Nica Leon catre Ion Iliescu: Esti un vierme, esti un criminal, mai animalule!

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 12 februarie 2008, 13:44 Actualitate | Esenţial

Schimb de replici dure la aniversarea CPUN
Foto: Rompres
Aniversare cu scantei la implinirea a 18 ani de la infintarea Consiliului Provizoriu de Uniune Nationala. Membrii fostului CPUN s-au reunit marti la Palatul Parlamentului.

Fostul presedinte Ion Iliescu si revolutionarul Nica Leon au fost protagonistii unui schimb de replici presarat cu jigniri si amenintari de ambele parti. Revolutionarul i-a strigat lui Iliescu: " Esti un vierme, esti un criminal". "Dati-l afara", a solicitat fostul presedinte, in timp ce Nica Leon a continuat: "Eu sunt binefacatorul tau, ti-am salvat viata, mai animalule".

Scanteia s-a aprins in momentul in care fostul sef al statului s-a dus sa dea mana cu Nica Leon. In acel moment, revolutionarul s-a infuriat, replicandu-i lui Ion Iliescu ca el "nu da mana cu criminalii".

Potrivit Realitatea Tv, Iliescu i-ar fi replicat acestuia: "Ai fost si ai ramas dobitoc. Esti o puslama".

Ion Iliescu a negat, insa, ca l-ar fi injurat pe revolutionar si spune ca, dimpotriva, el a fost cel jignit: "Aşa a fost Nica Leon dintotdeauna. Daca luati stenogramele CPUN-ului, veti vedea, avea aceleasi iesiri, acelasi comportament, asa ca tinem seama de imprejurarea data. El m-a jignit, eu nu pot sa-l înjur. Asa e stilul lui", a declarat fostul sef al statului.

La randul sau, Nica Leon a explicat ca neintelegile sale cu Ion Iliescu sunt vechi: "Eu i-am facut lui plangere penala inca din 1990. Probabil voia sa dea mana cu mine ca sa ma razgandesc, sa-mi retrag plangerea de la Procuratura. Intr-un stat de drept dupa 1.100 de morti, n-ar fi trebuit sa stim cine e vinovat?", mai spune el. De altfel, Nica Leon l-a numit pe Ion Iliescu "un infractor care nu a participat la revolutie".

Potrivit NewsIn, la sedinta de astazi a CPUN au mai participat, printre altii, Adrian Nastase, Dan Mircea Popescu, Gelu Voican Voiculescu, Cazimir Ionescu, Razvan Theodorescu sau Iosif Boda.












16149 vizualizari
  • +4 (4 voturi)    
    (...) (Marţi, 12 februarie 2008, 14:07)

    Protos [utilizator]

    Super TARE !

    Sa vad acum ce mai zic anti-basescienii, cum ca nu-ma presedintele are limbaj de mahala.
    • -5 (7 voturi)    
      esti tem-bel (Marţi, 12 februarie 2008, 15:03)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui Protos

      Ti se pare ca daca Iliescu este un neispravit, asta il face mai bun pe Basescu? Vai de tine...
    • -1 (5 voturi)    
      Super idiot! (Marţi, 12 februarie 2008, 15:29)

      Bezmetic [anonim] i-a raspuns lui Protos

      Dragule, Aloisule, mai lasa-ne, te rog!
      De data asta nu era vorba de Basescu si e pacat ca ai ajuns tu, cu iq-ul tau infim, sa postezi primul comentariu. Urmeaza-l pe dl. Basescu pana la moarte daca vrei, ca nu ma intereseaza. Atat poti, atat gandesti. Deci, MAI LASA-NE!

      Cat despre Iliescu, dragul meu tovaras Ion Iliescu, scumpul meu conducator spre emigrare, tatal spiritual-dialectic al tuturor participantilor enumerati in ultimul alineat al articolului, conducatorul iubit si protectorul tuturor infractorilor de cel putin 18 ani incoace, dusmanul vadit al democratiei si al bunului simt, un singur gand: MORI!

      Problema e ca, odata cu decesul relativ iminent (ca doara n-o trai o suta de ani) al tov. Iliescu, nu va muri si tagma sa. Vor fi in continuare acei securisti, fosti si actuali, pe care tatuca Iliescu i-a ocrotit si cultivat, oligofreni care pentru interesul propriu si de grup ar sacrifica fara probleme toate vietatile din tara asta. Rusine nu pot sa recomand sa va fie, ca nu aveti, dar pot sa va spun si voua: MURITI, sa creasca iarba noua!
      • +2 (2 voturi)    
        ma! (Marţi, 12 februarie 2008, 17:54)

        ciuker [anonim] i-a raspuns lui Bezmetic

        te crezi prea inteligent.. abtinete
        • -1 (1 vot)    
          macar el foloseste bine cratima... (Miercuri, 13 februarie 2008, 16:00)

          ovidiu [anonim] i-a raspuns lui ciuker

          chiar si virgula....
          Constatare: macar 5 minute are peste tine :)
    • -1 (1 vot)    
      Ai dreptate! (Marţi, 12 februarie 2008, 20:07)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Protos

      Limbajul folosit de acest neispravit se aseamana cu cel folosit de basescieni.
  • +6 (8 voturi)    
    iliescu (Marţi, 12 februarie 2008, 14:08)

    robin simion [anonim]

    tataie e unul dintre cele mai mari gunoaie de care tot nu reusim sa scapam. un oportunist si un comunist de ultima spita.
  • +10 (10 voturi)    
    in sfarsit (Marţi, 12 februarie 2008, 14:15)

    rebel [anonim]

    In sfarsit ii spune cineva lui Ilici pe nume!Criminal,ucigas de copii,patat cu sange nevinovat in veci,blestemul Romaniei de 18 ani!
    • +9 (9 voturi)    
      Bravo!!! (Marţi, 12 februarie 2008, 14:29)

      T.I.V. [anonim] i-a raspuns lui rebel

      unui bolsevic trebuie sa i se arate ,prin limbaj, adevarat lui fata. iliescu este un criminal moral, un antidemocratic si un bolsevic notoriu.
    • -1 (5 voturi)    
      Tz tz (Marţi, 12 februarie 2008, 14:37)

      razvanb [anonim] i-a raspuns lui rebel

      Nu ne dezicem. Intradevar, Iliescu nu trebuie sa mai fie in viata publica, pentru ca patroneaza si favorizeaza intreaga paleta de comportamente si mentalitati din vremea sa. Pe de alta parte, este singurul politician adevarat din Romania in momentul de fata, plus seniorii din PNT, si PNL (care au peste 70 de ani); ei au scoala politica, doctrina. Din pacate in momentul de fata, nu exista nici democrati, nici socialisti, nici nationalisti, nici liberali si nici reprezentanti ai unor minoritati nationale. Sun doar interese de grup.
  • 0 (2 voturi)    
    Bleah! (Marţi, 12 februarie 2008, 14:23)

    Bla Bla [anonim]

    Ti se face scarba uneori. Mai ales cand in prim-plan sunt doua "caractere" atat de discutate si puse sub semnul intrebarii. Unul este Ion Iliescu ... "un mare presidente si/sau un mare comunist" .... celalt nu ar fi neaparat Nicu Zolea ... cat revolutia in sine ... sau daca vreti (pentru unii) asa zisa revolutie.

    Si se injura, si se discuta, si se arunca fraze insipide din partea ambelor tabere ... si pana la urma .. adevarul tot calcat in picioare ramane. Si ma trezesc eu, un om de 22 de ani ... impreuna cu ai mei prieteni si colegi de varsta mea ... ca suntem atat de plictisiti de ambele personalitati ... ca numai vrem sa mai auzim si sa mai intelegem nimic legat de Ion Iliescu, de Revolutie si respectivi revolutionari. Si ca de abia asteptam ca toata povestea sa dispara in negura istoriei, ca sa se mai adauge un impuls Romaniei pentru a merge inainte. Si o spun si in numele lor ... ca si pe buzele lor am vazut acelas suras sictirit, ca din vorbele lor am prins aceeasi aroma de dezgust fata de acesti oameni si aceste evenimente. Si nu consider ca este normal, dar il consider un efect. Cauzele sunt chiar si comportamentele de genul celor afisate in acest articol!
  • +5 (5 voturi)    
    O intrebare (Marţi, 12 februarie 2008, 14:34)

    Dumitriu [anonim]

    Oare cand se vor termina fiarele pentru implanturile din inima lui Ilici. Doarme bine noaptea cand stie ca a distrus atatea vieti?
  • +3 (3 voturi)    
    scursurile societatii (Marţi, 12 februarie 2008, 15:02)

    fsn [anonim]

    am ajuns tara nimanui. stiti dupa ce slogan ne-au condus comunistii? 'dezbina si condu'. asta a facut iliescu. a dezbinat tara si inca o mai conduce cu enorma si abominabila sleahta de securisti fardati. mi-e sila de clasa politica si in special de comunistul asta cu operatii estetice la activ care vrea sa dea lectii oamenilor cinstiti. huo comunistilor. sa va manance viermii istoriei. si sa ardeti in iadul fara margini al suferintei noastre.
    • +1 (1 vot)    
      divide and conquer (Marţi, 12 februarie 2008, 18:52)

      Gabbone [anonim] i-a raspuns lui fsn

      suna cunoscut ce spui tu acolo, numai ca e mai recent, "divide and conquer" se cheama strategia americanilor de vreo 50 de ani incoace. Iraq, Afghanistan, terorishti, frica. Exact cum ai zis tu, invrashbeshti o natie, se omoara unii pe altii si dup-aia 20-30 de ani sunt foarte ushor de controlat. Oare e asha de greu de priceput ce s-a intamplat in decembrie 1989?
      • 0 (0 voturi)    
        americana??? (Miercuri, 13 februarie 2008, 9:43)

        Lucian* [anonim] i-a raspuns lui Gabbone

        daca mai citeai putin aflai ca este o tactica cu mult mai veche decat America si se spune de fapt:
        DIVIDE ET IMPERA

        te las pe tine sa-ti dai seama in ce limba si cine a spus-o
  • +5 (5 voturi)    
    Aparatcicul Iliescu (mori,ma!) (Marţi, 12 februarie 2008, 15:14)

    Cristian [anonim]

    Inca o data am putut vedea cum diavolul rosu isi arata coltii si isi desfasoara tactica manipularii si dezinformarii pe care o are in sange.
    La intrebarea ziaristilor el nu a spus ce are de fapt Nica Leon cu el ci a insistat pe comportamentul acestuia, ca ar fi nebun, etc. Exact tactica mizerabila a dictatorilor si securisto-comunistilor care niciodata nu discuta cauza dar imbarliga efectele .
  • +2 (2 voturi)    
    Ilieskovici - presedintele criminal (Marţi, 12 februarie 2008, 15:18)

    mikiuta [anonim]

    Dupa cum spunea chiar el, revolutionarul ce avea sa fie presedintele "criminal" - "Lasa-i sa moara, ce fel de revolutie este fara morti?Ha ha..."
  • -8 (8 voturi)    
    Toti terminatii pe aici (Marţi, 12 februarie 2008, 15:24)

    Catalin [anonim]

    Toti picii si retardatii care habar nu au ce s-a intamplat si au in minte tot felul de scenarii fantasmagorice despre Revolutie au ajuns sa-si dea cu parerea despre Ion Iliescu. Imaginati-va un retardat ca Basescu presedinte dupa Revolutie. Cred ca o tineam numai in razboi civil si lupte de strada pana azi.
    • +5 (5 voturi)    
      Retardat esti tu comunistule (Marţi, 12 februarie 2008, 15:43)

      mikiuta [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Se pare ca tu cam simpatizezi cu bunicuta, comunist nenorocit ce esti. Aici se dicuta de iliescu, iar tu duci discutia spre Basescu "mai animalule" ... Stai in banca ta daca nu stii ce-i cu tine. Ai fost in strada la revolutie ca sa ai dreptul de a vorbi acum? Multi care erau si in fata TV au vazut mai bine revolutia ca tine... "prostanacule"!!!
  • +1 (1 vot)    
    Despre iliescu (Marţi, 12 februarie 2008, 15:37)

    dragon [utilizator]

    Iliescu a absentat acum vreo 3-4 ani de pe scena politica pentru vreo 6 luni. Nu a aparut la nici o stire, nimeni nu i-a vazut "fetisoara lui, fundu ceanunului..." Insa cand a aparut, arata mai bine decat arata cu 10 ani mai inainte... Arata super-gigel. Se pare ca a urmat exemplul mentorului sau, Michael Jackson, de la care a cerut sfaturi in timp ce il tinea cu dragoste de brat. Sper sa-i cada cat mai curand si lui nasul ala de pinochio cu, cuibul de naparci cu tot. Ca de 18 ani il tot blestem si vad ca nu crapa odata. A dracului chelea pe el. Oricum in istorie ramane ceea ce el nu si-ar fi dorit niciodata. O naparca impielitata.
    Scuzati limbajul, puneti-l la (+18) daca vreti, dar trebuie sa-i spunem raului pe nume daca vrem sa-l exorcizam.
  • +1 (1 vot)    
    Blandu' (Marţi, 12 februarie 2008, 15:52)

    Liviu [anonim]

    Draga Nica, de ce te-ai retinut? Nu crezi ca ai fost prea bland? Doar Iliescu a fost seful (din afara sistemului) securistilor.
    Ce nu face onul pentru putere. Obisnuit cu cincinalul in patru ani si jumatate, a fost presedinte doua mandate si jumatate. Animalul.
  • 0 (2 voturi)    
    Revolutionarii (Marţi, 12 februarie 2008, 16:05)

    Lucian [anonim]

    Iliescu se stie cine e si ce a facut, asa ca orice comentariu e de prisos. Dar si Lica Neon asta, golan ordinar, pretins revolutionar, oportunist prea prost ca sa-si valorifice sansa, politician ratat care ar face orice pentru a mai fi bagat un pic in seama, nu ar trebui ridicat in slavi doar pentru ca l-a insultat pe Iliescu. De fapt, amandoi apartin aceluiasi trecut, sunt la fel de expirati.
  • +2 (2 voturi)    
    god bless romania (Marţi, 12 februarie 2008, 16:15)

    gigi sponsoru' [anonim]

    dupa revolutie , oltciturile , wolga , zill, si alte marci au devenit : mercedes , bmw , infinity , vw....hainele din marca "progresu" si alte chestii au devenit hugo boss , versace...si tot asa .
    Insa oamenii sunt aceeasi ...si dupa ce mor ei o sa ramana odraslele lor care sunt invatate sa fure , sa insele sa smechereasca .ce sa-i faci blestemul comunismului ....singura noastra sansa este emigrarea
    asa ca sa plecam pana suntem in putere si suntem tineri sa plecam sa ne facem un rost in viata .
    peace!
    • 0 (0 voturi)    
      nu prea-i solutzia nici emigrarea asta (Marţi, 12 februarie 2008, 17:48)

      invizibilu [anonim] i-a raspuns lui gigi sponsoru'

      eu sunt in danemarca de-un an shi pana acu au incercat 3 danezi sa ma insele.
      ultima oara la un bar acum o saptamana cand barmanitza mi-a dat restul mai putzin decat ma asteptam (sunt sigur ca n-a fost o greseala pt ca mi-a dat restul corect imediat cand am vz ca nu-i merge).
      cred ca hotzia-i in natura umana dar e legata shi de nivelul de trai.
      eu sper ca lucrurile se vor schimba in ro, in timp, in bine.
    • 0 (0 voturi)    
      pacat ca emigrarea-i ultima solutie (Marţi, 12 februarie 2008, 17:54)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui gigi sponsoru'

      Ai imaginat foarte bine tendintele si fenomenele "intime" ale fostei nomenklaturi comuniste, transformate peste noapte in "clasa aristocratica" cu fitze sau figuri de Buftea.
      Unde nu-i cultura, n-ai nici de unde cere.
      O sa dispara asa cum au si aparaut... Peste Noapte!
      Iar de asta n-am nici o indoiala.
      Supravietuirea lor depinde de modul in care-si schimba mentalitatea in mod radical, sa caute binele si adevarul.
    • 0 (0 voturi)    
      emigrare (Miercuri, 13 februarie 2008, 9:17)

      Kikiri [anonim] i-a raspuns lui gigi sponsoru'

      Ba ! ia mai stati dracului pe acasa ca numai prostii faceti pe acolo pe unde va duceti de s-a dus buhul romanilor de ticalosi ce sint.Si aici este de lucru mai ales cu Ilici si compania, daca tot vreti sa faceti ceva cool !
      • 0 (0 voturi)    
        Avem multe de facut in tara (Joi, 14 februarie 2008, 11:31)

        Alex I Popescu [anonim] i-a raspuns lui Kikiri

        Am putea sa participam mai activ la viata politica pentru a ne impune punctele de vedere; ca natie in Europa, suntem pe ultimul loc la nr.-ul de persoane inscrise in partidele politice, ca sa nu mai vorbim de societatea civila, dezbinata si apatica; cu o baza atat de mica nu putem avea o clasa politica performanta, cei mai multi dintre noi sunt ocupati sa faca bani, fapt care nu-i rau in sine, dar totusi, pentru a rezolva problemele tarii trebuie sa ne implicam politic, sa nu-i lasam numai pe nemernicii de comunisti sa faca tot ce vor ei; cei care nu voteaza sunt un exemplu rau si fac jocul psd, pnl, prm, pc si udmr; ati vazut ca a aparut npcr - comunistii stiu bine ca stand deoparte si neparticipand nu iese nimic; asa se intampla cu noi toti cei care , desi dorim democratie si dreptate in tara, doar cu vorbe nu le vom obtine; sa mergem la vot si sa cerem uninominal nu liste de partid, acesta-i inceputul chiar daca va dura un timp, impactul va fi mare pe scena politica.
        • 0 (0 voturi)    
          Ce este de facut (Vineri, 15 februarie 2008, 12:06)

          Kikiri [anonim] i-a raspuns lui Alex I Popescu

          Omule esti pe partea mea, ai dreptate, mi-ar placea sa mai discutam.nu numai ca nu-i destul sa mergi la vot, nu-i destul nici daca te-ai inscris intr-un partid politic si faci ce-ti spune seful de partid care de cele mai multe ori este tot un fost comunist neo sau cripto, zi-i cum vrei si asta este valabil pentru toate partidele. Poti face ceva cu adevarat util atunci cind cei ca tine si ca mine sint multi si pot influenta deciziile pe care le iau partidele. O definitie a politicii ar fi dupa unii activitatea prin care se adopta o anumita optiune privind organizarea si functionarea societatii omenesti pe un anumit teritoriu.Pornind de aici si avind in atentie faptul ca politica are rolul director in societate devine extrem de important sa fii cel care ia decizii si ca sa realizezi asta ai nevoie de sustinere din partea cit mai multor oameni, adica de voturi.Pentru ca omul sa-ti dea votul trebuie sa-i spui ce-i place sa auda,sa-l amagesti pina ajungi sus.Pina aici nu este nimic grav, deaici incolo incepe balul.IN mod firesc si onest cel ajuns la conducere va trebui sa faca ceea ce a promis si pentruca acest lucru nu prea este posibil poate opta pentru a face ceea ce crede el ca e bine pentru cei care l-au votat si nu ceea ce cred acestia, avind in felul acesta o justificare pentru o parte din promisiunile neonorate. Asta este cea mai frumoasa varianta a politicii. IN realitate ai vazut si tu ce s-a intimplat din 1990 incoace: fiecare a mintit diabolic sa ajunga sus, a facut orice,a actionat in afara oricarei morale si mai ales a bagat mina adinc de tot in banul public cu totii indiferent de culoarea politica. Oamenii au simtit asta de prea multe ori si in mod justificat detesta clasa
        • 0 (0 voturi)    
          Ce este de facut (Vineri, 15 februarie 2008, 12:53)

          Kikiri [anonim] i-a raspuns lui Alex I Popescu

          politica si in mod logic nu mai participa la vot gresind de doua ori, odata ca nu ajunge sus cel care l-ar putea reprezenta mai bine,si a doua oara si cel mai grav, intareste in felul acesta legitimitatea de a sta in primul scaun tocmai a celui din cauza caruia lipseste de la urne. Din pacate democratia si politica nefiind lucruri simple trebuie invatate temeinic.In 1990 cei care aveau cunostinte temeinice erau comunistii, motiv pentru care au condus pina in 1996 cind oamenii nemultumiti au votat mai degraba punitiv la adresa lor decit in deplina cunostinta pentru dreapta . Pina in 2000 criptocomunistii s-au repliat penetrind partidele de dreapta si alterind in folosul lor toate deciziile politice ducind chiar la disparitia de pe scena politica a unora. Lipsa de corespondenta intre doleantele populatiei si rezultatele guvernarilor a dus la un absenteism crescator in 2000 si 2004 si cred ca in prezent este si mai mare. Cu siguranta ca trebuie facut ceva, mai ales ca eu nu vreau sa emigrez, ma simt bine la mine acasa cu toate mormanele de gunoaie din jur si chiar cu zoaiele(a lui sa fie ! ), dar pentru asta mai intai trebuie sa fac curat si totodata sa dau pe usa afara pe cel care a intrat incaltat si cu bocancii plini de noroiul pe care il tot framinta de 18 ani.Mai intai de toate votul uninominal ca sa pot injura exact pe cel care l-am ales. Apoi sa nu mai lipsesc de la urne.Trei: sa optez pentru un partid politic unde cea mai grea sarcina este sa cern boabele de pleava si gozuri pentruca multe rele pleaca exact de aici. Ar mai fi multe intre care cel mai important lucru este de a-mi convinge vecinul, prietenul sa faca la fel. Daca gresesc, criticati-ma !
  • 0 (0 voturi)    
    ticalosia... (Marţi, 12 februarie 2008, 16:48)

    Popescu Ion [anonim]

    ...lui Iliescu consta in faptul ca s-a fixat la conducerea Romaniei rupte de PCR tocmai pentru a o tine pe loc si a o impinge inapoi cu zeci de ani (vezi mentinerea fostilor nomenclaturisti si securisti in afaceri si in viata publica, distrugerea opozitiei, piedicile puse proprietatii private si privatizarii, eradicarea oricarei incoltiri de reforma in absolut orice domeniu)
  • 0 (0 voturi)    
    despre ce vorbim? (Marţi, 12 februarie 2008, 17:32)

    cezar [anonim]

    iliescu=criminal,comunist,ne-a mancat 12 anii din viata,celalalt=revolutionar,de partea dreptatii
  • 0 (0 voturi)    
    Ticalosia FSN -ista a invins tara (Marţi, 12 februarie 2008, 19:13)

    Ionescu Ioan [anonim]

    Va mai amintiti ticalosia FSN-ista, chiar de la infiintarea CPUN? Au acordat 50%din locuri FSN -istilor si restul de 50% celorlalte 30 de partide, intre care si cele trei partide istorice (PNTCD, PNL, PSDR ). Printre cele 30, majoritatea erau infiintate de FSN ( PDAR-cu sarcina sa contracareze latura taranista -Mihalache a PNTCD, PUNR - cu sarcina sa contracareze latura nationala - MANIU a PNTCD, etc). FSN si-a asigurat majoritatea in parlament, prin decizia de infiintare a CPUN. Opozitia facuta de partidele istorice fata de aceasta ticalosie a fost reprimata brutal de FSN. In parlament, cind vorbea un membru al partidelor istorice, toti FSN-istii tropaiau asurzitor.
    Asta, dupa ce Iliescu a transformat FSN in partid (la infiintare, organizatia FSN era definita de Ilescu a fi o organizatie sindicala).
    Va amintiti ca li se interzicea celor din partidele istorice sa intre in sate , in timpul campaniei alegerilor din 20 Mai 1990 ?
    Ticalosia a continuat pina acum, manifestata prin mineriadele care au decrebilizat total Romania, metamorfozata treptat in coruptie generalizata, prin distrugerea tarii, prin jefuirea avutiei nationale.
    • 0 (0 voturi)    
      Romania - tara RUSINII (Marţi, 12 februarie 2008, 19:44)

      Roman Scapat din Scumpa Tara [anonim] i-a raspuns lui Ionescu Ioan

      Ion Iliescu este autorul ultimei lovituri de stat comuniste din Europa. Facuta dupa dogma terorist-revolutionara leninista.

      Ion Iliescu este ultimul practicant european al ideologiei terorismului de clasa. Asmutirea minerilor in scopuri de terorism politic s-a facut dupa dogma terorist-revolutionara leninista.

      Nu in ultimul rand, este unul din organizatorii destabilizarii din decembrie 1989, avand pe agenda de lucru estimari intre 2000 - 5000 de decese, costuri ale revolutiei. Planul a fost indeplinit, cu circa 3500 de morti. La fel ca si cucerirea puterii.

      Romania este ultima tara europeana in care opozantii politici au fost batuti, omorati si trimisi in inchisori (vezi cazul partidelor anti-comuniste din 1990, in preajma mineriadelor).

      Romania anului 2008: O tara careia ar trebui sa ii fie rusine sa ridice ochii catre Europa. Cata vreme Iliescu, Brucan, Voiculescu si gasca nu sunt judecati pentru crime si inalta tradare.
    • 0 (0 voturi)    
      Ion ILICI Iliescu (Marţi, 12 februarie 2008, 19:48)

      m.pamfilie [anonim] i-a raspuns lui Ionescu Ioan

      Ca om politic nu merita respect,doar ca om inaintat in varsta...

      m.pamfilie
      • 0 (0 voturi)    
        Virsta (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:36)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui m.pamfilie

        Virsta nu aduce intotdeauna valoare. Si marii criminali au imbatrinit.
    • 0 (0 voturi)    
      sfarsitul operei il face Basescu (Miercuri, 13 februarie 2008, 3:45)

      tony [anonim] i-a raspuns lui Ionescu Ioan

      acum. Daca ii permitem. Taranisti: ”un cantec istoric\ne-aduce aminte...”
  • 0 (0 voturi)    
    BRAVO!!!!!!!!!!!! (Marţi, 12 februarie 2008, 19:45)

    Cristina [anonim]

    Bravo NICA LEON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    In sfarsit a primit si ilici ce merita! Auziti comentariu la stirile protv "domnul iliescu a fost foarte tolerant", in tara asta chiar toate posturile tv sunt aservite lui ilici si camarilei lui?
  • -2 (2 voturi)    
    Bravo Domnule Ion Iliescu (Marţi, 12 februarie 2008, 19:57)

    George Demetriu [anonim]

    Inca o data ati dovedit ca sunteti superior tuturor indobitocitilor acestia de dreapta, care uita ca dumneavoastra ati scapat tara de Ceausescu si ati pastrat unitatea ei, in ciuda tendintelor secesioniste (Tg Mures 90, Proclamatia de la TImisoara) si a elementelor de extrema dreapta ce doreau sa preia puterea (asa-zisul fenomen piata universitatii, sustinuta de un fotbalist ratat si unu ce se credea urmasu lu zelea-codreanu). Bravo, Domnule Presedinte! Mai bine am schimba constitutia sa mai aveti dreptul la un nou mandat (pe care cu siguranta l-ati castiga in fata chiorului).
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo (Marţi, 12 februarie 2008, 20:11)

      MirceaA [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

      Propun ca dl Ion Iliescu sa fie Presedintele Membrilor Cimitirelor din Romania.... vesnic.
      • 0 (0 voturi)    
        bosorog prost (Miercuri, 13 februarie 2008, 7:56)

        vlad [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        de acord cu tine ,sustin propunerea ta
        tataie asta nu ne mai lasa in pace dupa ce ne-a adus in halul asta
        sa ii spuna cineva ca este mult prea penibil si mult prea insipid pt istoria romanilor
        si va urez un calduros ...sa ajungeti la mana tuturor celor pe care i-ati distrus cu" inteligenta si foarte bune intentii"
    • -2 (2 voturi)    
      De acord cu George (Marţi, 12 februarie 2008, 20:22)

      ion [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

      Dar toti cei ce il injura azi sant adeptii anarhiei , a scandalului iar unul din ei a ajuns mai marele la Cotroceni.
    • +1 (1 vot)    
      tataie.. (Marţi, 12 februarie 2008, 20:23)

      vesel [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

      avem aici un rahat de om; iliescu a fost si este un criminal: el a permis accesul in cele mai inalte functii a judecatorilor corupti, el este initiatorul politicii romanesti; el si generatia lui; el a folosit puterea nu numai ca pe o jucarie; a folosit-o in numele stapanilor lui: serviiciile secrete straine; si-a batut joc de romani, de valorile lor; dupa parerea mea nu trebuie ingropat in pamantul tarii, si nici dat hrana la caini; asta da dilema.
      • -1 (1 vot)    
        fals! (Marţi, 12 februarie 2008, 20:41)

        George Demetriu [anonim] i-a raspuns lui vesel

        Daca ar fi cum spuneti dvs, cum va explicati ca tot ce i-a ramas Presedintelui Iliescu au fost casa, masina , bodyguardul (oferit tuturor fostilor conducatori de stat romani, inclusiv lui Mihai Hohenzollern) si injuraturile netrebnicilor? N-ar fi trebuit serviciile acelea secrete sa-l umple de averi, sa-l scape de probleme si sa-i elimine oponentii? (i.e. cum au facut pt chioru ) Uitati-va cat de ridicol sunteti in inversunarea dvs. Nu mai inghititi indoctrinarile oranj si ganditi cu propria-va minte: cine a avut mai mult de castigat din postul de presedinte, Iliescu in cei 10 ani, sau chioru in cei aproape 4 ani?
        • 0 (0 voturi)    
          fals??? (Miercuri, 13 februarie 2008, 9:56)

          Lucian* [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

          singurul lucru pt care poti sa-l admiri pe Tov. Ion Iliescu este consecventa si inradacinarea sa in ideologia comunista. Nimic altceva!
          De fapt putem spune ca am regeresat pt ca fie n-a facut nimic ca sa evoluam, fie a incercat dezbinarea partidelor, fie a tolerat pe cei care ziceau ca el. Asa ca s-au imbogatit toti lingaii si fostii PCR-isti care au devenit actualii pcr-isti (pile, cunostinte si relatii).

          Nu are nici un merit! La tovarasul tau i-a placut strict sa se simta presedinte dar fara sa actioneze ca unul.

          Si de unde ai scos faza ca Proclamatia de la Timisoara este miscare separatista???
          Daca tot ai acces la internet, fa bine si cauta si citeste proclamatia. Mai ales punctul 8.

          Inca consider ca Romania nu va putea sa se dezvolte si sa evolueze decat in momentul cand vechea garda a comunistilor va muri la propriu (nu la figurat!) si sper sa fie cat mai repede pt ca avd ca au inceput sa faca si pui mai nou.
          • 0 (0 voturi)    
            Desigur (Miercuri, 13 februarie 2008, 11:22)

            George Demetriu [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

            Daca domnul Iliescu ar fi fost cum il caracterizezi tu, astazi ai munci la plan si ti-ai lua bautura de la cooperativa. Dar uite, ca acum poti sa freci menta pe internet, dupa ce te inbeti in baru de la colt. Sunt de acord ca reinfintarea proprietatii private si sistemul multipartit ( = politicianism) nu ne ajuta sa evoluam, dar aceste lucruri au fost facute, in cel mai anticomunst mod cu putinta. Nu poti acuza un om ptr un sistem. Nici Stalin, nici Ceausescu n-au putut controla toata tara, desi au avut la dispozitie un sistem represiv f dezvoltat. Cum ar fi putut Ion Iliescu s-o faca intr-o tara democratica. E domnul Iliescu vinovat pentru averile lui Becalli, Columbeanu sau ale lui Basescu, sau incompetentii din administratie, asupra carora presedintele, prin Constitutie, nu are nici o putere.

            Ba Presedintele Iliescu si-a dus cu succes la indeplinire toate indatoriirle prezidentiale fixate de constitutie. Desigur, nu mergea sa se-mbete cu patronii echipelor de fotbal, nu dansa prin baruri, nu obliga partidele sa se uneasca peste noapte, si nu mergea pe la botezurile mai marilor din partidele ce le simpatiza. Dar astea numai conforme cu Constitutia nu-s.

            Proclamatia de la Timisoara cerea separarea Banatului de Romania. Punctul 8 este doar parafrazare a art. 7 si 65 din Constitutia Bolsevica a RSFSR din 1918.

            Partidele Comuniste sunt pe locul 4 ca popularitate atat in Franta, cat si in Italia, si locul 3 in Cehia. Deci pana cand nu vom avea si noi un partid comunist adevarat, nu vom fi adevarati europeni.
            • 0 (0 voturi)    
              si de la francezi,in direct cu Piata Universitatii (Miercuri, 13 februarie 2008, 19:08)

              Traiasca golanii [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

              Uite aici Piata Universitatii, vazuta si din unghiul francezilor, daca tot insisti.

              Si sa-ti citez un fragment:
              "un presedinte cu puteri aproape absolute"

              http://www.youtube.com/watch?v=28frNfd9VNU&feature=related

              Si celor care vreti sa aveti si argumente atunci cand vorbiti, nu numai volum. Informati-va si judecati apoi.

              Si daca-ti place asa mult, du-te in Coreea de Nord. Vei avea o primire triumfala. Mai ales daca le duci bomboane straine.
            • 0 (0 voturi)    
              habar nu ai de Proclamatia de la Tmisoara! (Joi, 14 februarie 2008, 18:35)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui George Demetriu

              in primul rand gresesti prin faptul ca ii faci pe toti cei care sunt contra ta drept alcoolici. Sunt curios cand ma faci schizofrenic??
              Punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara il loveste direct pe Iliescu si pe ceilalti fosti comunisti si securisti care sunt infipti si acum in politica. Pt ca nu vrei sa citesti Proclamatia, voi pune partial punctul 8 aici:
              8. Ca o consecinta a punctului anterior, propunem ca legea electorala sa interzica pentru primele trei legislaturi consecutive dreptul la candidatura, pe orice lista, al fostilor activisti comunisti si al fostilor ofiteri de Securitate. Prezenta lor in viata politica a tarii este principala sursa a tensiunilor si suspiciunilor care framanta astazi societatea romaneasca. Pana la stabilizarea situatiei si reconcilierea nationala, absenta lor din viata publica este absolut necesara. Cerem, de asemenea, ca in legea electorala sa se treaca un paragraf special care sa interzica fostilor activisti comunisti candidatura la functia de presedinte al tarii. Presedintele Romaniei trebuie sa fie unul dintre simbolurile despartirii noastre de comunism. A fi fost membru de partid nu este o vina. Stim cu totii in ce masura era conditionata viata individului, de la realizarea profesionala pana la primirea unei locuinte, de carnetul rosu si ce consecinte grave atragea predarea lui. Activistii au fost insa acei oameni care si-au abandonat profesiile pentru a sluji partidul comunist si a beneficia de privilegiile materiale deosebite oferite de acesta. Un om care a facut o asemenea alegere nu prezinta garantiile morale pe care trebuie sa le ofere un Presedinte."
              As zice ca dorinta de autonomie administrativa si economica era ceva normal in conditiile in care vedeai cum iti pleaca banii municti de tine intr-o directie necunoscuta ca si impozit si nu-i regaseai in propriul tau oras. Acest sentiment s-a acutizat acum cand vezi mizerie si hotie si nici un fel de investitii. Nimeni nu a pomenit de secesiune cu exceptia comunistilor.
    • 0 (0 voturi)    
      I.I. - RIP (Marţi, 12 februarie 2008, 20:32)

      Bigubax [utilizator] i-a raspuns lui George Demetriu

      Auch, doare tare? Uite dovada vie ca spalarea de creier (in caz ca existau vagi urme de inteligenta anterior, evident) exista. Sper din tot sufletul ca macar ai d-voastra copii sa nu va urmeze pupincurismul la adresa comunistului de Iliescovici, la adresa comunismului in gerenral. Oare media din Romania (aservita intotdeauna puterii) a avut si ea un rol atat de nociv in modelarea orientarii d-voastre in plan ideologic? Intrebare retorica, din pacate. Fericiti cei saraci cu duhul: ei cred inca_ca Iliescovici a facut si face vreun bine acestei tari prin faptul ca a detinut puterea si prin faptul ca inca are influenta politica. Or sa urmeze cincinale de generatii degenerate oare?
    • 0 (0 voturi)    
      retardatule (Marţi, 12 februarie 2008, 20:39)

      goe [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

      Din cauza unor lingai retardati ca tine suntem unde suntem acum. Nici ceausescu nici iliescu nu ar fi putut duce tara la sapa de lemn fara lingai ca tine. Vorba aia: frumoasa tara, pacat ca e locuita.
      • -2 (2 voturi)    
        Respect domnului Iliescu (Marţi, 12 februarie 2008, 21:06)

        George Demetriu [anonim] i-a raspuns lui goe

        Mai bine sa fi fost Constantinescu din 90. Daca a reusit sa aduca o economie oarecum stabila la faliment in numai 3 ani, oricine isi poate da seama ca daca ar fi preluat puterea in 90, acum romania ar fi fost un fel de Bosnia. Iliescu si-a facut treaba si a facut-o bine, ceva extrem de rar intre politicienii romani din toate timpurile... ar mai fi Carol Hohenzollern, dar el era aristocrat neamt. Prin limbajul dumneavoastra indicati nivelul dumneavoastra de inteligenta. Nu ma mira totusi, avand in vedere ca idolul dvs este adeptul termenilor imprumutati din alcovurile atat de cunoscute marinarilor. Cei "saraci cu duhul" ( = umili, in interpretarea biblica) vor avea mereu o perspectiva mai dreapta a realitatii decat arogantii, egocentristi si altii ce si-au uitat natura sociala.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns lu georgica (Marţi, 12 februarie 2008, 21:41)

          anton [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

          Georgica, esti prost facut gramada. Romania A FOST UN FEL de Bosnia. Adu-ti aminte de Tg Mures, si de cele 5 mineriade. Adu-ti aminte ca viermele incerca sa cheme armata rusa in tara.

          Iar pt informarea ta, afla ca nu exista Carol Hohenzollern, ci Majestatea Sa Carol de Romania, si nu Mihai Hohenzollern, ci Majestatea Sa Mihai de Romania, Regele Romanilor.
          • -1 (1 vot)    
            Rusine (Marţi, 12 februarie 2008, 23:16)

            George Demetriu [anonim] i-a raspuns lui anton

            Nu poti sa compari curatarea bucurestiului de o sleahta de betivi intaratati de un fotbalist de mana doua si de un legionar cu bosnia. Ghici cine a dat in 1991 trenuri minerilor? Apoi, ultimele doua au fost pe timpul lui Emil. Daca era Constantinescu presedinte acum aveam o gaura in mijlocu tarii... adu-ti aminte numai de tratatele cu Ungaria si Ucraina semnate de el si-ti vei da seama. Iar daca era chioru... de fapt chioru era ocupat cu vanzarea flotei deci nu putea fi presedinte atunci.

            Carol Hohenzollern e mort, deci nu exista acum, ai dreptate. Mihai Hohenzollern mai are putin... daca tu nu il cunosti mai rasfoieste cartea de istorie. Si acel Mihai de care vorbesti tu, poate sa se duca cu Cioaba si Iulian (imparatul) sa dea un banchet regal.

            Apropos, domnu HotNews, inteleg ca nu sunteti responsabili de continutul comentariilor, dar e cam penibil sa vezi cum comentariile care ii ureaza domnului Iliescu un lucru macabru raman neatinse, pe cand cele care nu il critica sunt ascunse prin vointa unui singur utilizator.
            • 0 (0 voturi)    
              :)) (Joi, 14 februarie 2008, 18:40)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui George Demetriu

              poate chiar mai multi utilizatori :))
              Pur si simplu nu ne plac comunistii!
              Ceea ce numesti tu comunism, noi o vedem ca si burghezie comunista!
              Nu negam ca au fost si ceva realizari in timpul comunistilor, dar nu putem nega ca acestia au facut cadou o treime de delta Dunarii si Insula Serpilor.
              Iar mult iubitul tau Iliescu a refuzat unirea Basarabiei cu Romania. Eh, cu asta m=ai pierdut complet. Tipul ii iubeste atat de mult pe rusi incat face abstractie de propria lui nationalitate. N-ai decat sa-l iei la tine acasa daca chiar il iubesti atat de mult!
        • +1 (1 vot)    
          Scartaie logica (Marţi, 12 februarie 2008, 22:09)

          Zev [anonim] i-a raspuns lui George Demetriu

          Nimeni nu spune ca Iliescu a furat. A facut posibil si a protejat furtul executat de catre acoliti. A profitat de furt fara probleme de etica atunci cand a avut nevoie de bani pentru campanii electorale. Altfel, banii nu il intereseaza, cum nu l-au interesat nici pe Stalin sau Dzerjinski, de unde Iliescu isi trage seva. El este politrucul clasic, operator de vita veche, ce vrea el este puterea. Cat priveste Basescu si limbajul sau, personal ma lasa rece individul, dar nu ma pot abtine sa nu notez ca pareti sa aveti o idee destul de clara ce termeni se folosesc in alcovurile in cauza.
          • -1 (1 vot)    
            A dumneavoastra poate (Marţi, 12 februarie 2008, 23:39)

            George Ladima [anonim] i-a raspuns lui Zev

            Cate poezii cu Iliescu se afla in manualele scolare, cate portrete ale lui Iliescu vezi cand mergi pe strada, de cate ori pe an iese lumea in strada pe bulevardele principale si striga "Traiasca Iliescu!" sau "Multumim parintelui nostru, Ion Iliescu!". Pe cate timbre apare Iliescu? Cati oameni i-au criticat pe cei numiti de tine in timpul vietii lor si au mai trait un an? Cati dintre criticii lui Iliescu au sau au avut vro problema in timpul ultimului mandat a lui Iliescu? Cum poti sa compari pe Iliescu cu Stalin, atunci? Stau in Constanta si am umblat prin randurile muncitorimii de prin port si aiurea, avand ocazia sa cunosc si oameni de o conditie joasa. Cum nu am avut niciodata parte de acele alcovuri si nu am auzit niciodata expresiile folosite de chioru, prin deductie logica simpla rezulta constatarea mea.
            • 0 (0 voturi)    
              Ntz. (Miercuri, 13 februarie 2008, 1:46)

              Zev [anonim] i-a raspuns lui George Ladima

              Pai, pe logica asta mai sunt diferente fundamentale - Iliescu n-are mustata, nu e georgian sau evreu polonez etc. Ce spun eu e legat de putere si setea de putere, pe care au avut-o toti trei in comun si pe care si-au satisfacut-o in detrimentul intereselor oamenilor pe care pretindeau ca ii servesc.
              Cat despre criticatul lui Iliescu, se vede ca n-ati lucrat la stat, intr-o pozitie un pic mai sus de secretara, pe vremea lui Ilici.
              • 0 (0 voturi)    
                Gresit (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:46)

                George Demetriu [anonim] i-a raspuns lui Zev

                Acele lucruri sunt caracteristice tuturor celor care au demonstrat "sete de putere": Caesar, Louis-Dieudonné, Hitler, Stalin, Zelea-Codreanu, Ceausescu, chioru etc. Dar aceste lucruri nu s-au manifestat la Iliescu. Iliescu a oferit tarii un Parlament si o Constitutie, desi ar fi putut foarte usor sa pastreze CFSN ca organ suprem, sa interzica celelalte partide si sa conduca autoritar. Pana la urma, Iliescu era Dumnezeu in Romania la inceputul lui 90, dar a preferat sa delege puterea spre binele poporului (si ma refer la cei 80% care il sustineau, nu la mana de betivi si filolegionari ce transformasera piata universitatii intr-o lada de gunoi)
    • 0 (0 voturi)    
      Autodefinire (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:45)

      hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui George Demetriu

      Spunind ;"chiorule", v-ati autodefinit ca detinator al unor argumente forte, sustinator valoros al activistului PCR de frunte, Ion Iliescu.
      Daca il iubiti si vreti sa-i faceti un bine, sfatuiti-l sa iasa acum din ringul politic (si asa, cam tirziu), sa nu se adinceasca in gresala pe care o fac unii fosti campioni de box, care n-au intelepciunea sa iasa din sport in plina glorie,raminid in ring pina ajung sa primeasca pumni in cap de la toti noii veniti.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu-i nevoie (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:49)

        George Demetriu [anonim] i-a raspuns lui hotnewsfil

        Daca maine ar avea loc alegeri, Iliescu ar avea un scor memorabil. Pacat ca nu mai poate candida la Presedintie.
  • 0 (0 voturi)    
    ASA Leonn! (Marţi, 12 februarie 2008, 20:27)

    Khephri [anonim]

    Nu te lasa. Pana la urma adevarul se va cunoaste. Nu lasa viermi ca Iliescu sa ne spuna ei care e istoria, din moment ce si tu ai fost acolo si poate sti mai bine.
  • 0 (0 voturi)    
    intalnirea de gradul 0 (Marţi, 12 februarie 2008, 21:09)

    ionel [anonim]

    De fapt s-au intalnit doua subiecte din tabere diferite,doi inamici Nica leon artizanul care a aprins flacara revolutiei in Bucuresti si pe de alta parte beneficiarul acelor evenimente Ion Iliescucel care a profitat din acea revolutie si nu sa dat in laturi chiar sa dea ordin sa omoare oameni
  • 0 (0 voturi)    
    ..inca o data (Marţi, 12 februarie 2008, 21:52)

    ileana [anonim]

    Vechiul proverb romanesc: "pe cine nu lasa sa moara..nu te lasa sa traiesti"
    Pt 10 ani de cacat cu Iliescu in frunte..e de vine Nica Leon...mai bine nu-i era binefacator...
  • -1 (1 vot)    
    anti-comunisti = o ideologie tampita (Marţi, 12 februarie 2008, 22:20)

    unu care zice adevarul [anonim]

    bla, bla bla ..... aveti altceva de spus in afara de tampeniile de genul asta: iliescu (ilici dupa inventia voastra stupida) e un bolsevic, un ucigas?
    iliescu e un capitalist, exact ca si reprezentantii "partidelor istorice," partide care, atunci cand aveau putere, ii macelereau pe oameni de rand cand cei din urma aveau indranzneala sa se rascoale si sa-si ceara drepturile legitime.
    iliescu e de partea voastra voi anti-comunisti.
    si 70 la suta din romani cred ca acum o duc mai prost decat era cazul pe vremea lui ceausescu. voi faceti parte ori din noua burghezie ingusta, reactionara, stupida sau doriti sa faceti parte din clasa aceea privilegiata.
    apropo mineri au facut o treaba buna, zdrobindu-le fascistilor incercarea de-a infaptui o lovitura de stat.
    voi aveti toata media, si toti politicienii (inclusiv iliescu si psd-isti) de partea voastra. oricata confuzie ideologica exosta in tara asta, majoritatea oamenilor tind -- subconstient -- sa li se impotriveasca conceptiilor elitiste si anti-democratice.
    • 0 (0 voturi)    
      Bine zici comunistule-frate (Marţi, 12 februarie 2008, 23:16)

      Adevarat graiesc [anonim] i-a raspuns lui unu care zice adevarul

      Sint de partea ta.Bine zici omule.Comunismul adevarat trebuie sa invinga si va invinge in Romania iar burghezia si fascistii vor plati cu inchisoarea pe viata.Revolutia care va veni peste putin timp va fi una socialista,nationala si anticapitalista.Romania va redeveni R.S.R !
      • 0 (0 voturi)    
        esti anticonstitutional (Miercuri, 13 februarie 2008, 3:48)

        taranistu [anonim] i-a raspuns lui Adevarat graiesc

        iti dai seama ca ai putea infunda puscaria pt ce spui, comunist CAP ist?
        • 0 (0 voturi)    
          bai vierme capitalist... (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:24)

          Adevarat graiesc [anonim] i-a raspuns lui taranistu

          ...esti atit de democrat si taranist ca mai baga la puscarie...europeanu' lu' peste prajit.delictul de opinie se pedepseste ? atunci cu atit mai mult doresc moartea capitalismului si democratiei burgheze,de fapt a dictaturii hotilor si lacomilor de avere.blestemati sa fiti,nenorocitilor,in iad cu voi !!!
        • 0 (0 voturi)    
          Poporul sustine pe cei anticonstitutionali (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:32)

          altu [anonim] i-a raspuns lui taranistu

          Daca matrozu nu a'nfundat-o, atunci nici graitorul de adevar n-o va face.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce Nica Leon? De ce? (Marţi, 12 februarie 2008, 22:24)

    fatman [anonim]

    De ce i-ai salvat viata omule? Te durea mana sa-i scapi un bob in bostan?
  • +1 (1 vot)    
    Fenomenul Ilici (Marţi, 12 februarie 2008, 22:25)

    Cetateanul [anonim]

    Inca Iliescu nu s-a dus la Stalin, dar chiar daca maine ar disparea inca vom mai simti zeci de ani de acum incolo influenta nefasta, a burgheziei rosii.
  • 0 (0 voturi)    
    Surse (Marţi, 12 februarie 2008, 23:43)

    danutz [anonim]

    Iliescu a injurat primul cu un "Du-te in aia a ma-tii" sanatos. Verificati-va sursele pt ca filmul de la realitatea prezinta doar raspunsul lui Nica Leon la injuratura.
  • -1 (1 vot)    
    nu va inteleg (Miercuri, 13 februarie 2008, 0:09)

    ilie ion [anonim]

    daca a aparut azi chestia asta cu iliescu si leon atunci de ce naiba sa ne miram cand o sa se duca basescu si o sa se intalneasca cu tariceanu..? ce o sa isi spuna atunci? iliescu mi-a placut ca nu si-a favorizat rudele si ca a ramas acelasi politician sarac. in rest, aceleasi marii cu aceleasi palarii. sa traim bine. in alta tara!
    • 0 (0 voturi)    
      Realitatea este ca Ion Iliescu este un criminal. (Miercuri, 13 februarie 2008, 7:26)

      Cetateanul [anonim] i-a raspuns lui ilie ion

      Ca urmare a ordinelor sale ilegale date armatei in iunie 1990,au fost impuscati cetateni romani ce demonstrau legal si fara mana armata.El nu a respectat nici prevederile propiului Decret-Lege nr. 92;art.82 -litera g dat si promulgat in martie 1990.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravoo ! (Miercuri, 13 februarie 2008, 7:08)

    Cristi [anonim]

    Sincer vorbind mi-a facut o placere imensa scena respectiva. Sa vezi ca cineva ii spune in fata, raspicat lui Iliescu ceea ce gandim si simtim noi, m-a uns pe suflet. Bravo, Nica Leon ! Multumirile noastre !
  • 0 (0 voturi)    
    "Echipa"reprezentativa a Dictaturii FSN (Miercuri, 13 februarie 2008, 7:52)

    Ionescu Ioan [anonim]

    L-ati pus pe Boda la locul lui, alaturi de Voican Voiculescu. Da, acolo este locul lui, pe care a fost plasat,alaturi si sub protectia lui Iliescu, caruia i-a fost consilier, la inceputul anilor '90. Iliescu l-a rasplatit pentru fidelitate, cu postul de ambasador in Elvetia. Ce conditii trebuia sa indeplineasca cineva ca sa fie numit ambasador in Elvetia, in acel moment, de cei ce pusesera abuziv mana pe putere, instaurind " Dictatura FSN".
    In ultimii ani, smecherul de Boda, a mimat o detasare de Iliescu, ca sa-si largeasca sfera de acces la audienta, si pentru a-si mai face uitat trecutul FSN-ist, din primii ani de dupa '89.
    Acum face si pe analistul politic, da lectii de democratie, a facut rost de un post de profesor de politologie la una din infinitatea de universitati particulare pa care si-i le-au inventat, ca afacere,smecherii de dupa '89.
    In ultimele luni, Boda adulmeca miros de putere FSN-ista si il ataca pe Basescu, mimind impartialitatea, asezonata cu bancuri ardelenesti, spuse la smecherie, ca sa se faca mai simpatic si sa-si creasca credibilitatea.
    Ticalosia mare a regimului de "Dictatura FSN" a fost mimarea democratiei ("Marea Diversiune"), in care si-au numit majoritate parlamentara de peste 50% (in restul de 50% fiind partide infiintate de FSN, care sa contracareze partidele istorice). Si-au luat o multime de masuri de siguranta, ca sa nu fie deranjati de cei lipsiti de putere(partidele istorice). Intre masuri, infiltrarea partidelor istorice, discreditarea acestora, mineriadele, bandele de mardeiasi ce-i articulau pe cei aflati in campanie electorala, la alegerile din '90 si '92, din partea PNTCD, PNL, PSDR.
    Ar fi cinstit si este necesar, daca mai avem o saminta de cinste, ca Ion Diaconesu sa fie invitat de o televiziune ca sa ne spuna cum vede el acea perioada de dupa '89 (ati uitat ca Diaconescu a fost campionul de intemnitare in inchisorile comuniste, in timp ce Iliescu si tatal lui Roman erau pilonii principali ai regimului). Curaj TV!
  • 0 (0 voturi)    
    Rusine! (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:06)

    hotnewsfil [utilizator]

    Marea rusine nu este limbajul colorat al lui Nica Leon, ce exprima adevaruri, ci aparitia lui Iliescu, ocazia care i s-a dat sa celebreze implinirea a optsprezece ani de la instaurarea ,prin abuz si frauda, a "Dictaturii FSN-iste".
  • 0 (0 voturi)    
    BINEEE! DOMNUL LEON! (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:17)

    dinozauru" [anonim]

    Cineva tot trebuia sa i-o spuna verde in fata KGB-istului astuia nenorocit ca mie scirba si sa-i pomenesc numele de criminal vorace!
  • 0 (0 voturi)    
    Curaj (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:30)

    hotnewsfil [utilizator]

    Curaj, dragi televiziuni, dragi ziaristi! Ia sa vedem cine are curajul sa-l invite pe Ion Diaconescu, ca sa-si depene amintirile despre "evenimentele" din dec. '89 si din primii ani '90. Credeti ca merita acest campion al incarcerarii in puscariile comuniste? Ar vorbi si in numele lui Coposu, pe care multi il iubesc acum, mai ales FSN-istii care, in"acei ani", ii srigau : "Taranistii fara dinti vrea s- ajunga presedinti".Asa strigau, in strada, activistii FSN (textul original era corect gramatical, fiind elaborat in laboratoarele de intelectuali FSN, absoventi ilustri ai fabricii de activisti "Stefan Gheorghiu").
  • 0 (0 voturi)    
    atentie! (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:43)

    ion [anonim]

    S-au trezit capetele patrate . Feriti-va ca au mintea limpede!
  • 0 (0 voturi)    
    Pt mucosi (Miercuri, 13 februarie 2008, 8:55)

    Stoewer [anonim]

    Egal cate pacate o fi avand Iliescu, dar fara el nu stateati voi aici la aberat, ci citeati brav "Scanteia Tineretului".

    Nu uitati ca toate partidele "istorice" au aparut dupa dec 89, imprimutand doar numele. In dec 89 aveai PCR si FSN, in rest nu era absolut nimic.

    Dar voi erati mici atunci, mamele voastre se chinuiau saracele sa va spele scutecele (pampersi nu erau),

    Numai cu insulte nu sunteti mai breji. Va comportati exact cum se comportau tinerii UTC-ist prin anii 50. Acelasi limbaj, aceeasi ura, aceeasi convingere ca voi le stiti mai bine.
    • 0 (0 voturi)    
      si pentru cei mai senili (sic) (Miercuri, 13 februarie 2008, 11:11)

      daemon [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Cred ca te referi la Mikhail Gorbachev (si la Reagan). Da, fara ei nu exista nici o cadere a Cortinei de Fier, si citeam impreuna Scanteia, ieseam la defilari, si il ascultam pe Vadim cum compune ode. Stai ca Vadim inca mai e.

      Dar fara Iliescu, cu siguranta s-ar fi gasit cineva sa-i ia locul in ... Revolutie. Si cat despre partidele istorice, la cine te referi? La cele conduse de Ratiu si la Campeanu? Ai dracu capitalisti, ce n-au stat ei acolo unde le era bine si cald, au venit sa se infrupte din noua placinta, care deja avea stapan...errr...avea deja Front al Salvarii Nationale (a se vedea ce partide au RAMAS - sa nu uitam de unde vin si PD>PSD>PDSR>FSN parca asa era lantul trofic).

      Varsta ta nu e o scuza, si nici un motiv pentru care le-ai stii pe toate. Si lasa mamele, ca ele stiu mai bine decat tine ce spalau, pentru cine si pentru ce.
  • 0 (0 voturi)    
    Sto delati ? (Ce-i de facut ?) (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:01)

    aurel [anonim]

    Regretatul Vali Sterian explica "Si el a vrut sa fie presedinte...." Si poporul a fost de acord !
    Intr timp poporul s-a saturat de prezenta lui dar ,persoana in cauza a devenit (sau era) paranoica si nu ne mai lasa in pace.
    E ceva neromanesc in povestea asta ?
  • 0 (0 voturi)    
    Mai animalule! (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:34)

    Ciprian Dragne [anonim]

    Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti!
  • 0 (0 voturi)    
    Ilici ilici uber alles (Miercuri, 13 februarie 2008, 10:36)

    din meandrele concretului / Mai animalelor [anonim]

    "Dragi mineri,
    Mă adresez dumneavoastră de asta dată, mulţumindu-vă pentru răspunsul de solidaritate muncitorească pe care şi de astă dată l-aţi dat la chemarea noastră. Delegaţia de mineri, în frunte cu domnul Cozma se va deplasa spre Piaţa Universităţii pe care vrem sa o reocupaţi dumneavoastră. Aşa cum aţi văzut, de astă dată avem de-a face cu elemente de-a dreptul fasciste. Grupuri organizate de elemente incitate, multe dintre ele drogate." (Ion Iliescu, iunie 1990)
  • 0 (0 voturi)    
    R U S I N E (Miercuri, 13 februarie 2008, 12:25)

    mihaim [anonim]

    Cine sarbatoreste, ? de ce ? au facut bilantul " de fraer " al poporului ROMAN, ce te poti astepta de la acesti "..."
    domnule Leon Iti multumesc, acest .. e o rusine pentru poporul , sanatos , ROMAN
  • 0 (0 voturi)    
    incurajari (Miercuri, 13 februarie 2008, 17:32)

    ion ionescu [anonim]

    Bravo ! NICA LEON .
  • 0 (0 voturi)    
    mai facem greseli (Miercuri, 13 februarie 2008, 18:34)

    ion ionescu [anonim]

    Pe cine nu lasi sa moara,nu te lasa sa traiesti spune proverbul. Asa sunt lichelele bolsevice au ruinat tara si in inconstienta lor sustin ca au realizari , acesti criminali,limbrici ai Romaniei nu meritau nici un scuipat . As dori sa-l cunosc pe d-ul NICA LEON daca cineva poate intermedia acest fapt astept adresa pe e-mail ionnescuxp@yahoo.com
  • 0 (0 voturi)    
    2Viermi (Miercuri, 13 februarie 2008, 18:48)

    Weather [anonim]

    Cearta intre doi viermi la fel de scirbosi.Alo,spitalu de nebuni,sinteti pe receptie?
    • 0 (0 voturi)    
      Iliescu tradator (Miercuri, 13 februarie 2008, 22:40)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Weather

      De ce il consider pe Iliescu tradator? In in anii 1990 - 1991, economia Romaniei se prabusea (pieta de desfacere CAER a picat).. in aceste conditii, era firesc ca Iliescu sa ia masuri de limitare a consumului, gen crestera preturilor ... insa tradatorul de Iliescu, ordona tiparirea de bani cu scopul de a fi reales la alegerile din 1992... pina inainte de alegerile din 1992 salariile romanilor au tot crescut, preturile din magazine raminind aceleasi. Romanii consumau mai mult decit produceau... si asta a dus la decaderea fabricilor romanesti! Deci tranzitia asta chinuitoar de lunga este datorata setei de putere al nenoricitului de Iliescu... a chinuit milioane de romani cum nici macare Ceausesc nu a facuto...
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru tovarasii:Mihai,Lucian; (Joi, 14 februarie 2008, 9:26)

    ECONOMIST [anonim]

    George Demetriu;Pentru Mucosi si alti retardati comunist -fesenisti.George Demetriu;Pentru Mucosi si alti retardati comunist -fesenisti.Sa luam pe rand activitatile socialist-comunistilor romani si realizarili lor:1.1871. Apar primele cercuri socialist-marxiste, din Romania.Cereau lupta de clasa ;dictatura ;partid unic;actiuni insurectionale impotriva statului roman;neparticiparea la alegeri.2.1916-1918 .Socialistii romani, cer prin manifeste ca soldatii sa dezerteze si cu mana armata sa actioneze contra statului.3.1918. 29 dec.La indemnul Moscovei si cu arme furnizate de Ceka -viitorul KGB, socialistii declanseaza o insurectie cu mana armata. 4. 20 iulie 1919.Armata regimului comunist din Ungaria, ataca teritoriu romanesc;21 iulie 1919, socialistii romani organizeaza mitinguri si greve de solidaritate cu armata ungara si cu RusiaSovietica ce trebuia sa atace Romania dinspre est.Rusii nu au atacat din cauza razboiului civil.5.Delegatia Partidului Socialist din Romania se deplaseaza in Rusia pentru a cere primirea in Internationala Comunista.Rusii, sunt de acord dar cu respectarea de catre socialistii romani, a 21 de conditii obligatorii, din care ca socialistii sa se transforme in comunisti;sa fie condusi de Moscova;sa accepte ca rusii, sa le numeasca conducatorii;sa excluda din partid pe cei care votasera pentru unirea din 1918;sa considere Romania ca stat imperialist constituit prin cuceriri razboinice etc.Delegatia socialistilor romani, majoritatea etnici romani, voteaza in unanimitate ca sunt de acord cu aceste conditii.Acelasi vot se acorda si la congresul de constituire al PCdR. 6.PCdR la congresele III si IV adopta public documente si rezolutii prin care cere ca patru provincii romanesti, sa fie restituite "adevaratilor" apartinatori. Astfel:Ardealul- Ungariei;Basarabia si Bucovina -Rusiei ;Dobrogea -Bulgariei.Aceste rezolutii, incalcau art.1 din constitutia Regatului Romania, care prevedea ca "Romania este stat national uitar si indivizil".
    • 0 (0 voturi)    
      da cu mine ce naiba ai avut de m-ai facut tov??? (Joi, 14 februarie 2008, 18:52)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui ECONOMIST

      zi si mie ce naiba ai vazut de m-ai bagat in aceeasi oala cu Demetriu???
      Sau probabil ca nu obisnuiesti sa citesti pana la capat????
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata a comunismului romanesc (Joi, 14 februarie 2008, 12:07)

    ECONOMIST [anonim]

    Pentru tovii,Lucian,mucosi,george demetriu si alti retardati, comunisti-fesenisti Din aceasta cauza din 1924 PCR, a fost scos in afara legii. 7.1929-1933 comunistii romani la indemnul Moscovei incearca sa transforme miscarile greviste care erau legale(In acea periodada au avut loc numeroase greve in urma carora li s-au satisfacut partial sau total cerintele grevistilor),in miscari insurectionale cu mana armata .Armele au fost furnizate de agentii NKVDEULUI sau au fost furate din unitati militare de politie etc.8.1944.Comunistii sunt adusi de armata sovietica si impreuna cu cei din tara sunt instalati la putere prin mijloace ilegale unele violente.9.1946.Au loc alegeri.Acestea au fost castigate de PNT. S-a publicat oficial ca au fost castigate de BPD -comunisti.10.Sunt interzise celelalte partide politice si se permite activitatea numai a partidului unic-PCR.11.Se instaureaza statul comunist bazat pe violenta si represiune.
  • 0 (0 voturi)    
    interesant (Joi, 14 februarie 2008, 12:13)

    eu [anonim]

    m-am repezit sa citesc ce scrie in articol dar am ramas dezamagit. sa scris acceas lucru ce stiam si noi, nimic nou..... si totusi inca nu sa facut nimic .
    cand era cazul sa se intample ceva "bun" tovarasului Iliescu, brusc sa oprit "traba"
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata a comunismului romanesc (Joi, 14 februarie 2008, 12:17)

    Economist [anonim]

    Sunt lichidati aproape un milion de romani.Este lichidata sau inlocuita abuziv elita culturala,spirituala ,stiintifica,militara,tehnica ,medicala ,politica,muncitoresaca ,taraneasca etc.Peste un milion de romani, parasesc cu riscul vietii tara.12.Inainte de regimul comunist, Romania din anii 30, era o tara satisfacator-mediu dezvoltata care la principalii indicatori economici-financiari-sociali, erau inaintea a 7 state europene.13.Din anii 60, Romania a coborat pe penultimul loc in Europa, fiind intrecuta si de Bulgaria.Din anii 70-80 alimentele au fost rationalizate in timp de pace.14.In 1989, comunistii romani, nu au fost capabili sa asigure pasnic-prin metode politice, reformarea comunismului romanesc.15.In urma demonstratiilor legale(art.28 din constitutia RSR) incepute la Timisoara, regimul comunist roman, ordona ilegal represiunea armata, nerespectand propia constitutie ,legi , regulamente militare si fara a proclama Starea de Necesitate, nerespectand art.75 pctul 14 din constitutia RSR.Armata si celelalte elemente ale sistemului national de aparare, a fost dezinformata, spunandui-se ca RSR a fost atacata de armata ungara si de agenturile straine. Ordinele de tragere date ilegal nu prevedeau sa se traga in armata ungara invadatoare sau in agenturi.Ordinele date verbal de Ceausescu si scris -note telefonice-radiograme- telex, prevedau ilegal sa se traga in DEMONSTRANTI.Aceste ordine ilegale, nu au fost executate de aproape toate fortele armate ale RSR.
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata a comunism-fesenismului (Joi, 14 februarie 2008, 12:20)

    ECONOMIST [anonim]

    criminal romanesc.16.Cei care au dat aceste ordine ilegale-criminale sau (si) le-au executat, au fost avansati de regimul Iliescu la exceptional, iar unii au fost decretati eroi nationali. 17.La caderea regimului comunist varianta Ceausescu ,Iliescu ,ceilalti activisti comunisti,capii armatei,securitatii,militiei etc nu au avut nici-un rol.Acestia au facut tot ce a fost posibil ca Ceausescu sa nu cada.Ceausescu a fugit la forta sutelor de mii de demonstranti. Iliescu, a aparut dupa fuga lui Ceausescu si s-a asezat in frunte statului cu de la sine putere.18.Din acest moment incepe contra revolutia ; se asigura continuitatea regimului comunist si in urma manipularii si dezinformarii populatiei comunistii castiga cu peste 80% alegerile.Demonstratiile anticomuniste, cum a fost cea din piata universitatii, sunt inabusite in forta,prin folosirea armelor de foc, in urma ordinelor ilegale date de Ion Iliescu armatei .Ordinele de represiune din iunie 1990, au fost ilegale. Incalcand Decretul-Lege nr.92/90 ;art.82-litera "g" semnat si promulgat de Ion Iliescu si publicat in M.OF.-NR.35 /18.03 1990.Ilegale au fost si mineriadele si operatiunile de dezinformare ale populatiei.19.In urma consolidarii regimului comunist varianta Iliescu-fsn s-a trecut planificat si organizat la jaful national si transformarea sefimii comuniste in baroni si capitalisti de cumetrie.
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata a comunismului romanesc (Joi, 14 februarie 2008, 14:27)

    ECONOMIST [anonim]

    Sunt lichidati aproape un milion de romani.Este lichidata sau inlocuita abuziv elita culturala,spirituala ,stiintifica,militara,tehnica ,medicala ,politica,muncitoresaca ,taraneasca etc.Peste un milion de romani, parasesc cu riscul vietii tara.12.Inainte de regimul comunist, Romania din anii 30, era o tara satisfacator-mediu dezvoltata care la principalii indicatori economici-financiari-sociali, erau inaintea a 7 state europene.13.Din anii 60, Romania a coborat pe penultimul loc in Europa, fiind intrecuta si de Bulgaria.Din anii 70-80 alimentele au fost rationalizate in timp de pace.14.In 1989, comunistii romani, nu au fost capabili sa asigure pasnic-prin metode politice, reformarea comunismului romanesc.15.In urma demonstratiilor legale(art.28 din constitutia RSR) incepute la Timisoara, regimul comunist roman, ordona ilegal represiunea armata, nerespectand propia constitutie ,legi , regulamente militare si fara a proclama Starea de Necesitate, nerespectand art.75 pctul 14 din constitutia RSR.Armata si celelalte elemente ale sistemului national de aparare, a fost dezinformata, spunandui-se ca RSR a fost atacata de armata ungara si de agenturile straine. Ordinele de tragere date ilegal nu prevedeau sa se traga in armata ungara invadatoare sau in agenturi.Ordinele date verbal de Ceausescu si scris -note telefonice-radiograme- telex, prevedau ilegal sa se traga in DEMONSTRANTI.Aceste ordine ilegale, nu au fost executate de aproape toate fortele armate ale RSR.16.Cei care au dat aceste ordine ilegale-criminale sau (si) le-au executat, au fost avansati de regimul Iliescu la exceptional, iar unii au fost decretati eroi nationali. 17.La caderea regimului comunist varianta Ceausescu ,Iliescu ,ceilalti activisti comunisti,capii armatei,securitatii,militiei etc nu au avut nici-un rol.Acestia au facut tot ce a fost posibil ca Ceausescu sa nu cada.Ceausescu a fugit la forta sutelor de mii de demonstranti. Iliescu, a aparut dupa fuga lui Ceausescu si s-a asezat in frunte st
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata a comunismului romanesc (Joi, 14 februarie 2008, 14:31)

    Economist [anonim]

    Sunt lichidati aproape un milion de romani.Este lichidata sau inlocuita abuziv elita culturala,spirituala ,stiintifica,militara,tehnica ,medicala ,politica,muncitoresaca ,taraneasca etc.Peste un milion de romani, parasesc cu riscul vietii tara.12.Inainte de regimul comunist, Romania din anii 30, era o tara satisfacator-mediu dezvoltata care la principalii indicatori economici-financiari-sociali, erau inaintea a 7 state europene.13.Din anii 60, Romania a coborat pe penultimul loc in Europa, fiind intrecuta si de Bulgaria.Din anii 70-80 alimentele au fost rationalizate in timp de pace.14.In 1989, comunistii romani, nu au fost capabili sa asigure pasnic-prin metode politice, reformarea comunismului romanesc.15.In urma demonstratiilor legale(art.28 din constitutia RSR) incepute la Timisoara, regimul comunist roman, ordona ilegal represiunea armata, nerespectand propia constitutie ,legi , regulamente militare si fara a proclama Starea de Necesitate, nerespectand art.75 pctul 14 din constitutia RSR.Armata si celelalte elemente ale sistemului national de aparare, a fost dezinformata, spunandui-se ca RSR a fost atacata de armata ungara si de agenturile straine. Ordinele de tragere date ilegal nu prevedeau sa se traga in armata ungara invadatoare sau in agenturi.Ordinele date verbal de Ceausescu si scris -note telefonice-radiograme- telex, prevedau ilegal sa se traga in DEMONSTRANTI.Aceste ordine ilegale, nu au fost executate de aproape toate fortele armate ale RSR.
  • 0 (0 voturi)    
    Adevarata fata criminala a comunism-fesenismul rom (Joi, 14 februarie 2008, 14:34)

    Economist [anonim]

    16.Cei care au dat aceste ordine ilegale-criminale sau (si) le-au executat, au fost avansati de regimul Iliescu la exceptional, iar unii au fost decretati eroi nationali. 17.La caderea regimului comunist varianta Ceausescu ,Iliescu ,ceilalti activisti comunisti,capii armatei,securitatii,militiei etc nu au avut nici-un rol.Acestia au facut tot ce a fost posibil ca Ceausescu sa nu cada.Ceausescu a fugit la forta sutelor de mii de demonstranti. Iliescu, a aparut dupa fuga lui Ceausescu si s-a asezat in frunte statului cu de la sine putere.18.Din acest moment incepe contra revolutia ; se asigura continuitatea regimului comunist si in urma manipularii si dezinformarii populatiei comunistii castiga cu peste 80% alegerile.Demonstratiile anticomuniste, cum a fost cea din piata universitatii, sunt inabusite in forta,prin folosirea armelor de foc, in urma ordinelor ilegale date de Ion Iliescu armatei .Ordinele de represiune din iunie 1990, au fost ilegale. Incalcand Decretul-Lege nr.92/90 ;art.82-litera "g" semnat si promulgat de Ion Iliescu si publicat in M.OF.-NR.35 /18.03 1990.Ilegale au fost si mineriadele si operatiunile de dezinformare ale populatiei.19.In urma consolidarii regimului comunist varianta Iliescu-fsn s-a trecut planificat si organizat la jaful national si transformarea sefimii comuniste in baroni si capitalisti de cumetrie.
  • 0 (0 voturi)    
    Mesaj pentru ,bai vierme capitalist;bine zici (Vineri, 15 februarie 2008, 8:42)

    RODICA [anonim]

    comunistule frate,pentru mucosi,george demetriad si alti comunisti.Daca voi imi aratati o singura tara comunista, unde s-a aplicat regulile si strategia comunista si au intrecut la: nivel de trai al celor mai saraci cetateni;tehnica ;tehnologie;productivitatea muncii ;pluralism politic;dreptul la informare;dreptul de a manifesta si a intra in greva ,tarile capitaliste eu vin si ma inscriu la voi.Pana atunci cititi ce a scris economistul si ganditi-va la cei peste 200 milioane de oameni, omorati la nivel global-propii cetateni ca nu au dorit comunismul, sau l-au criticat.
  • 0 (0 voturi)    
    Ilici ilici (Vineri, 15 februarie 2008, 13:05)

    Kikiri [anonim]

    Mai baieti si fete, dragilor, mai draga,prea multa energie risipita si mai ales pentru ce ? Lasati-l alor lui sa-l mumifice si sa se inchine lui ca sfintelor moaste,.....lasati-l....., noi avem treaba multa, uninominalul, alegerile care vin....
  • 0 (0 voturi)    
    Ilici (Vineri, 15 februarie 2008, 13:32)

    dan [anonim]

    Sincer, Ilici trebuia impuscat odata cu Ceausescu. Daca se intampla acest lucru nu mai avea ocazia Ilici sa-i puna pe functii importante pe toate slugile comuniste care sa perinda in neo-comunismul asta lung de dupa revolutie! romania e in situatia asta nasoala cu oameni foarte saraci din cauza lui Ilici si a comunistilor lui care au ruinat tara asta! RUSINE DOMNULE ILIESCU pentru comportamentul de huligan pe care il mediatizati zi de zi! Ar trebui sa va IMPUSCATI sincer!


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică