Guvern: Achizitia de ambulante se va face centralizat, prin Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta

de CP     HotNews.ro
Miercuri, 11 octombrie 2017, 19:51 Actualitate | Esenţial

Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta a fost desemnat miercuri de Guvern, prin ordonanta de urgenta, unitate pentru achizitia centralizata de autospeciale/ambulante pentru Serviciul Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare din cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta, precum si pentru serviciile de ambulanta judetetene si pentru Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov.

Potrivit Guvernului, achizitia centralizata va permite economii substantiale, ca urmare a cresterii cantitatilor achizitionate, iar serviciile de urgenta vor putea fi dotate cu ambulante de calitate la preturi inferioare celor achizitionate neunitar, prin autoritati contractante distincte. Un alt avantaj va fi standardizarea echipamentelor aferente si a modului de organizare a acestora in cadrul ambulantelor, asigurand interoperabilitatea resurselor SMURD - serviciile de ambulanta judetene / Serviciul de Ambulanta Bucuresti¬Ilfov - care actioneaza in sistem integrat in cazul accidentelor majore cu victime multiple. In acest fel, vor putea fi aplicate proceduri de lucru unitare in utilizarea echipamentelor, inclusiv a celor care permit transmiterea la distanta a datelor privind starea victimelor, si se va asigura o reducere semnificativa a costurilor cu mentenanta, dar si a celor care implica pregatirea de specialitate a personalului SMURD si al serviciilor de ambulanta.

Decizia de centralizare a achizitiilor de ambulante a fost luata in regim de urgenta in scopul cresterii capacitatii de raspuns la urgentele medicale prespitalicesti, avand in vedere cresterea perioadelor de indisponibilitate a autospecialelor/ambulantelor si riscul crescut in exploatare, ca urmare a uzurii acestora, precum si degradarea continua si accelerata a acestui tip de resurse din dotarea serviciilor publice de urgenta.

Potrivit actului normativ aprobat astazi de Guvern, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, in calitate de unitate de achizitii centralizata, incheie acorduri-cadru in nume propriu, in baza carora semneaza si deruleaza contracte subsecvente.

Coordonarea tuturor activitatilor care privesc finantarea, derularea procedurilor de achizitie si livrarea autospecialelor si ambulantelor revine secretarului de stat sef al Departamentului pentru Situatii de Urgenta al Ministerului Afacerilor Interne.

Lista cu necesarul de autospeciale/ambulante, pe tipuri si cantitati, raportat la perioada de valabilitate a acordului-cadru, se avizeaza de catre Comisia interministeriala pentru suport tehnic (CIMST), la propunerea Directiei Generale Management-Urgente Medicale din cadrul Departamentului pentru Situatii de Urgenta al Ministerului Afacerilor Interne (DGMUM), precum si a directiei de specialitate din cadrul Ministerului Sanatatii.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

208 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Saga redivivus... (Miercuri, 11 octombrie 2017, 22:35)

    The Insider [utilizator]

    Ca si cum , până acum a fost făcut altfel , în opinia lor genială.....
    Păi ce mi-era Ministerul Sanatatii ca si contractor centralizat cu dr. Arafat sef al comisiei de medicină urgenta - ce a si avizat si conceput , de fapt , caietele de sarcini - ce mi-e IGSU - via MAI - cu Arafat sef la DSU ?!
    Aaa , dacă discutăm despre cine va lua grosul - ca sa zic asa - in privinta logisticii ce va fi cumparata , pot sa fac un pariu cu oricine , inclusiv cu dr. Arafat , ca acesta ve merge la ISU , nicidecum la Ambulanta ! De ce ? Simplu : va fi urmatorul pas de a dovedi ca si cu masini noi achizitionate Ambulanta - vezi Doamne ! - tot nu e in stare sa onoreze cum vrea domnia sa solicitarile populatiei , urmarea logica fiind cam asa :
    ” - Domnule Prim ministru , este evident ca nu se vrea , in ciuda a ceea ce am asigurat logistic , solutia este angajarea de personal suplimentar in cadrul pompierilor , care - uitati-va la statisticile si rapoartele atasate, domn Prim ministru - ajung in limitele de timp cerute !
    Niciun cuvintel de lipsa de personal a ambulantei, nimic despre cazuistica aberanta la care sunt trimisi acestia sau cazuistica selectata a celor de SMURD , nimic despre cheltuirea aberanta a fondurilor pe transmisii de date de catre personal ce nu este autorizat si/sau competent sau nu este lasat ( in cazul ambulantei ) sa administreze antidoturi !
    Cat despre beneficiarii contractelor ?! Sper sa se trezeasca odata si odata cineva sa puna ceva intrebari sau sa urmareasca banii - vorba celebrului Deep Throat din Toti oamenii presedintelui !
    Mira-m-as sa nu fie toti oamenii lui Arafat, Tudose , Dragnea , Tariceanu , Misa , Nicolaescu , Dan , samd... Om trai si om vedea...cu completarea ca sigur om trai si vom plati pt somnul si indiferenta ce ne caracterizeaza !


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă