Diaspora despre amenzile impuse de ANAF daca nu depun chestionarul de rezidenta: O masura absurda de razbunare impotriva romanilor plecati din tara

de N.O.     HotNews.ro
Duminică, 10 septembrie 2017, 18:44 Actualitate | Esenţial

Federatia asociatiilor de romani din Europa ii cere prim-ministrului Mihai Tudose anularea amenzilor fiscale pentru romanii din diaspora si dublei impozitari, pentru ca formularul birocratic "da batai de cap" si tocmai "din cauza proastei organizari a tarii" au plecat oamenii din tara. Totodata aceasta considera ca "masura premeditata" este  un act "absurd de razbunare" fata de milioanele de romani din diaspora.

Diasporenii au spus ca depunerea chestionarului de rezidenta, incepand de la 1 ianuarie 2018, inainte de a pleca din tara pentru mai mult de sase luni si amenzile pe care le risca daca nu se supun masurii fiscale este o "masura premeditata si absurda de razbunare impotriva  milioanelor de romani din diaspora".

Potrivit acestora, "toti cei din afara au plecat tocmai din cauza proastei administrari a tarii si a coruptiei clasei politice. Daca prim-ministrul Tudose nu tine cont de drama acestor oameni siliti sa traiasca departe de cei dragi si sa presteze munci inferioare pregatirii lor,  ne asteptam sa aiba in vedere macar interesul pentru atragerea uriaselor sume care pot contrinui la stabilitatea exercitiului bugetar. In ultimii 10 ani romanii din afara au trimis acasa in jur de 55 miliarde de euro".

"Mi se pare o strategie total eronata din partea guvernului. Credem ca statul roman ar trebui mai degraba sa se ingrijoreze de numarul urias al  romanilor plecati si de fapul ca ei nu mai vor sa se intoarca:  suntem pe locul doi in lume privind numarul persoanelor plecate din tara,  dupa Siria. Este inadmisibul daca prin astfel de tertipuri cu formulare tainuite isi propun autoritatile noastre sa contracareze faptul ca in fiecare ora pleaca 9 adulti care nu se vor mai intoarce in tara, in foarte putin timp in Romania nu va mai avea cine sa lucreze.

Este inadmisibil unde s-a ajuns. De vreo 5 ani tot circula vesti ca Statul Roman urmeaza sa impoziteze inca odata in tara veniturile romanilor din diapora, chiar daca acestia platesc impozit in tarile unde lucreaza. Iata ca astazi o parte din aceste zvonuri a devenit realitate", a declarat Daniel Tecu, presedintele FADERE.






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

7852 vizualizari

  • +29 (35 voturi)    
    mda (Duminică, 10 septembrie 2017, 18:53)

    GIGI_CIOCAN [utilizator]

    inca o mizerie a gunoaielor comunistoide care o sa cada in secunda 1 la CEDO si pentru care evident ca tot cei care sunt suficient de prosti incat sa munceasca ( si nu la stat) o sa plateasca
    • +25 (27 voturi)    
      Cine se indoieste ca ANAF au fost angajati (Duminică, 10 septembrie 2017, 20:53)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui GIGI_CIOCAN

      numai tampiti ???? Niste indivizi care au muncit toata viata lor la stat si habar n-au, nu pot sa inteleaga si in definitiv nu-i intereseaza sa stie cum isi castiga amarasteanul roman banul. Doar sa jupoaie, leafa lor este asigurata si pensiile speciale.
      • -13 (21 voturi)    
        Amenzile sunt intre 50 și 100 lei, adică nimic. (Luni, 11 septembrie 2017, 3:20)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Plătești amenda de 100 lei pentru nedepunerea chestionarului de rezidenta și cu asta ai scăpat.
        • +10 (12 voturi)    
          dar de ce s-o platesti degeaba? (Luni, 11 septembrie 2017, 7:54)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          .
        • +14 (16 voturi)    
          de ce ? (Luni, 11 septembrie 2017, 8:06)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          sa platesc? suta aia de lei oricum se duce la pensii speciale, ajutoare, pentru votantii psd. nu platesc nimic. Nu avem nicio autostrada terminata spre vest, aeroportul otopeni e o gluma ieftina fata de ce am vazut in Europa si in alte parti, nu mai spun ca nu are tren, metrou, nimic. NU mai spun de spitale, scoli, varza. NU le dau niciun leu. oricum din punctul lor de vedere sunt in Romania fara ocupatie pt ca nu am depus CI-ul si nici nu am declarat rezidenta fiscala in afara, oricum sunt in non-UE. Cand o sa vad santierele pline pe A1/A3 si cand s-o demara autostrada Iasi - Tg Mures, atunci o sa le platesc cu mare placere amenzile.
        • +4 (8 voturi)    
          & totusi, (Luni, 11 septembrie 2017, 8:13)

          Stapanu [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          e o chestie de principiu! plus ca intri in conflict cu... insusi statul!
        • +16 (16 voturi)    
          aproape nimic ... la prima vedere (Luni, 11 septembrie 2017, 10:03)

          ground0 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Mama si tata acum mai bine de 10 ani au ramas fara slujbe din cauza ca intreprinderile unde lucrau au fost privarizate pe bani de o paine si vandute la fier vechi in cateva luni. Eu adolescent pe atunci nu i-am inteles si nici nu i-am iertat ca au trebuit sa plece departe de mine, dar, nu mai aveam ce pune pe masa. Sunt sigur ca sunt milioane de copii in situatia mea si spune-ne noua tuturor inca o data ca e usor sa-i ajut pe nemernicii ce mi-au luat parintii de langa mine cand aveam mai mare nevoie.
          • +14 (14 voturi)    
            Subscriu (Luni, 11 septembrie 2017, 10:15)

            grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui ground0

            Nenorociții ăștia au distrus o generație (cea a părinților noștri) și au maltratat alta (cea a noastră)
      • +13 (13 voturi)    
        "Jupuitul" din Morometii... (Luni, 11 septembrie 2017, 7:55)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Astia sint ANAF-ul. Perceptorii din vremurile ceausiste.
    • +4 (12 voturi)    
      Online (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:19)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui GIGI_CIOCAN

      Sa permita depunerea online sau prin corespondenta.
  • -23 (39 voturi)    
    nu exista riscul unei duble impuneri... (Duminică, 10 septembrie 2017, 18:55)

    demaGOGU [utilizator]

    ...decat daca imigrantul lucreaza intr-un stat cu care Ro nu are semnat un acord ptr evitarea dublei impuneri!
    • +27 (31 voturi)    
      Din moment ce (Duminică, 10 septembrie 2017, 20:06)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      lucreaza in alt stat si plateste taxele acolo, de ce ar plati ceva in Romania unde nu poate beneficia nici de pensie, nici de service medicale, nici de somaj sau orice altceva?
      • +12 (12 voturi)    
        ca sa traiasca Dragnea si camarila bine.... (Luni, 11 septembrie 2017, 7:57)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        .
    • +4 (4 voturi)    
      Dubla impunere (Luni, 11 septembrie 2017, 13:39)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Nu exista - ai dreptate. Dar cum facem cu actele?

      Depun la finele fiecarui an fiscal hartia pe anul terminat? Pai anul fiscal se termina in Romania sa zicem in martie si in Franta in aprilie (ipotetic). Deci la 30 mai cand ar trebui sa depun hartia in Romania inca nu o am din Franta. Se poate depune pe parcursul intregului an?!? Pai atunci se ia in calcul pe anul acesta sau pe anul trecut?

      Depun hartia la fiecare 6 luni? Pai in situatia mea fiscala nu s-a schimbat (dpdv al tarilor) NIMIC in ultimii 13 ani. Pentru ce sa tot depun hartii?!? Sa dovedesc ca traiesc?

      Concluzia: mi-am luat pasaport de roman cu domiciliul in strainatate.
  • +40 (46 voturi)    
    mda... (Duminică, 10 septembrie 2017, 18:55)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    GUVERNUL ROMANIEI ESTE DE CACAT !!!
    • +20 (22 voturi)    
      le transmit sa ma astepte, acu' ma incalt (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:25)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      si vin sa vind tot din tara si pa........... impozitati-va pe voi

      o sa mai vada bani de la mine ....... la pastele cailor
  • +33 (39 voturi)    
    Cum? (Duminică, 10 septembrie 2017, 18:57)

    Milka Man [utilizator]

    Cum naiba isi imagineaza Guvernul ca un roman plecat din tara de multi ani, va afla despre aceste noi formulare si reguli? Cata vreme nu are nici o activtate in tara, nu are nici datorii, corect? Si de unde sa stie cineva cu 30 de zile inainte ca va pleca din tara, unde si pe ce perioada? Daca pleaca doar sezioner va completa formulare de doua ori pe ani pentru ce anume? Doar pentru maculatura? Dubla impozitare este de-asemenea o frauda: din moment ce acesti romani plecati nu beneficiaza de nici un fel de asistenta din partea statului roman, de ce ar plati niste bani in plus cata vreme platesc in statul in care lucreaza?
    • -8 (16 voturi)    
      Uite-asa: (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:15)

      Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      "Cum naiba isi imagineaza Guvernul ca un roman plecat din tara de multi ani, va afla despre aceste noi formulare si reguli?"
      Cu amenda sosita pe adresa de pe buletin.

      "Cata vreme nu are nici o activtate in tara, nu are nici datorii, corect?"
      Poate sa nu aiba activitate in tara, dar poate sa aiba proprietati si bunuri inchiriate, pentru care e posibil sa incaseze venituri. Acele venituri trebuie declarate si impozitate.
      • +14 (18 voturi)    
        cam stupid.. (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:47)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

        deci 1. ma pedepsesti cu o amenda pentru ca nu ai fost in stare sa ma informezi la timp si 2. daca venitul din chirii este obtinut in romania si impozitat in romania corect, dar eu sunt plecat din tara tot platesc amenda, in timp ce ala care ramane in tara si nu plateste nici o taxa e "premiat" cu fel de fel de ajutoare, subventii, vouchere si alte tampenii.

        oricum, avand in vedere ca vorbim de cateva zeci de lei si de niste oameni care, in mare parte, nu au active in Romania, masura este inutila si imbecila. care este de fapt scopul? le e dor de vremea cand sectoristul stia tot ce misca si securitatea ne urmarea pe toti?

        singurul avantaj evident este ca vor sti la alegeri de unde sa stranga voturile. daca nu esti in tara e foarte simplu sa te treaca votat si sa mai bage niste buletine in urna..
      • +9 (9 voturi)    
        NICIO ACTIVITATE. (Luni, 11 septembrie 2017, 0:52)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

        Ce e asa greu de inteles??? Lucrezi la stat?
        • -3 (3 voturi)    
          Asa-i (Luni, 11 septembrie 2017, 11:04)

          Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Lucrez la stat. La un alt stat decat Rrromanistan.
          • +1 (1 vot)    
            Birocratii is la fel pretutindeni (Luni, 11 septembrie 2017, 17:12)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

            Fac miscare in ... reluare.
      • +13 (15 voturi)    
        s-ar putea sa incurci borcanele... (Luni, 11 septembrie 2017, 2:53)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

        nu cred ca se refera doar la bunurile/proprietatile inchiriate, acolo e si normal sa plateasca impozit pt ca bunurile respective sunt pe teritoriul Romaniei. Am impresia ca frica vine de la o eventuala dubla impozitare pe care parlitii de la PSD o vaneaza. Nu m-ar mira ca pana la urma caderea sa le vina tot de la...diaspora :)
      • +2 (2 voturi)    
        La adresa mea din buletin (Luni, 11 septembrie 2017, 13:40)

        Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

        Nu mai stau de 13 ani. Parintii ii vor spune asta celui de la posta si vor arunca hartia. Iar mie imi vor pune poprire pe veniturile din tara si conturile din tara? Super: nu am nici unul.
    • +19 (21 voturi)    
      Tocmai (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:27)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

      Scopul e sa amendeze nu sa previna.
  • +30 (34 voturi)    
    Wooow, locul 2 dupa Siria (Duminică, 10 septembrie 2017, 18:58)

    Wanheda [utilizator]

    Politicienii si birocratii Romaniei au acelasi efect asupra populatiei ca un razboi. As dtriga wake up dar nu cred ca au constiinta necesara intelegerii mesajului.
    • +24 (24 voturi)    
      stai linistit... (Duminică, 10 septembrie 2017, 19:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      pana pleaca psd de la guvernare mai scadem vreum milion...
      la ce masuri geniale are partidul asta (juridice, economice si sociale) eu prevad ca o sa creasca rata... cine site Firea a reusit sa ne urce pe primu lor in materie de trafic aglomerat in Europa... astia sunt convins ca sunt capabili sa ne faca sa depasim siaria!
  • +26 (32 voturi)    
    renunt la cetatanie (Duminică, 10 septembrie 2017, 19:04)

    banatul e fruncea [utilizator]

    In tara asta de cacat condusa de interlopi si hoardele de asistati nu mai am ce cauta. sunt bun numai ca vaca de smuls. E deja dictatura asistatilor si penalilor...
    • +23 (25 voturi)    
      da... (Duminică, 10 septembrie 2017, 19:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      la asta ma gandeam si eu...
      eu nu am plecat (inca) si as renunta la cetatenie... pur si simplu imi e rusine ca am aceeasi cetatenie cu tudorel, tudose, tariceanu sau dragnea
      • -3 (11 voturi)    
        vrem ca'n vest dar ne purtam ca'n est (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:29)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        In vest au fost revolutii ce au schimbat societatea..la noi securitatea mai schimba ceva nu oamenii..sa speram ca Securitatea va intra la actiune.am vazut doar un Ponta mieunind dar restul se ascund ca sobolanii
        • +1 (1 vot)    
          Stau in vest (Luni, 11 septembrie 2017, 18:45)

          Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          Si nu mi-a cerut nimeni nici o hartie ca sa dovedesc ca platesc sau nu impozit in Romania.
      • +10 (14 voturi)    
        Mai grav (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:32)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Mie imi e rusine ca am aceeasi cetatenie cu cei care i-au votat si care sunt milioane. Aici e problema. Coexista practic doua Romanii: una comunista si una Europeana.
    • -18 (24 voturi)    
      hei (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:01)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

      Nu renuntza, nu se stie niciodata. Mai bine cu asistati si penali decat cu musulmani.
      • +1 (1 vot)    
        Sunt de acord cu faptul (Luni, 11 septembrie 2017, 17:16)

        Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Ca oamenii au preferinte. Te intreb insa cu ce te ajuta in viata? Esti unul din ei? Daca da, atunci iti dau dreptate!
  • +26 (32 voturi)    
    Vot prin corespondenta (Duminică, 10 septembrie 2017, 19:21)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    De asta se mai aude ceva? Sau este inca un proiect ingropat de PSD?!
    • +17 (17 voturi)    
      tu ai innebunit?! (Duminică, 10 septembrie 2017, 19:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      sa incurajeze sa voteze aia care sigur voteaza impotriva lor?!
      sa fim seriosi...
      nu o sa vezi asa ceva

      adica li se rupe de UE si SUA cand dau legi antijustitie, anti economie etc... crezi ca le pasa de niste legi acolo anti democratie?!
      • -15 (19 voturi)    
        O lege binevenita ar fi (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:32)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cine pleaca nu mai are voie sa voteze
        Cine isi ia a 2 a cetatenie sa i se anuleze prima cetatenie
        • +11 (11 voturi)    
          binevenita pentru cine? (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:48)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          cine ar beneficia de aceasta lege?..
          • +8 (8 voturi)    
            cum cine?! (Luni, 11 septembrie 2017, 9:23)

            iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Pedesereul, evident!
            Daca cei plecati la munca in afara tarii nu ar mai avea drept de vot, Partidul lui Ilici ar castiga alegerile cu 99%!
        • +14 (14 voturi)    
          si nici sa trimita bani in tara (Luni, 11 septembrie 2017, 0:20)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          sa stim o treaba, nu?
        • +8 (8 voturi)    
          PS: amuzant nick-ul (Luni, 11 septembrie 2017, 0:22)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          intr-adevar, in "calitatile" tale esti infinit!!!
        • +6 (6 voturi)    
          Granite (Luni, 11 septembrie 2017, 9:01)

          imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          Nu vrei sa inchidem granitele si sa avem pasaport de la stat ca pe "vremuri" ?
          Pai daca tot ne intoarcem in timp sa o facem ca lumea, nu cu jumatati de masura, nu-i asa? Deja regreti zilele alea, nu?
        • +1 (1 vot)    
          Stai sa vedem (Luni, 11 septembrie 2017, 17:06)

          Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

          1. Cine pleaca sa nu mai voteze. Pleaca cat? Este cineva care sta 6 luni pe an in afara "plecat"? Dar daca sta asa: 2 luni afara, 1 luna in tara, 2 luni afara, 2 in tara, 2 luni afara si 3 in tara? Asta e plecat sau nu, sunt tot 6 din pe an.

          Aaaaa, perioada contigua? Pai stau 5 luni si 29 de zile afara si vin in tara o zi. Fac ceva sa am o hartie la mana cum ca am fost si nu mai e perioada contigua. Sunt sau nu plecat? Cu ce arati ca un roman e plecat sau nu? Ca stampile in pasaport nu se mai pun.

          2. Cine are a doua cetatenie. Statul roman nu stie ca mai am a doua cetatenie. Nu la-m informat si nici nu sunt obligat sa o fac. Cum verifica? Cu CNP-ul? Pai am altul in tara unde stau! Cu nume si prenume? Pai sa vezi cati Vasile Popescu sunt in Bucuresti! Sunt ei una si aceeasi persoana? Dar sa vezi ca exista multi romani Vasile Popescu nascuti pe 2 ianuarie 1980! Sunt ei aceeasi persoana?!?
    • +14 (18 voturi)    
      hei (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:02)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Sa zici mersi ca nu au introdus o masura de mentinere a votului doar pentru rezidenti.
    • +13 (13 voturi)    
      chiar asa prosti inca n-au ajuns (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:27)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      cred ca vor face invers

      Vor pune o taxa celor ce vor sa voteze de afara
      • +1 (1 vot)    
        Problema (Luni, 11 septembrie 2017, 17:08)

        Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        E ca nu ai cum sa diferentiezi un turist de unul care sta. Au tot 2 maini, 2 picioare si un buletin. Trebuie sa aduci cand mergi la vot dovada platilor de taxe in Romania!?!? Nu iti dai seama ce cozi vor fi!
    • 0 (4 voturi)    
      re: vot prin corespondenta (Luni, 11 septembrie 2017, 8:43)

      PostaculCorporatist [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Pai asta exista. A functionat la ultimele alegeri parlamentare.
      Vezi aici: https://www.mae.ro/node/38739
      Foarte putini s-au inregistrat din cate vad.... Oare e din cauza lipsei de informare sau dezinteres?

      Rezultatele sunt interesante: http://www.mae.ro/node/39693
      • 0 (0 voturi)    
        re: vot prin corespondenta (Luni, 11 septembrie 2017, 16:40)

        Smythe [utilizator] i-a raspuns lui PostaculCorporatist

        Pot sa iti spun cum a fost in cazul meu: nu am incredere in autoritati, Posta Romana, etc. sunt de parere ca la momentul asta aceste voturi se pot "pierde/rataci" foarte simplu.
        Apoi, mai mult de 5% au fost anulate.
        Eu am preferat sa conduc 100 km ca sa votez la Ambasada.
  • +28 (32 voturi)    
    Nimic personal (Duminică, 10 septembrie 2017, 19:26)

    Iorgovan [utilizator]

    Vor doar banutii vostri.
    • +13 (13 voturi)    
      Lasa (Duminică, 10 septembrie 2017, 22:14)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Iorgovan

      Lasa ca le dam noi cu stampila de vot peste gura.
  • +14 (16 voturi)    
    Re Rezidenta fiscala (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:26)

    faranume [utilizator]

    Inteleg ca anul trecut s-a dat aceasta lege, in care se spune ca trebuie sa declari ca o sa muncesti in alta tara cu 30 de zile inainte de a pleca. Pai si daca cei carora li se adreseaza au plecat cu 30 de zile inainte de a se fi votat legea? Sau cu 10-20 de ani inainte? Nu era posibil (pentru diasporeni) sa dea declaratia inainte de a pleca, iar acum sunt deja plecati?
    CEDO ar trebuii sa aibe o filiala in fiecare orasel din Romania pentru cate "ciudatenii" legifereaza politicienii nostrii.
    • 0 (0 voturi)    
      De aceea eu (Luni, 11 septembrie 2017, 17:09)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui faranume

      Prefer sa intru in tara cu un set de acte si sa ies cu altul.
  • +15 (15 voturi)    
    Cei din diaspora au ocazia sa se (Duminică, 10 septembrie 2017, 21:55)

    kokos [utilizator]

    razbune la alegerile viitoare!
  • +14 (16 voturi)    
    luati-o usurel (Duminică, 10 septembrie 2017, 22:07)

    cchris [utilizator]

    E ok ca avem reactii, super, trebuie sa reactionam la aberatiile tampitilor, dar nu o luati prea in serios. Dupa cum poate ati observat, retarzii astia nu sunt obisnuiti sa analizeze problemele prea profund, ca nu au capacitatea mentala, practica si cunostintele necesare. Tehnica lor e de a-si arunca ideile in mediul public si urmaresc reactiile. Daca e rau de tot o dau la-ntors, daca e doar rau merge inainte.
    Singurul scop sunt banutii celor ce muncesc ca sa aibe pentru cersetori, votantii lor.
  • +12 (14 voturi)    
    II mananca pielea (Duminică, 10 septembrie 2017, 22:08)

    Vlad-I [utilizator]

    Pare ca PSD-ul are memore scurta, uita ca noi avem stampila de vot si telefonul sa convingem parintii care boier este rau. Chiar ar fi bine ca romanii sa se intereseze filozofia economic liberala, putine impozite si un stat care sa se ocupe doar de strictul necesar. Daca populatia are bani stie sa-si cumpere o cafea nu trebuie sa dea banii unui politician sa-ti cumpere dansul cafeaua aia buna, ca, tu nu stii. Sistemul privat poate sa fabrice scule complexe ca iphone pe care o firma de stat nici in vis nu ar putea proiecta si duce la capat un asa proiect, oare sistemul privat in competitie cu altul nu poate sa dea educatie unui copil la generala mai bine decat statul ? in fond aproape oricine poate arata unui copil cum sa citeasca.
    • 0 (4 voturi)    
      buna treaba (Luni, 11 septembrie 2017, 8:56)

      PostaculCorporatist [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      N-ai facut o treaba prea buna pana acum chiar daca te-ai tinut bine de stampila. Cel putin eu nu sunt multumit de ce avem la momentul de fata.
  • +13 (15 voturi)    
    Mizeria umana PSD (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:03)

    amanda13 [utilizator]

    Pentru ce sa va ma impozitati? Pentru ambasada Romaniei din America unde nu am fost niciodata fiindca a fost mai usor sa ma integrez si sa devin american decat sa imi schimb pasaportul romanesc expirat? Nu am dorit sa imi fac programare la Washington si sa fac doua drumuri, sa completez o lista de acte si sa astept 6 luni pentru un nou pasaport, ca la voi nu s-a inventat posta, ci doar comunicarea prin porumbei? Cu ce m-a ajutat statul roman? Renunt la cetatenie. Pa!
  • +13 (13 voturi)    
    vreau (Duminică, 10 septembrie 2017, 23:05)

    keiser_soze [utilizator]

    sa vad cum o sa-i impoziteze pe romanii angajati in institutiile UE, mai ales pe cei din Comisia Europeana si/sau pe cei din Parlamentul European !
  • +11 (11 voturi)    
    dubla impozitare (Luni, 11 septembrie 2017, 0:18)

    MarianPConstantin [utilizator]

    statul roman are trate de evitare a dublei impozitari cu toate tarile UE asa ca nu vad cum poate sa impoziteze dublu. Asta inseamna incalcarea legii. In plus eu nu am citit nicaieri nimic de impozitare daca faci acea declaratie stupida.
    Probabil taxarea se refera la acele persoane care lucreaza ilegal in strainatate. Adica nu sunt inregistrate, nu platesc taxe in tarile in care stau si nici in Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      Iar daca sunt ilegali in tara in care stau (Luni, 11 septembrie 2017, 17:11)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      Iti dai seama cu cata grija se vor inregistra in Romania ca sa PLATEASCA TAXELE...
  • +6 (10 voturi)    
    pentru infractorii psd: (Luni, 11 septembrie 2017, 5:37)

    yellowdog [utilizator]

    de muncesti oriunde esti pedepsit, daca furi esti premiat
  • +8 (10 voturi)    
    pentru infractorii psd: (Luni, 11 septembrie 2017, 5:37)

    yellowdog [utilizator]

    de muncesti oriunde esti pedepsit, daca furi esti premiat
  • +2 (2 voturi)    
    mda (Luni, 11 septembrie 2017, 11:30)

    AnderT [utilizator]

    in vara asta cu familia da deobicei prin Ro am cheltuit circa 1500 numai de TVA!!! ca mine cred mii, deci pentru ce ne taxeaza? iti zic eu... nu le ajung nici asa banii de pomeni, au stagnat total toate investitiile publice, au dat liber la primari sa FURE pe fata, buget imens de "devzoltare" si restul iok, pana si de la copii au luat animalele astea bolnave. Vor sa se refaca de 10 ani de nefurat HOTI. Trebuie iesit zi de zi in strada !!!
  • -2 (4 voturi)    
    Egalitate în drepturi și indatoriri (Luni, 11 septembrie 2017, 13:11)

    Cremenarul [utilizator]

    Nu exista nicio prevedere constituțională care să impună vreo obligație a statului român față de cetățenii săi care nu contribuie la bugetul de stat prin plata impozitelor legale.

    Serviciile consulare ale ambasadelor române sunt finanțate de la bugetul statului, buget la care acești cetățeni nu contribuie.

    TOTI CETĂȚENII ROMÂNI AU OBLIGATII ȘI ÎNDATORIRI IDENTICE !

    Cine nu plateste impozite la statul româm nu poate avea vreo pretenție față de statul român !

    Cei care au părăsit de bunăvoie România vor putea avea pretenții față de statul român numai dacă vor își vor achita cheltuielile pe care statul român le-a efectuat pentru pregătirea lor profesională/intelectuală etc., etc.

    Singurii cetățeni români care ar trebui ajutați efectiv, , de statul român, inclusiv d.p.d.v. material și consular, sunt aceia care au fost exilaț/au reușit să fugă din România pentru că nu acceptat regimul comunist impus de sovietici.
    • +1 (3 voturi)    
      Ce obligatie (Luni, 11 septembrie 2017, 17:14)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Am eu fiscala fata de statul roman cand castig bani in alta parte, platesc taxe in alta parte, NU voi lua pensie in Romania si NU beneficiez de nici un ajutor social sau de sanatate in Romania?!?

      Daca platesc cotizatii in Romania atunci da-mi pensie si asigurare medicala pe care sa le pot folosi unde stau!

      Si acum reversul: daca un roman pentru a-si mentie cetatenia trebuie sa plateasca in tara o taxa X, atunci de ce sa ii fie refuzat acest drept: taxa contra cetatenie unuia din Ucraina care vrea sa fie roman si care plateste aceasta taxa?! Nu ti se pare discriminatorie?

      Serviciile consulare si ale ambasadelor SE PLATESC, stimabile! Am platit TAXA CONSULARA si mi s-a dar chitanta. Vrei sa ti-o scanez? Atunci fa-le gratis!
    • 0 (2 voturi)    
      Pai nu am nici o pretentie de la statul roman (Luni, 11 septembrie 2017, 17:37)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      si totusi nu vrea sa ma lase in pace.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă