Olguta Vasilescu: Indemnizatiile pentru cresterea copilului vor fi plafonate la maximum 1.800 de euro pe luna

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 30 iulie 2017, 22:19 Actualitate | Esenţial

Lia Olguta Vasilescu
Foto: Agerpres
Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a declarat duminica, la Antena 3, ca Guvernul va "intra cu celeritate" si in indemnizatiile pentru cresterea copilului, astfel incat acestea sa fie plafonate la un maximum de 1.800 de euro pe luna, urmand ca in aproximativ doua saptamani sa fie adoptata o OUG prin care sa se reglementeze aceasta chestiune, potrivit News.ro.

"Vom intra cu celeritate si in aceste indemnizatii. S-au lucrat deja toate variantele, am ajuns la varianta finala, in sensul ca vom plafona indemnizatia la maxim cat exista in Europa la ora actuala, adica 1.800 de euro, cat are Germania. Peste 1.800 de euro nu mai poate sa ia nimeni", a spus ministrul Muncii, intrebata despre indemnizatiile pentru cresterea copilului.

Intreabata cand se va rezolva situatia acestor indemnizatii, Olguta Vasilescu a spus ca "in maxim doua saptamani vom avea proiectul de OUG".

Ministrul Muncii declarase, pe 28 mai, ca imediat dupa ce intra in vigoare Legea salarizarii va veni cu proiectul prin care va fi stabilit din nou un plafon pentru indemnizatia de crestere a copilului, ea spunand ca, de exemplu, daca argentinianul Lionel Messi ar veni sa joace la o echipa din Romania pentru un salariu de 30 de milioane euro si ar avea un copil, statul roman ar putea fi nevoit sa ii plateasca acestuia o indemnizatie lunara de aproximativ 28 de milioane de euro.

"In luna iulie, imediat dupa ce finalizam Legea salarizarii unitare vom intra cu aceasta indemnizatie de crestere a copilului", a anuntat ministrul Muncii.

Olguta Vasilescu a sustinut necesitatea introducerii unui plafon pentru aceasta indemnizatie. Ea a spus ca sunt in lucru trei variante si ca se analizeaza introducerea unui plafon situat intre 5.000 si 10.000 de lei.

Ministrul Muncii a prezentat si cuantumul celor mai mari 12 indemnizatii aflate in plata, de peste 40.000 de lei, cea mai mare fiind de peste 159.000 de lei.

"De la luna la luna cresc aceste sume, pentru ca au prins care e ideea si incep sa faca tot felul de jonglerii", a mai afirmat Olguta Vasilescu, ea precizand ca au fost cazuri in care s-a constatat ca unele sume sunt necuvenite.





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

10424 vizualizari

  • +12 (26 voturi)    
    domne... (Duminică, 30 iulie 2017, 22:44)

    liviu_ [utilizator]

    sunt 100% de acord...
    cu o conditie... si impozitele sa fie plafonate...
    primesti maxim 1800E... pai contribui cu maxim cat contribuie ala care are 1800E ...

    mai mult hai sa contribuim si la sanatate in functie de ce primim... cum oricine (indiferent daca a dat vreun ban la sanatate ) primeste fix cat primesc si eu in materie de ingrrijire medicala... este corect sa nu platesc nimic nici eu!

    ori primim in functie de cotizatii tovarasa, ori facem cotizatiile la un nivel mai mic...
    • -11 (25 voturi)    
      totusi (Luni, 31 iulie 2017, 0:32)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Daca tu ai salariul de 200 de mii de lei pe luna, poate ar trebui sa amani momentul in care faci copii.
      Va dati mari aparatori ai capitalismului, dar habar nu aveti cum este in tarile capitaliste.
      Vrei copil? E pe barba ta, ca acel copil duce genele TALE mai departe, nu ale celorlalti.
      Doar aici se asteapta romanul sa primeasca vreo 5 ani salariul pe care si l-a trecut fictiv pentru un smen, si apoi si o medalie de merit.
      Cum-necum toata povestea a devenit o afacere... 'As face un copil, dar parca nu-s platit destul'. Nu-l face, nene, ia salariul baban si stai cu curul pe bani.
      E de bun simt sa existe niste limite, mai ales in tara tuturor smecheriilor posibile, cand e vorba de furat de la stat.
      • +5 (23 voturi)    
        aha (Luni, 31 iulie 2017, 2:31)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        si daca eu am 3 copii si tu 0 si tu ai muncit toata viata pe salariu minim... ca atat ai putut. cine iti plateste tie pensia daca traiesti pana la 110ani ? dar tratamente scumpe cand pe la batranete te mai apuca vreo boala ? dar transportul pe RATB ? cu masuri din astea, toate elite vor pleca si raman in tara spargatorii de seminte pe ajutor social. sa te vad atunci de unde iei tu pensie.
        • +1 (3 voturi)    
          lol (Luni, 31 iulie 2017, 15:56)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          Fix de la plozii tai astept sa imi plateasca pensia. Sunteti de pe alta lume, cu astfel de argumente. Asadar ar trebui sa iei 5000 de euro lunar, bonus ca faci un plod, care plod imi va plati mie pensia, pentru ca aparent eu nu am plozi.
          • +1 (1 vot)    
            dar de ce crezi (Marţi, 1 august 2017, 16:06)

            Adran [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            ca statul e ingrijorat de scaderea natalitatii ? crezi ca din dragoste pt viata si copii ? sau pentru ca nu o sa mai fie nimeni sa contribuie la pensie, educatie, sanatate pentru cand o sa ajungi tu (si ei) la 75 de ani si nu o sa mai produci nimic ? sau crezi ca banii pe care ii dai din salariul tau de 1500RON pe luna ti pune statul deoparte cu dobanda ? fix bancnotele alea pe care le-ai trimis.
            • 0 (0 voturi)    
              ... (Vineri, 4 august 2017, 18:16)

              muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Adran

              daca faci copii pentru banii primiti de stat, e destul de clar ce educatie va primi acel copil.
              Sunt destui saraci, destui tigani, destui alcoolici care toarna plozi pentru bani.
      • +11 (19 voturi)    
        captialism (Luni, 31 iulie 2017, 2:36)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        vorbesti degeaba. capitalism e asta unde cineva care plateste asigurari medicale la 100 000 RON iti plateste tie spitalizare si tratamentul cand tu castigi 1800RON ? se numeste socialism, ala care castiga mai mult te sterge si pe tine la gura sau fund, ca altfel ai ajunge ca in america, iti tai din greseala cu freza 3 degete, aia te verifica cati bani ai ai si iti pun la loc doar jumate de unghie , ca atat ai. e bine ?
        • +3 (7 voturi)    
          Capitalism (Luni, 31 iulie 2017, 11:25)

          justin [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          E cumva ala unde STATUL iti plateste salarul de 100.000 RON timp de doi ani de zile? Poate chiar un pic mai mult pentru ca esti scutit de contributii pe aceste venituri.

          Hai sa nu vorbim vorbe: pentru 2 ani de stat acasa, primesti cat ar trebui sa contribui pentru 13 ani la fondurile de sanatate. Daca stai de 3 ori acasa, pentru 3 copii, numarul de ani va creste tot de atatea ori.

          In cazul extrem, in care luam in calcul absolut toate taxele platite de tine (impozit, pensie, somaj etc..), tot primesti absolut toate aceste taxe pe ultimii 2.5 ani, respectiv 5 sau 7.5 ani in functie de numarul de copii.

          Oricum ai lua-o, nu este fezabil/economic/capitalist sa platesti salarul unui om cu anumite competente pentru a sta acasa. Nu un salar de zeci de mii de eur! Limitarea la 1800 EUR acopera 95% din salariati. Si in acest caz, calculele de mai sus raman valabile.

          Reminder: tot ciuma rosie a venit cu aceasta initiativa de a oferi 85% din salar pentru a sustine natalitatea in prabusire.
          Reminder2: unu mic si portocaliu a venit cu ideea de a limita-o la 4000 ron.
          Reminder3: tot ala mic si portocaliu a avut si ideea de geniu de a o limita la 3400 ron si maxim un an sau 1200 pentru 2 ani.

          Era tare bine pe vremea aia! Ma intreb unde erau atunci salariile alea de 100.000 RON
          • +3 (3 voturi)    
            Si pentru completare (Luni, 31 iulie 2017, 12:55)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui justin

            Intr-un raspuns al ANAF oferit unui site concurent, aflam urmatoarele:

            "Numărul de persoane pentru care suma încasată a fost mai mare sau egală cu 10.000 de lei în luna mai 2017 a fost de: 64648. Numărul de persoane pentru care suma încasată a fost mai mare sau egală cu 10.000 de lei în luna mai 2017 în instituţiile publice a fost de: 10402. La restul angajatorilor, numărul de persoane pentru care suma încasată a fost mai mare sau egală cu 10.000 lei în luna mai 2017 a fost de: 54246"

            Cu alte cuvinte, aceasta limitare ar "afecta" 65.000 de oameni din care 10.000 angajati ai statului, platiti tot din taxe. Asta dintr-un total de aprox 4 milioane de angajati pentru care salarul mediu este de 2100 RON (media calculata incluand salariile mari).

            Mai vad unu pe-aici care, plangandu-se de limitarea la 8000 RON net, ne spune cat costa scutecele. Pai ce mai zice ala cu 2000 RON net?
          • 0 (0 voturi)    
            tu (Marţi, 1 august 2017, 16:07)

            Adran [utilizator] i-a raspuns lui justin

            ori n-ai inteles ce am zis ori n-ai inteles ce am zis.
        • -2 (2 voturi)    
          aberezi cu gratie (Luni, 31 iulie 2017, 16:06)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          Ce treaba au asigurarile medicale cu impozitele si cu ajutorul pentru cresterea copilului?
          Americanii nu platesc impozite?
          Spaniolii nu? Nemtii nu?
          Toti platesc impozite. Intreaba-te daca la ei exista ajutor pentru cresterea copilului, cat concediu primesti (practic de la stat) si daca acel ajutor este nelimitat.
      • +2 (14 voturi)    
        Limitat (Luni, 31 iulie 2017, 9:30)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        Sunteti dvs., ma scuzati. Probabil nu stiti ce inseamna sa cresteti un copil. Sau cat costa un sac de scutece si in cat timp se termina. Si altele. Vorbesc de lucruri esentiale in sec. 21. Ganditi-va ca majoritatea oamenilor care contribuie puternic cu taxe la stat nu face copii asteptand sa-i dea Mulguta bani.
        Si daca plafonam ICC (care, apropos, se incaseaza dupa 2-3 luni, timp in care copilul nu mananca/c@@a/nu merge la doctor/nu se imbraca si puteti continua dvs. lista) pentru cei cu salarii mari, atunci sa plafonam si ingrijirile medicale, somajul, pensiile, etc. in functie de cat contribuie fiecare. Ca nu toti somerii nu sunt apti de munca.
        Si tot pentru cultura dvs. generala, in cazul in care aveti gemeni, ca mine, sa stiti ca al doilea copil primeste 85% din salariul MINIM pe economie. Dar, de, am facut gemeni ca sa iau bani mai multi de la stat si m-am tepuit.
        Parol!
        • 0 (4 voturi)    
          WTF? (Luni, 31 iulie 2017, 16:02)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui dealucaragiale

          Voi sunteti in toate mintile? pe bune acum, chiar sunteti in toate mintile? Adica din 1800 de euro nu poti sa cumperi scutece? Cam cati bani ar trebui sa primesti de la stat, timp de 2 ani, ca sa poti cumpara scutece? Zi si tu o suma? 2500? 4000? 7000 euro?
          Daca unul cu salariu de peste 2500 de euro pe luna se plange ca 1800 nu-i ajung pentru scutece, cum dracu se descurca ceilalti 90% din populatia romaniei?
          • -2 (2 voturi)    
            Ba da (Luni, 31 iulie 2017, 17:25)

            dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Dar, dupa cum spuneti dvs., daca din salariul meu ma intretineam doar pe mine, acum, din 85% ma intretin si pe mine, si pe copil. Fair enough, nu?!
          • 0 (0 voturi)    
            habar nu ai ce'i indemnizatia, asa'i? (Luni, 7 august 2017, 13:36)

            topwriter [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            ca, daca ai stii, nu ai mai pune intrebari retorice prostesti, gen 1800 eur sunt suficienti pentru scutece.
            Ai stii ca, pe toata perioada in care primesti indemnizatia, nu ai voie sa inregistrezi niciun alt fel de venit din munca. Cu alte cuvinte, ce sa vezi?! din banii aia ai grija si de nou-nascut, platesti intretinere, utilitati, mancare, rate la banca si asa mai departe. Si, in cazurile din ce in ce mai rare cand parintii decid tutusi sa faca 2 copii, pe al mare tot din banii aia il ingrijesti.
          • 0 (0 voturi)    
            habar nu ai ce'i indemnizatia, asa'i? (Luni, 7 august 2017, 13:36)

            topwriter [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            ca, daca ai stii, nu ai mai pune intrebari retorice prostesti, gen 1800 eur sunt suficienti pentru scutece.
            Ai stii ca, pe toata perioada in care primesti indemnizatia, nu ai voie sa inregistrezi niciun alt fel de venit din munca. Cu alte cuvinte, ce sa vezi?! din banii aia ai grija si de nou-nascut, platesti intretinere, utilitati, mancare, rate la banca si asa mai departe. Si, in cazurile din ce in ce mai rare cand parintii decid tutusi sa faca 2 copii, pe al mare tot din banii aia il ingrijesti.
    • -3 (9 voturi)    
      sa ni se dea! (Luni, 31 iulie 2017, 11:37)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Evident ca habar nu ai care e rolul impozitelor.
      Cand va iese din cap tampenia asta ca daca ai contribuit cu X lei la impozitie trebuie sa primesti direct si cand ai tu chef cel putin aceeasi suma?
      • -1 (5 voturi)    
        Sa vi se dea, domnule! (Luni, 31 iulie 2017, 14:41)

        dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        Ati inteles perfect! E vina angajatorului meu ca am salariul pe care-l merit si ca plateste taxe pentru el, ar fi trebuit sa-mi dea minim pe economie.
        N-astept nimic de la acest stat roman, in afara de respect pentru ceea ce-i ofer eu, ca simplu cetatean si contribuabil. Ati auzit de Sfantu' Asteapta?
        In rest, toate bune, domnule, sanatate mai ales! Poate sunteti la varsta la care chiar copiii mei, crescuti de mine, nu de bone filipineze pe care nu mi le permit, vor munci si cotiza la stat pentru pensia dvs. sau a copiilor dvs.
    • +1 (1 vot)    
      asta (Luni, 31 iulie 2017, 15:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      habar nu are ce inseamna celeritate si noi avem pretentii la trompeta Carpatilor?
      sa-i spuna cineva ca "celeritate" nu inseamna "cu judecata" ci rapiditate sau iuteala, viteza.
  • +5 (9 voturi)    
    da-i doamne prostului mintea de pe urma (Duminică, 30 iulie 2017, 22:48)

    georgebb [utilizator]

    In timpul sedintei de marti, atat vicepresedintele PNL Cristina Pocora cat si presedintele PSD Adrian Solomon, impreuna cu fostul ministru al Muncii Rovana Plumb, au propus la unison scoaterea plafonului de 3400/lei, in ciuda faptului ca ministrul Muncii Ana Costea, prezenta la sedinta, s-a declarat impotriva.


    Solomon, presedintele Comisiei, a indemnat-o pe Costea sa nu se gandeasca la bani, dupa ce Plumb a tinut un scurt discurs in care a insistat asupra faptului ca banii nu conteaza atunci cand este vorba de copii. "Nu putem tine cont de efortul bugetar daca vorbim de copii. Nu vreau sa mai discutam despre un efort bugetar cand vorbim de copii", a spus Plumb, fost ministru al Muncii in guvernul Victor Ponta.


    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20854935-urmeaza-intample-proiectul-lege-care-modifica-indemnizatiile-crestere-copilului.htm
  • -5 (27 voturi)    
    Mi se pare ok (Duminică, 30 iulie 2017, 22:49)

    Melinte [utilizator]

    Sincer este corect ,indiferent de cat contribui
    • -2 (12 voturi)    
      OK (Duminică, 30 iulie 2017, 23:49)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      Sincer, de ce e corect? Daca e un procent din contributie, ce conteaza suma rezultata atata vreme cat contributia a fost pe masura?
      • +6 (10 voturi)    
        nu ies cifrele (Luni, 31 iulie 2017, 3:11)

        georgebb [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Indemnizatia este de 85% din venitul tau timp de 24 de luni, nu ?
        Asta inseamna 2000.40% din venitul lunar net.

        Din impozitiele pe salariu las la o parte CAS, CASS, si maruntisurile pentru ca au alt scop (sanatate si pensii, somaj, etc) si ramanem cu impozitul pe salariu care este 16% din brut, adica vreo 19% din net. Ca sa acopere indemnizatia pentru 2 ani, este nevoie de veniturile de pe 105 luni = 8 ani si 9 luni; pentru fiecare copil. Asta considerand ca tot impozitul de venit al respectivei persoane se duce pentru acoperirea concediului si lasam educatia, apararea, etc., la o parte
        Acest lucru nu este sustenabil.

        De asemenea, acesta este un ajutor din partea statului pentru a acoperi chltuielile familiei in perioada de inceput; nu trebuie gandit ca statul este obligat sa sustina financiar stilul de viata existent al familiei. Acest stil de viata, daca este deasupra mediei, se datoareaza unor actiuni prestate de membrii familiei, actiuni remunerate proportonial cu valoarea adusa; daca omul este in concediu atunci nu mai produce aceasi valoare, si atunci este greu de justificat de ce statul trebuie sa acopere tot venitul.

        Disclaimer: am doi copii, ambii nascuti cand limitarea era la 3450 lei pentru 11 luni, sau 1200 lei pentru 24 luni (parca). Ne-au scazut veniturile, dar nefiind inglodat in credite nici nu am iesit pe minus. As fi preferat limita mai sus, eventual durata mai mare, dar a fost ok. Varianta propusa cu 8000 de ron pentru 24 de luni (echivalent unui salariu net de 9411 ron) este lux.
        • +4 (10 voturi)    
          Cel mai la.. (Luni, 31 iulie 2017, 9:29)

          yyyxxx1981 [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          ...obiect comentariu. Total de acord. Unii ar vrea sa primeasca contravaloarea impozitelor care le-ar putea platii (nu e nici o garantie ca le si vor platii) intr-o treime din viata activa.
          E o nebunie totala, complet nesustenabil.
        • +1 (7 voturi)    
          nu prea inteleg (Luni, 31 iulie 2017, 10:31)

          CRMS [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          De ce calculele tale nu sunt valabile si pentru un salariu de 2000 Ron ci numai pentru cele de 200k ron?
          La cei cu 2000 Ron unde mai este contributia pentru aparare, educatie, etc dupa ce li se aloca cei 85% ?
          • +2 (2 voturi)    
            este mai complicat (Marţi, 1 august 2017, 3:24)

            georgebb [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

            Aici incepe discutia: cat de socialisti este bine sa fim.
            Nu sunt expert in domeniu, dar ca sa inteleg ce face statul incerc sa reduc problema la dimensiunea unui sat. Sa spunem ca Romania este un sat de vreo 500 de oameni, mare parte dintre ei se cunosc. Si acesti oameni ajung la concluzia ca, decat sa se izoleze fiecare in curtea lui, mai bine pun bani intr-o caciula pentru servicii comune:
            - il platesc pe Ion sa ii apere de hoti
            - angajeaza un doctor care sa vina de doua ori pe saptamana in sat
            - construiesc o scoala si angajeaza un invatator care sa educe copii
            - etc.

            Unii sunt mai bogati, altii mai saraci. Dar cei mai saraci se ocupa de joburile de mentenanta ale satului: zilieri, maturatori, etc. Si sunt cei mai vulnerabili: castiga bani la limita cat sa traiasca. Dar la un moment dat fac un copil; acum ceilalti membri ai satului pot sa se uite la ei cum se chinuie in frig si nu le ajunge mancarea si risca sa moara toata familia. Lucru nu tocmai "omenesc", asa ca satul pune alti bani intr-o caciula ca sa-i ajute pe vecinii cei nevoiasi ca sa treaca de aceste momente si sa poata reveni la munca ca sa produca pentru comunitate.
            Asa vad eu aceste ajutoare sociale, un fel de asigurare impotriva situatiilor vulnerabile.

            O data ce o persoana vulnerabila intra in aceasta spirala ii este foarte greu sa iasa singura de acolo, pentru ca isi consuma resursele doar pentru a supravietui; si atunci societatea pierde un membru productiv, deci este impactata in ansamblul.
            Cristian Ghinea prezinta succint spirala saraciei:

            În zonele sărace, o mamă care nu dispune de creșă trebuie să stea acasă cu copilul, deci nu mai caută job, deci intră în spirala sărăciei. Un copil care nu ajunge la grădiniță pierde startul în dezvoltarea cognitivă. Aceasta este logica pachetului de măsuri organizate pe vârste: când ești aproape să te împiedici, statul îți întinde o mână și te repune pe traiectorie.

            https://goo.gl/ZmpKYQ
        • +2 (6 voturi)    
          Ai perfecta dreptate (Luni, 31 iulie 2017, 13:28)

          fanetractor [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          Dar daca te pricepi asa bine la calcule,te rog sa faci si o simulate la o pensie de 10000 20000 de mi de lei
          Ca respectivul pensionar isi ia de 100 de ori poate si mai bine suma cu care a contribuit

          Dar este foarte NORMAL
          • +2 (4 voturi)    
            pensiile sunt alta discutie (Luni, 31 iulie 2017, 15:06)

            georgebb [utilizator] i-a raspuns lui fanetractor

            Este o mostenire grea primita de la regimul comunist. Pilonul II este primul pas ca pensiile sa se rezolve in urmatorii... nu stiu, 50 de ani ? :-)

            Bineinteles ca nu sunt de acord cu aceste pensii speciale.
        • 0 (0 voturi)    
          logica de fier (Luni, 7 august 2017, 13:41)

          topwriter [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          mda.. numai ca tu platesti o viata intreaga impozite. Pe cand in concediu de crestere a copilului intri de cate ori? conform statisticii oficiale, de 1,4ori... Despre ce vorbim?
    • 0 (10 voturi)    
      tie ti se pare (Luni, 31 iulie 2017, 2:33)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      daca castigi 2500RON maxim, ce iti pasa tie, nu? cand te duc la spital primesti tratament diferit fata de altul care are salariu 10000RON ? Ti se spune ca nu ai contribuit destul si nu poti sa primesti tratament? Sau cel care contribuie mai mult iti plateste si tie tratamentul ?
    • -3 (5 voturi)    
      Zici ? (Luni, 31 iulie 2017, 10:13)

      gogu1234567890 [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      Sarac esti , sarac o sa fi, asta iti este soarta scrisa in funte.

      Genele conteaza frate, tu inca esti in evolutie, prima forma de evoluite.
  • -4 (14 voturi)    
    O suma mult prea mare pentru Romania (Luni, 31 iulie 2017, 7:01)

    Maspp [utilizator]

    Chiar si 1800 euro e imens. Sa nu uitam ca banii astia nu se platesc din CASS sau CAS , se platesc din contributia pentru concedii medicale si accidente de munca pentru care se plateste 0.85% din venitul lunar. Cu alte cuvinte platim noi toti , persoana in cauza care nu va contribui niciodata cu o suma care sa acopere aceasta indemnizatie. Oricum, si PSD si PNL sunt de o demagogie crasa pentru ca au votat cu toti acum un an sa fie nelimitata iar acum PSD , dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta, a renuntat la ea, interval in care statul roman a pierdut zeci de milioane de euro.
  • -1 (11 voturi)    
    eterna (Luni, 31 iulie 2017, 7:07)

    toxx [utilizator]

    discutie : de ce aia care castiga mult trebuie sa ia bani de la stat, si aia care castiga putin nu. E simplu: pentru ca aia care castiga mult si-au sacrificat multe ca sa ajunga acolo unde sunt (bineinteles, aia care sunt pe puterile lor, nu copii de parlamentari) spre deosebire de aia care castiga putin , poate din vina lor(lene, smecherie) sau poate din alti factori (zona defavorizata din RO cu lipsa de infrastructura si lipsa de scoli, etc)

    Adica unul care castiga 13-14000 de lei pe luna, ar trebui sa plateasca si pentru alti 5 angajati cu salariu de 2000 de lei plus 6-7 pensionari, si in final, sa se loveasca de aceeasi lipsa de vaccinuri la rujeola sau de indiferenta asistentelor din spitale care este "tratata" cu hartia de 10 lei la fiecare 2 ore.

    Puneti mana si munciti, produceti pentru societate, nu mai cereti !
    • +5 (15 voturi)    
      mda (Luni, 31 iulie 2017, 8:51)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      aia care castiga multi bani... pe hartie ori sunt prosti ori sunt fraieri

      cum sa ai salar declarat de 3000 euro pe cartea de munca ? ca sa-ti ia statul jumate ?

      trebuie sa fii idiot la muncesti 16 ore pe zi in functii de top management sau ca inginer IT, si sa vina statul sa-ti ia jumatate din bani tie si angajatorului.

      exista cai fratlor de a face bani multi, si de a plati minimul pe economie

      m-am saturat sa duc in spate pensionari, preoti, alcoolici cu asistenta sociala, elita politica care fura din buget etc...

      NU din banii mei

      P.S. nu-mi pasa de asistenta medicala (mereu am platit-o pana acum la privat si o voi plati si peste 30 ani) si nici de pensie nu-mi pasa, pentru ca oricum in 30 ani cand ies eu la pensie, cine stie daca mai exista statul roman, si romani care sa contribuie la bugetul asistentei sociale.. pana atunci mai apar vreo 2-3 olgute si cu dragnea, si dau cu pensiile de pamant, ca peste 30 ani, chiar ca va fi o gaura imensa intre cei care mai sunt in romania si muncesc, si pensionarii generatiei mele, cei nascuti in anii 90`
  • -1 (7 voturi)    
    Cei saraci tot saraci o sa fie !! (Luni, 31 iulie 2017, 10:10)

    gogu1234567890 [utilizator]

    Tu ala care iei 2000 de RON pe luna tot sarac o sa fi, si sarac o sa fi pana la pensie si dupa.

    Multu success in prostia asta din Romania.

    Multa saracie va urez voua bugetarilor cu salariul minim pe economie.

    Paradoxul e ca si asa eu tot o sa ma descurc si tu tot sarac o sa fi.

    Hahahhhhahhhaaaaaaaa
  • +3 (9 voturi)    
    Fir-ar (Luni, 31 iulie 2017, 10:30)

    skeptica [utilizator]

    Olgutzo, vrei sa zici ca eu fac jonglerii si smecherii daca am salariu mai mare 1800 de eur pe acte?? E bine de stiut! Alta data nu mai fac prostia asta, ca vad ca am tinta pe frunte: taxa de solidaritate, nationalizarea pensiilor private, plafon la indemnizatie... va ard degetzelele, va creste pulsul cand va ganditi cum sa-mi bagati mana mai adanc in buzunar! Oare va mai suporta tara asta inca 3 ani jumate?
    Olgutzo, limiteaza naibii abuzurile daca exista, nu face regula pt toata lumea care ti se pare tie mai chiabura!
  • 0 (6 voturi)    
    vb de cazul meu (Luni, 31 iulie 2017, 10:56)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Am hotarat ca al doilea copil il facem doar daca nu mai exista plafon, sau daca el acopera in intregime venitul prezent, care in cazul sotiei este putin peste 8000 de lei pe luna.
    Dar ca si principiu imi doresc ca in Romania, beneficiile sa fie direct proportionale cu contributia. fara exceptii. Servicii medicale, pensie, totul trebuie sa premieze efortul, succesul si mai ales responsabilitatea de a contribui. Nu imi pasa cum e in tara X sau Y.

    Ca am auzit noi ca era cineva care a avut in anul dinaintea sarcinii salariul mult mai mare, nu pot fi decat povesti sau cazuri izolate. Si in orice caz, de aia avem zeci de mii de angajati la ANAF, ca sa identifice asemenea cazuri.
    • -2 (6 voturi)    
      vaid e tine (Luni, 31 iulie 2017, 12:11)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      daca la venitul asta iti mai faci calcule ca sa faci un copil....daca aveai venitul minim mai era de inteles, dar asa nu are nici o llogica sa echivalezi un copil in bani
    • 0 (6 voturi)    
      Doamne ca .... mai esti! (Luni, 31 iulie 2017, 12:13)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      esti complet daramat.
      Pai dupa mintea ta aia care au salariu mai mic nu au dreptul decat la raceli si eventual o buba la deget ca altfel nu-si permit o ingrijire medicala.
      Tu probabil esti platit cu 100.000 de euro pe luna asa ca ti se cuvine orice.
      Mai terminatule, impozitele, ca si asigurarile, se platesc tocmai ptr ca individual practic nimeni nu-si permite sa sa beneficieze de oingrijiri medicale de sanatate de calitate sau un bun sistem educational modern.
      In viata de zi cu zi daca ar fi dupa tine daca ai ghinionul sa te imbolnavesti de ceva problematic mai bine te impusti in cap ptr ca chiar daca iti revii medical nu o sa-ti mai revii niciodata financiar.
      Ai o gandire de romanash primitiv.
      • 0 (4 voturi)    
        comunisti si mitocani (Luni, 31 iulie 2017, 15:07)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

        Nu puteti sa vorbiti civilizat, sa purtati un dialog...
        Cine nu e de acord cu voi merita 2 pumni si o flegma. Punct.
        Ca sa te calmezi, fugi si mai taie un cauciuc ca sigur apare un ametit care nu stie ca bucata aia de trotuar cu stalpisori si lant e proprietatea ta. Arata-i cine e stapanul
        • 0 (4 voturi)    
          o usoara alergie (Luni, 31 iulie 2017, 16:25)

          tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

          Scuze de limbaj dar de mic am alergie la prostalai. Asa ca nu te mira ca primesti raspunsul pe care il meriti dar pe care oricum nu il intelegi, ca te crezi special dar de fapt esti de o mediocritate atroce.
          Pentru stiinta ta afla ca am un salariu cu mult peste medie si ca nu am lucrat niciodata la stat. Dar spre deosebire de majoritatea romanashilor eu am si principii morale si stiu sa-mi folosesc bine si creierul.
          Voi sunteti doar niste biete tonomate care repetati "impoziete, contributie, statul cel rau, eu merit ca am bani tu nu meriti ca nu castigi cat mine" si alte puerilisme din astea.
          Penibililor!
    • 0 (0 voturi)    
      uh? (Marţi, 8 august 2017, 9:18)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      sa imi spuna si mie cineva unde dracului scrie contributia pentru indemnizatia de crestere copil. Exista asa ceva pe fluturas ? Eu stiu de pensie, somaj, si asigurari sociale. ATAT. Daca banii astia ti se dau din impozitul meu inseamna AJUTOR SOCIAL si este optional, nu este un drept. tot o dati inainte cu contributia, contributia. DA, si eu am contribuit 500E din salariu pe luna timp de 5 ani la stat si nu am folosit nimic de la stat, ar trebui sa fac scandal ?

      Ce, copilul tau foloseste alti pampersi daca tu castigi 10000 pe luna fata de altul care tasu' castiga 5000 de lei pe luna ? sau vreti sa plateasca statul ratele la banca, iesirile in oras, haine, drumetii cat timp stati in postnatal ?
  • 0 (8 voturi)    
    in cele din urma (Luni, 31 iulie 2017, 10:57)

    tahomir [utilizator]

    In sfarsit se elimina aberatia asta! Cum sa iei 40.000 euro pe luna ptr un copil, e absolnut halucinant!
    Ar trebui ca banii astia aruncati aiurea sa fie recuperati de la parlamentarii care au votat abominatia asta legislativa.
    • 0 (4 voturi)    
      Aberatie, zici (Luni, 31 iulie 2017, 17:30)

      skeptica [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Dar o persoana cu salariu minim pe economie si o tranzactie imobiliara la activ care va lua indemnizatie 1800 eur nu e aberatie?

      In loc sa limiteze abuzurile, pun plafon pt toata lumea! Solutie de comunisti.
  • +3 (7 voturi)    
    Daca tot va uitati la Germania , vedeti ca acolo, (Luni, 31 iulie 2017, 11:01)

    deval [utilizator]

    exista in sistemul de stat, plafonare superioara a pensiilor , la 5000 euro/luna ! Cei care au salarii babane , se asigura suplimentar, in sistemele private, din acele salarii tanti !!
    Adica la 1500 euro/luna salariul minim, pensia maxima e 5000 euro/luna. Adica la 1450 lei luna o pensie maxima de 5000 lei pe luna . Si nu o tai, o plafonezi , ca pensionarii isi intretin existenta, sanatatea, nu mai cheltuie pe rate, case, educatia copiilor !! Nu se fac latifundiari/samsari din pensii !!!!
  • -7 (11 voturi)    
    Foarte corect. (Luni, 31 iulie 2017, 11:25)

    jackalphonse [utilizator]

    Indemnizatiile nu se dau din contributiile angajatului. Corelarea cu venitul era aberanta.
    • 0 (4 voturi)    
      Ce e corect ? Ca nu va avea cine sa va plateasca (Luni, 31 iulie 2017, 15:28)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      pensia, in viitor ?! E corect doar sa dai ?! A venit cu un exemplu de tampit care a cerut si alti tampiti care au dat o suma aberanta ! Puteau sa ajusteze legea astfel ca sa nu fie posibila frauda ! Te pomenesti ca doamnele care au asa niste salarii se puneau pe facut 10-15 copii si praduiau bugetul mai ceva decat il praduie ei cu pensiile speciale !
    • -1 (1 vot)    
      A, nu?! (Luni, 31 iulie 2017, 22:16)

      dealucaragiale [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Nu se dau din bugetul statului? La care contribui si eu, ca prostu' satului?!
      • 0 (0 voturi)    
        NU, nu se da din contributiile tale, (Marţi, 1 august 2017, 10:56)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui dealucaragiale

        documenteaza-te. Daca s-ar lua in calcul contributiile tale, ar trebui sa primesti pensie mai mica doar pentru ca ai avut copil si indemnizatie.
  • -4 (6 voturi)    
    pensii de 7300 euro si indemnizatii de 1800 (Luni, 31 iulie 2017, 11:34)

    VaseaV [utilizator]

    asta a vrut sa ne spuna !
  • +4 (4 voturi)    
    Dar pensiile? (Luni, 31 iulie 2017, 13:20)

    fanetractor [utilizator]

    Pensiile speciale de ce nu sunt plafonate?
    Adica e normal sa ai pensia mai mare ca salariul
    E o porcarie si cu imdemnizatia dar cu pensiile este o hotie cu acte in regula
    Sunteti niste GUNOAIE!!!
  • +1 (1 vot)    
    Dna Olguta "predictibilitate"in domeniu fiscal, (Luni, 31 iulie 2017, 19:19)

    deval [utilizator]

    inseamna :care poate fi prezis, prevăzut, si se refera la ani ! Pentru statele care se respecta , evident . Statul nostru a acceptat acum vre-o 12 ani, 1 an. Dvs ati redus la 6 luni si acum pomeniti termenul in legatura cu o masura care se va aplica peste 45 de zile !!! (cea privind politistii iar cea cu part-time cam tot asa)!!!!!
    Pe bune PREDICTIBILITATE nu e aia cand Mama Omida ne spune ce ne cade la asternut !! Si e necesara pentru remodelarea atat la nivel de persoana, cat si la nivelul firmei , de REMODELARI ale strategiilor, abordarilor in viitor !!
    La dvs nu am pretentii dar armatele alea de repetenti de consilieri , platiti cu peste 10.000 sunt toti, neamuri ??!!


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri