Un avion TAROM a aterizat de urgenta, dupa ce un motor a cedat in aer / Rares Bogdan, printre pasageri: S-a auzit o bubuitura groaznica

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 13 iunie 2017, 13:21 Actualitate | Esenţial

Un motor al unui avion Tarom a cedat in aer
Foto: Facebook
Un avion al companiei Tarom s-a intors pe aeroportul din Bruxelles, dupa probleme aparute la motor, la 20 de minute de la decolare, anunta Digi24.

Zborul RO372 se afla inca in spatiul aerian belgian in momentul in care pilotii au sesizat problema, potrivit site-ului FlightRadar.

Compania aeriana nu a oferit deocamdata precizari legate de acest incident.

Avionul Boeing 737 urma sa aterizeze pe Otopeni in jurul orei 13.00. Aeronava are o vechime de 13 ani si jumatate.

Printre pasageri se numara si jurnalistul Rares Bogdan, de la Realitatea TV, care a scris pe pagina sa de Facebook:

"Stiti cum este sa ajungi deasupra plafonului de nori in plina urcare spre 7/8.000 si sa auzi o bubuitura groaznica in burta avionului? Va spun eu.... E groaznic de neplacut. Au trecut mai putin de 10 minute de la decolare, urma un zbor de aproape 3 ore intre Bruxelles si Bucuresti. Apoi un comandant calm si hotarat care intra peste sefa de Cabina care avea la randul sau o voce linistita care incerca sa insufle calm, pentru a da siguranta celor peste 100 de pasageri, ca a luat hotararea sa aterizeze de urgenta pe Aeroportul Bruxelles de pe care abia plecasem...intoarce avionul, sa va tineti stranse centurile de siguranta si sa nu intrati in panica. Am aterizat!!!!! Cu bine. Update: Gata. Probleme grave cu un motor. A cedat in aer. Ne debarca. Revin cu amanunte."


























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

18444 vizualizari

  • -20 (28 voturi)    
    la cat de vechi sunt... (Marţi, 13 iunie 2017, 13:26)

    moka [utilizator]

    mie unul mi-e si frica sa-mi mai iau bilete la tarom
    oricat de bun ar fi echipajul, daca cedeaza hard-ul, degeaba
    • +26 (26 voturi)    
      nu are treaba (Marţi, 13 iunie 2017, 14:12)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Avioanele nu sunt masini. Se face o mentenanta dupa niste standarde si se schimba regulat piesele, iar cand isi ating durata de viata conform producatorului, nu mai zboara.
    • +18 (18 voturi)    
      Vb prostii (Marţi, 13 iunie 2017, 14:53)

      EuInsumi [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Un avion la 13 ani e numai bun pentru zbor..mai documenteaza-te
      • -5 (5 voturi)    
        te cred (Marţi, 13 iunie 2017, 17:25)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui EuInsumi

        dar atunci de ce au atatea incidente in ultimii 2-3 ani?
        • +4 (4 voturi)    
          daca crezi atunci fii atent: (Marţi, 13 iunie 2017, 17:50)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui moka

          Incidentele sunt aprox. proportionale cu zborurile; ia gandeste cate zboruri aveai pe Otopeni acum 5 ani sa zicem, si cate ai azi- daca faci o statistica ( cu niste mici corectii) o sa iesi tot acolo.
        • +1 (1 vot)    
          Ia uite aici (Marţi, 13 iunie 2017, 18:56)

          EuInsumi [utilizator] i-a raspuns lui moka

          Documentează-te aici să vezi câte incidente sunt de care nici nu afli www.avherald.com ,
          Afli de astea românești ca scrie presa însă peste tot sunt incidente și cu avioane noi, vezi norwegian B788. Să-ți traduc ce înseamnă?
  • +4 (18 voturi)    
    pff (Marţi, 13 iunie 2017, 13:51)

    cvi [utilizator]

    Ca si la articolul de sapt. trecuta:
    Unde sunt cei care laudau Taromul cand i-a luat Ryan Air la bascalie? Unde sunt pilotii aia fantastici si aeronavele alea smechere?
    E al doilea incident in numai 7 zile, dintr-o flota infima. Unul cu un pilot care iese de pe pista, acesta cu motoare care bubuie in aer. Happy faliment baieti!
    • +1 (1 vot)    
      uof (Marţi, 13 iunie 2017, 23:20)

      student88 [anonim] i-a raspuns lui cvi

      mai pff, habar n-ai despre avioane, dar te dai mare pilot ca stii sa arunci cu avioane de hartie de la etajul 3. Cel mai vechi avion din flota Tarom este un Airbus A310 YR-LCA, numit ”Transilvania” si are nu mai putin de 25 ani. Dar crede-ma, nu e cel mai putin placut la zbor. Sa vezi ATR-urile, cum e sa zbori cu "caramida", si sa ai impresia ca e zugravit (daca nu chiar e) in interiorul avionului. Ryanair, mai exact CEO-ul, pe nume Michael O'Leary, a declarat ca firma cu pricina nu ar fi existat fara Tarom. La inceput de drum au folosit ingineri, piloti si chiar nave de la Tarom. Ca nu ne putem compara cu Qatar airlines, Emirates, si alte companii aeriene, asta e, nici tu nu te poti compara cu un doctorand din tara, dar mai ales cu unul de la cele mai mari universitati a lumii. Sincer, imi e mai mila de cei care ti-au dat like, total nedocumentati, au ales sa creada tampeniile tale decat sa se documenteze corect. Cam asa s-a intamplat si pe 11 decembrie, si la majoritatea alegerilor postdecembriste.
  • +3 (17 voturi)    
    Naspa (Marţi, 13 iunie 2017, 13:56)

    danen [utilizator]

    Acum sa vezi aplauze la romanasi...
  • +10 (10 voturi)    
    o bubuitura groaznica... (Marţi, 13 iunie 2017, 13:59)

    averageJoe [utilizator]

    bine ca echipajul a sesizat-o.
  • -4 (34 voturi)    
    prostii (Marţi, 13 iunie 2017, 14:10)

    Paleopterix [utilizator]

    Ba prostilor, credeti ca celelalte companii au avioane mai noi?? Urcati-va intr-un avion Alitalia (desi parca astia si dadusera faliment), sau KLM sau Lufthansa. Zici ca sunt autobuze interjudetene de pe la noi, uzate la maxim. Tarom-ul e mult peste toate celelalte, fraieri batuti in cap. Eu am mers de zeci de ori cu aproape toate companiile care zboara in Europa si stiu ce zic. Comentati dar mai mult ca sigur habar n-aveti despre ce vorbiti, nu ati zburat macar o data cu Tarom sau celelalte companii concurente. Da' asa e romanul...
    • +5 (17 voturi)    
      confirm (Marţi, 13 iunie 2017, 14:22)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      Zbor regulat de la munchen, cu tarom sau lufthansa.

      Tarom e mult peste germani. Mancare, dotare interioara, media center cu muzica, filme samd.
      Si ajung cu 30 minute mai repede, desi este aceeasi ruta.

      Singura problema e ca nu zboara atat de des ca lufthansa. Nu zboara nici macar in fiecare zi, in timp ce nemtii zboara de 2 ori pe zi.
      • -4 (6 voturi)    
        daca este aceeasi ruta... (Marţi, 13 iunie 2017, 15:24)

        mcris [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        ...de ce ar zbura mai lent cu 30 minute?
        • +1 (3 voturi)    
          de aia (Marţi, 13 iunie 2017, 17:59)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui mcris

          Toate turismele fac 1 ora si 50 min. de la Bucuresti la Constanta sa zicem?? ...plan de zbor diferit? spune ceva chestia asta?? toate companiile au propriile planuri, nu prea seamana foarte mult astea...
        • +1 (1 vot)    
          E mai economic la viteză mai redusă (Marţi, 13 iunie 2017, 18:12)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui mcris

          Dacă într-adevăr zboară mai lent (de ex. 800 km/h în loc de 850 km/h) motoarele funcționează într-un regim mai economic, iar combustibilul e principalul cost al unui zbor.

          Dar e posibil să nu zboare efectiv mai lent, să aibă doar programul mai relaxat, astfel încât să nu înregistreze întârzieri în zilele cu condiții nefavorabile (de ex. vânt advers care poate depăși 100 km/h).
      • +10 (12 voturi)    
        peste lufthansa ?? (Marţi, 13 iunie 2017, 15:30)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

        zbori regulat adica o data pe an?
        Tarom are 2 zboruri zilnice pe ruta bucuresti munchen.

        Cum sa fie peste lufthansa ??

        1. Tu ai vazut scaunele de la tarom, ca au husele alea albastre de 30 de ani tocite. Masutele nu se inchid bine etc etc.

        2. La tarom niciodata nu baga aer conditionat in timpul stationarii, deci vara faci sauna pe durata imbarcarii care poate dura destul de mult, mai ales daca alimenteaza.

        3..
        Tarom aproape niciodata nu are pozitie de parcare la terminal! Mereu la autobuz chiar si pe otopeni ceea ce e scandalos. Lufthansa mereu are!

        Sunt unu care zboara saptamanal luni/joi, cand cu tarom cand cu lufhansa, iar prima optiune e mereu lufthansa.
        • -1 (1 vot)    
          ei nu mai spune (Marţi, 13 iunie 2017, 18:14)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Or fi multi care zboara, dar si mai multi care nu inteleg toate smecheriile conexe: pot sa dau un exemplu din familie de acum o saptamana- zbor Lufthansa B747 de la New York la Frankfurt tras la mama naibii cu debarcare la bus; in acelasi timp zbor canadian ( avion mai mic) tras la terminal. Rog expertii sa descifreze situatia... ( n-a fost nici o situatie deosebita la 747, zbor sosit la timp, exact inaintea canadianului)
          • +2 (2 voturi)    
            nu sunt expert (Marţi, 13 iunie 2017, 18:32)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

            dar explicatia nu poate fi decat una - la terminal aeroportul are tarif mai mare.
            Pentru ca altfel ar insemna ca tarom ar fi al dracu de ghinionist iar lufthansa a dracu de norocoasa. Chiar si pe otopeni. Cel putin pe ruta bucuresti - frankfurt pe care o frecventez de ani de zile.
            • +1 (1 vot)    
              Nu orice aeronavă intră la orice poartă (Marţi, 13 iunie 2017, 20:33)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

              E posibil ca în exemplul dat de el să nu fi fost disponibilă nicio poartă de debarcare la care să poată fi adus acel 747.

              Discuția are sens doar dacă se menționează exact ce aeronavă și la ce poartă a fost adusă.
        • +1 (1 vot)    
          Fiecare avion are un număr de înmatriculare (Marţi, 13 iunie 2017, 20:28)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Comparațiile între diversele zboruri au sens doar dacă se menționează și numărul de înmatriculare al aeronavei care a efectuat zborul. Nu toate aeronavele sunt echipate identic la interior, chiar dacă ar fi același model.

          Iar de la o companie la alta diferă inclusiv marca și modelul, nu numai echiparea. O anumită aeronavă (identificată după numărul de înmatriculare) nu efectuează mereu aceeași cursă, deci e posibil ca experiența unor pasageri care au efectuat un zbor cu Lufthansa între Munchen și București să difere semnificativ de experiența altor pasageri care au efectuat același zbor, dar cu altă ocazie.
    • +2 (4 voturi)    
      mda (Marţi, 13 iunie 2017, 14:27)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      Ideea e ca aia fac mentenanta, Tarom se pare ca nu.
      • +6 (8 voturi)    
        Alta e ideea! (Marţi, 13 iunie 2017, 14:50)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

        Tarom a batut toti competitorii la ceromonii de intampinare a noului avion. Cine a mai facut aterizare cu 2 F16 alaturi? Nimeni. Poate doar United dar mai demult si aia sunt in SUA.
        • 0 (0 voturi)    
          E de efect (Marţi, 13 iunie 2017, 22:05)

          OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Impresia artistica primeaza sub obladuirea PSD. Ca sa nu spun "tirania".
    • +8 (8 voturi)    
      Fals (Marţi, 13 iunie 2017, 15:08)

      Dystopian [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

      Te grabesti sa ii faci pe altii prosti, dar comentariul tau e complet neargumentat si gresit pe deasupra. Tarom-ul are printre cele mai vechi flote din Europa, la o medie de 16.1 ani. Te provoc sa cauti o alta companie cu flota mai veche de atat. Spre deosebire, celelalte companii enumerate de tine au mult mai putin:
      - Lufthansa 11.8 ani (operatorul regional Cityline 8.7 ani)
      - Alitalia 11.3 (CityLiner 5.1 ani)
      - KLM 11.1 ani

      Sunt un calator frecvent cu peste 700 de zboruri la activ cu aproape 50 de companii diferite. Serviciile Tarom le cunosc foarte bine asadar si iti spun cu mana pe inima ca sunt printre cele mai proaste cu care am zburat. Cu exceptia unor companii din Africa, sau SE Asiei, prefer orice alta companie daca am de ales.

      Nu stiu ce interes ai ca sa afirmi cele de mai sus, insa orice calator frecvent stie care e nivelul adevarat de calitate/confort/siguranta la Tarom
    • +3 (3 voturi)    
      Mi-am promis (Marţi, 13 iunie 2017, 16:56)

      SilaDe Antrei1 [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

      sa nu mai merg cu Tarom din 2012 cind in acelasi an am amvut doua zboruri anulate, fapt care m-a fortat sa fac cheltuieli suplimentare pentru cazare.
      Nu mi-am respectat promisiunea si in 2016 am asteptat citeva ore la aeroportul din Timisoara pentru ca avionul care trebuia sa plece spre Bucuresti era defect.
      Mie mi-a ajuns. Nu vreau sa-mi risc viata din cauza furaciunilor ce se petrec la aceasta companie care e o vaca de muls pentru ppoliticienii corupti.
    • 0 (0 voturi)    
      probabil e un interes de privatizare moca (Marţi, 13 iunie 2017, 18:09)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

      Si atunci compania trebuie intai facuta de cacao, eventual bagata in faliment.
  • +6 (6 voturi)    
    normal (Marţi, 13 iunie 2017, 14:18)

    I [utilizator]

    de unde sa faci bani de reparatii daca trebuie sa plimbi gratis toti parlamentarii?
  • 0 (4 voturi)    
    La cat a ajuns numaratoarea? (Marţi, 13 iunie 2017, 14:42)

    t4v1 [utilizator]

    Nici nu mai tin minte! 3,4,5 sau 6 aparate are Tarom-ul in reparatii ?
    • 0 (0 voturi)    
      la.. (Marţi, 13 iunie 2017, 18:17)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui t4v1

      1. acum doua saptamana avea 1.
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Marţi, 13 iunie 2017, 20:59)

    cartograful [utilizator]

    Curajosi romanii nostri, n-ai ce spune. Dupa descrierea "eroului" a fost un "compressor surge", in general nu pune in pericol avionul dar procedura cere aterizarea imediata.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version