CNSLR-Fratia vrea greva generala la nivel national

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 2 noiembrie 2017, 10:02 Actualitate | Esenţial

Protest CNSLR-Fratia
Foto: CNSLR-Fratia
CNSLR - Fratia a decis inceperea procedurilor in vederea declansarii grevei generale in economia nationala, unul dintre motive fiind scaderea tuturor salariilor si pierderea de locuri de munca din cauza trecerii platii contributiilor sociale de la angajator la angajat, informeaza Agerpres.

"Biroul Operativ al CNSLR - Fratia, in conformitate cu hotararea Consiliului National din data de 30 octombrie 2017, a decis inceperea procedurilor in vederea declansarii grevei generale in economia nationala pentru urmatoarele nemultumiri ale salariatilor: 

scaderea tuturor salariilor, in principal in mediul privat, si pierderea de locuri de munca generate de modificarile Codului fiscal prin care se transfera plata contributiilor sociale de la angajator la angajat; imposibilitatea negocierilor sectoriale si intersectoriale ce genereaza lipsa unei protectii reale ale angajatilor, in forma actuala a Legii 62/2011; intarzierea nejustificata a acordarii drepturilor salariale pentru angajatii unor unitati publice de asistenta sociala si medico-sociala de peste 43 luni", se mentioneaza intr-un comunicat al confederatiei. 

Potrivit sursei citate, greva generala va fi sustinuta in urmatoarele sectoare de activitate: energie, petrol si gaze, chimie, petrochimie, comunicatii, transporturi, lemn si mobila, textile si pielarie, agricultura, sanatate, invatamant, administratie publica si asistenta sociala.  

"Dupa strangerea semnaturilor celor 500.000 de salariati din cadrul confederatiei noastre, vom decide data declansarii grevei generale", se precizeaza in comunicat.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

6753 vizualizari

  • +41 (43 voturi)    
    cand ati facut campanie PSD nu era rau (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:20)

    Francisc 1 [utilizator]

    acum va suciti?
    • +8 (10 voturi)    
      da, liderii sindicali nationali - unii niste... (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:45)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      da, liderii sindicali nationali - unii niste... ipocriti ca sa nu spun nemernici

      SI DE CE NU AU CURAJ sa spuna intrebarea cea mai importanta, liderii de sindicate nationale ???

      De ce la reducerea de la 16% la 10% de fapt NU SE VA CASTIGA nimic ???

      Deja din diferenta de castig de 6% care ar trebui sa o simta angajatul in salariul net --- se pierde din start 1,5%
      cu trecerea de la 0,5% la 2% a procentului din partea angajatorului, care binenteles arunca acest cost in total cost angajat, deci tot in detrimentul angajatului (desi cica e o plata care tine cica de angajator) !!!

      Si apoi din cei 6%, cei ramasi 4,5% o parte oricum se pierd datorita trecerii contributiilor de la angajator la angajat, pentru ca total cost angajat nu isi va permite sa il modifice nici-o firma in Romania !!

      Chiar daca in mod binevoitor, firmele vor modifica intradevar brutul, dar doar in limita de a avea acelasi cost identic cu anagajatul (total cost angajat care include brutul vechi sau nou, contributiile angajator) !

      Motivatia pentru care nu va fi data in lege aceasta fortare este pentru ca 1) este anticonstitutioanala 2) o lege care incalca statutul de economia de piata si deci legi UE 3) pentru ca ... nu este nevoie...

      in sensul ca oricum 9 din 10 firme nu gasesc angajati (buni) in Romania !!
      conform ultimului studiu !


      DAR CEEA CE nu zice "ministra" muncii este faptul ca orice firma poate face "epurari" prin faptul ca poate ridica brutul doar la cine vrea !

      pam pam !

      sah-mat !

      de aici si greva nationala.. .



      Oricum intrebati, va rog, dna ministru, de ce masura de trecerii de la 16%-10% nu s-a luat separat ???

      SAH mat din nou !

      Pentru ca odata cu cresterea euro-leu de la 4,4 la 4,6 si cu inflatia, si cu aceste masuri pe hartie - birocratice care aduc nici-un efect benefic pentru angajati, chiar si la cresterea brutului in limita mentinerii aceluiasi total cost angajat, angajatul de fapt NU PREA CASTIGA NIMIC din ceea ce a promis PSD !
    • +3 (5 voturi)    
      da, liderii sindicali nationali - unii niste... 2 (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:49)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Singurele castiguri sunt totusi :

      1) pentru angajatii cu anumite venituri si/sau persoane in intretinere le cresc sumele deductibile si deci intradevar ceva crestere salariului net

      2) castigul "colateral" care de fapt clar a fost vizat de guvern si tinta lor REALA a acestor masuri - reducerea in procent a contributiilor la pilonul II de la 5,5% la 3,1% !

      de fapt furtul de la pilonul II unde nu pot controla sumele de bani cum sa fie cheltuite, si trecerea lor inspre pilonul I care este calul lor de bataie pentru viitoarele pomeni electorale inaintea viitoarelor alegeri !


      Asa ca PSD este foarte perfid, dar nu vad nimeni mai inteligent din partea presei sau partidelor de opozitie care sa se opuna clar si sa deconspire, daca se poate spune asa, a acestor actiuni pur electorale fara un beneficiul clar nici pentru Angajatori si nici pentru Angajati !
    • +12 (14 voturi)    
      Fa-te frate cu dracu'... (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:55)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ... pana treci puntea. In situatia de azi, orice aliat e binevenit, chiar si niste sindicalisti rosii. Oricine loveste in puterea asta execrabila, face un bine. Pentru a starpi sobolanimea, nu refuzam nici un ajutor.
    • +12 (14 voturi)    
      s-au prins si ei (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:58)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ca PSD-ul e interesat doar de subjugarea justiției pentru a avea liber la furat, program economic ZERO.
      Investitii ZERO .
      • +5 (5 voturi)    
        Ba nu! (Joi, 2 noiembrie 2017, 12:59)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        Nu ii deranja asta. Ai vazut tu vreun apel de la CNSLR Fratia cand a scos Iordache martea Neagra acum cativa ani sau cand a scos OUG13 in iarna?

        Ii deranjeaza doar ca nu se rezuma la distrugerea justitiei si ca prin pomeni si atacuri la justitie este afectata economia. Dar nu orice economie, ci economia lor. Daca era vorba doar de anumite parti, poate privatul ala multinational bancar sugator de sange, nu cred ca era asa tragic pentru ei.

        Stai calm. Este vorba doar ca ei si-au pierdut din salarii sau posturi.

        Pe de alta parte, sunt de acord ca "dusmanul dusmanului meu imi este prieten", dar nu ii supraestima. Daca PSD ii calmeaza cu niste beneficii ia sa vezi cum trec la perete cu "spatele drept-sa traiti". Fii sigur de asta!
    • +8 (10 voturi)    
      Lasa ca tot e bine! (Joi, 2 noiembrie 2017, 11:21)

      Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Si-au dat seama de teapa! Mai bine mai tarziu decat niciodata!
      Poate duomnii si duamnele de la P$D inteleg ca nu merge cu micniunile!
      Au facut promisiuni neacoperite, acum sa ramana la putere si sa le zica ei, cu gura lor, oamenilor, ca au mintit si ca nu e posibil sa maresti veniturile "din pix".
  • -2 (12 voturi)    
    alti profitori (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:25)

    athos64 [utilizator]

    Ca de obicei, sindicatele, (a se citi sefii de sindicate), profita de orice gafa a politicienilor pentru a-si negocia niste avantaje, sau macar a-si arata muschii.

    Asertiunea "scaderea tuturor salariilor, in principal in mediul privat, si pierderea de locuri de munca generate de modificarile Codului fiscal prin care se transfera plata contributiilor sociale de la angajator la angajat", nu poate fi demonstrata. Mai mult, este extrem de improbabil ca salariile nete sa scada, in mediul privat, in conditiile in care presiunile pe forta de munca si trendul general indica exact contrariul, iar un angajator nu va cheltui mai mult, in noile conditii, pentru ca angajatul sa ia acelasi salariu net. Pura demoagogie sindicala.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate (Joi, 2 noiembrie 2017, 12:20)

      t4v1 [utilizator] i-a raspuns lui athos64

      Insa ti-ai luat minusuri. Ori nici cititorii HotNews nu stiu matematica ori e plin de postaci.
  • +12 (12 voturi)    
    cum scadere? (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:26)

    MarianPConstantin [utilizator]

    pai nu a spus vasileasca ieri la Antene ca nimic nu scade ci totul creste?
  • +4 (6 voturi)    
    stupid, (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:31)

    Stapanu [utilizator]

    mereu va dati dupa deget, protestati bai pentru contra fundaturii economice, politice s.a.m.d. in care baga pzd -ul Romania... da' ce zic eu (?!) va tipareste 'ragnea o hartie de 100 lei & v-o da drept recompensa...
  • +7 (9 voturi)    
    Hai cu grevele! (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:32)

    alegzandru [utilizator]

    O mana de oameni care ies pt mize politice, chiar daca ele tin de Justitie si stat de drept, nu afectau coalitia prea tare.

    Dar o greva generala ii va paraliza. Vor da inapoi 100%. Si e doar prima dintre multele, cand vor realiza cat de mult au fost inselati cu fantasmagoricul program de guvernare, vom tot vedea presiune pe mediul politic.

    A venit momentul sa deconteze mizeriile alea electorale.
  • +8 (10 voturi)    
    dar cum? (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:36)

    g01an [utilizator]

    cum sa protesteze tocmai cei carora li se maresc veniturile? nu ati auzit, curge lapte si miere?
    • +1 (5 voturi)    
      Este manarie sindicalista ! (Joi, 2 noiembrie 2017, 12:03)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Cei de la stat au salariile marite cu mult (brutul), marire facuta special pentru ei ca sa nu li se micsoreze netul atunci cand trec contributiile de la angajator la angajat.

      Ce vor ei acum? E vor sa nu se mai treaca contributia la angajat (chipurile de grija celor din sectorul privat), insa ei sa raana cu brutul majorat.

      Consecinta: statul, angajatorul lor, va ramane sa plateasca alte contributii (corespunzatoare noului brut), iar ei vor ramane cu netul majorat conform noului brut.

      O smecherie ieftina incercata de niste lideri de sindicat ma hoti si mai corupti decat chiar poiticienii pe care ii critica.
      • -1 (3 voturi)    
        . (Joi, 2 noiembrie 2017, 13:25)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

        nu stiu cine la stat are salarii marite in afara de cei cu salarii speciale, dar doctorii nu vor vedea nicio crestere spectaculoasa de venituri de la anul. Din 25% promis, la ei creste netul cu 4% in medie.

        cat despre sindicate, nu are nicio treaba cu sindicatele aici, pentru ca sunt 2 milioane de angajati in mediul privat care vor avea salarii mai mici daca raman in picioare solutiile anuntate. si cam atat.
  • +1 (7 voturi)    
    Speculeaza momentul (Joi, 2 noiembrie 2017, 10:47)

    t4v1 [utilizator]

    La alte lucruri mai importante nu s-au mobilizat. Ce or mai fi vrand si asta sa obtina?!
  • +6 (8 voturi)    
    Desteapta-te romane (Joi, 2 noiembrie 2017, 11:11)

    aerrea [utilizator]

    BRAVO. Bugetar, non bugetar, ROMAN este. BRAVO. JOS HOTIA.
  • +7 (7 voturi)    
    Dar celelalte "cureluse de transmisie" (Joi, 2 noiembrie 2017, 11:11)

    Susufler0 [utilizator]

    or sa vrea ?
  • +9 (11 voturi)    
    ... (Joi, 2 noiembrie 2017, 11:31)

    mihai_mi [utilizator]

    Am mai spus: pesedacul nu e pe principii ci e pe stomac. Nu e deranjat de legi anti justitie, anti moralitate dar daca il afectati la stomac iese si el in strada.
  • +2 (2 voturi)    
    IN ROMANIA... (Joi, 2 noiembrie 2017, 12:03)

    schroedinger [utilizator]

    Nu suntem in stare de proteste sindicale!
    Numai gargara si niste proteste anemice sau imbecile (mi-aduc aminte de protestul transportatorilor, care nu faceau decat sa incurce traficul si nicidecum sa-l blocheze!).
    Domnilor lideri de sindicat, nu sunteti voi cei care ii sfatuiti pe membrii sa voteze rosu de-atatia zeci de ani?
    Ce nu va convine, ca nu inteleg?!
    • 0 (2 voturi)    
      protest (Joi, 2 noiembrie 2017, 13:15)

      sareta [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      De unde ar reiesi ca este vorba de Romania ? CNS...Fratia este si-n Polonia si acolo protestele sindicale au TOTDEAUNA efecte !
  • +2 (2 voturi)    
    lasati-le dreaq de sindicate (Joi, 2 noiembrie 2017, 12:15)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    daca vor protesta topaind ca pinguinii sau vor incinge vreun kazacioc, i.e : www.youtube.com/watch?v=Ixe1T5wtclo conf. trendului latrinist...
    mai bine ati reinfiinta P.M.R.ul, macar ati sti o treaba!)))
  • 0 (2 voturi)    
    Bugetari alaturi de privati (Joi, 2 noiembrie 2017, 12:51)

    Klaus_CT [utilizator]

    Este prima data cand angajatii la stat vin alaturi de cei din privat. Nu-i vad bine pe PSD.
  • 0 (2 voturi)    
    interesant.... (Joi, 2 noiembrie 2017, 13:44)

    liviu_ [utilizator]

    mai protestati ce sa zic...
    dar daca la alegeri tot cu psd sunteti e clar ca nu va duce capu la mai mult!

    e f important protestul, dar e si mai important sa invatam din propriile greseli... in cazu de fata: NU MAI VOTATI psd!!!!!!

    PS: oricum e interesant cum toti se concentreaza pe modificarile fiscale si toti o sa ignore modificarile legislative pe care le va face psd... adica orice se intampola coruptii tot castiga!
  • -2 (2 voturi)    
    CNSLR, BNS, Cartel Alpha... (Joi, 2 noiembrie 2017, 14:19)

    demaGOGU [utilizator]

    ...pot darama guverne: daca vor.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă