VIDEO Margareta, Custodele Coroanei, declaratie catre tara dupa moartea Regelui Mihai: Incepe un nou timp pentru Casa Regala a Romaniei. Cu aceleasi principii si sentimente ca ale tatalui meu, voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporul roman

de Red. Stiri     HotNews.ro
Marţi, 5 decembrie 2017, 18:58 Actualitate | Esenţial

Principesa Margareta
Foto: youtube.com
Margareta, Custodele Coroanei romane, "noul sef al Familiei Regale a Romaniei", a facut marti seara o declaratie catre tara, in urma mortii Regelui Mihai. Margareta a afirmat ca regele a fost "o parte din fibra statului roman", iar "intelepciunea lui a asigurat continuitatea identitatii noastre, in momente de grava abatere de la mersul firesc al tarii". Ea mai spune ca de acum "incepe un nou timp pentru Casa Regala a Romaniei" si ca va continua sa serveasca interesele fundamentale ale poporul roman, cu aceleasi principii si sentimente ca ale tatalui sau.

Iata mai jos declaratia "noului sef al Familiei Regale a Romaniei", citita de "Margareta, Custodele Coroanei romane", potrivit unui comunicat remis HotNews.ro de Secretariat Regal:

"Romani,

Tara a pierdut pe Regele Mihai I. Timp de peste noua decenii, el a inchinat Romaniei toate puterile, cu devotament si rabdare.

Am pierdut, ca voi toti, un parinte. O pierdere personala si o pierdere pentru intreaga Natiune. In aceste clipe grele, suntem uniti in suferinta noastra.

Cu infinita iubire si principii puternice, Regele Mihai a inscris in cartea Neamului cea mai valoroasa pagina din istoria contemporana.

Bunatatea si iertarea sa au invins toate relele secolului trecut. Intelepciunea lui a asigurat continuitatea identitatii noastre, in momente de grava abatere de la mersul firesc al tarii. Regele nostru a fost o parte din fibra Statului roman.

Prin intreaga sa viata, tatal meu a continuat legatura Familiei Regale cu natiunea romana. Pentru ziua noastra de maine, el ne-a daruit ziua lui de astazi.

Incepe un nou timp pentru Casa Regala a Romaniei. Cu aceleasi principii si sentimente ca ale tatalui meu, voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporul roman.

Asa sa ne ajute Dumnezeu!"





Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

8736 vizualizari

  • -7 (35 voturi)    
    Dumnezeu sa-i ierte! Dar se uita pactul cu USL! (Marţi, 5 decembrie 2017, 19:21)

    Miky60 [utilizator]

    Dumnezeu sa-l ierte, a facut multe pentru Romania, Monarhia a fost mereu o alternativa la psd, dar sa nu uitam ca in 2011 a facut pact cu USL-ul si a intors din nou armele, acum ducandu-se de partea psd-ului!
    • +3 (15 voturi)    
      Pai a intevenit ceva intre timp. (Miercuri, 6 decembrie 2017, 0:55)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Margareta s-a căsătorit pe 21 septembrie 1996 la Lausanne cu Radu Duda.
      Atunci Iliescu, cu mama bulgaroaica, si poate sfatuit si de rusi, a zis: ,,Hopa, Duda e polonez, inrudit cu mine. Ia sa facem noi o alianta cu vikinga de Margareta, contra poporului roman. Ca Mihai I, oricum nu o mai duce mult, Iar vikingii sunt obisnuiti sa conduca popoare slavice. Ceva ne ,,sta in cale" totusi : ,,Bourbon-ul" Nicolae"
  • +42 (74 voturi)    
    never duda (Marţi, 5 decembrie 2017, 19:32)

    pestalotiu [utilizator]

    Familia regală a României este familia de Hohenzollern Sigmaringen, o știe orice absolvent de liceu, nu familia Duda de la Iași. ...În loc să se ocupe de cele creștinești pentru răposatul taică-său, Margareta Duda ne bate iar la cap cu pretențiile ei neîntemeiate la coroana României. Madam', lasă-ne cu poveștile matale, că România nu e spital de nebuni ca să le și creadă.
    • +26 (32 voturi)    
      Destul de gresit. (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:16)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui pestalotiu

      Hohenzollern era doar cu numele. ( Stramosul lui Carol I, a cedat suveranitatea propriului mic regat /ducat Singmaringen, pe mana Kaizerului, familia lui urmand sa se ,,integreze" familiei prusace Hohenzollern.
      Kaiserul cauta sa puna mana pe controlul intregii Germanii, si Singmaringen a fost un ,,cap de pod" in inaintarea coroanei prusace catre sudul Germaniei.
      Singmarigen este un mic regat /ducat (muntos) de la granita Bavariei cu Baden Wurtenberg . Acolo este originea initala a lui Carol I . Printr-o casatorie pe la 1800 cu o sora a lui Napoleon, avem in aceasta famile si sange Bonapartist. S-a speculat / considerat ca Regele Carol I, avea un caracter cel putin partial francez.. De asta l-a si ales Kogalniceanu sa fie Rege in Romania.
      Radu ,,Duda" nu vine de la ,,dude", cum ar crede unii. ,,Duda" e nume polonez get-beget. Andrzej Duda este actualul presedinte al Poloniei. Nu este exclus ca Radu Duda, sa aiba si radacini romanesti, dar se pare ca prin aroganta lui, radacinile lui poloneze sunt dominante.
      • +11 (15 voturi)    
        Sing Sing (Miercuri, 6 decembrie 2017, 0:31)

        Klaus_Voievod [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Singmaringen, si inca de doua ori ?! Corect este Sigmaringen.
        • +6 (16 voturi)    
          Ce conteaza numele corect ? , (Miercuri, 6 decembrie 2017, 0:59)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_Voievod

          important ca se intelege.
          Nemtii au nist nume / substantive lungi, de te doare capu'.
      • +3 (5 voturi)    
        A vandut (Miercuri, 6 decembrie 2017, 9:55)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        nu a cedat .
        A fost o tranzactie comerciala.
        Fusesera alungati de populatie la revolutia de la 1848 si au fugit la Berlin si au vandut Prusiei.
        • +1 (3 voturi)    
          Probabil ai dreptate. (Miercuri, 6 decembrie 2017, 11:05)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

          N-am rabdare sa caut daca e adevarat.
    • -3 (39 voturi)    
      plus ca PSD si ALDE (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:35)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui pestalotiu

      au un proiect de lege prin care sa treaca regalitatea ca ex-presedintii Romaniei, adica sa le dea salarii si casa moaca de la stat !!!

      Cam asa e si cu "sa servesc interesele fundamentale ale poporul roman" !!

      BLA BLA BLA !

      Nu vor decat interese proprii lor !!


      cat despre rege, dupa REVOLUTIE a trait in ELVETIA si NU in ROmania, a murit in ELVETIA atunci sa il inmormanteze acolo !


      PS: sper ca hotnews sa nu cenzureze fara motiv, a 2a oara
      • +6 (10 voturi)    
        esti putin pe langa (Miercuri, 6 decembrie 2017, 7:29)

        themihai [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        A trait in Elvetia pentru ca nu a fost primit in tara sau ai uitat ca, chiar si dupa cativa ani dupa revolutie l-a expulzat domnul Iliescu din tara! Ca sa iti traduc mai succid communistii mari au fost dati jos dar comunistii mici inca erau la putere si de aia nu a venit in tara! Asta e Romania ... a ramas tot o tara de comunisti si milogi in mare parte.
    • +1 (37 voturi)    
      acolo ai dreptate 100% (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:39)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui pestalotiu

      dar eu am o intrebare ajutatoare
      Care Casa Regala?
      E Romania mai nou Monarhie si eu nu am citit nicaieri? ca netu e mare si goagalu nu raporteaza nimic saracu.
      Deci ....care Casa Regala?
      • +4 (24 voturi)    
        Casa regala de la Antena3 (Marţi, 5 decembrie 2017, 23:16)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

        Uita-te numai putin pe A3 (cu o punga de urgenta langa tine) si vezi ce mizerabila preamarire a "casei regale" se da non-stop poporului de acolo. Si o sa intelegi si ale cui "interese nationale" le serveste "casa" cu pricina.
        • +3 (13 voturi)    
          amice (Miercuri, 6 decembrie 2017, 1:59)

          MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          daca s-ar uita mai multi romani la antena 3 asa cum ma uit eu .,,,,,,dadeau aia faliment de mullllt
          sa inteleg ca tu stii ca eu ma uit la antena 3 pentru ca m-ai vazut?
          gresesti amarnic
          eu stiam ca Romania e Republica nu Monarhie.
          De asta intrebam de unde casa Regala
          sau e Casa Regala si daca tara e republica?
          o fi ...daca zici tu
          poate stii tu mai bine
          nu vreau sa cer detalii ca nu s curios
          • +1 (3 voturi)    
            "casa regala" (Miercuri, 6 decembrie 2017, 9:41)

            Izza [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

            Nu stiu de ce te-ai atacat asa, ca din ce inteleg e de acord cu tine... vroia sa zica ca prin interesele unora se asigura existenta "casei regale".
          • 0 (6 voturi)    
            Da, .. (Miercuri, 6 decembrie 2017, 10:21)

            blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

            exista si va fi mereu Casa Regala , chiari daca sintem republica ...ce o fi asa greu de inteles ? noi am fost regat pana in 1947 , numai comunistii ne-au pleznit cu republica -si uite ce bine e ....
            • +2 (6 voturi)    
              Corectie: (Miercuri, 6 decembrie 2017, 11:53)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui blackarrow

              Exista si vor fi mereu Case Regale ( mai multe) + Case Voivodale pretendente la tronul Romaniei.
              • +2 (2 voturi)    
                Exact (Miercuri, 6 decembrie 2017, 19:31)

                ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

                si descendentii lui Matei Corvinul
        • 0 (4 voturi)    
          Antena 3 se preface ca-l stimeaza pe Rege (Miercuri, 6 decembrie 2017, 10:47)

          Kivek [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Antena 3 e televiziunea PSD, acelasi PSD care l-a arestat pe Regele Mihai in 1990 si l-a dat afara din tara cu forta


          daca exista Antena 3 in 1990 sigur l-ar fi injurat pe rege. Singurul motiv pt care astazi Antena 3 se preface ca-l stimeaza pe Rege e unul electoral. Sunt multi regalisti in Romania iar PSD - ALDE au nevoie si de voturile lor asa ca ce conteaza daca minti ca iti place regele?

          dar daca intrebi PSD si ALDE daca vor monarhie in Romania vor spune NU si ar face orice ca sa opreasca monarhia.
      • +3 (7 voturi)    
        Margareta Duda (Miercuri, 6 decembrie 2017, 11:57)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui MoemBius

        Care sunt interesele fundamentale ale poporului roman care au fost servite de fostul rege si vor "continua sa fie servite" de autointitulata ???
        Sa traiasca parazitar pe spinarea romanilor?
        Cine da 2 bani in lumea asta pe bufonii astia? Auzi la ei printi si printese, Casa Regala ,furnizori ai curtii regale.
        Ce mascarada.
        Abdicarea regelui a pus capat la dreptul de a se numii printi sau printese.
        Alte titluri dupa Hoh-Sig nu au, ceea ce arata cat de paiurea sunt.
        In mod normal daca era ceva de capul lor trebuia sa aiba titlurile de Hoh-Sig. Dar nu au nimic.Au doar titlul fake care sunt anti constitutionale.Nu exista rege fara regat si printi fara a fi un regat al carori printi sa fie.
  • -9 (41 voturi)    
    Pai, daca zicem asa: (Marţi, 5 decembrie 2017, 19:34)

    Rahan5 [utilizator]

    ,,voi continua sa servesc interesele fundamentale ale poporul roman''
    Atunci de ce ne casatorim cu polonezul Radu Duda ?
    Polonezii nu sunt altii, decat acei care l-au detronat pe Mihai Viteazu de la conducerea Tarii Romanesti, cand acesta se afla in campania bataliei de la Miraslau. Asta ca sa nici nu mai vorbim de inlaturarea lui Mihai Viteazu, mai intai de pe tronul Moldovei.
    • +18 (38 voturi)    
      Dude, ești cu duda (Marţi, 5 decembrie 2017, 21:09)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Ce treabă are faptul că e polonez? Europa a intrat în secolul 21, nu mai contează cine ce nație e; adică sunt de evitat polonezii, ungurii, nemții, austriecii, rușii, turcii și încă alții de care nu mai e loc aici?
      E o viziune extremistă care nu are nimic de-a face cu regalitatea sau normalitatea.
      • +3 (25 voturi)    
        Noi cei din Iasi (Marţi, 5 decembrie 2017, 21:47)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Noi cei din Iasi stim cel mai bine cine e Musiu Douda si familionul lui. Si ce activitati aveau in 1989. Gata Margarita si Douda sunt la butoane. Dreeeepti!
      • +5 (19 voturi)    
        Hehe, naivitatea sclavului... :) (Marţi, 5 decembrie 2017, 22:18)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Sigur, etnia nu conteaza... pentru supusi. In rest, uita-te mai atent cine conduce si ia profitul in tarile dezvoltate si n-o sa vezi acolo nici polonezi, nici unguri si nici romanasi vajnici si mai europeni decat papa. Neamtul tace, face si profita in tara lui (lucrand inclusiv cu rusul), olandezul si francezul la fel, dar pentru plebea muncitoare ideologizata se dau pe fb idei, din astea marete, cum ca sunt toti egali si drepti.
      • -6 (14 voturi)    
        Viziune ,,extremista" la mine? (Marţi, 5 decembrie 2017, 22:43)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Stai sa vezi o alianta slava ruso-poloneza: Dragnea-Duda cu lider viking (vareg) Margareta I (dupa mama), contra poporului roman !. Stai sa vezi atunci ,,extremism", pana la ultimul roman !
        • +2 (6 voturi)    
          mentalitati inapoiate (Miercuri, 6 decembrie 2017, 10:18)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          My friend,
          In 1916 un MARE rege al Romaniei de etnie germana murea si un altul i-a luat locul. La fel, tot neamt. si la fel, tot MARE, IMENS!
          Acel "strain cotropitor" a intors armele impotriva tarii sale natale asa incat sa serveasca interesul national al tarii dumitale, adica Romaniei.
          Cu alte cuvinte, acel strain cotropitor a devenit mai roman decat romanii si a urmarit pana la moarte interesele fundamentale ale natiunii romane!

          Tine-o tot asa in mentalitatea ta de Mihai Viteazu calare pe Breazu...
          • +2 (4 voturi)    
            Gresit. (Miercuri, 6 decembrie 2017, 11:35)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

            Carol I se pare ca avea si radacini frantuzesti, dupa sora lui Napoleon I, iar Ferdinand avea ca mama pe fica regelui Pedro al Portugaliei. Daca Ferdinad nu era portughez, nu (accepta) sa se intre in razboi contra Germaniei. Carol I s-a opus vehement, iar englezoaica Maria, cu sotul Ferdinad, Bratianu si compania, au asteptat sa moara Carol I, pentru a intra in Razboi de partea Antantei.
            Asta nu inseamna ca nu intra Romania oricum de partea Antantei, chiar si fara acceptul lui Ferdinand, daca s-ar fi opus. Sa nu uitam, ca la inceputul Razboiului, Ferdinand era considerat aproape un ,,neica nimeni"
            (doar fiu al unui frate al lui Carol I). Regina Maria era considerata mai ,,regala" decat el.
            • +1 (3 voturi)    
              nimic gresit! (Miercuri, 6 decembrie 2017, 16:25)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              Carol I era neamt, discutia nu este despre radacini - nimic gresit, te iei de nuante
              Ferdinand era neamt - nimic gresit in asta (nascut in Germnia, cu nume german). Faptul ca avea mama portugheza - sunt nuante
              Romania intra in razboi in august, Carol I moare in octombrie dupa ce accepta decizia de a lupta de partea Antantei. Aici greseala ta.
              Ambii monarhi sunt considerati de toti marii istorici in viata sau decedati ca fiind mari conducatori ai Romaniei, ambii au fost STRAINI.
              Subiectul principal era atitudinea fata de straini, deloc sanatoasa si constructiva
    • +17 (19 voturi)    
      Polonia este cel mai aproape & important aliat (Marţi, 5 decembrie 2017, 22:31)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      al Romaniei impotriva Rusiei. Nu exista tara mai mare si mai importanta care tina piept rusilor in zona Europei de Est.
      • +1 (13 voturi)    
        Spui un mare neadevar. (Miercuri, 6 decembrie 2017, 0:34)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Polonezii vor (oarecum, pentru ca tot pe SUA se bazeaza) alianta Romaniei, daca ii ataca rusii. Dar ca popor slavic prefera ca in Romania sa fie majoritar popoare slave, chiar si daca sunt condusi de rusi ca Dragnea.
        De altfel, polonezii stiu, ca nu rusii ca etnie o sa fie majoritari in Romania, ci ucrainienii, bulgarii, sarbii, slovacii, polonezii s.a.m.d. .Deci, mai devreme sau mai tarziu, se va gasi un loc de conducere la carma Romaniei si pentru polonezi aroganti ca Duda. Faza cu Dragnea poate sa fie doar o etapa tranzitorie, mai ales atat timp cat romanii mai opun o rezistenta serioasa. Pentru asta trebuie duritate maxima, pe care numai un rus ca Dragnea poate sa o impuna. Dupa care ,,este bun" si un polonez sa conduca Romania. Polonezii sunt mai buni la munci / conduceri statale de rutina, decat rusii.
        • +1 (1 vot)    
          vezi ce faci cu pauzele de la xanax (Duminică, 10 decembrie 2017, 22:20)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          ca-ti provoaca halucinatii.
          Cand termini de delirat lucruri fara sens hai si comenteaza din nou pe Hotnews.
  • +18 (28 voturi)    
    Monarhia din Romania a luat sfarsit (Marţi, 5 decembrie 2017, 19:42)

    Kivek [utilizator]

    moartea lui Mihai inseamna ca monarhia romana e ingropata


    si cei care isi faceau campanie electorala cu monarhia in gura (prefacutii de la ALDE) trebuie sa dispara
    • +9 (11 voturi)    
      Uneori nici macar nu este nevoie ca monarhul (Miercuri, 6 decembrie 2017, 1:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      sa fi pierit pt ca monarhia sa ia sfarsit !

      Din pacate este si cazul lui Mihai si al monarhiei romane !

      PS. S-a incercat o resuscitare a ei prin intermediul principelui Nicolae dar nu a mers !

      PPS. Asa ceva nu se vindeca cu dude, ba din contra !
  • +3 (31 voturi)    
    Despre morti, numai de bine (Marţi, 5 decembrie 2017, 19:47)

    IonFromRaion [utilizator]

    A iubit Romania, dar asa... mai de la distanta. Chiar si asa, lui ii datoram.... aaa... aa ...
  • +1 (17 voturi)    
    Haita A3 manipuleaza si azi. (Marţi, 5 decembrie 2017, 19:51)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Nu vor sa piarda nici ocazia decesului exregelui pentru a mai da o lovitura fostului presedinte Basescu.
    Unul din Haita l-a intrebat pe acad. Giurescu ce crede, daca exregele a tradat tara la 23 August 1944.
    Pai Basescu nu se referise la 23 august 1944, ci la perioada de dupa, cand l-a instalat in fruntea guvernului pe Petru Groza, sau cand la 30 Decembrie 1948 a plecat de coniventa cu comunistii si i-a lasat sa guverneze nestingeriti.
  • +8 (18 voturi)    
    No offence (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:31)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Adica ea cu Duda, da, dar Nicolae cu vreo duditza ba?
  • +11 (19 voturi)    
    Alt-F4 (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:45)

    ac [utilizator]

    Mi-e jena ca sint din acelasi oras cu securistul Radu Duda. Banuiesc ca se poate si mai rau, Scornicesti, de exemplu.
  • +5 (11 voturi)    
    Nu-i nici o graba, cucoana (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:52)

    BokassaOficial [utilizator]

    Mai intai sa publice Dragnea ordonanta aia cu familia regala = institutie de interes public.
  • +10 (30 voturi)    
    Regele a murit! (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:54)

    geonicol [utilizator]

    A avut un destin tragic si pana la un punct i-am admirat mai ales demnitatea. Foarte multi romani il plang sincer. Casa Regala a Romaniei este acum o caricatura. Este condusa de un impostor si o oportunista,cei doi se vand oricui plateste mai bine. Pacat, Casa Regala ar fi trebuit sa fie alaturi de oamenii cinstiti si demni ai tarii,nu langa infractori.
  • +9 (25 voturi)    
    adica (Marţi, 5 decembrie 2017, 20:54)

    dum_i [utilizator]

    Adica mai pe sleau, "Ba baieti, ma autointitulez Regina Romaniei". Acu bagati banii ..
    • +9 (13 voturi)    
      Lasa.... (Marţi, 5 decembrie 2017, 22:15)

      midumi [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      nu iti face griji, ca ia Dragnea toti banutii in mod legal!

      Elegant
  • +13 (25 voturi)    
    Asteptam Antena 3... (Marţi, 5 decembrie 2017, 21:06)

    andipetre [utilizator]

    ...sa le ridice osanale noilor vite nobile (scuze, n-am diacritice) care vor sa ne impresioneze cu maretia lor regala, mostenita de Majestatea Sa Duda, de pe vremea cand juca in piese TV predecembriste si revolutionare.
  • +15 (21 voturi)    
    Regele a murit... (Marţi, 5 decembrie 2017, 21:46)

    toubib [utilizator]

    Si Regalitatea impreuna cu el.
  • -4 (20 voturi)    
    Traiasca Regina Romaniei (Marţi, 5 decembrie 2017, 21:49)

    hopsinoi [utilizator]

    Romania avea nevoie de Regele Mihai dupa 1989. Pacat.
    • +10 (12 voturi)    
      Corect este Doamna Custode si Inaltul ei Consort. (Miercuri, 6 decembrie 2017, 0:43)

      Klaus_Voievod [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Dupa 1989 Romania avea nevoie de Regele Mihai dar a avut parte de Iliescu. Ghinion.
  • +8 (14 voturi)    
    nu avem stofa dar ne dam in stamba... (Marţi, 5 decembrie 2017, 21:54)

    demaGOGU [utilizator]

    ....singurul heritier - lb romana nu are un termen echivalent, probabil din lipsa unei traditii monarhice milenare - care ar putea fi recunoscut si acceptat, la o adica, de populatia Ro este Nicolae dar batalia acestuia va fi (aproape) imposibila contra imposturii si uzurparii de tron din fosta casa regala.
  • -2 (12 voturi)    
    xxxxl (Marţi, 5 decembrie 2017, 22:04)

    vorbeste lumea [utilizator]

    cel putin, principesa margareta vorbeste romaneste.
    dar in altceva nu cunosc sa-si fi facut cumva simtita, nu remarcata prezenta, in vreun minim mod folositor sau cel putin manifest-declarativ pentru bunul mers al vietii prin tara romaneasca. zero taiat in patru, un absent absolut.

    nu este nici pe departe ceea ce incearca sa arate ca reprezinta pentru natia romana.
  • -4 (10 voturi)    
    “Noul sef” (Marţi, 5 decembrie 2017, 22:29)

    mitg [utilizator]

    “Noul sef” l-am intalnit saptamana trecuta la servici, la o slujba care nu-i departe de o piata comunala.

    O exprimare nefericita care (sper ca) poate fi atribuita socului pierderii cuiva drag, ca altfel s-a ajuns la un nivel de aprozar penibil.
  • +4 (16 voturi)    
    Casa Regala (Marţi, 5 decembrie 2017, 23:20)

    adrian88000 [utilizator]

    s-a sfarsit. A ramas familia Duda. Sa fie sanatosi si sa nu ne mai inoportuneze cu comunicate ,cu pretentii si cu vise de marire.Palatul Elisabeta inapoi la PAPPS.
    Familia Duda sa-si traiasca mai departe viata in anonimat. Nu mai reprezinta nimic !
    • +1 (5 voturi)    
      Ecou! (Miercuri, 6 decembrie 2017, 8:32)

      Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Ceea ce a insemnat cu adevarat Casa Regala pentru Romania a inceput cu Carol I și a luat sfarsit o dată cu moartea lui Ferdinand I. MIhai a reusit sa mentina treaza amintirea si ecoul lor.
      Dar restul ... sunt doar oameni mici cu gura mare nedemni pentru aceasta mostenire.

      PS: Poate printul renegat Aragorn... aaa, Nicolae, sa aiba gene demne de numele predecesorilor... Si poate il vedem calare in fruntea ostilor romane infruntand Mordorul-Parlament
  • +4 (18 voturi)    
    Ooo! Custodele Coroanei? (Marţi, 5 decembrie 2017, 23:41)

    andipetre [utilizator]

    Care Coroana? Aia inchipuita de niste izolati monarhopati incremeniti in miturile unei perioade care nu a existat niciodata? Sau una de carton, purtata ca element de recuzita de vreun vechi actor cu o indoielnica faima?
  • +1 (9 voturi)    
    Intrebare (Miercuri, 6 decembrie 2017, 9:01)

    Toni_Romania [utilizator]

    Oare de ce de 250 ani americanii nu vor sa auda de regi si printi?
  • +1 (5 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 6 decembrie 2017, 10:07)

    Toni_Romania [utilizator]

    DE CE toti politicienii (si de la Putere si din Opozitie) sunt monarhisti? De unde si de ce atata consens?
    • +2 (2 voturi)    
      din multe motive (Miercuri, 6 decembrie 2017, 16:50)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Ca sa iasa si ei in evidenta cu ceva pozitiv. E gratuit sa spui vorbe bune despre o persoana simpatizata si care nu iti poate afecta cu nimic statutul. Daca s-ar pune problema sa se duca o adevarata munca de reflectie la nivelul societatii si mai ales al elitelor (care elite?) despre rolul eventual al monarhiei, nu s-ar mai imbulzi atatia. Le convine sa intretina o mascarada in care puterea tine in vitrina o institutie altadata onorabila si care nu o deranjeaza cu nimic.
      Margareta in schimb, daca chiar vrea sa mai lase ceva in urma ei, ar face bine sa il cheme pe tanarul Nicolae inapoi.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version