O batrana de 93 de ani din Teleorman cu pensia de 500 de lei a donat 10.000 de lei pentru Catedrala Mantuirii Neamului

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 16 octombrie 2017, 10:44 Actualitate | Esenţial

Catedrala Mantuirii Neamului
Foto: USER UPLOADED
Gherghina Vasilescu (93 de ani, din satul Saelele - Teleorman), a donat 10.000 de lei pentru Catedrala Mantuirii Neamului, transmite Ziarul Lumina, editat de Patriarhia Romana. Batrana are o pensie lunara de 500 de lei si spune ca "am strans si eu, cum a dat Dumnezeu, din pensie o suma de bani pe care am dat-o pentru ridicarea Catedralei din Bucuresti, ca sa am pe lumea ailalta o speranta de liniste, mantuire, o binefacere de la Dumnezeu si lumina".

Coincidenta, Saelele e satul in care a copilarit Liviu Dragnea.

Gherghina Vasilescu nu a fost casatarita niciodata si spune ca mananca o singura data pe zi, seara: "Mi-a placut atat de mult de Biserica, incat am trait in suflet numai cu ea. De aceea nu am avut niciodata intentia sa ma casatoresc".

Femeia a facut donatiile de-a lungul timpului prin intermediul preotului din sat.

Catedrala Mantuirii Neamului, aflata inca in constructie, ar trebui inaugurata in 2018, in Anul Centenarului.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

13602 vizualizari

  • -59 (111 voturi)    
    . (Luni, 16 octombrie 2017, 10:52)

    Maiganditifratilor [utilizator]

    Cinste si mantuire ei! Mai rar oameni asa de buni si de credinciosi!
    • +43 (63 voturi)    
      ...serios??? (Luni, 16 octombrie 2017, 11:06)

      Matusalem [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      Adica dupa dvs oamenii trebuie sa-si cumpere mantuirea cu bani ?... serios ??? ...si biserica trebuie sa incurajeze acest lucru ..nu?.... bravos ! ...
      • -10 (36 voturi)    
        n'a cumparat (Luni, 16 octombrie 2017, 14:38)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Matusalem

        a dat, daca ai citit articolul, de'a lungul timpului.
        a impartit din saracia ei cu biserica.
        a fost credinta ei, banii tot ai ei, iar credinta oamenilor trebuie respectata, asa cum si dreptul la cugetare libera trebuie respectat.
        o faceti pe desteptii, dar tot in biserica ati fost botezati, si la sfarsit, tot un popa va va pune crucea la capatai.
        bravada de cocalari.
        • +10 (18 voturi)    
          ... cred ca nu traim pe aceeasi planeta (Luni, 16 octombrie 2017, 15:02)

          Matusalem [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          N-ai inteles nimic ! ...
        • +9 (21 voturi)    
          ...completare (Luni, 16 octombrie 2017, 15:03)

          Matusalem [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Adica dupa tine ..tre sa dea femeia sa-si cumpere popa mertzan ! asai?
        • -2 (20 voturi)    
          Botezat? (Luni, 16 octombrie 2017, 15:12)

          Hydra [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          Interesanta abordare...nu dau 2 lei pe un botez efectuat fara acordul meu, in necunostinta de cauza...se numeste indoctrinare. Eu deja mi-am luat masuri...sa nu fiu ingropat, ci ars, si fara pic de slujba. Prefer sa cred ca in mine ca om si in cei din jur, ca putem schimba ceva, nu astept sa imi dea o entitate imaginara din cer. Si da, am fost botezat...fortat de liberi cugetatori casi tine, ce au creat o isterie a traditiilor religioase.
          • -4 (12 voturi)    
            este o traditie (Luni, 16 octombrie 2017, 17:00)

            aniod [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

            de ce va deranjeaza? Este un anunt facut intregii comunitati: Familia cutare are un copil, care va creste aici, printre noi.
            Foarte frumos. S-au intarit ai nostrii, nu turcii, nici tatarii.
            • +3 (17 voturi)    
              Raspuns (Luni, 16 octombrie 2017, 17:43)

              Hydra [utilizator] i-a raspuns lui aniod

              Ma deranjeaza ca am fost fortat sa mi se aplice un asemenea ritual. Sunt peste 3000 de zeitati cunoscute in istoria omenirii...nici unul dovedit real pana acum. Asa ca ma deranjeaza sa aud adresarea : "Ai fost botezat"...pentru nu imi doresc sa mi se petrecut acest eveniment...pentru ca e indoctrinare. :) De aceea deranjeaza. In rest, fiecare crede ce vrea...in timp ce vrem sa prindem vestul din urma...suntem peste 200 000 la coada la pupat "moaste". Repet, fiecare crede ce vrea, dar pentru ca am fost botezat fortat...nu trebuie sa imi spuna de un credincios ca sunt "cocalar"
            • +3 (9 voturi)    
              consecintele sunt importante (Luni, 16 octombrie 2017, 18:26)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui aniod

              Botezul nu este doar "un anunt". Copilul botezat este tratat ca apartinand unei comunitati religioase. Desi exista optiuni, el nu are de ales. Desi exista consecinte, nimeni nu raspunde pentru ele.

              De intarit, nu s-a intarit nimeni. Religia nu este un atribut al comunitatilor evoluate. In Romania crestin-ortodoxa sunt rusinos de multi copii orfani sau batrani uitati de copiii lor (copii botezati..).
      • +2 (10 voturi)    
        pai chiar asa se cumpara mantuirea (Luni, 16 octombrie 2017, 15:14)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Matusalem

        si cu bani. Da-ti toti banii saracilor, si-ti vei cumpara mantuirea. Scrie si la carte.
        • -1 (7 voturi)    
          NU scrie nicaieri (Luni, 16 octombrie 2017, 17:47)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

          Nu scrie nicaieri "si-ti vei cumpara mantuirea".
    • +23 (37 voturi)    
      prostia si inselatoria (Luni, 16 octombrie 2017, 11:11)

      cetatean.ro [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      Oameni inselati adica
    • +19 (43 voturi)    
      pai... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      - 10000 din 500 pensie ORICAT de mult strangi e cel putin dubios...
      - daca chiar a strans... sa te chinui o viata ca sa dai bani unui hot imbracat in aur si unei cladiri oribile ca design si medievale nu e chiar cel mai inteligent lucru
      - reverstul pariului lui Pascal ca sa zic asa,.,. daca cestinismul nu e religia corecta? daca sunt adevarate una din celelalte muuuuulte religii/./mitologii etc... sau ateii au dreptate.... nu ti-=ai f***t viata aiurea?!

      si lista poate continua... oricum o iei e o idiotenie ce se intampla in tara asta... diluam dezinbfectante in spitale (fara pedepse majore cand se descopera), mor oameni din cauza isu, nu avem spitale de arsi,,, orice interventie majora a isu e cam dezastru ?(din nou fara pedepse majore in nici unul din cazuiri, sau masuri care sa indrepte situatia)..... da noi ne bucuram ca donam unei biserici facute de un mafiot nenorocit! (toti care l-au cunoscut pe Daniel spun asta)
      • +7 (7 voturi)    
        eh, nu avem pt ca se fura (Luni, 16 octombrie 2017, 15:16)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        nu pt ca babuta nu si-a donat suta de milioane statului. Si daca ne-am dona toti banii statului tot nu vom avea nici spitale nici drumuri, pt ca aia ii vor fura pe toti. Daca ai identificat vinovatul de serviciu pt situatia proasta din tara intr-o cladire, fie ea cat ar fi de mare, gandesti prea ingust, ca sa nu spun altceva
      • +4 (6 voturi)    
        Pascal a fost un geniu (Luni, 16 octombrie 2017, 17:57)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pascal a fost un om de stiinta: matematician, fizician, inventator, scriitor si teolog. Nu a fost un naiv si nu arunca cu vorbe cum crezi tu. Alegerea din "pariul lui Pascal" e intre crestinism si ateism. Pascal nu se indoia ca crestinismul e religia adevarata. De ce crestinismul e religia adevarata e o alta discutie.

        "daca sunt adevarate una din celelalte muuuuulte religii/./mitologii etc... sau ateii au dreptate.... nu ti-=ai f***t viata aiurea?!"

        Si ce pierzi? Altfel nu e tot aiurea? Tocmai asta spunea Pascal. De bine, de rau, cea mai buna civilizatie umana s-a cladit pe baze iudeo-crestine. Nu atee, nu musulmane, nu alta religie.

        De ce crestinii de la noi din tara nu sunt toti chiar crestini cum ar trebui, iarasi e alta discutie. Sa nu confundam crestinismul cu o institutie sau alta.

        Nici eu nu sunt de acord cu bani bagati in cladiri megalomane, dar pana la urma batrana e libera sa faca ce vrea cu banii ei.
    • +16 (30 voturi)    
      va dati (Luni, 16 octombrie 2017, 12:08)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      seama cat de onorat si mantuit ar fi prea veselul Daniel daca si-ar dona toata averea personala pentru catedrala neamului sui s-ar calugari?
      si ar fi si mai onorat, pana la a fi sfintit in viata, daca ar reusi sa-i convinga pe toti prelatii sa faca acelasi lucru.
      i-ar taia macaroana lui firea sa mai faca donatii din banii nostri luna de luna.
      • -3 (7 voturi)    
        de fapt, Daniel chiar este calugar (Luni, 16 octombrie 2017, 15:36)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        toti inaltii prelati sunt calugari, altfel ajung doar preoti parohi
        cred ca ideile noastre despre ce inseamna calugarie si manastiri sunt idealiste, ei fiind de fapt extrem de pragmatici, ca doar au avut timp 2000 de ani sa-si perfectioneze sistemul
    • +11 (21 voturi)    
      ironic nume ți-ai ales! (Luni, 16 octombrie 2017, 12:16)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      când o să văd merțane și bemveuri donate de episcopi, o să cred și câte ceva din ce spun ei.
    • +11 (15 voturi)    
      spaga (Luni, 16 octombrie 2017, 13:04)

      ca_32 [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      e asa de bine inradacinata la noi ideea de spaga, incat ajung oamenii sa creada ca ii pot da spaga si lui dumnezeu "ca sa am pe lumea ailalta o speranta de liniste, mantuire, o binefacere de la Dumnezeu si lumina", bolnav neam...
      • 0 (4 voturi)    
        E mult mai usor... (Luni, 16 octombrie 2017, 18:05)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui ca_32

        ...sa dai bani, decat sa-ti para rau pentru faptele rele si sa nu le mai faci. E mult mai usor, dar e inutil.

        Totusi, nu orice donatie e o spaga. Depinde cum gandeste cel care da banii si asta numai el stie.
    • +1 (3 voturi)    
      Vezi (Luni, 16 octombrie 2017, 17:46)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      ce parere au nepotii doamnei...
    • -1 (3 voturi)    
      Respect si sarut mana tusa din Teleorman... (Luni, 16 octombrie 2017, 23:21)

      ips [utilizator] i-a raspuns lui Maiganditifratilor

      ... si din multe alte sate de pe la noi.
      1. pentru ca ai reusit sa strangi atatia bani! nu i-ai "stricat"pe gipane, ceasuri scumpe, vacante aiurea... sau bautura de la carciuma(pardon, carciumile) din sat;
      2. fara sa stii de fundamentalistii islamici, a "intuit" necesitatea credintei - ca asa ai fost invatata de mama si tata!
      3. pentru curatenie (pentru intelectuali: ordinea impusa de ritul bisericii ortodoxe);
  • +43 (89 voturi)    
    Gherghina (Luni, 16 octombrie 2017, 10:54)

    anonimicus [utilizator]

    N-a inteles nimic in toti acesti 93 de ani.
    • -10 (38 voturi)    
      daca intelegea (Luni, 16 octombrie 2017, 11:10)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      nu strangea banii, ii cheltuia pe bautura si tigari
    • -9 (45 voturi)    
      Anonim incuiat (Luni, 16 octombrie 2017, 11:23)

      Sfarsitoru [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      Ea a inteles multe in simplitatea ei curata !
      Tu cu pretinsa complexitate a mintii tale murdare nu ai inteles nimic!
    • -16 (40 voturi)    
      În schimb tu, un mucos, (Luni, 16 octombrie 2017, 11:26)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      le-ai priceput pe toate.
    • -5 (29 voturi)    
      Corect! (Luni, 16 octombrie 2017, 11:28)

      Z0r0 [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      A imbatranit degeaba.
    • +27 (33 voturi)    
      oh, well... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:28)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      Pana la urma urmei sunt banii ei. Daca asa doreste sa ii cheltuiasca, asa sa fie. Ca destinatia pe care a ales-o acestor bani este una cel putin discutabila, asta este alta problema, insa are dreptul sa isi cheltuiasca banii asa cum crede de cuviinta.
      • -5 (15 voturi)    
        Cheltuit != aruncat. (Luni, 16 octombrie 2017, 13:05)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Înțelegi?
        • +7 (7 voturi)    
          Da (Luni, 16 octombrie 2017, 15:00)

          Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

          Da, inteleg, insa nu ai cum sa ii impui femeii sa isi cheltuie banii.

          Nu i-a cheltuit pe o cauza mai buna, sunt complet de acord, insa sunt banii ei, daca vrea sa ii arunce, atunci ii arunca.

          Simple as that.
          • +1 (5 voturi)    
            Nu (Luni, 16 octombrie 2017, 18:09)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

            Crestinii trebuie sa-si cheltuie banii pe scoli, spitale, orfelinate, autostrazi, etc. Iar ateii trebuie sa aiba dreptul sa faca ce vor cu banii lor si sa nu dea socoteala la nimeni.

            Nici eu nu sunt de acord cu aruncatul banilor pe mega-constructii inutile, dupa cum bine ai zis, sunt banii ei si face ce vrea cu ei.
      • +1 (7 voturi)    
        Corect (Luni, 16 octombrie 2017, 15:15)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        Deci, daca o singura batrana cu o pensie mizera a reusit sa doneze 10.000 de lei, cum in Rromanistan 95% din populatie e declarata crestina, nu ar trebui ca BOR sa nu mai primeasca nici macar un leu de la buget ?

        Toti crestinii sa doneze la BOR si din milioanele de euro sifonate de BOR anual sa ii folosim pt scoli, spitale, gradinite, strazi si autostrazi, mai multi politisti, mai multi medici etc !
    • +5 (29 voturi)    
      de ce? (Luni, 16 octombrie 2017, 11:40)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      Fiecare intelege ce vrea din viata lui.
      Cat timp nu te deranjeaza cu nimic pe tine, cine esti tu sa-i spui cum sa traiasca si pe ce sa-si cheltuie banii? Mai ales ca e vorba de un om singur, la apusul vietii.
      Cand vreo miliardara isi lasa averea pisicii, nu va mai agitati asa.
      Tu cati bani ai donat in viata ta si cui? Parcagii din centru vechi nu se pun.
    • -1 (27 voturi)    
      Constantin NOICA: (Luni, 16 octombrie 2017, 11:46)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      "Nu pierd nimic daca sunt credincios si Dumnezeu nu exista, dar, daca exista am castigat TOTUL".
      • +3 (19 voturi)    
        Înseamnă că Noica a cam plagiat (Luni, 16 octombrie 2017, 12:24)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        mai exact l-a cam plagiat pe Pascal.
        • +7 (11 voturi)    
          E o parafrazare (Luni, 16 octombrie 2017, 13:00)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          a cugetarii lui B. Pascal("Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult") pe care filozoful C.Noica a dat-o ca raspuns securistilor vechiului regim care-l acuzau de "obscurantism religios".
          • -2 (6 voturi)    
            ca vorbim de principii (Luni, 16 octombrie 2017, 16:14)

            OvidiuF [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            pare cam lozinca de oportunism pur.... "hai sa cred ca poate sansa aia 50:50 se va materializa... daca nu - nu pierd nimic... "logica si ratiunea care ar determina un crez argumentat nici nu intra in calcul...
            • -2 (8 voturi)    
              Pascal nu a spus ca asta e singurul motiv (Luni, 16 octombrie 2017, 18:13)

              Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuF

              Nici ca e motivul suprem pentru care devine cineva crestin. E doar un argument simplu si logic menit sa-i puna pe ganduri pe atei, sa ia in calcul posibilitatea asta. Trebuie sa incepi de undeva. Nu devii dintr-o data credincios.
    • +13 (29 voturi)    
      Astept ca IPS Daniel.... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:54)

      Dacialibera [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      ...sa-si vanda Meredesul S classe si sa doneze pentru Catedrala Mantuirii Neamului. I-ar ajunge si un Logan sau un Duster...daca i-ar pasa cu adevarat.Ar fi primul semn ca-i pasa si crede in Dumnezeu si in utilitatea acestui mall pentru vandut....iluzii. Atat timp cat nu o face, niciun alt credincios nu ar trebui sa-si rupa de la gura pentru astfel de....megalomanie de stors bani. Si cum asta nu se va intampla....este cea mai buna dovada ca nu-i pasa. Nici de credinta, nici de Dumnezeu. Este precum liderii religiosi care-i pun pe cei saraci cu duhul sa se arunce in aer, in multime, pentru a ajunge la Allah si la cele 20 de virgine. Exista alea....doar pentru prosti.
      • 0 (8 voturi)    
        nu ca mi-ar fi simpatic Daniel, dar (Luni, 16 octombrie 2017, 15:25)

        Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Dacialibera

        de unde ai informatia asta ca are Mercedes S classe? Poti aduce vreo dovada in acest sens?
    • +3 (25 voturi)    
      prostia se plateste !!! (Luni, 16 octombrie 2017, 12:06)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      prostia se plateste !!!
      • +7 (7 voturi)    
        Tu știi cel mai bine, (Luni, 16 octombrie 2017, 16:35)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        nu?
      • 0 (0 voturi)    
        tu (Marţi, 17 octombrie 2017, 10:58)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        incasezi bani multi?cu cat esti platit sa ne jignesti?
    • +14 (24 voturi)    
      Macar de ar inmormanta-o gratis.... (Luni, 16 octombrie 2017, 12:08)

      Dacialibera [utilizator] i-a raspuns lui anonimicus

      ....dar nu cred. Pun pariu ca, pe ultimul drum.....va trebui sa plateasca iar. Nu ea, dar rudele care o vor inmormanta cu certitudine vor plati preotului...taxa de pod. Spre....dincolo.. Urmariti cazul!
  • +43 (71 voturi)    
    Nu, mamaie! (Luni, 16 octombrie 2017, 10:56)

    Dacialibera [utilizator]

    Nu pentru catedrala vor fi cheltuiti banii. Acestia se vor cheltui pentru mertanele S-classe ale inaltilor prelati si pentru alte aureturi fara de care reprezentantii BOR nu concep sa traiasca. Asa cum am mai spus-o, cel mai destructiv binom nu este si nu a fost SRI-DNA ci...psd-bor! Aceste doua entitati se completeaza si se sustin reciproc in efortul lor de a manipula si spolia mintile pierdute ale batranilor si altor categorii de creduli! Dumnezeu sa te aibe in paza, mamaie! Linistea de ...dincolo, ti-ai fi gasit-o si daca mancai de trei ori pe zi si te imbracai si incalzeai de cei 10.000 de lei. Totul este sa ai credinta in suflet si sa fii un om bun. Restul este prosteala! Am sa donez si eu bisericii, atunci cand imi vor da contul bancar al lui....Dumnezeu! Isus nu avea nevoie de galbeni si bogatii, asa cum cer excrocii in sutane ai BOR. Banii sunt pentru ei si lacomia lor. 90%!
  • +24 (50 voturi)    
    Trist (Luni, 16 octombrie 2017, 10:57)

    Anonym [utilizator]

    Dar de inteles.
    Ce altceva credeti ca ar fi facut baba? Tinand cont de mediul in care a crescut, varsta, puterea bisericii in sate ...O fi fost si un preot care i-a facut un "inception" pe la spovedanie stiind ca are niste banuti ;)
    • -3 (23 voturi)    
      ba eu consider ca a facut un gest foarte frumos (Luni, 16 octombrie 2017, 11:23)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      ca din putinul ei a donat ceva pentru constructia unei catedrale magnifice. ''Fericiti cei care plang, caci a lor va fi mangaierea''
      • -1 (9 voturi)    
        Corect este (Luni, 16 octombrie 2017, 13:16)

        Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Fericiți cei săraci cu duhul
        • -1 (3 voturi)    
          Corect e: (Luni, 16 octombrie 2017, 18:15)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Cheie primara

          "Ferice de cei saraci IN duh". Si n-are absolut nici o legatura cu expresia romaneasca "saraci cu duhul".
      • +2 (6 voturi)    
        ceva? (Luni, 16 octombrie 2017, 14:08)

        MG [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ceva inseamna 10%; 15%;
        ce a donat ea reprezinta 98% din "economiile" unui pensionar de 500 lei
    • +11 (23 voturi)    
      Intre cersetorii care inventeaza.... (Luni, 16 octombrie 2017, 12:03)

      Dacialibera [utilizator] i-a raspuns lui Anonym

      ...motive pentru a primi mila trecatorilor si ....cersetorii in sutane ai BOR nu exista nicio diferenta. Si unii si altii cersesc. Motivele sunt aceleasi. Pentru ei si binele propriu. Prosti au fost si sunt. Si vor mai fi....ca-i plina Romania de creduli. Si va relatez un caz „absolut real.Un unchi de al meu, fara copii si cu o stare materiala mai buna, care locuieste intr-o comuna din Moldova, a vrut sa construiasca o biserica in localitate, dupa toate canoanele stabilite de BOR. Nu l-au lasat!!!! I-au cerut banii ca o construiesc ei...Asta este adevarul. NU sprijin le trebuie inaltilor prelati. Le trebuiesc banii....ca nu-i mai satura Dumnezeu de hulpavi....
      • 0 (6 voturi)    
        spui tu BOR este o biserica cersetoare? (Luni, 16 octombrie 2017, 13:04)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Dacialibera

        Sa vezi bisericile din SUA ce mai cersesc....doar ca reprezentantii ei sunt imbracati in cosume de mii de dolari si au masini mai scumpe decat ale preotilor de la BOR.
        • -2 (10 voturi)    
          in SUA prostii sunt mai prosti ca la noi (Luni, 16 octombrie 2017, 14:11)

          MG [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          iar desteptii mai destepti ca ai nostri. Din motive de universitati, NASA etc
  • +24 (58 voturi)    
    mda (Luni, 16 octombrie 2017, 10:59)

    SoulSearcher [utilizator]

    mare dezamagire pt batrana asta, ca pe lumea ailalta nu o mai asteapta cei 10.000 lei pentru care a trebuit sa sufere de foame si frig pe lumea asta :)))

    ce-mi plac mie credinciosii astia.. dupa o viata in care au facut rau, sau n-au ajutat efectiv pe nimeni.. aproape de finalul vietii dau la biserica si se muta acolo, in speranta ca-i mai iarta cineva

    eu mi-am propus inca de acum 15 ani sa fac invers.. sa fac bine pe lumea asta, sa ajut pe cine pot, si aproape de finalul vietii sa nu mai simt indatorat si sa nu mai dau nimic nimanui
    • +1 (23 voturi)    
      presupuneri (Luni, 16 octombrie 2017, 11:34)

      Nsm [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      De unde rezulta din articol ca femeia a facut rau sau nu a ajutat pe nimeni in toata viata ei?

      Oricum, presupunand ca a facut rau toata viata, nicioadata ptr nimeni nu e prea tarziu sa se mantuiasca, Vezi exemplul celor 2 talhari crucificati de romani in odata cu Hristos.

      Acesta este un mesaj plin de speranta pe care femeia il da. Din pacate nu este subiect de articol de ziar.
      Cand faci pomana nu trebuie sa stie stanga ce face dreapta
      • +4 (18 voturi)    
        mda (Luni, 16 octombrie 2017, 12:23)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Nsm

        prin faptul ca s-a atat de nebuna a fost incat nimeni nu s-a apropriat de ea :DDDD

        a trait degeaba pe pamant
    • +6 (10 voturi)    
      Cum sa fie dezamagire? (Luni, 16 octombrie 2017, 11:53)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Ei bine, daca "luema cealalta" nu exista, atunci nici batrana, nici preotii nu vor mai avea vreo existenta dincolo de lumea aceasta. Si daca nu va mai exista dincolo de lumea aceasta nu va putea sa mai aiba nici un fel de ganduri si sentimente, deci nici dezamagiri.
      Si daca exista lumea cealalta si exista Dumnezeu, atunci el va aprecia bine darnicia ei, chiar daca biata batrana a fost extrem de proasta dand bani unui cler corupt.
      • +11 (19 voturi)    
        mda (Luni, 16 octombrie 2017, 12:25)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        mai bine adopta un copil, sau dona la vreo casa de copii, sau la vreun spital, sau la vreo scoala

        se alegea ceva de aia 10.000 lei
    • +1 (15 voturi)    
      frumoase propuneri ... (Luni, 16 octombrie 2017, 12:30)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      totusi nu-i judecati pe ceilalti, nu aveti cum sa stiti:
      - cat rau si cat bine a facut aceasta femeie
      - daca a ajutat sau nu pe cineva
      - daca sufera de foame si frig pt a aduna acesti bani sau pur si simplu vrea sa traiasca ascetic (este dreptul ei sa aleaga cum doreste sa traiasca)
      - daca a donat doar pentru a primi acesti bani "pe lumea ailalta"

      Iar asta cu "aproape de finalul vietii" poate fi interpretat si altfel: in momentul in care nu veti mai fi indatorat si nu veti mai da nimic nimanui inseamna ca v-ati apropiat de sfarsitul vietii :))

      glumesc, pentru ca dupa cum scrieti nu va veti opri niciodata din facut bine
    • -3 (3 voturi)    
      Mnu (Luni, 16 octombrie 2017, 18:19)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Pai pentru un ateu ce conteaza ca face bine sau rau pe lumea asta? Nu e nici o diferenta. Nu exista bine si rau in ateism si evolutie. Si orice faci, tot acolo ajungi. Ingrasamant si hrana pentru viermi. Ce-mi plac mie ateii astia... :)
      • +2 (2 voturi)    
        mda (Marţi, 17 octombrie 2017, 8:33)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

        nu sunt ateu.. mi-am botezat baiatul tot la ortodocsi anul trecut, m-am cununat la in biserica ortodoxa.. etc

        dar nu vreau sa am de aface cu biserica romana, si nu ma intereseaza sarbatorile astea si tot ce tine de dat bani si de smerenie ridicola.. nu tin posturi, nu ma inchin noaptea.. etc

        PUNCT.

        prefer sa fiu crestin in alte feluri, mai ales sa ajut cand pot pe cei care au nevoie cel mai mult

        ca si exemplu (nu ma laud) aseara la magazinul lidl, in spatele meu pe banda era o cutie de turta dulce al unor 3 copilasi, unul mai maricel de vreo 10 ani care tinea de mana altul de vreo 3-4 ani, nu erau romi, dar aveau haine zdrentuite.

        cand am ajuns sa platesc, i-am zis casierei sa treaca si cutia aia pe bonul meu, si le-am dat-o copiilor care au plecat bucurosi, nu intelegeau de ce am facut-o, si la iesire din magazin se tot uitau la mine nedumeriti, le-am zis sa fie primit.

        pt 10 lei, reactia lor a contat totul pt mine

        asa ca random acts of kindness sunt binevenite, mai ales la cei care nu cersesc, si mai ales la copii.
  • +13 (49 voturi)    
    Mai bine infia (Luni, 16 octombrie 2017, 11:00)

    tibiro [utilizator]

    Mai bine infia un copil daca vroia sa faca un bine, asa i se duc banii intr-un proiect megaloman inutil.
    • +8 (12 voturi)    
      da! dar.. (Luni, 16 octombrie 2017, 11:22)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui tibiro

      dar cine ii dadea copil in grija cand are o pensie de 400 lei ?

      oficial.. nimeni
  • +21 (37 voturi)    
    Da, se știe, o cheamă mătușa Tamara (Luni, 16 octombrie 2017, 11:00)

    nick24 [utilizator]

    stă într-o garsonieră și va dona în curând bijuterii de 2 milioane de euro, ghici cui?
  • +20 (50 voturi)    
    . (Luni, 16 octombrie 2017, 11:02)

    Evq [utilizator]

    O să pun aici toate întrebările ca să-mi iau înjurături, adăugați voi dacă vreți să împărtășiți blesteme eterne cu mine.

    - de ce nu s-a călugărit?
    - (alegerea ei dar) pe bune? 10000 pentru catedrala vieții când stai într-unul din cele mai sărace județe?
    - ce le pune în apă teleormănenilor?
    - ziarul BOR la asta face reclamă? pe bune, m-am uitat pe prima pagină și am văzut 48924 articole despre Sf.Paraschiva, câteva despre preoți prigoniți în perioada comunistă, CpF, fructe de toamnă și un buton pentru donații la catedrală (nu, nu mă interesează pagina specială cu filantropia BOR, mai bine ar îndemna oamenii să îi ajute pe cei fără posibilități materiale)
    • +9 (27 voturi)    
      O nota... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:19)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Femeia este de fapt extrem de egoista!

      Ea a dat banii pentru:
      "....ca sa am pe lumea ailalta o speranta de liniste, mantuire, o binefacere de la Dumnezeu si lumina."

      Practic a sintetizat asa-zisa credinta a pupatorior de moaste.

      Ce-i mana pe fandositii si prefacutii astia?

      O MICA PILUTA SUS, IN RAI SA NU AJUNGA IN CAZANUL DE SMOALA!

      BOR = PSD = societate interlopa care umbla cu mincini si povesti pentru alienati!
    • +6 (18 voturi)    
      Continuare (Luni, 16 octombrie 2017, 11:40)

      MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      - de ce nu i-a respins preotul donatiile, stiind ce conditii are de viata si cum stau lucrurile in parohie?

      As mai adauga, insa nu au legatura cu acest articol, ci doar cu BoR si n-are rost.
    • -5 (13 voturi)    
      Biserica altfel (Luni, 16 octombrie 2017, 14:42)

      RodiBodi [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Pentru o justa apreciere a BOR ar trebui sa va intereseza si pagina filantropica a ziarului. Astfel, ati fi aflat ca in anul 2016 Biserica Ortodoxă Română a cheltuit în scop filantropic 95.841.602 lei si ca banii nu sunt cheltuiti pe "mertane", ci pentru 718 instituţii şi servicii sociale, dintre care: 159 cantine sociale şi brutării, 38 instituţii ce oferă servicii medicale şi farmacii, 93 centre de zi pentru copii, 47 centre educaţionale, 12 centre de zi pentru vârstnici, 51 centre rezidenţiale pentru vârstnici, 22 birouri de asistenţă socială şi centre comunitare, 36 centre de tip familial, 40 grădiniţe sociale şi after-school, 15 locuinţe protejate, 65 centre de informare, consiliere şi resurse, o instituţie de învăţământ pentru adulţi, 21 centre de urgenţă (pentru persoane fără adăpost, victime ale violenţei domestice şi ale traficului de persoane), 14 campusuri de tabără şi alte 104 de instituţii sociale.

      La nivelul eparhiilor Bisericii Ortodoxe Române se află în derulare 617 proiecte şi programe sociale, dintre care 451 finanţate din fonduri proprii, 74 cu finanţare publică, 15 cu finanţare externă şi 77 cu finanţare mixtă.La tara, cine altcineva decat preotul, din salariul lui mai mic decat al cadrelor didactice pana in iulie 2017, mai ajuta oamenii nevoiasi? De preoti si maicute care au adoptat si cresc copii orfani ati auzit? Dar de reuniunea de la Iasi a 7000 de tineri credinciosi din intreaga lume, despre care, evident, presa nu a scris nici macar in treacat, ati auzit? Si ei sunt "spalati pe creier"? Va spun eu, nu. Pe unul dintre cei 7000 il cunosc personal, este un copil inteligent, absolvent al universitatii Cambridge. Nu mi se pare deloc intamplatoare campania furibunda impotriva Bisericii, fiindca 1. Biserica si Armata s-au bucurat intotdeauna de increderea in sondaje si 2. se apropie referendumul pentru definirea familiei in Constitutie! Clar, nu?
    • -4 (10 voturi)    
      Biserica altfel (Luni, 16 octombrie 2017, 16:53)

      RodiBodi [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Pentru o justa apreciere a BOR ar trebui sa va intereseza si pagina filantropica. Astfel, ati fi aflat ca in anul 2016 Biserica Ortodoxă Română a cheltuit în scop filantropic 95.841.602 lei si ca banii nu sunt cheltuiti pe "mertane", ci pentru 718 instituţii şi servicii sociale, dintre care: 159 cantine sociale şi brutării, 38 instituţii ce oferă servicii medicale şi farmacii, 93 centre de zi pentru copii, 47 centre educaţionale, 12 centre de zi pentru vârstnici, 51 centre rezidenţiale pentru vârstnici, 22 birouri de asistenţă socială şi centre comunitare, 36 centre de tip familial, 40 grădiniţe sociale şi after-school, 15 locuinţe protejate, 65 centre de informare, consiliere şi resurse, o instituţie de învăţământ pentru adulţi, 21 centre de urgenţă (pentru persoane fără adăpost, victime ale violenţei domestice şi ale traficului de persoane), 14 campusuri de tabără şi alte 104 de instituţii sociale.

      La nivelul eparhiilor Bisericii Ortodoxe Române se află în derulare 617 proiecte şi programe sociale, dintre care 451 finanţate din fonduri proprii, 74 cu finanţare publică, 15 cu finanţare externă şi 77 cu finanţare mixtă.La tara, cine altcineva decat preotul, din salariul lui mai mic decat al cadrelor didactice pana in iulie 2017, mai ajuta oamenii nevoiasi? De preoti si maicute care au adoptat si cresc copii orfani ati auzit? Dar de reuniunea de la Iasi a 7000 de tineri credinciosi din intreaga lume, despre care, evident, presa nu a scris nici macar in treacat, ati auzit? Si ei sunt "spalati pe creier"? Va spun eu, nu. Pe unul dintre cei 7000 il cunosc personal, este un copil inteligent, absolvent al universitatii Cambridge. Nu mi se pare deloc intamplatoare campania furibunda impotriva Bisericii, fiindca 1. Biserica si Armata s-au bucurat intotdeauna de increderea in sondaje si 2. se apropie referendumul pentru definirea familiei in Constitutie! Clar, nu?
  • -5 (19 voturi)    
    Liniște, iertare, lumină și binefacere. (Luni, 16 octombrie 2017, 11:07)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Cererea e simplă, să vedem câți dintre comentatorii de aici îi vor da curs.
    • +3 (17 voturi)    
      mda (Luni, 16 octombrie 2017, 12:26)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      de cate ori ai pupat moastele saptamana asta ? :DDD
      • -2 (6 voturi)    
        Ai nevoie de credință (Luni, 16 octombrie 2017, 18:26)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        pentru a avea curajul să-ți expui public sufletul, altfel rămâî un frustat ce comentează numai defectele altora.
  • +3 (15 voturi)    
    Mancarea (Luni, 16 octombrie 2017, 11:11)

    JohnnyBGoode [utilizator]

    Cred ca era mai bine daca manca de dimineata, nu seara.
  • +3 (15 voturi)    
    cine a incasat banii? (Luni, 16 octombrie 2017, 11:17)

    Francisc 1 [utilizator]

    cerectat pentru inselatorie , nu cred ca nu are nicio ruda !
  • +5 (23 voturi)    
    sic (Luni, 16 octombrie 2017, 11:21)

    andreiu [utilizator]

    si cine o sa fie cel dezamagit cand batrana o sa moara si n-o sa mai ajunga pe lumea cealalta ?

    nimeni.


    Si fericit pe lumea astalalta cine va ramane ?


    cei preafericiti.
  • +5 (15 voturi)    
    Preotii si securitatea.. (Luni, 16 octombrie 2017, 11:22)

    Johanis [utilizator]

    Bun exemplu.
    Ar trebui urmat de toti batranii care au ceva economii.
    Cata manipulare!
  • -8 (28 voturi)    
    „O bătrână” (Luni, 16 octombrie 2017, 11:31)

    Un cititor [utilizator]

    Se vede că cel care a scris articolul se consideră tânăr și nemuritor. Nu știe să fie politicos cu oamenii în vârstă. probabil că neomarxismul i-a întunecat mințile sau e orfan și nu are oameni în vârstă în familie.
  • +10 (30 voturi)    
    Draga Gherghina, (Luni, 16 octombrie 2017, 11:36)

    wasabi [utilizator]

    Stimata Doamna Gherghina,
    Am primit cu satisfactie si uimire dovada platii de 10.000 lei catre Patriarhia Romana pentru Catedrala Nemului vostru Romanesc. Totusi, as vrea sa va aduc la cunostinta faptul ca, datorita varstei inaintate, dar si a numeroaselor pacate, suma respectiva nu acopera decat primii 20 de ani de existenta. Asadar pentru restul de 73 de ani inca mai datorati o suma de bani consistenta. Pentru calcul si eventualele penalizari pentru intarzieri va rugam sa luati legatura cu reprezentantul nostru in teritoriu -area manager Prea Fericitul Daniel.
    Semnat Doamne - Doamne.
  • +5 (27 voturi)    
    Cum ar fi.. (Luni, 16 octombrie 2017, 11:38)

    renzor [utilizator]

    ca dupa ce mori sa mai fi constient 5 minute ca sa-ti dai seama cat de prost ai fost si cata teapa ti-ai luat...sa-ti dai seama ca n-ai primit nici o lumina si ca de banii aia o sa mai fie prostiti si altii....
  • +2 (18 voturi)    
    bine, Umbra Pamantului. (Luni, 16 octombrie 2017, 11:38)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    de pomana.)))))
  • +6 (20 voturi)    
    Din Teleorman (Luni, 16 octombrie 2017, 11:41)

    anonimo [utilizator]

    Este din Teleorman, asa ca poate trai ca 'autotrofii' doar din rugaciune si lumina soarelui. Acolo, copiii cresc ca Fat Frumos intr-o saptamana cat altii intr-un an ca de acolo este si Marele Conducator care nici nu se duce la toaleta ca si marele Kim Jong Un, au metabolismul atat de accelerat ca nu le mai trebuie. Teleorman, tinutul tuturor posibilitatilor.
  • +11 (19 voturi)    
    of doamne ! (Luni, 16 octombrie 2017, 11:45)

    csan [utilizator]

    popa trebuia sa aiba bunul simt si sa- i lase batranei banii . Sa o sfatuiasca sa-i cheltuiasca pentru a se hrani daca era cu adevarat preot si ar fi slujit pe Dumnezeu si comunitatea din care face parte. Ar fi stiut ca batrana nu are ce manca. Inca o dovada ca multi popi sunt niste sarlatani. Oricum banii aia nu vor merge acolo unde a dorit batrana. Cat de fraieri ne cred astia, popii, cand ei traiesc in vile de lux,se plimba cu masini de ultima generatie si cer enoriasilor cu venituri de cateva sute de lei pe luna, sa-si rupa din hrana absolut necesara pentru sanatate.
  • 0 (16 voturi)    
    Mantuirea sufletului (Luni, 16 octombrie 2017, 11:46)

    Catalin_D [utilizator]

    Dumnezeul de la care asteptam mantuirea ne-a lasat scris in Cuvantul Sau (Biblia) ca mantuirea sufletului nu depinde de ce poate da sau face omul, ci doar prin harul lui Dumnezeu (adica favoarea din partea Lui pe care nu o meritam), prin credinta in sangele Mielului lui Dumnezeu, Mantuitorul Isus. Redau mai jos cateva "raze" din lumina lasata noua de Dumnezeu in Sfanta Scriptura, despre acest subiect, ca sa va indrepte inima catre voia si calea lui Dumnezeu in intunericul acestei lumi:

    Psalmul 49:7-8 "Dar nu pot să se răscumpere unul pe altul, nici să dea lui Dumnezeu preţul răscumpărării. Răscumpărarea sufletului lor este aşa de scumpă, că nu se va face niciodată."

    Efeseni 2:8-10 "Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni. Căci noi suntem lucrarea Lui, şi am fost zidiţi în Hristos Isus pentru faptele bune, pe care le-a pregătit Dumnezeu mai dinainte, ca să umblăm în ele."

    Marcu 8:36-37 "Şi ce foloseşte unui om să câştige toată lumea, dacă îşi pierde sufletul? Sau ce va da un om în schimb pentru sufletul său?

    Evrei 9:22b "fără vărsare de sânge, nu este iertare."
    • -3 (13 voturi)    
      Marcu 12(41-44) (Luni, 16 octombrie 2017, 13:12)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Catalin_D

      Şi şezând în preajma cutiei milei, Iisus privea cum mulţimea aruncă bani în cutie. Şi mulţi bogaţi aruncau mult. Şi venind o văduvă săracă, a aruncat doi bani. Şi chemând la Sine pe ucenicii Săi le-a zis: "Adevărat grăiesc vouă că această văduvă săracă a aruncat în cutia darurilor mai mult decât toţi ceilalţi. Pentru că toţi au aruncat din prisosul lor, pe când ea, din sărăcia ei, a aruncat tot ce avea, toată avuţia sa".
      • -2 (12 voturi)    
        Mantuit fara fapte, pentru a face fapte bune (Luni, 16 octombrie 2017, 14:19)

        Catalin_D [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        Frumos exemplu. Cum citam mai sus din Efeseni 2:8-10, calea si voia lui Dumnezeu este sa mantuiasca pe om prin HAR, PRIN CREDINTA si FARA FAPTE, facadu-l astfel potrivit pentru CA SA UMBLE IN FAPTE BUNE, deci, sa faca faptele bune PREGATITE de Dumnezeu mai dinainte pentru el.
  • +9 (21 voturi)    
    Indugențe... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:50)

    fdaniel [utilizator]

    BOR nu a ajuns încă la nivelul Evului Mediu ca să înceapă să vândă indulgențe :)

    Mai are de evoluat. La fel și populația arealului carpato-danubiano-pontic (sau ... victorpontic)

    Măcar de ar veni o Reformă!
  • +7 (25 voturi)    
    Batrana e... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:50)

    blackarrow [utilizator]

    intoxicata, pervertita sau cum vreti sa spuneti si nu cred ca se indoieste cineva cu cine voteaza la alegeri .
    Uite asa a ajuns tara asta , s-a asezat un val peste ochii romanilor de nu mai stiu sa discearna intre bine si rau .Se zice ca avem soarta pe care o meritam , dar eu, tu, si multi altii stim ca meritam mai mult de la viata .
  • -3 (9 voturi)    
    666 (Luni, 16 octombrie 2017, 11:50)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    ^^ Concluzia.
    • +3 (9 voturi)    
      Dracu' gol (Luni, 16 octombrie 2017, 13:21)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      și inchiziția.

      În România de azi. Puși pe furat banii amărâților. Cu făcătorii "făcătoare de minuni". Ăsta nu este creștinism și nici ortodoxism.

      Voi sunteți:

      https://ro.wikipedia.org/wiki/Antihrist#/media/File:Signorelli-Antichrist_and_the_devil.jpg
  • +8 (26 voturi)    
    hmm (Luni, 16 octombrie 2017, 11:51)

    cvi [utilizator]

    Ce e interesant este ca pe vrajitoarele care ii lasa fara bani pe fraieri le condamnam penal pt. inselatorie. Insa pe unii mai bine imbracati, plini de aur si de masini, ii sprijinim. Nu e nici o diferenta intre ei, cu totii se hranesc din prostia altora.
    • -2 (4 voturi)    
      Religia face promisiuni (Luni, 16 octombrie 2017, 13:22)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui cvi

      după moarte, la vrăjitoare te duci pentru a prinde promisiunile în viată.
  • -11 (13 voturi)    
    So what (Luni, 16 octombrie 2017, 11:55)

    mikef [utilizator]

    1000 e putin trebuia 10,000 de lei
  • -4 (20 voturi)    
    Jertfa pentru credinta (Luni, 16 octombrie 2017, 12:22)

    Metec [utilizator]

    Mai sunt si astfel de oameni, dispusi sa-si sacrifice egoismul pentru credinta lor. In oceanul de nepasare, dispret pentru valori si salbaticie, un asemenea exemplu luminos iti da speranta.
    Desigur ca "omul recent" de la HN o ia peste picior si face o paralela complet neinspirata cu obsesia actuala a mass-media, Liviu Dragnea. Dar asta intra in normal... Lumea a fost totdeauna viciata si smintita, in ciuda eforturilor profetilor, sfintilor si invatatorilor. Pentru ca natura omului e rea, prin definitie.
  • -2 (28 voturi)    
    numa socialisti pe aici (Luni, 16 octombrie 2017, 12:35)

    pb80tm [utilizator]

    va intereseaza pe ce cheltuie unu altul banii.
    daca va intereseaza asa de mult de ce nu mereti la saelele sa faceti voluntariat in scoli si sa-i scoateti din prostie pe aia? nu voi va cultivati narcisismul cum ca ati sti ceva. sunteti ca baba aia da mai zgarciti si mai parliti.
    • -2 (14 voturi)    
      Nici nu stii sa scrii corect (Luni, 16 octombrie 2017, 13:24)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      si ai nick de bot.
  • +11 (21 voturi)    
    Trufie (Luni, 16 octombrie 2017, 12:38)

    AndreeaMate [utilizator]

    Trufia e in pacat mare. Epatarea...Cinste doameni respective ca a trait cu 500 de ron pe luna, chiar mai putin ca a si reusit sa stranga... dar dorinta dansei de viata usoara pe lumea cealalta nu se cumpara cu bani pt o biserica. Putea s adea banii astia unui sarman, in copil sarac si parasite de parinti...sa fac o pomana cu in suflet in nevoie....
    Parerea mea...
  • +7 (15 voturi)    
    Câteva întrebări (Luni, 16 octombrie 2017, 12:54)

    v30 [utilizator]

    Ştirea a fost lansată şi pe urmă preluată şi promovată ca exemplu pozitiv de Antena3 "aşa este bine să faci" în plus timingul este foarte
    bun se suprapune cu isteria creată de Moaştele Sfintei Parascheva e clar că se vor găsi destui care vor urma exemplul şi vor face exact la fel.

    Vorbim totuşi de "Ziarul Lumina, editat de Patriarhia Română" şi de "Saelele e satul în care a copilărit Liviu Dragnea" aşa că apar nişte întrebări

    1. Din ce partid face parte preotul din Saelele?

    2. Bătrână Gherghina Vasilescu din Saelele şi toată situaţia "povestită" chiar au existat vreodată?

    3. Bătrână Gherghina Vasilescu din Saelele mai trăieşte şi ne poate confirma povestea? Sau, din nefericire, a murit zilele trecute aşa că nu mai poate răspunde la nici o întrebare.

    4. Chiar a dat bătrâna 10000 de lei din pensia de 500/lună sau cineva s-a gândit că nu este rea o investiţie de 10000 lei pentru a fraieri pe
    urmă câteva zeci de mii de bătrâni să dea fiecare câte 10000? Poate a fost ideea preotului din Saelele şi le-a plăcut foarte mult şefilor din Patriarhia Română?

    Inventarea şi lansarea de poveşti şi situaţii total neadevărate în presă, cu scopul de a manipula, sunt lucruri care nu ar trebui să fie trecute uşor cu vederea. În comparaţie cu celelalte scandaluri de corupţie (care evident par mai mari) DNA va decide că nu merită să îşi consume resursele cu "bătrână din Saelele". Dar nu este vorba doar de situaţia actuală esta vorba despre o practică generalizată. Pentru ziarişti există prevăzute în lege pedepse mari pentru poveşti inventate? Zilnic în presă sunt inventate nenumărate poveşti care nu au nici o legătură cu realitatea iar aceste poveşti sunt inventate şi lansate cu scopul de a manipula şi a modela într-un anumit fel populaţia. Pentru România, însumat rezultatul acestor poveşti de presă inventate este foarte nociv.

    Am observat un patern - multe ştiri din astea vin pe ruta Patriarhia Română.
  • +4 (16 voturi)    
    Daca tot a facut (Luni, 16 octombrie 2017, 13:13)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    efortul de a strange acesti bani, nu s-a gandit sa ii doneze unor copii nevoiasi. Ar fi avut poate mai multe odihna si mantuire pe lumea cealalta.
    • +5 (11 voturi)    
      De ce nu la niște copii supradotați? (Luni, 16 octombrie 2017, 18:27)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui yyyxxx1981

      Poate ne vor scoate în viitor din rahat.
  • +11 (19 voturi)    
    Un gest binevenit (Luni, 16 octombrie 2017, 13:23)

    marius67 [utilizator]

    Mertanu' lu' Prefericitu' avea nevoie de jante noi.
  • -10 (28 voturi)    
    Fiecare face ce vrea cu banii lui. (Luni, 16 octombrie 2017, 13:27)

    adrianhn [utilizator]

    Vad ca hotnews e plin de comunisti care ar vrea sa decida ce sa faca cu banii altora.
    • -11 (25 voturi)    
      Omul recent, fiul "omului nou" (Luni, 16 octombrie 2017, 14:19)

      Metec [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Sunt copiii celor veniti de la tara in industrie, pe vremea comunismului, care au devenit peste noapte plozi rasfatati capitalisti. Din pacate, gandirea le-a ramas stramba si cred ca e un semn de occidentalizare sa dai cu pietre in traditie si in batrani. La fel credeau si parintii si bunicii lor, cand au trecut entuziast de partea Sovietelor, crezand ca vor primi luna de pe cer. Dar nimeni, nici rusii, nici occidentalii, nu apreciaza oamenii fara identitate...
    • +7 (11 voturi)    
      șpagă (Luni, 16 octombrie 2017, 14:22)

      MG [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      n-a "decis" dânsa; a dat "dreptul", "atentia", "spaga" pentru un bine ulterior; asa cum a trait - a dat cezarului ce-i al cezarului; si-a "declinat competenta" cheltuirii unei sume asa de mari pentru buzunarul sau.
      Daca-i dadea la 40-50 de ani se numea "altruism", dar asa-i la noi; "urma scapa turma"
    • +4 (8 voturi)    
      vezi, dar nu intelegi.. (Luni, 16 octombrie 2017, 19:46)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      eu sunt de acord cu ce ai spus tu si nu as vrea sa decida altii ce se intampla cu banii mei, cat sa-mi ia din ei sub forma de taxe si impozite.

      in cazul de fata, daca nu ar fi sistemul socialist (comunismul este o utopie..) piramidal de pensii, batrana asta nu ar fi avut bani de dat spaga la amicul ei imaginar, reprezentat in realitate de niste ipocriti cu tendinte megalomanice.
  • +7 (11 voturi)    
    asteptari (Luni, 16 octombrie 2017, 13:59)

    mistydo [utilizator]

    Daca pentru "marile edificii" ale bisericii din fiecare judet "parlamentarii pacatosi" au pus serios umarul 25 de anii. din banii nostri strasi la buget , se asteapta ca preotii sa nu mai accepte ca femei fara ajutor sa le doneze economiile si proprietatile , iar ei sa circule cu masini de lux! Biserica face foarte putin pentru batrani oropsiti de soarta si copii orfani, pentru ei ar trebui sa intermedieze constituirea de fonduri si fundatii de voluntari !
  • +8 (18 voturi)    
    Viitorul dupa PSD si Biserica (Luni, 16 octombrie 2017, 16:12)

    Habermas [utilizator]

    este exact asa de tragic.
  • -10 (22 voturi)    
    articol provocator (Luni, 16 octombrie 2017, 16:52)

    Razvan_M [utilizator]

    Un fel de "ia uite ce a facut Crudutza". Jurnalistul evita sa spuna in ce fel Liviu Dragnea, care s-a nascut in satul unde locuieste batrana, a influentat in vreun fel donatia.

    Sunt sigur ca majoritatea comentatorilor de pe aici, in
    fata Mortii se vor prezenta tot asa de curajosi precum comenteaza pe aici. Toata aceasta propaganda contra Credintei Crestine (care-i diferita de ce face un idiot sau altul cu sutana) prinde foarte bine la ignoranti. Vad ca multi dintre acesti ignoranti rateaza sa observe ca opulenta celor ce conduc vremelnic BOR este in totala contradictie cu invataturile Credintei Crestine. “Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi.”
  • -6 (10 voturi)    
    n-au foti donati dintr-o data (Luni, 16 octombrie 2017, 21:39)

    pb80tm [utilizator]

    au fost pomelnice de-a lungul timpului. adunate pomelnicele dau 10k banuti.
    oricum a-ti da-o ateismul e copilul oligofren al comunismului iar oricine se da modern cu job corporatist si ifose democratice de fapt suge comunim la a 3 tzatza.
    am cunostinte programatori, ingineri, majoritate din domenii tehnice, iubitori ai democratiei nepsdiste, fani usr, m10, pnl in general gasti cu orientari economice de dreapta. mereu au treaba cu biserica si ce actiuni sindicaliste ar trebuii ea sa execute. de fiecare data o dau in ateism ideologic. aici e buba cea mare a organizatiilor de genul usr au aspiratii economice de dreapta si din cauza educatiei lor profund stangiste nu reusesc sa patrunda efectul spiritual. ei se fac frate cu dracu si nici nu trec puntea. iar babele cu jdamilioane miros asta si dau banii la bor numa asa sa moara dujmanii.
    • +3 (15 voturi)    
      PSD si moastele nu te duc in rai! (Luni, 16 octombrie 2017, 23:45)

      BoJack [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      De ce trebuie sa umplem cu bani buzunarele "preafericitului" ca sa ajungem la un ipotetic dumnezeu? Cum au ajuns asiaticii primii in lume fara toate cacaturile astea?
      Oricum "a-i" da-o - esti un semianalfabet pupator de cadavre, votant PSD! Ba, astia ca tine duc tara de rapa, sunteti scursurile societatii, ultimii oameni!
      • -1 (9 voturi)    
        Din pacate (Marţi, 17 octombrie 2017, 9:40)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui BoJack

        jignirile tale gratuite("pupator de cadavre","semianalfabet","scursuri","ultimii oameni") nu dovedesc alceva decat lipsa de argumente, educatia precara, neputinta mintii tale de a accepta credinta majoritatii romanilor. Limba cultura,credinta,traditiile unui popor sunt determinante. A desconsidera toate acestea inseamna a-ti bate joc de proprii stramosi, de bunici si parinti, de neamul tau. Iata ce spunea Mihai Eminescu despre astfel de insi:"Biserica ortodoxa e de optsprezece sute de ani păstrătoarea elementului latin de lângă Dunăre. Ea a stabilit și a unificat limba noastră într-un mod atât de admirabil, încât suntem singurul popor fără dialecte propriu-zise; ea ne-a ferit în mod egal de înghițirea printre poloni, unguri, tătari și turci, ea este încă astăzi singura armă de apărare și singurul sprijin al milioanelor de români cari trăiesc dincolo de hotarele noastre. Cine-o combate pe ea și ritualurile ei poate fi cosmopolit, socialist, republican universal și orice i-o veni în minte, dar numai român nu e“ (Mihai Eminescu, „Liber-cugetător, liberă-cugetare“, „Timpul“, 2 februarie 1879).
      • 0 (0 voturi)    
        corect titlu (Miercuri, 25 octombrie 2017, 12:41)

        pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui BoJack

        eu am scris altceva. afla unde ai butonul de logic on si apasa-l. poate poate reusesti ceva in domeniu.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version