Hans Klemm: Rachetele Patriot vor oferi protectie nu doar pentru Romania, ci vor contribui si la apararea tarilor vecine si a intregii aliante NATO

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 25 iulie 2017, 9:31 Actualitate | Esenţial

Lansator dintr-o baterie Patriot
Foto: Raytheon
Achizitia de rachete Patriot va oferi protectie in cazul atacurilor aeriene agresive nu doar pentru Romania, ci indirect va contribui si la apararea tarilor vecine si a intregii Aliante Nord-Atlantice, a declarat ambasadorul Statelor Unite, Hans Klemm, intr-un interviu pentru TVR, potrivit News.ro.

Intrebat "daca exista vreun risc ca acest lucru sa creasca tensiunile cu Rusia", diplomatul american a spus ca "nu exista absolut niciun motiv ca acest lucru sa se intample", intrucat capacitatile pe care Romania le achizitioneaza sunt "strict defensive".  

Ambasadorul SUA, Hans Klemm, apreciaza ca achizitia rachetelor Patriot va avea un "impact profund" pentru securitatea Romaniei si pentru NATO. 

"De fapt, acesta este cel mai performant sistem de armament defensiv. Va oferi protectie in cazul atacurilor aeriene agresive nu doar pentru Romania, ci indirect va contribui si la apararea tarilor vecine si a intregii aliante NATO. Aceasta masura face parte din angajamentul Romaniei de a investi 2% din PIB pentru aparare, angajament pe care Statele Unite il sustin cu tarie. Rachetele Patriot nu sunt singurele echipamente pe care Romania le va achizitiona ca urmare a acestui angajament de a aloca 2%, insa ele reprezinta o componenta vitala a deciziei Romaniei de a-si imbunatati apararea", a declarat Hans Klemm. 

Presedintele Klaus Iohannis a declarat, in 15 iulie, la Cincu, ca achizitionarea rachetelor Patriot se face pentru ca Romania sa aiba o armata dotata mai bine si mai eficient, in scop defensiv, si pentru a garanta securitatea romanilor.  

Ministrul apararii, Adrian Tutuianu, a afirmat ca o decizie in privinta tipului de rachete pe care partea romana vrea sa le achizitioneze se va lua dupa ce vor fi stabilite toate detaliile tehnice si toate elementele care tin de acest program, mentionand ca exista si alte oferte de la alte state partenere care sunt analizate.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

9693 vizualizari

  • -24 (60 voturi)    
    da da (Marţi, 25 iulie 2017, 9:35)

    xanti [utilizator]

    Am vazut in Irak ce bune erau.
    Bani aruncati pe fereastra in timp ce spitalele sunt slab. utilate
    • +19 (45 voturi)    
      ce ai vazut trol mic? (Marţi, 25 iulie 2017, 10:12)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      2% pentru bugetul militar este standard NATO. Este de bun simt si bugetul asta mic si apartenenta la NATO ne garanteaza faptul ca si copii nostrii o sa scrie tot cu caractere latine si nu chirilice (de exemplu).
      Banii de spitale ii fura parlamentarii si guvernantii pe care tot voi, troli anti UE, NATO, Romania, ii sustineti pe aici cu cometarii.
      Voiculescu, 60 mil Euro / 3 ani de inchisoare. Iti spune ceva?
      Vezi Firea care face contracte cu Antena3, cand se supra tavanul unei scoli din Bucuresti.
      Armata si asa e sub bugetata, vezi ultimile accidente.
      • -18 (38 voturi)    
        de fapt (Marţi, 25 iulie 2017, 10:42)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        „23 dintre cele 28 de state membre ale Alianţei Nord-Atlantice nu au alocat sumele necesare pentru apărare şi nu au acordat o atenţie deosebită ameninţărilor teroriste, relatează site-ul CNN”.
        • +14 (20 voturi)    
          asa si? (Marţi, 25 iulie 2017, 11:05)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          asta e un lucru rau care se imbunatateste.
          Pana la guvernarea Ciolos ( hai fa galagie ) nici romania nu aloca 2% pt armata.
          Pentru ca multe state membre NATO sunt inconjurati doar de alte state membre NATO si isi permit aceasta ignoranta.
          Propaganda anti NATO cui serveste tovarase?
        • +8 (26 voturi)    
          URSS nu se invecineaza cu 23.. (Marţi, 25 iulie 2017, 11:08)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          motiv pentru care Ursul Turbat si odorizat cu pufaika TREBUIE tzinut in Slabaticia lui de Stepa ! acolo e locul lui / si nemul lui cel Mujicesc ! (acolo iti place si tzie pagadi mazeta)
        • +14 (22 voturi)    
          de fapt (Marţi, 25 iulie 2017, 11:35)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          nu toate cele 28 de state NATO sunt vecine cu Rusia si nici nu sunt amenitate ca vor fi vizitate cu bombardiere strategice.
      • -6 (30 voturi)    
        Patriotul = 2.5 mil. $ și doboară drone de 50 mii! (Marţi, 25 iulie 2017, 11:40)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Este 2.5 mil. $ o racheta patriot! Preț enorm!
        Se face lobby la un gunoi pe care nu îl vom utiliza niciodată.

        Câteva tari (vezi lista) au în dotare sistemul Patriot, majoritatea fiind state sub ocupație americana.

        In plus de asta, prețul de 2.5 mil. dolari pe bucata este prea mare iar precizia mai mult decât dubioasa atâta vreme cât, deși se produce din 1976, prima ei victorie a fost pe 14 Iulie 2014 când a interceptat o drona a Hamasului. S-au aruncat 2.5 mil. $ pe doborârea unui avion fără pilot (cu performante de Primul Război Mondial) care mergea cu 120 km/h și costa sub 50 mii dolari.

        Lista tari care poseda rachete Patriot:
        -Germany (ocupata)
        -Greece
        -Israel(fara SUA nu ar exista)
        -Japan (ocupata)
        -Kuwait (ocupata)
        -Jordan (ocupata)
        -Netherlands
        -Qatar (ocupata)
        -Saudi Arabia (ocupata)
        -South Korea (ocupata)
        -Spain
        -Taiwan (regim marioneta pro american)
        -United Arab Emirates (ocupate)
        -United States
        Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/MIM-104_Patriot
        • +17 (31 voturi)    
          :))) (Marţi, 25 iulie 2017, 12:22)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Decat "liber" ca Belarus sau Kazahstan, mai bine "ocupat" ca Japonia, Israel, Germania!
          Merci!
        • +11 (19 voturi)    
          Gresesti un pic in calcul (Marţi, 25 iulie 2017, 12:39)

          Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Calculul NU se face raport:

          pret_racheta / pret_drona

          CI se face:

          pret_racheta / (pret_drona + cost_pagube)

          Cand o drona de 50000 koko omoara 3 oameni si raneste inca doi si in plus distruge o casa, eiiiiiii, parca raportul asta nu mai arata asa de rau cand cei 3 oameni sunt chiar familia ta...
        • +9 (17 voturi)    
          ocupatie americana... serios? (Marţi, 25 iulie 2017, 13:37)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          sarmanii germani, greci si mai ales sud coreeni, sub ocupatia asta de care zici tu. Saracii de ei.
          Cel mai mult imi place exemplul sud coreenilor care plang de ciuda ca nu sunt si ei comunisti precum fratii lor de la nord.
          Bai tovarase, du-te si te plimba in alta parte cu propaganda asta.
          Toate statele de care zici ca sunt sub ocupatie sunt in alianta cu SUA. Ocupatie...auzi la el.
          Cate ruble iti iei pentru ce scrii aici?
    • +21 (39 voturi)    
      nu nu (Marţi, 25 iulie 2017, 10:25)

      Albion [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Mereu apar trolli iubitori de votca sa ne spuna ca e rau sa investesti in aparare desii ursu de la est da semne de agitatie si Romania in trecut a fost prinsa de doua ori cu chilotii in vine.
    • +19 (39 voturi)    
      Ha ha ha (Marţi, 25 iulie 2017, 10:28)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      De asta voi trolli mujici va dati de ceasul mortii poate nu se amplaseaza aici. Se incearca manevra KGB din anii 1970 cu rachetele Pershing. Canta la alta masa, aici nu se asculta propaganda rusnaca.
    • +12 (12 voturi)    
      In Romania sunt bani (Marţi, 25 iulie 2017, 12:36)

      Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Cam pentru de toate. Problema e ca se infrupta unii din ei prin contracte paguboase pe care statul le incheie. Sunt bani si de spitale si de baterii.
    • +4 (10 voturi)    
      Diversiune clasica bolsevica (Marţi, 25 iulie 2017, 13:59)

      Brici [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Sula versus Prefectura, rachete versus spitale.
    • +5 (5 voturi)    
      Ai fost în Irak? (Marţi, 25 iulie 2017, 14:51)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Deci ce ai văzut?
    • +4 (4 voturi)    
      banii aruncati sunt pe tine si (Marţi, 25 iulie 2017, 16:34)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      echipa ta, jocurile cracanatului sunt incheiate in Romania, dar inca nu stie...
  • +13 (39 voturi)    
    Analiza pietei (Marţi, 25 iulie 2017, 9:43)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    "Ministrul apararii, Adrian Tutuianu, a afirmat ca o decizie in privinta tipului de rachete pe care partea romana vrea sa le achizitioneze se va lua dupa ce vor fi stabilite toate detaliile tehnice si toate elementele care tin de acest program, mentionand ca exista si alte oferte de la alte state partenere care sunt analizate."

    Pai da mai Tutuiene... dar noi nu vrem rachete rusesti care se dezmembreaza cand ating 200 de metri.

    Lasand gluma la o parte, incep sa cred ca astia din PSD pun special bete in roate dotarii armatei. Nu cred ca mai se pune problema de spaga sau trafic de influenta sau contracte sau comisoane sau favoruri. Cred ca efectiv ne vor nepregatiti sa puna bete-n roate "capitalistilor" si sa ajute "patria mama".

    Poate mi se pare, dar deja, dupa atatia ani, incepe sa para evident. Ciolos era la un pas sa finalizeze corvetele. PSD a anulat tot. Au zis ca "fac" si au facut fix nimic. Acum iar...

    E absurd sa fie la un pas sa faca ceva un guvern in cateva luni dar altii sa nu poata in 30 de ani decat daca e ceva la mijloc.
  • -19 (51 voturi)    
    Pai daca-i asa, sa contribuie financiar si (Marţi, 25 iulie 2017, 9:49)

    xrogo [utilizator]

    tarile vecine, alea la care le vom asigura securitatea!
    • +8 (32 voturi)    
      contribuie nu iti fa tu griji (Marţi, 25 iulie 2017, 10:14)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      fiecare cu 2%.
      In ultimile simulari, au fost implicate multe tari vecine. Nu iti fa tu griji tovarase
      • -10 (36 voturi)    
        si toti 2% trebuie dati pentru SUA? (Marţi, 25 iulie 2017, 10:41)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Probabil 4 miliarde depasesc si aia 2%, nu mai pui comisioanele, pentru ca sigur vor fi platiti esalonat.
        • +6 (22 voturi)    
          ai tu habar de detalii? (Marţi, 25 iulie 2017, 11:07)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          propaganda ta anti NATO, EU, Romania e bazata doar pe speculatie?
          Asta e tot ce poti?of... nici troli nu mai sunt ce au fost.
        • +8 (22 voturi)    
          Nuuuu, (Marţi, 25 iulie 2017, 11:16)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Trebuie dati lui Tatuca Putin si armatei a 14-a rusa din coastele noastre!
        • +11 (25 voturi)    
          nu, jumate trebuie dati rusilor (Marţi, 25 iulie 2017, 11:37)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          ca taxa de protectie!
        • +9 (17 voturi)    
          si toti 2% trebuie dati pentru SUA? (Marţi, 25 iulie 2017, 11:48)

          alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Nu, pentru Rusia.
          Daca nu era Rusia, nu mai era nevoie.
        • -3 (19 voturi)    
          ei cum asa (Marţi, 25 iulie 2017, 12:09)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Se dau in rate pe 30 de ani in programul "prima racheta" .la final tragem linia si ies 8 miliarde minus 1 milion pe fier vechi
    • +4 (14 voturi)    
      Nu te preocupa, papushe, e rezolvata (Marţi, 25 iulie 2017, 13:49)

      un-buburuz [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Cand altii - Portugalia sau UK de ex. - faceau politie aeriana in Romania (pentru ca noi n-aveam cu ce), prin asta tocmai contribuiau la securitatea noastra.
    • 0 (0 voturi)    
      un pic de dreptate are (Miercuri, 26 iulie 2017, 9:35)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      sunt partial de acord cu afirmatia lui.
      Doar ca ce mai zici cand, spre ex, ieri un Typhoon britanic a iesit la interceptare de bombardiere rusesti de pe Kogalniceanu ? probabil ca ai nostri sforaiau de se zguduia pista...

      pentru asta cine plateste? ce-ai zice sa vina britzii cu factura acum: ia bai romanashi, platiti orele de zbor.
      Si Typhoonul are printre cele mai scumpe ore de zbor din lume
  • -15 (49 voturi)    
    stati fara grija mr Klemm (Marţi, 25 iulie 2017, 9:53)

    N.S. [utilizator]

    veti primi si dvs comisionul promis...dar mare atentie la transport, sa nu stati prin zona ca autocamioanele armatei romane nu prea mai au frane!
  • -15 (51 voturi)    
    dacă-i așa (Marţi, 25 iulie 2017, 9:54)

    Mazeta [utilizator]

    Poate îi păcălim pe vecinii bulgari să cumpere extraordinarele rachete Patriot să apere Bulgaria, România și întreaga alianța NATO.
    • +15 (33 voturi)    
      Va e frica de ele in Romania (Marţi, 25 iulie 2017, 10:30)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Vanzoleala trollilor rusnaci e cea mai buna dovada ca e o buna alegere. Ai cu aia cu spitale si gradinite. Poate luam banii de la Ghita, dragnea, voiculescu fara sa sacrificam apararea si indeopendenta Romaniei
  • -16 (40 voturi)    
    4mld! Nu s au gasit 5 milioane pentru Cantacuzino (Marţi, 25 iulie 2017, 10:15)

    jackalphonse [utilizator]

    Cica "va avea un "impact profund" pentru securitatea Romaniei". Pai va avea, ca dupa ce dai 4 miliarde pe Patriot, nu ti mai permiti sa cumperi nimic altceva. Practic, ramai doar cu Patriot.
    • +7 (33 voturi)    
      Asta e tot o carota bolsevica! (Marţi, 25 iulie 2017, 10:44)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Romanii oligofrenizati de televiziunile kaghebistilor (vezi A3) au cateva butoane la care raspund. SI pe langa geto-daci si sarmale mai raspund bine la mitul Cantacuzino! Cineva trebuie sa le devoaleze ce facea marele institut: niste apa de ploaie pe post de antigripal, polidin si cantastim care de bune ce erau nu le mai fabrica nimeni (clar, sa eradicheze populatia)!
      Din schema obligatorie de vaccinare faceau doar o posirca de BCG si o apa de ploaie de vaccin antigripal, in rest nimic si astea la standardele tarii tale, Rusia, adica demne de Africa!
      E binevenita protectia de Rusia cu Patriot, zece Cantacuzinouri nu fac cat sistemul asta in coasta voastra!
    • +3 (11 voturi)    
      daca Tarom a luat Boeing (Marţi, 25 iulie 2017, 12:13)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      prin leasing inseamna ca s-a trecut cu succes peste vigilenta autoritatilor.
      Dar este forte care ne invata cum sa facem si bani, ne transforma in economie emergenta daca facem FSDI prin OUG
      • +5 (17 voturi)    
        voiai sa ia Tupolev de-a vostru? :) (Marţi, 25 iulie 2017, 13:49)

        Brici [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Care nu porneste la prima cheie si arata in interior ca un autobuz de pe ruta Cucuieti - Afundata?
        • +4 (8 voturi)    
          nicidecum (Marţi, 25 iulie 2017, 14:15)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Brici

          Blamam metoda de cumparare , una paguboasa pt statul roman si nu produsul..OCD - afectiunea de care sufera multi
  • -17 (39 voturi)    
    Oare cand o sa iesim in strada si pentru (Marţi, 25 iulie 2017, 10:16)

    jackalphonse [utilizator]

    ...achizitiile paguboase? Este o mita la vedere.
    • +8 (32 voturi)    
      Cand va va da ordin putinel (Marţi, 25 iulie 2017, 10:47)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      :-)
    • +11 (19 voturi)    
      iesi tu cu mazeta de mana in strada. (Marţi, 25 iulie 2017, 11:08)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      cu ocazia asta poate va cunoatem si noi :)
    • +10 (18 voturi)    
      Isi facuse unu' zona privata (Marţi, 25 iulie 2017, 11:54)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      in fata DNA. Mergi si protesteaza cu el!


      A! Ala este parlamentar deci, platit oricum. Tu trebuie sa mergi la antena 3 ca sa-ti iei copeicile pe ziua de azi. Pf!...
      • +5 (11 voturi)    
        parul Aluia Invers Proportional cu Mintea (Marţi, 25 iulie 2017, 13:01)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        si Manipularea Injectata de Latrina 3
    • 0 (2 voturi)    
      iesiti mai sectia de dezinformare, (Marţi, 25 iulie 2017, 16:41)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      dar din pacate nu stiu ce impact o sa aiba o demonstratie la Chisnau...
  • +8 (26 voturi)    
    sunt foarte bune, dar (Marţi, 25 iulie 2017, 10:16)

    jescu [utilizator]

    Am inteles ca o racheta Patriot vanduta romanilor, costa cat ar costa cateva avioane pe care ar trebui sa le doboare (4 mld / 48 rachete(12 baterii) = 80 mil o racheta). Cifrele luate de aici: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21723547-seful-armatei-anunta-romania-cumpara-rachete-aparare-anti-aeriana-patriot-cel-mai-mare-contract-din-istoria-armatei-acordat-fara-competitie.htm. La pretul asta, cred ca nici cei bogati nu-si permit sa le foloseasca in caz de conflict.

    Sper sa se negocieze un pret corect. La 4 miliarde ar trebui sa ne dea cel putin 500 de rachete.
    • +3 (9 voturi)    
      Chiar sunt foarte bune (Marţi, 25 iulie 2017, 14:09)

      un-buburuz [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      Bateria e ansamblul tuturor sistemelor de care e nevoie pentru lansarea si dirijarea rachetei (radar, statie de control si lansator). Evident, e partea cea mai scumpa si nu e de unica folosinta. Odata lansata o racheta, poate fi inlocuita, costa 3,4 mil. dolari una. De aceea, nu stim deocamdata cate rachete sunt incluse in cele 4 mild.
      • 0 (0 voturi)    
        greseala mea atunci (Miercuri, 26 iulie 2017, 9:15)

        jescu [utilizator] i-a raspuns lui un-buburuz

        E greseala mea atunci, dar contractul tot trebuie negociat. Nu pot sa cred ca o singura baterie de rachete, chiar si refolosibila costa 320 milioane de dolari, cat o fi pretul real de productie ? Tinand cont ca poate fi scoasa din uz de o drona invizibila de 200 de mii de euro.
    • 0 (0 voturi)    
      s400 (Miercuri, 26 iulie 2017, 12:48)

      mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      S400 - Wiki- Unit cost $400 million per fire unit (division) that consists of 8 launchers, 112 missiles, command and support vehicles. Deci, grosso modo, cu 4 mld, cumperi 10 divizii de rachete, 80 de lansatoare si 1120 de rachete. Au facut si turcii calculele lor.
  • -9 (31 voturi)    
    Daca ar fi fost (Marţi, 25 iulie 2017, 10:21)

    Kosmos [utilizator]

    Thaad mai ziceam. Dar Patriot e un alt tun.
    • -5 (27 voturi)    
      Chiar ma intreb (Marţi, 25 iulie 2017, 10:53)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Sa fie aceleasi Patriot folosite in primul razboi din Golf de Israel? Daca sunt aceleasi, atunci e cam trist... Pentru ca in primul razboi din Golf Patriot au interceptat cu succes Scud, dar nu le-au distrus in asa fel incat ele sa nu mai afecteze deloc tintele.
      Tare mi-e sa nu fie din stocul ramas de la primul razboi din Golf, pe care altfel americanii ar trebui sa le dazasambleze si sa le recicleze.
      • +5 (17 voturi)    
        :))) Tristi, zici? (Marţi, 25 iulie 2017, 11:14)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

        Pentru cine? Pentru voi, postacii rusi, sau pentru Romania? Fii mai clar, te rog!
        • +4 (10 voturi)    
          Nu sunt rus, dar totusi... (Marţi, 25 iulie 2017, 13:28)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          Tu crezi ca americanii nu vor sa obtina profit cat mai mare? Si ce profit mai mare ar fi decat sa vinzi ca armament competitiv ceva care este depasit demult?
          Oricum ar fi, prefer cu americanii decat cu rusii. Dar, nu s-ar putea oare incheia o afacere mai avantajoasa pentru Romania?
          • +4 (8 voturi)    
            pre_tarziu (Marţi, 25 iulie 2017, 14:20)

            Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

            E doar un bot de-a lui Zuckeberg sau Steinmetz, are dusmani inchipuiti si are target
  • -4 (30 voturi)    
    Haha, ce tara vor apara aceste rachete... (Marţi, 25 iulie 2017, 10:23)

    OmulNou [utilizator]

    O tara cu milioane de analfabeti, cu 18000 de biserici, fara institutii functionale, cu inteligenti care nu voteaza dar ies la proteste, o tara condusa de hoti care dau legi pentru hoti si ii incurajeaza pe toti cetatenii sa incalce legea.

    Chiar merita miliardele de dolari?
    • +9 (19 voturi)    
      Nu. (Marţi, 25 iulie 2017, 12:01)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

      Nu le cumparam pentru apararea rusiei ci a Romaniei.

      Ghinion!
  • +12 (34 voturi)    
    :))) Toata divizia de kaghebisti pe metereze! (Marţi, 25 iulie 2017, 10:30)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    cu aceleasi sabloane cu care ies pe piata si "liderii" partidelor (tot kaghebisti pursange si ei)!
    De 20 de ani aceeasi strategie:
    1. Zvonul
    2. Liderul care iese cu aceleasi afirmatii
    Toti condusi de KGB si intamplator toti lucrand pentru Moscova!
    S-a cam fumat, veniti cu ceva mai nou!
    Am vazut ce-a facut Saddam cu rachetele rusesti: nimic! Sistemul Patriot este excelent!
    • +3 (13 voturi)    
      diversiune (Marţi, 25 iulie 2017, 11:52)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Pare mai degraba ca dupa 89 toate tunurile date in Romania au legatura cu magnati si politicieni din Israel
      • +4 (8 voturi)    
        Titlul la ce ai borat este corect! (Marţi, 25 iulie 2017, 12:48)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        "diversiune", asa cum numai voi kaghebistii stiti sa faceti! Felicitari!
        • +3 (9 voturi)    
          nu e adevarat? (Marţi, 25 iulie 2017, 14:18)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          Sau e adevarat? de la Bechtel , la Rosia Montana pana la miliardul furat din R Moldova toate hotiile au legatura cu Tel Aviv
  • -6 (26 voturi)    
    Pompe Funebre (Marţi, 25 iulie 2017, 10:33)

    prostu satului [utilizator]

    Pana sa bagam miliardele in rachete de unica folosinta tinute sub cheie in depozit , era indicat inlocuirea cosciugelor zburatoare si pe 4 roti ca doar ne crapa fortele armate prin gropi in asfalt.

    Apropo baza de la Deveselu o inchidem din moment ce luam rachete ? sau tragem si noi si ei cu rachete poate nimerim ceva ?

    Csf daca a vrut domnu sa se duca in USA cu conferinta de presa despre Qatar, platim 3,9 miliarde ca de, suntem mai prosti. La altii o venit Trump in persoana sa negocieze ce vinde.

    Se mai mira careva de ce o semnat repede decretu pentru Tudose ? Ca sa nu il faca PSD de ... blocandu-i achizitia de rachete pe care i le-o bagat pe gat Trump
  • +6 (18 voturi)    
    Armata (Marţi, 25 iulie 2017, 10:41)

    marcus61 [utilizator]

    dispune acum de niste baterii de rachete sovietice, probabil mai periculoase pentru noi decat pentru un eventual inamic. Va intreb pe cei care carcotiti pe aici, cu ce sa inlocuim ruginiturile alea? Cu prastii?
    • -3 (13 voturi)    
      nup (Marţi, 25 iulie 2017, 12:03)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui marcus61

      Dar sunt alternative mult mai bune si mai oeftine. Francezii sau suedezii au sisteme bune. Nu inteleg de ce nu se cheltuie acesti bani pe un sistem autohton
      • +1 (1 vot)    
        Noi intelegem (Marţi, 25 iulie 2017, 16:53)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        ca sistemele autohtone sunt infiltrate si cunoscute de catre rusi. Plus, francezii tot cocheteaza cu rusii, si ne-au mai dat gratis in trecut.

        Alte probleme?
        • 0 (2 voturi)    
          ce treaba are (Marţi, 25 iulie 2017, 18:16)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

          Cumparam cel mai bun si mai ieftin armament.daca tot arunci petarda tradarilor : Francezii le-au oferit arme americanilor pt a-si castiga independenta, rusii le-au vandut americanilor Alaska pt a slabi imperiul britanic, americanii au vandut armament rusilor pt a face fata in fata Germaniei etc.
          Acum Trump cocheteaza cu Putin.
  • -11 (39 voturi)    
    Au sarit aplaudacii s asustina achizitia (Marţi, 25 iulie 2017, 10:57)

    jackalphonse [utilizator]

    Nu ca ar sti ei exact ce se cumpara, nu ca ar sti ei avantajele si dezavantajele vis a vis de pret/produs/putere de cumparare/strategie, ei doar zic un mare "da" si-i fac mujici si troli pe toti care nu sunt de acord cu ei.
    Explica cineva daca mai raman bani si pentru achizitia altor lucruri utile pentru armata? Explica cineva daca ii avem suma asta de dat sau facem un imprumut? Nope, ei doar dau minusuri si se sustin reciproc, daca nu cumva or fi unul si aceeasi persoana...
    • +11 (19 voturi)    
      curios cum se aduna toti troli pro rusi & psd (Marţi, 25 iulie 2017, 11:11)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      ma face sa cred si mai mult ca achizitia asta e un lucru mai bun decat pare.
      sa fiti iubiti tovarasi.
      • 0 (2 voturi)    
        la fel de curios (Marţi, 25 iulie 2017, 18:25)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Cum postacii platiti incearca sa ne convinga ca pretul platit de o tara ca Romania pt niste baterii de rachete este normal. Daca era investit in cercetare eram de acord.cheltuiala asta nu confera nimic Romaniei
    • +9 (15 voturi)    
      Ia spune tu, care stii! (Marţi, 25 iulie 2017, 12:13)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      "avantajele si dezavantajele vis a vis de pret/produs/putere de cumparare/strategie"
  • +12 (22 voturi)    
    Troli rusi alert ! (Marţi, 25 iulie 2017, 11:19)

    Sufleu [utilizator]

    Cum se publica pe HN o stire despre achizitii militare cum sar o gramada de troli rusi cu nume englezite sau romanizate care sa ne explice ce bine ar fi totusi ca Romania sa fie o tara neechipata sau slab pregatita militar (ca sa o pape mai usor ursul cel bun care nici vecini nu a agresat si nici gura nu-i pute a rahat). Ei tocmai din acest motiv aceste achiztii trebuie facute ! Daca se isterizeaza trolii rusi atunci chiar sunt achizitii neceszare !!
    • -2 (2 voturi)    
      sa fim seriosi (Marţi, 25 iulie 2017, 16:36)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

      Cumparand de la altii iti confera un sentiment fals de securitate. Asa a fost si cu acea campanie de exploatare a aurului de la RM. Ni se spunea ca rusii nu ne vor bogati. De fapt ar fi fost cel mai mare tun dat de Steinmetz
  • -2 (22 voturi)    
    Patriot = Bechtel2 (Marţi, 25 iulie 2017, 11:33)

    M.aura [utilizator]

    Atunci de ce nu se imparte factura intre cei care vor beneficia de protectia Patriot?
    O alta teapa pe bani grei pentru ceva ce nu se stie daca va fi folosit vreodata, in timp ce realitatile prezentului omoara mii de romani din cauza lipsei accesului la tratamente medicale.

    Dust in the wind
    • 0 (2 voturi)    
      astea sunt (Marţi, 25 iulie 2017, 18:29)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      Ca echipamentele medicale achizitionate pe bani grei..baietii destepti isi iau comisioanele iar aparatura zace prin subsoluri
  • -5 (17 voturi)    
    offest-ul, cat e offset-ul? dincolo e mai ieftin! (Marţi, 25 iulie 2017, 11:36)

    tahomir [utilizator]

    Pai daca au ei 4 mld de dat pe nsite prastii va dati seama ca au bani si ptr jdemii de postaci care sa blocheze orice discutie privitoare la oportunitate.
    Americanii au mai gasit nsite fraieri. Noi suntem atat de prostalai incat nici macar nu cerem investitii.
    Se numeste contract offset. Adica americanii ne vad ce vechituri mai au ei si dar in schimb se angajeaza sa faca investitii directe de o valoare relativ egala cu ceea ce ne vad. Adica 4 mld le dam, ei fac investitii la noi de 3-5 mld.
    Noi le dam dar in schimb ei ne iau. Cool. Romanian style!
    • 0 (2 voturi)    
      Romania (Marţi, 25 iulie 2017, 18:32)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Un fel de balena care are atasata de ea tot felul de paraziti
  • 0 (12 voturi)    
    ma tem ca Romania se va sufoca cu asa chiftea (Marţi, 25 iulie 2017, 13:52)

    MG [utilizator]

    ma tem ca Romania se va sufoca cu asa chiftea.
    Suntem o tara saraca pentru asa "rachete"
    • -2 (4 voturi)    
      crede si nu cerceta (Marţi, 25 iulie 2017, 16:32)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Cei care vand te ajuta si cum sa scoti bani.privatizand ce a mai ramas de privatizat (furat) - Hidroelecrrica, Aeroporturile etc
  • -4 (6 voturi)    
    de citit (Marţi, 25 iulie 2017, 14:06)

    nu-conteaza [utilizator]

    https://www.emag.ro/confesiunile-unui-asasin-economic-john-perkins-9789736758164/pd/ER2L50BBM/


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri