​INFOGRAFIC Campania lui Cîțu care n-a mai convins pe aproape nimeni. 7 din 10 români nu s-au vaccinat încă, iar cei mai mulți sunt tineri

de Clarice Dinu     HotNews.ro
Joi, 15 iulie 2021, 8:10 Actualitate | Esenţial


Florin Citu, la maratonul vaccinarii
Foto: gov.ro
​Șapte din zece români eligibili pentru vaccinare nu au făcut-o până acum. În ciuda unui start bun, România este la coada clasamentului în UE. Țintele de vaccinare au fost lăsate deoparte, iar campania de vaccinare relansată de Guvernul Cîțu pare că nu a atins publicul țintă, dacă ne uităm la procentele de vaccinare. În total, la data de 13 iulie, la șapte luni de lansarea campaniei, aproape 12,1 milioane de români din cei 16,9 milioane eligibili nu se vaccinaseră.

Exceptând grupele de vârstă la care vaccinarea a început mai târziu potrivit recomandărilor producătorilor, cei mai mulți nevaccinați sunt cei cu vârste între 20 și 49 de ani, exact persoanele active cărora li se adresa mesajul ultimei campanii a guvernului „Ce conține vaccinul?”.

Poți să mergi la concerte, la mare, să-ți îmbrățișezi bunicii. Nu au convins, judecând după datele oficiale obținute de HotNews.ro.

Astfel, 76,22% dintre cei între 20 și 29 de ani nu s-au vaccinat. Procentul este de 72,82% în cazul celor cu vârste între 30 și 39 de ani, de 69,52% la cei între 40 și 49 de ani.

Situația nu este mai bună nici în cazul celorlalte grupe de vârstă, considerate vulnerabile, situația cea mai proastă fiind în cazul 80+, unde 81,38% nu sunt vaccinați.

La fel și în cazul pesoanelor în cazul cărora campania a început mai târziu. 97,34% dintre cei între 12 și 15 ani sunt nevaccinați, procentul fiind 83,72% îmn cazul celor între 16 și 19 ani.



Sursa:CNCAV

Guvernul a relansat campania de vaccinare pe 27 mai, cu o serie de clipuri sub titlul „Ce conține vaccinul?”. Chiar dacă toți miniștrii au fost implicați în promovare, fiind de asemenea atrași și personalități publice, dorința românilor de a se vaccina a scăzut constant.

Astfel că, la data de 13 iulie, nu se atinsese nici măcar ținta pentru 1 iunie de care vorbea Florin Cîțu, de 5 milioane de persoane vaccinate cu cel puțin o doza. De la 27 mai când a fost lansată campania „Ce conține vaccinul?” până pe 13 iulie nu a fost recuperată diferența de aproape 800.000 de persoane vaccinate cu cel puțin o doză. La 27 mai, numărul persoanelor vaccinate cu cel puțin o doză era de 4.232.837, iar la 13 iulie de 4.836.953.


România, pe penultimul loc în UE la vaccinare


România este pe penultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește vaccinarea, chiar dacă la începutul campaniei situația era exact inversă. Astfel, potrivit datelor Centrului European pentru prevenția și controlul bolilor (ECDC) privind vaccinarea la persoane de peste 18 ani, țara noastră bifează doar 30,4%, mai puțin având doar Bulgaria, respectiv 16,8%.



Sursa: ECDC

Potrivit datelor oficiale, de exemplu, pe 13 iulie s-au vaccinat cu o doza de vaccin 9.007 persoane, mai puțin cu peste 2.000 cât s-au vaccinat pe 4 ianuarie când doar anumite categorii o puteau face.

Cîțu: Suntem în cea mai bună situație din UE încă la numărul de persoane infectate

Întrebat miercuri despre punctul mort în care a ajuns campania de vaccinare și faptul că suntem la coada clasamentului UE, premierul Florin Cîțu a întors-o, susținând că încă „suntem în cea mai bună situație” din Uniunea Europeană în privința infectărilor.

„Dumneavoastră vă uitaţi la campanie la numărul de persoane vaccinate, eu mă uit la numărul de persoane infectate. Acolo suntem în cea mai bună situaţie din UE, încă. Dumneavoastră comparaţi ţări care teoretic nu ar fi trebuit să aibă această problemă pentru că au mai multe persoane vaccinate şi totuşi au o situaţie mai dificilă în ceea ce priveşte rata de infectare. Trebuie să ne uităm la toţi indicatorii. Guvernul a făcut tot ce ţine de Guvern. În primul rând, am fost prima ţară din UE care a avut vaccin pentru toată lumea, pentru cine doreşte să se vaccineze oricând, oriunde, la orice loc, orice tip de vaccin. Vaccinarea nu este obligatorie în România, dar bineînţeles, dacă suntem responsabili, trebuie să ne vaccinăm pentru că este singura soluţie să scăpăm de pandemie. Până acum aşa s-a demonstrat”, a afirmat Florin Cîţu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11842 vizualizari

  • -2 (60 voturi)    
    Asta este romanul tanar ! (Joi, 15 iulie 2021, 8:14)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    Isi omoara parintii si bunicii cu zambetul pe buze !
    • 0 (44 voturi)    
      Fracturi de logica (Joi, 15 iulie 2021, 10:31)

      winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      Daca bunicul nu se vaccineaza se omoara singur, daca e vaccinat inseamna ca e imunizat si nu mai moare. In plus si daca se vaccineaza tanarul tot se infecteaza si transmite. Deci si vaxxiantii omoara , dar cu permis de la stapanire.
      • -8 (20 voturi)    
        Esti intr-o mare eroare (Joi, 15 iulie 2021, 11:14)

        BuzzBuzzard [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        Batranii au multe boli pe cap iar vaccinul le asigura protectie limitata din aceasta cauza ! Mai citesti si tu parerile expertilor ! . Asta daca mai ai timp sa iti arunci ochii pe altceva , intre doua distractii !
        • +3 (11 voturi)    
          "vaccinul le asigura protectie limitata" (Joi, 15 iulie 2021, 20:08)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

          Atunci bătrânii să-şi facă a treia doză de vaccin, ca să fie protejaţi mai bine.
          Fiecare pentru el, scapă cine poate.
          • +3 (3 voturi)    
            Frumos ar fi (Vineri, 16 iulie 2021, 10:15)

            Beausergent.Wordpress [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

            Frumos ar fi să ne mai gândim și la alții, măcar până trece pandemia. Dumnezeu cu mila!
            • 0 (2 voturi)    
              In ultimul an si jumatate (Vineri, 16 iulie 2021, 12:57)

              Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Beausergent.Wordpress

              Au existat lockdown-uri in care 100% din populatie (cu mici exceptii) s-a sacrificat pentru binele si sanatatea a 2% din populatie. Pandemia nu va trece usor insa cred ca cei 2% din populatie ar trebui sa se gandeasca la sanatatea proprie astfel incat ceilalti 98% care ar fi supravietuit oricum sa poata si ei avea o viata: educationala, sociala, productiva.

              Ia zi, asta nu ar fi frumos? Iar inainte de mila, e bine sa mai aplicam si logica. Mila are de-a face cu sufletul in timp ce logica cu ratiunea.
        • 0 (2 voturi)    
          mai bine limitata decat deloc (Vineri, 16 iulie 2021, 8:55)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

          zic si eu
      • -2 (16 voturi)    
        Faci niste presupuneri grave (Joi, 15 iulie 2021, 12:31)

        izimmer [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        1. Faptul ca tu fiind tanar vei fi infectat si virusul nu iti va afecta plamanii cu repercusiuni in viitor.
        2. Faptul ca o radiografie conventionala si intuitia doctorului in Romania vor fi capabile sa depisteze pericolul. Dar Oxford a demonstrat ca radiografiile pe xenon si alte tehnici de ultima ora descopera sursa problemelor de respiratie si oboseala post-Covid.
        3. Faptul ca romanu' stie probabilitati si statistica. Vaccinarea este liniara si o putem opri atunci cand efectele adverse apar. (AZ) Riscul ca oamenii sa se infecteze fara a fi vaccinati scaleaza exponential, nu exista control. Daca am 10 vaccinati, riscul este maxim la 10 oameni. Daca am 10 nevaccinati, riscul este la 10-plus-plus-plus oameni. Deci aici intervine urmatoarea problema, crezi ca natura poate sa-si faca treaba de una singura? Fara a fi ajutata. Desigur, intervin si probleme etice. Am reveni iar la prostia anarhica numita "herd immunity prin infectare".
        4. Presupui ca un bunic/bunica median are o educatie de calitate si cunoaste riscurile nevaccinarii, ceea ce categoric nu este cazul.
        5. Presupui ca tu ca tanar ar trebui sa te sacrifici, desi asta ar fi mult spus pentru ca sunt sanse mult mai mari sa mori pe E85 in accident de masina. Sa-ti dau un exemplu, daca o ceafa lata si-a cumparat bemew si el argumenteaza ca are SUV, e protejat in caz de accident si tu esti un om rezonabil conducand un Logan din sens opus. Acel SUV isi permite teribilitati si intr-un final va intra pe contra-sens si va da peste tine. El a fost imunizat de fiare, exact cum si tu ai fost imunizat de vaccin dar si-a permis teribilismul care a dus la moartea celorlalti. Voiam aici sa subliniez de ce nu este ok, chiar daca esti imunizat, sa-ti vizitezi bunicii nevaccinati.

        Revenind la sacrificii, ma deranjeaza ca suntem inca un popor care paseaza riscul apropiatilor, daca ma vaccinez, eu sunt cel care risc (cu sanse extrem de mici) o complicatie majora. Moartea mea si NU a sistemului este cel mai bun scenariu.
      • +4 (22 voturi)    
        da, in logica ta sunt "fracturile" (Joi, 15 iulie 2021, 12:55)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        Esti din categoria celor care vad lucrurile doar in alb si negru, si cand te lovesti de situatii in care trebuie sa calculezi probabilitati ramai blocat. Din nefericire pentru cei care gandesc asa, in general realitatea este gri.

        1. Daca bunicul se vaccineaza nu este neaparat imunizat. Un mic procent dintre vaccinati nu raspund la vaccin. Acestia trebuie protejati prin imunitatea de grup, ceea ce inseamna sa se vaccineze cat mai multi.

        2. Daca tanarul se vaccineaza probabilitatea de a dezvolta boala simptomatica si de a raspandi virusul scade foarte mult. Deci cu cat sunt mai mult vaccinati, cu atat scade probabilitatea de a-i infecta pe batranii vulnerabili.

        3. Daca batranul nu vrea sa se vaccineze nu se omoara SINGUR, ci il ajuta si dezinformarile anti-vaccinistilor. Nu mai vorbim de cei care vor sa se vacineze, dar nu au posibilitatea sa mearga zeci de km pana la cel mai apropiat centru de vaccinare.

        Deci erori pe linie in "logica" ta.
        • -2 (18 voturi)    
          Nu exista imunitate de grup prin vaccinare (Joi, 15 iulie 2021, 14:07)

          winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          Minti prost. Daca ai avea imunitate de grup prin vaccinare nu ai avea 43 000 de cazuri un UK, unde sunt vaccinati 87 % din adulti, inca jumatate din restu imuni prin infectare, iar Bulgaria nevaccinata 50. Spune’mi o tara care a ajuns la imunitate de grup prin vaccinare: israel a terminat campania, a fost considerata un mare succes; imunitate de grup? NU!! Si atunci? Va incurcati in minciuni, ma bucur ca tinerii romani nu pun botu la vrajeala asta contrazisa de realitatea cu evidenta coplesitoare.
          • 0 (14 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 15 iulie 2021, 17:57)

            [anonim] i-a raspuns lui winston_smith

            • +3 (9 voturi)    
              Nu mai bine argumentezi? (Joi, 15 iulie 2021, 21:03)

              Vaka [utilizator] i-a raspuns lui

              Spui tu asa frumos:
              "Exista imunitate de grup prin vaccinare" si "Dovada este ce se intampla in UK"
              si dupa aia o dai intr-un atac gratuit. Nu explici, nu argumentezi, nu nimic. Pentru ca pur si simplu nu stii. Vorba cantecului

              "Foaie verde loboda
              Gura lumii-i sloboda"

              Dar ca de obicei, esti un titan, un zeu, , Atlas cu lumea pe umeri, Prometeu cu focul in privire, mana, aaa buzunar, whatever.... Ahh, iar am uitat ca orice depaseste corectarea de text te depaseste...
            • +2 (10 voturi)    
              Vezi ca in israel se reimpun restrictii (Joi, 15 iulie 2021, 23:51)

              winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui

              Probabil din cauza imunuitatii de grup data de vaccinare si normalitatii continute de vaccin.
            • +1 (1 vot)    
              Fantastic (Vineri, 16 iulie 2021, 13:01)

              Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui

              10% din text este legat de o explicatie sau o contra-argumentare a celor scrise de cineva cu alta parere si

              90% din text este o tirada care expune cat de prost este.

              Si din nou avem de-a face cu eroul meu: Valtran - omul cu corvoada de a le raspunde tuturor prostilor. Grea corvoada si-a dat.
          • +6 (8 voturi)    
            Nu-i nici cum zici tu. (Joi, 15 iulie 2021, 18:11)

            andreishana [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

            66% dintre adulti sunt vaccinati cu 2 doze, 87%dintre adulti cu o doza (doar o doza nu protejeaza suficient). In afara de adulti, mai ai populatie expusa usor la infectare in grupa de varsta 0-18 ani, pe aia i-ai uitat complet.
            Ca sa vorbim in numere, ai 70 de milioane de oameni in UK si 35 de milioane sunt vaccinate cu 2 doze,prin urmare mai ai inca 35 de milioane care sa iti dea alea 43.000 de cazuri zilnice. Aproximativ 99% dintre cazurile inregistrate acum sunt la persoane nevaccinate. Deci despre ce vorbim?
            • -1 (5 voturi)    
              In grupa 0-18 (Vineri, 16 iulie 2021, 6:20)

              Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui andreishana

              Sunt tinerii care fac forme usoare (daca nu au alte probleme medicale grave sau cronice).

              Iar daca cineva spune ca sunt multi tineri care pot produce mutatii, ei bine, in plamanii unui tanar se afla mai multe celule decat toti tinerii de pe planeta (cu cateva ordine de marime peste), si da, fiecare din aceste celule poate produce o mutatie.
        • -3 (7 voturi)    
          Orasul vaccineaza satul (Joi, 15 iulie 2021, 14:13)

          winston_smith [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          Campania de vaccinare prin sate a inceput, si s’a anuntat ca la sfarsitul lui august se va ajunge in fiecare sat. Si atunci se va fi terminat. Ajunge cu infantilizarea populatiei - are statul grija de noi, ca un tatuc, ne inchide in casa sa ne protejeze de noi insine. Ce gluma proasta.
      • +3 (11 voturi)    
        probabilitate (Joi, 15 iulie 2021, 13:17)

        DorinDor [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        E vb de probabilitate. mate clasa a 8a. dar nu ai de unde sa stii, scuze
      • +4 (14 voturi)    
        Fractura de logica la tine (Joi, 15 iulie 2021, 13:29)

        Ionut F. [utilizator] i-a raspuns lui winston_smith

        In plus si daca se vaccineaza tanarul tot se infecteaza si transmite....

        Tot citezi o mizerie de stire de prin februarie care a fost infirmata intre timp de mult mai multe studii?

        TERMINATI DEZINFORMAREA!

        https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/studiile-din-sua-arata-ca-persoanele-vaccinate-cu-doua-doze-nu-transmit-aproape-niciodata-virusul-1479389
        • +3 (11 voturi)    
          daca citesti cateva articole mai jos (Joi, 15 iulie 2021, 14:23)

          GNG [utilizator] i-a raspuns lui Ionut F.

          ... o sa gasesti 100 marinari, vaccinati, aflati in misiune pe un portavion nava amiral, care tocmai au fost depistati cu Covid. Acum, poate gasesti o explicatie si raspunsuri la cateva intrebari. Cum a ajuns virusul pe un portavion aflat in misiune de luni bune? Cum s-a luat si cum s-a raspandit virusul cand toate persoanele sunt vaccinate?
          • +2 (2 voturi)    
            Dar cu ce s-au vaccinat marinarii aia? (Vineri, 16 iulie 2021, 9:09)

            George1000 [utilizator] i-a raspuns lui GNG

            Dar cu ce s-au vaccinat marinarii aia? cu chinezaria Coronavac 3% EFICIENTA, cand au fost in excursie in China. Asta de ce nu spuneti?
    • +1 (27 voturi)    
      cei vaccinati transmit virusul (Joi, 15 iulie 2021, 10:32)

      Alin Delin [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      Daca parintii si bunicii au firewall-ul vaccinului unde mai e problema.
      Ma mir ca ai luat atatea plusuri la o declaratie cinica bazata doar pe presupuneri.
      • +3 (11 voturi)    
        Nu am mai vrut sa intervin (Joi, 15 iulie 2021, 16:24)

        BuzzBuzzard [utilizator] i-a raspuns lui Alin Delin

        Dar am o alta informatie sa ti-o dau. Eficacitatea vaccinului la batrani este 50 % . Asa ca protectia de care zici tu este cam la jumatate ! Asa ca ai grija cu cei in varsta !
        • 0 (0 voturi)    
          Ai vreo sursa oficiala spunand asta? (Vineri, 16 iulie 2021, 9:06)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

          Ultima sursa oficiala carea spunea asta cred ca era in Haiti. Dar nu am mai auzit de la ea :)))))
    • +3 (27 voturi)    
      Lol (Joi, 15 iulie 2021, 10:49)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      “Părinții și bunicii” de ce nu s-au vaccinat ?

      Și dacă nu s-au vaccinat, de ce nu practică izolarea socială ?

      Iar dacă o practică și totuși se infectează, cum e asta vina majorității ?
      • +11 (19 voturi)    
        In momentul in care (Joi, 15 iulie 2021, 11:52)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Exista pe piata cantitati suficiente de vaccin si faci o forma grava a bolii este strict problema ta, nu a celor din jur.

        1. Fie te-ai vaccinat si organismul nu a reactionat corespunzator - problema ta.

        2. Fie ai ales sa nu te vaccinezi si organismul nu a reactionat corespunzator - din nou problema ta.

        Asadar nefiind decat o problema personala a fiecaruia, grija colectiva nu se mai justifica si deci nici masurile de preventie impuse. Evident, cine doreste sa se protejeze sa aiba acest drept.

        Sunt oameni la care vaccinarea nu isi are sensul (sportivi, fara antecedente medicale, etc) si sunt oameni la care masurile de protectie nu isi au sensul (vaccinati, trecuti prin boala, etc). Nici una si nici alta nu ar trebui sa fie impuse, ci doar recomandate. Cam ceea ce a facut Suedia in care - surprinzator - nu sunt pline gropile comune.
    • 0 (18 voturi)    
      Batranilor li se cam rupe de vaccin. (Joi, 15 iulie 2021, 10:52)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      Nu ai citit graficul cum trebuie.
  • -5 (29 voturi)    
    ///// (Joi, 15 iulie 2021, 8:25)

    GemstonesPig [utilizator]

    In absolut orice proces de invatare educare exista doua mijloace ,biciul si zaharelul. Guvernul Câțu nu a stiut vrut putut sa impuna niciunul dintre aceste mijloace, nu ai nici avantaje daca te vaccinezi dar nici nu pierzi nimic social vorbind.
    • +8 (24 voturi)    
      De ce ar trebui să pierdem ceva - social vorbind? (Joi, 15 iulie 2021, 10:39)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui GemstonesPig

      Eu credeam că scopul unui vaccin este să protejeze persoana de la a face forme grave ale unei boli, or în acest caz riscul tinerilor (vorbim de majorități) de a face astfel de forme este practic inexistent, deci nu au niciun motiv, relevant dpdv medical, pentru care să se vaccineze (organismul unei persoane vaccinate oprește propagarea virusului în interiorul său, nu și în exterior, către alte persoane, deci vaccinarea nu oprește răspândirea virusurilor - vezi în susținerea acestui lucru situația din UK, Israel, SUA).
      • +2 (16 voturi)    
        Tinerii (Joi, 15 iulie 2021, 11:38)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        Trebuiau lasati sa se imbolnaveasca inca de acum un an si ceva. Ar fi facut forme usoare si de indata ce se vindecau creau o bariera naturala de protectie. EVIDENT, cine nu dorea, sa aiba dreptul de a se izola.

        Scoala putea functiona in regim internat pana la al doilea test negativ al unui elev (dupa imbolnavire). Dupa aceea era lasat acasa fiind imunizat.

        Parintii care nu voiau acest risc, optau ca elevul sa repete anul sau sa invete online urmand sa sustina examene de diferenta.

        Solutii erau. S-a ales lockdown. Adica cea mai dura si care sa afecteze 100% din populatie.
        • +4 (6 voturi)    
          Și cea mai proastă, respinsă chiar de epidemiologi (Joi, 15 iulie 2021, 14:18)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

          ce spui tu are sens și a fost aplicat în state cu capul limpede (mai toate țările inteligente au asigurat accesul la educație), însă într-o țară de yesmeni ar fi fost imposibil să se întâmple așa ceva.
      • -2 (12 voturi)    
        Teoretic. (Joi, 15 iulie 2021, 12:15)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        Nu practic. Ai făcut tu practică cu virusul pe tineri?
        • +3 (9 voturi)    
          Nu am făcut eu, a făcut virusul și tinerii sunt ok (Joi, 15 iulie 2021, 12:53)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Adică (cifrele pentru o țară din Europa care face statistici în timp real pe grupe de vârstă): astăzi doar 0.11% din persoanele cu vârsta sub 40 de ani, infectate cu sars-cov-2, au făcut forme severe de covid și 0.015% au decedat.
          Pentru 0-50: procentele sunt 0.19, respectiv 0.026.
          Ca să fie clară relevanța datelor: țara respectivă are acum de 14 ori mai multe cazuri ca Ro și pe parcursul ultimelor 2 ani de 2 ori mai multe cazuri pe capita.
      • +1 (11 voturi)    
        nu, nu e doar asta scopul (Joi, 15 iulie 2021, 13:08)

        TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        Al doilea scop este de a reduce raspandirea virusului, ceea ce reduce probabilitatea aparitiei de noi variante si probabilitatea de a infecta un batran la care vaccinarea nu a functionat.

        Iar acel risc "practic inexistent" a bagat in spital in SUA vreo 30.000 de tineri pana acum. Dintre care cateva sute au murit.

        In anumite situatii vaccinarea poate opri raspandirea virusurilor, sau chiar eradicarea lor. Prin vaccinare a fost eradicata variola.
        • +4 (6 voturi)    
          Vaccinurile nu previn răspândirea virusurilor (Joi, 15 iulie 2021, 14:30)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          pentru că ele vizează BOALA (Covid) - creează anticorpi care distrug materialul genetic viral atunci când este depistat la nivel de celulă - și nu virusul (sars-cov-2) care se răspândește la fel de ușor, folosind un organism vaccinat ca și atunci când întâlnește un organism nevaccinat.
          Diferența dintre două populații identice este că aceea care are un procent ridicat de indivizi vaccinați va avea un procent mai ridicat de persoane cu infecție ușoară sau asimptomatică care deci - în condiții normale - nu vor avea motive să se testeze ca să fie înregistrați (respectiv un procent mai ridicat de persoane care fac forme grave sau severe ale bolii determinate de infectarea cu virusul) însă, când tragi linie, totalul celor infectați, în cazul ambelor populații, va fi identic (vezi statistici pentru statele din SUA).
        • +4 (6 voturi)    
          PS: iar repetați prostia cu variola (Joi, 15 iulie 2021, 14:43)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui TheBorg

          variola există și astăzi bine-mersi, doar că oamenii nu mai mor din cauza acestei boli, lucru care se întâmplă și (sau mai ales) datorită vaccinărilor.
          Însă familia virusului care provoacă variola există bine-mersi și astăzi.
    • 0 (4 voturi)    
      Cel mai eficient (Joi, 15 iulie 2021, 11:34)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui GemstonesPig

      Este sa dai cu biciul si doar aminti de zaharel.
  • +4 (24 voturi)    
    Deci 30% vaccinare batrani. (Joi, 15 iulie 2021, 8:26)

    Lok [utilizator]

    Dar tinerii ar fi problema? Ati uitat cum doar batranii mor de COVID? Media varstei deceselor este 69 de ani. Vedeti-va de batrani daca de sanatatea populatiei va pasa.
  • 0 (42 voturi)    
    Hai sa atacam gratuit (Joi, 15 iulie 2021, 8:27)

    FlorinG [utilizator]

    Nu campania lui Catu n-a convins, prostia din capul oamenilor nu i-a lasat sa se vaccineze. Numai un prost pleaca urechea la Sosoaca sau Dan Bittman si incepe sa aiba indioeli pe care la vremea celorlalte vaccinuri nu le-a avut. Putea face campanie oricine, prostia omeneasca ar fi surclasat-o.
    • -2 (26 voturi)    
      Intrebarea e de ce a resusit Sosoaca! (Joi, 15 iulie 2021, 10:15)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

      Poate pentru ca a vorbit pe limba lor? Pe limba celor usor infliuentabil de propaganda ruseasca-pesedista?
      Conteaza foarte mult cum transmiti mesajul, cum il calibrezi.
      • +5 (7 voturi)    
        Nu cred ca Sosoaca... (Joi, 15 iulie 2021, 13:14)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ..sau Simion au reusit sa convinga in alegeri. Un partid necunoscut, neaparut la televizor in campanie sau oricand, nu poate face 10% in alegeri. De unde au aparut cei 10% ? Ca sa convingi 10% sa puna stampila trebuie sa iei contact cumva cu mult mai multi, ca nu toti cei carora te prezinti o sa te si voteze. Aparitia AUR pare o operatiune de servicii, nu stiu cum si care, dar nu pot sa cred ca in mod natural au luat 10 procente in timp ce Ponta sau Basescu nu au trecut pragul, desi PSD a facut-o (deci nu a fost un vot masiv anti-sistem). Nu stiam ca exista AUR decat cu 3 zile inainte de alegeri. A fost o ciudatenie.
        • +1 (3 voturi)    
          Tu nu ai stiut, altii i-au votat. Eu o pb de bule (Joi, 15 iulie 2021, 16:59)

          Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Problema ca nu ii stiai e fix problema ta si a bulelor fiecaruia. Ei traiau intr-o bula, comunicau intre ei, se mobilizau, in timp ce in bula ta nu se auzeau de ei. E ca si cum un violonist nu stie de un dj de techno. Ei exista, au multi adepti fiecare, dar se mobilizeaza separat.
    • +3 (19 voturi)    
      Nu a intrebat nimeni daca vrem lockdown. (Joi, 15 iulie 2021, 10:21)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

      Si uite cum batranii care sunt cei mai vulnerabili au cea mai mare durere in cot. Poate ar trebui ca Guverneru sa isi vada de chestiile alea pentru care a fost ales.
      • 0 (8 voturi)    
        Hmmm (Joi, 15 iulie 2021, 11:33)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        In Romania guvernul e ales? Ciuciudat: nu am votat niciodata un premier.
      • -4 (8 voturi)    
        Cand ne loveste o pandemie (Joi, 15 iulie 2021, 13:19)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        ...nu mai e timp si loc de intrebari, sondaje, vrem sau nu vrem ceva. Se iau masuri si gata. Ne vaccinam si gata, asa cum ne-am vaccinat si in trecut fara sa cercetam noi, nespecialistii, ce fel de vaccin e, daca garanteaza cineva reusita, etc. Nici lockdown-ul nu e subiect de negociere, iei masura si toti o respecta. Pentru ca e pandemie, nu campionat de fotbal. Daca vine razboiul, punem hartie albastra la ferestre, nu cracnim ca drepturi, etc.
        • +1 (3 voturi)    
          Dar starea de razboi e votata de parlament (Joi, 15 iulie 2021, 14:07)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          la ceva timp, obligatoriu. Sa inteleg ca asta e mai grava.
        • +4 (4 voturi)    
          Cand loveste o pandemie (Joi, 15 iulie 2021, 14:52)

          Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Cu mortalitate 50% oamenii se vor inghesui la vaccinare. Cand insa mortalitatea e 3% si in realitate probabil 0.x% (eliminandu-i pe cei cu comorbiditati la care COVID a fost picatura finala a unui pahar prea-plin) oamenii vad ca nu e nevoie sa se vaccineze caci au sanse mari de a supravietui, adica pe undeva pe la 98% (facand o medie intre 99% si 97%).
        • 0 (0 voturi)    
          pandemie (Vineri, 16 iulie 2021, 12:41)

          fghr [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          600 de infectati intr o tara de 15 milioane..

          in judetul meu au fost 15 cazuri in ultimele 14 zile.

          in spitalul covid din judet mai sunt internati 4 pacienti ( unul la ATI) ... pandemie , pandemie, pandemie, masca , vaccin , vaccin , pandemie , zeci de mii de morti, vine valul 4 , FlorinelG vrea in lockdown sa stea acasa si sa uite pe geam cum e pandemia, iar salariul sa intre pe card fara munca
  • -10 (26 voturi)    
    Mda (Joi, 15 iulie 2021, 8:29)

    TheFaime [utilizator]

    Asta e Romania ''Educata''...
  • -6 (36 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 15 iulie 2021, 8:33)

    [anonim]

    • +6 (10 voturi)    
      Wow (Joi, 15 iulie 2021, 10:42)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui

      Un plus de la mine. Sunt tot eu...

      Deci se poate sa scriem si coerent sau medicatia azi a fost adecvata.
      • -6 (6 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Joi, 15 iulie 2021, 11:27)

        [anonim] i-a raspuns lui Gelu Balsam

        • +3 (3 voturi)    
          Coerenta (Joi, 15 iulie 2021, 15:00)

          Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui

          Este atunci cand in prima parte a unui text te adresezi cu singularul "ai reusit" si in a doua parte cu pluralul "nu veti fi". Deh, problema de focalizare.
          • -3 (3 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Joi, 15 iulie 2021, 16:54)

            [anonim] i-a raspuns lui Gelu Balsam

            • +1 (1 vot)    
              Profesor zici tu (Vineri, 16 iulie 2021, 13:03)

              Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui

              Eu ma vad mai mult ca "scrofesor".
  • +2 (32 voturi)    
    Putea si Maica Tereza sa fie premier (Joi, 15 iulie 2021, 8:34)

    spirache [utilizator]

    Aici nu e vb de Câțu-Matu. E vb de analfabetismul funcțional si clasic care afectează 7 din 10 români. E o veste bună ca majoritatea celor 7 din 10 sunt tineri si eu care credeam ca avem o problema cu demografia.
    • -4 (6 voturi)    
      Cei care au refuzat vaccinarea (Joi, 15 iulie 2021, 21:12)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      nu au făcut-o din lipsă de informare, ci din cauză ca au crezut teoriile conspiraţioniste: că un mare cabal de oameni şi organizaţii s-ar fi înţeles să colaboreze ca să obţină dominaţie mondială (şi că vaccinurile cumva folosesc acestui scop)
      • +2 (4 voturi)    
        Asa si? (Joi, 15 iulie 2021, 23:52)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Daca e sa aplicam numai stiinta, religia ar trebui interzisa. Uneori faci ceva sau iei o decizie chiar si la intamplare. Dar asa functioneaza oamenii.
        • 0 (2 voturi)    
          Chiar credeţi că un mare cabal (Vineri, 16 iulie 2021, 8:28)

          Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

          de oameni şi organizaţii s-au putut înţelege între ei în scopul dominaţiei mondiale?
          Cine dintre acei mulţi "Ei" ar urma să fie conducătorul lumii?
          Puteţi vedea cum "Ei", cei puternici, se înţeleg întotdeauna:
          -avem 2 lideri la un partid, şi se ceartă între ei.
          -avem 2 partide la putere, şi se ceartă între ele.
          -avem 2 lideri mari în UE, şi se ceartă între ei.
          • 0 (0 voturi)    
            Aceia sunt oameni fericiti (Vineri, 16 iulie 2021, 13:05)

            Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

            Eu ma cert si cu mine insumi. Mai ales cand fac cate o gogomanie. Si? Asta nu inseamna ca altii se pot intelege?!? Dar eu nu sunt in masura sa probez nici una, nici alta. Si atunci fac ce ma duce capul: ma vaccinez. Dar este OPTIUNEA MEA.
  • +4 (38 voturi)    
    Cea mai buna solutie (Joi, 15 iulie 2021, 8:37)

    rov [utilizator]

    Este ca cei care se imbolnacesc de covid si sunt nevaccinati, sa plateasca partial sau total taxele de spitalizare, iar concediile medicale sa nu le fie decontate.
    Statul a facut eforturi sa te protejeze, daca tu iti asumi ca nu te vei imbolnavi sau crezi in basme, sa-ti si asumi si CONSECINTELE, nu sa plateasca restul pentru tine.
    • +18 (26 voturi)    
      Vreau. Dar atunci nu mai platim taxe pe sanatate (Joi, 15 iulie 2021, 10:22)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Si asta ar fi superb. Te sustin pentru vecie.
    • +13 (23 voturi)    
      Ok (Joi, 15 iulie 2021, 10:45)

      Eusa8 [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Sunt de acord cu condiția să nu mai plătesc contribuția la sănătate.
    • +11 (33 voturi)    
      Lol (Joi, 15 iulie 2021, 10:52)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Sigur, când statul îmi va da înapoi zecile de mii de euro plătite pe CASS degeaba.

      Sau când voi fi exceptat de la plata taxelor.

      Lasă userismele, fascistule.
      • -1 (1 vot)    
        +1 (Vineri, 16 iulie 2021, 12:45)

        fghr [utilizator] i-a raspuns lui HP

        rov e platit cu minimul si restul la negru , dar vrea ca ceilalti sa isi plateasca spitalizarea...
        • 0 (0 voturi)    
          rov nu e platit...rov plateste (Duminică, 18 iulie 2021, 23:32)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui fghr

          si la fel ca multi altii ...nu beneficiaza.
    • +13 (27 voturi)    
      ... (Joi, 15 iulie 2021, 10:58)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Pai, nu plateste restul pentru mine, pentru ca si eu contribui la sanatate. Un scurt calcul imi spune ca in ultimii 5 ani am contribuit doar la sanatate undeva in jur de 50 de mii de lei, in conditiile in care nu am beneficiat de nimic, nici macar de un concediu medical. Asadar, contributor net.
      Insa pentru a va inchide gura, sunt dispus sa dau in scris ca nu am nevoie de asistenta medicala in caz de covid (oricum nu aveam de gand sa ma duc la spital). Referitor la concediul medical neplatit, aici e un pic problematic, fie voi lucra de acasa, fie ma voi prezenta bolnav la munca. Bine, in realitate, si daca as avea covid, nu m-as pune in situatia in care voi fi testat, asadar voi avea concediu medical pentru raceala. :)

      P.S. Observ ca flacaii de la hoitnews nu mai publica anumite comentarii, chiar daca nu se foloseste un limbaj vulgar si nu contine atacuri la persoana. Practic, selectand ce publicati, rubrica de comentarii nu mai este un loc liber de dezbateri ci un loc in care sunt promovate doar ideile unei tabere, distorsionand astfel realitatea.
      • +10 (12 voturi)    
        pai (Joi, 15 iulie 2021, 13:04)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        depinde de zi.uneori se cenzureza in draci.
        cred ca azi e un cenzor mai cu ''fata umana''
        • +4 (8 voturi)    
          cenzura (Joi, 15 iulie 2021, 16:01)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui Point

          Problema este ca cenzureaza ideile unor oameni (bune, proaste), nu un limbaj vulgar sau insulte adresate altor utilizatori.
          Vad si ei ca multi oameni nu accepta ca li se pune pumnul in gura si le cenzureaza reactiile, pentru a induce ideea ca de fapt majoritatea este de acord cu statul.
  • +2 (18 voturi)    
    Aham (Joi, 15 iulie 2021, 8:39)

    Luk [utilizator]

    E rau sau bine ca cei mai multi dintre cei nevaccinati sunt tineri? Eu zic ca-i pozitiv. Daca tot nu se vaccineaza toti, macar sa fie vaccinati cei care pot sa moara, nu?
    • +5 (7 voturi)    
      Campania nici macar nu incearca. (Joi, 15 iulie 2021, 10:25)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Adica 30% vaccinare la varstnici? Nici macar un cuvant in campanie despre cum batranii ar trebui sa fie primii la sectiile de vaccinare, bineinteles pentru binele lor sustinut de guvernanti.
      E tot mai indepartata ideea ca vaccinarea ar fi pentru binele populatiei si mai aproape de vanzarea de vaccin.
  • -5 (19 voturi)    
    Ce campanie? (Joi, 15 iulie 2021, 8:45)

    taro [utilizator]

    Au postat ceva pe YT. Campania asta a fost nu a fost nimic in comparatie cu campania anti-vaccinare care ruleaza de un an prin toata media si social-media.

    Puteau sa faca o campanie de promovare profesionala cu celebritati si sute de milioane de euro pe spoturi publicitare si tot nu mergea lumea la vaccin.

    In momentul de fata epidemia de covid pare sa fie pe terminate in Romania. Cei care nu s-au vaccinat nu mai au motiv sa se vaccineze si dupa campania anti-vaccinare sunt multe persoane care cred ca vaccinul e mai rau decat boala, poti sa-i duci in fata la doctor sa le explice si tot nu ai sa-i convingi.

    Sincer sunt surprins ca 30% s-au vaccinat.
    • +6 (8 voturi)    
      Alegerile in 2020 spun multe. (Joi, 15 iulie 2021, 10:27)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Vreo 80% din populatie nu are incredere in guvernare oricare ar fi aia. Astia nu cred nimic de pe canalele standard, sunt de neatins de propaganda. Poti sa faci campanie fizica din usa in usa si 80% nu se vor deschide.
  • +10 (20 voturi)    
    barna spunea (Joi, 15 iulie 2021, 8:49)

    bobo2 [utilizator]

    "Ideea că toată comunitatea trebuie să stea la dispoziţia unor oameni, aici avem o problemă"
    Deocamdata comunitatea e de nevaccinati (70%)
    • 0 (6 voturi)    
      Jupiterianul nostru e mai prost. (Joi, 15 iulie 2021, 10:28)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui bobo2

      Mai bun nu am gasit.
  • -3 (27 voturi)    
    mda (Joi, 15 iulie 2021, 9:03)

    SoulSearcher [utilizator]

    aveti rabdare, ca vine toamna si virusul se va transmite mai usor la temperaturi scazute

    si se vor inghesui atunci...

    e mult fake news, e multa dezinformare mai ales de la biserica si turma lor...

    asta este, fiecare isi asuma riscul, eu unul nu vreau sa ajung intr-un spital romanesc, si de aceea m-am vaccinat.. nu de frica virusului :DDDD
  • +4 (16 voturi)    
    desi la vaccinare stam rau (Joi, 15 iulie 2021, 9:03)

    bobo2 [utilizator]

    la cazuri si decese stam inca bine. Nu este evident efectul vaccinului. Catu are dreptate, dar nu stie nici el de ce.
  • +4 (26 voturi)    
    Convingere (Joi, 15 iulie 2021, 9:04)

    atc [utilizator]

    "Campania lui Cîțu care n-a mai convins pe aproape nimeni...." . Nici vorba! Furnizorii de vaccinuri- pe banuti -au fost foarte convinsi!
  • +1 (31 voturi)    
    exagerati (Joi, 15 iulie 2021, 9:06)

    cucuveauamov [utilizator]

    pe mine m-a convins ... sa nu merg la intepat (m-a convins insa sa mai beau o cafea, tot e ceva)
  • -4 (34 voturi)    
    trist & adevarat (Joi, 15 iulie 2021, 9:07)

    un oarecare [utilizator]

    Fix Catu e de vina ca aprox 50% din populatie sunt analfabeti functional.
    Aici se vede nivelul mediu de inteligenta al populatiei.
    Majoritatea au pus botul la campania anti vaccinare a armatelor de troli. Si uite asa se destabilizeaza o economie / tara.
    Virusul o sa tot treaca de la gazda la gazda intr-un ciclu infinit, probabilitatea de mutatie / evolutie devenind certitudine.
    Toti berbecii vor o lume mai buna, dar nu vor sa miste un deget pentru asta. Nici macar discomfortul unui vaccin gratuit.
    Cateodata masele sunt prea proaste pentru ca democratia sa fucntioneze. Vaccinarea ar trebui sa fie obligatorie.
    Abia astept cand nu o sa mai puteti umbla nicaieri in UE fara certificat de vaccinare.

    Sariti cu minusuri si insulte.
    • +1 (23 voturi)    
      oooo sa traiti (Joi, 15 iulie 2021, 10:39)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      chiar ma asteptam la un expozeu al dvs,privind prostia
      maselor(eu le spun poulime)care nu isi da seama ce-i aia democratie functionabila,
      unde,asa cum bine spuneti dvs,vaccinarea TREBUIE a fie obligatorie.evident chiar si cu pistolul la cap.
      de asemenea propun ca cei nevaccinati sa poarte un semn vizibil,care sa fie usor obsevabil,iar lumea sa-i ocoleasca si sa-i scuipe.
      asa cum bine sublinia tov barna,mult iubitul nostru conducator(sper ca si al dvs),trebuie sa luam masuri mai dure,pt a stopa in fasa orice libertate inchipuita!
      • -2 (2 voturi)    
        Nu mai reinventati roata? (Joi, 15 iulie 2021, 13:56)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Point

        Avem exemple clare despre cum se fac si lagarele si dusurile si cuptoarele.
      • +1 (5 voturi)    
        bascalie & insulte dar argument 0. (Joi, 15 iulie 2021, 15:27)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Point

        dar sa traiti si dvoatra.
        sper sa va placa carantinarea ca asta va asteapta. de asemenea sper sa va mai placa si cand mai multe firme o sa intre in faliment din cauza economiei inghetate de restrictii disperate menite sa salveze vietile oamenilor.

        Pandemia o sa treaca. Dar o sa ia pe langa cateva vieti si cam toata economia nationala. Sia tunci o sa strigati ca de vina e X sau Y.... dar nu o sa priviti in oglinda de rusinea prostiei de acum.
        • -2 (4 voturi)    
          insulte? (Joi, 15 iulie 2021, 17:25)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          nu tovarase,noi nu insultam,noi punem plugul in mainile neputincioase ale ciocoilor.tu si cu mine suntem frati de sange,nu te insult,te vreau mai hotarat in lupta contra intelectualilor sare au adus din tari straine,ideea de ''liber arbitru'' ce o mai fi si aia?!asa cum,bine spui,sa-i vedem pe astia care mai incearca sa ridicecapul din tarana si sa caute vinovati.pai tovarase,nu or sa mai fie,ca deschidem un nou canal.la munca cu ei,la taiat sare.deci ia furca in mana si taie capul ciocoiului
          care nu se vaccineaza.
          • +1 (5 voturi)    
            no commet (Joi, 15 iulie 2021, 21:24)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Point

            tot la nivel de bascalie ai ramas.
            tu nu inelegi cum fucntioneaza democratia.
            dupa logica ta si la trecerea de pietoni tu nu opresti ca doar nu se poate sa ti se ingradeaca tie libertatea de circulatie.
            dar deh, numai drepturi si nici o responsabilitate.
            aia din vest sunt niste socialisti dupa mintea ta ca de aia se vaccineaza TOTI
    • 0 (16 voturi)    
      Pacat (Joi, 15 iulie 2021, 10:42)

      Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      Ca nu toti iubim totalitarismul ca tine
      • +1 (3 voturi)    
        n-ai inteles nimic (Joi, 15 iulie 2021, 15:29)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

        nici ce am zis (poate ca e vina mea aici)
        nici cum fucntioneaza democratia.

        partea din urma e mai grava Ioane
      • +2 (4 voturi)    
        Noi iubim libertatea (Joi, 15 iulie 2021, 21:29)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

        Iată un grafic cu rata de vaccinare în 35 de ţări europene: https://bit.ly/3hFSLfG
        Pe ultimile 18 locuri la vaccinare sunt NUMAI ţări foste comuniste.
        Asta în ciuda faptului că, dintre primele 18 ţări europene cu cei mai mulţi morţi covid raportat la populaţie, 12 dintre ele sunt foste ţări comuniste (https://bit.ly/3wFzEXr)
        Deci ţările foste comuniste au popoarele cele mai curajoase şi deştepte din Europa, fiindcă nu s-au speriat de virus, si nu au pus botul la vaccinare
        Acestea sunt popoarele care înţeleg CU ADEVĂRAT libertatea.
        Toate popoarele din Europa de Vest sunt nişte proşti fiindcă s-au speriat de virus.
        Occidentalii NU înţeleg cu adevărat LIBERTATEA.
    • +1 (23 voturi)    
      Vaccinarea poate fi buna (Joi, 15 iulie 2021, 10:43)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      Dar la fel de buna este si decizia fiecaruia de a se vaccina sau nu, de a fi la latitudinea fiecaruia daca vrea sa faca acest vaccin.
      Atitudinile dictatoriale/comuniste ale USR-istilor cu vaccinarea obligatorie sunt o eroare, derivate din analfabetismul functional al politrucilor care s-au pus cu curul pe institutiile statului si aici avem dovezi convingatoare ca raspandacii USR-isti nu fac altceva decat sa contribuie la propagarea unor idei fixe si aberante bune de prostit masele inculte.

      De altfel, daca e s-o judecam corect, vom vedea ca cei mai multi care nu se vaccineaza sunt in fond USR-isti, pentru ca este invocat tineretul care nu vrea sa se vaccineze si care tineret voteaza in majoritate cu USR, dar si cu PNL.

      Asa ca USR-ul e cel care urla la luna ca PSD-istii si Sosoaca sunt cei care nu se vaccineaza, dar in fond tot ei, USR-istii sunt cei care nu vor sa se vaccineze, deci imposturii USR-isti nu se dezmint nici de data aceasta si ne vand gogosi ca de obicei la fiecare eveniment important manipulat in stil #rezist de acesti mincinosi.
      • 0 (8 voturi)    
        nu intelegi (Joi, 15 iulie 2021, 15:22)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Cand in Grecia antica s-a instaurat pentru prima data democratia (ei au inventat sistemul demcrat de guvernare) se spunea ca dreptul unui cetatean se termina acolo unde incepe dreptul altui cetatea.

        Tu sustii ca intr-o tara democrtica un cetatean are dreptul sa refuze vaccinul.
        Dar ce facem cand din cauza acelui cetatean, virusul se raspandeste din gazda in gazda, evoluand & mutand in noi versiuni mia nocive?

        Ce facem cand economia unei tari se duce de rapa pentru ca Nea Caisa cu 4 clase refuza vaccinul de frica lui Bill Gates?

        Practic tu vrei sa lasam o societate sa se duca nabii pentru ca un individ analfabet fucntional nu vrea sa se vaccineze.

        Apropo, presedintele Macron a avut un discurs in care anunta ca cetatenii care refuza vaccinarea vor avea drepturi ingradite pentru siguranta celorlalti.

        Daca intr-o zi Nea Caisa refuza sa mai opreasca la trecerea pentru pietoni pentru ca ii limiteaza lui dreptul la libera circulatie, drept garantat prin Drepturile Omului ce naiba :)
        • -1 (5 voturi)    
          cine?macron? (Joi, 15 iulie 2021, 17:32)

          Point [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          pai zi suflete al cui esti!ce mai face tovarasul nostru de nadejde,ciolos.mai saruta icoana sfantului Nanocron?mai trage in piept cu nesat
          aerele liderului?
        • +1 (3 voturi)    
          corect (Joi, 15 iulie 2021, 18:05)

          George1000 [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          corect
        • +5 (5 voturi)    
          Comparatii fara sens (Vineri, 16 iulie 2021, 6:32)

          Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          1. In organismul unui singur om sunt cu 5 ordine de marime mai multe celule decat toti oamenii de pe pamant. Oricare din ele poate produce o mutatie la infectia cu SARS-COV2. De fapt, fiecare om infectat contine mai multi virioni decat numarul de oameni care a trait pe planeta ever.

          2. Un om poate fi CONVINS sa se vaccineze nu obligat. Cat timp vaccinul are riscuri asociate nu poti obliga pe cineva sa isi asume riscurile fara acord. Pana si in manualul unui aspirator sunt trecute riscurile iar daca nu vrei, nu il folosesti.

          3. Daca pietonul s-ar putea vaccina pentru ca Nea Caisa cand il loveste sa treaca prin el fara a-i provoca rani, probabil ca regula cu trecerea de pietoni ar fi suspendata intrucat masina si pietonul s-ar intrepatrunde.

          Pana una-alta, EXISTA vaccin. Este foarte simplu: dat un ultimatum - pana la data de X oamenii sa se vaccineze. Dupa data X ridicate restrictiile. Te imbolnavesti - ghinion. Dar nu dispera: ai sanse 97% sa supravietuiesti. Mult mai multe decat un pieton lovit de masina.
    • +3 (23 voturi)    
      Poate că unii din noi vrem să ne infectăm (Joi, 15 iulie 2021, 10:49)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      pentru că ne place cu muci; ce te f* pe tine grija?!
      Problema - pentru toți tâmpiții care au păreri bazate exclusiv pe lipsa de informații și de gândire logică - e că, și fără să ne vaccinăm, peste 99% din noi nici măcar muci nu vom face...

      După ce (dacă) se va introduce vaccinare obligatorie, am să promovez ideea de test IQ, cu scor de măcar 120, obligatoriu pentru cei care vor să voteze, să vezi ce repede facem o lume mai bună.
    • +2 (20 voturi)    
      Nu, nu (Joi, 15 iulie 2021, 10:50)

      Eusa8 [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      Nu vreau eu să îmi asum riscul vaccinării pentru a te proteja pe tine care te-ai vaccinat.
      Și da CÂȚU are dreptate.....
      Important este că România are cea mai mică rată de infectări!
      • +2 (8 voturi)    
        de acord cu tine (Joi, 15 iulie 2021, 16:00)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Eusa8

        nici eu n-as vrea sa platesc taxe intr-o tara unde economia o sa se duca de rapa doar pentru ca oamenii sunt prea prosti sa faca minimul necesar ca sa nu intram iar in carantina si restrictii.

        sincer abia astept sa vad cometariile unora ca tine cand o sa fie restrictii din nou. carantina. si evident mai multe falimente si locuri de munca sterse de pe fata pamantului.


        promit sa citesc stirile cu popcorn si crede-ma o sa incerc sa nu rad.

        important e ca te-ai ferit de 5G si Bill Gates!!!
        • +2 (2 voturi)    
          Cand exista vaccin pe piata (Vineri, 16 iulie 2021, 6:33)

          Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Carantina si restrictiile nu isi au rostul. La gripa comuna bagi orase in carantina in masura in care e vaccin?
    • +1 (1 vot)    
      De să nu existe şi o variantă românească (Joi, 15 iulie 2021, 21:19)

      Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      de coronavirus?
      Britanicii au varianta lor, la fel şi brazilienii, şi indienii, şi sud-africanii, şi peruvienii.
      Adică românii de ce să nu aibă şi ei varianta lor?
      • +1 (1 vot)    
        Exista (Vineri, 16 iulie 2021, 13:10)

        Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

        Si este vizibila la testul PCR (acela cu secera si ciocanul). Se numeste IQ.
  • +2 (16 voturi)    
    offf (Joi, 15 iulie 2021, 9:22)

    Point [utilizator]

    pacat ca nu pot pune si eu niste grafice.
    anuntam redactia HN si sfintii cenzori de partid,ca curbele acelea minunate nu se aplica doar la noi.
    in toata lumea vaccinarea stagneaza sau si mai rau/bine scade.de ce oare,nu ma astept la un aspuns din partea
    lefegiilor,vi-l dau eu:vaccinul functioneste!tadaaaaa.
    • +1 (3 voturi)    
      Vaccinarea stagneaza (Joi, 15 iulie 2021, 11:04)

      krysme [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Cand ajungi la 60-70-80% .
      Duh ��
  • -1 (27 voturi)    
    Tembelismul este in floare (Joi, 15 iulie 2021, 9:29)

    Idealistu [utilizator]

    Ce dovada mai buna a prostiei si iresponsabilitatii unei parti semnificative a populatiei Romaniei, sa avem decat aceasta atitudine de respingere a vaccinari. Acesti oameni prefera sa nu gandeasca si sa preia manipularile vehiculate de personaje iresponsabile sau chiar rauvoitoare prin diferite aplicatii de socializare sau in mass media. Din pacate liberatea presei si a opiniei sunt valabile pentru populatii educate, nu pentru trogloditi.
  • -5 (13 voturi)    
    Gheorghita, Arafat, astia apar doar sa se laude (Joi, 15 iulie 2021, 9:31)

    Gryphus [utilizator]

    cand e de asumat vreo problema nu ii gassati
  • +2 (28 voturi)    
    Ce se află în vaccin? (Joi, 15 iulie 2021, 9:35)

    Mazeta [utilizator]

    Bani pentru a cumpăra bunăvoința sau tăcerea presei.
    • +5 (15 voturi)    
      Daca puneau 100 RON in vaccin era 90% vaccinati (Joi, 15 iulie 2021, 10:19)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dar ei au zis ca mai bine arunca milioane de euro pe presa ca oricum au nevoie de propaganda electorala din partea media in viitor
  • -2 (14 voturi)    
    Citu e de vina (Joi, 15 iulie 2021, 9:36)

    independentu [utilizator]

    ca oamenii nu se vaccineaza, ca doar el trebuie sa-i convinga, nu?
    Sau poate cei care nu se vaccineaza insisi, carora el frica de cipuri si radiatii, autsim si mai stiu eu ce?
    Daca pana si sindicatul sanitar sustine dreptul de a nu te vaccina, suntem o natie pierduta.
    16,9 milioane de romani care se pot vaccina e o cifra trasa rau de par, toate estimarile arata ca in tara sunt in jur de 16 milioane de cetateni, din care se scad cei sub 12 ani, care sunt in jur de 11 la suta.
  • -6 (22 voturi)    
    D-asta AURul lui Sosoaca este prezent online... (Joi, 15 iulie 2021, 9:47)

    Miky60 [utilizator]

    Se vede de ce cei mai multi sosoci sunt tineri, pentru ca sosoaca a mers cu campania in mediul online si a prins la tinerii usor influentabili..
    Degeaba a facut Papaya Advertising acea campanie cu Fashion Days in mediul online, tot nu a reusit sa contracareze propaganda ruseasca online.
    Partea buna e ca vaccinarea a penetrat cat de cat in mediul celor vulnerabili (50+), dar daca nu vor incepe cu limitarile drepturilor pentru cei nevaccinati, nu vom scapa de sosoci.
    • +5 (15 voturi)    
      Limitarea drepturilor??? (Joi, 15 iulie 2021, 10:44)

      Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Mergi in Coreea de Nord daca vrei asa ceva
  • -3 (19 voturi)    
    mai multe erori (Joi, 15 iulie 2021, 9:48)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    1. in mega-relaxarea din 15 mai, nu trebuiau inclusi si nevaccinatii, simplu, trebuia procedat ca in Israel- sa se relaxeze conditionat de vaccinare, punct.
    2.cand investesti in serviciile de securitate si aparare si Educatia are ultimul loc in prioritati (ca si Cercetarea), rezultatul e o populatie cu rate uriase de analfabetism (inclusiv functional), care nu e educata si nu inteleg si accepta stiinta si informarea riguroasa, documentata, ci se informeaza si educa din auzite, vecini, prirtenei, facebook etc.Rezultatul- isteria antivaccin a prins mai bine decat orice campanie de informare oficiala si e f dificil de scos din minitile oamenilor
    3. exagerarea mediatica- desi sunt milioane de vaccinati , iar efectele secundare au fost putine grave, atunci cand au fost decese datorate vaccinului, chiar daca statistic proportia este infima, chiar si o singura perrsoana decedata starneste furtuni mediatice. Si atunci in mintea oamenilor ,tentati sa generalizeze , se induce ideea ca vaccinurile sunt periculoase. Sigur, au riscul lor, dar orice medicament il are, insa nu se face acelasi tapaj mediatic cand se moare de la aspirina, paracetamol samd...ca sa inteleaga omul ca exista un risc in orice...
    4. balbalielile si exagerarile legate de COVID19- uite-nu sunt mortii, modificam criteriile de carantinare, dezinfectati, ba nu, se ia doar prin aer, pune masca si in aer liber cand esti singur pe strada si alte asemenea tampenii etc. S-a creat astfel imaginea unei urgente induse artificial, cu scopuri ascunse, "sa puna botnita", etc. Si daca oamenii nu simt ca sunt in pericol, atunci de ce sa se vaccineze?
    • +1 (7 voturi)    
      Multe erori si mai sus. (Joi, 15 iulie 2021, 10:33)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      1. CCR
      2. Ar fi un ideal socialist extraordinar dar nu il faci intr-un an.
      3. Ghinion! Poate trebuia sa fie mai putin click-bait in media in ultimii 10 ani.
      4. S-a creat imaginea... nici tu nu poti spune cu tarie ca nu e o imagine reala.
    • +5 (7 voturi)    
      Îmi permit o părere cu privire la pct. 3 (Joi, 15 iulie 2021, 13:06)

      hsl [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Conform datelor dintr-un raport al MS, doar puțin peste 200 de indivizi au murit cu cauză principală covid (adică este clar că îmbolnăvirea a dus la deces), toți ceilalți având boala la cauze secundare (adică organismul prezenta simptome specifice bolii covid la data decesului fără a fi fost stabilit cât și cum a influențat infectarea cu sars-cov-2 starea morbidă anterioară infectării) - ca să punem lucrurile în perspectivă, în anii recenți, când am avut epidemii de gripă, statistica înregistrată a fost foarte apropiată (2018-19: ~200 cazuri cauză principală gripa cu peste 10000 cazuri cauză secundară înregistrată și cine știe câte zeci de mii neînregistrate, pentru că virozele nu mai sunt de mult băgate în seamă la cei care nu au urmat anterior decesului tratamente specifice).
      Ceea ce înseamnă că exagerarea mediatică principală este cea cu privire la periculozitatea bolii, ceea ce determină o exagerare cu privire la necesitatea vaccinării populației.
      • +4 (4 voturi)    
        Haideti să lămurim chestiunea deceselor COVID (Joi, 15 iulie 2021, 22:25)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui hsl

        chestiune care nu a fost înţeleasă de publicul larg, şi de aceea se vehiculează că numai 200 de români au murit de covid.

        Puteţi vedea la acest link ghidul OMS pt. completarea certificatelor de decese covid: https://www.who.int/classifications/icd/Guidelines_Cause_of_Death_COVID-19.pdf
        La paginile 5, 6, 7 din ghidul de mai sus găsiţi exemple de certificate de deces.

        Cum sunt completate certificatele de deces? (la modul general, nelegat de covid)
        În certificatele de deces există mai multe cauze ale morţii (sunt chiar 4 rubrici, notate A, B, C, D)
        În rubrica "A" se trece cauza primară / directă a morţii, după care în rubricile B, C, D se trec cauzele subiacente.
        Cu alte cuvinte, cauza primară este "A", care a fost cauzată de "B", care a fost cauzată de "C"
        Când cineva moare în urma unui infarct miocardic, se scrie de exemplu în rubrica A "stop cardiac", iar în rubrica B "infarct miocardic" (infarctul a cauzat stopul cardiac)
        Când cineva moare într-un accident de circulaţie, se scrie de exemplu la A "hemoragie", la B "ruptură de aortă", iar la C "accident de trafic" (accidentul a cauzat ruptura de aortă, care a cauzat hemoragia, care a cauzat moartea)

        În fine, când cineva moare de COVID, se scrie de exemplu la A "hipoxie", la B "pneumonie", iar la C "covid-19" (covid a cauzat pneumonie, care a dus la hipoxie, care a dus la moarte)
        Nu trebuie scris NICIODATĂ "covid-19" în rubrica A, exact la fel cum nu se scrie niciodată "bătrâneţe" în rubrica A.
        Covid (ca şi bătrâneţea) NU este cauza primară (directă) a morţii, ci este cauza subiacentă, este declanşatorul lanţului patologic care duce în final la cauza directă a morţii.
        • +2 (2 voturi)    
          Ai repetat fix ceea ce am spus și eu (Joi, 15 iulie 2021, 23:34)

          hsl [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

          În 2020 România a înregistrat puțin peste 200 de decese (237 în raport) cu cauză principală Covid și peste 10000 de decese cu cauză secundară Covid (cazuri despre care nu avem date - la nivel individual - cu privire la cât a influențat boala starea morbidă, pentru că nu au fost făcute autopsii).
          Spre comparație, în anul gripal 2018-2019 România a înregistrat ~200 de decese cu cauză principală gripa (199 ca să fim mai exacți) și peste 10000 de decese cu cauză secundară.

          Cu privire la literele din certificatele constatatoare: cu cât o boală este mai departe de a), cu atât contribuția ei la deces este mai mică.
          Eu n-am absolut nicio problemă cu felul în care se fac statisticile atât timp cât se aplică aceleași criterii pentru toate bolile; de aceea când văd că la criterii similare numărul de decese cauzate de covid este relativ identic cu numărul de decese cauzate de gripă însă conduita care ni se recomandă - și uneori ni se impune - este cu cu nesocotirea acestui lucru, mă simt obligat să fac publice observațiile mele.

          PS: pe certificatele de deces nu va fi trecut niciodată cuvântul „accident” ci cuvinte precum „traumatism” ori „plagă”, pentru că un doctor nu are de unde să știe că un individ a suferit un accident, a fost ucis sau s-a sinucis.
          Apreciez completarea ta - indiferent de spiritul în care ai făcut-o - și ai de la mine un deget în sus.
          • +1 (1 vot)    
            "000 de decese cu cauză secundară Covid" (Vineri, 16 iulie 2021, 5:46)

            Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui hsl

            N-ai înţeles nimic din ce am scris mai sus.
            COVID nu ar trebui să fie NICIODATĂ cauza primară a morţii pe certificatele de deces, la fel cum nu ar trebui să fie nici bătrâneţea, nici hipertensiunea, nici diabetul, nici colesterolul mare, etc.
            Nu ai să găseşti aceste boli drept cauză primară a morţii pe certificate de deces (la decese care nu au nici o legatură cu COVID)
            Tu ai trage de aici concluzia GREŞITĂ că nimeni nu moare de bătrâneţe, de hipertensiune sau de diabet.
            Acestea din urmă NU sunt "cauze secundare" (cum le spui tu), ci sunt cauzele SUBIACENTE, adică sunt cauzele declanşatoare ale unui întreg lanţ cauzal care duce în final la moarte.
            • +1 (1 vot)    
              Am înțeles exact ce ai scris, doar că ai greșit (Vineri, 16 iulie 2021, 9:20)

              hsl [utilizator] i-a raspuns lui Bandolino

              fundamental într-o privință: confunzi cauza „directă” a decesului cu cauza „principală” a sa.
              Exemplific: cauza directă înscrisă poate fi stop cardio-respirator (când e vorba de boli, se opresc din funcționare ambele sisteme concomitent); atunci când decedatul a fost depistat cu infecție de sars-cov-2 și prezintă simptome specifice covid care au fost corelate cu cauza directă, boala va fi înscrisă pe certificat la punctul I ca fiind ori cauză principală (de ex, organismul prezintă cheaguri de sânge care au dus la oprirea circulației), ori fiind cauză secundară (de ex, persona avea o stare morbidă determinată de cancer la care s-a adăugat efectul determinat de covid - într-o măsură care se poate stabili cu certitudine doar prin autopsie); între cele două mai există și stări intermediare (cum ar fi de ex. pneumonia) pe care doar le amintesc.

              În baza acestei metodologii (folosită până în 2020), SPITALELE (adică medicii, „specialiștii”, nu eu) au raportat 227 de decese (am pus o valoare greșită în mesajul anterior) cu cauză principală covid (față de 199 decese cu cauză principală gripa în ultimul an epidemic pe care l-a avut România).

              Concluziile pe care le trag eu sunt bazate exclusiv pe date pe care le explic de fiecare dată pentru ca oricine să le verifice și să le corecteze (după caz - până acum n-a găsit nimeni în mod obiectiv vreo ruptură în logica mea).
              Cu privire la terminologie: „subiacent” văd că are un singur înțeles în limba română și acesta se referă la poziționarea a ceva în SPAȚIU (la fel în lb. franceză și engleză); abia în latină găsim încă un înțeles (a aparține de, a fi în legătură cu) care nu are sens în cadrul discuției noastre.
              Dacă îmi poți da o sursă (autorizată de Academie) din care să rezulte înțelesul de secundar, adiacent, subsidiar, ți-aș fi recunoscător.
              • +2 (2 voturi)    
                Ador (Vineri, 16 iulie 2021, 13:15)

                Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui hsl

                Cand doi oameni inteligenti nu se inteleg. Text scris civilizat, bine argumentat. De la un nespecialist, daca imi permiteti, mi se pare ca ambii aveti dreptate insa diferentele sunt in modul de prezentare. Dar acesta e un punct de vedere subiectiv al unui neavizat. Oricum, a fost o placere sa citesc ambele seturi de comentarii. De fapt, nici nu trebuie sa cadeti de acord. Cine citeste, este castigat si din diferenta de opinii.
                • +1 (1 vot)    
                  Pe mine unul mă depășește lipsa de politețe (Vineri, 16 iulie 2021, 14:35)

                  hsl [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

                  arătată de unii care răspund la mesajele mele - am o părere cu privire la motivele din spatele acesteia, pentru că am experiență îndelungată în lucrul cu oamenii, însă nefiind locul psihanalizelor, păstrez cât pot de mult discuțiile în planul dezbaterilor de idei.

                  Pe mine mă bucură și apreciez orice răspuns care completează sau corectează - argumentat - afirmațiile, pentru că îmi oferă perspective care poate mie mi-au scăpat și care mă fac să-mi completez/corectez părerea inițială.

                  Și închei cu faptul că nu mă interesează să „am dreptate” (pentru că oricum am tot timpul dreptate și totodată tot timpul greșesc - e o filosofie despre care nu e locul să vorbim aici), ci să găsim în cadrul dialogurilor argumentele logice care rămân valabile și după ce trec prin filtrul gândirii critice a celor care le contestă - de aceea am obiceiul să ofer (pentru o singură dată) prezumția de bună-credință oricărei persoane,
                  Asta-i tot.
                  • +2 (2 voturi)    
                    Cu alte cuvinte (Vineri, 16 iulie 2021, 17:42)

                    Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui hsl

                    Sa vedem daca nu exista solutii mai bune la o problema gasite de altii, deci GRATIS. Sau poate alte solutii, sau compromisuri.

                    De multe ori lansez cate o idee ca sa vad si ce se raspunde la ea. Sau uneori un argument pe care eu insumi insa nu il cred valid dar vreau sa vad cum il demonteaza cineva. Si nu sunt adeptul solutiilor extreme: nici de un fel, nici de altul.
  • +1 (11 voturi)    
    .... (Joi, 15 iulie 2021, 9:52)

    prio [utilizator]

    acum e campania lui Citu nu mai e a lui gheorghita indispensabilu`
    Imi e scirba !!
  • +1 (13 voturi)    
    pnl (Joi, 15 iulie 2021, 9:53)

    liviu_ [utilizator]

    face greseala catastrofala de a nu stii ce vrea

    ei nu sunt nici chiar de dreapta, pentru ca vor si voturile stangii si ii enerveaza pe toti.

    le e foarte teama de reactiile unor oameni si nu iau masuri ferme (ca in acest caz) si pierd.
    pnl e un partid fara identitate si fara viziune.
    psd este un parid semnificativ mai corupt, dar este un partid care nu are probleme de identitate si acesta este motivul pentru care e mai popular...
  • +11 (23 voturi)    
    Interesant (Joi, 15 iulie 2021, 10:01)

    unu_de_aiurea [utilizator]

    1) "România, pe penultimul loc în UE la vaccinare"
    2) Suntem în cea mai bună situație din UE încă la numărul de persoane infectate".
    Daca era invers as fi zis ca e cel mai puternic argument pentru vaccinare...dar asa...
    • -1 (5 voturi)    
      ai rabdare... (Joi, 15 iulie 2021, 11:32)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui unu_de_aiurea

      Daca te uiti pe harta, o sa vezi ca varianta Delta isi face incet incet drumul si spre Europa de est. Momentan e in Spania, Olanda si o sa urmeze apoi Ungaria, Polonia si in cele din urma si noi.

      Probabil ca in toamna vor incepe sa creasca cazurile si la noi si apoi va fi din nou prapad.

      Dar dupa cum zicea cineva mai sus, cine are minte, s-a vaccinat. Dumnezeu cu mila, ca mie nu-mi mai pasa.
  • +3 (17 voturi)    
    Întrebare (Joi, 15 iulie 2021, 10:02)

    JoshuaTree [utilizator]

    De ce campania lui ? Oricare ar fi fost tot campania asta ar fi dus-o, și cu siguranța același rezultat. Aici nu e vorba de campania lui ci de educația și cultura romanului… nu vrea sa se vaccineze poți sa ii dai cati mici vrei , frica de moarte și boala plus dezinformarea și nu campania lui sunt principali vinovați ca romanul nu vrea sa se vaccineze. Asta nu e știre e articol politic.
    • +1 (11 voturi)    
      hotnews e cu orban (Joi, 15 iulie 2021, 11:02)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui JoshuaTree

      cat despre vaccinati nevaccinati mai exista si raspunderea proprie nu trebuie statul sa te duca de manuta tot timpul , nu te-ai vaccinat si mori de covid esti responsabil si pa!
      • -1 (3 voturi)    
        Tot ce a făcut comunismul a fost rău (Joi, 15 iulie 2021, 22:44)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Prin urmare, trebuie să facem INVERS decât comuniştii:
        -comuniştii au făcut şosele, baraje, blocuri, metrou etc
        Trebuie să le demolăm
        -comunismul a marginalizat biserica.
        Trebuie să introducem educaţia religioasă în şcoli.
        -în comunism elevii aveau uniforme şcolare şi respect pt. profesori
        Trebuie să desfiinţăm aceste lucruri.
        -comunismul a introdus vaccinarea obligatorie în masă
        Inseamna că vaccinarea e un lucru rău, care ne face neomarxişti
  • -5 (19 voturi)    
    Vom numara mortii (Joi, 15 iulie 2021, 10:19)

    same.dan [utilizator]

    Rata mica de vaccinare = infectari masive in toamna = carantina in multe localitati/zone

    Romania este o democratie condusa de prostia maselor.
    • -6 (10 voturi)    
      adevarat (Joi, 15 iulie 2021, 11:35)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui same.dan

      Nu inteleg de ce esti votat in jos, ai perfecta dreptate. Nici nu ma mir ca PSD + AUR au impreuna 45% conform ultimelor sondaje. Tara asta n-are cum sa-si revina din moment ce tu ai un Drula la transporturi si tot ai pune stampila pe hoti sau extremisti.
      • +1 (1 vot)    
        Da (Vineri, 16 iulie 2021, 9:17)

        autan [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

        Vi se rupe sufletul de mortii care sunt morti in inchipuirea voastra, nu ca se baga carantina.
        Atata ipocrizie n-am mai vazut.
        Mesajul vostru e bagati vaccinul toti ca poate nu mai stam noi in case.
        Israelul a bagat masti iar pt vaccinati, ca doar vaccinul e atat de bun pt delta si variantele noi.
    • +5 (15 voturi)    
      Sau poate ca (Joi, 15 iulie 2021, 12:08)

      Ion Popescu NT [utilizator] i-a raspuns lui same.dan

      avem deja imunitate de turma si voi apostolii apocalipsei va veti insela amarnic.

      Asta daca laboratoarele din Wuhan nu scot o editie actualizata a virusului si o "scapa" din greseala pe piata. Acolo nici tata vaccinului nu te mai protejeaza.
      • -3 (5 voturi)    
        Laboratoarele din Wuhan au produs coronavirusul (Joi, 15 iulie 2021, 22:55)

        Bandolino [utilizator] i-a raspuns lui Ion Popescu NT

        Asemenea teorii conspiraţioniste au existat de când există pe lume epidemiile.
        Laboratoarele din Wuhan au produs coronavirusul.
        -la fel cum epidemia de ciumă din India, izbucnită în 1994, a fost creată de savanţi ruşi la un laborator din Siberia, care fuseseră plătiţi de CIA
        -la fel cum virusul HIV a fost produs de CIA în 1980, ca să-i decimeze pe "african-americans" precum şi pe africanii din Africa
        -la fel cum virusul Ebola a fost creat de CIA in 1974, ca să-i decimeze pe africani
        -la fel cum ciuma din Europa secolului 14 a fost creată de evrei, ca să-i decimeze pe creştini
    • +3 (5 voturi)    
      La o boala infectioasa (Joi, 15 iulie 2021, 15:33)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui same.dan

      Cu transmitere rapida si 98% probabilitate de insanatosire nu ai de ce sa pui carantina. Mai devreme sau mai tarziu o vei face. Vaccin exista destul pe piata. Cine vrea sa se vaccineze o face. Cine nu o face inseamna ca nu vrea - de ce sa il carantinezi?!?

      Concluzia: facut ce face UK - o va considera gripa si gata.
  • +5 (13 voturi)    
    yo (Joi, 15 iulie 2021, 10:24)

    gnd [utilizator]

    Romanii procedeaza corect si instinctiv ceea ce ar fi trebuit sa fie strategia conducatorilor de la inceput :
    - se vaccineaza persoanele care se stie ca sint vulnerabile : persoane in varsta, persoane cu anumite boli cronice, etc
    - persoanele tinere sau care nu sunt in grupele de risc au un risc extrem de mic de boala grava, similar sau uneori chiar mai mic decat riscul efectelor adverse la vaccin
    - se redeschide economia nu se mai fac lockdown-uri in functie de numarul de cazuri pentru ca persoanele vulnerabile sint protejate
    • +2 (2 voturi)    
      Adica (Joi, 15 iulie 2021, 15:34)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui gnd

      Ceea ce face BJ in UK.
  • +2 (24 voturi)    
    Biserica si mass-media au esuat vaccinarea (Joi, 15 iulie 2021, 10:47)

    crinana [utilizator]

    1. Biserica ortodoxa nu a miscat un deget pentru a convinge populatia sa se vaccineze, ba mai mult a dus campanii antivaccinare si de sfidare a masurilor luate in pandemie.
    2. Mass-media din Romania face mai mult rau decat bine. In 99% din cazuri transmit mesaje negative. Pe de o parte au incasat banii pentru campaniile de promovare dar in toate stirile exagerau cu mesajele alarmiste antivaccinare.
    Nu am vazut nici o stire, reportaj, talk-show in care sa se prezinte un exemplu concret in care vaccinul a salvat vieti. Uite o familie sau o intreprindere, casa de batrani etc unde au fost focare de covid, x erau vaccinati, y nevaccinati, z din cei nevaccinati au murit, atatia au ajuns la spital si atatia din cei vaccinati nu au avut nimic sau au facut forme usoare.
  • +11 (33 voturi)    
    Lol (Joi, 15 iulie 2021, 10:57)

    HP [utilizator]

    România printre ultimele la vaccinare e de fapt un lucru extraordinar care demonstrează că avem un popor sceptic care nu pune botul la propaganda progresistă.

    În România se merge pe chestii reale, fără vrăjeli new media.

    Nu îi pasă nimănui de bunicuțul ăla teoretic, ne pasă de libertățile noastre fundamentale.

    Cine e speriat de covrig, să stea în casă cu 4 măști suprapuse și să ne scutească.

    Cât despre sistemul de sănătate, nu știu boss, eu plătesc taxe, e responsabilitatea politicienilor să asigure paturi ATI pentru moși, grași și diabetici.
  • +5 (7 voturi)    
    Articol (Joi, 15 iulie 2021, 11:04)

    Costi888 [utilizator]

    Tendentios. Tinerii sa si vada de treaba, ca nu ei umpleau ATI-urile. Mai important e cati batrani s au vaccinat
  • +2 (6 voturi)    
    nici nu ne vaccinam! (Joi, 15 iulie 2021, 11:06)

    Cocalarul_Electronic [utilizator]

    Sa vina valul 4, sa se inchida discotecile si barurile si sa stam din nou cu totii in case unde e cald si bine!
  • -2 (4 voturi)    
    E simplu (Joi, 15 iulie 2021, 11:09)

    Pixelul [utilizator]

    Cand apare vaccinul de la Novavax, ne mai vaccinam cativa. Eu alt vaccin nu bag in mine.
  • +7 (15 voturi)    
    Si care e problema ca cei mai multi nevaccinati... (Joi, 15 iulie 2021, 12:28)

    filosoful.roman [utilizator]

    sunt tineri?

    Ar fi fost o problema ca cei mai multi nevaccinati sa fi fost batrani, pt ca acestia sunt cu adevarat vulnerabili.

    Organismul unui tanar sanatos poate face fata cu brio virusului, impreuna cu toate variantele si tulpinile sale.

    E mai logic ca un tanar sanatos sa nu se vaccineze, fiindca riscurile vaccinului sunt mai mari decat cele ale virusului, in cazul sau. La un batran sau la o persoana cu probleme de sanatate, situatia sta probabil invers.

    Iar tendinta asta a mass-mediei de a da vina pe cineva de la conducere pt rata de vaccinare mi se pare cel putin puerila.

    Oamenii aleg sa se vaccineze sau nu in urma unui proces de gandire, in care analizeaza beneficiile vs riscurile vaccinarii. Nu are nicio treaba ce zice Citu, Orban, Barna sau Ciolacu.

    Totusi, campania guvernului „Ce conține vaccinul?:
    Poți să mergi la concerte, la mare, să-ți îmbrățișezi bunicii" mi se pare de-a dreptul penibila, trateaza publicul tinta de parca acestia ar fi niste retardati. Puteau spune pe bune ce contine vaccinul, care sunt riscurile vs beneficii, prezentate statistici etc. Dreptul de a merge la mare sau in vizita la persoanele apropiate (dreptul de deplasare) exista deja, e garantat prin Constitutie si prin legi in orice democratie.
    • +7 (9 voturi)    
      Batranii nu sunt vaccinati. (Joi, 15 iulie 2021, 12:47)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      Din proprie alegere. Cifrele sunt mai sus si nu sunt incurajatoare.
      Intrebarea mea major este de ce nu este targetata campania pe grupele de risc, varstnici in general?
      Ar avea cel mai puternic impact impotriva deceselor.
      Vaccinarea tinerilor pare a fi doar pentru a mai mulge vreo cateva milioane de doze din bugetul statului.
    • -3 (5 voturi)    
      se vede ca esti b*u (Joi, 15 iulie 2021, 18:11)

      George1000 [utilizator] i-a raspuns lui filosoful.roman

      si o sa o mierliti asa zmei cum va dati. Nu realizati ca covid poate face in mai putin de 24 ore dintr-un zmeu, o martoaga
  • +1 (11 voturi)    
    Pierd românii. (Joi, 15 iulie 2021, 13:02)

    asavreau [utilizator]

    Titlul articolului este răutăcios. Nu-i campania lui Câțu, este campania și lupta României cu COVID. Parcă le pare rău că nu au murit mai mulți români și fac propagandă antivaccin, contrar cerințelor specialiștilor.
    • +4 (8 voturi)    
      nu pierde nimeni... (Joi, 15 iulie 2021, 15:22)

      GNG [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      Cerintele specialistilor incep sa fie infirmate de viata reala. Cam tot ce au spus pana acum a fost contrazis. Incepand cu raspandirea in sezonul rece, dar in India, Africa de Sud, Brazilia, Australia, etc nu prea exista sezon rece! Virusul dispare la caldura, tarile mentionate sunt cu clima calda spre f calda, nici asta nu se verifica. Persoanele vaccinate nu iau si nu dau virusul, dar tocmai a aparut la 100 de marinari aflati pe mare, vaccinati, in misiune de lupta cu portavionul impotriva ISIS! Acum, ce crezi ca incepe sa creada un om care trece aceste informatii prin cap, ce crede el despre niste asa zisi "specialisti" care par ca joaca alba/neagra? Cata incredere poti acorda unor guvernanti care inchid carciumile la ora 23-24 sau 02 , pana atunci virusul a stat in vizuina si la ora respectiva a iesit la vanatoare? Si cand este aglomeratia mai mare, pe strada sau restaurant? La ora 18-21 sau la ora 24-02 ??? Acum, nu sunt sigur cine este cel care mai gandeste , cel care spune lucruri trasnite sau cel care le contrazice??? Unde este analfabetismul functional si la cine? Faza cu chiparea este o prostie, daca se doreste se poate face fara sa prindeti de veste, aveti zeci de cipuri la purtator: card banca, mai nou buletin si pasaport, device-uri de tot felul, mai nou ceasurile smart, etc, toate au incorporate chipuri de autentificare de care habar nu aveti ce fac in realitate. In schimb, mARN-ul care poate modifica ADN-ul, fara sa stiti cum si in ce fel, nu mai este o prostie. Prin genetica te pot transforma in ceea ce nu gandesti sau nu doresti. Aici este problema cu acest vaccin, cine are curaj sa accepte intervetie genetica asupra ADN-ului se vaccineaza fara sa puna intrebari, astia, analfabeti functional, mai asteptam o perioada, sa vedem ce mai apare, ce se mai transforma, adica stam si mai rumegam putin informatia, nu luam de buna tot ce se vehiculeaza in presa, media, PR politic, etc. Viata reala demonstreaza cine a avut dreptate, poate vaccinatii, poate ...
  • -1 (11 voturi)    
    Se pare ca nu e totul pierdut (Joi, 15 iulie 2021, 14:22)

    Incomod3 [utilizator]

    "Șapte din zece români eligibili pentru vaccinare nu au făcut-o până acum. În ciuda unui start bun, România este la coada clasamentului în UE"... Nu mai pun romanii asa usor botul la toate aburelile...
  • -2 (8 voturi)    
    Campanie ? (Joi, 15 iulie 2021, 19:43)

    danmarian [utilizator]

    Si Bunul Dumnezeu daca ar face campanie - cretinii din Romania s-ar opune vaccinarii ! Parca o aut pe sinistra cretina ani-vaccinista "esplicad" cu ifose ceea ca n-a inteles si nu va intelege vreodata ! Prostia e boala grea si - din pacate - nevindecabila ! Asa ca lasati-l pe Catu in pace si uitati-va cu mirare la prostia romaneasca si al prostii neamului ! P.S. Asta nu inseamna ca prosti si prostie afli ori unde ai cauta ! Nu nuama in Romania !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by