapoare si sa provoace un dezastru ecologic.
      • +6 (6 voturi)    
        taxa de protectie a rablelor (Vineri, 21 martie 2008, 18:12)

        zvezda [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Intr-o economie de piata nu protejezi o minoritate in dauna majoritatii. Oricum argumentul e fals, un investitor mare nu vine in Romania bazand-si afacerea pe o taxa care sta sa cada. Taxa nu protejeaza nimic altceva decat rablele din Romania si pe dealerii de masini noi.
        In articol scrie doar de cei care protestau fata de taxa. Ceilalti sunt produsul imaginatiei tale. Stai jos, 4.
      • +1 (3 voturi)    
        nelamurire (Sâmbătă, 22 martie 2008, 1:09)

        The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        Tu erai informator pe vremea cand el era capitan de le stii asa de bine?
  • +7 (9 voturi)    
    Iar Tariceanu (Vineri, 21 martie 2008, 16:15)

    Transilvanian man [anonim]

    Iar arunca cu "voturile ieftine" tovarasul Tariceanu...asta a spus din nou la Craiova.Toti suntem niste ieftini pt el ...cei ce nu suntem de acord cu pnl.Mi-e scarba ...
    PS Basescu a spus perfect ceea ce a spus referitor la firmele tov Tariceanu ....
  • +8 (10 voturi)    
    logica penelista (Vineri, 21 martie 2008, 16:19)

    sadwank [anonim]

    Al naibii, cind da Basescu cu mucii in ciorba, toata lumea sare in sus: "Basescu e de vina".
    Cind da Tariceanu (si cu taxa, si cu scos ochii in fata astora de la Ford) cu bita in balta, cum sar peneleii: "amindoi sint de vina" si "penibili amindoi".
    Oricum, am un mesaj pentru Tariceanu si ai lui: NU o sa platesc aceasta taxa decit daca va avea o valoare mai mica de 10 euro. Prefer sa-mi inmatriculez masina in alta tara, normala, si sa am cheltuieli anuale mai mari decit ca banditii din frutnea tarii sa-si cumpere masini de zeci de mii de euro din banii mei.
  • +7 (9 voturi)    
    taxa auto (Vineri, 21 martie 2008, 16:31)

    cineva [anonim]

    Taxa auto a lui Tariceanu contravine legilor Uniunii Europene de circulatie libera a marfurilor si produselor in UE ,drept care Romania a fost deja data in judecata de Comisia Europeana.Urmind exemplul Poloniei si al Ungariei ,daca nu ma insel ,in final Romania va fi amendata si va trebui sa plateasca banii inapoi cetatenilor .Banii insa vor fi platiti de stat adica din banul public adica al tuturor romanilor.

    Smecheria care este ?....de fapt... punind aceasta taxa masinile second devin mult mai scumpe,ca urmare romanii sunt nevoiti sa-si ia masini noi de genul Renault,Dacia,Citroen dind mai multe mii de euro in plus,etc.Firmele respective prospera.Tariceanu fiind actionar la Citroen Romania prospera.Romanu de rand pierde oricum.
    • 0 (0 voturi)    
      stii ce vrobesti? (Luni, 24 martie 2008, 16:33)

      johnny [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Taxa de inmatriculare n-au inventat-o romanii si, in sine, nu cotravine legilor UE ci doar prin unele prevederi care vor fi modificate in conformitate. Daca nu esti capabil sa intelegi beneficiile acestei taxe pentru Romania nu inseamna ca ele nu exista! Le vei intelege, cu mintea romanului de pe urma, peste cativa ani, cand vor fi evidente implicatiile pe termen lung. Pana atunci, iti doresc somn usor!
  • +7 (9 voturi)    
    miticii din Ford (Vineri, 21 martie 2008, 16:42)

    directia 5 [anonim]

    comportament tipic balcanic, amandoi au reactionat emotional ,iar Tariceanu da dovada de infantilism atacandu l pe presedinte ,intr o intalnire care se dorea festiva si Tariceanu a transformat o intr un miting electoral..Cu privire la 'baronii asfaltului' NIMENI nu l intreaba pe Tariceanu daca are suspiciuni,de ce nu trimite corpul de control a l primului ministru,dece nu se intreaba firesc ce pazeste corpul de control al min. transportului si de ce nu sesizeaza Ministerul Public. Daca PM are dovezi si nu reactioneaza se poate spune ca are calitatea de COMPLICE.
  • +7 (9 voturi)    
    unde au licitat firmele de drumuri? (Vineri, 21 martie 2008, 16:45)

    metronom [anonim]

    Cine a organizat licitatiile pentru drumuri? Administratia Prezidentiala sau Guvernul?
    Tariceanu ne ia de prosti. Ce a spus astazi suna a autodenunt! Daca au existat nereguli la licitatii organizate de guvern, el e primul care ar trebui sa dea cu subsemnatul!!!
  • +6 (8 voturi)    
    Prostia se plateste (Vineri, 21 martie 2008, 16:57)

    Cip [anonim]

    Iar dovedeste Tariceanu ca nu este potrivit acestei functii ... cum sa deschizi subiectul despre taxa auto stiind ca tu esti vinovat de asta? Sper sa nu mai facem greseala sa il alegem pe el in viitor ...
  • -5 (5 voturi)    
    replici dure? (Vineri, 21 martie 2008, 16:59)

    andrei [anonim]

    mai degraba replici fara sens doar de ei intelese
  • +6 (8 voturi)    
    jos taxa ! (Vineri, 21 martie 2008, 17:26)

    Hyundai [anonim]

    Jos cu taxa auto ! Hua ! Jos TARICEANU, jos TAXA AUTO ! Jos cei care vor sa scumpeasca benzina la 5 lei/litru ! Jos toti profitorii din guvern !
  • +5 (7 voturi)    
    Tariceanu (Vineri, 21 martie 2008, 17:27)

    cristian [anonim]

    Nu e suficient sa ai camasa alba cu guler scrobit pentru a fi domn. Dar premierul nostru nu stie asta.
  • +7 (7 voturi)    
    tariceanu (Vineri, 21 martie 2008, 17:47)

    suca [anonim]

    tariceanu este singurul politician care m-a dezamagit asa profund!
    Nu inteleg cum peneleii il suporta, si nu ii dau un shut in fund, sa se duca naibii...
    Omul asta s-a schimbat cu 180 grade fata de ce declaar in campania din 2004... a ingropat PNL de la 38% in 2004 la sub 13% in 2007 (si acele procente obtinute pe spinarea lui renate weber si daniel daianu)...

    Nici nastase patru case nu a fost asa de periculos...
  • +6 (6 voturi)    
    Prosticeanu (Vineri, 21 martie 2008, 18:27)

    Birlic [anonim]

    Voi il vedeti pe asta? Cand il intreaba cineva un lucru punctual, el nu raspunde la intrebare si trece la atac. A fost intrebat de taxa auto si de Citroen iar el vorbea de companiile de drumuri.
    De acord, or fi ei prietenii lui Basescu, ma rog, dar cine organizeaza licitatiile pe care acestia le castiga? Cumva Basescu sau Guvernul?
    Nu uitati ca intre 2000 si 2004, guvernul a fost condus de Nastase, iar din 2005 de Tariceanu.
    Si mai spuneti ca nu e omul prost.
    Alegeri parlamentare!
  • +5 (5 voturi)    
    pacalici (Vineri, 21 martie 2008, 19:03)

    dan [anonim]

    tariceanu a recunoscut oficial la ce foloseste taxa auto:PROTECTIONISM....U.E.ar trebui sa se sesizeze.basescu nu prea avea ce cauta la un asemenea eveniment.eu sunt aproape sa mi cumpar alta masina,dar nici de al naibii nu mi iau logan,din cauza taxei.nu mi plac taxele abuzive.
    • +5 (5 voturi)    
      MEDIAFAX (Vineri, 21 martie 2008, 21:18)

      2005 vizita in USA [anonim] i-a raspuns lui dan

      "Înseamnă foarte mult acest contract cu Ford, însă trebuie menţionat că investiţia face parte dintr-o rotunjire a parteneriatului strategic cu SUA pe care l-am discutat cu preşedintele Bush în 2005, parteneriat care se referă nu numai la strategie şi securitate comună, şi se întinde ci în zona economică", a spus şeful statului.

      Potrivit acestuia, în acest context se încadrează şi investiţiile pe care alte două firme americane le-au făcut în România, şeful statului referindu-se la Oracle şi Smithfield.

      "Ford este ultima dintre firme americane care ajung în România. Oracle a dezvoltat deja la Bucureşti cel mai mare centru de soft din afara SUA, iar Smithfield, care este cel mai mare producător american de carne, se află în România şi investeşte 850 de milioane de dolari", a afirmat Traian Băsescu.
  • 0 (6 voturi)    
    Taxa ilegala (Vineri, 21 martie 2008, 20:50)

    lucky luck [utilizator]

    Dl Tariceanu are un discurs absurd si contradictoriu. Ba este primul aparator al mediului, ba al industriei automobile! <br>As spune: lipsa de inteligenta sau prostie??? Ha! Ha!<br>Oricum, un premier "liberal" cu atitudini protectioniste si încalcând primul comandament al UE: piata libera si concurentiala<br>Nu ca celalt n-ar fi !!! Caci daca doi se cearta, nu trebuie ca vreunul sa si aiba dreptate. Show ieftin, dâmbovitean!
    • +5 (5 voturi)    
      gresit (Vineri, 21 martie 2008, 21:20)

      lucky strike [anonim] i-a raspuns lui lucky luck

      daca 2 se cearta, cauza e ca unul NU are dreptate
      • -2 (2 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 22 martie 2008, 1:05)

        as da afara pe cei care huiduiau [anonim] i-a raspuns lui lucky strike

        daca as fi in locul celor de la Ford as da afara pe cei ce strigau ”jos taxa!” Aia chiar nu isi cunosc interesele. Aia vor mai degraba sa isi cumpere o masina economisind 2-3 mii de euro, in loc sa aiba un loc de munca pt cativa ani sau, daca sunt buni, pana la pensie!
        P.S.: Anul trecut mi-am cumparat un BMW 3 din 2001. Am platit taxa 1650 euro. Cred ca taxa trebuie sa fie una de mediu, adica sa fie corelata cu nivelul de poluare al masinii. Nu o sa-mi cumpar niciodata Dacia, poate doar daca o sa gasesc una cum a avut tata in urma cu zeci de ani, nu de alta dar e un simbol national. Sunt bucuros insa cand aud ca Dacia vinde tot mai mult, mai ales in afara Romaniei, orice roman ar trebui sa simta la fel. Ma voi bucura sa aud ca Ford urile de la Craiova vor pleca si ele in afara. Bineinteles piata locala este luata in calcul la orice investitie straina, este ceva normal, iar ”taxa” ajuta la investitii de genul Ford. Basescu sa o lase moarta cu populismele. Apropos, sunt curios sa vad reactia oficiala a grupului francez PSA care produce Citroen, un presedinte de tara UE care ii face antireclama! Bine am ajuns!
        • 0 (0 voturi)    
          prefer o masina care se vinde singura (Duminică, 23 martie 2008, 12:34)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui as da afara pe cei care huiduiau

          interesul meu ca muncitor intr-o fabrica auto din Romania este mai degraba sa produc o masina buna, competitiva cu cele mai bune.
          Asa cred ca ajut vanzarile si implicit imi cresc salariul si nu prin TAXA AUTO
  • -5 (5 voturi)    
    e de plans (Vineri, 21 martie 2008, 21:22)

    nnn [anonim]

    Fratzilor, sunteti de plans!

    duceti-va in orice tzara civilizata si o sa vedeti ca omul are si responsabilitati, nu numai drepturi. "Noi avem dreptul sa avem masina noua", "noi avem dreptul sa nu avem nici o taza de prima inmatriculare" si asa mai departe.

    Ai dreptul sa iti cumperi masina daca ti-o permiti.
    Si o masina nu inseamna numai banii pe care-i dai cand o cumperi, ci si banii pentru inmatriculare, asigurare, reparatii, etc.

    Orice om are si responsabilitati. Asa ca si voi aveti dreptul sa va platiti taxele ca va place sau nu. Si taxele nu-s gandite pentru unul sau altul ci in ansamblu. Taxa de prima inmatriculare are mai multe efecte si daca ati dori sa ganditi v-ati da seama. Multe din aceste efecte sunt benefice pentru romania, cel putin pe moment.

    Basescu, cu parere de rau o spun, este un om lipsit de caracter, fara abilitati de conducere...reactioneaza in mare parte instinctiv si nu se gandeste la interesul nostru. Este un fatzarnic. Tariceanu este probabil asemanator, dar il apreciez ca macar incearca sa atraga investitori si sa creeze locuri de munca. basescu ce a creat? In plus, cat a fost Tariceanu premier voi ati trait mai bine, cat a fost Basescu ministru transporturilor am stat pe loc. Am fi putut avea acum drumuri mai bune, mai putine vieti pierdute pe sosea, etc.

    Fanii lui Base, sariti! ridicati-l in slavi !
    • +2 (2 voturi)    
      foarte tragic (Sâmbătă, 22 martie 2008, 1:21)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui nnn

      "Ai dreptul sa iti cumperi masina daca ti-o permiti."

      Evrika! Ca daca nu, s-ar numi furt! Multumim ca ne-ai luminat, sugeram lui Tariceanu sa mai bage o taxa pe IQ-ul soferului cu scopul de a reduce accidentele, cati ani crezi ca ti-ar trebui sa "ti-o permiti"?
  • +6 (6 voturi)    
    Tovarasu PSD-ist Tariceanu te smiorcai LA PUTERE ! (Vineri, 21 martie 2008, 21:28)

    PSDPNL=SCANDAL [anonim]

    cu mana pe toate comenzile tarii : GUVERNUL, Legile parlamentului, SRI, SIE, CNA, CNSAS, TVR, Curtea de Conturi, Parlament, CSM, Ministerul de justitie, Ministerul de finante, Ministerul transporturilor, Corpul de control a primului Ministru, Corpul de control din cadrul fiecarui minister, RAAPPS, Curtea de conturi

    • pentru smiorcaiala treci in Opozitie;
    • la PUTERE ai toate mijloacele sa ACTIONEZI (plangere penala la parchet, controale, etc)
    • daca NU ACTIONEZI, atunci ori esti complice cu cei pe care ii acuzi (ceea ce nu e cazul) ori MINTI pur si simplu (de 3 ani... )

    Uite ce face un om serios care are dovezi pt. ceea ce spune:

    Citat, Curentul :
    "Cioloş îi sponsorizează cu zeci de milioane de euro pe Felix şi Culiţă
    Vicepreşedintele Uniunii Popular Creştine (UPSC) Paul SARBU A DEPUS IERI LA PARCHETUL ÎNALTEI CURTI DE CASATIE SI JUSTITIE O PLANGERE PENALA IMPOTRIVA MINISTRULUI AGRICULTURII, DACIAN CIOLOS, PENTRU ABUZ IN SERVICIU CONTRA INTERESELOR PUBLICE."

    Se poate deci FARA VALURI SI SCANDALURI - chiar si din Opozitie
    • +6 (6 voturi)    
      COMUNICAT DE PRESA - 18 ianuarie 2007 (Vineri, 21 martie 2008, 21:59)

      PSD=Polu-Stanga-Dreapta [anonim] i-a raspuns lui PSDPNL=SCANDAL

      Au trecut deja 3 ani de campanii negative fara niciun rezultat si 1 an si 3 luni de cand Traian Basescu v-a adresat INVITATIE PUBLICA sa va faceti treaba :

      COMUNICAT DE PRESA

      Avand in vedere acuzatiile aduse de catre premierul Calin Popescu Tariceanu la adresa Presedintelui Traian Basescu, referitoare la "subordonarea Guvernului intereselor sale si ale oligarhiei de care s-a inconjurat la Cotroceni", Presedintele Romaniei ii cere Primului Ministru sa prezinte public dovezi in sprijinul celor afirmate.

      Totodata, Presedintele Traian Basescu ii solicita Primului Ministru SA TRANSMITA PARCHETULUI GENERAL PROBELE PE CARE LE DETINE PENTRU INCEPEREA CERCETARII PRETINSELOR ACTE DE CORUPTIE IN CARE PRESEDINTELE TARII AR FI IMPLICAT.

      De asemenea, Presedintele Romaniei ii cere Primului Ministru sa ii prezinte de urgenta cererile de revocare a acelor ministri care ar fi actionat pentru sprijinirea acestor presupuse grupuri de interese de la Palatul Cotroceni.

      IN CAZUL IN CARE PRIMUL MINISTRU NU PREZINTA ACESTE DOVEZI, Presedintele tarii considera ca afirmatiile facute sunt fara acoperire si de natura sa distraga atentia opiniei publice de la propriile sale fapte.

      18 ianuarie 2007, Adm Prezidentiala

      Regimul Guvernamental
      PSD- PNL:

      GUVERN = PSD+PNL,
      PARLAMENT = PSD+PNL
      RAAPPS = PNL
      MINISTERUL DE JUSTITIE = PNL
      MINISTERUL ECONOMIEI = PNL
      MINISTERUL TRANSPORTURILOR = PNL
      Curtea de conturi = PNL
      Corpul de control al Primului Ministru = PNL
      Corpul de control al fiecarui minister = PNL+UDMR
      CSM = PSD
      PRESEDINTELE Inaltei Curti de Justitie si Casatie = PSD (numit de Iliescu)
      CCR = PSD+PNL+PD (majoritate = PSD+PNL)
      AVOCATUL POPORULUI = PSD

      SRI = PSD,
      SIE = PNL,
      AVAS = PSD
      FONDUL PROPRIETATEA = PNL
      CNVM = PNL + PSD

      CNA = PSD,
      TVR 1 = PSD,
      TVR 2 = PSD
      TVR I = PSD
      TVR C = PSD
      TVR 3 = PSD
      TVR INFO = PSD
      TVR MINISTERUL COMUNICATIILOR = UDMR
      TELEVIZIUNI PRIVATE :
      Antena 1 2 3 4 5 6 Realitatea TV, OTV, Prima TV
      CNSAS = PSD+PNL
  • -1 (1 vot)    
    Base vs. Tariceanu (Vineri, 21 martie 2008, 23:58)

    lion [anonim]

    Sa va fie rusine hahalelelor!!! Sunteti o rusine!!! Cei mai multi ne chinuim de pe o zi pe alta, salarii mici, taxe mari si voi altceva nu stiti decat sa va "intepati" reciproc. Noroc ca e an electoral si va mai aduceti aminte de noi, cei de jos... sa va fie rusine nesimtitilor!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      TAXA PE TACEREA PROSTULUI (Sâmbătă, 22 martie 2008, 1:35)

      Lacheii lui Iliescu [anonim] i-a raspuns lui lion

      lasa inteligentule, ca-ti aduce nento Tariceanu PSD-ul la PUTERE imediat,
      il tine la incalzire, ingrasat cu banii tai din TAXE

      si sa vezi tu atunci TAXA PE TACEREA PROSTULUI
      sa indraznesti atunci sa mai deschizi gura in fatza lui Nastase sa-l huidui pentru taxe
    • +1 (1 vot)    
      Pentru lion "hahaleala" (Sâmbătă, 22 martie 2008, 3:28)

      California [anonim] i-a raspuns lui lion

      Limbajul tau, seamana teribil cu al PNL-istilor patricieni. Daca ai salariu mic, ia de cumpara un Citroen. Cat te plateste Tariceanu cel otravit de ura si frica?
  • -1 (1 vot)    
    la usa cortului! (Sâmbătă, 22 martie 2008, 8:05)

    gabry [anonim]

    inca odata, am demonstrat daca mai era nevoie, ca suntem o tara de tigani, ca ne certam pe o felie de paine, ca la usa cortului si ca in fruntea tarii avem oameni incompetenti, capabili, doar sa-si aiba grija de propiul buzunar, considerand restul populatie niste sclavi! nu gasesc cuvinte, pentru a caracteriza comportamentul acestor oameni! mi-e rusine ca sunt roman!
  • 0 (0 voturi)    
    Un presedinte bovin (Sâmbătă, 22 martie 2008, 11:07)

    Alex [anonim]

    Sper ca s-au linistit si ultrasii portocalii cu ocazia asta! Toata tara l-a vazut pe carmaci cine este.
    • 0 (0 voturi)    
      De ce bovin? (Luni, 24 martie 2008, 3:51)

      Octavian [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Eu am vazut un premier pizmash, ranchiunos, impulsiv si inoportun si un presedinte pe faza (ca intotdeauna) care mai stie sa si zambeasca si sa intinda o mana. Mai citeste o data ce s-a intamplat acolo, si daca vei avea minte iti vei schimba si parerea. A propos, ce este acela un "ultras"?
  • 0 (0 voturi)    
    Tariceanu pare nemuritor, din pacate ! (Sâmbătă, 22 martie 2008, 12:30)

    martin [anonim]

    Acest individ grizonat nu ar putea sa existe in nici o tara civilizata. A inceput demult sa creada ca e formidabil, neintelegand ca el si toti ministrii sai traiesc doar fiind legati la aparatele de mentinere a vietii ale PDSR-ului . Despre PDSR ,numit impropriu PSD,dupa numele furnicii cu care s-a maritat elefantul, se poate spune doar ca mai rezista unit numai din lipsa unei solutii. Prevad ca dupa ce va fi zdrobit in batalia pentru Bucuresti, maresalul Marean Vanghele va cuceri macar partidul si il va conduce de la Spitalul nr. 9, cu titlul de Napoleon al IV-lea Vanghele.
    Dar revenind la infatuatul grizonat si gras Tariceanu, constat ce intotdeauna cand nu are replica,adica mai mereu ,pune placa de vinil cu prieteni asfaltatori ai lui Basescu. Dar acesti regi ai asfaltului au lucrat bine cu Mitrea si acum se inteleg perfect cu Orban.
    Oricum tot Basescu e de vina pentru orice si in special ca respira si le ia aerul national liberal.
    Inchei reamintind dubiosului care isi da numele Arthur, sa-si aleaga alta porecla ca asta e frumoasa si el prea hidos !
  • 0 (0 voturi)    
    bagatul in seama (Sâmbătă, 22 martie 2008, 16:37)

    cititor [anonim]

    Sa mai zica cineva ca Basescu a inceput.
    Sa intrebuintez o expresie mai populara , pe Tericeanu la mancat in cur sa se bage in seama si a incasat-o. E drept ca replicat si el dar mai tarziu intre ai lui fara Basescu, ca oricum nu pote sa-i tina piept la replici. Nu prea are cu ce. Cand Basescu facea scoala de marina el prezenta hainute ca era frumos, dar numai atat.
    • 0 (0 voturi)    
      Cine a inceput (Luni, 24 martie 2008, 3:39)

      Octavian [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Tariceanu prin exprimarea sa ni-l prezinta pe presedinte ca pe un semen greu de cap, reticent la minunata masura a taxei instituita de el, care acum s-ar fi dumirit si el cum stau lucrurile si i-ar fi dat dreptate lui, premierului. Ori Basescu nu are cum sa-i dea dreptate. A fost o agresiune de o grosolanie patenta, spusa mai mult din impulsivitate decat din ratiune, si nu poti pretinde unui om normal, jignit in public, sa nu ofere replica de punere la punct.
  • 0 (0 voturi)    
    Diferenta de IQ (Sâmbătă, 22 martie 2008, 20:11)

    Octav [anonim]

    Daca ai avea, domnule premier, macar o inteligenta medie, ti-ai fi dat seama deja ca daca duelezi verbal cu presedintele, nu poti decat sa pierzi, din cauza unei diferente de IQ. Asa ca fugi de asemenea ocazii, domnule, daca stii ca esti subdotat.
  • 0 (0 voturi)    
    jos tarliceanu (Luni, 24 martie 2008, 14:50)

    paulica [anonim]

    Aveti ce-aveti cu Tembeliceanu din cate vad. Singura putere pe care o avem noi este sa-l penalizam la vot. E simplu. NU-L MAI VOTATI !!!
  • 0 (0 voturi)    
    sal (Luni, 31 martie 2008, 20:02)

    ardeleanu ionut [anonim]

    ar trebuii sal duca pe tariceanu sii pe totiii "adeptii" taxei auto cu caruta la CARACAL unde sau rasturnat caruta de prostii HOTIE curata aceasta taxa


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi