Guvernul si-a fixat ca obiectiv in domeniul infrastructurii rutiere, pana la finele anului, inchiderea tuturor lucrarilor de pe santierele care strabat coridorul prioritar Trans European Network and Transport (TENT), potrivit Agerpres.

"Impreuna cu expertii BEI, am finalizat contractele de performanta pentru managerii de companii din cadrul Ministerului Transporturilor, continand indicatorii de performanta. (...) Am solicitat ajutor tehnic de la Banca Mondiala sa instituim pentru autostrada Bucuresti-Brasov o unitate de management-proiect, care sa fie sub conducerea lor. A fost semnat contractul pentru proiectarea si executia lotului 5 din Autostrada Comarnic-Brasov, sector Rasnov-Cristian, si Drum de Legatura, lungime 6,3 km (autostrada) + 3,7 km (drum national la 4 benzi cu separator median). Am deblocat procedurile de achizitie publica pentru proiecte de infrastructura rutiera majore: Autostrada de Centura Bucuresti; Autostrada Sibiu - Pitesti (Sectiunea 1 Sibiu - Boita); Autostrada Sibiu - Pitesti (Sectiunea 5 Curtea de Arges-Pitesti); Autostrada Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea (Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau - Bors)", se arata in document.

La capitolul infrastructura feroviara se mentioneaza semnarea de catre Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA a contractului de elaborare a studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Frontiera, inclusiv Podul de la Gradistea, precum si parafarea de catre aceeasi companie a contractului pentru modernizarea tronsonului Gurasada-Simeria, in valoare de 2,63 miliarde de lei, avand ca sursa de finantare fonduri nerambursabile si de la bugetul de stat.