Trump, despre atacul din Texas: Din fericire, si altcineva a avut o arma si a tras din directia opusa

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 6 noiembrie 2017, 10:01 Actualitate | Esenţial

Masacru intr-o biserica din Texas
Foto: Captura YouTube
Presedintele american Donald Trump, aflat in vizita in Japonia, a spus luni ca asasinatul in masa din Texas in care au murit cel putin 26 de persoane este o "chestiune de sanatate mintala”, nu una privind armele, transmite Reuters. 

Intrebat ce politici ar sustine in urma acestui incident, Trump a raspuns ca, potrivit rapoartelor preliminare, atacatorul era “o persoana foarte tulburata, (cu) o multime de probleme”. 

“Avem multe probleme de sanatate mintala in tara noastra, la fel ca si in alte tari. Dar aceasta nu este o problema ce priveste armele”, a declarat Trump.

“Din fericire, si altcineva a avut o arma si a tras din directia opusa”, a adaugat el.  

Un barbat cu o arma de asalt a deschis focul duminica intr-o biserica batista din Texas. Un localnic a raspuns cu propria arma, iar atacatorul a fugit cu masina sa si a fost gasit ulterior mort in vehicul.

Nu se stie inca daca s-a sinucis sau a murit in urma gloantelor cu care a ripostat localnicul.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

6977 vizualizari

  • +23 (65 voturi)    
    ... (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:08)

    sisif.sisif [utilizator]

    este pur si simplu tot ce poate sa spuna. atat poate. atat il duce. pe asta l-au ales
    • -18 (36 voturi)    
      !!! (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:21)

      CMD [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      Chiar NU este o problema cu armele !
      • +14 (26 voturi)    
        Este o mare problema cu armele (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:28)

        carvil [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        Spre deosebire de armele albe, armele de foc cauzaeaza mult mai multe victime, iar istoria SUA o demonstreaza din plin. Astfel de crime au devenit ceva uzual in America, iar la 2-3 ani se petrece cate un masacru de mari dimensiuni.
        • +11 (17 voturi)    
          Cred ca mai corect ar fi (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:23)

          SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui carvil

          La fiecare 2-3 luni. Ultimul a fost cel din Las Vegas.

          Trump s-a impotrivit testelor psihologice pt procurarea unei arme. Acum zice ca e o problema de sanatate mentala in tara, dar nu o probleme cu armele ... atunci nu mai da arme pe mana deraiatilor.
          Trist ce se intampla in state.
      • +13 (23 voturi)    
        Intrebare (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:07)

        comehe [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        Dar ce cauta o arma in mana unui om cu probleme mintale ? Eu cred ca adevarata problema e la stat, ca le da voie prea usor sa poarte arme. Sa faca examen medical la fiecare 6 luni toti cei ce vor sa poarte arme daca tot au multi bolnavi psihic. Bine, la ce replica a dat Trump ma gandesc ca trebuie sa fie multi.
        • +5 (9 voturi)    
          lol (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:30)

          chillbill [utilizator] i-a raspuns lui comehe

          Inclusiv el insusi.
      • +8 (12 voturi)    
        Adica e normal ca oricine sa aiba arme de asalt? (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:17)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        E normal ca orice dement sa aiba arme peste dotarea politie si in cantitati nelimitate?

        Inteleg nevoia de aparare, dar armele de asalt nu pentru asta au fost concepute. Oricum, daca cineva de ataca, un pistor e mai versatil, mai ales pentru cineva care nu are o experienta in folosirea armelor.

        Singurii care castiga de pe urma accesului la armele de asalt sunt borfasii, dementii si producatorii de armament.
    • +11 (23 voturi)    
      Vai, ce fericire (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:14)

      Doru490348 [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      “Din fericire, si altcineva a avut o arma si a tras din directia opusa”, a adaugat el.

      Incearca sa justifice "necesitatea" armelor la liber, facandu-se de ras.
    • +4 (6 voturi)    
      Ce-i drept (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:48)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      Cand Bush isi exprima opinia era filtrata de cel putin 3 ori si dublata cand omul era la petrecirile familiei Bin Laden
  • +12 (46 voturi)    
    Daca e ceva ce detest la americani... (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:15)

    JestersTear [utilizator]

    ... este faptul ca aproape oricine poate detine si utiliza arme de foc. Indiferent cat de iresponsabil ar putea fi.
    Iar despre gandirea Trump-ista, vorba cantecului:
    https://www.youtube.com/watch?v=3FJiSksBRY4
    • -10 (38 voturi)    
      !!! (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:32)

      CMD [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Daca este sa detesti ceva,detesta faptul ca nu ne putem apara impotriva organelor represive ale statului;ni s-a spus prea mult ca nu este bine sa avem arme ,ca ne putem omori intre noi !
      • +11 (25 voturi)    
        la cit de timpiti sintem, (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:19)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        arme ne mai trebuie.
      • +15 (23 voturi)    
        Genial (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:22)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        Cum ar fi fost la proteste, cand venea jandarmul sa te legitimeze, sa tragi ca mexicanii "impotriva organelor represive"?
        Intr-o era a civilizatiei, instrumentele curente ar trebui sa fie instantele judecatoresti si nu glontul.
      • +16 (20 voturi)    
        Imi spui si mie (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:25)

        carvil [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        cate acte represive ale statului american au fost prevenite de armele de foc si cate crime, in schimb, au fost infaptuite datorita armelor de foc ?
      • +7 (11 voturi)    
        Cu o astfel de gandire (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:19)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui CMD

        Ma simt mult mai in siguranta prin faptul ca nu ai acces la arma. Nu stiu in numele cui vorbesti, dar in Romania, cel putin, climatul social si politic nu impun necesitatea de a avea arme.
    • -7 (33 voturi)    
      Impediment minor (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:47)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      Interzicerea deținerii legale de arme de către public poate părea tentantă în context. Dar hai să ne gândim și să dăm un răspuns sincer: teroriștii, criminalii, mafioții etc. se împiedică vreodată de impedimentele legale care pe tine, om obișnuit, te opresc să deții o armă, să transporți droguri etc? Criminalul din Vegas deținea un arsenal care este ilegal chiar și în actualul regim al armelor din SUA... Dar dacă cineva vrea să o facă, o face. În țara unde mafioții mexicani intră ca la ei acasă, cu arme și droguri în desagă și nu-i întreabă nimeni de sănătate, cât de greu poate fi?
      • +12 (24 voturi)    
        Vestul salbatic (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:20)

        seby19 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        "Criminalul din Vegas deținea un arsenal care este ilegal chiar și în actualul regim al armelor din SUA."

        Toate armele detinute de teroristul din Las Vegas au fost achizitionate legal. Masacrul s-a produs cu arme cumparate conform acestor legi criminale. Criminalii, dezaxatii au comis multe crime cu arme cumparate legal. Daca aceste arme nu ar fi putu fi cumparate nu am fi avut aceste crime sau numarul victimelor ar fi fost mult mai mic.

        Numarul celor ucisi cu arme de foc in SUA este imens, depaseste orice natie civilzata. Unii fac bani din comertul cu arme si platesc lobby in Congres pentru mentinerea acestor legi tampite.
        • -3 (13 voturi)    
          nu-i adevarat (Luni, 6 noiembrie 2017, 13:29)

          xan [utilizator] i-a raspuns lui seby19

          Armele cu foc automat sunt ilegale in SUA. Tipul din Vegas a folosit o modificare ilegala la arma ca sa poata trage foc continuu.

          Toate armele legale sunt inregistrate si toti posesorii lor sunt obligati sa dea test psihologic, conform unei legi in vigoare inca din anii 80.
          • +2 (8 voturi)    
            “Bump stocks” (Luni, 6 noiembrie 2017, 14:20)

            marius67 [utilizator] i-a raspuns lui xan

            folosite de ucigas nu sunt ilegale si oricum nu schimba datele problemei. A transformat o arma semi-automata intr-una automata. Sau tu crezi ca armele semi-automate nu ucid oameni ?
      • +10 (18 voturi)    
        Pai... (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:52)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

        Accesul facil la armele de foc in SUA determina o statistica oribila: mor de doua ori mai multi oameni impuscati decat accidentati de masini. De ce as fi fericit sa fie asa si la noi? Ma simt mai bine atunci cand stiu ca autoritatile noastre verifica si paraverifica detinatorii de arme (sigur exista si la noi neglijente, erori si trafic de arme). Cheia este sa detii cat mai mult controlul, nu sa presupui ca detii controlul (precum in State).
        Iar trecutul granitei SUA-Mexic cu droguri si arme de foc sunt convins ca nu este chiar floare la ureche.
  • +12 (36 voturi)    
    si daca nu avea nici unul? (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:17)

    sorinnc [utilizator]

    Si daca nici unul dintre cei 2 nu aveau arma acel bolnav mintal ar fi atacat cu un cutit.
    Caz in care erau 1-2 morti ca in atentatele cu cutit din Europa nu 26 .

    P.S: in general sunt de acord cu Trump mai putin la chestiunea cu armele.
    • -16 (28 voturi)    
      ?!? (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:39)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui sorinnc

      o lege care sa restrictioneze accesul la arme nu ii va afecta decat pe cei care aleg sa respecte legea.

      ori un deranjat din asta care vrea sa omoare oameni pentru ca vrea sa omoare oameni nu va renunta la "proiect" doar pentru ca e o lege care zice ca nu are voie sa detina arme de foc. nici in america, nici in romania (vezi pistolarul din coafor, pistolarul din supermarket, dublul asasinat dela targoviste si multe altele) nici oriunde altundeva.
      • +10 (16 voturi)    
        Gresit (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:43)

        zanax [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

        Daca armele sunt interzise un criminal are sanse mult mai mici sa cumpere o arma de foc, acum le cumpara cu usurinta. Multe crime in SUA au fost comise cu arme cumparate legal. De ce ar cumpara cineva ilegal arme riscand sa ajunga la puscarie, cand le poate cumpara respectand legea ? Mai mult, ar atrage atentia asupra sa daca le-ar cumpara de pe piata neagra.

        Asa ca criminalii nu trebuie sa ia arme de pe piata neagra, pur si simplu le cumpara legal. Si omoara oameni cu ele. Daca nu le-ar mai putea cumpara legal ar comite mai putine crime, pe de o parte pentru ca ar fi mult mai dificil de achizitionat riscand sa fie prinsi, pe de alta parte pentru ca unii ar folosi arme albe care nu produc atatea victime si nu pot ucide de la distanta.

        Nu poti compara cazurile izolate din Romania cu miile de cazuri din SUA si miile de victilme de acolo. La ei situatia e scapata de sub control.
    • -8 (16 voturi)    
      Aiureli ! (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:27)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui sorinnc

      Cine are cat de cat bani, si doreste sa aiba arme de foc ilegale, o sa le aiba. Un AKM chinezesc are un pret de fabricatie de vreo 500- 800$, iar pe piata neagra, sa zicem, ca are un pret intre 1000 si 3000 $, depinde de tara.
      Asa ca, atacatorul nu ar fi venit cu un cutit, ci tot cu un AKM. Diferenta ar fi fost, ca masina cu care ar fi venit, putea sa fie de o marca mai ieftina.
      Iar daca atacatorul ar fi avut singura arma (AKM) din biserica baptista, nu ar fi mai scapat nimeni.
      Babtistii sunt biserica cea mai ,,politizata" din SUA
      (cei din famila Bush sunt baptisti, si tot din Texas), asa ca erau pregatiti din timp sa reziste cu arme de foc la un atac in timpul slujbei. Asta a fost ,,norocul" lor.
      Imi aduc aminte cand George W Bush, ca presedinte (cam prin 2002), facea ,,reclama" bisericii proprii, tinand la un moment dat un discurs, despre ce buna este biserica babtista pentru SUA. Se pare ca discursul nu a fost pe placul atacatorului.
      Trump este presbitarian, si a facut si el cometarii, a cat de buna e biserica presbiteriana. Asa ca ar fi cazul si la ei sa inceapa echiparea corespunzatore a bisericilor (cuiburi de mitraliere in altar, pozitii de tragere adapostite la capetele de randuri de scaune etc). : -))))
  • +16 (32 voturi)    
    Pai cand producatorii de arme (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:37)

    ganz [utilizator]

    te-au sustinut in campanie, ti-au dat bani, tu ce dracu sa zici decat sa le canti in struna. Mor americanii pe capete ucisi cu arme de foc si idiotii sustin in continuare ca nu armele sunt problema. E ca bancul ala, in decembrie 1989 nimeni nu a fost impuscat, s-a tras in aer si oamenii au tras aer in piept.
    • -4 (4 voturi)    
      Atentie mare la ipocrizie (Luni, 6 noiembrie 2017, 22:00)

      Tulth [utilizator] i-a raspuns lui ganz

      Desi nu sunt de acord cu armele, sub nici o forma, mai ales cea de a vana animale nevinovate, nu pot sa nu observ o iporcrizie in randul comentatorilor de pe hotnews. Inainte, ia in calcul faptul ca in America sunt peste 300 de milioane de arme, si cateva zeci de mii de atentate, mafiote, radicale sau dereglate ( Asadar, majoritatea celor care au arme sunt oameni normali si pacifisti, mai putin "vanatorii" ): "Mor europenii pe capete ucisi de musulmani in numele Islamului, si idiotii sustin in continuare ca nu Islamul este problema". Ma intreb prin ce scuza dregi asta, daca nu esti de acord cu mine, daca da, ma intreb cum scuza un "scuzator", cand gandeste ca armele ar trebui restrictionate / reduse, iar islamul neredus sau varianta mai categorica, restrictionat.
  • -13 (37 voturi)    
    ... (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:43)

    ElChicoDiablo [utilizator]

    Acum stiu de ce suntem sub comunism de 1000 de ani.. dupa comentariile idioate..ce sa mai cer la amaratii din Teleorman care nu stiu decat PSD.

    1. Criminalii nu vor avea niciodata probleme sa gaseasca arme daca vor. Daca armele erau interzise ala ar fi omorat 200 de oameni inainte de a fi impuscat.

    2. In Elvetia din 7 milioane , 3 milioane au arma + a sti sa tragi cu arma e obligatie conform legii. Cate atentate ati auzit sa fi fost in Elvetia ?

    3. Cand Hitler a ajuns la putere primul lucru pe care l-a facut a fost sa-i dezarmeze pe nemti. Un popor inarmat nu poate fi controlat.

    4. Romanii sunt niste oi triste bune de abator . Daca aveau cultura armelor nu isi mai bateau joc politicienii de ei.

    Tristilor .. nu aveti habar de nimic.
    • +7 (17 voturi)    
      toaleteaza-ti gandirea (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:47)

      .Cris.Tian [utilizator] i-a raspuns lui ElChicoDiablo

      multi romani nu au wc in casa
      si tu vorbesti de cultura armelor?
      • -7 (11 voturi)    
        .. (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:23)

        ElChicoDiablo [utilizator] i-a raspuns lui .Cris.Tian

        Exact ..romanii din hazna vorbesc despre lucruri pe care nu le inteleg . Explica-i te rog elvetianului cum e cu "gun control".
    • +5 (11 voturi)    
      Eu nu sustin PSD (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:23)

      gavrone [utilizator] i-a raspuns lui ElChicoDiablo

      si totusi sunt impotriva armelor. Dilema ta este falsa.

      1. E adevarat ca criminalii nu au problema sa gaseasca arme de foc atunci cand le pot cumpara din magazine cu usurinta. De ce sa le facem viata grea cand le putem usura sarcina gasirii unei arme ?

      2. Iarna nu-i ca vara. In SUA cate crime sunt comise cu arme in comparatie cu Elvetia ? Compari un popor calm ca elvetienii cu un popor cu nervii la pamant care consuma cea mai mare cantitate de antidepresive de pe planeta. Da-le arme pe mana si apoi vezi ce se intampla.

      3. Hitler nu i-a dezarmat pe nemti, dimpotriva i-a inarmat. El a anulat legile din 1919 instituite de Republica de la Weimar, care prevedeau interzicerea detinerii de arme. Deci a liberalizat comertul, posesia de arme si munitie. Insa a folosit aceasta lege ca sa discrimineze impotriva evreilor carora le-a interzis sa detina arme. Dar nemtii nu au avut aceasta interdictie. Desi nemtii au fost inarmati de Hitler nu au putut opri instaurarea dictaturii. Argumentul este fals prin urmare. Nu exista nici un singur caz in istoria SUA care sa dovedeasca ca armele detinute de cetateni au impiedicat instaurarea unei dictaturi.

      4. Cum detinerea de arme de catre romani ar fi rezolvat problemele generate de politicieni corupti si iresponsabili ? Ar fi inceput romanii sa comita asasinate politice ? Ar fi pornit un razboi civil ? Asta e solutia ta ? Democratia presupune indepartarea politicienilor toxici prin alegeri libere, nu prin folosirea armelor de foc.
    • +5 (9 voturi)    
      In loc de educatie, sa dam arme romanilor (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:47)

      jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui ElChicoDiablo

      "Romanii sunt niste oi triste bune de abator . Daca aveau cultura armelor nu isi mai bateau joc politicienii de ei"

      Da, asta ne mai lipsea ! Dupa ce ca ne batem cu batele prin trafic, acum o sa incepem sa ne impuscam cu armele. Progres taica, de la bata la glont.
    • +4 (4 voturi)    
      . (Luni, 6 noiembrie 2017, 19:09)

      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui ElChicoDiablo

      - Si la concertul din Las Vegas erau foarte multi care aveau arme. L-au putut opri pe criminal?
      - Sunt 2 milioane arme la 8.4 milioane locuitori. E o diferenta mare fata de procentajul care rezulta din cifrele tale.
      Numarul mare de arme e si datorita sistemului de instruire a armatei.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_Switzerland#Conditions_for_obtaining_a_Carrying_Permit
      Eu zic ca e o diferenta foarte mare intre modul cum sunt achizitionate si folosite armele in Elvetia fata de USA.
      Cred ca ceea ce incerci sa faci e o falsa echivalenta intre cele 2, dar nu-ti iese.Tristule.
  • -17 (31 voturi)    
    ... (Luni, 6 noiembrie 2017, 10:51)

    ElChicoDiablo [utilizator]

    Si as adauga ca sunteti la fel de spalati pe creier de world wide massmedia si hotnews info cum sunt postacii psd-isti de Antene. Pai Trump o sa castige viitoarele alegeri la pas , lejer. Fata de voi majoritatea americanilor de rand recunosc gunoaiele din presa aka fake news . Va garantez ca o sa aiba 10+% peste contracandidat oricare ar fi. Viata bate filmul , copii. Nu mai credeti toti ce auziti ca aia nu sunt romani si nu pun botu asa usor.
  • -3 (9 voturi)    
    Da... (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:18)

    Lunix [utilizator]

    ...este multa tristete. Dupa 45 de comunism si 27 de alba-neagra, iata produsul ! Scheiße Produkt !
  • +8 (12 voturi)    
    omuletul asta (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:21)

    iodixit [utilizator]

    nu se mai face bine. recunoaste ca au o problema, stie si unde este una din cauze, dar nu face nimic in directia asta.
  • -9 (17 voturi)    
    .... (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:40)

    ElChicoDiablo [utilizator]

    Sa va fac o paralela ca sa intelegeti.
    In Romania doar jandarmii , militienii si "armata" au arme. Daca lu Corduneanu junior i se pune pata pe oricare din voi ati belit-o, o sa aparati cu rugaciuni ca pana raspunde 112 sunteti pastrama. Criminalii intotdeauna au acces la arme.
    • +5 (11 voturi)    
      Criminalii au acces la arme (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:38)

      jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui ElChicoDiablo

      pentru ca li se acorda acest acces acum in SUA. Cate crime au comis cordunenii cu arme de foc procurate de pe piata neagra si cete crime sunt comise in SUA cu arme procurate legal ?
  • -7 (15 voturi)    
    Politica (Luni, 6 noiembrie 2017, 11:56)

    Setalcott [utilizator]

    Huffington Post "People Fed Up With ‘Thoughts And Prayers’ Demand Action After Texas Church Massacre" [action=gun control]

    https://www.yahoo.com/news/people-fed-thoughts-prayers-demand-052644272.html

    When Trump Demanded Action: "Trump Blamed The Visa Lottery For A Terrorist Attack. But Ending It Wouldn’t End Terrorism"

    https://www.huffingtonpost.com/entry/trump-extreme-vetting-nyc-attack_us_59f9be8ae4b046017fb01184
    • +3 (9 voturi)    
      Cate crime sunt comise in SUA (Luni, 6 noiembrie 2017, 12:37)

      jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      din cauza Visa Lottery si cate crime sunt comise in SUA din cauza armelor de foc ?
      • -3 (9 voturi)    
        Daca vrei sa despici firul in patru (Luni, 6 noiembrie 2017, 15:40)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui jam.jam

        Viza Lottery nu e in constitutie, spre deosebire de arme.
        • +2 (4 voturi)    
          Irelevant pentru discutia de fata (Luni, 6 noiembrie 2017, 17:41)

          jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

          Armele cauzeaza mii de morti anual in SUA, de loterie inca nu am auzit asa ceva.
          • -2 (4 voturi)    
            Constitutia nu e irelevanta (Luni, 6 noiembrie 2017, 20:41)

            Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui jam.jam

            Si eu vreau sa cer actiune imediata pentru a restrictiona "dreptul" la avort, care s-a fundamentat pe o interpretare aiuritoare a unui articol din constitutie, Acest "drept" cauzeaza intr-o zi mai multe decese decat toate atentatele din ultimii zece ani.
            • 0 (2 voturi)    
              Constitutia nu este (Luni, 6 noiembrie 2017, 22:48)

              jam.jam [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

              irelevanta, argumentul este irelevant. Faptul ca este prevazut in Constitutie nu este un argument in favoarea detinerii de arme atat timp cat efectele sunt dezastruoase. Avea o logica in trecut sa porti arma pentru ca institutiile de aparare de abia se formau, nu avea cine sa mentina legea si ordinea in vastul teritoriu american.

              Acum au institutii capabile, nu mai e nevoie ca cetatenii sa se apere singuri. Cu arme in mana americanii sunt macelariti. Unde e protectia oferita de arme ? E doar propaganda producatorilor.
              • +1 (1 vot)    
                Motivul amendamentului (Marţi, 7 noiembrie 2017, 4:15)

                Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui jam.jam

                Ai uitat ca Constitutia americana a fost scrisa tocmai ca urmare a razvratirii armate impotriva institutiilor statului. Dar poate si tu esti de partea lui Serban Nicolae cu partizanii anticomunisti.
  • -4 (12 voturi)    
    ... (Luni, 6 noiembrie 2017, 13:41)

    ElChicoDiablo [utilizator]

    Voi chiar aveti impresia ca va indreptati spre comunism !
    Este ultimul lucru de care ar trebui sa va fie frica.. voi nu va indreptati spre un stat comunist in care marele tatuc are grija de voi si copiii vostri si va tine pe toti la caldura (cu intreruperi) si va hraneste cu salam (cu soia). Mai copii .. voi va indreptati spre un stat mafiot cu zeci de tatuci care vor stoarce taxe de protectie din curu vostru ca sa va lase in viata , baietii la oaste si fetele la produs.
    Asta fiind "statul" . Si in timpul ramas liber o sa se distreze cu voi clanurile de tigani si interlopi.
    Voi nu aveti idee ce va asteapta , really.
    • +4 (8 voturi)    
      Nu ne salveaza armele de statul mafiot (Luni, 6 noiembrie 2017, 14:12)

      ankido [utilizator] i-a raspuns lui ElChicoDiablo

      ci educatia, spiritul civic, votarea politicienilor cinstiti, o justitie libera si independenta, institutii puternice.
      • -3 (5 voturi)    
        Asa ar fi (Luni, 6 noiembrie 2017, 18:33)

        wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui ankido

        intr-o lume ideala.

        Din pacate ne indreptam spre ce descrie, un pic exagerat e adevarat, comentatorul de mai sus.
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 16:04)

        ElChicoDiablo [utilizator] i-a raspuns lui ankido

        Pe bune ? Imi citesti din carti de cultura civica ? Imi poti da vreun singur exemplu din toata istoria lumii unde un guvern mafiot a fost schimbat cu kkturile pe care le enumeri tu ? Unul singur ? ..mafiot inseamna ca il doare la basca de ce gandesti sau ce faci tu , el vrea doar sa te sclavageasca. Uite de asta suntem unde suntem , ca sunt multi d'alde tine. Care cred ca ii pot da jos pe comunisti cu vorbe dulci . Bineinteles ca nu ati reusit niciodata asta si au platit toti cu zeci de ani de scalvie .
  • -4 (12 voturi)    
    Chicago, oras unde armele de foc sunt interzise (Luni, 6 noiembrie 2017, 14:51)

    Razvan_M [utilizator]

    http://heyjackass.com/

    In Mexic, armele de foc sunt interzise.
    http://www.nationmaster.com/country-info/compare/Mexico/United-States/Crime

    O alta statistica referitoare la posesia de arme si rata criminalitatii cu arme de foc:
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_firearm-related_death_rate

    Elvetia este tara cu cele mai multe arme la 100 de locuitori. Rata criminalitatii cu arme de foc este f. mica. Deci nu numarul de arme este neaparat relevant, cat structura populatiei si contextul socio-economic.

    In State, probabilitatea ca un barbat, negru sa comita o infractiune violenta este de vreo 30 de ori mai mare ca in cazul unui alb, latino sau asiatic. In Chicago, majoritatea victimelor sunt cetateni de culoare, dupa cum majoritatea infractorilor sunt tot de culoare (aproape de 100% in ambele situatii).

    Exista discutii despre motivele criminalitatii. Exista o multitudine de factori care influenteaza criminalitatea, iar printre acestia este foarte important acela al "diversitatii" populatiei. Un alt factor important este cel al nivelului de integrare al celor veniti din afara. Mai este si factorul libertatilor personale, care in State este incomparabil mai mare fata de tari din Europa. Este oarecum simplist sa judecam situatia din Statele Unite fara a cunoaste mai multe detalii despre Statele Unite.
    • -2 (6 voturi)    
      corectie (Luni, 6 noiembrie 2017, 18:31)

      Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Am afirmat ca Elvetia este tara cu cele mai multe arme de foc la 100 locuitori. Dupa cum se vede in linkul dat ca referinta (am apasat gresit pe sort...), US este tara cu cele mai multe - 112 arme la 100 locuitori, urmata la mare distanta de Serbia.

      Pe locuri fruntase sunt Suedia, Norvegia, Franta, Canada, Austria, Germania, Islanda (in jur de 30 de arme la 100 locuitori) etc. Pentru aceste tari, rata de omucideri cu arme de foc este aproape de 0.x la 100.000 locuitori, in timp ce in US este 3.6 la 100.000 locuitori.

      Ideea este ca discutii de acest gen au loc in State. Noi vorbim despre arme de foc ca o populatie de oameni care ne-am nascut obisnuiti sa nu avem acces la ele. In Constitutia US, amendamentul 2, este specificat ca cetatenii au dreptul sa poarte arma. Exista o intreaga istorie a discutiilor despre portul de arma, ideea este ca pe vremuri, pe cand negrii erau linsati de catre KKK-ul infiintat de catre Democrati, Republicanii au introdus acest amendament prin care li se permitea negrilor sa poarte arma si sa se poata apara. Asta-i versiunea pe scurt. Pentru detalii se pot citi documentele de acum 100+ de ani referitoare la acest subiect.

      Ar fi super daca discutiile care se poarta pe Hotnews ar fi ceva mai informate decat clasicele "esti tampit", "esti agent rus", "cre(s)tin" etc. La cresterea nivelului discutiilor ar ajuta si niste referinte date de jurnalistii Hotnews, care sa ofere si un context articolelor.
  • -2 (4 voturi)    
    Pare tentant (Luni, 6 noiembrie 2017, 18:52)

    wintershadow [utilizator]

    sa spunem, in situatiile de genul asta, ca interzicerea armelor ar fi o solutie.

    Dar de ce sa judecam ceva ce in definitiv nu cunoastem suficient? Nu zic, ar trebui fara indoiala testati mai bine dpdv psihologic cumparatorii de arme.

    Sa nu uitam insa cum s-a format ca stat USA, detinerea de arme a fost inca de la inceputuri un drept fundamental si a intrat in mentalul colectiv asa. Face parte din spiritul american, cu bune si cu rele.

    Poate ar trebui sa respectam mai mult traditiile si obiceiurile formate de-a lungul unor perioade foarte lungi de evolutie. Tocmai prin faptul ca au reusit sa supravietuiasca testului timpului sunt mai valoroase. Chiar daca judecate in contextul actual par depasite.
  • -3 (7 voturi)    
    AL Doilea Amendament (Luni, 6 noiembrie 2017, 19:08)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    un european, mai ales un roman dintr-o fosta dar si actuala tara cu conducere neocomunista, nu va intelege dreptul constitutional de a avea o arma.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică