Premierul Tudose, declaratii dure despre parintii care refuza sa-si  vaccineze copiii: Cand un parinte isi condamna copilul practic la moarte, nu stiu in ce masura se mai poate vorbi despre drepturi parintesti

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 26 iulie 2017, 12:32 Actualitate | Esenţial

Mihai Tudose
Foto: Agerpres
Premierul Mihai Tudose a facut declaratii dure miercuri la adresa parintilor care nu isi vaccineaza copiii: "Acel parinte care refuza vaccinarea si pune in pericol inconstient viata copilului, decide el asupra copilului, daca face sau nu poliomielita, face sau nu rujeola, moare sau nu, eu cred ca aici tot ce inseamna servicii sociale, protectia copilului... Alti parinti sunt decazuti din drepturi pentru fapte mult mai putin grave. Cand un parinte isi condamna copilul practic la moarte, nu stiu in ce masura se mai poate vorbi despre drepturi parintesti", a spus Tudose, citat de News.ro.

Tudose i-a cerut ministrului Sanatatii, Florin Bodog sa gaseasca solutii pentru rezolvarea crizei vaccinarii in Romania. Bodog ar urma sa prezinte astazi solutiile.

Reamintim ca procentul de copii vaccinati in Romana a scazut vertiginos in ultimii ani, pe fondul incapacitatii autoritatilor de a asigura vaccinurile, dar si in urma campaniilor anti-vaccinare, duse mai ales pe internet. Romania se confrunta cu o epidemie de rujeola, in urma careia au murit 33 de persoane.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

9140 vizualizari

  • -39 (63 voturi)    
    Dupa ce terminati cu Romania (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:36)

    xolv [utilizator]

    poate va apucati si de mormoni, ce mai e libertatea personala ...
    • -10 (40 voturi)    
      Conducatorii... (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:10)

      Arh. [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      Libertatea personala nu exista pentru ei. Au fost deja condamnati la moarte de guvernele Romaniei milioane de oameni in ultimii 30 de ani, fie prin saracie, fie prin diverse boli, vezi hepatita, infectii nosocomiale etc. In aceste cazuri de ce nu va revoltati, dragilor de la putere?
      • +24 (46 voturi)    
        Care libertate personala ? (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:48)

        uncle.sam [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

        Aia de a-i face rau propriului copil ? Decizia de a-ti proteja copilul nu are legatura cu hotia sau cinstea conducatorilor, nu mai amesteca subiectele.
        • -1 (15 voturi)    
          Repet intrebarea: (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:20)

          Arh. [utilizator] i-a raspuns lui uncle.sam

          De ce nu sunt "decazuti din drepturi" toti cei care au nenorocit sau continua sa nenoroceasca populatia, asa cum am aratat mai sus? De ce doar in cazul vaccinurilor premierul e asa pornit, dar in cazul infectiilor nosocomiale tota lumea tace malc?

          Asta e intrebarea. Nu am zis niciodata sa refuze cineva vaccinurile.
          • +2 (2 voturi)    
            E o intrebare buna (Miercuri, 26 iulie 2017, 21:44)

            uncle.sam [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

            dar eu m-am referit la afirmatia ta cu libertatea. Libertatea parintilor de a nu-si imuniza copiii poate insemna de fapt libertatea de a le face rau.
          • 0 (2 voturi)    
            Cat de relevant este? (Joi, 27 iulie 2017, 13:07)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

            Ai o problema la nivel de societate. Poti sa o rezolvi. O rezolvi sau o ignori motivand ca mai ai si alte probleme nerezolvate?..
  • -23 (61 voturi)    
    Asa, tataie, filozofeaza si tu (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:44)

    CezarN [utilizator]

    Ca o sa ajungeti sa faceti copii voi, responsabilii Romaniei, Sevil Shhaideh si cu tine.
    Ca ieri va rugati de romani sa creasca natalitatea pentru ca apoi sa spuneti ca ii decadeti din drepturile parintesti pentru te miri ce. Ca ieri le dadeati indemnizatie de crestere a copilului ca apoi sa o micsorati ca nu va ajung banii de pensii speciale.

    Atunci faceti voi copii, Carmen Dan, Sevil, Olguta, Daddy si vaccinati-i cat doriti. Numai vedeti sa nu faca astia vreu vaccin impotriva hotiei sau prostiei ca va dispare stirpea.
    • +9 (27 voturi)    
      cine face copii pt Tudose? (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:57)

      Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      sau pt stat...?!
    • +28 (44 voturi)    
      In acest caz (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:41)

      speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      are perfecta dreptate, nevaccinarea este iresponsabila. Nu trebuie criticat omul si atunci cand are dreptate. Putin discernamant !
      • -10 (16 voturi)    
        Logica, bat-o vina (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:24)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        O fapta buna nu spala o mie de fapte rele. Never ever. Iar daca la o mie de fapte rele se face una buna, nu e logic sa te intrebi care sunt intentiile de fapt? Putina logica va rog.
        • +4 (6 voturi)    
          Dar unde am zis eu ca o fapta buna (Miercuri, 26 iulie 2017, 18:31)

          speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Arh.

          spala o mie de fapte rele ? Am zis doar ca atunci cand are dreptate nu trebuie criticat aiurea.
  • -11 (33 voturi)    
    Ce declaratie tampita! (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:50)

    muvis [utilizator]

    Pai nu ii puneti voi pe medicii neonatologi sa intrebe lauza daca e de acord sa isi vaccineze copilul?
  • -6 (32 voturi)    
    intrebati si voi HN (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:53)

    muvis [utilizator]

    Cati copii ies din maternitati fara vaccin impotriva TBC si HepatitaB. Sa vedeti acolo statistica...
    • +4 (12 voturi)    
      Poate (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:28)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui muvis

      Poate ar trebui sa uitati de sintagma "statul trebuie sa iti dea casa si serviciu" si sa faceti si voi ceva ! Da, e o problema ca in spitale nu sunt disponibile vaccinuri (amuzant ca nu va deranjeaza banii care merg spre popi si catedrale in loc sa mearga la spitale) care trebuie administrate in 24 de ore de la nastere, te duci si iei farmaciile la rand si il cumperi tu .. sau stick it to the man e mai important decat sa iti vaccinezi odrasla ?
      • +1 (1 vot)    
        probleme constatate de cei fara probleme (Joi, 27 iulie 2017, 9:20)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        Nu se intelege cui te adresezi. Dar iti pot spune ca la momentul experimentat de mine, nu era o problema lipsa vaccinului, ci faptul ca medici neonatologi intrebau lauzele daca sunt de acord sau NU ("nu" asta era mai vocal) sa vaccineze copiii (spital CF2). Daca stiii ce e o lauza, iti poti inchipui cam care e raspunsul instinctiv al acesteia, cand are timp sa se gandeasca doar fix cateva ore. Crede-ma ca nu le previne nimeni ca sa vina cu un raspuns responsabil (experienta spital CF2).
        Mare parte din vina o poarta si medicii, nu ca indivizi, ci ca breasla care a stat pasiva la curgerea de pareri antivaccin la tv. Ministerul si breasla medicilor ar trebui sa faca o propaganda serioasa, constistenta pro vaccinare. Nu trebuie aruncata pisica in bratele populatiei prost sau bine educate, vontante sau nevotante, pro sau anti IPS Daniel sau psd.
      • +1 (1 vot)    
        se vede ca nu ai avut copii.. (Vineri, 28 iulie 2017, 14:24)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        ..sau nu ai inca varsta sa ai copii...!
        Barem niste cunostinte care au facut copii recent ai?
        Spitalele nu au vaccinurile pentavalente (cele 5 obligatorii), iar farmaciile nici macar atat cat au spitalele... medicii de familie nu au acele vaccinuri!
        Si tu vii si spui ca parintii ar tb sa cumpere si sa nu astepte de la stat?!!?

        Esti de o prostie incredibila!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        si cand statul.. (Vineri, 28 iulie 2017, 14:26)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        ..se acpuca sa OBLIGE parintii sa imunizeze copii prin lege, ar trebui sa aiba stocuri de vaccinuri pentru acei copii, nu sa vina cu minciuna zilnica in presa !
        Iar decizia imunizarii o ia parintele in urma consultarii unui medic, nu ca asa zice o lege facuta de niste cretini pentru un popor de idioti!
  • -15 (49 voturi)    
    Ancheta si la Tudose (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:53)

    Games_of_RO [utilizator]

    Mai draga Tudose....si tu incepi sa latri dupa ce ai conturile pline de la producatorii de medicamente?
    Oare dc Roamnia a intrerupt programul de vindecare pentru bolnavii de hepatita B si C... ? in occident salveaza oameni acest program...
    • +20 (46 voturi)    
      Vaccinarea salveaza vieti (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:54)

      oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui Games_of_RO

      in schimb speculatiile anti vacinare duc la drame.
      • -3 (11 voturi)    
        Raspunsul il gasiti in trecut (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:28)

        Games_of_RO [utilizator] i-a raspuns lui oana.blue

        Nu ai inteles draga Oana ! Oamenii astia care ii vezi tu la tv ca mor de ciroze hepatice aveau o sansa la viata prin acest program. Ministerul Sanatatii a oprit acest program din "lipsa de fonduri" acum 1 an. Aici vb de persoanele nascute in comunism inainte de 89 cand nu se facea vaccin antihepatita !!!
        • +2 (6 voturi)    
          Tu ai sugerat ca Tudose (Miercuri, 26 iulie 2017, 18:50)

          oana.blue [utilizator] i-a raspuns lui Games_of_RO

          a facut afirmatia dupa ce a fost mituit de companiile farmaceutice. Nu faci decat sa sporesti neincrederea in vaccinuri prin astfel de opinii.
          • 0 (0 voturi)    
            sanatatea in Romania ... (Joi, 27 iulie 2017, 11:42)

            Games_of_RO [utilizator] i-a raspuns lui oana.blue

            Oana, eu am hepatita cronica B. m-am inscris in acest program cu speranta ca ma voi vindeca definitiv, dar ei au stopat si acum iau medicamente zilnic. Ce este mai profitabil sa vindeci 3 milioane de oameni sau cele 3 milioane sa cumpere medicamentele in continuare???....
            • 0 (0 voturi)    
              in aceeasi situatie sunt si eu.. (Vineri, 28 iulie 2017, 14:30)

              akillies [utilizator] i-a raspuns lui Games_of_RO

              ..tratamentul clasic romanesc era interferon-alpha-2a. Dupa un an de zile de tratament sapatamanal cu monitorizare si recoltari de sange, nu a avut niciun rezultat.

              Am cautat sa aflu de ce: acest tratamentn u se mai foloseste in nicio tara pentru hepatita-B...

              Acum au luat un tratament cuniste pastile...
              Dar in afara sunt atatea alte optiuni si variante de tratamente!

              Aici in Romania, am ajuns niste statistici pentru idioti care cred ca le stiu pe toate, dar nu a calcat unul in spitale savada ce inseamna suferinta, bataia de joc, lipsa de personal, lipsa de tratamente etc.
  • -23 (41 voturi)    
    si uite asa (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:59)

    xanti [utilizator]

    Mai pierde PSD niste votanti,obligand lumea sa vaccineze copii.
    • +19 (29 voturi)    
      Nu ai dreptate. (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:37)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Cu PSD votează și morții.Mai ales morții.
  • -3 (49 voturi)    
    Inst. Cantacuzino (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:00)

    Toni_Romania [utilizator]

    Cam 50 ani vaccinurile de la Inst. Cantacuzino au facut numai bine romanilor. Anti-rujeolic Cantacuzino era ok, 50 de ani nu a fost nicio epidemie de rujeola. ROR-ul de acum din Vest e controversat, nu e ok deloc. La fel hexavalentul din vest. Dar evident institutul trebuia lichidat, ca sa ajutam big pharma vest.
    • +18 (42 voturi)    
      Teoria conspiratiei (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:44)

      speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Vaccinurile din Vest sunt sigure nu exista nici o controversa, decat poate pentru fanii Oliviei Steer. Cantacuzino e victima hotiei autohtone ca atatea alte obiective strategice.
      • -7 (11 voturi)    
        Nu te intreb unde lucrezi (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:25)

        Arh. [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        Punctum :)
      • 0 (0 voturi)    
        prietene.. (Vineri, 28 iulie 2017, 14:34)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        ..daca nu stii depsre ce e vorba, mai bine continua sa dormi in lumea ta de idioti!
        cum poti sa crezi ca un singur om poate influenta deciziile a milioane de oameni?!!?

        tu ai picat in capcana unei conspiratii, nu oamenii care se documenteaza si incearca sa aducalumina si in mintea "imunizatilor"!

        Institutul Cantacuzino se ocupa de imunizare romanialor de peste 100 de ani, si o facea cu foarte mare succes ! pana cand a fost desfintat de ponta si p$d.. in 2012!
    • -19 (33 voturi)    
      evident (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:52)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Big Pharma trebuia sa ia caimacul ,cu asa politicieni ne-am distrus bunatate de institut.
      Eu tin minte ca Ceausescu cat era de dictator nu obliga pe nimeni sa se vaccineze.eraumai putine vaccinuri si mai putini copii bolnavi.
      • +10 (14 voturi)    
        tii minte prost (Miercuri, 26 iulie 2017, 16:13)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        veneau la scoala si te vaccinau....
        • +5 (5 voturi)    
          Mai chiulea și el. (Miercuri, 26 iulie 2017, 19:37)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Dacă nu ține minte,înseamnă că nu stătea pe la școală.
        • 0 (0 voturi)    
          venea si te vaccina pentur tbc.. (Vineri, 28 iulie 2017, 14:37)

          akillies [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          ..care atunci se raspandea intr-o veselie in toata romania..!
          nu impotriva gripei, nu impotriva rujeolei, nu impotriva hepatitei b!

          Mai ales ca la acea ora, o singura tara facuse prostia sa imunizeze in masa oameni fara sa testeze vaccinul, si a oprit imediat camapnia din cauza multelor efecte secundare ale vaccinului folosit! e vorba de SUA!
    • -14 (28 voturi)    
      Politicienii nu mai vad adevarul de atat spaga (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:00)

      Teo3000 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Spaga straluceste atat de frumos incat adevarul e greu de vazut. Il vedem doar noi, oamenii normali, care nu lucram pentru stat si cei care lucreaza pentru stat dar nu au functii din care iese spaga.
      Au distrus Institutul Cantacuzino, au eliminat standardele din alimentatie, distrug acum industria producatoare de medicamente ieftine si cica vor binele poporului. Vor spaga multa, binele lor personal si atat. In rest, doar multa mancatorie de kkt.
  • -12 (28 voturi)    
    Dle. Cantacuzino , ce parere ai ? (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:23)

    TRABI [utilizator]

    Tudose vorbeste ? El n-a facut parte din gloata asta a politicienilor care si-au tras din banul public si din mita cat a vrut sufletul lor ? Pai asa se face , ameninti populatia ? Stilul sovietic , atat se cunoaste . Eventual se ia hotararea documentata , analizata in comun cu medici , ONG , presa , mare parte a populatiei ,vazut si ce a facut occidental si apoi aplicata , insa fara sa ameninte pe cineva . Democratia nu functioneaza cu amenintari . Totul se face dupa studii , experienta international avansata , se aplica , apoi populatia trebuie sa respecte aceasta . Ma mir ca nu a zis ca pune procuratura si CCR pe parintii copiilor .
    • +5 (21 voturi)    
      Deci parintii nu trebuie sa-si vaccineze (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:43)

      starlink [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      copiii pentru ca Tudose e corupt ? Aici are o reactie corecta, e strigator la cer ca exista parinti care refuza vaccinarea si isi pun copiii in pericol. Inteleg sa-l blamam atunci cand greseste, dar il criticam chiar si atunci cand are dreptate ?
  • -6 (30 voturi)    
    Cand statul (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:43)

    Ambalezu [utilizator]

    pierde increderea cetatenilor distrugand sistematic sistemul sanitar si de educatie, pe langa altele,ce drept mai are acest stat sa hotarasca in dreptul unor parinti debusolati? Astfel de masuri tembele au darul de a creste nemultumirea oamenilor, bai pesedisti criminali. Castigati increderea oamenilor nu prin propaganda mincinoasa ci prin decizii corecte si morale, care sa conduca la o viata mai buna pe acei parinti, si apoi veti vedea rezultatul.
    • +5 (15 voturi)    
      Nu este nici o legatura intre (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:34)

      uncle.sam [utilizator] i-a raspuns lui Ambalezu

      distrugerea sistemului sanitar si decizia de a-ti vaccina copiii. Siguranta vaccinurilor nu a fost stabilita de PSD. Nu poti invoca hotia acestui partid pentru a nu-ti proteja copiii. Nu mai amestecati lucruri fara legatura intre ele.
      • 0 (0 voturi)    
        ba este! (Vineri, 28 iulie 2017, 14:40)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui uncle.sam

        Daca nu ai medic sa te sfatuiasca ce sa faci, poti sa iei toate medicamentele de pe fata pamantului, ca tot nu stii ce sa faci cu ele!

        Daca nu ai medici pregatiti, ci doar niste ageamii care nu stiu nimic de ei, sau niste oameni mult prea solicitati ca sa mai faca ceva bine, atunci ai din ce in ce mai multe cazuri nerezolvate si pierzi increderea populatiei in medici si in sistemul medical!
        cand pierzi increderea a milioane de oameni, inseamna ca undeva cienva a gresit foarte foarte grav si trebuie prins si tras la raspundere!
        Darn u e doar un singur om, ci sunt cateva sute carep netru spaga au vandut meseria nobila pe care o practicau!
  • +1 (41 voturi)    
    bineinteles (Miercuri, 26 iulie 2017, 13:59)

    Mistrelutz [utilizator]

    Cand un parinte nu vaccineaza copilul ,il condamna la moarte.
    Cand statul nu asigura vaccinul sau aduce ''chinezarii'' sa bage in copii,nu-i nici o problema,ba chiar se considera alint probabil..
    Eu sunt pro vaccin,imi vaccinez copilul..dar faptul ca nu se mai produce la noi e un argument pentru multi sa renunte la vaccin..
    Si informarea populatiei este INEXISTENTA !
    Ma refer la informare ,nu doar'' vaccinati-l ca e bine'' ,sec.
    • +5 (17 voturi)    
      Faptul ca nu sunt (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:22)

      speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      vaccinuri romanesti pe piata nu este un argument pentru nevaccinare. Daca se intampla ceva cu copilul ce zici: cel putin nu l-am vaccinat cu d-alea straine ? Nu exista "chinezarii" pe piata, sunt vaccinuri omologate si testate.
      • +2 (2 voturi)    
        Dar dovedeste ca nu grija este resortul Guvernului (Joi, 27 iulie 2017, 11:26)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

        Da, dar lipsa vaccinurilor romanesti de pe piata si falimentarea singurului producator de vaccinuri romanesti dovedeste ca nu grija fata de populatie este resortul campaniei geuvernului pro-vaccinare, altfel ar fi avut grija sa nu falimenteze Cantacuzino, ci "stimulentele" primite de la Big Pharma. Iar asta nu face decat sa scada increderea populatiei in actiunile guvernului.
  • +26 (34 voturi)    
    Corect (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:01)

    big.chief [utilizator]

    cine nu-si vaccineaza copiii este iresponsabil. Dar la fel sunt si cei care se fac vinovati de lipsa vaccinurilor.
    • 0 (0 voturi)    
      a doua categorie.. (Vineri, 28 iulie 2017, 14:41)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui big.chief

      ..este mult mai vinovata!
  • +2 (8 voturi)    
    informatii (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:04)

    cristi.se [utilizator]

    Bodog si Tudose ar trebuie sa gaseasca un consultant sa le expuna ce se intampla prin alte tari care au impus vaccinul si sa mai citeasca legile si drepturile oamenilor.

    Recomand articolul asta :
    https://eclj.org/conscientious-objection/echr/refus-de-la-vaccination-obligatoire--la-cour-europenne-tranchera-bientt?lng=en
  • -3 (13 voturi)    
    Care vaccin , domnule Tudose? (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:18)

    echidistantul_ [utilizator]

    Vorbeste de "vaccin" ca un politician.
    Sunt sute de vaccinuri, si nu toti parintii o sa le faca pe toate. Sunt cei care fac mai multe mai constienti decat cei care le refuza pe unele???
    Dar ce mai dezbatere... banii jos, si apoi mai vedem noi.
  • -5 (13 voturi)    
    cind criminalii, tradatorii si tiganii... (Miercuri, 26 iulie 2017, 14:42)

    Coco Whistle [utilizator]

    conduc romania practic cine mai vorbeste de statul de drept? cind comunici populatiei din scaunul de PM cred ca trebuie sa existe mai multa diplomatie decit cea folosita ptr ca romania nu e o tara educata, sintem bre sensisibili. pe de alta parte ati cerut binecuvintare de la partenerul in hotii?
  • +6 (8 voturi)    
    Parintii infractori, guvernantii fac GENOCID (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:40)

    Teo3000 [utilizator]

    Premierul spune: parintii care nu-si vaccineaza copiii ii condamna la moarte, sunt infractori si trebuie pedepsiti penal prin decaderea din drepturile parintesti.
    Dar de ce sa oprim logica aici. Daca acceptam ca ce spune premierul e corect, atunci insemana ca responsabilii din Guvern, in frunte cu Primul Ministru, care nu asigura si nu au asigurat disponibilitatea vaccinurilor condamna la moarte mai multi copii. In consecinta, sunt infractori, sunt autorii unui GENOCID, si trebuie pedepsiti conform prevederilor codului penal pentru GENOCID.
  • -6 (16 voturi)    
    Fa-ti tu vaccinurile, Tudose, sa dai un exemplu (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:56)

    andipetre [utilizator]

    Domnule Tudose, pentru ca sa eliminati orice banuiala si sa eliminati neincrederea romanilor in vaccinurile achizitionate fara transparenta de institutiile dvs., faceti urmatoarele lucruri:

    -Vaccinati-va in direct la TV, pe rand, timp de un an, cu toate vaccinurile din import, inclusiv cele produse pentru Kazakhstan
    - Tot in direct, vaccinati-va intreaga familie, nepoti, stranepoti, rude pana la gradul 4

    Pana cand nu faceti asta dvs., nu le cereti altora sa o faca, orbeste, doar pentru ca aveti vremelnic puterea.

    P.S. Nu sunt contra vaccinurilor, copiii mei au fost vaccinati la timp cu toate vaccinurile. Dar sunt ferm impotriva ipocriziei si coruptiei.
    • -1 (1 vot)    
      Ce-i cu tine, dom'le? (Joi, 27 iulie 2017, 17:29)

      provest [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Astia is vaccinati pana in ochi!
      Tu crezi ca pleci in concedii in tari exotice per banii statului fara sa te vaccinezi?
  • +3 (3 voturi)    
    Decizie CJUE pe tema vaccinurilor (Joi, 27 iulie 2017, 8:47)

    jitarul [utilizator]

    industria medicamentelor este una de miliarde de euro/romania si ca atare am dreptul sa pun la indoiala buna credinta a decidentilor, care de multe ori s-au dovedit a fi corupti.

    De fapt, problema este de a pune in balanta beneficiile si riscurile.
    1. Un copil nevaccinat NU pune (sau nu ar trebui sa puna) in pericol pe cei vaccinati. Altfel nu ar avea rost vaccinarea.
    2. vaccinarea pentru boli tratabile este indoielnica (din punctul meu de vedere), mai ales daca vine cu riscuri ”la pachet”.

    http://www.mediafax.ro/externe/decizie-a-curtii-de-justitie-a-uniunii-europene-in-privinta-unui-subiect-sensibil-se-poate-considera-ca-un-vaccin-a-cauzat-boli-fara-existenta-unor-dovezi-stiintifice-16508211

    potrivit CJUE, ”proximitatea temporală între administrarea unui vaccin şi apariţia unei maladii, absenţa antecedentelor medicale personale şi ale familiei, precum şi existenţa unui număr semnificativ ale unor cazuri ale acestei maladii în urma unor vaccinări pot constitui dovezi suficiente pentru a stabili o dovadă”, chiar şi în absenţa unui consens ştiinţific.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version