VIDEO Protest impotriva modificarii Codului Fiscal: Peste 1.000 de persoane au iesit in Piata Victoriei la pranz si au scandat "Codul Fiscal, dezastru national!", "Jos ordonanta!", "Greva generala!" si "Intram peste voi, nu dam inapoi!". Lideri sindicali, printre protestatari

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:17 Actualitate | Esenţial

Protest in Piata Victoriei
Foto: Hotnews
In jur de 1.000 de oameni s-au adunat in Piata Victoriei miercuri la orele pranzului la un protest care a durat peste 3 ore, in ziua in care are loc sedinta de Guvern in care ar urma sa fie aprobate controversatele modificari la Codul Fiscal. Mobilizarea pentru protest s-a facut pe Facebook, pe pagina comunitatii Coruptia Ucide, dar la protest au participat si liderii sindicali Bogdan Hossu si Dumitru Costin. Protestatarii au adus vuvuzele si au scandat "PSD, ciuma rosie!", "Jos, jos, jos, guvernul mincinos!", "Jos ordonanta!", "Greva generala!" si "Codul Fiscal, dezastru national!". Protestul s-a stins dupa ora 15:00, dar s-ar putea relua miercuri seara, dupa ora 18:00, au spus cei prezenti.
----------------------------------


Ora 15:22: Protestul se stinge, dar s-ar putea relua miercuri seara, dupa ora 18:00, au spus cei prezenti.

Ora 15:05: In jur de 100 de persoane si acum in fata Guvernului.

Ora 14:42: Protestul pierde din suflu. Putin peste 100 de persoane mai scandeaza in piata.

Ora 14:31: Circa 300 de oameni acum. Se striga "Codul Fiscal, dezastru national!".



Ora 14:16: Se scandeaza "Greva Generala!". Cineva de la microfon spune ca sindicatele impreuna cu societatea civila pot opri modificarile Guvernului. Se scandeaza "Jos ordonanta!"

Ora 14:03: Un grup mare de oameni cu masti Anonymous vor sa treaca prin fata Guvernului, pe trotuar, dar jandarmii ii opresc.








Ora 13:55: Circa 400-500 de protestatari acum in piata. Unele grupuri pleaca, altele vin in piata. In piata se impart bauturi calde.








Ora 13.39:
Numarul oamenilor din piata fluctueaza constant. Multi se retrag spre birouri, altii vin abia acum in piata.

 

Ora 13.29: In piata sunt si liderii de sindicat Bogdan Hossu si Dumitru Costin. "E un protest al societatii civile. Ne pare rau ca nu a fost anuntat din timp, sa il putem sustine si cu membrii nostri de sindicat", a spus presedintele Cartel Alfa.


 






Ora 13.20 Aproximativ 800 de oameni se afla acum in Piata.

 


Ora 13:07: Se scandeaza "Ne-am saturat, cat ne-ati furat!" si "La inchisoare, nu la guvernare!".


 


Ora 13:02: Circa 500 de persoane si numarul creste constant, multe grupuri venind in piata de la metrou. In multime sunt multe persoane cu mancare in mana, care au iesit in piata in pauza de pranz de la lucru.



Ora 12:57: Reprezentantii Sindicatului National al Functionarilor Publici au transmis, miercuri, ca "revolutia fiscala" va diminua cu 25 % veniturile angajatilor de la 1 ianuarie 2018 prin transferul contributiilor, motiv pentru care functionarii publici "se vor alatura tuturor actiunilor de protest organizate de confederatiile sindicale".



Ora 12:47:
Circa 250-300 de oameni la aceasta ora. Se striga "Ultima solutie, inc-o revolutie!" si "Jos Tariceanu, Dragnea, Toader si Dorneanu!" Multe dintre masinile care trec prin piata claxoneaza in semn de sustinere.







Ora 12:43:
Protestatarii striga "Intram peste voi, nu dam inapoi!"

Ora 12:35:
Circa 150 de protestatari. Se scandeaza "ALDE si PSD, aceeasi mizerie / Nu dati inapoi, intram peste voi / Hotii, Hotii / Demisia! - printre scandari". In piata sunt oameni de toate varstele, multe persoane venite in pauza de la diverse birouri din zona Piata Victoriei.



Ora 12:28: Peste 100 de protestatari, iar numarul lor continua sa creasca. Se scandeaza "Hotii! Hotii!"

Ora 12:26: In jur de 80 de protestatari la aceasta ora in Piata Victoriei. 3 jandarmi au venit sa le puna in vedere sa nu se blocheze caile de circulatie.













Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

22517 vizualizari

  • +28 (42 voturi)    
    bravo lor! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:35)

    mos ion roata [utilizator]

    vad ca sunt in mare maljoritate tineri,al lor este viitorul.Cat despre guvernantii de azi...la lada de gunoi a istoriei!
    • -14 (28 voturi)    
      pe cine afecteaza transferul contributiei? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:45)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      pensionari? creste salariul mediu brut. creste punctul de pensie.
      salariatii din privat? doar daca patronul nu vrea sa schimbe contractul si angajatul nu este dispus (sau capabil) sa caute alt job. cati sunt in pozitia asta? 10-20%?
      bugetarii? cu siguranta, dar la ora 12 e cam greu sa pleci de la munca daca nu esti lider sindical :) plus ca la multi dintre ei deja le-au crescut salariile cam mult in ultimul an..

      deci la protest la ora asta au venit doar cativa rataciti. daca apar mai multi decat la protestele pentru justitie, ar fi trist.
      • 0 (4 voturi)    
        grea matematica asta (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:39)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        si logica...
        s-au facut calcule ... chiar nu are rost sa repet ce s-a mai scris de 1000 de ori pana acum....

        apropos... nu vrei sa te angajezi contabil in perioada asta?! probabil pentru contabili dupa legea asta se va inventa ziua de 30 de ore
        • -2 (2 voturi)    
          s-au facut calcule.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:13)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          da, s-au facut calcule. si toate calculele au un mare DACA in fata.
          DACA angajatorul e de buna credinta si creste brutul, nu se schimba nimic pentru angajat. si daca angajatorul nu are ITisti cu scutire de impozit, nu modificarea brutului pentru a ramane al acelasi salariu net nu implica nici un cost suplimentar.

          mi-e mila de cei care lucreaza pentru o firma care ar profita de aceasta modificare si le-ar lua o parte din net, dar nu cred ca firma este de vina, ci anajatii care inghit asa ceva. in acest caz, sa protestezi impotriva guvernului pentru ca tu lucrezi la un patron care e gata sa-ti bage mana in buzunar cu prima ocazie, mi se pare o mare ipocrizie..
    • +5 (5 voturi)    
      Sa vedeti in curand cum vor iesii 1 milion (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:53)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      Daca vor trece legile justitiei in Parlament va fi revolutie, sunt sigur ca vor iesii peste 1 milion de oameni in strada.
  • -29 (47 voturi)    
    Nimeni nu scandează (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 12:54)

    Un cititor [utilizator]

    împotriva lui Trump. Ceva nu e în regulă cu protestul ăsta. lol
    • +7 (15 voturi)    
      si .. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:22)

      AdriEu [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ce legatura are Trump cu protestul de fata?? "LOL" hai fi spiritual pana la capat. Asta e trendul de comenturi, prostii fara legatura cu subiectul articolului trantite ambigu si fara prea mult inteles, cred ca nici tu nu prea ai inteles ce ai vrut sa spui!
      • -6 (10 voturi)    
        Aceiasi legatura cu "...." (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:21)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui AdriEu

        Aceiasi legatura cu "Multe dintre masinile care trec prin piata claxoneaza in semn de sustinere. "

        ===================

        Zau? I-a intrebat reporterul HN pew toti cei ce claxoneaza? hahahaha

        (PS: in US, generic vorbind, cand folosesti claxonul pentru mai mult de un bip de jumatate de secunda, se considera ca ai injurat sau vrei sa injuri pe cineva.).
    • +14 (20 voturi)    
      E ceva normal ca postacii inepti (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:23)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Ca tine sa faca jocul propagandei hotilor belinosi. Nu e nimic nou:-)
    • +13 (19 voturi)    
      vezi ca va cheama Firea (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:23)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      la o sedinta operativa
    • +6 (12 voturi)    
      Cred ca ai gresit postarea (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:24)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Sau acum postezi dadaist?
    • +3 (7 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      "Inainte de a da drumul gurii, verifica daca si creierul a fost conectat!"
    • +3 (5 voturi)    
      Bravo (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:38)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Si acu fac switch profile si posteaza repedea si de pe conturile alelalte.
    • +2 (2 voturi)    
      chiar asa... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:32)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Cum devine cazul???

      Evident ca iarasi filantropul ala - stiu ei care - a facut..
      Dar ai lor ca brazii, parlamentarii, sunt cu mirul la ei??

      Lumea a luat-o razna.
  • -6 (12 voturi)    
    povestea cu revolutia .... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:13)

    sareta [utilizator]

    Oricum a fost facuta de unguri si ca si atunci ,stau si asteapta sa-i "serveasca " sindicalistii .Ei ajjung in strada numai din greseala !
  • +16 (18 voturi)    
    Sa nu facem confuzie (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:41)

    benicio [utilizator]

    Sper sa nu se confunde legile justitiei cu codul fiscal. Sunt doua chestiuni separate. Sper ca protestul impotriva legilor justitiei sa nu fie contaminat de personaje ca liderii sindicali, personaje cu o avere suspect de mare. Atentie la intoxicari si manipulare.
  • -16 (22 voturi)    
    Inca nu s-au strans... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:50)

    salvatore [utilizator]

    ... prea multi neocomunisti sorosisti.
    • +11 (15 voturi)    
      voi (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

      inafara de inamici imaginari mai stiti ceva?!

      tu esti in stare sa citesti?! SCAD salariile! daca nici acum nu intelegi necesitatea unui protest inseamna ca ai capu ala doar ca sa nu-ti ploua in gat!
      • -4 (8 voturi)    
        lasa ca suntem invatati (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:36)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        au scazut salariile in 2010 cu 25%
        • -1 (3 voturi)    
          legatura?! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:42)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          in primu rand atunci nu au scazut decat la stat
          in al 2lea atunci au fost mitinguri, partidul a avut mult de suferit etc...
          in al 3lea rand atunci era criza economica mondiala
          in al 4lea... ce kkt legatura are ce scrii tu cu ce se intampla acum?!
          a scuze... postac psdist... logica este un cuvant inexistent pt tine
          si deja te stiu dupa nick... sunteti vreo 3-4 care urlati pro psd si anti restu... daca psd ar da lege prin care sa fim torturati voi tot pe ei i-ati lauda
          • -2 (4 voturi)    
            legatura (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:18)

            cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            in primul rand - la stat au scazut cu 25% salariile, la privat au fost concediati 25% (cel putin in companiile din grupul tiriac, dar nu a fost singurul)
            in al doilea rand au fost mitinguri de 2 zile si nu s-a intamplat nimic - sper ca si acum rezultatul sa fie acelasi
            in al treilea rand criza mondiala la noi se manifesta prin microsoft si anrp
            in al patrulea rand - injura-te singur, tot asa cum te si iubesti
          • +1 (1 vot)    
            daca taceai.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 17:18)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            nu au scazut decat la stat? din contra, la stat au scazut doar de fatada, dupa cateva luni au revenit la aceleasi salarii sau mai mult, apoi si-au recuperat diferentele prin procese. la privati sute de mii de oameni au ramas fara job-uri si salariile au scazut cu un an inainte sa scada la stat.
  • -16 (26 voturi)    
    Curiozitate (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:09)

    Gigi Kent [utilizator]

    Sunt si asistati social? Adica IT-isti? Aia de nu platesc impozit pe venit... Asistati social de lux adica.
    • +5 (13 voturi)    
      Inteligentule (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:32)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Astia aduc mai multi bani decat fura PSD-ul...inca.

      De aceea ai tu bani de postac!
      • +5 (11 voturi)    
        Diseara In Strada ! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        NU Biruim cu pleava P$D altfel !
        • -4 (4 voturi)    
          ha ha ha (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:20)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          nici asa nu veti birui.
          la vot este singura varianta democratica de a birui
          • +2 (2 voturi)    
            FSN prin vot a preluat puterea in Dec 89? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 18:40)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Se pare ca nu...
    • -4 (6 voturi)    
      sigur.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:33)

      AdriEu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      alta intrebare? Aceste curiozitati retorice ce se vor a fi defapt subintelesuri, sunt trecute! Cu sursa evidenta, din scripturi pregatite "la nivel inalt", voi, ca niste legume mici, mecanic, dati copy/paste in sectiunea de comentarii pe siteuri ce se doresc neutre.

      Previzil si aberant.
    • -1 (7 voturi)    
      da, si stau si la bloc (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:37)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      le plateste firea jumatate de caldura
      • 0 (6 voturi)    
        esti mai prost... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:46)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        decat prevede legea!
    • +2 (8 voturi)    
      Posteaza ba cu creonu (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:39)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Si nu mai folosi chestii d-astea asistate social.
      • -4 (10 voturi)    
        Lasa mai Bulisor, asistat social (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:04)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ac

        Lasa mai Bulisor, asistat social care iti spui IT-ist. Faptul ca tu reusesti performanta sa nu musti din mouse si te definesti IT-ist nu inseamna ca ai inventat tu Internetul si ca celalalt trebuie sa "posteze cu creonu' ". Putina decenta, asistatule social.
        • +3 (3 voturi)    
          Bati cimpii aiurea (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:11)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Nu-s nici asistat social, si nici nu musc din mouse. Ti-am zis sa postezi cu creionul ca sa nu mai folosesti chestii d-astea din IT. Cum ar fi internetul, de exemplu., tinut de asistatii social, evident.
          Pacat ca noi n-avem spor de calculator cum aveti voi acolo la RT. Sau unde esti, ca nu-mi pasa de unde tot iti versi laturile propagandist-pesediste zilnic.
    • +7 (11 voturi)    
      asadar (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:40)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Sigur ! Dupa tine IT-istii nu produc nimic.

      Ei stau pe banii tai sau tu stai pe banii lor?

      Cifrele spun ca o mare parte din buget vine din IT.

      Este normal ca oamenii sa fie interesati de o buna gestionare a bugetului. Sau pentru tine bugetul e un fel de vaca de muls?
      • +2 (4 voturi)    
        cam 6% daca nu ma insel... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:47)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

        suntem 1% si dam la buget 6%...
        ar trebui sa ne pupa astia picioarele, in loc sa ne injure

        oamenii nu au capacitatea intelectuala sa inteleaga faptul ca fara noi s-ar duce de rapa tara asta...

        de asemenea ei nu inteleg ca legea asta a fost data EXACT pentru ca plecau ITStii din romania in draci!
        • -3 (3 voturi)    
          da, ar trebui sa votati numai (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:23)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          desi mi-e ca votati cu nastase ca v-a dat reducerea asta
    • 0 (2 voturi)    
      bre badie... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:38)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      AI aceeasi palarie???

      Asistatii aia sociali contribuie cu mintile lor la cresterea exporturilor - fara ei si fara aia din automotive am sta si mai prost ca sa nu zic altfel...

      Daca ar ducea mintea pe tot asistatul social si s-ar transforma toti in asistati sociali de lux nu cred ca ar fi asa de rau, dar de unde nu este cica nici Dzeu nu cere asa ca...
    • 0 (4 voturi)    
      ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      1 - firma e obligata sa aiba profit declrat pentru a beneficia de lege asta.
      2 - programatori... si programatori cu studii superioara la anumite facultati sunt 30% maxim din angajatii unei firme de IT (la firma noastra 1/3 nu au facut facultati care sa-i scuteasca de impozit)
      3 - din vreo 50% cat sunt contributiile sa nu platesti 16% inseamna asistat social?! a scuze te stiu dupa nick... esti postac psdist... d c sa am pretentii!?!
      4 - platim mai putin la stat, asistat social inseamna altceva... grea e romana asta... incearca DEX! stii sa citesti, nu?!
      5 - fara noi ITstii astia "asistati social" tara asta acum era in recesiune...
      • -4 (4 voturi)    
        si? ati multumit cui a introdus reducerea? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:26)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ca daca nu introducea nastase reducerea si acum eram in recesiune
  • +2 (2 voturi)    
    15:16?! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:28)

    brumic [utilizator]

    15:16?! D-lor, este ora 14:28 acum!
  • +7 (9 voturi)    
    protestul nu pierde din suflu (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:49)

    lp [utilizator]

    oamenii sunt la munca, e greu sa ajungi in victoriei la pranz. dupa 5 o sa fie alta poveste
    • -1 (3 voturi)    
      OBLIGATORIU (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Ramanem Peste Noapte In Piata !
  • +4 (8 voturi)    
    mda (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:59)

    liviu_ [utilizator]

    " Protestul pierde din suflu. Putin peste 100 de persoane mai scandeaza in piata." - asta pt ca oamenii sunt la munca.... la munca pentru a sustine ajutoarele sociale si furturile psd.... uraaaaa! visu meu!
  • -4 (8 voturi)    
    Pare ca nimeni nu mai intelege nimic! (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:09)

    Klaus_ [utilizator]

    Tzopaiala asta fiscal-bugetara mi se pare chiar bine venita.
    Vor fi afectati cei cu salarii mici, neperformanti, necalificati, si cei de care patronul abia asteapta sa scape sau care au salarii prea mari in comparatie cu munca depusa. Iar astia sunt votant PSD, in mare parte. Celor performanti si calificati evident ca patronul le va creste brutul astfel incat sa aibs acelasi net, ca sa nu ii piarda. E o perioada in care nu-ti permiti sa pierzi oameni buni.
    Impozitul 10% in loc de 16%, chiar si pe o baza de calcul mai mare, tot scade povara fiscala.
    Impozit 1% din vanzari in loc de 16% din proft pt firme mici e chiar mai ok, pt cei ce nu fac evaziune. Iar pt cei foarte mici, aglati la inceput, 1% chiar nu e o povara.

    Deci PSD da in proprii votanti ceea ce chiar ma bucura.
    • 0 (4 voturi)    
      psd... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:48)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      da in toata lumea... nu numai in proprii votanti...
  • +4 (6 voturi)    
    vaaaai, unde sunt sindicalistii de odinioara? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:08)

    revo [utilizator]

    Cum n-a mai sunat PSD adunarea, cum n-au mai rasarit nici sindicalistii in piata!
    Ce aglomeratie, ce vociferari, ce claxoane, ce pancarte rosii erau pe vremea lui Boc! Dar la gardul lui Basescu, javra ordinara, ce-si mai dadeau politaii cu basca de pamant! Si ce frumos se manifestau "sindicalistii" stirbi PSD la usa lui Iohannis, asta-iarna! Ce vremuri glorioase pentru miscarea sindicala!
    Chiar, stie careva ce l-a apucat pe grasunul asta de la "sindicate" sa se opuna maretului plan al maretiei sale, PSD? Aici e ceva la mijloc, ce-o fi vrand de fapt? Ca de capul lui si de dragul sindicatelor nu iesea pe frigul asta din casa.
  • +1 (1 vot)    
    Anticipate (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 22:42)

    revolution2017 [utilizator]

    Optiunea pare tot mai apropiata acum. Nu cred ca PSD ar mai intra in Parlament daca duminica ar avea loc alegeri.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică