Olanda se opune intrarii Romaniei in spatiul Schengen, alaturi de Austria si Germania

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 14 septembrie 2017, 20:33 Actualitate | Esenţial

Mark Rutte
Foto: Agerpres/Xinhua
Premierul olandez Mark Rutte a declarat ca se opune intrarii Romaniei si Bulgariei in spatiul Schengen, subliniind ca viziunea despre viitorul Uniunii Europene expusa miercuri de Jean Claude Juncker in Plenul Parlamentul European este cea a unui "romantic", scrie Agerpres, care citeaza publicatiile Express, The Guardian si Financial Times. Anterior, isi anuntasera opozitia cancelarul Austriei si ministrul german de Interne.

Intrebat despre propunerea lui Juncker ca Romania si Bulgaria sa fie primite in Schengen imediat, premierul olandez a raspuns: 'Nu acum. Ne opunem. Sunt prea multe temeri privind controlul frontierelor si coruptia'.


Acesta a mai spus ca va acorda o atentie speciala Estoniei, Letoniei, Lituaniei si Romania in 2018 si ca Europa nu ar fi intreaga fara ele.

Joi, ministrul german de Interne Thomas De Maiziere declarase la Bruxelles ca, desi impartaseste viziunea lui Juncker, "este un drum destul de lung de parcurs, sa fim sinceri".

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

12453 vizualizari

  • +60 (96 voturi)    
    in mod normal.. (Joi, 14 septembrie 2017, 20:36)

    liviu_ [utilizator]

    .as fi zis ca ar trebui sa facem scandal si sa amenintam UE pentru ca nu-si respecta propriile reguri...
    + ca
    olanda are interese economice ca Romania sa NU intre in Schengen

    pe de alta parte la ce se intampla in Romania sa fim seriosi... nu meritam nici un UE , d-apoi in Schengen sau zona euro
    • +28 (54 voturi)    
      Si UE? (Joi, 14 septembrie 2017, 23:08)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cred ca ar trebuie sa zicem mersi ca mai suntem in UE. PSD parca ar avea ca poriect de guvernare sa ne scoata oaia neagra a Europei la cum merg lucrurile.
      • -7 (19 voturi)    
        Politicienii de opun intrarii in Schengen (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:43)

        marsur [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Nu Olanda se opune intrarii in Schengen . Politicienii se opun . Uitati-va ce se intampla la granite , au fost investite miliarde de euro pentru securizare , avem vamesi bine platiti dar imigrantii intra ca pe bulevard in Romania . Pentru politicieni intrarea in Schengen insemana ca mizeria de sub pres sa devina total vizibila : coruptie , incompetenta , asta ar strica interesele dumnealor .
        • +1 (23 voturi)    
          daca luam fregatele de la ei nu se mai opuneau (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:44)

          miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui marsur

          dar nu mai aveam bani de rachete :))
        • +11 (11 voturi)    
          total gresit: (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:12)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui marsur

          Romania are granitele bine securizate. Imigrantii aceia de care zici tu nu intra in Romania cum vor ei, sunt prinsi la granita (si asta e o mare diferenta). Toate stirile sunt cu imigranti prinsi in timp ce incercau sa intre fraudulos in Romania dinspre Serbia sau pe mare. Nu sunt stiri cu migrnati descoperiti pe teritoriul Romaniei, fara sa se stie cum au intrat.
          Noi indeplinim criteriile tehnice de aderare (securizarea granitelor) dar nu ne vor politic in Schengen.
          • +1 (1 vot)    
            Santaj ordinar! (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:36)

            milcov [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Olandezii au mers intotdeauna pe santaj. ordinar. Baga in fata vrajeli idealiste, cand de fapt ei au interese foarte prozaice. Santajeaza la greu, avand in vedere ca se pot folosi de dreptul de veto. Asa au reusit sa puna mana pe majoritatea pamantului fertil din Romania. Acum ne-au prins la interval si vor Portul Constanta si contracte de miliarde pe partea militara [corvete, intretinere nave] .
            Vrajeala cu coruptia sa le-o spuna alora de la Damen, pe care i-au pedepsit Banca Mondiala fix pentru coruptie , in Africa.
            Stiti unde au mai dat astia corvete. Doar in Indonezia. Fosta colonie olandeza. La nicio alta licitatie nu au castigat.
            Dati pe google doar atat: Damen, corruption.
            Ia vedeti si ce le fac ucrainienilor acum . O sa ii cumpere pe eurocenti.
          • +1 (1 vot)    
            Total naiv (Sâmbătă, 16 septembrie 2017, 4:23)

            nick24 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Imigranții se predau singuri la graniță, fie că intră ÎN DERIVĂ, cu ambarcațiunile în apele noastre teritoriale, deci nu mai pot fi întorși , fie pe uscat sunt abandonați de călăuze pe frontieră.
            Rezultatul e identic: ne-am căptușit cu ei.
      • -8 (8 voturi)    
        foarte adevarat... (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:49)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        eu inca ma intreb ce a fost in mintea lor cand ne-au primit
      • +1 (1 vot)    
        te inseli (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:04)

        csan [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        nu parca ci sigur. Asta isi dorec cel mai mult . Va dati seama ce inseamna sa nu mai dea socotela nimanui? In tara , mai arunca cate un os la prostime si nu mai au dureri de cap.
    • 0 (40 voturi)    
      e interesant (Joi, 14 septembrie 2017, 23:34)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      care este motivul REAL pentru care olanda se opune aderarii romaniei la spatiul schengen?
      • +2 (18 voturi)    
        Motivul REAL (Vineri, 15 septembrie 2017, 7:35)

        Nickson [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        il deduceti usor privind unul din ultimele episoade ale sezonului III al serialului Narcos, cand eroul principal se deplaseaza pe insula olandeza Curasao. Vizionare placuta!
      • +1 (15 voturi)    
        Ete (Vineri, 15 septembrie 2017, 8:32)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        "Sunt prea multe temeri privind controlul frontierelor si coruptia"
        La ce e la frontierele Romaniei... se pomenesc astia cu 200.000 de soldati verzi la Bruxelles, si nimeni n-ar sti cum au intrat in Europa nevazuti.
      • +10 (14 voturi)    
        motivul e evident (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:35)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        Sunt in prag de alegeri, extrema dreapta e puternica si cu atitudini din astea razboinice cei de la guvernare incearca sa ia si ei o felie din tortul nationalist.
      • +9 (19 voturi)    
        olandezii sunt extremisti si neinformati (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:57)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui thatchme

        Daca chiar vreti sa intrati in Schengen se poate contesta la Curtea Europeana de Justitie, pentru ca e o intelegere intre state care afecteaza economic alte state(transportatorii), si avantajeaza altele. Ori e pentru toate statele ori pentru nici unul. Totusi, in opinia mea nu e mare lucru Schengen-ul, poate doar transportatorii o sa aiba costuri mai mici. In rest Schengen-ul e doar frectie la picior de lemn, e bun doar sa se bucure si extremistii din alte state ca sunt ei mai cu motz. Ce nu puteti face in momentul asta ?
    • +2 (46 voturi)    
      fara Schengen nu mai primim REFUGIATI! (Joi, 14 septembrie 2017, 23:42)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sper ca secretara lui Dragnea care a participat astazi la intalnirea ministrilor de INTERNE ai UE s-a opus aducerii in Romania a altor asa zisi refugiati - MUSULMANI
    • +4 (44 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 14 septembrie 2017, 23:46)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Se poate mult mai bine in Romania. Insa puteau sa ne lase sa intram in timpul guvernului tehnocrat. Nu au facut-o. Deci motivele sunt altele.
      • +9 (25 voturi)    
        De ce? (Vineri, 15 septembrie 2017, 8:35)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        In 2 luni de guvernare, psd-ul a reusit sa scoata in strada 600.000 de oameni, a anulat orice inceput de reforma al lui Ciolos, a intors Romania in timp cu 15 ani. Pe 12 Decembrie m-am trezit intr-o alta tara. La propriu. Discrepanta intre Ciolos si Dragnea m-a demoralizat pentru mult timp de acum incolo. Intre ce-am fi putut avea, si ce avem.
        • 0 (0 voturi)    
          Da insa (Sâmbătă, 16 septembrie 2017, 17:33)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

          Daca eram primiti in Schengen in timpul guvernarii Ciolos poate PSD nu mai avea atatea voturi si cei tineri se mobilizau la vot. Ideea e ca o intrare in Schengen ar fi sprijinit dreapta in Romania.
    • +1 (3 voturi)    
      Corect (Vineri, 15 septembrie 2017, 11:34)

      StefanCantacuz [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Dar când ai curtea plină de gunoaie și probleme se vor agăța de astfel de motive să-și facă jocurile politice și geo-strategice... Și nu ai ce comenta

      Nu m-ar mira ca PSD să fie susținut de astfel de găști și nu m-ar mira ca Olanda să fie împinsă la astfel de decizii de cei mari...
    • -1 (1 vot)    
      Intrarea in Schengen e vopsita in gri (Vineri, 15 septembrie 2017, 14:48)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Tinand cont de sezonul electoral, promisiunea de examinare a intrarii in 2018 alaturi de alte tari, mai putin Bulgaria, e totusi un indicator de pozitiv.

      Pe de alta parte, MCV e cel mai obiectiv indicator al posibilitatii de intrare, si Toader a primit pe puncte clarificate ce are de facut. In momentul cand observatiile negative din MCV vor deveni nesemnificative, oricine care se opune intrarii va trebui sa produca propriile dovezi si un mod de masurare. Mentionarea vaga a imigratiei si coruptiei nu e suficienta.
    • +1 (1 vot)    
      Damen [OLANDA] condamnata pentru SPAGA/CORUPTIE (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:44)

      milcov [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Daca-i pe coruptie, atunci ii rog pe cei din CSAT sa nu ia in considerare oferta olandezilor de la Damen, avand in vedere ca au fost penalizati pentru CORUPTIE in Africa de Vest de catre Banca Mondiala:

      http://www.worldbank.org/en/news/press-release/2016/03/16/world-bank-debars-bv-scheepswerf-damen-gorinchem-18-months
  • 0 (86 voturi)    
    Și in special (Joi, 14 septembrie 2017, 20:40)

    nick24 [utilizator]

    porturile Constanța, Varna și Burgas, un pericol pt Rotterdam.
    • +41 (75 voturi)    
      . (Joi, 14 septembrie 2017, 22:19)

      theo667 [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Terminati cu dacopatiile astea cu fantasticele porturi de la Marea Neagra. Marfa din Americi merge direct in vest,marfa din Asia ajunge Suez-Mediterana in Italia, Franta, Spania si Biscaya Nord Anglia Germania Olanda etc. MareaNeagra e un lighean local pe care se bat militar Turcia si Rusia. Descarci marfa in Constanta si face 2 saptamani pana in vest pe drumuri judetene sau pe sine de tren cu 40km/h?!
      • +15 (41 voturi)    
        bravo.... (Vineri, 15 septembrie 2017, 1:49)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        de cand cautam un astfel de raspuns :)))))))
        • +5 (21 voturi)    
          PAI ASTA E REALITATEA! (Vineri, 15 septembrie 2017, 8:53)

          schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          Pentru ca un contaimner sa ajunga in Constanta, sau Burgas, trebuie intai descarcat in Pireu sau Gemlik (TR) si apoi este transbordat pentru voiaj la respectivele porturi din Marea Neagra.
          Asa ca ineptia asta nu stiu cine o tot propaga.
          Am mai auzit o porcarie si despre constructia de autostrazi, cum ca vezi doamne, le-am face concurenta (nu stiu pentru ce sau cum) transportatorilor din Vest!!! Numai cretinisme, la care din pacate, foarte multa lume "pune boutul"!
        • +1 (1 vot)    
          Un răspuns naiv (Sâmbătă, 16 septembrie 2017, 4:28)

          nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

          Țările astea chiar țin la economia lor și luptă foarte individualist pt toate avantajele din care pot câștiga bani chiar de la "frații " lor din UE.
          Și Franța și Germania sunt la fel.
      • +1 (19 voturi)    
        ............ (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:55)

        Andpr [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        Tare comentariul...felicitari...:))))))))))))
      • -1 (3 voturi)    
        Superficiala abordarea (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:39)

        Nickson [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        Vezi tarile care utilizeata Rotterdam-ul p-u marfurile din Asia si incearca sa evaluezi cam cate din ele (sau parti din ele) ar putea opta eventual p-u porturile din Marea Neagra. Totusi este o diferenta substantiala intre distantele Port Said - Rotterdam si Port Said - Constanta. Posibil ca autostrazile de asta nu-si merita investitia deoarece la moment nu exista trafic suficient pe acest culoar. Mai pe scurt - unde sunt calculele?
      • +2 (4 voturi)    
        Ocolirea pe continent a Rusiei (Vineri, 15 septembrie 2017, 18:58)

        milcov [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        In prezent calea ferata traverseaza China de la sud vest la nord est, trece prin Kazahstan, prin Rusia, Bielorusia, apoi Europa, [Polonia, Germania, Franta, Spania] . Este asa numitul China-Europe Block Train.
        O alta cale feroviara Beijing- Moscow Train si pleaca din nord-estul Chinei catre Trans Siberian , care traverseaza de la est la vest Rusia. De la Moscova urmeaza acelasi traseu cu cel al China-Europe Block Train.
        Dupa cum se vede, ambele rute feroviare trec prin Rusia. Singura cale de a ocoli Rusia , de altfel si mai scurta, este prin Kazahstan, Marea Caspica, Azerbaijan, Georgia, Marea Neagra.
        De la Constanta pe Dunare, Canal Rin-Main-Dunare are iesire la Marea Nordului. De la Dunare si Rin are ramificatii in toata Europa de Est si de Vest. In felul asta ocoleste complet Rusia in drumul spre Europa. Marfurile se incarca si se descarca foarte usor de pe nave pe trenuri si invers.
        Este vorba deci de ocolirea Rusiei, altfel decat pe Oceanul Indian, Suez, Mediterana.
    • +8 (12 voturi)    
      mai bine le-am ceda direct lor! (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:00)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      sigur ar sti sa le gestioneze mult mai bine si ar presa pt amarata aia de autostrada arad(vest)-constanta (est) si sud-vest sa se termine mai repede pt a putea prelua si cara marfa de acolo.
      O fi mai bine acum ca portul e in mana unei clici apropiate de Mazare si altii si e raiul evazionistilor fiscali iar tot profitul si mare parte din taxe se scurge in vile, masini super-scumpe, iahturi, Loft si conturi in off-shore?!
  • +21 (43 voturi)    
    Cool (Joi, 14 septembrie 2017, 20:41)

    Soljenitin [utilizator]

    Multumim, PSDragnea, nu v-ar mai muri multi inainte...
  • -3 (31 voturi)    
    zambind (Joi, 14 septembrie 2017, 20:42)

    DioDreamer [utilizator]

    ne-o trage...mf
    • -2 (30 voturi)    
      Ii permitem (Joi, 14 septembrie 2017, 23:47)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui DioDreamer

      De ce nu face astfel de jonglerii cu Polonia de exemplu?
  • +22 (60 voturi)    
    Cretini (Joi, 14 septembrie 2017, 20:45)

    mitg [utilizator]

    "prea multe temeri privind controlul frontierelor"

    Romania si Bulgaria fiind singurele tari care chiar amprenteaza si inventariaza imigrantii ilegali asa cum scrie la carte.

    Penibil.
    • -15 (31 voturi)    
      Nu, singurii sunt ungurii, voi faceti doar (Joi, 14 septembrie 2017, 23:16)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      un inventar fictiv.
    • -2 (28 voturi)    
      Sunt inteligenti (Vineri, 15 septembrie 2017, 0:00)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Isi urmaresc propriile interese. Motive se tot gasesc. Daca li se permite...
    • -5 (11 voturi)    
      romania e cascaval (Vineri, 15 septembrie 2017, 8:43)

      sorin3 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Prin timisoara umbla migrantii ca satrarii, ndeprentati si neinventariati.
      Asta in conditiile in care pe jumatate din granita avem Dunarea...
  • -21 (43 voturi)    
    masacru... (Joi, 14 septembrie 2017, 20:47)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Austria, Germania si Olanda se pronunta categoric IMPOTRIVA acceptarii Ro in nucleul asa-zis dur Euro-Schengen, la nici 24h de la discursul unui batranel insignifiant ptr deciziile cheie ale Vestului.

    asurzitoare tacerea la Cotroceni si MAE...
  • -24 (52 voturi)    
    lasa ba olandezule (Joi, 14 septembrie 2017, 20:52)

    rov [utilizator]

    ca intram in csi si va luam si noi avioanele la tinta ca rusnacii spre care ne impingeti sa ne sinucidem...
    Voi stai acolo linistiti sa va ia muslimi la **** si la omor!!!
  • -10 (52 voturi)    
    olanda si germania (Joi, 14 septembrie 2017, 20:54)

    vorbeste_lumea [utilizator]

    natiunile conducatoare, ce sa zic ... mereu au sustinut o superioritate in fata altor natiuni ... va mirati de ce desconsidera dintotdeauna romania si-i privesc de sus pe locuitorii sai ...??? vedeti cum si ce pretind ambasadorii lor la bucuresti si pricepeti pe de-ntregu' problema ...
    • +22 (28 voturi)    
      Repecta pe cel puternic (Joi, 14 septembrie 2017, 22:30)

      Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste_lumea

      Si care sta drept.
      Daca noi nu ne respectam intre noi si ne injuram tara de se mira strainii, cum sa ne respecte altii.
    • +8 (30 voturi)    
      De ce desconsidera ei Romania??? (Joi, 14 septembrie 2017, 23:17)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste_lumea

      pai vorbind serios,de ce n-ar face-o? Ai un motiv plauzibil? UNUL?
    • +16 (36 voturi)    
      bre... (Vineri, 15 septembrie 2017, 1:52)

      Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui vorbeste_lumea

      astea sunt tari serioase. Cand se uita spre noi si vad unul ca Palada facand aikido pe la Tv, apoi pe un Dragnea si Tariceanu care sunt ayatolahi peste o tara de prosti,,,,e si normal sa ne respinga. Cum sa intram bah in Schengen avand in vedere ca suntem in rahat pana la gat incat sugem si ultimii bani de la companiile de stat pt niste pensii si salarii. Las ca o sa falimenteze si alea acusi.
      • -2 (22 voturi)    
        pai (Vineri, 15 septembrie 2017, 2:53)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

        cred ca n-ai citit daily mail :))
  • +16 (48 voturi)    
    eu as zice (Joi, 14 septembrie 2017, 20:59)

    Mistrelutz [utilizator]

    cu parere de rau ,ca..are dreptate .
  • +28 (72 voturi)    
    Sălbaticii Europei (Joi, 14 septembrie 2017, 21:01)

    termopan [utilizator]

    Mi se pare normal sa se opună. Cum ar putea fi altfel cand daea o bagă pe fi-sa la minister si iti spune in fata senin ca e normal. Sau cum am hrănit minerii sa ne f-ta viitorul sau cum a sărit la bătaie un oligofren in studio cand a rămas fara vorbe la el. Cum la casa de asigurari de sănătate se palmau meleoanele cand oamenii mureau pe capete pentru ca nu mai erau fonduri.

    Ce pretenții sa ai de la un om normal cand vezi cine ii reprezintă. E o jignire pt rasa umană ce se inampla la noi in țara. Mai ales in București cu primăria aia de mitocani si condusă de cel mai prost primar din istorie.
  • +27 (59 voturi)    
    Ii putem multumi lui Dragnea (Joi, 14 septembrie 2017, 21:06)

    tudorLeo [utilizator]

    Votati in continuare agramati, batausi, marionete! E beton, economia bubuie, infrastructura arata mai bine ca niciodata, sistemul educational e cu 5 decenii peste fraierii aia din vest... Ce mai, putem creste porci lejer pentru inca un secol! Vai de capul nostru de slugi tacute si ascultatoare de lideri de carton!
    • +33 (45 voturi)    
      Sunt zeci mii de Dragnea in tara asta (Joi, 14 septembrie 2017, 22:01)

      mariusc80 [utilizator] i-a raspuns lui tudorLeo

      Asa am facut si cu Ceausescu, Basescu, Pontescu ... am crezut ca dupa ce scapam de el, o sa fie bine.
      ... nu este doar unul ... sunt zeci mii in tara asta, Dragnea este doar un nume, dupa ce dispare el ii ia altu' locul, la fel de feroce.
      • +4 (4 voturi)    
        ............ (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:03)

        Andpr [utilizator] i-a raspuns lui mariusc80

        Cea mai realista descriere....din pacate..
  • +14 (32 voturi)    
    Cu PSD si ALDE la guvernare si programele lor (Joi, 14 septembrie 2017, 21:08)

    ty [utilizator]

    fanteziste nici nu ai ce sa le spui olandezilor.
    Sau te pomenesti ca pozitia lor are legatura cu corvetele de la Damen. Slabutul nostru guvern le-ar face pe voie dar nu prea mai are bani.
  • -13 (37 voturi)    
    pai (Joi, 14 septembrie 2017, 21:10)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    atunci sa-si ia si firmele rezidente de pe aici :))
    • 0 (0 voturi)    
      Olanda e un hub (Vineri, 15 septembrie 2017, 13:44)

      silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      majoritatea companiilor prezente in Ro provenind oficial din Olanda au alt capital in spate ... ca de ex politiceni-mafioti romani sau rusi sau evrei sau ... etc
  • -7 (49 voturi)    
    nenea mark, (Joi, 14 septembrie 2017, 21:10)

    Nevermind [utilizator]

    nu-i asa ca daca va dam portul Constanta, va dispar temerile alea?
  • +16 (42 voturi)    
    Sa-i balacarim,ca avem noi politiceni de 2 lei ? (Joi, 14 septembrie 2017, 21:11)

    Plagarus [utilizator]

    Greu la deal cu boii mici si indaratnici,de 27 de ani.
  • +25 (57 voturi)    
    Normal (Joi, 14 septembrie 2017, 21:11)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Avand in vedere ce sa intampla in Romania in ziua de azi, ce-i vrea sa spuna? Schengen si zona Euro sunt singurele zone in care tarile vestice mai pot sa ne refuze inca invocand coruptia. In UE ne-au primit si cred ca multe tari regreta acest lucru.

    Partea cu controlul frontierelor este praf in ochi. Adevaratul motiv este CORUPTIA, OUG 13, DARAMAREA JUSTITIE, etc
    • +1 (13 voturi)    
      Asa e (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:45)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Insa in timpul guvernului tehnocrat cu premier fost comisar European si presedinte German tot nu am intrat. Asa ca motive se tot gasesc.
      • -5 (7 voturi)    
        Gandesti prost rau de tot (Vineri, 15 septembrie 2017, 12:43)

        MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        Tu ai impresia ca un an de guvernare OK inseamna ca gata Romania este pe drumul ce bun? Ce se intampla daca ne primeau in Schengen pe vremea lui Ciolos avand in vedere actuala guvernare?

        Romania, comparativ cu celelalte tari vestice, nu este stabilia din pct de vedere politic. La noi reformele nu continua ci se cauta prin orice mijloace stoparea lor. Asta este problema si din cauza asta celelate tari ne tot amana intrarea in ce a mai ramas de intrat.

        Incearca sa compari Romania cu un puscarias condamnat pentru furt care este eliberat. Ai incredere in el din prima zi de libertate sau astepti cativa ani sa vezi daca s-a indreptat? Si dupa cativa ani, el poate sa recidiveze, exact cum se inatampla acum cu Romania.
    • +1 (1 vot)    
      Daca (Vineri, 15 septembrie 2017, 20:04)

      wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      chiar crezi ceea ce spui esti cel putin naiv. Nu a fost, nu este si nu va fi niciodata un alt motiv pentru a face sau a nu face ceva decat PROPRIUL INTERES.

      Ce crezi ca ii intereseaza mai mult pe olandezi, coruptia si justitia de la noi sau cum le merg afacerile cu noi?

      Vorba aia, mai bine sa ne fie bine decat sa ne fie rau :))
  • -7 (49 voturi)    
    pai daca suntem prosti (Joi, 14 septembrie 2017, 21:13)

    stefansb [utilizator]

    Negocierile se joaca dur. Daca vrem sa obtinem ceva, trebuie sa stim sa o cerem. Daca Olanda e mereu impotriva noastra, trebuie sa aratam Olandei ca o astfel de aitudine se poate intoarce si ipotriva ei. De ex prin controale si amenzi la "investitori" gen ING. Ei nu au investitori in productie, cu care sa ne poata santaja ca pleaca, au insa investitori in domenii financiare, in care nu ne pot amentinta ca pleaca, pt ca ne doare in cot, dar ei si-ar pierde intreg profitul pe care il fac aici.
    Politica asta a capului plecat e proasta pe termen lung. Trebuie sa aratam ca stim sa cerem lucruri.
    • +22 (38 voturi)    
      ? (Joi, 14 septembrie 2017, 21:59)

      uzu [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      daca ING incalca legea in Romania, de ce nu e contraolat si amendat acuma !?
      daca ING nu incalca legea ... ce sa faci ? sa inventezi amenzi si controale ?
      Daca ING pleaca din romania tu crezi ca piata financiara din Romania are aceiasi credibilitate ?
      ce-ar fi sa ne civilizam si sa reducem coruptia sa nu mai dam legi care sa impiedice justitia ... si alte lucruri pe care le putem face ca sa fim acce[ptati pe merit, nu prin santaj.
      • -2 (34 voturi)    
        esti naiv (Joi, 14 septembrie 2017, 22:56)

        stefansb [utilizator] i-a raspuns lui uzu

        nu vom intra niciodata daca nu ne jucam bine cartea.
        Da, maresti numarul de controale. Daca nu poti impune impozite pe sectoarele financiare, pe care ei au interes. Afectezi si alte banci? Nasol. Motivezi ca nu ai aceeasi competitivitate defiind in Schengen si trebuie sa compensezi de undeva faptul ca nu atragi investitori, asa ca impozitezi toate bancile. Si alea austriece si alea frantuzesti, pana cand se reduce handicapul de competivitate dat de faptul ca nu esti in Schengen. In doi ani intri fluierand.
    • -1 (29 voturi)    
      Bravo (Joi, 14 septembrie 2017, 22:34)

      Mondialul [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      Dar oamenilor necesari pentru asa ceva, patrioti, nu li s-a dat voie, doar yes mani.
    • +2 (24 voturi)    
      batrane (Joi, 14 septembrie 2017, 23:02)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      cam sforaie psd-istu din tine
  • +29 (47 voturi)    
    Romania trebuie sa isi fie fidela interesului sau (Joi, 14 septembrie 2017, 21:16)

    andipetre [utilizator]

    Cand criticam ca nerealist articolul recent al domnului Pantazi, care jubila in urma povestilor lui Juncker, cititorii HN m-au umplut de minusuri. Unul mi-a si rastalmacit cuvintele, legandu-se de un cuvant pe care l-am folosit (demnitate) si inventandu-i asocieri si intelesuri inexistente in mesajul meu.

    Acum, dragilor, nu aveti decat sa dati minusuri guvernului olandez si celui austriac (care si el a spulberat iluzia) si sa traiti in continuare in lumea fantastica in care UE e o entitate benevolenta, echitabila si dreapta, care are scopul de a ne ajuta sa evoluam.

    Nu. Interesul nostru e sa fim in UE pentru ca natura noastra fundamentala e europeana si pentru ca dorim sa ne validam vocatia noastra naturala de tara civilizata. Nu pentru ca ar exista undeva niste binevoitori care vor sa ne creasca, sa ne ajute. Daca nu stim sa ne urmam cu demnitate (adica inteligent, ferm, convingator) interesul de a fi civilizati, nu ne va ajuta nimeni. Iar asta nu se face prin atitudinea umila, de genul inchinarii la Marea Poarta, ci prin tenacitatea prin care urmarim sa ne integram, maximizandu-ne avantajele obtinute, in comunitatea europeana.

    Nimeni nu ne baga in straita merinde, nimeni nu are pentru noi "mesaje ascunse" utopice (cum erau cele descrise de dl. Pantazi). Lamentarea mioritica ("la noi nu se poate", "noi suntem inferiori") si ascultarea pasiva a mesajelor si "directivelor" europene nu ne va ridica nici cu un milimetru.

    Trebuie sa stim ce vrem, sa ne cunoastem interesul, sa il promovam in UE, si abia atunci vom incepe sa progresam in relatia cu ceilalti. Daca esti umil, nu te baga nimeni in seama.
    • +5 (25 voturi)    
      PSD e fidel interesului hotilor (Joi, 14 septembrie 2017, 21:51)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      De acord cu tine, dar nu se va intampla cu PSD la putere, fiindca ei vor doar sa fure.
    • -2 (42 voturi)    
      in sfarsit un comentariu coerent si inteligent (Joi, 14 septembrie 2017, 22:09)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      decizia Olandei in cazul de fata este subiectiva, cu interes comercial...

      coruptia din romania este un pretext, ce sa mai zic de controalele la frontiera, care sunt superioare celor olandeze

      nimeni nu ne da nimic degeaba, nici UE, nici USA si cu siguranta nici astia de la est

      romanul tot slugarnic a ramas... si idealist
    • -1 (21 voturi)    
      bine (Joi, 14 septembrie 2017, 23:12)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      dar interesul romaniei e sa fie in shengen? mai presus de interesul de a ne rezolva propriile probleme mult mai grave? olandezii tocmai ne-au spus care ar trebui sa fie unul din interesele noastre nationale. Si avem multe altele de rezolvat, de shenghen nu mai putem noi. Nici o tara nu zice ca nu trebuie sa ne rezolvam problemele cu sanatatea, educatie, coruptia, societatea in general. Olandezii doar zic ca asa smekeri cum ne vad in continuare nu prea ar dori sa ne sustina chiar in toate. Pana una-alta, va vine sa credeti sau nu astia ne sunt cei mai buni prieteni pe care ii avem - olanda. vor sa ne sileasca sa ne ridicam in picioare si sa ne prezentam demni in europa, nu din nou in genunchi ca la primirea in EU. Eu nu ma simt lezat chiar deloc. Au dreptate, trebuie sa incercam sa ne rezolvam problemele si dupa aia abia ne vom fi castigat respectul. Altfel oriunde ne primesc nu ne baga nimeni in seama ca suntem cam rupti in dos si fuduli pe deasupra.
      Uitati-va la filmul romanesc 'morgen' si vorbim dupa aia cat sunt de sigure frontierele noastre. E un pic cam vechiut der nu s-a schimbat absolut nimic de atunci. Pace!
  • -17 (31 voturi)    
    Hungaria (Joi, 14 septembrie 2017, 21:19)

    sistemulparasimpatic [utilizator]

    Iar vorbeste Hungaria prin gura Olandei.
  • -10 (22 voturi)    
    Dar de ce nu fac olandezii un spatiu (Joi, 14 septembrie 2017, 21:23)

    Rahan5 [utilizator]

    economic intern cu Marea Britanie, si sa plece din UE ?, daca tot ii iubesc pe englezi atat de tare. Pentru UE, ei sunt un fel de ,,Gica Contra". UE s-ar descurca mai bine si fara ei.
    Olandezii nu sunt in stare sa faca decat monopoluri portuare pentru UE.
    Marfurile care vin prin Atlantic, ar putea intra in UE prin Franta si Germania, fara sa mai treaca prin Olanda.
  • +3 (21 voturi)    
    Intotdeauna (Joi, 14 septembrie 2017, 21:28)

    Coco_papagal [utilizator]

    Ultima idee sau ultimul cuvant are cea mai mare insemnatate. In cazul de fata :coruptia.
  • +2 (26 voturi)    
    da bine (Joi, 14 septembrie 2017, 21:42)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Olanda fiind foarte experimentata in materie de control al frontierelor, stie cum se face...
  • +15 (23 voturi)    
    Asta inca nu a aflat ca (Joi, 14 septembrie 2017, 21:45)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Dracnea si cu Tudorelu au inceput deja eradicarea coruptiei din temelii.
    • +9 (17 voturi)    
      Vor da coruptia cu var (Joi, 14 septembrie 2017, 21:54)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Se vor albi imediat dosarele, mafia PSD deja controleaza CCR, Inspectia Judiciara, in curand CSM, DNA, DIICOT, PG.

      Pe hartie PSD vor fi niste mielusei. In realitate vor fi in continuare sociopati.
  • -1 (23 voturi)    
    Este normal! (Joi, 14 septembrie 2017, 22:27)

    Sani [utilizator]

    Cum dreacq sa accepti o tara in care cei care dau pumni sunt laudati, in care cei care condamna coruptia sunt ponegriti, in care nu s-a reusit de 27 de ani sa se construiasca o autostrada care sa lege capitala de vestul Europei?

    Bai, amarati de 2 lei care comentati negativ pozitia Olandei, uitati-va mai bine la ce ati votat.
    De la revolutie incoace tot 'emanatia' FSN conduce Romania!
    O natiune care voteaza pentru disparitia ei, isi merita soarta!

    Fraierii lumii!
  • +8 (28 voturi)    
    Daca as fi premierul unei tari din UE (Joi, 14 septembrie 2017, 22:27)

    indaco [utilizator]

    si eu as avea dificultati in a-mi convinge concetatenii sa primim Romania in Schengen. Cu o clica la putere pusa pe furat si pe incalecat justitia cine dracu ar dori asa ceva mai apropae de ei ? Cine ar dori pe unii care jefuiesc fondurile europene ?

    Mi-e teama ca pana nu facem curatenie aici la noi in tara, nimeni n-o sa ne primeasca cu bratele deschise. De ce ar primi o tara care voteaza cu pungasii ? De ce ar primi o tara care voteaza politicieni aflati in arest ?

    Pana nu va exista o majoritate care sa nu mai voteze mafioti, ci oameni cinstiti si competenti, o sa fim mereu a cincea roata la caruta. Nimeni nu vrea sa se asocieze cu o tara care a adus la putere o banda de gangsteri.
  • -2 (24 voturi)    
    rotterdam (Joi, 14 septembrie 2017, 22:52)

    dum_i [utilizator]

    Toate importurile si exporturile europei trebuie vamuite prin Rotterdam.

    Portul Constanta + o autostrada Constanta-Arad e cel mai mare cosmar al "incoruptibililor" olandezi.

    Pe de alta parte, mai bine fara un schengen fara nicio valoare in fata hoardelor de migratori...
    • -1 (13 voturi)    
      ESTI DUS CU CAPU'! (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:04)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      Si ca tine o gramada, majoritatea votanti PSD!
      Pai ba amaratule daca import marfa din cele doua Americi, cum s-o aduc in Constanta, desteptule?
      Si in partea de vest a Romaniei, multe firme prefera sa importe containerele din Asia prin Rotterdam sau Hamburg (mai iefti!n)!!
      Din ce gura de canal va tot scot astia?!
  • +1 (19 voturi)    
    coruptia e de vina (Joi, 14 septembrie 2017, 23:00)

    Timbuku [utilizator]

    Nu este vorba de controlul la frontiera pentru persoane ci pentru marfuri. Daca incep sa vina containere la Constanta si vama se face cu plicul la vames, respectivele marfuri pot circula oriunde in Schengen dupa ce au fost "vamuite".

    Sa rezolvam problema plicului si pe urma sa visam la Schengen.
  • -11 (25 voturi)    
    S-a redeschis Bazaarul Romania (Joi, 14 septembrie 2017, 23:08)

    buncrestin [utilizator]

    De cand PSD a deschis larg portile Bazaarului numit "Romania", unde totul este pus la vanzare, de la posturile caldute din administratie pana la "indulgentele" pentru infractorii care cotizeaza la partid, e si normal ca tarile serioase sa aiba mari dubii ca Romanie, in curs de rebalcanizare, va tine ferecate portile Orientului. In schimb, ne pot angaja pe post de valet al Europei, postura care ne avantajeaza mai mult si pentru care suntem foarte fericiti sa primim un gras bacsis.
  • -3 (29 voturi)    
    Astia sunt vorbiti! (Joi, 14 septembrie 2017, 23:19)

    OmniStudio [utilizator]

    Unii ne cearta si altii ne perie (sa nu cadem in depresie), rezultanta este insa nula!
    Nu ma pricep, poate ca ar trebui sa le mai vindem ceva ieftin sau sa le cumparam ceva scump, oricum, tot cu buzele umflate vom ramane.
    Atentie insa, ca vad ca Turcia ne trimite zilnic cate o portie de musulmani, ca sa se justifice constructia moscheiei. Sigur, tot in semn de prietenie!
  • -3 (9 voturi)    
    Nu cumva (Joi, 14 septembrie 2017, 23:25)

    Dodel540 [utilizator]

    Nu cumva Rutte este acel prim premier gay al unei tari din Europa?
  • -3 (9 voturi)    
    Este normal (Joi, 14 septembrie 2017, 23:40)

    Dodel540 [utilizator]

    Este normal sa nu intram in Schengen. La cati migranti vor fi adusi sau trimisi in romania ar fi inconstientza absoluta din partea oricarui stat normal la cap.
  • -1 (25 voturi)    
    A+ (Joi, 14 septembrie 2017, 23:50)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O tara de hoti cu un parlament de hoti si complici la jaf si cu un guvern mafiot NU ARE CE CAUTA IN EUROPA. Patru milioane de romani au plecat din Ro. scuipand cu scârbă in urma lor. Tara e corupta profund, cunoscuta fiind doar pentru HOTII ei..
  • 0 (30 voturi)    
    germia (Vineri, 15 septembrie 2017, 0:00)

    Ingwar [utilizator]

    orice ar zice aceste tari Romania trebue sa duca lupta cu coruptia, sa dezvolte economia inclusiv cu suportul SUA si Anglia. referitor la Germania, aceasta nu e o tara pe care te poti baza prea mult. apropo in Germania la fel este coruptia mare, pentru ei este foarte important relatia cu rusia, Germania este statul care cel mai mult finanteaza imperialismul rusesc deoarece cumpara cel mai mult petrol si gaze de la rusia criminala. un tanc sau un obuz care vine spre europa este partial finantat de Germania. cind a inceput razboiul in Ucraina in 2014: Germania a spus Ucrainei ca sa se predea si sa accepte conditiile lui putin deoarece ei au business de sute de miliarde cu rusii si nu vor sa strice relatiile, si numai SUA si Anglia au actionat adecvat(fix ca in razboiul WW2)
  • +1 (27 voturi)    
    germania cu 2 fete (Vineri, 15 septembrie 2017, 1:29)

    Ingwar [utilizator]

    cum se face ca putler a anexat Crimeea iar compania Siemens a livrat 2 turbine de gaz pentru producerea energiei electrice in Crimeea ? reiesa ca Merkel ajuta agresorul ?
    cum se face ca Gerhard Schröder a devenit presedintele de onoare la compania ruseasca Rosneft ? iar presedintele Frank-Walter Steinmeier este un fel de "Schröder versia 2", ambii fac lobby pentru a continua afacerile cu putler in pofida agresiunii rusesti asupra Europei de est ?
    cind putler a invadat Ucraina in 2014 "Steinmeier" a venit fuga la Kiev si a spus ca ucrainenii tre sa-si scuimbe constitutia dupa placul lui putler, ca vezi tu ca ei(Rusia si Germania) au business de miliarde iar rezistență ucrainei le strica planurile. putler a cumparat la pachet politicieni germani cu bani grei veniti din "industria hidrocarburilor". sigura ca in Romania coruptia inca este puternica dar Merkel sa nu uite sa-si faca curatenie in casa proprie
  • +4 (22 voturi)    
    noroc ca mai exista o Olanda sau Germanie... (Vineri, 15 septembrie 2017, 1:54)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    Avand in vedere mocirla de la noi, Romania nu trebuie sa pupe Schengen nici in 100 de ani. Las' ca la noi ne ocupa PSD-ul tot timpul cu programul lor de guvernare deraiat din scoarta-n scoarta.
  • +6 (20 voturi)    
    Suntem ciumați? (Vineri, 15 septembrie 2017, 3:33)

    baligosul [utilizator]

    Întîi Austria,apoi Olanda,mai încolo Germania,și mai încolo sora mai mare Franța care va mima că ea ar vrea dar sunt unii răi și...Nu.
    Și de ce zice Olanda nu?Păi că la capitolele controlul frontierelor și la corupție suntem nasoi!
    La asta cu controlul frontierelor se vede de 2,3 luni la Timișoara,pe litoral,cînd dintr-o dată au apărut migranți, refugiați de niciunde,nu scriu de cei veniți cu mici vase care eșuează în apele teritoriale românești.
    Cine răspunde de ce se întîmpă la frontiere,cine se ocupă de cine sau ce intră în România?Niște bugetari unii numiți polițiști,alții numiți vameși care sunt conduși de niște super bugetari numiți politicieni...
    Să nu scriu de cine intră în România fără voie,să scriu doar de ce intră în România fără vămuire și ce se vede cu ușurință,mărfurile chinezești vîndute în Dragonul Roșu de chinezi, arabi, iranieni, curzi, chiar și români, intră în țară fără vămuire, chipurile nu se bagă de seamă,este transportată pe roți,ajunge în depozite, de acolo în dragoni, unde se vinde la balot sau bucată fără chitanțe, facturi, cine să bage de seamă,feluritele poliții,ANAF-ioții?
    Și uite așa,ăștia de grija cărora moare clasa politică ne țin în groapă.
    Ei și numai ei,bugetarii și politicienii.
    Sănătate.
  • 0 (16 voturi)    
    Logic (Vineri, 15 septembrie 2017, 7:03)

    europeanul2 [utilizator]

    Logic! Ce sa caute o Romanie condusa de borfasi imputiti pe care nu-i baga nimeni in puscarii, alaturi de tarile Europei civilizate? Cat tupeu au comentatorii pro sovietici si antiromani sa spuna ca este nedreapta aceasta afirmatie?
    Atat timp cat la alegeri rezultatul este asta pe care il avem azi concluzia lor este una simpla si corecta.
  • -3 (15 voturi)    
    Cand doi iti spun ca esti beat...... (Vineri, 15 septembrie 2017, 8:33)

    lasa [utilizator]

    ...te duci si te culci!
    Traducand: sa fie repusa justitia in drepturile sale, sa-i bagam la zdup pe ala care se atinge de vreun ban , care nu e al lui, sa incepem CURATENIA, din interior spre exterior.
    De ce nu dau amenda inapoi lui NN, ca n-a facut decat sa-si respecte clentii, avand serioase temeri in legatura cu Pilonul II de pensii si fondurile asociate lui? Tudose nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i miroase!!
    Mai avem muuuuuult pana la Schengen........
    • 0 (0 voturi)    
      Pilonul 2 este fond public, (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:55)

      milcov [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      deci nu poate fi nationalizat, pur si simplu fiindca este fond public. Vrajeala pe care o arunca mercenarii ca tine pe piata este ca ar fi fond privat. NU este fond privat. Este public. Iar je gurile din sistemul bancar /asigurari isi iau bani fara sa garanteze niciun profit pe banii pe care i-au primit gratis. Daca dau faliment , ghici cine garanteaza ca primesti banii aia? Fix statul!
      Mai mare morman nu cred ca a primit cineva. Sa primesti GRATIS dreptul de a primi niste bani, fara sa trebuiasca sa dai nimic, timp de 30 ani. Grupa de varsta facuta cadou bancilor/asiguratorilor este cea mai tanara de 35 ani. Deci, pana ies la pensie cei care aveau 35 ani atunci, vor fi trecut 30 de ani.
      Asa ca eu cred ca tu esti cel care at trebui sa mearga la culcare. Nu uita sa iti iei guldenii de la ambasada.
  • -2 (16 voturi)    
    pana sa-i criticam... (Vineri, 15 septembrie 2017, 8:55)

    astronaut [utilizator]

    pe vestici , ar fi bine sa ne uitam in ''gradina noastra'' si sa constatam ca am semanat ''buruieni'', care nu produc nimic ci doar consuma ! infieram cu manaie proletara pe cei care muncesc si prospera e drept au si interese , dar care ar fi tara aceea care sa fie dezvoltata si sa nu aibe interese ? cred ca nu am avut si nu avem ce cauta in UE , mai ales cu psd-alde si ''minunea de gubern'' ca emanatie cenusie ! se vede treaba ca nici dupa 10ani ca membra UE , nu ne regasim si nu stiim ce avem de facut , n-avem o strategie de dezvoltare , infrastructura , stat de drept , ai nostrii se lupta pentru subjugarea JUSTITIEI , n-au nici o problema cu intrarea in Schengen , incompetenta , nepriceperea e la putere , o sa ne blesteme copii nostrii de atata INDOLENTA !
  • -9 (19 voturi)    
    Decizia ne este favorabila (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:15)

    usser [utilizator]

    Prin decizia lor chiar ne fac un bine. Arabii imigranti vor cauta mai degraba alte rute pentru a junge in vest, iar corhortele lor vor mai ocolii inca Romania.
  • +2 (22 voturi)    
    pentru ca ar pierde foarte multi bani (Vineri, 15 septembrie 2017, 9:44)

    VaseaV [utilizator]

    Olanda se opune intrarii in Schengen pentru ca routa maritima s ar iefteni prin Romania
  • -1 (17 voturi)    
    Dedesupturile accederii In Schengen (Vineri, 15 septembrie 2017, 10:07)

    Koczka [utilizator]

    De fapt problema lor e pe partea judiciara. Cand vom intra in Schengen se vor putea declansa urmariri penale ( ordonante de incepere a urmaririi penale ) asupra unor cetateni straini din tari Schengen, normal referitor la fapte produse pe teritoriul Romaniei.Agentii judiciari, inclusiv politia judiciara din tara respectiva va fi obligata sa coopereze si sa acorde sprijin agentilor judiciari romani in vederea strangerii de probe, etc.
    In prezent Romania deja da curs cam tuturor solicitarilor de acest gen , dar reciproca nu exista. Dimpotriva vedem frecvent refuzuri fatise ale unor tari din spaiul Schengen de a respecta chiar hotariri judecatoresti definitive dispuse de instante penale din Romania.
    Asaca tari care se tem ca cetateni si persane juridice care functioneaza in Romania ar putea face obiectul uno cercetari penale extinse ar putea periclita liberatatea si bunastarea acestora si/sau recuperarea unor prejudicii de miliarde .
    Ex: Austria, Germania, Olanda, etc
    Cine a inteles care este miza crd ca nu va mai comenta pentru ca este evident ca este un risc pe care ceilalti nu si-l doresc in conditiile in care 'afacerile' le merg bine in Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai perfecta dreptate! (Vineri, 15 septembrie 2017, 16:29)

      milcov [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Dar ii intereseaza si contracte militare si porturile! De-aia ne santajeaza!
  • +6 (6 voturi)    
    Ne doare sau nu... (Vineri, 15 septembrie 2017, 14:05)

    Olyx [utilizator]

    au partial dreptate. Sa ma explic (!) : nu suntem singurii care au coruptie, suntem insa printre ultimii care nu fac mare lucru pentru a o STARPI ! Si asta se vede de la o posta !...
  • +1 (3 voturi)    
    Amintiti-va Eurovision 2017... (Vineri, 15 septembrie 2017, 15:16)

    Games_of_RO [utilizator]

    Olanda s-a opus inca de acum 7 ani, nu este ceva nou. Insa neam de neghiobi ce suntem, ne-am vandut tara strainilor in tot acesti ani, ba mai mult la Eurovision 2017 Romania a acordat 12 puncte Olandei doar doar ca ne primeste in Schengen !!!.... o strategie penibila politicienilor nostri. Luati-va gandul de la Schengen ....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri