Premierul Mihai Tudose acuza Dacia Renault - fara a o numi - ca externalizeaza profiturile

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:07 Actualitate | Esenţial

Mihai Tudose
Foto: Agerpres
Premierul Mihai Tudose a acuzat Automobile Dacia, parte a Groupe Renault, ca externalizeaza profitul, ironizand mitingul de marti la care au participat mii de angajati ai acestei uzine pentru a protesta fata de intentia Guvernului de a transfera contributiile sociale de la angajator la angajat si pentru a cere demararea constructiei autostrazii Pitesti-Sibiu.

"Am apreciat, cu ghilimelele de rigoare, un protest al unor romani sustinut de conducere care doreau autostrazi compania externalizand profitul. Superb. Nu mai merge", a declarat miercuri premierul Mihai Tudose, in deschiderea sedintei de guvern in care vor fi aprobate noile masuri fiscale, care includ transferul contributiilor de la angajator la angajati.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

10657 vizualizari

  • +25 (37 voturi)    
    Doar n-au venit in Romania sa ne ajute! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:10)

    Johanis [utilizator]

    Au venit sa faca profit si sa-l mute in Franta intr-un procent cat mai mare!
    Daca legislatia permite, asta fac!
    Tiriac numeste asta optimizare fiscala!

    Actiunile la purtator nu puteau fi scoase in afara legii prin acesta revolutie fiscala?
    • +15 (19 voturi)    
      Unde ma? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:31)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Poate imi explici si mie de ce o firma ar incerca sa mute profit din Romania, unde impozitul e 16% in Franta, unde impozitul e 33%...

      Daca e sa-si externalizeze profitul, o face spre filiala din Cipru (daca o exista asha ceva), un in Franta ca sa plateasca dublu. In lumea capitalista firmele cauta sa-si minimizeze costurile, nu sa le creasca.Doar la antena3 strainii fug cu profitul in spate in tarile de unde-au venit si de aia n-are Dragnea bani de programul de guvernare.
      • +12 (18 voturi)    
        Băi nenea prim sinistru (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:56)

        Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Am terminat degeaba economia, nu înțeleg ce e aia sa externalizezi profitul. Știu ce e aia externalizare, știu ce e ăla profit dar a dracu treabă dacă se potrivesc in aceeași frază. De unde învățați economie, citiți ziare pe wc intre așa-zisele ședințe de guvern?
      • -11 (17 voturi)    
        In paradisuri fiscale. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:34)

        gv [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Cum unde muta profitul ?
        Ce sunt prosti sa plateasca impozite in UE ?
        Normal ca il externalizeaza in paradisuri fiscale, cum fac mai toate multinationalele.
        Aici mai declara doar cateva firimituri, ca pentru fraieri. Mai vor sa bagam si miliarde pentru ei, pe autostrazi.
        • +9 (13 voturi)    
          Ai dreptate (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:52)

          ictin [utilizator] i-a raspuns lui gv

          De ce sa fim noi prosti sa construim autostrazi? Propun sa le dinamitam si pe astea pe care le avem, sa otravim fantanile, sa incendiem recoltele ca sa nu mai indrazneasca vre-o companie straina sa vina pe aici.
        • +13 (15 voturi)    
          patriotismul de grota (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:56)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui gv

          1. intrebarea era pentru nenea ala care sustinea ca fuge frantsuzu cu profitul in spate in Franta, ceea ce era un non-sens.
          2. peste tot in UE e problema asta cu profitul mutat spre paradisuri fiscale, si tot la nivel ue se poate face ceva. Altfel, e forte greu de dovedit ca serviciul x costa 4 lei sau 5 lei.
          3. Cind a venit Renault sa cumepre Dacia, guvernul A PROMIS ca face autostrada. Si cine nu se tine de cuvint stii tu cum se numeste. Mai departe, Renault vrea si la noi conditii ca in celelalte tari, nu a cerut tunel pina-n Paris. Iar daca nu facem, incet, incet isi va muta productia in Maroc, Iar noi vom ramane cu citeva linii de asamblare.
          • -10 (12 voturi)    
            Cand si-a luat Radu Vasile spaga de la Renault. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:43)

            Johanis [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Guvernul nu a promis nimic, doar a renuntat la o fabrica ce avea profit si pe care o doreau in egala masura nemtii. Dar aia nu stiau sa dea cash-ul la valiza!
            • +2 (2 voturi)    
              voi v-ati inavata de la Dragnea cu mintitul? (Joi, 9 noiembrie 2017, 12:01)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              Tu crezi ca mai merge ca pe vremea bolsevicilor sa spui o minciuna de 1000 de ori pina cind devine adevar? Ai invatat de la nen-tu Dragnea care nu vedea nici o crestere de pret la carburanti? La vinzare, Dacia era falimentara si producea acelasi rahat de masina de 30 de ani. Si statul a promis autostrada.

              Cit despre spaga... nu detin informatii. Dar daca s-o fi luat... e una din cele mai bune spagi pentru Romania.
          • -11 (11 voturi)    
            Pai sa le faca Radu Vasile autostrada. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:55)

            Johanis [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Daca le-a promis, atunci sa faca!

            Ce chestie, oare de ce n-au reusit nemtii sa preia prin privatizare NICIO societate romaneasca?!

            Oare astia n-au stiut sa dea SPAGA?!

            Avem privatizari de succes numai pt italieni, francezi, turci, arabi, etc...

            Poate s-o ajunge vreodata sa se cerceteze privatizarile epocii nastase! Si nu numai!
            • +1 (1 vot)    
              iti spun eu de ce (Joi, 9 noiembrie 2017, 12:03)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              Neamtul nu lucreaza cu rahaturi de doi lei. Neamtul iti cere intii autostrada si dupa aia cumpara, nu se risca sa se bage in albia porcilor.
              • -2 (2 voturi)    
                Neamtul dorea sa salvete intreaga industrie auto. (Joi, 9 noiembrie 2017, 13:33)

                Johanis [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                Ei au dorit sa achizitioneze Dacia, Aro si Rocar, dar n-au stiut sa dea spaga. Acesta este adevaratul motiv pentru care n-au avut succes la nicio privatizare la care au participat.
                Personal am discutat cu un neamt care a depus o oferta de 5 milioane pentru a prelua o societate romaneasca. Avea expertiza de zeci de ani in domeniul respectiv.
                Cand i-am spus pe cat s-a vandut pachetul majoritar, adica un pret de vila in Bucuresti, si-a facut cruce. Cand i-am spus ca cei care o administreaza acum nu au avut nimic de-a face cu domeniul companiei mi-a zis ca in Romania coruptia va distruge tot.
                Sa mai spun ca societatea respectiva acum e in faliment, 1.600 de oameni au ramas fara job si orasul respectiv este condamnat la moarte?!
                Pentru ce? Pentru o SPAGA egala cu suma oficiala a tranzactiei.
                • 0 (0 voturi)    
                  sa zicem ca e cum zici tu? (Vineri, 10 noiembrie 2017, 13:13)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

                  Cine e de vina? Nu ciuma rosie? Iar solutia care e? Nu DNA care sa-i prinda si sa-i bage la mititica?
        • +7 (9 voturi)    
          Nu mai citi presa socialista nene ! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:01)

          Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui gv

          Daca si-ar externaliza profitul am manca lemne tata ! Ce dumnezeu e in capul vostru ?!
      • -16 (18 voturi)    
        Multe intrebari... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:39)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        daca dreptatea ar fi de partea dvs, atunci cum se explica faptul ca tot ceea ce inseamna consumabile, fie ca vorbim de coli, plicuri cu antet, carti de vizita si pana la aparatura de service, etc...trebuie sa vina din Franta? Probabil cu niste preturi de zece ori mai mari ca in tara noastra.
        De ce in masinile actuale nu mai exista deloc repere fabricate in Romania?
        In prima masina fabricata dupa preluarea fabricii dacia de catre Renault mai existau inca cca 150 de repere de productie autohtona, acum totul vine de afara.
        • +10 (12 voturi)    
          minti cu nerusinare (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:49)

          moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

          oameni buni, industria de componente auto este una dintre cele mai mari de la noi din tara aducand in fiecare ani miliarde de euro la pibul si bugetul tarii.
          Unii ca acest Johanis repeta minciuni intruna poate poate ajunge lumea sa le creada.
          Daca-i credeti pe acesti troli (in frunte cu prim-ministrul) fara sa verificati voi insiva veridicitatea celor afirmate veti ramane pe drumuri si fara locuri de munca.
          tara noastra nu a dus-o niciodata in istoria ei mai bine decat acum cand a venit acest pesede care vrea sa ne traga inapoi in pestera.
          Intrebati-va parintii si bunicii.
          • -11 (13 voturi)    
            Hai sa te mint cu cifre... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:29)

            Johanis [utilizator] i-a raspuns lui moka

            ...publicate de catre Dacia si Ministerul de finante. Din asta vei intelege ca nu mint absolut deloc. Rezulta un profit net pe automobil de 740 de lei.

            https://www.dacia.ro/descopera-dacia/noutati/2017/rezultate-comerciale-2016.html

            http://www.mfinante.ro/infocodfiscal.html

            cod fiscal 160796 selecteaza anul 2016
            • +8 (8 voturi)    
              lasa-ne mah nene in pace (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:44)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              unde ai invatat matale ca impactul unei astfel de invetitii intr-o economie nationala se masoara doar prin prisma profitului obtinut?
              ai aflat cati bani ajung la bugetul de stat al romaniei in fiecare an direct de la renault + indirect de la toti cei care traiesc si au afaceri in Romania datorita lui Renault?
              atunci sa vii sa ne vinzi povesti.
              sigur, orice guvern ar vrea mai mult si mai mult. Daca se poate si fara sa se tina de cuvant si sa nu construiasca nici un km de autostrada, cu atat mai bine.
              • -6 (8 voturi)    
                Ai dreptate. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:02)

                Johanis [utilizator] i-a raspuns lui moka

                Dar discutia era strict pe dimuarea profitului.
                • +4 (4 voturi)    
                  pai da (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:52)

                  moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

                  am inteles ca era strict pe speta aia.
                  dar este profund incorect sa fie tratata asa. fiindca profiturile se repatriaza dupa niste reguli internationale.
                  adica inclusiv matale, investitor roman, daca te duci in franta vei putea aplica aceleasi reguli ca sa-ti aduci profitul in romania.
                  dar, ca sa fim corecti, trebuie sa privim tot ansamblul, nu doar speta prezentata de populisti asa cum le convine doar lor.

                  altfel, n-avem decat sa dam afara toate multinationale, sa vezi ce ne umplem de profit.
              • -6 (6 voturi)    
                Si sunt 100% pentru constructia autostrazilor. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:05)

                Johanis [utilizator] i-a raspuns lui moka

                doar ca stiu ca nu trebuie sa-i pupam in fund pe francezi, ca au luat pe nimic o fabrica profitabila, reteaua de desfacere si service, cu o forta de munca foarte calificata si deloc scumpa.
                Povestea cu mutam productia in Maroc e galgara pura!
                • +5 (5 voturi)    
                  nu-i pupa nimeni in fund (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:42)

                  moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

                  dar sa spui ca au luat o fabrica profiatbila... ma bufneste rasul.
                  sa-ti iei tu masina d'aia de cand era fabrica profitabila si sa umbli cu ea.
                  in plus, pentru mine cetatea, este mult mai bine asa.
                  pe vremea aia, aveam salariu 2000 de lei si trebuia sa dau 70000 pe o daramatura d edacie d'aia si asteptam un an (daca aveam pile). Acuma am 2500 salariu si masina costa 40000 de lei. si o iau imediat. si e mult mai buna.
                  deci iaca-ta ce performanta a reusit renault pentru cetateanul de rand.
              • -3 (3 voturi)    
                un comentariu nepostat... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:41)

                Johanis [utilizator] i-a raspuns lui moka

                discutia era strict pe diminuarea profitului.
                Partea franceza nu a venit in Romania pentru motivele enumerate in comentariul tau, absolut justificate.
        • +5 (9 voturi)    
          pff (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:53)

          CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

          Adica daca cumpara hartieA4 din Franta inseamna ca externalizeaza profitul?
          SI cum crezi tu ca ar putea vreun Guvern sa spune unei firme private de unde sa-si cupere hartia de imprimanta ?
          • -9 (9 voturi)    
            Adica la noi nu gaseau? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:40)

            Johanis [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

            E mai ieftina a lor cu tot cu transport?!

            Chiar trebuie sa luam de bun tot ce ne ofera?!

            Ca si testele de rezistenta la impact ale lor?!

            Masluite si alea!
            • +5 (5 voturi)    
              orice investitor roman din franta (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:48)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              poate sa-si aduca hartie de unde vrea (inclusiv din Romania) si n-o sa-i spuna nimeni nimic.
              sau ma rog, or avea si ei johanis-ii lor care troleaza alandala
            • +4 (4 voturi)    
              ? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:50)

              CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              Cine spune ca o firma privata tre' sa cumpere ce-i mai ieftin ?
            • +5 (5 voturi)    
              istetule (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:58)

              moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              vorbeste cu nen'tu tudose, inchideti granita la loc si puneti taxe vamale ca sa nu mai aduca altii hartie din strainatate...
              daca sunteti asa isteti si clarvazatori intr-ale economiei.
        • +7 (7 voturi)    
          informatia asta de unde o ai (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:06)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

          Dupa o scurta cautare pe net 25-30% din furnizorii de piese Dacia sunt locali. Iar daca vorbim de industria auto in general, suntem pe plus. adica exportam mai mult decit importam.

          A crede ca Renault aduce plicuri din franta de 10 ori mai scumpe decit la noi ca sa duca profitul acolo, zice multe despre capacitatea a de intelegere a capitalismului... Tu ai ramas in zona unde noi o ducem rau pentru ca ne fura altii, nu pentru ca ne furam noi caciula zilnic
          • -8 (8 voturi)    
            Ia da-ne ma simpla cautare pe net.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:38)

            Johanis [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            ca e usor sa afirmi, dar sa nu prezinti dovada celor spuse.
            Atentie furnizorii de piese dacia de care amintesti, ma, sunt cei care comercializeaza piese de schimb si componente, nu cei care pun produsele lor intr-o masina noua, ma.
            Faci niste confuzii mari, poate chiar copilaresti, ma!
            Ti-aduci aminte, ma, cine a dat fabrica Dacia francezilor?
            Ai idee, ma, cine a dorit sa preia Dacia impreuna cu Aro Cimpulung si Rocar Bucuresti?
            • +1 (1 vot)    
              Uite aici (Joi, 9 noiembrie 2017, 12:16)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

              http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-20251909-dacia-cauta-furnizori-componente-romania-veni-companiile-straine-noi.htm

              Acu da-mi si tu un link care sa iti sustina afirmatiile.

              In rest, daca tu ai ajuns la concluzia ca privatizarea Dacia a fost un esec in momentul in care ea produce 2.8% din PIB si genereaza 7.3% din exporturi, e semn clar ca traiesti intr-o realitate a ta virtuala.
    • +7 (9 voturi)    
      Impartire profit (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:39)

      dante_17 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Pai si ce ai vrea sa faca ? Sa imparta profitul cu tine ? sau cu statul roman? De ce? tu daca ai avea o companie ca Renault/ Dacia ai face la fel?
      • +7 (9 voturi)    
        orice companie romaneasca aplica aceleasi reguli (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:05)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui dante_17

        daca investeste in Franta.
        treaba este clar reglementata la nivel international.
        sigur ca reglementarile internationale sunt pe drum de a fi imbunatatite, fiindca problema apare cand renault nu-si duce profitul in tara de origine cand si-l repatriaza de prin tarile unde da de mancare la zeci de mii de oameni si contribuie din greu la PIBul si bugetul acelei tari.
        Tudose, in cel mai nesimtit stil populist, ii minte pe oameni ca renault nu contribuie la bugetul Romaniei. Hai, doar sa-l dea afara din tara pe Renault sa vezi catamai gaura la buget. Poate vrea sa-i inlocuiasca cu moskvich sau mai stiu eu ce great wall.
        Nu are curaj nici macar o secunda sa spuna cat din bugetul tarii sau bugete locale se formeaza pe spinarea lui renault.
        Practic, prin ceea ce a spus acum, ii scuipa in freza pe cei cateva mii de angajati renault.

        doar la prosti prinde chestia asta cu externalizarea profitului explicata de maniera asta.
    • +16 (18 voturi)    
      sunt curios cum o numeste Dragnea (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:51)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      cand duce profitul Teldrum in Brazilia...
  • +30 (32 voturi)    
    FMM, 2doze! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:11)

    omezu [utilizator]

    Bine ca nu le-a zis alora de la Renault sa-si faca singuri autostrada Pitesti-Sibiu.
    Sa dea dom'le o lege prin care tot profitul firmelor sa mearga la pensii si ajutoare sociale, ce ne mai complicam atata?
    • +13 (15 voturi)    
      Atita? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:36)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Si in timpul asta sa dea salarii duble la 4 ore de program, dar pontate 8 ore c-asa a zis Tudose. Mai mari timpiti ca astia n-au mai fost. Inca.
  • +11 (17 voturi)    
    Fiind o tara de lumea a 3 a, (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:11)

    Gruia.Novac [utilizator]

    fiindca exact asta suntem, ne multumim cu toate faramitueile si bine facem ca s-ar putea sa nu mai fie nici alea.
  • +12 (14 voturi)    
    viata "nemuritorilor" e scurta... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:18)

    rov [utilizator]

    ......................................................
  • -9 (15 voturi)    
    Cate controale a facut ANAF-ul la Dacia? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:23)

    Johanis [utilizator]

    Fac pariu ca in douazeci de ani Dacia nu a fost controlata niciodata!
    Si asta desi raporta an de an un profit cam cat declarau 20 de IMM-uri.

    De ce nu au fost controlati?
    C_O_R_U_P_T_I_E.
  • -17 (21 voturi)    
    Bravo Tudose (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:23)

    galeo [utilizator]

    Bravo Tudose pentru curajul de a spune lucrurilor pe nume.
    Iti dai seama ca in momentul asta ai devenit tinta numarul 1 a multinationalelor si nu se vor lasa pana nu te vor da jos.
    Inventeaza ei un nou colectiv, sau ceva de genul.
    • +6 (8 voturi)    
      sa vezi ce frumos... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      o sa fie peste 2-3 ani...
      pentru ca in stilu asta in 2-3 ani (daca nu mai devreme) o sa fim venezuela...

      noroc ca noi avem multi caini vagabonzi, deci o sa avem o perioada ce sa mancam...
    • +6 (6 voturi)    
      Bai Galeo da multa minte ai ! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:04)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Cand o pleca Renault din Romania atunci sa vezi fugarire de PSD-isti tampiti ca tine, care cred ca banii pentru Romania ii face Dragnea si cu tatsu'
      • 0 (0 voturi)    
        Si sa vezi cand nu vor mai avea nevoie (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 22:41)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

        De utili ca Galeo ca sa posteze pentru ei.
        Sa-l vezi pe Galeo ce-o sa alerge dupa caini.
        Ca n-o sa mai existe nici o firma serioasa sa faca angajari...
        • 0 (0 voturi)    
          cainii vagabonti s-au imputinat deja (Joi, 9 noiembrie 2017, 9:18)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui moka

          O sa fie si mai distractiv ca nu prea mai sunt caini vagabonti asa multi ca in epoca nastase.
          Dar s-au inmultit pisicile. Ei, fugarirea de pisici este mult mai palpitanta; au sprint, rezistenta si se misca in 3D.
          Greu sa faci de-un cotlet.
          Traiasca stevia si urzica. Vor re-intra triumfal in bucataria traditionala marca psd.
  • +16 (18 voturi)    
    si unde vrei sa le duca ? la tine in dormitor? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:23)

    Lim Vasy [utilizator]

    Investitia de la Mioveni este frantuzeasca, deci normal ca profiturile sa se duca in Franta. In tara raman locurile de munca si profiturile angajatilor. Daca incepe si guvernul cu sicane si acuze prostesti francezii for muta uzina in Maroc-Tanger. Pe premier il deranjeaza recentul miting al salariatilor uzinei care au protestat impotriva guvernului.
  • +9 (15 voturi)    
    Porc mincinos! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:27)

    Cocut [utilizator]

    Pai cand s-a privatizat uzina, CINE le-a acordat francezilor beneficii suplimentare?!?
    GUVERNUL !!!

    Cum?!?

    Prin HG-uri trecute la secret. Contractul de privatizare Dacia, ca si Petrom este la secret.

    Cam 20% din HG-urile din Romania sunt secrete. Daca s-ar desecretiza cateva, atunci sa vezi Revolutie in strada...

    Se-aude colegii cu ochi albastri ...? Cum facem?
  • +14 (16 voturi)    
    ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:33)

    tirolez [utilizator]

    Poate pleaca, sa vezi atunci distractie. Dar ce-l doare pe Tudose, el azi , maine nu mai e, sa se descurce aia de-or veni dupa el cu miile de someri.
  • +11 (13 voturi)    
    Asa, ba (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:35)

    ac [utilizator]

    Fugareste-i si pe astia care au mai ramas. Ia-l si pe Simirad de la noi, ca asta stie cum sa insulte IT-ul in grup.
  • +5 (7 voturi)    
    decat sa internalizeze pierderile (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:37)

    ernst [utilizator]

    mai bine asa.
  • +16 (18 voturi)    
    a (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:44)

    adrian67 [utilizator]

    Bai tampitule (Tudose), daca astia pleaca maine din Romania, in ziua urmatoare se inchide tara.
    Guvern de handicapati si idioti.
  • +12 (14 voturi)    
    Ne aratam ''muschii'... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:51)

    purplehaze [utilizator]

    ...conform vechii scoli comuniste. Nu dovedim ca am fi capabili de schimbari reale pozitive in societatea romaneasca, in schimb dovedim Talent in aruncarea problemelor catre altii, tipic comunismului de alta data...
  • +1 (3 voturi)    
    ! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:02)

    tudorr [utilizator]

    Ia scoate multinationala din Dragnistan! Raman +10.000 de oameni fara salarii? :)) Heee, ghinion! Avetz ce-atz votat dragi rromani!
  • +2 (2 voturi)    
    o problema prost definita (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:31)

    ernst [utilizator]

    problema e asa: "ei" (strainii) ne fura "noua" romanilor) ceva -- profituri, petrol, etc. Sincer eu nu ma simt in aceeasi barca nici cu Dragnea, nici cu Tudose la imparteala asta a lumii in doua. Atata vreme cat tot al tau iti fura camasa de pe tine, cand tot al tau da o spaguta mica sa fie in fata ta, si cand daca vrei un piculet mai bine (vacanta, job, ...viata) pleci afara...nu prea mai stiu ce sa zic. noi? ei? care noi???
  • +3 (3 voturi)    
    ah, si premierul asta.... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:02)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Pai bai nea Tudose, daca profitul e net atunci poate sa-l externalizeze si pe luna. Daca e brut, atunci impozitati-l cu 16% ca doar n-o sa vin io sa fac asta. Hai, acum nu-mi spuneti ca voi chiar nu aveti Dacia-Renault in arhiva voastra fiscala si chiar nu stiti cate dacii se vand. Aveti ANAF, corp de control, etc. Daca nu se pricep atunci angajati niste profesionisti si nu taietori de frunze.
  • +5 (5 voturi)    
    Pacaliciule (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:14)

    Adipe [utilizator]

    S-a vazut ce fabrici/firme gestionate de stat/PSD au ajuns la talia DACIA.
    Tot ce ati gestionat voi (stat/PSD) ati devalizat/muls/furat.

    PACALICIULE!
  • 0 (0 voturi)    
    Dacia are dosar cu preturi de transfer? (Joi, 9 noiembrie 2017, 12:15)

    Cote [utilizator]

    Nu trebuie sa comenteze ci sa actioneze, daca are temeri: sa intareasca departamentul controlului preturilor de transfer.

    Exista obligatii pentru toti capitalistii care ii put primului ministru sa arate transparent facturile pe care le achita din partea grupului. Sigur Dacia are, ca si contribuabil mare.

    Acolo e adevarul. Nu la televizor. Faceti-va treaba si lasati parerile.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version