Manifestatie de sustinere a legalizarii parteneriatelor civile, organizata sambata in Piata Universitatii de comunitatea LGBT

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 8:56 Actualitate | Esenţial

Sute de oameni sunt asteptati sambata, in Piata Universitatii din Capitala, la o manifestatie de sustinere a legalizarii parteneriatelor civile. Organizatorii vor oficia, simbolic, parteneriate pentru cuplurile interesate, care vor primi un certificat. Manifestatia va avea loc sambata, de la ora 14:00, in parcul Coltea din Piata Universitatii.

"Traditia noastra e iubirea si iesim in strada pentru a cere legalizarea parteneriatelor civile! MozaiQ te invita sambata, 21 octombrie, de la ora 14, in Piata Universitatii (parcul Coltea) pentru a spune raspicat ca vrem legalizarea parteneriatelor civile acum! Si noi, persoanele LGBT, platim taxe si trebuie sa fim respectati de stat si societate. Ne nastem egali si suntem liberi sa iubim, iar acest lucru trebuie sa se reflecte inclusiv in recunoasterea din partea statului. Protestam in Piata Universitatii, locul unde ne-am castigat libertatea cu sange. Drepturile noastre nu se negociaza si nu sunt obiect al vreunor trocuri politice!", scrie organizatia Mozaiq, cea care a organizat evenimentul.

Potrivit organizatorilor, vor fi oficiate, simbolic, parteneriate civile pentru cuplurile interesate, urmand ca acestea sa primeasca un certificat. La final, toti deputatii vor primi o instiintare cu privire la numarul de parteneriate civile oficiate.

Asociatia Mozaiq sustine ca, desi au trecut 16 ani de la dezincriminarea homosexualitatii in Romania, cuplurile gay nu sunt recunoscute de stat, aproximativ 400.000 de cupluri traind in tara fara protectie. "Cum ar fi daca partenerul sau partenera ta s-ar imbolnavi si nu ai avea dreptul sa iei decizii medicale in numele lui/ei? Gandeste-te cum te-ai simti daca la moartea partenerului tau, parintii acestuia nu ti-ar permite sa participi la inmormantare? Cum ar fi sa fii data afara din propria casa in caz de deces al partenerei tale?", se intreaba reprezentantii asociatiei.

Mozaiq mai sustine ca Romania nu respecta obligatiile impuse de CEDO, in conditiile in care Curtea Europeana a Drepturilor Omului spune ca statele europene trebuie sa protejeze legal toate cuplurile: "Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) spune statelor europene ca trebuie sa protejeze legal toate cuplurile, intr-o forma sau alta. Romania nu respecta astazi aceasta obligatie. Un proiect legislativ care ar reglementa situatia parteneriatelor civile se afla in Camera Deputatilor din Parlament. Cerem clasei politice sa actioneze imediat si sa isi asume hotarat legalizarea cuplurilor necasatorite. Un astfel de semnal ar transmite societatii ca si persoanele LGBT sunt cetateni care merita respect."























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

985 vizualizari

  • -17 (31 voturi)    
    Perfect (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 9:10)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    Gata acum ca aratam cat de civilizati suntem ne primesc astia in Schengen .
    • -12 (24 voturi)    
      hehe (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 12:38)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Jesuis.PasCharlie

      Ne-o bagă în Schengen.
      • -13 (19 voturi)    
        ...fara vaselina (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 14:27)

        Jesuis.PasCharlie [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ca nu suntem demni de primul val
  • -11 (33 voturi)    
    DA parteneritelor, NU adoptiilor de catre gay (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 9:13)

    CezarN [utilizator]

    Partenereriatele civile sunt o forma civilizate de a reglementa legall relatia si legatura dintre doua persoane, indiferent de gen.

    Pe dde alta parte, maternitatea, indeosebi maternitatea, nu este o chestiune legata de lege, ci in primul rand de natura, de schimbari hormonale esentiale care au loc in organismul mamei, de instinctul matern pe care un barbat nu-l a avea niciodata.
    Este absurd sa sustii ca facand o manifestatie si dand o lege orice barbat poate deveni mama, iar mama si atasamentul ei neconditionat fata de copil este esentiala pentru o buna dezvoltare a copilului. Este de neconceput sa ne jucam cu soarta unor copii pe care nimeni nu ii intreaba daca vor sa se faca experimente pe seama lor doar pentru ca o minoritate sexuala, care prin insasi definitia ei nu poate procrea(dar nu vrea sa-si asume acest lucru) doreste sa para ca nu este cu nimic, dar chiar cu nimic, diferita de majoritate. Ceea ce este absurd, caci chiar definindu-se ca minoritate accepta iin subtext un factor de diferentiere.
    • +19 (27 voturi)    
      pai nu functioneaza asa (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 10:23)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Recunoasterea de care vorbesti, aduce cu sine alte drepturi.
      E ca si cu masinile cu volan pe dreapta. Nu poti sa zici "ok poti circula dar doar ziua si doar in oras". Ori ii dai dreptul sa circule oriunde ori nu.
    • +14 (32 voturi)    
      orice impotriva ortodoxiei filoruse (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 10:44)

      elysyum [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Orice manifestare care este impotriva plosnitelor imbuibate filoruse ale ortodoxiei din Romania e mai benefica decat aceasta casta antiprogres platita din buget sa tina fomistul pesedist in ignoranta inapoiere si idiotenie.
      • -13 (31 voturi)    
        Ortodoxia romana e "filorusa" (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 11:35)

        xolv [utilizator] i-a raspuns lui elysyum

        doar in delirul ideologic al marxistilor locali. Membru in consiliul ecumenic, scolit in Franţa, Germania şi în Elveţia, nu la Moscova lui Dughin si Alexei. Tovarase, lasa-ne cu discursul bolsevic la 100 de ani de la Marea Revolutie din Octombrie
        • +12 (20 voturi)    
          Popii nostri isi vad doar propriile interese! (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 12:31)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui xolv

          Nimic mai mult !
          Ca, intamplator si din cand in cand, interesele lor coincid cu ale poporului sau ale natiunii, este, cum spuneam, doar circumstantial.
          De cele mai multe ori, interesele castei lor coincid cu ale PSD si, in general, au fost aliatii de nadejde ai oricarei puteri care le-a dat voie sa se mufeze la resursele turmei pe care se presupune ca ar fi trebuit sa o pastoreasca, sa o SLUJEASCA, nu sa o SILUIASCA.
          Mai bine ati folosi energia pe care o irosit in PR sa va reformati.
          • -5 (17 voturi)    
            Ai zbarcit-o CezareN (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 14:03)

            Altiro [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

            Articolul nu e pt injurat popii ci de sustinere a celor care "se mufeaza"(vorba ta) altfel decat heterosexualii..
            • +9 (17 voturi)    
              Nu am injurat pe nimeni (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 15:33)

              CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

              Am comentat doar ce spunea preopinentul.
              Insa nu ma pot abtine sa remarc ca deja a spune adevarul despre preotimea noastra pare a-i injura. Cu atat mai necesara este o reforma a lor. Nu ma refer la religie, ci la preoti.
              • -4 (10 voturi)    
                din pacate"adevarul" tau (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 17:49)

                Altiro [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

                nu e decat o suma de prejudecati,clisee si multa ignoranta, iar pacatele unor preoti de care oricum biserica se debaraseaza, le generalizezi in mod deliberat. E acelasi mod ingust in care occidentalul limitat si-a format parerea despre romani din reportajele lor de la tv: toti romanii sunt hoti, cersetori, nespalati si maslinii..
                • +4 (8 voturi)    
                  just (Duminică, 22 octombrie 2017, 9:32)

                  pehash [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                  deci preotii din fruntea BOR nu umbla imbracati in aur cand babele pe care le "pastoresc" au aceleasi haine de zeci de ani? nici nu au limuzine de lux cand mare parte din "turma" inca mai merge cu carutza? nici taxe pentru nunta/botez/inmormantare nu cer, desi au salarii platite de stat si buget pentru biserici si catedrale? si ala de la Tomis, prins cu spaga, este un caz izolat.. ba chiar e nevinovat, nu? ca momentan colegii nu-l alunga.
                  sa mai vorbim de acuzatiile de colaborare cu securitatea? confirmate de CNSAS, dar burtosii tot burtosi..
                  • -2 (4 voturi)    
                    Insiruirea ta de clisee si (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:27)

                    Altiro [utilizator] i-a raspuns lui pehash

                    "pacate" confirma exact ce spuneam mai sus."Ala"de la Tomis inca e in judecata, dar se pare ca tu ai dat verdictul inaintea justitiei. Nu esti obligat sa te botezi, cununi, inmormantezi cu slujba religioasa si sobor de preoti, nici o lege nu te forteaza sa dai bani bisericii si preotilor. Te bagi in seama singur p'acilea afisandu-ti astfel ignorata.Sa nu uiti un lucru: Dumnezeu nu forteaza pe nimeni sa creada in El.
                    • 0 (0 voturi)    
                      poate parea cliseu.. (Duminică, 22 octombrie 2017, 19:03)

                      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                      dar te invit sa mai incerci un dictionar explicativ al limbii romane. cauta cuvantul "flagrant". apoi vino si explica-ne cum e cu ala de la Tomis.
                      apoi cauta noul testament si spune-mi cum v-a invatat pe voi Iisus ca e bine sa va inchinati la moaste, ca e normal ca preotul sa serveasca pe bani? si lasa minciunile, la BOR nu e nici unul sarac..
                    • 0 (2 voturi)    
                      "cliseele" tale = "cliseele" LGBT (Duminică, 22 octombrie 2017, 20:14)

                      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                      Din acest punct de vedere, va asemanati foarte mult.
                      Tot ce nu va convine, o dati pe "clisee", prejudecati si altele asemanatoare. Niciun pai in ochii vostri, si doar barne in ochii celorlalti.
        • +8 (10 voturi)    
          In Moldova preotimea (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:56)

          nginx [utilizator] i-a raspuns lui xolv

          are legaturi dubioase cu biserica rusa si cu oameni din anturajul lui Dughin. Biserica a scazut in increderea oamenilor din cauza scandalurilor sexuale, a coruptiei si a sprijinului pentru politicieni manjiti. In loc sa se reformeze se razboieste cu cei care--o critica.
      • -8 (10 voturi)    
        Curente politice (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:30)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui elysyum

        Cateva exemple de fomisti pesedisti: Vlad Levente Viski, Remus Cernea, Ciprian Necula, Florin Petre Manoole, toti activisti LGBT.

        http://inliniedreapta.net/jurnal/psd-cel-mai-mare-sustinator-din-romania-al-casatoriilor-dintre-homosexuali/
    • +7 (17 voturi)    
      Ai dreptate intr-o privinta (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 14:01)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      parteneriatele civile ar trebui legiferate in cazul LGBT daca casatoria le este refuzata. Problema este ca cei care se opun casatoriilor intre persoane de acelasi sex se opun si parteneriatelor civile. Deciziile CEDO sunt explicite, aceste persoane trebuie sa beneficieze de o forma legala de protectie

      Insa in privinta adoptiei te inseli. Daca instinctul matern este determinant in ingrijira copiilor atunci o familie formata din 2 femei ar trebui sa poata adopta.

      Ceea ce conteaza este dragostea cu care este crescut un copil, iar dragostea nu este apanajul unui singur sex. Dovada stau copiii din familiile monoparentale, copiii crescuti de tati.

      Psihologii si sociologii au investigat aceste aspecte si concluzia este clara: copiii crescuti in familiile cu parinti de acelasi sex nu difera fata de copiii crescuti in familiile traditionale.

      This meta-analysis summarizes the available quantitative literature comparing the impact of heterosexual and homosexual parents, using a variety of measures, on the child(ren). The analyses examine parenting practices, the emotional well-being of the child, and the sexual orientation of the child. The results demonstrate no differences on any measures between the heterosexual and homosexual parents regarding parenting styles, emotional adjustment, and sexual orientation of the child(ren).

      https://www.researchgate.net/publication/14197495_Comparing_the_Impact_of_Homosexual_and_Heterosexual_Parents_on_Children_Meta-analysis_of_Existing_Research
      • -5 (19 voturi)    
        Da! (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 15:41)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Schimbarile hormonale care au loc in corpul unei femei care naste nu pot fi inlocuite printr-o lege.
        Cat depre psihologi..., sa ma ierti, insa nici cand s-a VOTAT ca homosexualitatea nu este o boala nu a fost unanimitate.
        Nu poti inlocui o experienta de zeci de mii de ani(cresterea copiilor in familii si avand o mama) cu o insailare statistica bazata pe cateva cazuri si pe o perioada de timp total insuficient de mare pentru ca rezultatele respective sa aiba relevanta.
        Crede-ma, daca ai bani, justifici aproape orice prin asa-zisele "studii".
        • +6 (16 voturi)    
          Cine incearca sa inlocuiasca (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:28)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          schimbarile hormonale din corpul unei femei cu o lege ? Nu are sens ce spui. Aici e vorba daca copii se dezvolta normal in cuplurile cu parinti de acelasi sex, iar raspunsul il cunoastem deja.

          Decizia a avut la baza studii, iar de atunci au aparut multe alte studii care confirma decizia luata. Nu e nici o decizie "cumparata pe bani", asta e o retorica care seamana cu cea a anti-vaccinistilor.

          Tu inlocuiesti concluziile studiilor cu opinii personale care nu au nici un fundament, se bazeaza pe simple speculatii si prejudecati.

          Children raised by lesbian mothers or gay fathers did not systematically differ from other children on any of the outcomes. The studies indicate that children raised by lesbian women do not experience adverse outcomes compared with other children. The same holds for children raised by gay men, but more studies should be done. http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1467-9450.00302/abstract
      • -4 (6 voturi)    
        Mete-meta-analiza (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 17:43)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Nu te mai obosi cu atatea studii. Stie toata lumea ca cuplurile homosexuale sunt superioare. Ele pot cel mai bine sa scoata la suprafata transsexualul care zace in fiecare copil. Sau, in cazurile nefericirte, homofobul.

        https://www.youtube.com/watch?v=8Nj5TAulFlY

        https://www.youtube.com/watch?v=wGPlHdzHPFE
    • +2 (8 voturi)    
      Instinct matern (Duminică, 22 octombrie 2017, 1:27)

      69Alex [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ce stii tu de asta ? Est femeie ?
      Si chair daca ai fi, n-ai auzit de mame denaturate care fac rau copiilor nascuti de ele, ii abandoneaza?
      Unde e instinctul matern intr-un abandon in care pui viata unei fiinte complet neajutorate in joc ?
      Ai auzit de ce se zicea in popor: nu e mama cine te face, e mama cine te creste.
      Dupa logica ta, daca copilul nu e crescut de cine l-a facut, nu e bine: o alta femeie, un om, o alta familie hetero sau gay, nu sunt buni; chiar daca pot sa dea acelui copil iubire si stabilitate emotionala si de ce nu financiara, ca adoptiile nu sunt gratuite.
      Ce dezvoltare poate sa aiba un copil abandonat si crescut prin orfelinate ? Chiar si cel crescut de mamica cu instinct matern-ca doar ea l-a facut- cind e batut, neigrijit de la o virsta frageda ?
      Ce soarta vor avea acesti copii ?...mai buna decit cei adoptati caci sunt vruti ?
      Nu cred.
  • -1 (19 voturi)    
    Mazeta unde esti? (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 9:33)

    un domn [utilizator]

    La sectia Roz Pasiv, sau RozActiv?
  • -15 (33 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 10:49)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Politica pasilor marunti nu se termina niciodata. Finalitatea LGBT este casatoria si adoptia, pumnul in gura si nimic mai putin. Putem observa mersul piticului in Vest. Asa ca mai incet cu pianul pe scari!
    • +11 (17 voturi)    
      Pumnul in gura? (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 11:11)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      Hahahaha
      • -4 (10 voturi)    
        nu (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 12:50)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        dincolo
    • -6 (12 voturi)    
      Inca nu am vazut nimic (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:26)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      E mai mult decat casatorie si adoptie. Astea sunt doar simptomele bolii metafizice occidentale a destructurarii si eliminarii prin edict si vointa a distinctiilor care exista in mod natural, in cazul de fata a distinctiilor intre sexe. California tocmai a instituit al treilea sex.
  • -9 (33 voturi)    
    "persoanele LGBT merita respect" (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 11:02)

    Altiro [utilizator]

    Aceste persoane sunt in suferinta si se bucura de toata compasiunea noastra. Asistenta medicala este aceeasi ca si in cazul persoanelor heterosexuale deci nu li se incalca drepturile.
    • +5 (21 voturi)    
      Aceste persoane sunt in suferinta (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 14:06)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      intr-adevar, dar suferinta cauzata de discriminarea celor din jur care-i judeca dupa prejudecati infirmate de stiinta. Acste persoane nu sunt bolnave si nu au nevoie de tratament, au nevoie de integrare sociala si de tratament nediscriminatoriu.

      “The College wishes to CLARIFY THAT HOMOSEXUALITY IS NOT A PSYCHIATRIC DISORDER. In 1973 the American Psychiatric Association (APA) concluded there was no scientific evidence that homosexuality was a disorder and removed it from its diagnostic glossary of mental disorders. The International Classification of Diseases of the World Health Organization followed suit in 1992.” http://www.rcpsych.ac.uk/pdf/PS02_2014.pdf
      • -7 (25 voturi)    
        pai si pedofilii la fel (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 15:00)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        care ar fi diferenta? Si pedofilii pot spune la fel, ca asa s-au nascut cu preferinta pt copii. Sau zoofilii pt animale. Sau criminalii, cu nevoia de a comite crime.
        csf, ncsf.
        • +6 (18 voturi)    
          Comparatiile tale sunt absurde (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:34)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          Homosexualii nu sunt pedofili, zoofili sau criminali. Homosexualitatea nu este o boala, homosexualitatea nu prespune relatii cu animale, nu presupune relatii cu persoane minore, nu presupune ranirea sau uciderea altor persoane, nu presupune constrangerea vointei altor persoane.

          Toate comportamentele enumerate de tine aduc atingere integritatii corporale, vietii, vointei si sunt acte ilegale sau comportamente patologice, ceea ce nu e cazul cu homosexualitatea.

          There is now A LARGE BODY OF RESEARCH EVIDENCE THAT INDICATES THAT BEING GAY, LESBIAN OR BISEXUAL IS COMPATIBLE WITH NORMAL MENTAL HEALTH AND SOCIAL ADJUSTMENT. However, the experiences of discrimination in society and possible rejection by friends, families and others, such as employers, means that some LGBT people experience a greater than expected prevalence of mental health and substance misuse problems (King et al, 2003; Gilman et al, 2001)." ( http://www.rcpsych.ac.uk/workinpsychiatry/specialinterestgroups/gaylesbian/submissiontothecofe/psychiatryandlgbpeople.aspx#history).
          • -7 (19 voturi)    
            E patologie (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 18:01)

            Altiro [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            daca un ins se simte atras sexual de alt ins de acelasi sex e impotriva naturii, e nefiresc. Adica e absurd sa confunzi rectul cu organul sexual.
            • +3 (9 voturi)    
              Patologia o stabilesc expertii (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 23:29)

              pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

              iar expertii s-au pronuntat deja, nu e patologie.
              • 0 (4 voturi)    
                "experti" in ce? (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:14)

                Altiro [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

                In orificii? Vorba aceea, ce mai conteaza sexul cand doi insi se iubesc, n-asa?
            • +3 (7 voturi)    
              patologic (Duminică, 22 octombrie 2017, 6:45)

              Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

              este sa fii preocupat peste masura de orientarea sexuala a altuia si sa incerci s-o reglementezi prin vot.
          • -6 (14 voturi)    
            aham (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 22:24)

            Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            daca face sex cu unul care maine implineste 18 ani, e bolnav. Daca face sex poimaine, cand ala e major, deja e in regula. Vai de capul tau.
            • +2 (8 voturi)    
              In opinia ta (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 23:32)

              pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

              sexul cu minori e acceptabil ?
          • +1 (1 vot)    
            Comparatile nu sunt deloc absurde (Marţi, 24 octombrie 2017, 21:14)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            Au exact aceeasi justificare: "asa simtim noi", "asa ne-am nascut", "nu suntem fericiti daca nu facem asa" si nu ne intereseaza logica, biologia sau experienta de mii de ani a umanitatii.

            Si homosexualitatea a fost ilegala, pana n-a mai fost, cu aceleasi justificari ca cele de mai sus.

            Si comportamentul homosexual e insotit de tot felul de boli: SIDA, alte boli cu transmitere sexuala, boli mintale, abuz de substante, sinucideri etc.

            Cat despre pretentia stupida ca psihiatria a descoperit adevarul absolut despre comportamentul sexual si despre homosexualitate, te rog sa ne scutesti.

            Lozinci manipulative precum "stiinta a dovedit" nu pacalesc pe nimeni. N-a dovedit nimic, tu citesti doar ce-ti convine, iar stiinta psihiatriei nu e deloc o stiinta exacta si nu are mari succese in niciun domeniu.
    • +3 (7 voturi)    
      suferinta (Duminică, 22 octombrie 2017, 1:15)

      69Alex [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      Da. Ai cumva idee de ce ?
      In afara de a judeca, te-ai gindit o clipa numai sa te pui in locul lor ?
      Suntem foarte buni a judeca si a omori in numele unei religii care propovaduieste toleranta si iubirea aproapelui (crestinism).
      Normal ca a fost si e suferinta destula, citeodata mult mai mult decit poate cineva sa duca, din pacate.
      Citi heterosexuali au fost omoriti , marginalizati, respinsi de familie si de societate , impinsi sa se omoare pentru ca erau heterosexuali ? De cealalta parte bilanul e cumplit...si inca continua in anumite tari.
      Au platit si platesc pentru diferanta fata de majoritate. Psicologia umana si de societate a dovedit ca nu poate tolera nici o abatere de la ceea ce se considera normal si acceptabil intr-o anumita perioada de timp....unele dovedindu-se fara nici o logica mai tirziu. Inchizitia, Gaiileo Galiei iti spune ceva ?
      Asa ca lasa-te de facut misto si incearca sa intelegi daca poti, ca nu pot sa cer sa respecti pe cei care nu deranjeaza decit ca nu au in pat sau nu iubesc o persoana de sex opus...
  • -11 (29 voturi)    
    haideti, toata lumea (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 11:21)

    Andrei3Bunescu [utilizator]

    penele in cap, chiloteii cu trompite, si.. in strada.

    Mai sunt unii la fel de civilizati pe undeva prin jungla amazoniana, de la care se pare ca ne inspiram.
  • +2 (6 voturi)    
    curiozitate (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 12:14)

    Dedalus [utilizator]

    Am o curiozitate: partenriatele intre personae de acelasi sex incheiate in alte state sunt recunoscute in Romania?
    • +4 (12 voturi)    
      In Romania nu sunt recunoscute (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 14:07)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      nici casatoriile si nici parteneriatele civile incheiate in alte state.
      • -6 (16 voturi)    
        Mi se pare normal (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 15:47)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        Nu poti recunoaste orice, fara sa stii ce ciudatenii va legifera alt stat.
        Vine unul din India casatorit cu un Indusul (raurile sunt considerate fiinte in [unele state din] India) si vrea reunirea familiei. Ce faci? Te apuci si tragi o conducta din Gange pana in Romania? :))
        • +4 (14 voturi)    
          Nu vad legatura cu discutia de fata (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:36)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          Din moment ce aceasta orientare sexuala este considerata normala si copiii se dezvolta normal in aceste familii, nu vad de ce legea nu ar ocroti aceste relatii si aceste familii.
      • +1 (5 voturi)    
        straini (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 21:17)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

        vorbeam despre doi straini ce se stabilesc on Romania
        • +2 (2 voturi)    
          When in Rome do as the romans do ! (Duminică, 22 octombrie 2017, 21:51)

          CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Ce-i asa de greu de inteles?
          Vii in Romania, respecti regulile si legile de aici.
  • +10 (20 voturi)    
    Si cine sa le dea drepturi ? (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 12:38)

    xcalibur [utilizator]

    PSD ? Astia sunt mai preocupati sa le interzica drepturi ca sa faca pe plac bisericii si sa ia voturi si la viitoarele alegeri de la enoriasii consiliati de popa satului.

    Intr-o tara normala situatia acestora era reglementata pana acum, dar la noi marea grija este cum sa se fure mai mult si sa se elibereze criminalii din puscarie.
    • -6 (12 voturi)    
      Crezi in mituri (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:14)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui xcalibur

      PSD - Cel mai mare sustinator al LGBT in Romania

      http://inliniedreapta.net/jurnal/psd-cel-mai-mare-sustinator-din-romania-al-casatoriilor-dintre-homosexuali/
  • -4 (10 voturi)    
    Nu mai e nevoie (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:19)

    Setalcott [utilizator]

    Curtea Constitutionala tocmai a decis ca nu exista deosebire intre casatorie si un cuplu care coabiteaza, adica parteneriatul sau casatoria sunt irelevante.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-22065044-curtea-constitutionala-nu-exista-diferenta-relevanta-intre-partenerii-casatoriti-legal-cei-implicati-intr-uniune-consensuala.htm
  • -6 (18 voturi)    
    Observati (Sâmbătă, 21 octombrie 2017, 16:56)

    wintershadow [utilizator]

    ce ton agresiv are comunicatul organizatiei mozaiq.

    Usor baieti, ca nimeni nu negociaza si nu va interzice nici un drept. Asta e doar in mintea voastra bolnava.

    Cred cu tarie ca aveti tot dreptul, chiar nevoia de ingrijire medicala de specialitate. Vedeti, putem folosi cu folos taxele pe care le platiti.
    • 0 (4 voturi)    
      Probabil au primit "vitamine" (Duminică, 22 octombrie 2017, 12:02)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

      "Bunul" George Soros tocmai a mai pompat 18 miliarde de dolari in reteaua sa internationala de ONG-uri "Open Society", care la randul ei sustine alte ONG-uri mai mici, ca "Mosaiq", "Accept" etc

      https://www.nytimes.com/2017/10/17/business/george-soros-open-society-foundations.html
    • 0 (4 voturi)    
      Ma tem ca singurul bolnav (Duminică, 22 octombrie 2017, 13:13)

      jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

      din povestea asta esti tu. Bolnav de ura !
      • +2 (2 voturi)    
        Nicidecum (Duminică, 22 octombrie 2017, 16:27)

        wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui jim.beam

        Nu urasc pe nimeni si ma consider destul de tolerant.

        Dar problema ta si a celor ca tine e ca voi considerati ura ceea ce este doar dorinta de normalitate si de firesc.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă