Cunoscutul bucatar Radu Popovici anunta ca isi vinde afacerea si pleaca din tara definitiv, "din cauza modului in care este condusa Romania"

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 5 septembrie 2017, 19:06 Actualitate | Esenţial

Radu Popovici
Foto: Facebook/ Retetele lui Radu
Cunoscutul bucatar si blogger culinar Radu Popovici, care detine restaurantul bucurestean Bistro GUXT, anunta intr-o postare pe Facebook ca s-a decis sa plece definitiv din tara, nu din "motive pecuniare, ci strict din cauza modului in care este condusa Romania". El spune ca vrea sa-si vanda afacerea si s-o ia de la capat in alt loc, unde "cetatenii sunt respectati cat de cat si unde societatea inca nu a fost cuprinsa de o metastaza morala".

Redam integral mesajul postat de Radu Popovici pe pagina sa de Facebook:

"Dragii mosului, va anunt oficial ca m-am hotarat sa plec din tara definitiv. Sper ca din 2018 sa nu mai prind aici decat 1-2 luni cel mult. Nu plec din motive pecuniare, ci strict din cauza modului in care este condusa Romania.

O voi lua de la capat in alt loc. Mai am 10-12 ani de activitate in fata si vreau s-o desfasor intr-un loc unde sa simt ca cetatenii sunt respectati cat de cat si unde societatea inca nu a fost cuprinsa de o metastaza morala.

Ca urmare vreau sa-mi vand afacerea, restaurantul Bistro GUXT, unei persoane interesate.

Pot vinde restaurantul cu firma cu tot, sau doar activitatea in sine. Sunt deschis spre discutii.

Imi rog prietenii, daca se poate, sa aiba amabilitatea de a da share acestui post, ca sa poata fi vazut de cat mai multe persoane.

Deocamdata pot spune urmatoarele:

Compania nu are datorii la stat sau furnizori. Restaurantul se afla de doi ani in primele 5-6 locuri pe tripadvisor.com.

Cateva date necesare daca se doreste continuarea activitatii in acelasi amplasament: suprafata totala 147 mp, bucatarie 33 mp, depozit 22 mp, un vestiar si doua grupuri sanitare. Chiria este modica, de bun simt, proprietarii destul de intelegatori.

Bucataria este utilata complet si corect pentru cele 40 de locuri, dispuse in doua saloane cu o suprafata de 42 mp. Mobilierul este de calitate si in stare foarte buna, vesela (tacamuri, pahare, farfurii) completa si de buna calitate.

Am stabilit si aprofundat relatii cu furnizori de incredere si cu o clientela loiala.

Daca se doreste pastrarea profilului in continuare, pot asigura instruirea personalului care va prelua restaurantul.

Site www.guxt.ro, pagina de FB www.facebook.com/BistroGUXT.

Mai multe detalii pe mail sau prin message oricui este interesat."

























​VIDEO MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care a avut loc luni dimineata.
  • Intalnirea s-a incheiat. Urmareste VIDEO in articol

9905 vizualizari

  • +11 (41 voturi)    
    Miscare inteligenta! (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:28)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Ar trebui sa devina fenomen general! Sa scuipam in spate si niciodata sa nu ne mai uitam in urma!
    • +41 (41 voturi)    
      dar nu mai bine scuipam maselele stricate (Marţi, 5 septembrie 2017, 20:58)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      si traim cinstit si corect in tara noastra, tara in care trebuie sa ne simtim ACASA ???
      Nu mai bine punem mana pe par si scapam de jigodiile puturoase si hoate ?
      Nu FACEM UN EFORT ???
      • +9 (9 voturi)    
        concret ce sa facem? (Miercuri, 6 septembrie 2017, 7:51)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui rov

        ca daca vorbesti sa punem mana pe par la propriu, nu cred ca e o solutie. La figurat am pus mana pe par 1mil de oameni in februarie si...

        Nu vad nicio solutie din pacate decat solutia domnului bucatar.
        • +7 (7 voturi)    
          in dec 1989 multi din generatia mea (Miercuri, 6 septembrie 2017, 10:53)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          au pus mana pe par si le-a iesit, Ceausescu cazand.
          E o solutie si asta, pana la urma si Declaratia Universala a drepturilor omului stipuleaza dreptul cetatenilor de a da jos regimul dictatorial si a i-l inlocui cu unul democratic.
        • +1 (1 vot)    
          solutia exista (Joi, 7 septembrie 2017, 10:13)

          404.8 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          faptul ca multa lume nu o vede , acum, nu inseamna ca trebuie sa plecam din tara.
          domnul bucatar are dreptate, probabil, prin prisma interesului personal.

          luati individual probabil toti domnii bucatari ar emigra.ce sa poti face de unul singur?
          stransi laolalta, intr-o comunitate, probabil devin o putere care poate sa aiba o voce ( ce poate fi auzita) sau sa influenteze in bine ceva.
          e doar o idee.

          teoretic vorbind, ar fi de preferat sa mori cu ei de gat,decat sa-ti rada in spate si sa ii lasi sa fure si viitorul altora dupa tine.
          probabil pe asta se bazeaza si ei, sunt puternici impreuna, luati pe rand si plimbati la DNA , nu prea mai au putere, le scade un pic curajul, nu?

          exista posibilitatea ca si altii , inaintea noastra sa fi facut oarece sacrificii ca sa fim cu totii impreuna , mai puternici, o tara, sa zicem.
          fuga, din punctul asta de vedere, nu pare sa fie cea mai buna idee.
      • +11 (11 voturi)    
        Mda (Miercuri, 6 septembrie 2017, 8:53)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Unii oameni asteapta sa se ocupe altcineva. E simplu sa te bucuri de drepturi cand altul se lupta pentru tine ca tu sa le ai.
        Stau si ma intreb ce se intampla daca aia 15000 nu ar fi iesit in prima noapte la OUG13. Ce s-ar fi intamplat daca Romania Curata nu ar fi existat pe FB.

        La pariu ar fi zis "ce sunt eu prost sa ma duc? O sa fim 10-15 oameni... nu se schimba nimic, merg degeaba".

        Asa-i romanul! Da, sunt si cativa deschisi la minte, dar de obicei cedeaza si pleaca. Raman puii de securisti, comunisti si paraziti.
      • -14 (16 voturi)    
        Dormi linistit (Miercuri, 6 septembrie 2017, 9:21)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui rov

        Propaganda lucreaza pentru tine. A inceput sezonul vedetelor care isi anunta plecarea din tara. Urmeaza sezonul 'scrisoarea deschisa a unui nimeni pe pamant'. Pas cu pas, din cartea de propaganda.
    • -8 (18 voturi)    
      din pacate (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:13)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ceea ce faceti este sa parasiti Romania aflata sub asediu de 70 de ani ! Ca un las !
    • +17 (17 voturi)    
      Chiar daca (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:23)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Nu-ti recomand nici sa pleci nici sa ramai. Fiecare cu norocul si ideile sale. Dar chiar daca pleci, o sa vezi. Este aproape imposibil sa nu te mai gandesti la Romania. Te vei bucura pentru fiecare succes si iti va parea rau pentru fiecare infrangere a Romaniei. Poate iti vine greu sa crezi. Dar nu poti sa uiti Romania prea usor. Cu toate pacatele ei cu tot. Ca ai vrea sa uiti, da, te cred si te inteleg. Dar e o dorinta aproape imposibila.
    • +10 (10 voturi)    
      realitate un pic diferita (Marţi, 5 septembrie 2017, 22:57)

      independentu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Restaurantul a fost pe pierdere tot timpul, desi avea doar 2 angajati(!) si nu a fost platitor de TVA pana anul asta.
      Savor Events, CUI 26309027, datele sunt pe mfinante.gov.ro
    • -1 (5 voturi)    
      hahahah (Miercuri, 6 septembrie 2017, 4:55)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Ma intreb daca domnul Popovici stie sa gateasca fara porc, ca acolo unde se duce nu va mai fi voie, sa nu se ofenseze supusii lui Allah. Cat despre metastaza morala, ce sa mai vorbim...
    • +4 (4 voturi)    
      si eu am uneori astfel de tendinte, (Miercuri, 6 septembrie 2017, 10:50)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      sa las totul balta si sa plec. Si nu din cauza banilor, ci din cauza ineficientei si bataii de joc omniprezente.
      Dar mai bine ramenem aici si punem toti osul sa schimbam ceva.
  • -51 (63 voturi)    
    drum bun (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:38)

    xanti [utilizator]

    Sa nu te mai intorci
    • +37 (39 voturi)    
      Stai calm (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:50)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ca atunci cand hotii ce conduc nu o sa mai aiba oameni munictori de la care sa fure o sa ia din asistenta sociala. Atunci sa vad pe unde mai scrii.
      • -18 (18 voturi)    
        imprumuturi (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:15)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        Gasim bani nici o grija ,pentru pensionari mereu vor fi bani.
      • +12 (12 voturi)    
        Oare? (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:16)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        Pot sa vândă țara bucată cu bucată si o vor face dacă îi lăsăm.
    • +35 (39 voturi)    
      plecari (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:52)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Da' ce ar fi sa plecati voi nenorocitilor care de 28 de ani distrugeti tara si faceti tot posibilul sa o vindeti la rusi ?
    • +39 (41 voturi)    
      Gandeste inainte sa scrii (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:54)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Daca pleaca toti, tie cine iti mai plateste ajutorul social?
      • -13 (17 voturi)    
        pe imprumut (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:14)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui Gojifruit

        Mai am vre-o 10-15 ani de pensie asa ca ce e dupa putin imi pasa,sa se aleaga praful.
        • 0 (0 voturi)    
          "vre-o" oare cine o sa-ti plateasca (Joi, 7 septembrie 2017, 12:22)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

          pensia nenorocita de agramat. Ca doar psd nu plateste pensii la postaci. Imbecili ca tine au adus tara acolo unde e astfel ca valorile pleaca si hotii raman.
    • +6 (8 voturi)    
      russian troll (Marţi, 5 septembrie 2017, 20:34)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ai tu un investitor rus cu caviar si vodka sa-l inlocuiasca?!
    • +9 (13 voturi)    
      asa cum obisnuiesti - (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:14)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      - iti demonstrezi din plin prostia.
  • +11 (13 voturi)    
    Daca lumea e proasta si nu voteaza (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:51)

    OmulNou [utilizator]

    De unde guvernare buna? N-ati votat, vine PSD si va da afara din tara.
  • +1 (11 voturi)    
    povestea edulcorata ascunde... (Marţi, 5 septembrie 2017, 19:58)

    demaGOGU [utilizator]

    ...probabil, o realitate prozaica: omului i s-a transmis ca trebuie sa mai plateasca si (ceva) biruri-impozite statului roman!

    veste proasta: in Occident va plati impozite+taxe pana la ultimul cent.
    • +3 (9 voturi)    
      Veste buna .. (Miercuri, 6 septembrie 2017, 6:44)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...in Occident nu il fura statul asa cum te fura in Romania. So ...
  • +13 (15 voturi)    
    Si eu regret (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:17)

    batmanss [utilizator]

    Ca m-am reîntors după zece ani petrecuți in străinătate. Deja ma gândesc sa plec iar , nu pot accepta bătaia de joc a lui Dragnea si Tariceanu , nici sa văd generațiile de tineri compromise , prostite de ei prin schilodirea sistemului din învățământ. Au pus labele si pe justiție , trebuie ieșit in strada urgent .
  • +9 (9 voturi)    
    imi pare rau (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:21)

    cristipanait1961 [utilizator]

    Imi pare rau ca se intampla asta, chiar se pricepea, motivul real insa este faptul ca de la 01.01.2018 nu mai poti functiona fara aviz de la ISU si locatia nu cred ca are acest aviz fiind o cladire veche.
  • +9 (13 voturi)    
    Cunoscutul... (Marţi, 5 septembrie 2017, 21:52)

    war4peace [utilizator]

    Cunoscutul bucătar cine???

    Apreciez iniţiativa sa, sunt de acord cu ea, sunt de acord cu ce spune, dar obiectiv privind, am întrebat mai mulţi colegi, amici, cunoscuţi şi niciunul n-a auzit de Radu Popovici.
    • +8 (8 voturi)    
      Este cunoscut (Miercuri, 6 septembrie 2017, 8:47)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      Am mancat de cateva ori acolo. Erau seri tematice, explica la inceput traditiile culinare, cu imagini, sonor. Erau evenimente frumoase si deosebite. Fiind initial inginer chimist, avea o intelegere a bucatelor.
  • -5 (7 voturi)    
    pe bune (Miercuri, 6 septembrie 2017, 11:41)

    bobyrou [utilizator]

    deci daca pleaca un bucatar din romania inseamna ca e de rau? #rezistati
  • +3 (3 voturi)    
    Nicio sansa aici... (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:27)

    Eba_ba [utilizator]

    Din pacate este singura posibilitate de a scapa de o societate bolnava si muribunda...Nu zic ca in vest umbla cainii cu covrigi in coada, dar macar sti pe ce muncesti daca esti capabil....si ai un trai mai civilizat...Aici sclavagim pe nimic ca sa-si umfle burtile toti neavenitii si sa-si etaleze gentile toate boarfele agramate...Aici ti se fura munca.....Aici mori pe drum pana obtii un certificat medical...Aici nu mai exista nicio sansa pt. ca non-valorile detin functiile de decizie - si nu ma refer doar la politica - ci si la zona de afaceri (firme, etc...) - totul este pe hotie, pe inselaciune, pe prostit cetateanul/clientul, etc...
    Si ca sa fim corecti, situatia in care s-a ajuns, nu se datoreaza doar actualilor ci este rezultatul greselilor, erorilor, tradarilor, incompetentei din ultimii 27 ani....Toti la fel - bolnavi de putere, incompetenti, corupti...
  • +1 (5 voturi)    
    Nu vreau sa fiu rau , dar ..... (Miercuri, 6 septembrie 2017, 12:56)

    adfox [utilizator]

    Dar daca firma a mers numai pe minus inca de la infintarea ei cum crede el ca va reusi intr-o tara ca Spania la ora actuala ?
    Ori managementul e defectuos ,iar in cazul asta in 3 ani vine inapoi cu coada intre picioare, ori a facut frauda fiscala , iar in cazul asta deznodamantul e acelasi : in maxim 3 ani vine inapoi cu coada intre picioare
  • 0 (2 voturi)    
    normal (Joi, 7 septembrie 2017, 0:29)

    vi_escu [utilizator]

    Nu suporta o (promisa) reducere a impozitului pe profit, pleaca. Si o sa vada el afara cum se colecteaza taxele...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi