Comunitatea "Coruptia ucide":  Malin Bot nu ne reprezinta, nu face parte din echipa noastra / Nu credem ca protestele au nevoie de vreun lider, cu atat mai putin de unul autoproclamat

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 27 noiembrie 2017, 14:33 Actualitate | Esenţial

Malin Bot
Foto: malinbot.wordpress.com
Comunitatea Facebook "Coruptia ucide" a precizat ca Malin Bot nu o reprezinta si nu face parte din aceasta echipa, subliniind ca nu a crezut "niciodata ca protestele au nevoie de vreun lider, cu atat mai putin de unul autoproclamat".

"Multumim fiecaruia dintre cei care au participat la protestele din seara aceasta. Am fost multi, am aratat ca suntem puternici. Si credem ca, impreuna, putem opri abuzurile PSD-ALDE. Suntem hotarati sa ducem aceasta lupta oricat va fi nevoie", scrie pe pagina "Coruptia ucide", dupa mitingul la care au participat duminica seara circa 30.000 de oameni in Bucuresti.

Comunitatea precizeaza insa ca sunt necesare "cateva precizari" dupa acest protest:

"1. Domnul Malin Bot nu reprezinta echipa Coruptia Ucide, nu face parte din echipa Coruptia Ucide si discursul pe care a crezut de cuviinta sa il tina in Piata Victoriei in aceasta seara nu are nicio legatura cu noi. Nu am crezut niciodata ca protestele au nevoie de vreun lider, cu atat mai putin de unul autoproclamat. Nu sustinem astfel de ambitii si nu avem nicio legatura cu ele.
2. Traseul, modalitatea de protest (mars sau stationar) sunt decise impreuna cu membrii comunitatii, dar va rugam sa urmariti postarile de pe aceasta pagina si sa va exprimati parerea in timp util.
3. Putem discuta si polemiza intre noi, dar sa nu uitam cine e adevaratul adversar: PSD-ALDE
4. Daca aveti cel mai mic dubiu legat de onestitatea noastra, va sfatuim sa participati la proteste cand si cum credeti de cuviinta. Noi doar coagulam oamenii care isi doresc sa protesteze si ii informam, nu avem alta miza. Daca, insa, nu ne credeti, cea mai buna solutie este sa nu ne mai urmati. Credem ca este mai bine asa, decat sa faceti asta cu inima indoita.
Inca o data, va multumim!"

Malin Bot a scris, intr-un comentariu publicat la postarea "Coruptia ucide", ca aceste precizari sunt "foarte corecte si necesare" si nu are intentia sa urmaresca "astfel de ambitii".

"In discursul sustinut, pe care cred ca l-au auzit cei mai multi dintre cei care ne urmaresc si aici, am spus ca nu exista un lider, este un protest al tuturor oamenilor onesti care vor justitie, nu coruptie. Cred ca exact asa m-am exprimat. Eu am fost rugat sa vorbesc, am vorbit si va multumesc frumos. E bine ca ati facut aceste precizari, completeaza ce am spus si eu acolo. Cel mai important e scopul nostru comun, mentionat aici. Asta e tot ce conteaza. Cred intentia a fost de buna-credinta, poate ca formularea a indus o idee gresita. E bine ca s-a facut precizarea pentru ca tot apare pe la propaganda mafiei ideea ca cineva cu interese ascunse ne coordoneaza pe toti. Era firesc sa fiti informati ca nu este o legatura intre mine si grupul care se ocupa de pagina aceasta. Ne leaga scopul comun si niste principii in care credem, fara vreun alt interes. Asta cred ca era ideea mesajului acesta, eu asa am interpretat. PS. Sper ca aceste completari suplimentare sa evite alte confuzii. Multumesc", a scris Malin Bot.



"Coruptia ucide" a precizat, raspunzand la acest comentariu, ca "exista destul de multe reactii negative la diverse derapaje" si ca recomanda "ca interventiile la microfon sau portavoce sa fie scurte sa se rezume la mobilizare si sa nu acapareze sau deturneze timpul si atentia cu discursuri moralizatoare sau personale.

"Suntem acolo pentru o cauza IMpersonala. Incurajam implicarea tuturor. #decenta Suntem diversi, nu de dreapta, stanga sau alta ideologie anume. Incercati sa pastrati scandarile si mesajele in tonul comun fara sa-i indepartati pe altii cu extremisme, nationalisme sau revendicari care nu au legatura cu mizele noastre. #echilibru

Alaturi de noi poate veni oricine ne sustine principiile, inclusiv sindicate, ong-uri sau partide. Conditia e ca acestea sa nu incerce sa confiste protestul si sa-i respecte sensul si scopul. #onestitate )", a aratat comunitatea "Coruptia ucide".



Malin Bot a revenit cu un comentariu in care spune ca a "primit numai felicitari" si se intreaba daca nu cumva "se joaca cineva cu voi ca sa dezbine pentru a putea mai usor sa destabilizeze? Pare ca ati cazut intr-o capcana".

"Da, Malin. suntem foarte siguri. Foarte", se arata in raspunsul postat pe "Coruptia ucide".





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

12311 vizualizari

  • -18 (28 voturi)    
    Clar (Luni, 27 noiembrie 2017, 14:40)

    Kosmos [utilizator]

    Coruptia Ucide este un - decoy -
    • +14 (20 voturi)    
      Madalin nu se foloseste de fenomenul Cor. Ucide! (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:21)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Sa nu uitam ca sunt si alte platforme generate de fenomenul Colectiv = #Colectiv, #Rezist etc

      Dintre toate, doar #CoruptiaUcide se delimiteaza de Malin BOT!

      Daca tot se urmareste ca platform sa nu fie condusa ce un lider, dece sa existe un lider care sa se delimiteze de Mamalin BOT?
      • +2 (2 voturi)    
        Malin ii sta in gat lui Dragnea si Tariceanu! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 14:26)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Coruptia ucide face o greseala, in conditiile in care Malin Bot face abordeaza borfasi ca Nastase, Voiculescu, Magureanu, asa cum nimeni nu a avut curajul sa o faca pana acum. Nu e vorba de lideri, e vorba de idei, curaj si initiative!
      • +1 (1 vot)    
        Comunitatea are nevoie de un lider ! (Joi, 7 decembrie 2017, 14:09)

        Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Foarte rau ca aceasta Comunitate crede ca nu are nevoie de un lider.
        In acest mod, actiunile se vor limita la lungi plimbari pe strazi.
        Nu asa se poate lupta cu mafia.
        Miscarea are nevoie de un lider credibil, hotarit, curajos, inteligent care sa insufleteasca masele, care sa le spuna ce au de facut in continuare, sa le prezinte un program de actiuni.
        Malin Bot a dovedit ca este curajos, hotarit, inteligent, ca are toate conditiile pentru a deveni un lider.
        Pina cind nu se vor gasi oamenii, metodele si mijlocele prin care sa fie aduse la proteste milioane de oameni, zilnic, in toata tara, Miscarea nu-si va atinge obiectivele.
        Mobilizarea doar pe facebook s-a dovedit insuficienta. Trebuie sa fie mobilizate toate fortele sanatoase ale tarii : Adevarata Societate Civila, Studentii, Intelectualii, Tinerii, Partidele cu adevarat democratice, Sindicatele etc.
    • -11 (11 voturi)    
      Da, par niste complexati (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:37)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      care se baga si ei in seama!
  • +16 (26 voturi)    
    Paradox (Luni, 27 noiembrie 2017, 14:43)

    Un cititor [utilizator]

    Cine semnează comunicatul , dacă asociația nu are un reprezentant? Mega lol!
    • 0 (18 voturi)    
      Nu e nevoie sa semneze nimeni. (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:06)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      comunicatul, atata cat timp nu sunt contestatii MOTIVATE impotriva comunicatului membrilor comunitatii /asociatiei de protestatari.
      Comunicatul spune un doar lucru ,,neagresiv si banal" : Malin Bot nu e imputernicit de nimeni si actioneaza ,,de capul lui".
      Numai cand comunitatea / asociatia va face eventual proclamatii importante de genul: ,,Incepand cu astazi statul suntem noi" , sau ,,Noi suntem Guvernul Provizoriu", sau ,,Noi santem Noul Front al Salvarii Nationale" :- ))) dupa caz, etc., numai atunci vor fi nevoie in mod normal de semnaturile si /sau de o proclamatie a conducerii la televizor sau radio.
      • -5 (13 voturi)    
        Va dati cam multa (Luni, 27 noiembrie 2017, 20:03)

        RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        importanta! Sunteti niste trolli care simt nevoia sa se bage si ei in seama. Sunteti NIMENI de fapt si din aceasta postura nu aveti ce sa comentati in legatura cu protestul romanilor si nici in legatura cu modul in care actioneaza jurnalistul Malin Bot. Capisci? Vedeti-va de micimea voastra si lasati oamenii-n pace!
        • +4 (8 voturi)    
          Cum zici tu a zis si Ceausescu (Luni, 27 noiembrie 2017, 22:39)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin

          la Targoviste. Tribunalul este format din pucisti,
          tradatori, ordinari, nelegitimi etc. Asta nu l-a ajutat deloc in fata gloantelor de AKM.
    • -10 (20 voturi)    
      :-))) (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:09)

      GD Bronstein [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Are si reprezentant, are si finantare, dar astea sint secrete de stat de importanta deosebita.

      Serviciile nu confirma, nu infirma.
    • -9 (13 voturi)    
      un internationalist, (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:35)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      nu vezi? Un globalist, un NEroman!
    • -4 (4 voturi)    
      probabil o semneaza cei care ii (Luni, 27 noiembrie 2017, 21:20)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      fac pe protestatari sa marsaluiasca kilometrii intregi, probabil in bataie de joc pt. ai obosi , mai ales ca multi dintre protestatari vin dupa o zi de munca.
  • +21 (23 voturi)    
    Prea mult ego (Luni, 27 noiembrie 2017, 14:47)

    SebastianD [utilizator]

    Sunt de acord ca nu trebuie deturnat de un partid gen PNL/PMP protestul, dar parca prea mult ego au unele grupuri din strada. Daca nu incearca sa se uneasca vor muri la fel de repede precum au facut-o pana acum si in 6 luni intra toate legile in vigoare, doar ca una cate una.

    Si oamenilor buni de la Coruptia Ucide le transmit ca le trebuie lideri pentru ca nu poti sa vii cu o atitudine naiva de genul suntem binele contra raul si sa sa incerci sa dai jos PSD-ul, iti trebuie si ceva experienta la mijloc. Frustrarea poate scoate cativa oameni in strada, dar nu ii aduce neaparat la vot pe restul necesari sa intorci cele 3 milioane de voturi PSD.
    • +6 (12 voturi)    
      As adauga ceva (Luni, 27 noiembrie 2017, 16:03)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui SebastianD

      "Frustrarea poate scoate cativa oameni in strada, dar nu ii aduce neaparat la vot pe restul necesari sa intorci cele 3 milioane de voturi PSD."

      Frustrarea poate scoate cativa oameni in strada, dar nu este in sine o alternativa sau o solutie.
  • -27 (39 voturi)    
    Daca si Coruptia Ucide s-a dezis de Malin Bot (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:06)

    Miky60 [utilizator]

    E clar, e doar un pacalici de "jurnalist", care a fost dat afara de peste tot pt cat de slab este, iar acum cu aceste excese de nazist si tot circul facut la expozitia Gaudeamus in care a incercat sa interzica dreptul la exprimare al unora care nu ne plac, dar au totusi voie sa vorbeasca ca orice om, a aratat ca este doar un pacalici care incearca sa se bage in seama cu forta.
    Bravo Coruptia Ucide si liderilor ei ca s-au dezis de Malin Bot.
    • +10 (18 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 27 noiembrie 2017, 17:25)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      JUR cu mana pe tastatura ca iti cresc tariful la 80 bani/perpost daca incepi sa zici de bine de basescu si nu de dracnea :) ...
    • +11 (19 voturi)    
      mai baietas! (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:34)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      La Gaudeamus Malin Bot a "atacat" nesimtirea, s-a opus asaltului asupra culturii, asupra moralei civice venit din partea unor scursuri comunsitoide, de catre jegurile securiste care pustiesc totul in urma lor chiar is prin simpla atingere.
      Ce blestem o fi pe tara asta de naste atatea cozi de topor, atatia tradatori, atatia prosti, atatea curve si atatia hoti?
  • +13 (23 voturi)    
    la subiect (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:34)

    beatman [utilizator]

    Malin Bot are toate motivele sa vorbeasca pt ca
    a fost un constant participant la toate manifestarile
    si pe deasuprea are cojones nu ca altii care si-au urmarit doar interesele ,in rest coruptia ne ucide pe toti nu doar pe uni
    • -1 (9 voturi)    
      minciuna!! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 3:50)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui beatman

      NU a fost "la toate manifestarile" - iar pe unele le-a DENIGRAT copios!!

      Daca tot tineti atat la el, mai bine aveti grija sa-si ia la timp medicamentele!
  • +15 (17 voturi)    
    Pai, stati putin... (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:48)

    Andradda [utilizator]

    Astia de la ”Coruptia ucide” recomanda "ca interventiile la microfon sau portavoce sa fie scurte sa se rezume la mobilizare si sa nu acapareze sau deturneze timpul si atentia cu discursuri moralizatoare sau personale.”
    Cu ce drept incearca cei de la ”Coruptia ucide” sa le spuna unora sau altora cat sa vorbeasca, cum sa vorbeasca sau despre ce sa vorbeasca?
    Din moment ce Malin Bot nu a declarat niciun moment ca ar reprezenta vreo organizatie, e treaba lui ce vorbeste, cand si cui.
    Cei care-l aud, n-au decat sa-l aplaude, sa-l ignore sau sa-l injure, dar pt asta nu au nevoie de recomandari de la ”altii”

    Orgoliile astea infantile fac mai mult rau decat bine, indiferent ca e vb de un Malin Bot sau de cine stie ce organizatie care incepe sa dea indicatii protestatarilor.
    Cand oamenii incep sa iasa masiv in strada, nu-i mai intereseaza nici Malin Bot, nici alte organizatii care isi aroga dreptul de a le da sfaturi.

    Oricum, tot respectul pt cei de la ”Coruptia ucide”, cat si pt Malin Bot sau pt orice alta persoana care contribuie in mod pozitiv la organizarea si desfasurarea pasnica a protestelor.
    • -6 (14 voturi)    
      Ce respect? (Luni, 27 noiembrie 2017, 18:23)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Daca astfel de "chimonii" se ascund sub "coruptia ucide" atunci e cazul sa le eliminam din preajma noastra, nu sa le respectam. In mod evident sunt niste diversionisti, ii doare-n cot de soarta tarii, de viitorul ei. Asadar, atentia mare la cei ce se dau ca facand parte din banda "coruptia ucide". Trebuie sa ne detasam de ei, noi nu suntem internationalisti, globalisti, suntem romani si vrem sa punem ordine in tara noastra. Despre globalziare, internationalizare nu putem vorbi acum, cand tara este sufocata de niste reminiscente globaliste, de sorginte kgb-ista!
  • -9 (21 voturi)    
    Comunitatea "Coruptia ucide" (Luni, 27 noiembrie 2017, 15:59)

    GD Bronstein [utilizator]

    "Suntem diversi, nu de dreapta, stanga sau alta ideologie anume. Incercati sa pastrati scandarile si mesajele in tonul comun fara sa-i indepartati pe altii cu extremisme, nationalisme sau revendicari care nu au legatura cu mizele noastre."

    Fara nationalisme si alte asemenea extremisme de Ziua Nationala a Romaniei!

    Noi NU sintem romani, sintem internationalisti, globalisti si diversi, atit de diversi incit nu gasesti doi care sa aiba aceleasi idei. Nu sintem nici de stinga, nici de dreapta. Nu avem absolut nimic in cap si nici macar nu stim ce e cu noi si ce vrem de fapt.

    D'aia nici nu sintem structurati si nu sintem in stare sa alegem un lider. Da' merge inainte, asa cum ni se transmite de cei care ne platesc.
    • -6 (20 voturi)    
      Sunteti diversi, sunteti internationalisti, (Luni, 27 noiembrie 2017, 17:53)

      RaduConstantin [utilizator] i-a raspuns lui GD Bronstein

      sunteti globalisti si NU SUNTETI ROMANI? Atunci cum va permiteti voi sa sugerati romanilor cum sa manifesteze impotriva celor care le batjocoresc existenta? Romaniase afla sub asediu raufactorilor, romanii sunt impinis la limita existenteti de niste golani de sorginte comunista iar voi, cei ce va ascundeti sub sloganul "coruptia ucide" aveti indrazneala sa spuneti romanilor cum sa lupte impotriva agresorilor lor? Nu va e rusine impostorilor, perversilor? Romanii sufera de foame, de lipsa de protectie medicala si sociala, Romaniei ii pleaca in afara cei mai buni fii ai ei si voi indrazniti sa va pronuntati impotriva modului in care cetatentii isi striga durerea? Aveti cumva pretentia ca oamenii astia care au iesit pe strazi cu zecile de mii va reprezita, sau ca voi ii reprezentati pe ei in vreun fel? Cum va permiteti voi niste slugi apatride, perfide sa confiscati miscarile de protest, sa va erijati in lideri de opinie facand recomandari nesimtite unui journalist care-si risca proproia viata pentru tara lui? Daca pana acuma m-au lasat indifferent gogomaniile lansate de voi pe retelele de socializiare, de-acuma sa stiti ca va blochez ori ce prezenta, ori de cate ori voi avea ocazia! Coruptia ucide intr-adevar: iar voi, cei ce alcatuiti aceasta adunatura desantatata, constat cu detasare ca ati murit deja! Am inteles cine sunteti si ce urmariti!
      • +4 (6 voturi)    
        discutia este bine venita (Luni, 27 noiembrie 2017, 22:44)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin

        Pentru ca nu exista idei clare - cristalizate.

        Nu poti sa mergi la razboi si sa castigi daca nu stii care este telul tau.

        CORUPTIA este un big issue, but not enogh!

        Pentru o JUSTITIE curata PUTERNICA trebuie luptat in permanenta.Ieri, astazi si maine.

        Acum, mai mult ca niciodata, este nevoie de o justitie corecta si puternica pentru ca este nevoie ca sa se consolideze economia si poate devine chiar economie de piata functionala....Atunci romanii vor putea sa stea cu frunte sus si sa nu se mai vaita - poate doar cei care vor cere posmegii moi...

        Coruptia ucide este mica ca organizatie tocmai pentru ca este animata de idei neclare -

        Protestul care a scos din case un numar atat de numeros nu a fost si nu este condus de coruptia ucide asa ca nu ii faceti mai mari decat sunt.

        Malin Bot poate contribui mult mai mult ca reporter de investigatie - insa face ceea ce doreste, Daca transmite din PV nu cred ca isi atinge potentialul, dar daca mai face actiuni de genul celor de la Tragul Carte si le posteaza are un mare plus - nu orice isi risca imaginea in astfel de confruntari - este cum te-ai duce la latrine si te-ai bate acolo cu cei de acolo.

        Sa dam fiecarei parti ceea ce este cuvenit!
        Este o parere!
  • +6 (20 voturi)    
    Banditii voiculescu, nastase etc, in actiune (Luni, 27 noiembrie 2017, 19:10)

    omdebine [utilizator]

    Este foarte clar ba CiumaRosie si-a bagat coada in comunitatea "Coruptia ucide";
    Am mare incredere in Malin Bot. N-am vazut inca la nimeni atit curaj si profesionalism. E cit se poate de clar ca a deranjat enorm serparia mafiota pesedista. Nascase,Voiculescu si sobolanul Dracnea isi ling ranile provocate de curajosul Malin Boc si improasca cu balele lor otravitoare de varani in stinga si in dreapta. Doar prostii nu vad asta.
    Daca Comunitatea "Coruptia ucide" este autentica, atunci ar trebui sa identifice si sa elimine urgent dintre ei otravurile infiltrate de CiumaRosie. Daca nu fac asta inseamna ca acea 'comunitate' a devenit extrem de toxica.
    Tot respectul pentru ceea ce face Malin Bot!
  • +8 (10 voturi)    
    Pai n-a zis nimeni (Luni, 27 noiembrie 2017, 19:57)

    Brici [utilizator]

    ca va reprezinta. Si-atunci ce rost are comunicatul? Doar asa sa ne aflam in treaba? Acum ce-o sa faceti, o sa dati cate un comunicat pentru fiecare dintre cei care vorbesc la microfon, sa ziceti ca nu va reprezinta?
    Deci ce rost are comunicatul asta? Sau ce rost are stirea asta?
    • +4 (6 voturi)    
      unii sufera de o anumita manie... (Luni, 27 noiembrie 2017, 22:30)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Brici

      vor sa conduca dar nu admit un lider - vor sa fie reprezentati dar nu vor sa aiba un reprezentant...

      Nu este haios???

      Pe de alta aprte Malin se arunca ca un leu si pare ca uneori pica ca un ban - vezi cand a luat-o intre coaste.

      La Targul de Carte a avut o actiune hotarata - a pus multe intrebari dificile, a fortat obtinerea unor raspunsuri intr-o maniera incisiva dar civilizata - cam asa se face jurnalism pe afara - romanii inca nu sunt obisnuiti cu asa ceva, iar politicienii ce sa nai vorbim???

      malin continua - Coruptia Ucide va continua asa ca nu vad nici o problema de nici o parte.

      Au reusit - ne-au unit!
      Naspa pentru infractorii - mai noi sau mai vechi!

      Curat murdar, coane Fanica!
  • -4 (8 voturi)    
    Florin Badita (Luni, 27 noiembrie 2017, 21:48)

    RaduConstantin [utilizator]

    este cel ce "manage" pagina acestor neimpliniti ai soartei, acestor globalisti!
  • -1 (9 voturi)    
    pentru cei care se prefac ca au uitat! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 4:09)

    Codruta N [utilizator]

    Bot, cel care EXAGERAT este numit "jurnalist", este printre cei care au lansat teza ca "protestatarii sunt platiti de Soros" - si alte gugumanii!! Nu doar ca a lansat-o - dar a si promovat-o vehement si repetat!
    Sigur! suntem in Postul Craciunului si ar trebui sa-i intelegem pe cei care, morti de foame (din cauza ca s-au lamurit MULTI in privinta lor) fac si ei ce pot, ca sa se bage in seama, sa-i iertam si sa-i intelegem...!
    Dar oricat ai ierta, nu poti sa nu exclami macar un "Cat tupeu, mai, frateee...!!" ba chiar si "Cata nesimtire...!!" >:
  • +1 (1 vot)    
    Felicitari pedesere!!! (Marţi, 28 noiembrie 2017, 9:33)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Partidul lui Ilcii a reusit sa bage zazanie, sa ne faca sa ne certam intre noi.
    Ast este prioritatez zero acum, sa ne certam, sa ne mincam?
    Sa ne batem pentu "cine este lider"?
    Este constructiv sa zici "daca nu va place, na-veti decat sa nu mai veniti la proteste"?
  • +1 (1 vot)    
    Proteste descentralizate (Marţi, 28 noiembrie 2017, 11:40)

    Razvan_M [utilizator]

    Ideea este buna pentru a ingreuna efortul Partidului de a pune focus pe cativa "lideri" si de a denigra protestul cetatenesc legitim.
  • +1 (1 vot)    
    coruptia ucide si malin bot (Marţi, 28 noiembrie 2017, 12:24)

    lp [utilizator]

    servesc aceeasi cauza. discutati fratilor, intre voi, direct. de ce dati ocazia la comentarii complet nepotrivite ? luptam cu totii impotriva coruptiei si pentru un stat normal, dar trebuie sa ne intelegem intre noi, nu suntem toti identici, si niciunul perfect
  • +1 (1 vot)    
    Pff. (Marţi, 28 noiembrie 2017, 23:30)

    Fraier cu geaca de piele de vaca [utilizator]

    Intai sa-i vedem pe cei de la Coruptia Ucide ca fac jumatate din interventiile lu' Bot, si apoi sa-i auzim cum comenteaza.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică