VIDEO:

Mitingul pro-CNSAS din Piata Universitatii a strans doar 500 de oameni

de Liana Anghelescu     HotNews.ro
Duminică, 3 februarie 2008, 14:22 Actualitate | Esenţial


Miting pro-CNSAS (Foto: Bogdan Dinca)
23 de organizatii neguvernamentale au strans, duminica, in Piata Universitatii, peste 500 de persoane care au manifestat impotriva deciziei Curtii Constitutionale. Manifestantii au strigat lozinci impotriva Curtii, dar si contra GuvernuluI si a Consiliului Superior al Magistraturii. Au fost huiduiti Calin Popescu Tariceanu, Ion Iliescu, Dan Voiculescu, Lidia Barbulescu si Ana Blandiana - care a si tinut un discus in Piata. Cei prezenti au promis ca se vor intoarce pentru proteste si zilele urmatoare, in acelasi loc, la ora 14.00, pana cand va fi repus in functiune CNSAS.





La ora 14.00, cativa manifestanti s-au adunat in jurul fantanii din spatele Universitatii Bucuresti, purtand un banner care il reprezenta pe fostul presedinte Ion Iliescu in spatele unor gratii. "Iliescu-guilty for the death of 1.200 people of the romanian revolution" - scria pe pancarta. Au inceput sa se auda si primele huiduieli.

Grupuri tot mai mari, majoritatea oameni in varsta, au inceput sa se stranga in jurul fantanii, la discursul tinut de Mircea Toma (Agentia de Monitorizare a Presei), si sa huiduie. In acest timp, cativa tineri purtau poze cu chipurile completului de judecatori ai Curtii Constitutionale, carora protestatarii le dadeau nume: "nemernicii, securistii, jigodiile". La fel au strigat si despre Ion Iliescu, Dan Voiculescu - Felix - si premierul Calin Popescu Tariceanu. Multimea a ovationat-o pe Monica Macovei, cand unul dintre vorbitori a deplans debarcarea ei de la Ministerul Justitiei.


Ana Blandiana a fost huiduita. "Huo comunistii!"

"Cine ma huiduie acum, m-a huiduit si in decembrie '89, la revolutie",  le-a spus poeta Ana Blandiana celor care o huiduiau si cereau sa fie data jos de pe scena vorbitorilor. Ea  si-a continuat insa discursul spunand ca "decizia Curtii Constitutionale incalca principiului statului de drept". "Bine remarcat", zicea o batrana care a inceput sa bata usor din palme.

Langa ea, intr-o margine a pietei ocupata de manifestanti, 5-6 batrani incepusera o discutie aprinsa, cu tipete. "Cum sa fie vinovat Tariceanu? Dintre toti astia, e singurul care nu e comunist" - spunea o femeie de peste 60 de ani. "Care ma, ala care e mana in mana cu Patriciu?", o contreaza un mos, frecandu-si degetele aratatoare unul de altul. "El e cu Patriciu, dar ce a facut Patriciu? Hotii sunt Iliescu si astia cu care esti tu". O alta batrana facea cercuri cu mana prin aer: "Chiar asa. Ia zi tu cu cine esti si ce cauti aici cu noi?".

Din cand in cand cearta se rupea si toti batranii strigau in cor "Huo comunistii!".


Putini tineri la miting


Unii tineri sositi si ei la manifestatie au spus ca nu sunt multumiti de vorbitori si de cei mai multi dintre cei stansi in Piata Universitatii. "Ma bucur ca s-au strans multi oameni aici, dar imi pare rau ca cei de varsta mea, 20-30 de ani, nu sunt in numar mai mare. Au venit sa demonstreze batranii, care nu aveau ce face acasa", spune un tanar student. Un altul s-a aratat nemultumit de discursul reprezentantior celor 23 de organizatii neguvernamentale. "Nu zic ca toti, dar unii au venit aici sa vorbeasca de alte lucruri: Tariceanu, Guvernul. Nu zic ca nu au dreptate, dar vad ca lumea nu prea intelege ce se intampla iar cei de la microfon ii fac pe oameni si mai confuzi. Am auzit o groza de batrani care aberau ca "s-a adunat lumea sa dea jos pe Tariceanu, de parca ar fi un miting electoral".

Cativa metri mai departe de el, trei oameni tineau o pancarta pe care povesteau cum au fost evacuati din casele lor. "Pai asta e Basescu! A zis sa traim mai bine si am ramas pe strada", a zis barbatul care tinea de un capat al bannerului. "Am venit sa protestam fiindca stiam ca azi e greva cu securitatea!" a strigat el. Barbatul, care spune ca a fost dat afara din casa de stat, s-a jurat ca nu o sa mai mearga niciodata la vot. Trei metri la stanga, alta pancarta: un tricolor imprimat cu chipul poetului Mihai Eminescu, pe care scria "Asociatia patrioti Romani". "Am venit pentru tara", a spus barbatul care o purta.



La revedere, pana maine

23 de organizatii civice au semnat vineri un "Protest impotriva restauratiei" prin care cer Guvernului, Parlamentului si Presedintelui Romaniei sa adopte de urgenta masurile legale pentru continuarea deconspirarii fostei Securitati si sa revoce atat magistratii Curtii Constitutionale, cat si Avocatul Poporului. Semnatarii vor sa organizeze, incepand de duminica, 3 februarie, manifestatii de protest care sa continue pana la rezolvarea solicitarilor. Urmatorul protest este programat pentru luni, la ora 14.00, tot in Piata Universitatii.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4245 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Napoca (Duminică, 3 februarie 2008, 14:35)

    Chulalongkorn [anonim]

    La Napoca e pustiu in M.Corvin
    • 0 (0 voturi)    
      ma intreb si eu asa... (Luni, 4 februarie 2008, 12:07)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Chulalongkorn

      ma intreb si eu, daca mor "doar" 500 de oameni nu se ia in calcul. Nu lucram decat cu cifrele pe care le-au atins Stalin si Hitler? 500 e prea putin chiar si pt. HotNews? Oare de la cat incepe bunul simt?
  • +2 (2 voturi)    
    statul de drept (Duminică, 3 februarie 2008, 14:40)

    berenger [utilizator]

    din ce in ce mai des, institutiile care, teoretic, definesc statul de drept din romania, functioneaza, de fapt, impotriva statului de drept. astfel incat e momentul sa-i facem sa le devina clar ca daca ei nu sunt democrati, NOI suntem democrati, daca ei nu vor transparenta, NOI dorim transparenta, daca ei nu vor asanare morala, pentru ca ei vor fi primii asanati, NOI tocmai asta dorim, ca cei murdari sa nu ne mai polueze viata.
    de aceea, nu doar mitingurile care sa scoata in evidenta hidosenia acestei decizii a ccr trebuie sa continue, ci, mult mai mult, si mai stringent ca oricand, e necesara legea lustratiei.
    • -5 (5 voturi)    
      statul de drept (Duminică, 3 februarie 2008, 15:33)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui berenger

      Cind te-ai referit la institutiile care definesc statul de drept sper ca te-ai gindit si la institutia prezidentiala.
      Sau gresesc ?
      • 0 (0 voturi)    
        bineinteles (Duminică, 3 februarie 2008, 16:08)

        berenger [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        numai ca, vezi tu, exista grade de vinovatie, in legatura directa atat cu oamenii care compun principalele institutii in stat, cat si cu ceea ce fac acesti oameni, dar mai ales, cu puterea reala pe care o au acesti oameni. iar in clasamentul meu, institutia prezidentiala e mult mai jos in distrugerea statului de drept decat parlamentul, csm-ul, guvernul sau curtea constitutionala
        • +3 (3 voturi)    
          apropo de presedinete..... (Duminică, 3 februarie 2008, 16:37)

          judex [anonim] i-a raspuns lui berenger

          Presedintele a avut curajul sa condamne comunismul in parlament, desi a fost huiduit si scalambaiat de Bogdan Olteanu. Presedintele a impus trimiterea dosarelor de securitate la CNSAS, iar aceasta institutie a inceput sa se dea in stamba in loc sa deconspire cu adevarat. Presedintele a avut curajul sa atace hotia si corupitia la nive; national. Ce a primit in schimb? Multi dintre cei care erau prezenti astazi la Universitate, probabil sa-si faca campanie electorala, au fost printre cei care au vrut sa-l suspende. Ca sa mai inteleg?
          • -6 (6 voturi)    
            Bine spui (Duminică, 3 februarie 2008, 17:38)

            Alex [anonim] i-a raspuns lui judex

            Basescu a condamnat comunismul in parlament.
            Dar in realitate l-a condamnat ?
            Aud ceva ?
            Argumente daca se poate, te rog.
            • +2 (2 voturi)    
              condamnarea comunismului (Duminică, 3 februarie 2008, 19:04)

              berenger [utilizator] i-a raspuns lui Alex

              pai realitatea spune cam asa: basescu a condamnat comunismul. iar actul de condamnare solicita si niste actiuni ulterioare ce cad in sarcina parlamentului si guvernului. aud ceva de ele?
              • -1 (5 voturi)    
                Condamnarea comunismului (Duminică, 3 februarie 2008, 19:27)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui berenger

                1. Pai a condamnat comunismul asa cum o facem si noi. Din gura.
                Presupun ca ai citit raportul Tismaneanu - la sfirsit exista ceva.
                2. Eu ma bazez pe puterea exemplului.
                Daca vreau sa fac ceva, atunci actionez, nu spun ce o sa fac.
                3. Daca as fi fost un rosu si urlau hormonii democratiei in mine, imi publicam dosarul. Asta ca sa dovedesc ca sint bine intentionat si nu am nimic de ascuns.
                4. ORICE despre condamnarea comunismului - ca actiune intreprinsa de basescu - cu certitudine cade in derizoriu.

                Dau copy-paste dupa tine - aud ceva de ele ?
                • 0 (0 voturi)    
                  condamnarea comunismului (Duminică, 3 februarie 2008, 21:37)

                  berenger [utilizator] i-a raspuns lui Alex

                  discutia e off-topic, dar ceea ce difera intre condamnarea comunismului facuta de mine sau de tine si cea facuta de basescu este ca cea din urma este actul politic al unui presedinte. am fost impotriva instituirii unei comisii, pentru ca actul rezultat, din punct de vedere stiintific, era apriori incomplet. nu poti surprinde in 644 de pagini, parca, toata oroarea. condamnarea putea sa sune simplu: "eu, presedintele romaniei condamn comunismul ca regim anti-uman". punct. nu a fost asa DAR gestul in sine are valoarea sa. ca nu esti tu in stare sa recunosti pentru ca basescu e "nemernic", asta e treaba ta. discutii despre dosare, exemple sau mai stiu eu ce sunt superflue si, deci, nerelevante. actele politice conteaza.
                  in alta ordine de idei, legea lustratiei era proiectul monei musca si a lui cioroianu. prima a fost lustrata deja, celalalt face lagare prin egipt. asta asa, amintesc doar ca sa vezi de ce basescu e cu cateva clase peste toti ceilalti
              • -2 (2 voturi)    
                condamnarea comunismului (Duminică, 3 februarie 2008, 20:12)

                Alex [anonim] i-a raspuns lui berenger

                Revenind la gradele de responsabilitate ale clasei politice, cred ca ne racim gura degeaba.
                Intotdeauna eu voi avea argumente contra derbedeului, la fel vei avea si tu argumente contra celorlalti.
                Numai ca eu daca am ceva contra derbedeului as vrea sa existe un altceva in favoarea lui, postat de tine.
                • 0 (0 voturi)    
                  re (Duminică, 3 februarie 2008, 21:45)

                  berenger [utilizator] i-a raspuns lui Alex

                  interesanta logica ta, numai ca, conform ei, si tu ar trebui sa ai ceva in favoarea celorlati. ai?
                  pana atunci, desi nu sunt fan basescu, ci doar il vad in comparatie cu ceilalti, nu pot sa nu observ ca toate actiunile sale au fost cele bune, de la dorinta alegerilor anticipate in 2005, pana la critica maririi sustenabile a pensiilor sau refuzul de a numi ministri precum cioroianu sau nicolai. iar referitor la argumente contra, eu am impotriva lui basescu, tu nu ai impotriva celorlalti. discutia de fata e un exemplu elocvent, in care s-a pornit de la altceva, mult mai important, si tu ai ajuns sa vorbesti despre ideea ta fixa. am observat ca "basesia" e boala grea - valabil si la altii, nu doar la tine.
            • 0 (0 voturi)    
              Lui Alex (Luni, 4 februarie 2008, 7:44)

              Vali Cel Batran [anonim] i-a raspuns lui Alex

              Ori esti ignorant. ori esti rau intentionat. Personal inclin catre cea de a doua varianta. Presedintele a condamnat comunismul! Acest lucru este cert!. Mai departe era treaba parlamentului si a guvernului de a transpune in fapt aceasta declaratie politica. Nici unul nici celalalt nu au miscat un deget si Presedintele nu are puterea de ai impulsiona. Singurii care ar putea sa-i urneasca pe acesti domni de dreapta cu inimi rosii am putea fi noi, dar cum pe noi romani revolutionarismul nu ii caracterizeaza , mai va. . . .
        • -5 (5 voturi)    
          De acord (Duminică, 3 februarie 2008, 16:43)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui berenger

          De acord.
          Eram doar curios, voiam detalii.
          Formula statul de drept mi-a adus aminte de nenorocitul de iliescu si de anii '90 si am crezut ca l-ai uitat. Merg pina la prezent la derbedeul de basescu.
          • +2 (2 voturi)    
            statul de drept (Duminică, 3 februarie 2008, 19:01)

            berenger [utilizator] i-a raspuns lui Alex

            expresia stat de drept in timpul celorlalti presedinti pare cam deplasata, pe vremea lui iliescu lipsind partea "de drept", iar pe vremea lui constantinescu lipsind partea "statul".
            pe de alta parte, desi cred ca ti-am mai spus, sa stii ca insultele nu te fac mai destept.
            • -4 (4 voturi)    
              Nu sint insulte (Duminică, 3 februarie 2008, 19:34)

              Alex [anonim] i-a raspuns lui berenger

              Crezi ca vom stii cite drame individuale au generat actiunile acestor trei conducatori ?
              Stiu oameni carora nu le-a fost frica de regimul comunist si care au fost speriati in 1992, la alegeri.
              Identic si dupa alegerile din 2005, cind am vazut comportamentul si schimbarea la fata a unor membrii PD.
              Despre regimul basescu, nimic ?
              • +1 (1 vot)    
                Schimbarea la fata (Duminică, 3 februarie 2008, 20:45)

                radu [anonim] i-a raspuns lui Alex

                Am votat DA in cea mai mare parte pentru PNL. Am fost intr-adevar surprins de schimbarile de dupa 2004
                • -2 (2 voturi)    
                  Schimbarea la fata (Duminică, 3 februarie 2008, 21:07)

                  Alex [anonim] i-a raspuns lui radu

                  Si eu am votat la fel
              • 0 (0 voturi)    
                insulte (Duminică, 3 februarie 2008, 21:47)

                berenger [utilizator] i-a raspuns lui Alex

                insultele raman, nu te mai ascunde in papusoi. ai o problema cu pedeii, foarte bine, dar critica aplicat si decent - nu insulta.
                regimul basescu nu exista
      • 0 (2 voturi)    
        Si la altii (Duminică, 3 februarie 2008, 16:18)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Guvernul care miroase a petrol rusesc, parlamentul fara onare care invins in referendum nu demisioneaza in bloc
        • -5 (5 voturi)    
          Si la altii (Duminică, 3 februarie 2008, 17:34)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Despre basescu nimic ?
          El este imaculat ?
          Fratia colaboratorilor securitatii s-a realizat datorita lui.
          • +1 (1 vot)    
            Despre Basescu, nimic (Duminică, 3 februarie 2008, 20:50)

            radu [anonim] i-a raspuns lui Alex

            Cita vreme Basescu pastreaza cursul pe care s-a inscris in 2004, nu am ce sa zic.

            Era atunci vorba de reforma justitiei, de uniformizarea fiscalitatii si de incetarea pomenilor din banii altora, de optiunea euro-atlantica si de exploatarea integrarii in UE pentru crestere economica si schimbarea mentalitatilor persoanelor si institutiilor.

            Pentru restul pot astepta oricit este necesar decizia procurorilor.
            • -2 (2 voturi)    
              Intradevar, basescu = nimic (Duminică, 3 februarie 2008, 21:37)

              Alex [anonim] i-a raspuns lui radu

              Ceea ce spui tu este suprafata.

              Eu vreau sa amintesc celebrele plati de la MT catre prieteni sau mai recentul Necolaiciuc, aparut cu intirziere. Inchipuie-ti cite astfel de amanunte sint.

              Te rog reflecta la urmatoarele, nu este nevoie sa-mi raspunzi:
              - reforma justitiei - daca s-a facut ceva, in afara de joaca de-a dosarul
              - uniformizarea fiscalitatii nu ii apartine
              - optiunea euro-atlantica - daca s-a facut ceva si cu ce pret; nu mai este de actualitate, verifica
              - exploatarea integrarii in UE - in favoarea cui este facuta, sa nu mai spun de drumuri sau cite drumuri a construit basescu

              In final, te rog sa te gindesti la o actiune inceputa de basescu si finalizata.
              Daca gasesti una singura, merita respectul meu. Daca nu, ramine un derbedeu care ne-a dus de nas.
        • -4 (4 voturi)    
          Onoare este un cuvint greu (Duminică, 3 februarie 2008, 17:42)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Onoare, nu prea s-a auzit de ea la
          - Basescu
          - Tariceanu
          - Mungiu Pipidi
          - Liiceanu
          - si oricine vrei tu din intreaga scena

          Am auzit de onoare la Plesu si Weber cind au demisionat de la Cotroceni. Ceva urme si la A. Saftoiu. Am auzit si la Galbeni din PNTCD, dar numai in momentul cind era sa ii apara dosarul de informator. Cam atit.
  • 0 (4 voturi)    
    cer si eu ceva (Duminică, 3 februarie 2008, 15:11)

    o batranica [anonim]

    maica, daca tot se strange atat lume ca sa ceara cate ceva, as cere si eu sa se ieftineasca gazele si uleiul. p-orma sa-i dea afara pe aia de la oficiul de pansii, ca sunt ai dracu' rau. Cum zice nepotu-meu: astia sunt comunisti, d-aia ne cer atatea hartoage. asa e maica, sunt comunisti! jos cu ei!
    • -3 (3 voturi)    
      Ce penibil esti (Duminică, 3 februarie 2008, 15:38)

      EU [anonim] i-a raspuns lui o batranica

      ... comunist ordinar.
    • -3 (3 voturi)    
      Interesent (Duminică, 3 februarie 2008, 16:20)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui o batranica

      Am ajuns departe. Batrinicile pensionare scriu pe net Tovarasi provocatori puteati gasi o metoda mai plauzibila sau daca a-ti apelat la ironie, ceea ce nu va cred in stare, puteti fi mai spirituali
  • 0 (0 voturi)    
    dezamagire (Duminică, 3 februarie 2008, 15:18)

    ilie [anonim]

    1 000 oameni : 25 de organizatii = 40 de oameni per organizatie - cred ca nici macar nu au venit toti membrii acestor organizatii, ca sa nu mai punem la socoteala cei care nu au legatura cu aceste organizatii - acest lucru arata anemia Societatii Civile si arata ca fie aceste organizatii au un management prost, fie romanii sunt nesimtitori in aceste privinte - adica merita sa moara de gat cu Felix Motanu', sa lucreze pe plantatiile lui si ale altora pe care ii reprezinta: corporatii etc. cu un salariu caldicel din care isi vor lua o nenorocita de garsoniera
    • -2 (2 voturi)    
      dezamagire (Duminică, 3 februarie 2008, 15:53)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui ilie

      Nr. de participanti arata increderea in organizatiile societatii civile - marea majoritate s-au compromis, pentru citiva banuti au pus botul la toanele diversilor presedinti - comunistul, papagalul si derbedeul.
      Ce sa mai inteleaga alegatorul simplu, cind pentru el foamea este cit casa - si casa aia mincata de banca.
      • +3 (3 voturi)    
        sa inteleg ca... (Duminică, 3 februarie 2008, 16:39)

        judex [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Basescu, ca de obicei, este vinovat si de asta?
        • -2 (2 voturi)    
          Parerea mea (Duminică, 3 februarie 2008, 17:16)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui judex

          Basescu, daca era un tip vertical, isi publica dosarul si dadea un exemplu.
          Basescu nu este cu nimic mai bun sau mai rau - dupa parerea mea mai rau - decit oricare dintre parlamentari.
          Poate ai uitat, dar am avut de ales intre Nastase si Basescu.
          Basescu a creat o speranta care a folosit-o in interes propriu.

          La noi nu mai exista o societate civila, toti sint ghidati de interese materiale. Ar fi trebuit sa se numeasca grupuri de lobby, pentru ca reprezinta interesul cui plateste.
      • +3 (3 voturi)    
        cauza comuna (Duminică, 3 februarie 2008, 16:48)

        ilie [anonim] i-a raspuns lui Alex

        aici cred ca e problema - oamenii nu trebuie sa protesteze pentru ca la fel fac si alte 23 de organizatii sau pentru basescu - oamenii trebuie sa isi apere un drept personal - sa iasa din convingere si din demnitate personala - nu din spirit de turma - ori tocmai asta e problema - acesti oameni exista, dar si-au pierdut fie demnitatea, fie capacitatea de a se solidariza pentru o idee - au fost acolo 1000 de oameni singuri, eventual 23 de bisericute rautacioase una cu cealalta, caci in caz contrar sigur ar fi fost mai multi oameni si s-ar fi simtit o uniune tacita intre ei, asa cum a fost in '90
      • +1 (1 vot)    
        Presedinti (Duminică, 3 februarie 2008, 20:53)

        radu [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Presedintii aia au ajuns acolo pentru ca au reprezentat interesele si aspiratiile unora si ale altora si au convins inca si mai multi ca le vor sustine nevoile si dorintele.

        Nu toata lumea are vocatie de lacheu. Unii i-au sustinut pentru ca s-au regasit in discursul lor. A actiona conform convingerilor nu poate fi compromitator, nu ar trebui sa fie pentru oameni normali, intr-o societate normala.
        • -1 (1 vot)    
          Presedinti (Duminică, 3 februarie 2008, 21:42)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui radu

          Nu te inteleg prietene.

          Crezi ca traim intr-o societate normala ?

          Mai stii ce inseamna normalul ?
    • +1 (1 vot)    
      ilie, ai dreptate! (Duminică, 3 februarie 2008, 16:48)

      x1 [anonim] i-a raspuns lui ilie

      am fost acolo, dar ce ai scris mai sus este perfect adevarat!
  • +2 (2 voturi)    
    banc (Duminică, 3 februarie 2008, 15:39)

    The Wisest Fool [anonim]

    Desi e un lucru serios, mitingul de azi imi aduce aminte de bancul acela postat recent pe hotnews cu: "tara de kkt, atentate de kkt".

    Cam asa si cu mitingul...dupa atata comentarii hotarate ca trebuie sa terminam cu nomenclatura odata pentru totdeauna, iata-ne din nou in situatia de a astepta sa ne rezolve altii problemele.
  • +1 (1 vot)    
    Democratie? (Duminică, 3 februarie 2008, 15:49)

    goguta [anonim]

    Stupoare la aflarea vestii...rusine, rusine crunta dupa rumegarea ei....rusine mi-e in locul celor cu obrazul ca talpa si ma gandesc ce pot eu sa fac? Ma izbeste iarasi cruntul adevar...nimic... Penrtu ca ce care ne-au copt-o ar fi trebuit sa faca anumite lucruri in locul nostru pentru noi. Stimabilii, demnitarii, magistratii...oamenii de nadajde. Nu era treaba mea nicidecum sa gestionez acele dosare si informatii, nici nu aveam cum sa ma bag eu om de rand sa fac dreptate sau randuiala peste ei...cei care au grija de noi....mi-e scarba si sila si rusine, rusine.... m-ati dezamagit...si mai trist e faptul ca oricine ar veni in locul vostru o sa procedeze la fel ca voi stimabililor. Suntem o tara si un popor ca un inger decazut....nu mai suntem ihn stare de nimic... Ne meritam soarta.
  • 0 (2 voturi)    
    vin americanii (Duminică, 3 februarie 2008, 16:10)

    ONE SHOW MAN [anonim]

    Nu va pierdeti capul: la Casa Alba s-a pogramat o reuniune de urgenta in Cazul CNSAS. Vor fi trimise doua avioane cu ajutoare pentru Dinescu si Patapievici, baza de la MKogalniceanu a intrat in alerta, trei desanturi sunt gata sa intre in actiune. Va veni si Angelina Jollie cu Brad Pit, sa arate fanilor 4 din copiii lor. Seara, va avea loc un Bal de caritate la Parlament in sala "Lustrati-va in alta parte" pentru strangerea de fonduri necesare celor care au de gand sa sufere din diverse cauze. UNITER va organiza o gala de cantec si poezie in care vor citi Caramitru din dosarul lui Dinescu si Dinescu din dosarul lui Caramitru. Dupa care Paunescu ( doar nu putea lipsi) va canta "Iubiti-va pe tunuri", cantec adresat lui Osama bin Laden si doamnei Clinton. Si un mesaj special pentru EU: Nu fi mitocan si nu jigni o batranica, magarule!
    • +1 (1 vot)    
      Cine si-a pierdut capul? (Duminică, 3 februarie 2008, 16:24)

      o batranica [anonim] i-a raspuns lui ONE SHOW MAN

      Postarea ta este un strigat de disperare a unui om care si-a pierdut capul saracul.ONE SHOW MAN ti-ai pierdut capul? Eu te cred citind ce ai scris.Nu-l gasesti? Oameni buni sa cautam capul lui ONE SHOW MAN cu toate ca sunt slabe sperante ca l-a avut vreodata.
      Sa-l lasam sa spere saracul.
    • -3 (3 voturi)    
      Ai uitat ceva (Duminică, 3 februarie 2008, 16:46)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui ONE SHOW MAN

      Imi place.
      Cred ca l-ai uitat pe liiceanu si patriciu. Baga-i si pe ei in hora. Se aseamana cumplit, actioneaza la fel, chiar daca la alta dimensiune.
    • 0 (0 voturi)    
      Glumetului (Luni, 4 februarie 2008, 10:28)

      man one [anonim] i-a raspuns lui ONE SHOW MAN

      Se pare ca mata esti batrinica -magarule! Sa te ascunzi asa de sugubat in spatele virstei si sa te dai crestina amarita. Asta explica furia finala. Chiar imi placea stilul , dar la sfarsit te-ai balegat(desconspirat)
  • +2 (2 voturi)    
    video final miting (Duminică, 3 februarie 2008, 16:22)

    lucian11 [utilizator]

    am fost acolo... a fost destul de multa lume...

    un mic clip filmat la sfarsitul mitingului.
    http://www.youtube.com/watch?v=Wx-OqpOjpUQ

    oricum noi.. cetatenii... dupa ce am votat.. nu mai avem nici un fel de putere in tara asta...
    mitingul a fost mai mult un apel la demnitatea, rusinea si corectitudinea politicienilor nostri... ceea ce stim ca nu exista la nici un politician roman.
    din pacate.

    o sa mai uploadez un filmulet cu o om ce s-a luptat de unul singur cu vreo 3-4 politisti... pentru ca tipa impotriva comunistilor si... a dat cu sprei... ca "putea a comunism"

    oricum trist.
    • +1 (1 vot)    
      Pacat .... (Duminică, 3 februarie 2008, 17:16)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui lucian11

      ca nu ti-ai dat seama sa il filmezi pe cel ce apare cu ceafa si spatele in min. 1 si 32 sec., cu care vorbeste jandarmul in soapta si de care se pare ca a ascultat si l-a lasat pe cetateanul iritat in pace. Pur si simplu nu ii suport pe magarii in civil care devin provocatori in momente cheie. De data asta nu a fost provocator.
    • 0 (0 voturi)    
      sa vezi (Luni, 4 februarie 2008, 10:47)

      KRY [anonim] i-a raspuns lui lucian11

      Ce-i surprinzator este ca capii ONG-urilor sunt baieti de ecrane TV. Platiti bine si care manevreaza un grup restrans de "membri" .
      Ca se doreste un apel , este bine zis. Pe cine mai intereseaza de dosare si securitate , doar pe cei cu dintii pe ciolan si pe cei care doresc cariera politica sa ajunga la ciolan.
      Daca Baselu a condamnat comunismul de ce na fost prezent la demonstratie , sa strige jos securitatea....
      Basescu va primi intr-o zi lovitura de gratie prin publicarea dosarului lui de "Cine este" si nu se vede.
      In ce priveste politicienii , nu merita ca niste neica nimeni care si-au platit locurile , sa poata eluda legea , sa fie ciolanosi, fara demnitate, onoare.
      Dar poate ca CNSAS trebuie sa existe , dar nu in formula asta. Dosarele celor din functile publice si politice trebuie publicate pe internet. Si nu consilii , smecherasi, vinzari de informatii pe sub mina.
      Oamenii citesc dosrul cuiva din scoarta in scoarta si ce mai apare din studiu si cine este nemultumit cere justitiei sa deie un verdict
  • +2 (2 voturi)    
    Mi se pare tendentios articolul (Duminică, 3 februarie 2008, 16:25)

    Cristina [anonim]

    Trebuie spus ca mitingul a fost destul de reusit. Cuvantarile frumoase au fost aplaudate si s-a scandat putin. Unele solutii propuse sunt exagerate, dar in mare s-a inteles ca am protestat impotriva incalcarii principiilor statului de drept. Eu am avut senzatia ca acei 500 - 1000 erau fosti membrii ai Pietei Universitatii, oameni senini care nu si-au pierdut speranta. Lumea a plecat dupa o ora pentru ca mitingul s-a incheiat.
    • -1 (1 vot)    
      Si mie (Duminică, 3 februarie 2008, 17:04)

      Gelu [anonim] i-a raspuns lui Cristina

      Daca nu s-a anuntat ca se dau mici si bere.
      Oricum daca erau mai multi se manipula pe margini si apoi se zicea vedeti ce au vrut sa faca.
      In rest ceeace nu spune autorul articolului ca era vorba de un protest de o ora si nu de o demostratie de forta cu mancare, bautura, muzica si asa mai departe.
  • +1 (1 vot)    
    la rivulutie (Duminică, 3 februarie 2008, 16:50)

    lustratu [anonim]

    Ce-mi place e ca toti stam acasa cu curul pe scaune, ne injuram pe net si ne oripilam ca au venit atat de putini in Piata. Sa nu uitam ca suntem romani, aia cu mamaliga care explodeaza greu. Si chiar daca explodeaza, tot nu se alege nimic de ea Ca ne luam repede cu altele. Adica, ne plictism. una-doua. Doar suntem cu totii copiii lui Cargiale. Vrem capete de securisti infipte in teapa, dar fiecare are cate un prieten sau cunoscut fost securist. Ala, nu, nu intra in discutie ca era baiat salon. Aia care au suferit din cauza securistilor sunt demult oale si ulcele, astia de azi nu vor decat sa tulbure apele. Tipa "retrocedatii", privatizatii, bisnitarii si smenarii. Chiar greva aia a foamei pentru ce e facuta? Ca nu li s-a dat teren., casa gratis, scutire de impozit. Ca ei sunt cetateni ai altei planete. Eu stiu ca regula era ca de la Coana Revolutie sa te alegi cu capuil taiat sau cu un glonte in fund. Astia nu, vor sa se chiverniseasca, sa se apuce de afaceri.
  • +1 (1 vot)    
    alt filmulet miting (Duminică, 3 februarie 2008, 17:11)

    lucian11 [utilizator]

    inca un filmulet... cu un om (cam confuz e drept) ce s-a certat cu 3-4 politisti.. la miting..

    omul a incercat sa se faca auzit in timp ce se luau niste interviuri... si a dat cu sprei spunand ca "pute a comunism"

    http://www.youtube.com/watch?v=UEF_oOObBcs

    as vrea sa multumesc hotnews.ro pentru campania de informare a oamenilor cu privire la unele lucruri mai delicate cum ar fi acest miting pentru sustinerea CNSAS...si pentru deconspirarea securistilor...
    este un semn bun ca o mare parte a presei e libera si nu e controlata.. cum sunt de exemplu Antenele.

    n-am urmarit ... dar nu cred ca la vreo Antena s-au dat informatii legate de acest miting.

    la miting nu am vazut nici o Antena (s-ar putea sa fi fost si sa nu fi vazut eu).. am vazut doar TVR, Nationl TV si OTV...

    numai bine

    ps pt hotnews: daca vi se par interesante filmuletele puteti sa le includeti chiar in stire :)
  • +1 (1 vot)    
    multi oameni, multi dezamagiti (Duminică, 3 februarie 2008, 17:13)

    Io [anonim]

    Dezamagiri si sile de tot felul dragii mei. Dezbinari in fel si chip. Oameni onesti pana si in dezamagire. Poate doar Alex e mai tagetat (mai persuasiv). Parfum de PIN dupa cum condamna el toate sistemele. Lasa ca vine Gusa la primarie si Romania va renaste.
  • +2 (2 voturi)    
    ne meritam soarta (Duminică, 3 februarie 2008, 17:32)

    Florin [anonim]

    Dragi concetateni, ne meritam soarta, cand e vorba de o asemenea decizie IMORALA a acestor SHOBOLANI vin o mana de oameni la demonstratie.
    Este amar dara ne meritam soarta, toti au alte preocupati si se lasa pe vecinu, ca se va duce el sa demonstreze si pentru mine.
    Suntem o tara democratica, sa anuntat aceasta demonstratie, ce mai asteptati, ma asteptam la jumate de Bucuresti sa fie acolo, dara ce a fost? o mana de oameni, care sa lupte inpotriva hotilor care ne fura, se pisa pe noi.
    Trebuie sa zic ca suntem si noi perversi, ne place sa fim furati, sa fim inshelati, .... Asta e romania noastra, asa ca mai degraba printre straini, daca o fac ei macar avem scuze ca a fost un strain.
    Sa traiti bine!
  • 0 (2 voturi)    
    intrebare intrebatoare (Duminică, 3 februarie 2008, 17:36)

    suflet candriu [anonim]

    Se mai tine mitingul? Ca vreau sa ma duc si eu.
    N- am putut la 14,00 ca aveam o combinatie cu o gagica traznet. Acum ca mi-a dat plasa, vreau sa ma iau de securitate. Cine a dat bogatiile subsolului la straini? Securistii. Cine a privatizat , de fapt le-a vandut pe daiboj si pe comisioane grase, PETROM, TELECOM, PETROMIDIA si atatea altele? Securistii. Cine a facut jaf in agricultura? Securistii. Cine a distrus muntii, Snagovul, Litoralul? Securistii. So pe ei, atunci.
    • 0 (0 voturi)    
      Trist... (Luni, 4 februarie 2008, 10:10)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui suflet candriu

      ...dar adevarat. Am mai auzit pe cineva: e miting la 2? Perfect, mergem dar numai pana la 4, dupa aia bagam un film la mall... E si targ de sf. valentin la Dalles, ce potriveala!
  • +1 (1 vot)    
    contra cui se face demonstratie? (Duminică, 3 februarie 2008, 18:11)

    dorinteodor [anonim]

    decizia curtii este corecta deoarece nu este normal ca un grup de oameni sa dea verdicte. cnsas-ul ar trebui doar sa puna la dispozitia tuturor toate datele de care dispune si sa-i lase pe oameni sa-i judece pe cei care au facut atitea rele. pe baza acestor date, cei care au fost victime pot sa-i dea in judecata pe cei care le-au facut rau. cnsas-ul dadea verdicte pe baza de vot fara sa stim pe ce baza de date se vota. chiar ei ziceau ca nu pot sa judece decit pe baza datelor disponibile. daca nu erau documente nu puteau sa dea un verdict despre o persoana despre care existau date indirecte ca a facut rau. e clar ca noul cnsas ar trebui sa adune documente si sa le puna la dispozitia celor interesati. doar daca asta nu se va intimpla atunci e motiv de demonstratie.
  • 0 (0 voturi)    
    blandiana huiduita? (Duminică, 3 februarie 2008, 18:12)

    Mortar Socialistul cu Fata Umana [anonim]

    de ce a fost huiduita Ana Blandiana?
  • 0 (0 voturi)    
    CNSAS (Duminică, 3 februarie 2008, 18:41)

    stefan v [anonim]

    Multi sustin ca si mine, ca CNSAS a fost stramb construit. Este cineva sigur ca solutiile de "necolaborare" au fost date "pe bune"? Ca nu si-a bagat nimeni coada, (sau punga), pentru a obtine aceste solutii?

    Corect era si ar fi in continuare, ca in Germania: CNSAS sa publice doar documentele pe site, mai departe judecam si singuri cine a facut si cine n-a facut pactul cu ala cu coarne. (ptiu, drace)
    • +1 (1 vot)    
      re: CNSAS (Duminică, 3 februarie 2008, 19:31)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      Stefane, cind le iei apararea lu' Tariceanu si ai lui nu sint de acord cu tine, dar de data asta ai dreptate.
      Ce ne tot facem pe noi cu CNSAS-ul si ca l-au inchis astia de la CCR. Ne-au amagit ca pe fraieri cu chestia asta, ca face CNSAS-ul lumina, ca a mai primit CNSAS-ul 5km de dosare si alte abureli.
      Astia asteapta ca legea lustratiei sa fie facuta pe cale naturala?
      • 0 (0 voturi)    
        Tariceanu (Duminică, 3 februarie 2008, 20:09)

        stefan v [anonim] i-a raspuns lui sadwank

        Cand ii iau aparara lu Tariceanu nu spun ca este perfect. Spun ca doar alegem intre doua rele: care este un rau mai mic decat Tariceanu? Boc, Basescu, Golden Blitz, Lenuta Udrea?

        Pana la urma in ultimii 3 ani am trait mai bine decat pana in 2005. Sunt bugetar si anul trecut am fost de 3 ori in UE. Ce sa fac, sa experimentez alte "conduceri"?
        • +1 (1 vot)    
          re: Tariceanu (Luni, 4 februarie 2008, 0:23)

          sadwank [anonim] i-a raspuns lui stefan v

          Acu' sa o zicem si p'a dreapta: daca tu ai dus-o mai bine in ultimii 3 ani, nu inseamna ca Tariceanu si Guvernul nu au dovedit de nenumarate ori ca vor sa duca tara asta in epoca bronzului.
          Iar in ce-l priveste pe Basescu, eu unul nu percep ca m-am inselat votindu-l. A facut ce a zis ca o sa faca. Si ma uit si la dusmanii lui si la cine il injura: Iliescu, Nastase, Voiculescu, Ciutacu, Cristoiu, Stanescu, Vadim, Patriciu si, ultimul pe lista, cu voia Dvs., Tariceanu.
    • 0 (0 voturi)    
      Ne trebuie un super-erou! (Luni, 4 februarie 2008, 10:15)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui stefan v

      Eu sper la altceva, dar probabil am vazut prea multe filme americane: chiar nu se gaseste unul de la CNSAS sa se sacrifice si sa lase sa "transpire" toate dosarele in presa sau pe Internet? Eu unul as face-o, risc probabil ceva ani buni de puscarie, dar s-ar putea sa nu aiba cine sa ma mai judece...
    • 0 (0 voturi)    
      Asa-i (Luni, 4 februarie 2008, 10:50)

      KRX [anonim] i-a raspuns lui stefan v

      Ce-i surprinzator este ca capii ONG-urilor sunt baieti de ecrane TV. Platiti bine si care manevreaza un grup restrans de "membri" .
      Ca se doreste un apel , este bine zis. Pe cine mai intereseaza de dosare si securitate , doar pe cei cu dintii pe ciolan si pe cei care doresc cariera politica sa ajunga la ciolan.
      Daca Baselu a condamnat comunismul de ce na fost prezent la demonstratie , sa strige jos securitatea....
      Basescu va primi intr-o zi lovitura de gratie prin publicarea dosarului lui de "Cine este" si nu se vede.
      In ce priveste politicienii , nu merita ca niste neica nimeni care si-au platit locurile , sa poata eluda legea , sa fie ciolanosi, fara demnitate, onoare.
      Dar poate ca CNSAS trebuie sa existe , dar nu in formula asta. Dosarele celor din functile publice si politice trebuie publicate pe internet. Si nu consilii , smecherasi, vinzari de informatii pe sub mina.
      Oamenii citesc dosrul cuiva din scoarta in scoarta si ce mai apare din studiu si cine este nemultumit cere justitiei sa deie un verdict
  • 0 (0 voturi)    
    Soarta CNSAS ! (Duminică, 3 februarie 2008, 18:45)

    martin [anonim]

    Daca acest guvern nelegitim si tradator,ar avea o minima decenta,ceeace evident nu are,ar trebui sa dea o ordonanta de urgenta care sa pastreze tranzitoriu CNSAS-ul in starea actuala, desi evident nu e perfect.
    Din pacate probabil Tariceanu va trimite la inaintare pe Oprea -Rumburak intr-o incercare ticaloasa de a pune mana lor peste milioanele de dosare, in scopul ca nici un liberaloid sau vanghelist sa nu mai fie deranjat vreodata din linistea lor confortabila. De altfel nici pana acum nu au fost deranjati oameni onorabili ca Ghise, latraul de televiziune al liberaloizilor sau stimatul Ionescu-Quintus ,spalat de aceeaci justitie care l-a facut practic invulnerabil pe odiosul saurian (ca din maimuta nu cred sa se traga) Felix Voiculescu.
    O justitie care a condamnmat-o pe Mona Musca, sigur mai putin vinovata decat infamul Felix, slujit magistral de acest Andon, care putea nici sa nu fie avocat si tot castiga, pur si simplu ar trebui sa dispara !
  • 0 (0 voturi)    
    23 ONG - uri (Duminică, 3 februarie 2008, 18:57)

    cid [anonim]

    Unde erati voi cele 23 ONG atunci cand s-a votat legea ?
    Atunci, ca si acum, nu sunteti decat o masa de manevra ( a se citi neispraviti pururea nemultumiti, pururan impotenti - in sens civic, politic si social - snobi semidocti cu aere de vedete.
    Solutii aveti ?
    N-am saturat de lamentari, zbierete nevricoase si amenintari anemice !
    Oare cui faceti jocul cu adevarat ?
    Aici este radacina coruptiei, la cei care APARENT se pun in slujba binelui, adevarului, demovratiei si a cate si mai cate chestii de-astea, pentru care totul nu resprezinta decat vorbe in campanii electorale perpetuee.
    Avem legile exact asa cum sunt in stare sa le faca cei pe care, prin neprezentare, i-am investit.
    Mi - a fost rusine azi in piata. Behaituri de tipul stiut !
    • 0 (0 voturi)    
      Legea este interpretabila (Duminică, 3 februarie 2008, 21:00)

      radu [anonim] i-a raspuns lui cid

      Legea este interpretabila. CNSAS este instanta asa cum politistul care da amenzi in coltul strazii e instanta extraordinara, ori FRF, care amendeaza cluburi.

      Ca cei care s-au gasit in scaune dupa ce Basescu a trimis dosarele s-au comportat ca judecatori (cu exceptia paote a lui Ticu Dumitrescu) in loc sa se poarte ca ceea ce sint, agenti constatatori, nu schimba legea.
  • 0 (0 voturi)    
    Mergeti dupa Sarkozy! Televiziunile vor fi acolo! (Duminică, 3 februarie 2008, 19:18)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Maine, daca vor fi amatori de o demonstratie, incercti sa mergeti pe traseul lui Sarko, aveti mai multe sanse de a fi remarcati!

    De corectitudinea Curtii Constitutionale nci nu poate fi vorba, babalacii si-au incalcat propria lege de functionare, dar cine sta sa mai observe asta? Toata lumea decupeaza articole din Constitutie si legea CNSAS, fara sa bage de seama ca de fapt jegacatorii de la CC n-au respectat legea.
    • 0 (0 voturi)    
      Unde nu e nici Dumnezeu nu cer (Duminică, 3 februarie 2008, 19:55)

      Dante [anonim] i-a raspuns lui Cetateanul turmentat

      ONG-urile nu au profesionisti, ei au activisti.
      Un bun jurist ar fi demontat pe loc ce a zis CCR-ul.
      Asta era calea...dar de unde nu e nici Dumnezeu nu cere. Mircea Toma a dormit sub sapca monitorizarii presei ani de zile si acum s-a trezit sa strige. Ana Blandiana cand romanii obisnuiti nu puteau obtine inainte de 1989 pasaport sa viziteze macar Bulgaria batea cu Romulus Rusan lumea intrega si cica era dizidenta. Dizidenta cu voie de la secu.
  • 0 (0 voturi)    
    Asta e situatia (Duminică, 3 februarie 2008, 19:44)

    Eu [anonim]

    Sa o luam incet. Chemarea in Piata Universitatii a fost facuta de ONG-uri si nu de un partid politic. Deci nu a venit activ de partid, nu au fost convocari pe tabel, a venit doar cine a avut ceva de spus in problema CNSAS. Deci de la inceput nu ne puteam astepta la o prezenta prea mare. De ce totusi asa de putini?
    Lumea nu mai crede in rezolvarea problemelor prin proteste de strada dintr-un motiv foarte clar acela ca nu mai crede in organizatorii protestelor indiferent cine ar fi acestia. Acest lucru este infinit de grav. Romanii au ajuns la concluzia ca toti cei ce au prezenta publica sunt farseuri si singura solutie este rezolvarea problemei pe cont propriu. De aceea se pleaca masiv din Romania, de aceea nu se mai prezinta la vot, la referendum. Romania se va depopula masiv in principal de cei mai buni dintre romani care o vor da dracu de democratie cu securisti si comunisti in toate institutiile statului si vor pleca in toate zarile. Se pare ca revolutionarii care vor sa plece sa protesteze la Stassburg au gasit o cale mult mai buna decat protestul in Piata Universitatii. Juristii corecti din Romania ar trebui sa reclame deasemenea ilegalitatile comise in Romania la instantele UE.
    O sa spun ceva dureros dar evident la ora actuala Romania nu mai are institutii si organizatii capabile de a duce lupta impotriva fostilor securisti si comunist care vor suge tara pana la moartea ei biologica.
  • 0 (0 voturi)    
    Putini tineri la miting (Duminică, 3 februarie 2008, 19:49)

    Misha [anonim]

    Din pacate pentru ei, tinerii se pregatesc pentru o viata de scalvie. Si le convine ! Au fost indobitociti de mici de protv si antene, asa ca nu-i de mirare. Li se pare normal, poate, ce se intampla in Romania...
    Distractie, distractie...
    • +1 (1 vot)    
      miting vs. mall (Duminică, 3 februarie 2008, 21:51)

      ddd [anonim] i-a raspuns lui Misha

      Azi am fost la miting si la mall. Mall-ul era plin.
  • 0 (0 voturi)    
    Tristă dezinformare a Lianei Anghelescu (Duminică, 3 februarie 2008, 20:00)

    Emanuel Cosmovici [anonim]

    Am fost în Piaţă. Puţini, adevărat (spre 1500). Dar multe priviri luminoase, tineri (mulţi) şi vârstnici. Dacă mergeai puţin roată, puteai descoperi la fiecare pas oamenii care se mai implică.
    Atâţia mai sunt!

    Desfiinţarea CNSAS-ului nu înseamnă numai oprirea "deconspirării Securităţii", ea blochează şi accesul:
    - la dosarele istoriei noastre;
    - la documente originale ale istoriei, care, în mod normal, nu ar fi avut ce căuta în dosarele Securităţii;
    - la actele martirilor noştri (strigătul celor care nu mai sunt -- documentele scrise de ei sau ultimele lor anchete).
  • 0 (0 voturi)    
    Societate manelizata (Duminică, 3 februarie 2008, 20:20)

    Vlad I [anonim]

    Societatea este amortita, manelizata si individualista la extrem, ca sa nu mai spun ca este intoxicata cu mediile de "dezinformare" ale lui Voiculescu si altor securisti. 3 milioane de romani tineri sunt plecati afara si asta face ca societatea sa aiba prea multi batrani si copii de euronavetisti, persoane cu care nu se poate conta in constructia unei societati civile active si sanatoase. Nu uitati ca 3 milioane sunt 300 de cate 10 mii, deci aproape jumatate din oamenii activi din ro. sunt risipiti si nu pot forma o forta.
    • 0 (0 voturi)    
      Voiculescu si ai lui, sa se duca dracului! (Duminică, 3 februarie 2008, 22:46)

      sempere [anonim] i-a raspuns lui Vlad I

      Asa e
  • +1 (1 vot)    
    la miting (Duminică, 3 februarie 2008, 20:47)

    urechi lungi [anonim]

    statul asta neconstitutional... poporul care... vampirii care-o sug... democratia se duce de rapa... pedeapsa divina si pedeapsa de vina... sa ne spuna... sa ne roage... sa ne dea... sa ne mai dea o data... ba, tu n-ai fost la rand... judecatorii care nu judeca... dosarele sa fie bine incopciate...
    trebuie sa facem ceva... sa nu mai stam cu mainile in san...nici in buzunare, ba, amaratule... toti intr-un glas sa strigam ... mai tare... inca o data... sa auda guvernul...sa auda Europa.. venim si duminica viitoare ca tot n-avem ce face... vom fi multi ca frunza si ca iarba... aiurea... acum, cati suntem? ... ce conteaza numarul?... conteaza ce gandim... tu la ce te gandesti ba?... iar cu ochii dupa fuste.. . sa nu ne lasam... sa vina si primul ministru... e la schiat in Austria? ... n-are a face, sa vina... uite-o pe Blandiana.. s-a cam trecut... da, dar s-a aranjat ... huo!..Huo!..
    • 0 (0 voturi)    
      La miting (Duminică, 3 februarie 2008, 21:20)

      stefan v [anonim] i-a raspuns lui urechi lungi

      nenorocitii astia, ne-au furat pana si chilotii.... huo ba.... ba pe-a matii, ca mama e moarta... comunistilor, hotilor, capitalistilor, hotilor..... huoa, sunteti de-ai lu Coposu, hai?....ce-ai ba cu Basescu, ca ne salveaza de comunisti? huo basescu, jos comunistii, traiasca antisecuritatea... era mai bine ba pe timpul lu ceasca, aveam toti servici, nu ne sfidau astia cu gipanele, huo.... ce daca ceceul avea mertzane, da dadeau si la popor malai, cartofi, case, nechezol..... acu ce-oti vrea, sa fie toti presedinti? ne-ajunge unu, da bun, ca-i popular, seamana cu noi, n-are nici gagica mai tanara ca francezu ala de vine maine.... huo francezu...ce daca ne face imputiti, ce nu suntem? si gaozari ne face, daca suntem, asta e....tot basescu ne salveaza, cum de cine? de comunistii astia imputiti si securisti pe deasupra... huoooooo.... sa ne mareasca mafiotu de tariceanu venitul garantat, ca am rate de platit la cec.... cum de ce le-am facut? mi-am luat logan din venitu garantat, garanta-i-ar basescu coroana la belu.... huoooooo....
  • 0 (0 voturi)    
    dosare (Duminică, 3 februarie 2008, 22:49)

    cititor [anonim]

    Desi sunt convins ca parterea mea, ca si acelor de mai sus nu conteaza si nici nu le va cititi cei care ar trebui, am sa-mi spun si eu parerea, Asa ca sa nu zic ca nu am zis si eu ceva .
    Ar trebui sa fie arse toate dosarele de voate felurile si sa se faca "tabula rasa''si sa incepem o viata noua, caci oricum conducatorii vor fi aceasi cu sau fara dosare, dar cel putin dupa un timp oarecare ar incepe o viata normala fara a avea uni pe altii la mana cu ceva si nu ar mai fi santaje. Probabil ca o astfel de situatie nu ar conveni multora din asa zisi omeni poltici care nu sunt decat niste santajisti si profitori.
  • 0 (0 voturi)    
    Halal miting (Duminică, 3 februarie 2008, 22:57)

    Bogdan [anonim]

    Halal organizatii ale societatii civile! M-am stricat de ras: 23 de asociatii au adus abia 500 de oameni??? Cu siguranta, aceleasi persoane sunt inscrise in cate 7-8 asociatii. Nu le-a fost jena?
  • 0 (0 voturi)    
    Maximus (Duminică, 3 februarie 2008, 23:07)

    Weather [anonim]

    Sint toti cei care mai cred ca Coposu nu a fost informator al Securitatii ...
  • +1 (1 vot)    
    Pacat de ea tara (Duminică, 3 februarie 2008, 23:44)

    Ripley [anonim]

    Normal ca nu iese nimeni in strada, nici nu va iesi cineva prea curand. Sunt cativa oameni in tara asta care s-au chinuit constant sa schimbe ceva in ultimii 18 ani in Romania, degeaba. Prostia si oportunismul nu au limite in tara asta, nu vreau sa invat intr-o tara in care modele didactice sunt oportunisti nobili si fatarnici ca Balaceanu-Stolnici sau sa fiu invatat ce e smerenia si ajutarea aproapelui de la un preot care si-a turnat colegii. Se scumpesc toate iar si iar si iar, salariile sunt de mizerie, cine a condus acum 18 ani a facut pe dracu-n patru si a reusit sa se mentina la conducere. Acum e si legal. ultimul stinge lumina. Daca ramanem in tara asta inseamna ca ne place si nu mai avem nici o scuza ca sa ne plangem ca merge prost. Numai bine si mult curaj!
  • +1 (1 vot)    
    halal tara, halal popor (Luni, 4 februarie 2008, 0:01)

    joao [anonim]

    Am venit special din strainatate pentru a participa la aceasta asa zisa "demonstratie".Am ramas surprins de indiferenta concetatenilor nostrii ,referitor la trecutul nostru,la trecutul bunicilor si poate chiar al parintilor nostri care au avut de suferit de pe urma securistilor.DRAGII MEI FARA TRECUT NU POATE EXISTA UN VIITOR.Sunt complet dezamagit de lipsa de reactie din partea romanilor care trebuiau sa iasa cu sutele de mii ,fara a fi chemati de eu stiu care organizatie ori de eu stiu care partid politic.CONCLUZIE:vom continua a fi un popor de manelisti,hoti,un popor care isi vind copii,un popor care ar fi capabil de orice pentru un pumn de bani(traiesc in strainatate de 6 ani si nici nu va imaginati ce lucruri inspaimantatoare se spune despre noi si tara noastra)Deci ,daca vrem ca occidentul sa ne vada cu ochi buni trebuie schimbat ceva in ROMANIA;INCLUSIV mentalitatea noastra.NE MERITAM SOARTA.(Scuzati-ma daca am fost prea direct dar asa este realitatea)
  • -1 (1 vot)    
    Dar? (Luni, 4 februarie 2008, 0:03)

    curios [anonim]

    Dl Preshedinte (Marele Carmaci) a fost p-acolo? Ii placea in Piatza... A comentat ceva??? Individul numit de Domnia Sa la Cortea Constitutzionala cum a votat??? E? Maniacilor, pedeleilor votatzi negativ. Inchidetzi acest comentariu. Dlor de Hotnews CENZURATZI!
    • 0 (0 voturi)    
      Dormi linistit, romane (Luni, 4 februarie 2008, 1:37)

      Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui curios

      Nu te ridica din fotoliu. Nu te ridica din pat. Nu iesi o ora duminica, zi in care oricum freci menta. Nu ridica un deget pentru a demonstra ca nu esti mort. Nu te apara si nu apara nimic. Asteapta mult si bine sa o faca altul pentru tine.

      O mana de oameni din tot Bucurestiul asta! Am fost acolo si inca nu imi vine sa cred cat dezinteres si cata ignoranta...
  • 0 (0 voturi)    
    Ca la mall (Luni, 4 februarie 2008, 6:22)

    Furnicutza [anonim]

    Eu propun sa se tina meetingul la mall. Asa se vor socializa si tinerii de 20-30 de ani. Totusi, va atrag atentia ca folosirea exesiva a cuvantului "batran" este deosebit de discutabila. Probabil autorii articolului sunt foarte de tineri. Eu la 18 ani ii vedeam pe cei de 30 foarte batrani. Deci sa recapitulam, au fost multi oameni, unii, chiar multi mai in varsta, cu mai multe posibilitati sa sesizeze importanta si gravitatea situatiei. Cei "tineri", din lipsa de experienta inteleg mai incet.
  • 0 (0 voturi)    
    = (Luni, 4 februarie 2008, 7:20)

    x-lescu [anonim]

    Sa-si plateasca toate studiile facute mocca in tara si pe urma sa plece unde-o vrea!Ca a facut pe gratis o facultate e bine, cand trebuie sa dea si el ceva societatii inapoi nu mai e bine!In alta tara platea la greu sa faca o facultate!
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul ciuntit (Luni, 4 februarie 2008, 7:38)

    maria [anonim]

    ati vazut cumva si stirile de la antena 3?
    acolo s-a spus ca au fost maxim 150 persoane


    deci inca se minte prin televizor


    in opinia si senzatia mea este> Cristoiu a inceput sa-si dea arama pe fata, Mircea Radu se crede analist (5 vorbe 10 prostii ) se va duce de la sine
    este total incompetent sa faca acest lucru
    cel mai clar la minte de acolo este Radu Tudor,
    restul emisiuni "in haine noi tot ei", comunismul este in floare
  • 0 (0 voturi)    
    Prima mea reactie. (Luni, 4 februarie 2008, 8:00)

    Vali cel Batran [anonim]

    Prima mea reactie cand am auzit decizia CCR a fost de a sari in sus de indignare si sa caut o pusca . Mai apoi dupa ce am citit motivatia CCR am revenit cu picioarele pe pamant si am admis ca flacaii AU DREPTATE. Nu poti construi un stat de drept cu legi strambe si inafara Constitutiei (asa proasta cum e ea). Intr-adevar legea CNSAs a fost facuta cu picioarele si cu prea multta ura si obida in ea.NIMENI NU SE POATE SUBSTITUI PUTERII JUDECATORESTI si cu atat mai putin o agentie oarecare subordonata altei puteri din tara. Aceasta lege trebuie schimbata in bine. CCR nu a dat verdict de desfiintare a institutiei respective, ci de suspendare a activitatii Colegiului CNSAS si adreptului acestuia de a da verdicte care sa distruga sau sa reabiliteze in acceptia ei vietile unor oameni, pana va primi o lege care sa-i trimita in normalitate. Participarea slaba a populatiei la mitingurile ONG-urilor demonstreaza pe de o parte ca problema nu este de interes national cum spun dansii si pe de alta parte faptul ca foarte multi oameni doresc ca in aceasta tara sa functioneze legi cu adevarat democratice bazate pe legalitate si nu pe minciuna si ranchiuna. Ce ma mira pe mine este ca la aceste proteste participa oameni care isi zic intelectuali dar carora se pare ca doar cutia craniana le este mare!
  • 0 (0 voturi)    
    anemic! (Luni, 4 februarie 2008, 8:52)

    daniel [anonim]

    cu toata implicarea (neoficiala) a pnl-ului protestul nu a reusit sa stranga nici macar toti organizatorii!.prezenta unor anume liberali nu cred ca a fost un atu.
  • 0 (0 voturi)    
    CNSAS (Luni, 4 februarie 2008, 8:57)

    Nicolae [anonim]

    TOATE ACTELE SA SE PUNA PE UN SITE .E MAI IEFTIN !
  • 0 (0 voturi)    
    aveti soriciul gros (Luni, 4 februarie 2008, 9:08)

    zbanghiul [anonim]

    Care n-ai vrut , ma, sa vii la miting ieri la pranz? De ce te opui,ma, progresului? De ce? Noi, o mana de iluminati, ne zbatem ca carghiosii, protestam , injuram de mama guvernul si de tata Parlamentul, iar voi stai ca prostii pe internet si postati numai masacari. Ba, daca nici duminica viitoare nu veniti,
    inseamna ca n-are rost sa mai vin nici eu. Pa si-o rata!
  • 0 (0 voturi)    
    Ong-uri sau vampiri? (Luni, 4 februarie 2008, 9:22)

    judecator la Curte [anonim]

    Cam asta e raportul de forte intre popor si cei care se bat cu caramida in piept ca-i vor binele. Am mai vazut noi si pe altii. Problemele care intereseaza pe romani sunt altele. Cred ca multe ONG-uri ar trebui sa se declare in faliment. Se stiu ele care. Care sug bani de la buget pe motiv ca fac ceva. Fac, e adevarat. Sug bani.
    • 0 (0 voturi)    
      ong=org. NEguvernamentala (Luni, 4 februarie 2008, 15:08)

      ilie [anonim] i-a raspuns lui judecator la Curte

      un lucru de minim bun-simt e sa stii ce e aia ong - organizatie neguvernamentala - dar vazand atata rautate si egoism - asta merita oameni ca tine care nu se gandesc decat la ei insisi - sa fie sclavagiti pana la ultima picatura de sudoare de alde Voiculescu, Patriciu si altii ca ei
  • 0 (0 voturi)    
    subiectul gandirii (Luni, 4 februarie 2008, 9:46)

    Prostu' [anonim]

    invit toti comentatorii sa faca un efort si sa se pronunte strict la despre ce este vorba in propozitie, in articol, ca sa aiba sens sa fie cititi, de pilda: societatea civila, care sprijina CNSAS, a ramas fara aparare, cu tot sprijinul filosofic argumentat acordat lui Basescu, multi oameni intregi la minte au renuntat la orice activitate civica, vazand intelectualii nostri de frunte virandu-se partizanatului politic
  • 0 (0 voturi)    
    "Cate stele sunt pe cer, sunt pe trese sau rever.. (Luni, 4 februarie 2008, 10:02)

    gigica [anonim]

    Base nu a fost in PU, la miting? Ca doar putea sa se intalneasca cu camarazii sai din societatea civila. Prietenii stiu de ce!
  • 0 (0 voturi)    
    S.a.m.d (Luni, 4 februarie 2008, 10:25)

    sandu [anonim]

    CE tara....se iese in strada pt o institutie care nu isi are rostu.....in loc sa iesim in strada pt scumpiri pt furtu care il face guvernu...pt salariii noi iesim in strada pt o adunatura de idioti......Noapte buna Romania
  • 0 (0 voturi)    
    O APA SI UN PAMANT (Luni, 4 februarie 2008, 10:41)

    Dan Dare [anonim]

    3 FAPTE

    1. CNSAS a fost constituita prin incalcarea constitutionalitatii.
    - fie din incompetenta
    - fie din dorinta de a o putea de-activa la momentul potrivit

    2. Activitatea CNSAS s-a caracterizat prin dezvaluiri minore si scandaluri
    - CNSAS nu a reusit sa scoata la lumina nici un biban
    - Singurele "reusite" ale CNSAS au fost apa de ploaie, Mona Musca, Balaceanu Stolnici si tot felul de popi. Precum si pe fosile pensionare gen Plesita, care avea deja dosare "pe rol", stiindu-se deja ce au facut.
    - Adevaratii tragatori de sfori sunt bine merci, fac politica, afaceri, ies la dineuri cu membrii comisiei etc.

    3. CNSAS este deactivat in preajma alegerilor
    - gestul este corect dupa lege (functionarea comisiei fiind neconstitutionala)
    - gestul vine in preajma alegerilor, cand comisia poate fi folosita direct sau indirect pentru reglari de conturi intre clanurile mafiote politice

    Concluzie:
    TOTI sunt vinovati pentru modul cum a functionat CNSAS
    a) cei care au creat organismul
    b) cei care l-au gestionat
    c) cei care cer dezactivarea lui

    O APA SI UN PAMANT!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    miting (Luni, 4 februarie 2008, 10:46)

    turcu [anonim]

    Aceasta societate civila este in mare aceea care in scrisori si manifestari publice il sustine si pe Basescu!!! Asa se intimpla cind nu exista coerenta.
  • 0 (0 voturi)    
    S-a terminat rabdarea (Luni, 4 februarie 2008, 11:40)

    Eu [anonim]

    Nu s-a dus lumea la chemarea ONG-urilor dintr-un motiv foarte clar: Oamenii nu se mai simt reprezentati de niste organizatii care de 18 ani zic ca lupta pentru drepturile omului, pentru deconspirarea securitatii, pentru asanarea societatii romanesti dar de fapt apartin aceleiasi camarile securisto-comuniste. Oamenii au fost dusi de nas din 1989 pana in prezent si s-a terminat rabdarea.
    • 0 (0 voturi)    
      Aiurea (Luni, 4 februarie 2008, 12:40)

      Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Oamenii nu s-au dus din ignoranta, iar asta este crudul adevar. Poti sa ii faci orice romanului, nu va reactiona.
  • 0 (0 voturi)    
    Si Romanul este om (Luni, 4 februarie 2008, 11:53)

    Concetateanu [anonim]

    In pas cu o Europa moderna, in pas cu libertatea cuvintului mergem spre afirmare - nu raminem Ilieiescieni educati la Moscova.Nu accepatam taxele inventate de Tariceanu - vrem ca cei nedrepti sa dispara de pe scena celor ce au puterea politico-economica in mina.Vrem sa fim Europeni precum francezii si germanii - avem aceiasi putere intelectuala - dar ne lasam condusi de indivizi ce au un intelect sub nivelul mediu al natiunii noastre.Deaceia au iesit acum oamenii la demonstratie- nu au alte posibilitati de a divulga nemultumirile populare - Astai Democratia creata de Revolutia 1989. Fara Taxe nejustificate- Divulgarea celor care nu tin pas cu libertatea si democratia-si cu bunul simt al natiunii - parerea mea
  • 0 (0 voturi)    
    OARE? (Luni, 4 februarie 2008, 12:13)

    gabifm [utilizator]

    Ma intreb daca CNSAS, in formula in care este (politica) si cu activitatea pe care a avut-o (vorbesc in ultimii doi ani de cand are dosarele ca in ceilalti ani au stat linistiti, n-au carait ci doar au luat salarii), merita sa ne agitam sau aparam un principiu?
    Ei nu sunt in stare sa ne spuna statutul celor care vin in senat prin vacantarea locurilor prin deces caz in care vine unul la cinci luni si vreti sa spuneti ca exact acum isi luau elan la verificari pentru alegeri? STIU caz concret de fost informator (fapt care mie mi se pare mult mai grav ca un lucrator pentru ca informatorul o facea, clar, din placere) care tocmai ce a intrat in parlament. Si? Nimic. Tacere.
    Nu asa ne castigati increderea voi cei din CNSAS.
    O alta eroare mi s-a parut ,din partea societatii civile, solicitarea desfiintarii Curtii Constitutionale. Mie personal, in conditiile incordate dintre puterile de la noi, aceasta solicitare mi se pare de-a dreptul infantila.
    • 0 (0 voturi)    
      Ahem. (Luni, 4 februarie 2008, 12:42)

      Imperialistu' [anonim] i-a raspuns lui gabifm

      Demisia membrilor CC nu este acelasi lucru cu desfiintarea Curtii Constitutionale.
  • 0 (0 voturi)    
    asha de test... (Luni, 4 februarie 2008, 12:49)

    Marinaru Ticalos [anonim]

    Sunt mereu prezentzi pe acest penibil phorum tot soiul de maniaci care urmaresc cu mare atentzie orishice atingere adusa Marelui Carmaci, pt a vota contra articolului, indiferent cat de tampit sau cat de inteligent ar fi respectivul comentariu. Sunt curios cum vor face ca sa dispara oroarea <<Marinaru Ticalos>>... Intre noi fie vorba, Marele Anticomunist n-a hahait nimic contra hotararii Curtzii Constiturtzionale & a atitudinii individului adus de Inalt Prea Tovarashia Sa in respectiva curticica. (p-asta o cenzuratzi???)
  • 0 (0 voturi)    
    ...dar Pedelistul nu e! (Luni, 4 februarie 2008, 12:52)

    om [anonim]

    Cu s-a facut dragi Tovarashi & Pretini ca la Curtea Constitutzionala S-A VOTAT IN UNANIMITATE??? Indivizii sinishtrii de acolo au fost numitzi de Cei Trei Prezidentzi!
  • 0 (0 voturi)    
    Legea Curtii Constitutionale - incalcata de CC! (Luni, 4 februarie 2008, 13:04)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    Pentru cei interesati, legea de organizare si functionare a Curtii Constitutionale poate fi citita aici:

    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act_text?idt=12092

    Constitutionalitatea unei legi in ansamblu poate fi discutata pana la promulgarea ei, dupa - CC judeca strict doar exceptiile de neconstitutionalitate pe care le primeste de la judecatorii, tribunale sau curti de apel.

    CC si-a incalcat propria lege, iar partea vatamata prin decizia lor poate intenta proces la Strasbourg, la CEDO. Cum exista foarte multi interesati de asta, exista practic foarte multi care s-ar putea constitui parte intr-un asemenea proces.
  • 0 (0 voturi)    
    Ne meritam soarta, punct (Luni, 4 februarie 2008, 15:43)

    roseanne [anonim]

    Cand 90 % din populatie are nevoie de traducator din romana - in romana, pt a reusi sa priceapa ce i se intampla, cand majoritatea este inc apabila sa priceapa pe ce lume traieste, dar nici nu da semne ca ar vrea sa priceapa, in asteptarea unui nou Caritas or a tragerilor madamei Ghervsuc (5, respectiv 6 din 40, 49, or cat vreti Dvs...), la ce mai asteptati ca boborul sa ia atitudine, fata de aceasta aberanta functionare a institutiilor statului, ca-i CNSAS< ca-i mareatza Curte constitutionala or parlamentul....
  • 0 (0 voturi)    
    mai multi in pat, decat la revolutie (Luni, 4 februarie 2008, 18:52)

    umbra lui mircea la cozia [anonim]

    Ce ma impresioneaza pana la lacrimi este ca suntem mai multi pe site decat au fost ieri la Universitate. Noi suntem intelectuali: protestam intre noi, ne injuram unul pe altul si injuram, la adapostul anonimatului, pe toata lumea. Care nu ne place il facem securist, de stanga,extremist, fomist, rapidist. Nu ne temem de nimic si nici nu ne amestecam cu plebea democratica. Pentru ca ne-am dat seama ca nimic nu se schimba in tara asta. Numai timpul are puterea asta, dar al dracului, le sterge pe toate. In 1905, deci acum o suta trei ani fix, unul Draghicescu, om foarte cult de altfel, scria: "Romania se afla in fata unui moment istoric hotarator." Ce inaltator!! Unde si de cate ori am mai auzit fiecare dintre noi vorbele astea?
    • 0 (0 voturi)    
      celor care n-au fost... (Luni, 4 februarie 2008, 20:25)

      ddd [anonim] i-a raspuns lui umbra lui mircea la cozia

      ... si s-au aflat in Buc. si n-au avut o treaba super importanta: Mi-ar fi si rusine sa mai scriu pe-aici.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by