Patriarhul Daniel, discurs programatic in Rusia: Pastrarea unitatii de credinta a Ortodoxiei e prioritara

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 3 decembrie 2017, 0:29 Actualitate | Esenţial

Patriarhii Daniel si Kiril la Moscova
Foto: basilica.ro
Patriarhul Daniel se afla in Rusia, alaturi de capii altor biserici ortodoxe, la invitatia sefului Bisericii Ortodoxe Ruse, in prima vizita de acest fel a unui patriarh roman dupa 1989. Intr-un discurs la sedinta solemna ce a marcat împlinirea a 100 de ani de la restabilirea patriarhatului în Biserica Ortodoxă Rusă, patriarhul Daniel a spus ca "păstrarea unității de credinţă a Ortodoxiei, cultivarea solidarității cu cei aflați în suferință şi cooperarea misionară practică" sunt prioritare, potrivit unui comunicat al Patriarhiei.

Patriarhul Daniel a dat tonul in acest an unui dezghet in relatiile cu Biserica Ortodoxa Rusa, pe fondul tensiunilor politice majore dintre Occident si Rusia, inghet cauzat de anexarea ilegala a Crimeei de catre Moscova si de invadarea estului Ucrainei. Inainte de a fi prezent la Moscova, Patriarhul Daniel l-a gazduit la Bucuresti pe Patriarhul rus Kiril cu ocazia comemorarii martirilor crestini din timpul prigoanei comuniste.

Tot in acest an, o reuniune istorica a bisericilor ortodoxe din lume a fost boicotata de Biserica Ortodoxa Rusa, care a zadarnicit incercarile ce dureaza de secole de reconciliere a unor pozitii in interiorul ortodoxiei.

De altfel, Patriarhul Kiril este considerat un aliat politic esential al presedintelui rus Vladimir Putin, ale carui pozitii politice le-a sustinut in momentele critice. Nu mai departe de vineri, cu o zi inaintea sedintei la care au participat sefii bisericilor ortodoxe din intreaga lume, Putin a tinut o cuvantare oficiala la Soborul arhieresc al Bisericii Ortodoxe Ruse, dupa cum arata site-ul acesteia.





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

4654 vizualizari

  • +45 (57 voturi)    
    s-au reunit "turnatorii" securitatii? (Duminică, 3 decembrie 2017, 0:49)

    Adrian_. [utilizator]

    si au primit ordine noi de la KGB?
    • +24 (34 voturi)    
      Pastrarea Crestinatatii e necesara poate pt rusi (Duminică, 3 decembrie 2017, 10:35)

      Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Pt ca aceste fiinte ale Satanei isi vara coada in afacerile interne ale tuturor statelor de pe glob de peste 200 ani. Tara bogata cu oameni saraci.
      Ceva imi spune ca Armagheddon va fi in Rusia.
      • +21 (29 voturi)    
        nazistii erau ingerasi pe langa noii bolsevici (Duminică, 3 decembrie 2017, 11:14)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

        fhurtin in loc sa dezvolte propria tara, vrea sa aduca toata lumea la nivelul rusiei...la evul mediu.
      • +22 (28 voturi)    
        Poate plangeti si nevinovatii ucisi de rusi (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:23)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

        Poate Patriarhii isi aduc aminte si de zecile de mii de romani omorati sau trimisi in Siberia.

        Si poate-i plang si pe ziaristii si opozantii lui Putin impuscati fara pauza in Rusia.

        Poate-si aduc aminte de poruncile din Biblie si le reamintesc lui Putin si Dragnea:
        Porunca 8. Sa nu furi.
        • +17 (19 voturi)    
          Cinste eroilor români de la Cotul Donului (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:38)

          Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          Din păcate nu au fost destui și datorită lor, ciuma roșie nu a fost complet eliminată, ba chiar a otrăvit lumea peste 70 ani după.
          Să nu uităm sacrificiul lor și să desăvârșim ceea ce ei au vrut să facă.
          • +7 (7 voturi)    
            Eroi? (Duminică, 3 decembrie 2017, 18:27)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Un Nene

            Daca Antonescu i-ar fi ascultat pe Maniu și Brătianu să oprească trupele la graniţa recunoscută a României, atunci da.
            El a optat sa le transforme în agresor, ca părtaș la operațiunea Barbarossa, cu peste douăzeci de milioane de victime, dintre care 13 milioane civili.
    • -15 (19 voturi)    
      Caterinca, Adriane, (Duminică, 3 decembrie 2017, 10:45)

      Phil Austin [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      dar sunteti ai lor. Iremediabil.
    • +11 (25 voturi)    
      Surpriza (Duminică, 3 decembrie 2017, 11:52)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_.

      Dar CpF nu apare in peisaj? Sunt dezamagit. Ii suspectez de legaturi cu Kremlinul de mult timp.
      • -11 (17 voturi)    
        iar pe tine (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:10)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        de legaturi cu extrema stanga sua. prin filiale ongiste de unde iti iei solda. coada de topor. singura diferenta e ca extrema usa e pe val acum si mergi si tu cat poti, dar ca toate extremele istorice, o sa vina in bot.
        • +6 (12 voturi)    
          Da tu de unde-ti iei solda ca prea ii aperi (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:34)

          parush [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          pe pretinii kaghebistilor ?
        • +8 (10 voturi)    
          Logica (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:35)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          Este de o logica imbatabila. Sunt de dreapta toata ziua. Se vede de la o posta din postarile mele (scuza jocul de cuvinte), dar mai greu cand esti pe pilot automat.
  • +36 (46 voturi)    
    asa asa (Duminică, 3 decembrie 2017, 4:46)

    amanda13 [utilizator]

    Fostul informator comunist pupa condurul tarului rosu. cica vrea unitatea ortodoxiei. Unitate in ce? Coruptie? Nesimtire? Biserici de neam prost? Furt?

    O scarba imensa
  • +35 (47 voturi)    
    ce poza! (Duminică, 3 decembrie 2017, 6:29)

    bancheru83 [utilizator]

    doi reprezentanti ai coruptiei din tarile lor,imbracati in perdele scumpe...
    • -6 (14 voturi)    
      Socialismul și comunismul sunt tot religii, (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:02)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      cu nimic mai bune decât creștinismul. Ba chiar dimpotrivă.
      • +1 (3 voturi)    
        Sa avem pardon, is culturi (Duminică, 3 decembrie 2017, 18:27)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Niste cangrene sociale.
  • +33 (41 voturi)    
    am o sugestie (Duminică, 3 decembrie 2017, 6:49)

    Francisc 1 [utilizator]

    ramai cu kgb-istul ala si pastrati unitatea intre voi!
  • +19 (29 voturi)    
    Doi gradati,travestiti prelati : Kiril & Daniel (Duminică, 3 decembrie 2017, 7:03)

    Plagarus [utilizator]

    Vladimir Mihailovici Gundeav - 1971-1974 a reprezentat Patriarhia Moscovei la Consiliul Mondial al Bisericilor de la Geneva - Profesor de Onoare al Academiei Militare a Trupelor de Rachete cu destinaţie strategică ”Petru cel Mare,...............
    Dan Ilie Ciobotea - lector la Institul Ecumenic de la Bossey – Elveția (în perioada 1986-1988 fiind și director adjunct), fiind și profesor asociat la Geneva și Fribourg (Elveția).................?
  • -35 (41 voturi)    
    Dosare (Duminică, 3 decembrie 2017, 7:03)

    echidistantul_ [utilizator]

    Satul, paralel sau convergent, trebuie sa produca rapid niste dosare pentru IPS Daniel. Ca asa cere parteneriatul strategic .
    • +25 (33 voturi)    
      BOR trebuie sa se Reformeze (Duminică, 3 decembrie 2017, 9:14)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      In 2017 a iesit la suprafata puroiul molestarilor sexuale Husi si Pomohaci, mita pentru examene la Constanta marca Shpagoveanu, tot Shpagoveanu Frauda cu fonduri UE pentru Cultura Buruienilor, nu a vitei de vie....
      Holinesdeniel doar pentru Tradare de Tara e necesar, asta pe fondul Declaratiei CSAT in care se specifica Clar ca URSS este Stat Agresor, de Kiril care sfinteste Rachete si Tancuri nu se poate scrie in termeni Duhovnicesti...ai priceput in ce rahat este BOR?
    • +13 (23 voturi)    
      nu e nevoie... (Duminică, 3 decembrie 2017, 11:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui echidistantul_

      se vede cu ochiu liber ca e mafiot cu acte in regula...
      e aproape la fel de vizibil ca faptu ca etu esti postac
  • +19 (23 voturi)    
    o curiozitate (Duminică, 3 decembrie 2017, 9:32)

    anonim3 [utilizator]

    Articolul este complet neclar cu privire la aspectul esential.
    Apelul la unitate al PF Daniel era menit sa aduca Patriarhia Rusa la matca sinodului din Creta (si atunci BOR incearca sa medieze in numele celorlalte biserici participante la respectivul sinod), sau reflecta o capitulare in fata pozitiei Bisericii Ruse, care a respins sinodul din Creta?
    • +16 (24 voturi)    
      Biserica URSS,din URSS Slujeste Moartea (Duminică, 3 decembrie 2017, 10:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui anonim3

      Cand Sfinteste Rachete si Tancuri, BOR vrea sa invete cum sa faca la fel cu Patriot? In nici un caz, mai degraba Capitulare in fata Cracanatului, ceea ce Tot Tradarea Romaniei este!
  • +20 (28 voturi)    
    E semn rau (Duminică, 3 decembrie 2017, 9:43)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Fostii securisti se intorc cu fata spre Rasarit, asa cum fac si hotii din Parlamentul condus de penalul Dracnea si cercetatul CPT. Semn rau!
  • +18 (22 voturi)    
    Mai acana cu unitatea ortodoxiei... (Duminică, 3 decembrie 2017, 11:01)

    dekar [utilizator]

    Si eu care credeam ca gandul maret al oricarui inalt prelat (vezi Papa Ioan Paul lI ) ar fi unitatea (religioasa,desigur) a tuturor crestinilor,din orice colt al lumii. Si conform doctrinei lor comune, privitoare la iubirea aproapelui, chiar si cu Kiril si Daniel printre ei.
  • +16 (28 voturi)    
    mafiotul daniel... (Duminică, 3 decembrie 2017, 11:09)

    liviu_ [utilizator]

    1 - se uneste cu rusia pt pastrarea puteric
    2 - cerseste pomana de la guverne in schimbul prostitutiei pt voturi
    3 - apara puterea si abuzurile ei (vezi pucntul 2)
    4 - prosteste lumea (educatie si moaste) pt castigarea de profit

    in esenta distruge tara asta pt bani...
    felicitari bisericii! inca odata dovedesc ca sunt probabil cel mai mare rau de pe planeta asta!
    • -21 (35 voturi)    
      eroare @liviule (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:34)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Postarea ta e inspirata de cel rau, devreme ce pt tine crestinismul(a carei esenta, 'respecta-ti aproapele ca pe tine insust) este raul planetar. Spre deosebire de tine, cel rau stie ca Dumnezeu exista. Stie si se cutremura..Felicitari bisericii ca rezista de doua milenii. Vorba lui TUTEA: "Istoria romanilor dezgolita de crucile de pe scuturile voievozilor este egala cu zero. Ca doar voievozii nu s-au luptat pt ridicarea nivelului de trai, ci pt neam si credinta. Istoria se face cu Biserica."
      • +13 (23 voturi)    
        @razvc si@altiro postacii BOR, lucreaza (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:47)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        In Sfanta Duminica?
        Unde sunt situatiile financiare privind activele BOR? Din 1990 pana in prezent NU au fost prezentate Enoriasilor! Incurcate s Caile Domnului?
      • +13 (25 voturi)    
        sa ol uam punctual (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:00)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        1 - nu am zis de crestinism, am zis de biserica
        2 - sunt ateu, deci nu cred in nici unul din prietenii tai imaginari!
        3 - cate razboaie s-au facut in numele regiliei?! Cati oameni au murit in numele religiei (si nu ma refer numai la inchizitie). Cati banni au fost dati pe niste cladiri grandioase in loc sa f ie bagate in cercetare, spitale si altele (ma refer inclusiv la Romania 201X)?! Religia pe langa crimele directe, a facut oamenii sa se multumesca sa se roage in loc sa faca, a incetinit avansuri tehnologice etc...
        4 - daca tot o luam du dumnezeul tau... poti sa-mi explici cum poate dpdv logic sa existe diavol cand exista o creatura preabuna, atotstiutoare si atotputernica?! Religia ta pur si simplu nu poate exista dpdpv logic!
        5 - felicitari bisericii care stoarce prostii de bani de 2 milenii
        6 - claaaar.... cu credinta eram inca in pestera mai asta.... citind dintr-un filozif putin am nebun nu ajuta... putem sa gandim si cu mintea noastra?!
        7 - imi pare rau sa te dezamagesc ... da "omoara toti barbatii si violeaza femeile virgine" nu prea pare o porunca care sa indemne la "respecta-i aproapele"... Am citit biblia... si amintirile lui mengele sau ale lui hitler , stalin etc au mai putine crime decat cartea "sfanta"

        E dreptul tau sa crezi in ce vrei, dar NU e dreptul tau sa iei din banii celorlalti ca sa-ti faci cladiri care nu folosesc decat preotilor! De asemenea NU e dreptul tau sa construiesti biserici in loc de spitale... Ultima data cand am verificat, daniel cand s-a imbolnavit s-a dus la spital nu la biserica!
        • -12 (26 voturi)    
          Punctual, esti naiv iar Biblia n-ai citit-o. (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:10)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Primele spitale au fost construite si intretinute de biserica(vasiliade,dupa numele SF Vasile cel Mare (cel ca a le-a initiat in sec.IV) sau bolnite si erau in grija Bisericii pe langa manastiri. In Romania au aparut spitalele de stat in sec.XVIII-lea(spitalul Coltea). La fel scolile; romanii timp de multe secole au invatat sa scrie si sa citeasca prin preocuparea preotilor si a dascalilor(de unde si denumirea profesiei invatatorilor:dascal), pana in sec XIX-lea. Ex., Coresi(unoscut ca Diaconul Coresi) (d. 1583, Braşov) a fost un diacon ortodox, traducător şi meşter tipograf român originar din Târgovişte. Este editorul primelor cărţi tipărite în limba română. A editat în total circa 35 de titluri de carte, tipărite în sute de exemplare şi răspândite în toate ţinuturile româneşti, facilitând unitatea lingvistică a poporului român dar şi apariţia limbii române literare.
          • +12 (20 voturi)    
            Pe Vremea Aceea BOR era Toleranta (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:13)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            Cu Crucea de Piatra, azi NU este, desi Utilitatea Publica este Dovedita!
          • +11 (17 voturi)    
            Traiesti din amintiri (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:17)

            arap [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            Uite ce a ajuns azi BOR. O institutie corupta care gireaza politicieni corupti si agenti KGB.
            • +8 (14 voturi)    
              Altiro si razvc sunt Salariatii BOR (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:24)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui arap

              Care Slujesc Duminica pe Internet, cine ar face asta? Evident fara Credinta, dar cu Credinta in URSS si Kiril!
          • +7 (7 voturi)    
            serios?! (Luni, 4 decembrie 2017, 11:13)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            in primul rand vb de secoul XX-XXI nu de acu 300 de ani cand biserica facea tot.... pentru ca doar biserica primea bani... sesizezi problema?!
            noi vorbim de perioada actuala! Hai sa nu mai traim in trecut!

            Nu ai raspuns la nimic din ce am scis... evident din lipsa de argumente...
            mai omule... vrei printscreen din biblie?!
            tocmai ca am citit biblia... eram ateu si inainte sa o citesc, dar e mai violenta decat imi imaginez!
            Poate tu ai citit versiunea pt copii, dar aia mare contine numai crime, violuri, si alte chestii "misto" care ii stau bine unui zeu atotputernic si preabun!
        • -12 (22 voturi)    
          Dar e dreptul tău să iei din banii celorlalți? (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:28)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          ca să construiești ”o lume mai bună și mai dreaptă” sau ca să umpli dealurile cu moriști și câmpiile cu panouri solare?

          Ateismul tău e tot un fel de religie, derivată din faptul că ai despre Dumnezeu aceeași imagine ca și o babă analfabetă. Atât timp cât vorbești despre ”prietenul imaginar”, e clar că de fapt repeți propaganda progresistă fără să știi despre ce vorbești.

          Dumnezeu e un concept, nu e o persoană și nu e o ființă. Nu mănâncă, nu bea, nu respiră și nu se ocupă cu ce face echipa lui Becali pe terenul de fotbal. Iar dacă tu crezi că face toate astea, evident că un asemenea Dumnezeu nu există :)
          • +7 (11 voturi)    
            Lasa-ne pe noi sa beneficiem (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:44)

            delco [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            de cuceririle stiintei, de energie solara, eoliana. Tu ramai in pestera si incalzeste-te cu lemne.
          • +6 (6 voturi)    
            care banii celorlalti?! (Luni, 4 decembrie 2017, 11:18)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            a facut cineva un studiu sa vada cati sunt de acord sa dea bani bisericii?!

            eu stiu muuulti crestini care nu sunt de acord cu asta!

            "dealurile cu morti" scuze... dar in numele religie s-au omorat multe milioane de oameni... ti-ai ales f prost contraargumentul!

            ateismul e o religie?! muhahahahahaha !
            nu am nici o parere despre dumnezeu. dumnezeu nu exista! e atat de complicat conceptul asta?! tu ce parere ai despre Odin, sau Ra?! cam parerea asta o am si eu despre dumnezeul tau!
            mai baiete... habar nu ai ce vb si nu aduci un argument acatarii... pentru a miliaoa oara "ad hominem" NU e arcument! google it!

            Am citit biblia , am citit carti pro si contra lui dumnezeu... cred ca sunt destul de informat ... oricum mult mai informat decat tine!

            eu cred ca dumnezeul la care va rugati e cel biblic.... cum sune si biserica... ori dumnezeul biblic e o persoana mai nocita decat hitler si stalin la un loc!
      • +10 (20 voturi)    
        PS: (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:01)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        ce cauta Daniel de forba cu poporul care si-a batut joc de noi multe zeci de ani?!
        nu stiu sa fi recuperat tot tezauru... nu stiu sa existe scuze macar pt crimele de razboi (violuri, crime etc) facute de ruznaci... si nici pe manipularea grosolana pe care o fac rusii acu penturi a destabiliza Romania si Europa !
        • -12 (22 voturi)    
          P.S. E clar ca n-ai citit Biblia (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:17)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Iata indemnul lui Isus,(Matei,5)"44.Iar Eu zic vouă: Iubiţi pe vrăjmaşii voştri, binecuvântaţi pe cei ce vă blestemă, faceţi bine celor ce vă urăsc şi rugaţi-vă pentru cei ce vă vatămă şi vă prigonesc,
          45. Ca să fiţi fiii Tatălui vostru Celui din ceruri, că El face să răsară soarele şi peste cei răi şi peste cei buni şi trimite ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi.
          46. Căci dacă iubiţi pe cei ce vă iubesc, ce răsplată veţi avea? Au nu fac şi vameşii acelaşi lucru?
          47. Şi dacă îmbrăţişaţi numai pe fraţii voştri, ce faceţi mai mult? Au nu fac şi neamurile acelaşi lucru?
          48. Fiţi, dar, voi desăvârşiţi, precum Tatăl vostru Cel ceresc desăvârşit este".
          • +6 (8 voturi)    
            biblia... (Luni, 4 decembrie 2017, 11:20)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            mai spune de asemenea si sa violezi femeile virgine dintr-un sat curerit...
            mai spune sa omori ateii si dealtfel cam toti cei ce nu au aceeasi religie ca tine...

            http://www.evilbible.com/evil-bible-home-page/murder-in-the-bible/
            si eu stiu sa folosesc google...

            oricum deja esti penibil... aperi o actiune care nu are nici o treaba cu dumnezeu, ci doar cu afacerile mafiotului daniel!
        • -11 (17 voturi)    
          In continuare nu vei auzi (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:34)

          Popescul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          In continuare nu vei auzi scuze din partea rusilor pentru cele mentionate mai sus. Si ei se pot intreba ce am cautat noi la Cotul Donului si la Stalingrad. Se mai pot intreba de ce ne-am apucat de killerit in Odessa in toamna lui 1941. Isi pot aminti de lagarele organizate in special de romani (si intr-o masura mai mica de germani) in Guvernamantul Tranistriei. Si o pot tine asa cu intrebarile pana maine dimineata. La ce versat e rusnacul, o sa-i iasa ca tot noi ii suntem datori. Asta e. A fost un razboi mondial in care ambele parti au comis atrocitati. Mizeriile comise de aliati fata de Germania si prietenii sai nu sunt cu nimic mai prejos, atata doar ca invingatorii scriu istoria. Sa zicem ”merci” c-am primit inapot obiectele de arta, de cult si arhiva in 1934 si in 1956. Aurul sau echivalentul in bani nu-l vom vedea niciodata si oricum cu rusul nu poti negocia de pe pozitii de forta. Cine nu intelege asta, nu cunoaste natura umana.
          • +10 (14 voturi)    
            Era bine sa postezi randurile astea (Duminică, 3 decembrie 2017, 18:39)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

            Pe siteul Latrina 3, zau ca erai Maxim Apreciat!
            P.s Armata Romana a Lichidat la Odessa in 16 oct O Importanta parte a Armatei Bolshevice, ce a urmat dupa asta...e altceva, e grav!
          • +7 (9 voturi)    
            ... (Luni, 4 decembrie 2017, 11:26)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Popescul

            mai da... ai dreptate... rocmai pt ca rusii sunt niste jegori notorii...
            NU avem d c sa ne reconciliem cu ei!

            ok... fine... sa lasam aurul furat (care atentie nu era prada de razboi l-am dat ca sa il protejeze....)... dar repet sa lasam aurul furat....

            sa zicem ca nu au nici o datorie fata de noi...
            d c ne-am reconcilia cu ei cand unicul lor scop actual este sa destabilizeze europa si sa indeparteze estul de vest?!

            nu are nici un sens... si daniel face ce stie mai bine: se prostitueaza pt bani si putere!
    • -11 (25 voturi)    
      Religia e o formă de educație (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:59)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      cam primitivă, dar totuși mai bună decât niciun fel de educație.

      Probabil trăiești într-un oraș mare, unde prezența autorităților este destul de vizibilă încât să nu fie nevoie de educația prin religie pentru a menține ordinea. Plus educația laică, disponibilă de asemenea în orașele mari.

      Dar în mediul rural sau în orașele mici societatea s-ar dezagrega complet, în lipsa educației prin religie, făcută de la vârste foarte mici. Hipsterismele vin și trec, lumea rurală rămâne. Faptul că o persoană din mediul urban care a primit o educație modernă nu are nevoie de religie nu face ca religia să devină dispensabilă și pentru persoane din mediul rural care n-au avut acces la aceeașli educație modernă.

      Societatea modernă e artificială, iar prăbușirea ei every now and then e practic inevitabilă. Cea actuală nu e chiar atât de artificială cum era cea comunistă, dar face pași mari în aceeași direcție, mulțumită progresiștilor. Și când se va prăbuși din nou, la fel ca în 1989, oamenii se vor întoarce iarăși spre religie.
      • +10 (16 voturi)    
        Educatie (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:40)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Educatia religioasa duce, in final, la alienare mintala datorita preceptelor ei!!!
        • -11 (19 voturi)    
          Exemplu de "alienat mintal" (Duminică, 3 decembrie 2017, 18:15)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui gillda_47

          Savantul Nicolae Paulescu(descoperitorul insulinei). Iata ce le spunea studentilor medicinisti:"Ideea de Dumnezeu este o noţiune fundamentală, fără de care ştiinţa cade în absurd.
          Medicul trebuie să fie, în același timp, un savant care iubește din tot sufletul știința medicală, să fie o ființă care se jertfește pentru alții, până la moarte și, în sfârșit, să fie un învățător al omenirii sau mai bine zis, un apostol al moralei...și așa ar fi în realitate, dacă confrații nedemni n-ar fi deschis tarabă în templul sacru al medicinei.
          Fără Dumnezeu, viaţa nu poate fi explicată.
          Îngrijiţi pe bolnav nu ca pe un frate, ci ca pe Însuşi Dumnezeu."
          • +9 (13 voturi)    
            Paulescu este exceptia (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:35)

            parush [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            care confirma regula.
            • -8 (14 voturi)    
              esti amuzant rau,sau doar ignorant (Duminică, 3 decembrie 2017, 23:33)

              Altiro [utilizator] i-a raspuns lui parush

              As putea sa insir pana dimineata o lista cu toate"exceptiile"din randul savantilor lumii: Newton,Pascal,Bacon, Kepler,Copernic, Maxwell,Descartes,Kelvin,Kant,Planck,Marconi, Lemaitre,Einstein("Cand a creat Universul, Dumnezeu n-a jucat la zaruri")..
              • +8 (10 voturi)    
                asa deci... (Luni, 4 decembrie 2017, 11:31)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                newton pascal etc... traieu in alte vremuri....

                nu prea pricep ce cauta kant acolo....

                einstain era agnostic! interpretezi total aiurea! ce ai citit tu se revera la fizica cuantica si e o figura de stil. el era agnostic!

                For example, six months before his death a rumour started that Planck had converted to Catholicism, but when questioned what had brought him to make this step, he declared that, although he had always been deeply religious, he did not believe "in a personal God, let alone a Christian God." hmmmmm asta-i planck aporopos

                oricum pana prin secolu XIX la invatatura aveau acces doar cei religiosi... just saying...

                orium si eu pot sa-ti dau si mai multe exemple de oameni care NU sunt religiosi...
              • +3 (3 voturi)    
                Exemple gresite (Luni, 4 decembrie 2017, 13:38)

                parush [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                Decartes a pus bazele ratonalismului care a contribuit la revolutia stiintifica. Iar stiinta respinge existenta vreunei fiinte supreme. Nici Descartes nu accepta existenta lui Dumnezeu ca baza pentru explicatia fenomenelor. La fel si ceilalti savanti, nu-si explicau lumea prin apelul la o zeitate, ci prin explicatii stintifice care excludeau existenta vreunei fiinte supranaturale.

                Blaise Pascal
                "Men never commit evil so fully and joyfully as when they do it for religious convictions."
          • -4 (10 voturi)    
            nu ai inteles ! (Luni, 4 decembrie 2017, 0:09)

            silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            poti sa le citezi pe oricine: indiferent cat de adanc le vorbeste si cat de adevarat sau plin de iubire este ceea ce le spune nu conteaza !

            iti iei minusul pentru ca ai scris Dumnezeu cu "D" ! chiar daca ei apreciaza poate ceea citesc si sunt de acord
          • +4 (6 voturi)    
            in general (Luni, 4 decembrie 2017, 11:32)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            biserica strica mintile oamenilor!
            evident sunt exceptii...

            asta nu inseamna ca religia nu te invata sa te rogi in loc sa faci naiba ceva ca sa o duci mai bine!
      • +9 (13 voturi)    
        . (Duminică, 3 decembrie 2017, 19:44)

        Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Harald, ai o obsesie cu progresistii :))
        Ai putea sa definesti ce consideri tu ca sunt progresistii si cum contribuie ei la decaderea societatii? Fara gluma, te vad foarte inversunat si vreau sa stiu de ce.
      • +5 (7 voturi)    
        nimic mai fals... (Luni, 4 decembrie 2017, 11:10)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        religia nu a fost niciodata o forma de educatie...
        ca era o perioada in care doar preotii erau profesori e cu totul altceva
        dar religia se impotriveste unor avansuri tehnologice de sute de ani...
        pe langa asta nu are ce sa caute in scoli! nu mai suntem in secolul XIX
        Religia nu te invata decat sa te multumestu cu putin si sa fi sclav!
  • +10 (32 voturi)    
    BOR trebuie sa Reformeze si ... (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:18)

    Habermas [utilizator]

    sa se alature grupului heterogen al bisericilor Protestante din Europa-Occident.

    In grupul Bisericilor Reformate (Protestante):

    1. Nu este nevoie de "unitatea credintei" si alte bullshit-uri ideologice care prostesc oamenii in loc sa-i ajute sa se dezvolte personal, ci doar de niste principii de baza de bun simt. Iar fiecare biserica nationala decide pentru binele REAL al comunitatii sale formate din oameni reali, nu oi sau vaci cu belciug in nas numai bune de muls.

    2. Pe baza credintei SIMPLE in realitatea si in caracterul ei personal, al fiecarei persoane in parte, si in respect fata de ceilalti, fara inflorituri "traditionale" care nu sunt decat mijloace de inregimentare pentru extorcare cat mai eficienta de bani. Traditiile Romanesti pot continua si separat de vechea ortodoxie (mai ales ca multe sunt de fapt ne-legate de biserica ortodoxa la origine), atat independent cat si ca parte a noi biserici reformate, intr-un spirit mai practic, mai de bun simt si mai cu respect fata de om.

    3. Cu scopul dezvoltarii unei ETICI SOCIALE in care fiecare om devine mai responsabil, mai inteligent, mai liber, si in final mai bun. Omul trebuie ajutat sa fie om, nu indobitocit sa fie oaie.

    Stiu, daca se intampla Aceasta Reforma si Biserica Ortodoxa Romana devine Biserica Reformata a Romanilor sau ceva in genul asta, exista riscul ca Romanii din R. Moldova ar ramane si mai indepartati de Romania si mai apropiati de Rusia. Dar, la pachet cu acest risc vine si oportunititatea unui dialog proaspat si puternic despre ce vor oamenii cu adevarat. Acest dialog ar putea scoate relatiile Romania R. moldova din marasm.

    Nu trebuie sa ne fie frica.
    • -1 (23 voturi)    
      Gresesti, Protestant Inseamna Negarea Crucii (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Implicit La Acest Aspect Credinta are O Alta Identitate; Credinta Protestanta este un Contestatar Violent al Crestinitatii al Semnului Crucii, un exemplu este faptul ca Armata Republicana Irlandeza a Aparat Semnul Crucii in fata barbariei din UK
    • -9 (19 voturi)    
      Protestantii din Suedia (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:03)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      tocmai au scos referintele la Dumnezeu Tatal Si fiul in numele gender-equality. Biserica "reformata" nu e crestinism, e marxism cultural importator de supunere musulmana.
  • +14 (34 voturi)    
    Religia sarantocilor (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:43)

    Landser [utilizator]

    Toate tarile ortodoxe sunt sarace, inapoiate economic cu populatie proasta si saraca.A se vedea romania bulgaria grecia uniunea sovietica etc
    Concluzia e ca ar fi bine ca in romania trebuie facut ca aceasta religie paguboasa sa dispara!Comunistii si au dat seama de gresala facuta in trecut iar acu au adus biserica ortodoxa de partea lor!
    Sincer ala era singurul lucru bun facut de comunisti cu interzicera religiei!
    • -16 (28 voturi)    
      Exemplu de "sarantoc": Mihai EMINESCU (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:22)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      "Biserica ortodoxa e de optsprezece sute de ani păstrătoarea elementului latin de lângă Dunăre. Ea a stabilit și a unificat limba noastră într-un mod atât de admirabil, încât suntem singurul popor fără dialecte propriu-zise; ea ne-a ferit în mod egal de înghițirea printre poloni, unguri, tătari și turci, ea este încă astăzi singura armă de apărare și singurul sprijin al milioanelor de români cari trăiesc dincolo de hotarele noastre. Cine-o combate pe ea și ritualurile ei poate fi cosmopolit, socialist, republican universal și orice i-o veni în minte, dar numai român nu e“ (Mihai Eminescu, „Liber-cugetător, liberă-cugetare“, „Timpul“, 2 februarie 1879).
      • +11 (23 voturi)    
        Asta a fost valabil (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:15)

        arap [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        acum sute de ani. Acum BOR a pactizat cu agentul KGB Kiril. O rusine pentru Biserica si pentru Romania.
    • -14 (26 voturi)    
      Corelația nu înseamnă cauzalitate (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:39)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      Bunăstarea materială a Occidentului provine din epoca industrială (care a permis și dezvoltarea imperiilor și coloniilor) iar sărăcia țărilor ortodoxe derivă din poziția lor periferică în raport cu Imperiul Roman.

      La fel cum satele de pe malul Bistriței (Borca, Fărcașa) nu vor avea niciodată nivelul de trai al Bucureștiului sau al Clujului, tot așa țările ortodoxe nu vor avea niciodată nivelul de trai din Europa de Vest. Tocmai de asta au rămas ortodoxe, pentru că erau la periferie, nu în mijlocul lumii civilizate.

      Faptul că apreciezi mai mult comunismul decât religia e rezultatul formării tale ca om în comunism. Nepoții tăi te vor privi cu indulgență și compasiune..
      • +9 (19 voturi)    
        Identity (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:39)

        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Tovarasu' colonel Alexei, dumneavoastra sunteti?
    • -8 (16 voturi)    
      Bravo, Lenin! (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:04)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      sa ne intoarcem la genocidul crestinismului de acum 100 de ani.
    • -9 (19 voturi)    
      iar drogurile (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:15)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      suicidul, depravarile, imoralitatea, deviatile sexuale, anormalitatea facuta normala. hartuirea sexuala, exploatarea saracilor, coloniile, sclavia sunt in tarile progesiste ,dezvoltatea si bogate ? asta e corelatia ? sau cum au ajuns ele bogate ? nu cumva istoria lor arata pe cine au asuprit si de cine s-au folosit ca sa ajunga acolo ? popoare nelegiute , stramosi nelegiuti ai caror copii, nepoti li se vor strepezii dintii
      • +3 (5 voturi)    
        Tot ce citezi tu acolo exista (Luni, 4 decembrie 2017, 12:48)

        murmur [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        si in tarile ortodoxe. Si au existat si in trecut. Plus multe altele care ne-au condamnat la saracie si inapoiere. Intoarce si celelalt obraz e filosofia care ne-a dus in situatia actuala.
        • -2 (4 voturi)    
          sunt, da (Luni, 4 decembrie 2017, 17:46)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui murmur

          ca nu lispesc de nicaieri. dar acolo au ajuns la rang de virtute, au ajuns legale, au ajuns o normalitate.
          Nu tin minte coloniile tarilor ortodoxe. Decat daca vrei sa pui la socoteala conducerile ateisto-marxiste din Rusia poate, dar asa... doar de dragul de a pune ceva.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu e adevarat (Luni, 4 decembrie 2017, 22:12)

            murmur [utilizator] i-a raspuns lui Adran

            In nici o tara occidentala nu se incurajeaza sclavia, agresiunea sexuala, exploatarea oamenilor, dimpotriva au cea mai avansata democratie, drepturile oamenilor sunt protejate.

            In Rusia ortodoxa a kaghebistului Putin toate acestea sunt incalcate, ziaristii sunt ucisi, dizidentii arestati, democratia inabusita.

            Imperiul sovietic comunist a aparut intr-o tara ortodoxa inapoiata, in Tarile Romane sclavia era ceva normal, sarbii ortodocsi au comis genocid, violuri, epurari etnice.

            Ideea asta cu Occidentul depravat a fost promovata intens de propaganda sovietica si acum e preluata de propaganda putinista. Acum a ajuns si pe Hotnews. Insa nu va avea succes in Romania, oricat incearca PSD, CPF si altii sa o infiga in mintea oamenilor.

            Cine nu vrea in Europa e liber sa se duca in Rusia.
            • +1 (1 vot)    
              zici ca traim acum 100 de ani (Marţi, 5 decembrie 2017, 9:34)

              Adran [utilizator] i-a raspuns lui murmur

              Tu nu ai internet, stiri, seriale, talk showuri ca sa vezi ce se intampla in alte tari? Sau ai impresia ca eu traiesc intr-un beci si imi spune cineva printr-un pai cum e in occident.
              Nu se incurajeaza pe fata, normal, .. se tolereaza si se incurajeaza implicit pe alte cai. Ca altfel nu vad cum e posibil ca timp de 40 de ani, niste oameni ca cosby sau weinstein sa scape fara urmari. Legalizarea drogurilor usoare a inceput cam peste tot. Celelalte droguri fac ravagii peste tot. Coruptia/lobbyul e peste tot dar la fatada se dau toti ingeri curati. Companiile isi baga coada peste tot si nu platesc taxe dar in textul de marketing le pasa de se dau peste cap. Despre ce vorbim ? Despre ipocrizie.... fata nasoala e ca unii ca tine cred balivernele celor care s-au prins ca nu mai poti sa dai in cap si sa te si lauzi, ci trebuie sa dai in cap dar sa sa te dai moral, sa pastrezi aparentele, sa te dai civilizat, sa te dai un cetatean model, sa vorbesti de moralitate. (vezi de exemplu discursul lui cosby si ce aparente tinea). Occidentalii au invata sa faca raul si sa pastreze aparentele, asta e tot. Dar istoria lor nu minte.
  • +15 (25 voturi)    
    S-au pupat Preafericitii ruseste (Duminică, 3 decembrie 2017, 12:58)

    Klaus_Voievod [utilizator]

    Sutanele cu epoleti s-au pupat pe gura sub privirea tandra a tatucului Putin. Asta vara Kiril a refuzat sa participe la Sinodul Panortodox din Creta iar acum Daniel vrea sa se uneasca cu el desi BOR a participat in Creta ?! Nu suna deloc bine. Poate se intoarce si Daniel cu o cruce rabatabila pe mitra...
    • +11 (19 voturi)    
      .... liera. (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:53)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_Voievod

      Complectare la finalul tau.
  • +15 (19 voturi)    
    Putin si siloviki care calaresc Rusia (Duminică, 3 decembrie 2017, 14:58)

    Rescator [utilizator]

    exclusiv in interesul clanului lor au ramas orfani de
    ideologia comunista(cel putin in aparenta) si simt nevoia
    presanta sa o inlocuiasca cu altceva.Au regasit
    panslavismul si panortodoxismul,desi 90% dintre rusi ,
    dupa 100 de ani de la anarhia bolsevica din 1917,sunt
    atei.In aceste conditii a vorbi de unitatea cu ortodosii
    rusi este o mare greseala.Romania poate ramane
    crestin-ortodoxa si fara infratirea cu oastea generalului
    cu patru stele (KGB/FSB).Nu stiu daca Daniel al nostru
    are sau nu stele,dar ar trebui sa se abtina de la aceste
    jocuri cu "unitatea" cu cei care ne-au calarit mai bine de 300 de ani.
  • +10 (18 voturi)    
    !!! (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:08)

    CMD [utilizator]

    RUSINE !
  • +10 (22 voturi)    
    Inca o data, Noch einmal, Encore une fois ... (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:32)

    Habermas [utilizator]

    and once again:

    BOR este o institutie INAPOIATA si trebuie sa se reformeze. Trebuie sa promovam reformarea BOR, astfel incat sa devina o forta de dezvoltare a oamenilor si a societatii. Altfel ne inapoiaza la epoca sclavilor care urmeaza orbeste un "salvator pe pamant".

    BOR are nevoie de Reforma, bazata pe BUN SIMT si MISIUNE SOCIALA. Actuala BOR se bazeaza pe spalarea creierelor, cultul personalitatii, furt, miciuna si alte abuzuri. BOR tine captiva o populatie saraca (si mai ales rurala) care NU gaseste un sprijin in Statul Roman CORUPT de comunisti si neo-comunisto-mafioti.

    Noi cetatenii trebuie sa ne mobilizam (am inceput deja, trebuie sa acceleram) pentru a reforma institutiile care conteaza pentru Romania si Romani. Statul, Biserica (sau bisericile de fapt, dar mai ales BOR), Companiile Private (clientii, proprietarii, angajatii, partenerii, etc).

    Singura parte a crestinismului (religiilor in general) care reprezinta o contributie POZITIVA la progresul real al omenirii este ETICA PROTESTANTA. Ea a fost descrisa de Max Weber si nu numai. ea pune accetul pe RESPONSABILITATEA si INITIATIVA, manifestarea activa a individului conform unui set de reguli mai degraba ETICE si PRACTICE decat doctrinar-religioase. Untr-un fel, protestantismul a adus credinta crestina cu picioarele pe pamant, si au tras-o incoace, dinspre epoca sclavagista de acum 2000 de ani inspre zilele noastre.

    Ba da, revolutia industriala nu se putea intampla fara progresele stiintei si tehnologiei -- pe care bisericile ortodoxa si catolica mereu le-au "infierat cu manie proletara", pardon, cu manie crestina (ce umor sinistru), si au omorat oameni pt asta.

    Iar stiinta si tehnologia au progresat cel mai mult acolo unde a reusit sa reziste (contra-reformei catolice mai ales, iezuitilor etc) protestantii si Etica Protestanta. Aceasta a stimulat gandirea cu propriul cap, si initiativa privata, si dorinta de progres. Rezultatul: Revolutia Industriala si Bunastarea acelor tari.
    • +1 (7 voturi)    
      Ai Vopsit Acceptabil (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Insa Credinta Protestanta promoveaza altceva...
  • +7 (19 voturi)    
    Vizita patriarhului la Moscova (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:35)

    gillda_47 [utilizator]

    Nu avem nevoie de unire cu biserica rusa!!!Chiar si asa biserica "noastra" este arhisuficienta la cat este de "eficienta" in relatia cu Dumnezeu, ea vrand sa-L capusheze!!!!! Mult ZGOMOT pentru NIMIC!!!
  • -9 (21 voturi)    
    Dezamagire (Duminică, 3 decembrie 2017, 16:42)

    MPopa [utilizator]

    Nu stiu ce se intampla cu cititorii Hotnews, pana acum cativa ani era o placere sa citesti sectiunea de comentarii, erau preponderent oameni instruiti si civilizati care-si exprimau opiniile. Acum vad o multime de indivizi carora mesajele le tradeaza precaritatea culturala si care in loc de idei rostogolesc mereu aceleasi cateva teorii progresiste.
    In cazul de fata toata eruditia celor ce au comentat s-a invartit in jurul termenilor KGB, Securitate, inapoiere, sutane, CPF.
    • -9 (19 voturi)    
      .... foarte adevarat ..... (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:38)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Am avut acelasi gand - este probabil efectul FECEBOOK - se pierde timp pretios si care ar putea fi folosit cu cititul unei carti (precaritatea culturala vine din lipsa lecturii si informarea rapida si lacunara de pe Internet).
    • -11 (21 voturi)    
      Ai dreptate (Duminică, 3 decembrie 2017, 18:06)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Din pacate cei mai vocali "teologi" care intervin in comentariile acestui tip de articole nu sunt decat niste sarmani ignoranti ce sufera de analfabetism religios. Oricate argumente pertinente le-ai da, ei nu pot raspunde decat cu cliseele si termenii enumerati mai sus.
    • +7 (13 voturi)    
      Progresismul cucereste lumea (Duminică, 3 decembrie 2017, 22:42)

      delco [utilizator] i-a raspuns lui MPopa

      Lumea s-a saturat de religii mincinoase, de intoleranta religioasa, de habotnicie si inapoiere. Lumea moderna nu mai accepta fanatismul, xenofobia, homofobia si misoginismul. Asta e, obisnuiti-va ca oricum lumea nu se intoarce in trecut.
      • -6 (14 voturi)    
        progresistule, esti in eroare (Luni, 4 decembrie 2017, 0:04)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui delco

        1.Esenta invataturii lui Iisus sta in cuvintele Lui:"respecta-ti semenul ca pe tine insuti". Nici o filozofie omeneasca nu a putut in toata istoria lumii sa conceapa ceva mai inaltator ca acest indemn. Daca tu vezi in asta"fanatism,xenofobie,homofobie si misoginism" inseamna ca cineva nu are proprietatea cuvintelor. 2. Dumnezeu nu forteaza pe nimeni sa creada in El si in invatatura Lui, asa ca nu te stresa cum ca trebuie sa te "intorci in trecut, in habotnicie si inapoiere". 3. Intreaba-te totusi,cum de majoritatea savantilor lumii, carora le datoram descoperirile ce stau la baza confortul tehnic de azi, au fost oameni cu credinta in Dumnezeu..
        • +4 (4 voturi)    
          Bati campii (Luni, 4 decembrie 2017, 14:09)

          delco [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          In spatele filosofiei frumoase cu care se amageste prostimea stau mertanele preafericitilor, complicitatea preotimii cu politicienii corupti, patima banilor, orientarea catre Rusia putinista, furtul fondurilor europene, homofobia .
          • +4 (4 voturi)    
            CLAR si EVIDENT (Luni, 4 decembrie 2017, 14:51)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui delco

            stau lucrurile, insa @altiro nu poate scrie asa ceva despre Angajatorii lui, ma intreb ce salaiu minim pe economie are altiro ?
            • +2 (2 voturi)    
              El e platit din rezerva speciala de vodca (Luni, 4 decembrie 2017, 15:39)

              cabora [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              adusa de la agentul KGB Kiril.
  • +10 (18 voturi)    
    Am fost surprins... (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:08)

    Nonidem [utilizator]

    Am fost surprins ca Prea fericirea sa Patriarhul Romaniei n-a ridicat -sau cel putin nu s-a aflat-problema Mitropoliei Basarabiei,tracasata, agresata zilnic de cealalta, subordonata lui Kirill.Dumnezeu sa-l ierte, Patriarhul Teoctist a reactivat Mitropolia Basarabiei,in cadrul BOR.Ar fi fost de asteptat ca Patriarhul Daniel sa o dezvolte, sa construiasca-sa repare -biserici din R.Moldova, sa plateasca preotii ei la nivelul celor din Romania!Daca ar fi facut asta, Mitropolia Basarabiei n-ar fi ramas la doar 5% din parohiile romanesti din R.M. si cum se cunoaste influenta bisericii, clerului asupra enoriasilor,BOR ar fi facut ceva pentru readucerea la vatra a romanismului.Dar, Prea fericirea sa a fost mult mai preocupat de expresia materiala a misiunii BOR-vezi multimea bisericilor noi, a nr de preoti, Catedrala, etc., decat misiunea ei spirituala si nationala.
    • +11 (15 voturi)    
      Corect (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nonidem

      Bravo!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi