UPDATE Gabriela Firea: Vom face sondaj pentru a intreba bucurestenii daca sunt de acord sa dea cateva milioane de euro pentru daramarea Cathedral Plaza

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 16 mai 2017, 18:13 Actualitate | Esenţial

Cathedral Plaza
Foto: Hotnews
Gabriela Firea a anuntat marti ca vrea sa faca un "sondaj" pentru a intreba bucurestenii daca sunt de acord ca Primaria capitalei sa cheltuiasca "cateva milioane de euro" pentru a darama Cathedral Plaza, turnul construit langa biserica Sfantul Iosif  de Millennium Building Development si pentru care exista o decizie definitiva de demolare inca din 2013.

"Ii voi intreba intr-un sondaj daca sunt de acord sa dea cateva milioane de  euro ca sa demolam aceasta cladire in doi timpi si trei miscari", a spus Gabriela Firea, invitata la Antena 3.

Aceasta a sustinut ca "nu se face asa o demolare de azi pe maine" deoarece "trebuie aviz de la ministerul Culturii" si este vorba despre o cladire cu "patru niveluri de subsol".

Firea spune ca poate semna autorizatia de demolare "doar dupa ce primeste aviz de la Ministerul Culturii".

In plus, sustine primarita, exista un "proces pe rol" in care "noul proprietar solicita punerea in legalitate a acestei constructii, care are toate documentele".

Gabriela Firea a adaugat ca nu are "niciun interes" in acest dosar, dupa ce purtatorul de cuvant al Arhiepiscopiei Romano-Catolice Bucuresti, Francisc Dobos, a scris pe Facebook ca nasul de cununie al primaritei este Daiana Voicu, "cea care a construit 'turnul coruptiei'".

Firea a cerut din nou demiterea lui Dobos din aceasta functie, spunand ca, daca Arhiepiscopia il mentine purtator de cuvant, "inseamna ca e de acord cu iesirile sale publice". Aceste afirmatii vin dupa ce Francisc Dobos s-a referit la Gabriela Firea folosind apelativele "toapa" si "tupeu".

Acum, primarul general acuza un "limbaj trivial, nedemn pentru un preot", cu "cuvinte suburbane, de la periferia vocabularului ".

"Cei care au de pierdut sunt domniile lor. Nu eu am de pierdut, ei au de pierdut", a mai spus Firea, care a amenintat ca ar putea merge in instanta "pentru a apara reputatia Primariei" si a sa.

In cursul zilei de miercuri, biroul de presa a venit cu cateva precizari, pe care le prezentam mai jos:

"Primarul General NU a afirmat ca doreste realizarea unui sondaj in care sa intrebe bucurestenii daca sa respecte sau nu hotararea unei instante, declaratia Edilului Sef fiind scoasa din context. 

Asa cum a reiterat in repetate randuri Primarul General, Primaria Municipiului Bucuresti respecta si va respecta intotdeauna legea si va lua toate masurile legale pentru protejarea atat a banului public cat si a patrimoniului orasului.

Astfel, Gabriela Firea s-a referit la faptul ca, in conditiile in care o actiune de o asemenea amploare (demolarea unei cladiri situata in centrul orasului, care se afla in topul celor mai inalte constructii din Capitala, avand  19 etaje + alte 4 etaje in subteran) implica o serie de costuri de ordinul milioanelor de euro, ar fi indicat ca bucurestenii sa fie consultati daca doresc sa suporte o asemenea cheltuiala, in conditiile in care aceasta cladire a fost edificata in baza unei autorizatii emise de o alta autoritate locala si anume primaria sectorului 1.

Mai mult decat atat, precizam ca afirmatia Primarului General a fost facuta in contextul in care hotararea emisa de instanta de judecata obliga Primarul General sa emita dispozitia de demolare, dar nu precizeaza pe cheltuiala cui se va face aceasta demolare.

Consideram ca reducerea solutionarii unei probleme reale la simple interpretari nefundamentate, tendentioase si denigratoare nu reprezinta in nici un caz o abordare constructiva, adevaratul subiect fiind complet ignorat: se pare ca nici una dintre persoanele care au interpretat declaratia Primarului General  nu este preocupata de faptul ca ar putea plati, alaturi de ceilalti bucuresteni, o suma colosala pentru corectarea unor erori facute cu multi ani in urma.   

In sprijinul celor afirmate mai sus, reamintim ca PMB  a initiat demersurile pentru punerea in aplicare a Sentinţei nr. 2520/28.06.2012 privind desfiintarea constructiei de birouri Cathedral Plaza. Astfel, pentru identificarea modalitatilor de demolare si a costurilor aferente acestui proces, au fost demarate in anii precedenti doua proceduri de achizitie publica.

Ambele proceduri de achizitie au fost anulate, prima pentru lipsa oricaror oferte conforme, iar la cea de-a doua procedura neprezentandu-se nici un ofertant.

Pentru continuarea demersurilor în vederea atribuirii unui contract de consultanta în domeniu evaluarii impactului asupra  structurii imobilului Cathedral Plaza si asupra sigurantei în exploatare, precum si pentru stabilirea modalitatilor de desfiintare a constructiei, a fost inclusa în Programul Anual al Achizitiilor Publice pe anul 2017 al Municipiului Bucuresti o noua procedura de licitatie publica. In bugetul pentru anul 2017 a fost alocata suma de 1 milion de lei.
 
Noua procedura urmeaza sa fie publicata atat în SEAP (Serviciul electronic de achizitii publice) cat si în TED (Tenders Electronic Daily) versiunea on-line a "Suplimentului la Jurnalul Oficial al Uniunii Europene" dedicat achizitiilor publice europene pentru maximalizarea sanselor desemnarii unui castigator.
 
E de mentionat ca pe rolul instantelor de judecata mai exista si alte litigii cu privire la acest imobil, iar cercetarea judecatoreasca in aceste cazuri nu este finalizata. Majoritatea dosarelor privind aceasta speta sunt suspendate pana la solutionarea dosarului nr. 8563/3/2013, aflat aflat pe rolul Tribunalului Bucuresti, ce are ca obiect cererea de chemare în judecata formulata de proprietarul constructiei - S.C. MILLENIUM BUILDING DEVELOPMENT S.R.L. - prin care acesta a solicitat obligarea Primarului Municipiului Bucuresti sa emita actul administrativ final reprezentat de Autorizatia de Construire pentru intrarea în legalitate a constructiei "Cathedral Plaza"".


Citeste mai multe despre   






















27246 vizualizari

  • +146 (150 voturi)    
    Problema falsa (Marţi, 16 mai 2017, 18:17)

    Je__ [utilizator]

    Daca cladirea e construita ilegal, proprietarii si primaria generala care a dat autorizatii false sa plateasca.

    Iar in cazul primariei, culpabilitatea merge la functionari si aia trebuie sa fie pedepsiti. Daca a fost vorba si de coruptie, atunci sa raspunda si penal.


    Dar bineinteles, e mai usor sa iesim cu niste tatisme in fata!
    • +32 (36 voturi)    
      moldoveanca asta vrea sa cheltuie bani pe sondaje (Marţi, 16 mai 2017, 19:10)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      pt PSD-isti deciziile JUSTITIEI sunt facultative?
    • +34 (34 voturi)    
      vot (Marţi, 16 mai 2017, 19:27)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Ar trebui sa fie intrebati bucurestenii daca vor sa fie respectata legea sau daca odata incalcata ramane asa.Cam asta e "justitia" in acceptiunea PSD.
    • +39 (41 voturi)    
      Să se respecte legea. (Marţi, 16 mai 2017, 20:06)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Firea vrea referendum ca să aplice sau nu o hotărâre judecătorească?Pe când un referendum ca să hotărâm dacă un borfaș politic condamnat la închisoare va executa sau nu pedeapsa stabilită?Sau să-și stabilească singur pedeapsa!
    • -49 (57 voturi)    
      eu nu sunt de acord cu demolarea (Marţi, 16 mai 2017, 20:21)

      Andrei3Bunescu [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Mai bine sa plateasca o suma da bani si sa intre in legalitate. E o cladire mare si utila.
      • +30 (36 voturi)    
        Nu orice ar trebui sa poata fi cumparat (Marţi, 16 mai 2017, 22:07)

        AdrianBontaș [anonim] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Intrarea in legalitate ar trebui sa fie ultimul lucru care sa se poata cumpara cu bani. Maine vine acelasi care a ridicat cladirea si spune ca a omorat pe cineva, dar "plateste o suma de bani ca sa intre in legalitate". E trist ca exista oameni a caror existenta se invarte doar in jurul banilor.
        • -28 (36 voturi)    
          Lucrurile stau invers (Marţi, 16 mai 2017, 23:15)

          Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui AdrianBontaș

          A omora pe cineva este un gest distructiv, la fel și a dărâma o clădire. Clădirea ar putea fi transformată în spital, ar fi o adevărată lovitură pentru medievalii care doresc distrugerea ei.
          • +19 (21 voturi)    
            solutie (Miercuri, 17 mai 2017, 0:10)

            Irizat [anonim] i-a raspuns lui Gray51

            Banii pt demolare trebuie luati din conturile celui care a construit ilegal.
            • +3 (3 voturi)    
              Scuze (Miercuri, 17 mai 2017, 14:23)

              Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

              nu cel ce construieste ilegal trebuie sa plateasca. Tipul a avut aprobari date ilegal de mahari din primarie. Nu conteaza ca a mituit, important este ca a gasit angajatii corupti. Astia ultimii sunt mult mai vinovati decat cel ce a construit. Astia trebuie sa plateasca cea mai mare parte a demolarii.
          • +9 (11 voturi)    
            Asa e! (Miercuri, 17 mai 2017, 1:33)

            Chiar Eu [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

            La fel e si cu lupta impotriva coruptiei! E ceva negativ, de distrigere a coruptiei! De ce sa nu luptam pentru coruptie si sa o folosim in interesul nostru?
            Medievalii sunt cei care cred ca legea si respectarea ei se cumpara pe bani!
          • +7 (7 voturi)    
            lucrurile stau invers ? (Miercuri, 17 mai 2017, 9:57)

            hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

            Adica respectarea unei hotarari judecatoresti poate fi aprobata sau nu prin referendum ? Bati campii !
          • +7 (7 voturi)    
            tu cunosti zona in care e construita cladirea?!? (Miercuri, 17 mai 2017, 10:40)

            akillies [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

            Nu ai cum sa faci un spital acolo - nu ai acces, esti total izolat de oras, chiar daca e in buricul targului!

            Cladirea nici pentur birouri nu era potrivita, cel mult pentru un hotel!

            Dar cand tu obtii autorizare pentru un numar de etaje si apoi prin spaga pentur inca de 3 ori atatea etaje, ce lege s-a respectat aici? legea firii?!?
          • -1 (1 vot)    
            expresia n"medievalii" e cam urita, dar (Miercuri, 17 mai 2017, 14:54)

            iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

            poate ca ideea ta de a o transforma in spital, sau camin nu-i rea. cum s-a dat ordin de darimare se poate da ordin si de confiscare.
            si ca sa nu mai zica nimeni nimic, s-o dea spre folosinta in scop umanitar celor de la sfintul iosif. numai umanitar!!!
            • -1 (1 vot)    
              Confiscare e ceva! (Joi, 18 mai 2017, 0:04)

              Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

              Dar în nici un caz dărâmare. Dacă un judecător a ajuns la concluzia că e normal să ți bati joc de 100 milioane de euro, e foarte grav. De ce nu a cerut confiscare in prima etapă? Astfel, se respecta cel puțin un principiu al justiție, acela de a preveni repetarea faptelor.
              • 0 (0 voturi)    
                nu cred ca-i chiar asa (Joi, 18 mai 2017, 15:05)

                iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

                legea zice de avize cu un scop. faptul ca nu se darima cosmelia nu inseamna ca e ok. locuri de parcare, dimensiunile tevilor de scurgere pot asigura o cladire de marimea asta? poate daca era cu 4 etaje, da. si multe altele, ca sa nu vorbesc in ultimul rind de amplasament. o pui la trei metrii de geamurile mele, m-ai omorit, iar pretul apartamentului meu scade la un sfert. intelegi de ce nu sint neaparat impotriva demolarii, dar doar in anumite conditii a confiscarii (din nou, daca LEGEA permite). nu se poate, asta e, constructorul sa suporte cheltuielile de darimare, de ce primaria. atunci ai sa vezi ca nu mau costa 70 mil darimarea si doar vreo doua.
                • 0 (0 voturi)    
                  ...Vrea si ... (Vineri, 19 mai 2017, 20:49)

                  antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

                  ..." tzatza firea ", iaca repede , sa puna de o afacere ", pe banii si cu acordul ~votacilor degeneratzi ce au votat-o ~ ...!...Acum , impreuna cu "nashica ei , prop. cladirii " , pune de ceva " euroi si in pusculitza draknelului de caracal-e " , pt. ca el a pus-o "la scotocit bani " din capitala de Bucale ...!...Hotzia este evidenta , dar o vrea facuta cu mana votacilor...ca Kodrutza , sta de paza ...
      • +15 (15 voturi)    
        nu merge asa (Miercuri, 17 mai 2017, 0:58)

        anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        Daca pt orice infractiune s-ar putea plati o mica amenda pentru a intra in legalitate, unde am ajunge?
        De exemplu, cineva se decide sa va ucida, apoi plateste o mica suma, si maine din libertate va ucide pe altcineva.
      • +3 (3 voturi)    
        de unde stii ca-i utila (Miercuri, 17 mai 2017, 14:49)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Andrei3Bunescu

        ??????
    • -25 (45 voturi)    
      Doamna Firea, (Marţi, 16 mai 2017, 20:54)

      mariusssss [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      un lider puternic hotaraste el pentru comunitatea care l-a ales, in respectul legii, nu asteapta tot timpul rezultatele sondajelor de opinie, referendum-urilor etc. Pana una alta, bucurestenii au ales sa fie condusi de Gabriela Firea, nu de IMAS.
      • +3 (3 voturi)    
        Ntz (Miercuri, 17 mai 2017, 13:24)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui mariusssss

        Bucurestenii n-au ales asta. Ar fi trebuit sa ia peste 50% din voturile celor prezenti la vot, ceea ce n-a avut.
        Strangeti odata semnaturile alea ca sa se organizeze niste alegeri locale in Bucuresti, democratice asa dupa cum a zis si CCR-ul.
      • 0 (0 voturi)    
        Mariusssse , ce daca au ales-o la ... (Vineri, 19 mai 2017, 21:07)

        antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui mariusssss

        Primaria Capitalei , " tzatza firea primaritza "nu este obligata sa respecte hotararea definitiva a tribunalului..?...Matracuca investita este mai presus de ~lege~...? ... Voi tzinetzi cu hotzii si coruptzii " ALDe-PSD-isti care fac ce vor din Constitutzie si legi " , numai pt. ca sunt majoritari , la putere ...alesi de doar 3,4 mil. de saraci cu duhul ...dintre Romani...? ...Suntem sanatosi la cap , Domnule Marius ...?...Primaria trebuie sa demoleze , in contul si pe banii " patronului cladirii = nasha ~firei ~... Este f.f.f. clar si urgent ...Nasha firei ,sa plateasca ...!
    • +37 (41 voturi)    
      Dacă iei decizii după sondaj (Marţi, 16 mai 2017, 21:47)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Intri la pușcărie, madam.
      Există o sentință DEFINITIVĂ și nu poți face nimic în privința asta, oricâți bani ai lua de la nenea care a ridicat mizeria aia.
  • +113 (113 voturi)    
    ! (Marţi, 16 mai 2017, 18:24)

    HChifteluta [utilizator]

    Dar de ce nu da banul ala care a dat autorizatia de construire? Si iar comentam decizii judecatoresti, madman?
    • +23 (25 voturi)    
      da (Marţi, 16 mai 2017, 20:09)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui HChifteluta

      eu as fi de acord sa o darame si pe banii primariei, numai sa inteleaga cei care fac asemenea abuzuri construind ilegal ca se pot alege cu un morman de moloz din investitia lor
    • +44 (44 voturi)    
      Uimitor tupeu, uriasa obraznicie! (Marţi, 16 mai 2017, 21:04)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui HChifteluta

      Cum sa opui unui verdict dat de justitie, pentru o incalcare clara a legalitatii, un sondaj de opinie?!!
      Felicitari Arhiepiscopiei Romano-Catolice pentru ca lupta nu numai impotriva acelei constructii inadecvate, dar si pentru demnitate si lege!
      Cum sa indrazneasca ea sa recomande ea destituirea purtatorului de cuvant al Bisericii! Sa te mai miri ca profesoara care a contrazis-o a fost inlaturata? Nici Ceauseasca nu avea atat tupeu.
    • +15 (15 voturi)    
      Toapa minte cu nerusinare , (Miercuri, 17 mai 2017, 0:37)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui HChifteluta

      constructia trebuie demolata de cel ce a facut-o illegal , nu de primarie.
  • +108 (108 voturi)    
    Sentintele (Marţi, 16 mai 2017, 18:27)

    BillytheGreat [utilizator]

    instantelor se executa, nu se discuta, nu sunt supuse referendumului, sondajelor sau altor aiureli din capul tau de toapa tupeista , Fiereo.
    • +66 (70 voturi)    
      Corect! (Marţi, 16 mai 2017, 18:50)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui BillytheGreat

      Ce treaba are sondajul cu hotararea instantei?

      Toapa asta tupeista e din partidul ala de hoti, numit PSD, unde cineva zicea acum 2-3 luni ca daca sunt prea multi corupti, ei devin majoritate si legea nu trebuie sa se mai aplice...

      Asa e si gandirea ei proasta... Ar trebui sa faca un sondaj daca bucurestenii vor bani gratis de la Primarie. Eu unul as zice ca vreau...

      Dar si 300 de parlamentari!
  • +82 (82 voturi)    
    Haha (Marţi, 16 mai 2017, 18:30)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Israelienii trebuie sa dea banii :)) Si daramati o data mizeria aia, sentinta e definitiva! Si 2milioane de euro e cat pomana pentru toti saracii pierde vara de o zi de la universitate de ziua europei :)))
    • +17 (17 voturi)    
      Sau cat paparudele spanzurate de Paste, sau (Marţi, 16 mai 2017, 20:33)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      cat doua evenimente "culturale" sau cat doua pogorari ale braului la voluntari...
      Raporteaza fa doino, cum cheltui banii pe site-ul primariei si nu te mai cracana filozofic ca monstruozitatea aia de langa catedrala nu ii agreseaza doar pe catolici , sau pe cei care nu au copii, cum crezi tu !!
      Darama monstruozitatea , fa nota de plata si da in judecata proprietarii, pe Oprescu si pe seful urbanismului care i-a dat autorizatia....
  • +80 (80 voturi)    
    Păi bine ţaţo Firfirico (Marţi, 16 mai 2017, 18:30)

    Canache [utilizator]

    trebuia deja să-i dai în judecată pînă acum să-ţi aperi „onoarea nereperată„. Sparie-i cu guriţa ta. Din cîte s-au scris pînă acum am înţeles că e decizie definitivă de demolare. Iar apropo de bani - demolarea se face pe barba constructorului. Hai s-o luăm şi cu sondaju” - pe cine ai întrebat (dintre bucureşteni nu din ilfovenii lu” Pandele) dacă vrea să dea „cîteva milioane de euro„ pt. catedrala popii Dănilă şi clopotul cu chipul lui îngeresc ? Şi, în general, pe ce bucureşteni ai întrebat cînd ai dat bani pe ceva ? Era să zic -cînd ai făcut ceva - dar am realizat ca n-ai făcut nimic în afară de prăduiala oamenilor.
  • +69 (69 voturi)    
    Nop. (Marţi, 16 mai 2017, 18:32)

    ouyang [utilizator]

    A se recupera banii de la banditii care au dat aprobari mafiotilor. E o cladire ilegala. Daramati-o pe banii spagarilor implicati.
  • +71 (71 voturi)    
    Pentru panselute nu am vazut sondajul. (Marţi, 16 mai 2017, 18:35)

    ouyang [utilizator]

    Pentru catedrala tampirii nici atat.
  • +62 (62 voturi)    
    Ce facem, umblam cu fofarlica? (Marţi, 16 mai 2017, 18:35)

    ber [utilizator]

    Intrebarea este pusa prost. Desigur ca bucurestenii nu vor fi de acord si atunci va trebui sa fie executati cei vinovati
    de aparitia in peisajul urbanistic a unei constructii neautorizate. Probabil ca Gabitza vrea sa stopeze demolarea prin organizarea unui referendum. Dar atata vreme cat exista o hotarare judecatoreasca definitiva de demolare, nu pot fi bucurestenii intrebati de costuri. Constructia trebuie demolata ca sa se stie ca golaneala
    in constructii nu mai este acceptata. Acuma vor reluarea procesului, dupa care vor vinde si noii proprietari vor utiliza aceleasi shmecherii. Pana cand?
  • +73 (73 voturi)    
    Hai ca va intreceti cu gluma (Marţi, 16 mai 2017, 18:35)

    moka [utilizator]

    Adica sondaj sa vedem daca respectam sau nu o decizie a instantei?
    Si la urma urmelor de ce trebuie sa plateasca bucurestenii?
    Nu zic ca trebuie daramata sau nu; indiferent ce zic eu, avem o decizie a instantei, nu?
    E optionala?
    Ce-ar fi sa facem sondaj daca sa plateasca Oprescu si sleahta?
  • +62 (62 voturi)    
    hai baieti cu plangerea penala! (Marţi, 16 mai 2017, 18:37)

    Francisc 1 [utilizator]

    proasta va da mura in gura si voi stati?
    • +16 (16 voturi)    
      ea (Marţi, 16 mai 2017, 19:41)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      se bazeaza pe rezultatul sondajului :) cum sa fie nerespectarea unei hot. judecatoresti cand bucurestenii cer, prin sondaj, sa nu se darame?! vox populi, soro!
    • +15 (15 voturi)    
      nu se poat e, baietii sint de-ai lor (Marţi, 16 mai 2017, 20:31)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      de ce crezi ca nu se misca nimic in front . daca se pun pe arestari trebuie sa transforme parlamentul in puscarie.
    • +26 (26 voturi)    
      Deci (Marţi, 16 mai 2017, 21:20)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Vor bucurestenii sa dea citeva milioane de euro sau vor ca sa inhate Tzatza din Voluntir un purcoi de bani ca sa nu respecte o hotarire judecatoreasca? Ca pentru sluga lui Voiculeascu, Justitia nu conteaza!
  • +15 (15 voturi)    
    Doamna Firea (Marţi, 16 mai 2017, 18:43)

    Daia Oienologu [utilizator]

    Sunt doar 2 posibilitati:

    1. Constructorul a urmat intru totul planul aprobat de primarie. In cazul acesta nici constructorul si nici beneficiarul nu sunt vinovati iar cei vinovati sunt cei ale caror semnaturi stau pe hartia de aprobare si vor suporta in consecinta costurile.

    2. Constructorul nu a urmat planurile aprobate si deci este vinovat urmand sa suporte demolarea.

    Nici Dvs si nici bucurestenii nu sunt parte a acestui proces asadar este ca si cum faceti sondaj daca ar trebui sau nu sa bata vantul pe Marte.
  • -5 (7 voturi)    
    bre femeie dar... (Marţi, 16 mai 2017, 18:51)

    ..13 [utilizator]

    dupa ce o surpi pe aceea ce mai se darama???
    S-a gandit cineva si la implicatiile acestei actiuni?

    ete corect ca cneva sa plateasca pentru incalcarea legii dar de aici si pana la a pune in pericol si cladirile aflate in imediata apropiere este o cale mult prea lunga...
  • +17 (17 voturi)    
    Luati de la Firea (Marţi, 16 mai 2017, 19:10)

    Ord [utilizator]

    daca nu ati mers la vot. Sa nu mergeti nici la urmatoarele ca vreau sa o vad presedinte iar pe Pandele prim ministru.
    • +2 (2 voturi)    
      Pardon! (Miercuri, 17 mai 2017, 11:57)

      CristioanR [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Nu Pandele va fi premier, ci Olgutza, cea care a triplat salariile!
      Evientula pe Pandela o sa il puna primar al Zonei Metropolitane a Capitalei, conurbatia Bucuresti-Voluntari ...
  • +10 (10 voturi)    
    Milioane? (Marţi, 16 mai 2017, 19:25)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Banuiesc ca exista deja un profil de firma care se va ocupa in mod special de aceasta lucrare de demolare pentru ”cateva” milioane! :)
  • +11 (11 voturi)    
    Pandelemoanca (Marţi, 16 mai 2017, 19:25)

    in14q! [utilizator]

    e dilimaca sau...))))) e stulta !?
  • +16 (16 voturi)    
    A3 va face sondajul ?Ginecologul Piele(anu) ? (Marţi, 16 mai 2017, 19:27)

    Plagarus [utilizator]

    Esantion format din buni romani,parinti si buni ortodocsi
  • +12 (12 voturi)    
    stiu eu (Marţi, 16 mai 2017, 19:38)

    Non [utilizator]

    un sat mai la vale, asa, intesat cu conlocuitori. intr-o saptamana aia demoleaza hardughia gratis. oricum, primarita asta e completamente tampita. auzi! "sondaj" v. o hotarare judecatoreasca, care-l obliga pe al de-a construit ilegal sa darame constructia pe barba lui. aferim!
  • -14 (16 voturi)    
    Nu tot ce zboara se mananca dragii mei!! (Marţi, 16 mai 2017, 19:42)

    Iudaroz [utilizator]

    Am gasit niste articole mai vechi, unde Eyal Ofer, cel care a finantat proiectul declara in presa:

    QUOTE:
    "Conflictul dintre compania care dezvoltă proiectul Cathedral Plaza, în imediata apropiere a Catedralei Sf. Iosif, a fost declanşat de către Arhiepiscopul Bisericii romano-catolice Ioan Robu, căruia nu i-au fost satisfăcute pretenţiile. Omul de afaceri spune că după ce arhiepiscopului i s-a prezentat proiectul, a primit o scrisoare prin care acesta complimentează compania şi proiectul pe care avea să-l construiască.
    Mai apoi însă, Ioan Robu a cerut 10 locuri de parcare pentru biserică, spaţii comerciale la parter şi primul etaj al clădirii. "I-am explicat că nu putem să-i dăm ceea ce ne cere, dar că suntem deschişi unor discuţii despre închiriere. Nu ştiam că trebuie să obţinem de la Vatican un aviz de construire a unei clădiri în Bucureşti", a mai adăugat omul de afaceri."
    UNQUOTE.
  • +15 (15 voturi)    
    ... (Marţi, 16 mai 2017, 19:55)

    Sarmis [utilizator]

    Toapa asta crede că Bucureștiul e tarlaua lui Pandele.
    Nu bucureștenii trebuie să achite suma ci ăia care au luat spargă să avizeze mizeria aia in plin centru istoric. Deci treci pe la partid dacă vrei sa afli cine plătește.
  • +13 (13 voturi)    
    unde ajungem cu PSD-ul! (Marţi, 16 mai 2017, 20:03)

    CRMS [utilizator]

    PSD-ul vrea sa instaureze plebiscitul cu privire la hotararile judecatoresti definitive.
  • -15 (17 voturi)    
    Mai incerc o data poate bagati comentariul (Marţi, 16 mai 2017, 20:05)

    Iudaroz [utilizator]

    Deci in urma cu multi ani, omul de afaceri Eyal Ofer facea niste declaratii in presa locala, insa nimeni nu s-a sesizat.
    QUOTE:
    Conflictul dintre compania care dezvoltă proiectul Cathedral Plaza, în imediata apropiere a Catedralei Sf. Iosif, a fost declanşat de către Arhiepiscopul Bisericii romano-catolice Ioan Robu, căruia nu i-au fost satisfăcute pretenţiile. Omul de afaceri spune că după ce arhiepiscopului i s-a prezentat proiectul, a primit o scrisoare prin care acesta complimentează compania şi proiectul pe care avea să-l construiască.
    Mai apoi însă, Ioan Robu a cerut 10 locuri de parcare pentru biserică, spaţii comerciale la parter şi primul etaj al clădirii. "I-am explicat că nu putem să-i dăm ceea ce ne cere, dar că suntem deschişi unor discuţii despre închiriere. Nu ştiam că trebuie să obţinem de la Vatican un aviz de construire a unei clădiri în Bucureşti", a mai adăugat omul de afaceri.
    UNQUOTE
    Dupa ce s-a dat hotararea definitiva de demolare , Mr. Ofer a vandut subevaluat cladirea unui alt om de afaceri grec. Marea problema e ca oricum tot romanii vor plati daunele pe care omul de afaceri lsraelian e cere Statului roman pentru pierderile uriase pe care le-a avut de suferit, si sunt sigur ca acolo unde se judeca procesul domnul Robu nu mai are cum sa influenteze pe nimeni.
    • +1 (3 voturi)    
      comentariu (Miercuri, 17 mai 2017, 10:04)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui Iudaroz

      Bati campii !
  • +12 (12 voturi)    
    referendum pentru incalcarea legii?.. (Marţi, 16 mai 2017, 20:08)

    pehash [utilizator]

    Cred ca asta e deja infractiune in codul penal. Instanta a decis, hotararea e definitiva, legea (50/1991) spune clar cine trebuie sa demoleze. Mai mult de atat, este o dezinformare crasa. Legea spune ca toate cheltuielile de demolare vor fi recuperate de la contravenient.
  • +16 (16 voturi)    
    E de daramat??? (Marţi, 16 mai 2017, 20:17)

    socialismic [utilizator]

    Pai aduceti 2-3 politicieni. Astia sunt experti mondiali in a face lucruri sa dispara !
    Sau in distrugeri.
    Zicetile alora care au dat autorizatiile ca pana nu dispare uratenia ei nu ies de la racoare, in 3 zile dispare.
  • +12 (12 voturi)    
    O chestie ieftina ! (Marţi, 16 mai 2017, 20:24)

    Susufler0 [utilizator]

    La fel de ieftina precum e si persoana !

    Pe tipa asta o vor unii Presedinta Romanicii ? Pe asta care isi inchipuie ca daca ar avea un sondaj in care marea majoritate a celor chestionati ar fi impotriva cheltuirii de bani publici pt a demola o cladire, acest lucru ar indreptati-o sa nu respecte o hotarare judecatoreasca ?

    PS. Nici o diferenta intre ea si Dragnea, intre ea si Ponta (care, ne aducem aminte e absolvent al Fac. de Drept) intre ea si juristul Pricolicea care emitea epocala gugumanie potrivit cu care daca e consens in Parlament. parlamentarii pot hotara sa fie altfel decat spune legea !
  • +14 (14 voturi)    
    Milioanele din spaga (Marţi, 16 mai 2017, 20:39)

    takada [utilizator]

    1.Sa de-a milioanele ala sau aia care au luat spaga (inclusiv "prea bunul' primar Oprescu,votat de toti linge-blide) de la constructorul Papalekas (Papleaca).
    Grecul sigur a dat spaga,Primaria Bucuresti este plina de spagari,de la primar,la arhitectul sef pana la femeia de servici.

    2.Sa de-a milioanele de euro si aia care inca mai construiesc ilegal in Bucuresti,platind spaga grasa tot Primariei Bucuresti,amaratilor de acolo care nu mai stiu de unde sa scoata o spaga.

    3.Firea Gabriela,daca tot a invatat parasutism,ar trebui sa stie cum sa aterizeze pe propriile picioare dupa ce va fi si ea cercetata de DNA.
    Acum are gurita mare(deh,gura mare cu spaga grasa se tine),dar dupa 2-3 chemari la DNA va fi o mielusica foarte cuminte.

    Daramam sau mutam o cladire de cult istorica (intr-un final asa vroiau samsarii de terenuri) pentru ca asa vor hotii (aproape toti) din Primaria Bucuresti.Ei nu pot dormi noaptea de grija locurilor si parcelelor din Bucuresti inca nevandute pe bani grei.
  • +7 (7 voturi)    
    hatz (Marţi, 16 mai 2017, 20:50)

    pardalian [utilizator]

    adica jidovi se contreaza cu catolicii. Foarte interesant.. mai ales daca ne amintim de baietii aia israelieni care au spionat-o pe Kovesi. Pam pam!
  • +23 (23 voturi)    
    intreb si eu (Marţi, 16 mai 2017, 21:09)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    dar 1.7 milioane de lei pe un concert in piata universitatii e ok sa plateasca primaria?
  • +26 (26 voturi)    
    INTELIGENTO (Marţi, 16 mai 2017, 21:10)

    marcelp55 [utilizator]

    Măi primăriță inteligentă să dea banii ala care a aprobat construirea .... aaa e din acelasi partid de inteligenti ca și tine !!!!
  • +24 (24 voturi)    
    deci... (Marţi, 16 mai 2017, 21:12)

    liviu_ [utilizator]

    tzatza a primit spaga si acum e contra darmarii , nu?!
  • +10 (12 voturi)    
    opaaa (Marţi, 16 mai 2017, 21:30)

    strelka [utilizator]

    Pai nasa de cununie a "duamnei" fii-rea e ezact aia de a contruit aceasta oroare . E normal ca aplicarea unei sentintze judecatoresti sa fie votata de public ?
  • +12 (14 voturi)    
    ce aberatii incearca se induca tzatza Firea (Marţi, 16 mai 2017, 21:41)

    hopsinoi [utilizator]

    adica legea se aplica doar daca nu sunt costuri. auzi motiv -incredibil.
  • +16 (16 voturi)    
    tzatza Firea (Marţi, 16 mai 2017, 21:51)

    tzopa [utilizator]

    Cat tupeu poate prezenta creatura asta !
  • +12 (14 voturi)    
    referendum... (Marţi, 16 mai 2017, 21:55)

    Whatsupdoc [utilizator]

    ...împotriva unei sentințe definitive??? Asta da tupeu/ nesimțire...
  • +9 (9 voturi)    
    revin, îmi cer scuze (Marţi, 16 mai 2017, 21:56)

    Whatsupdoc [utilizator]

    Nici măcar un referendum..doar un sondaj!!
  • +15 (15 voturi)    
    O sa isi termine cariera in catuse (Marţi, 16 mai 2017, 21:59)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Doamna Firea negociaza aplicarea unei hotarari judecatoresti, de parca justitia se negociaza.
    Te bazezi, doamna Firea ,pe spalatii pe creier, cei care puapa ciolane sfinte si gandesc in termeni de Evul Mediu.
    Crezi ca un judecator poate fi pus sub cenzura unei mase amorfe de cetateni, cu un IQ sub 80 de puncte ?
    O sa termini cariera de primar general in catuse.
    Stii de ce ?
    Pentru ca faci parte din categoria celor care se cred mult prea destepti.
    Si nu esti.
    Deloc.
  • +11 (13 voturi)    
    halal (Marţi, 16 mai 2017, 22:03)

    gelu antigelu [utilizator]

    Da hai sa facem un sondaj sa vedem daca aplicam sau nu legea si hotararile judecatoresti definitive.
    Epopeea acestei hotii si modul ei de finalizare vor fi definitorii pentru modul in care legea se respecta in Romania. Este ca o piatra de hotar. E alba sau neagra. si asta nu le place. Ei ar fi vrut s-o dea asa calduta, cotita, ca pe la noi. Dar aici pur si simplu nu merge. De aici jalea mare a situatiei.
    Sa fiti convinsi ca sunt multi cu ochii pe acest caz.
    Lamentarile madamei primar dau o imagine asupra serpariei de interese care domneste la noi. Este ca o disectie pe cangrena. Se vede totul cu maxima claritate.
  • +12 (12 voturi)    
    Referendum :) (Marţi, 16 mai 2017, 22:11)

    Casargoz [utilizator]

    Mai stiu unul : cum il chema Camerun ionel, era sigur ca ii iese referendumul.
    Dar gabi o sa faca un sondaj cu pieleanu, intrebari sociologice:
    Nu-i asa ca nu sunteţi de acord cu dărâmarea catedrale plazza de către primărie pentru suma de 70.000.000 de euro, bani care ar putea sa meargă la scoli la finanțarea metroului, la dotarea tuturor uscatoriilor cu uscătoare?

    Cum raspunzi tot e prost: daca zici ca nu esti de acord, ramane hardughia in oras, daca esti de acord, esti de acord cu cati bani vrea primaria sa cheltuie pe demolare.

    Eu as zice asa (domnu pieleanu notati): sunteţi de acord cu plata sumei de o suta ( asta-i mica o înțeleg toți) de miliarde de euro ( asta-i mai greu de înțeles, si toata lumea va fi de acord ca e o suma ok) pentru păstrarea cathedral plazza si relocarea Bucureștiului pe un amplasament nou, mai sigur seismic, pe malul Dunării intr-un parc natural?
    Poate cineva sa zică nu?
  • +5 (5 voturi)    
    Biserica (Marţi, 16 mai 2017, 22:29)

    BogdanCur Ly [anonim]

    Daca era o biserica ortodoxa, nu mai intreba ostentativ daca sintem de acord sa dam bani ca sa o demolam.
  • +8 (10 voturi)    
    hotarare (Marţi, 16 mai 2017, 22:38)

    andrei1232000 [utilizator]

    judecatoreasca definitiva ii spune ceva toapei de Firea? De fapt ce ne miram cxa si pe Pandele il doare undeva de chestiile astea. si toapa vrea sa candideze la presedintie, se pregateste, Eu zic sa-i dea guvernul centura Bucurestiului in administrare ca sa aibe un loc de munca mai potrivit caracterului. Si problema se pune gresit. De ce sa plateasca Bucurestenii cand ar trebui sa plateasca cei care au facut ilegalitatea. Si punem pariu ca se poate rezolva cu cateva milioane de lei (nu euro). Trebuie intrebat cel care a daramat scheletul de la intersectia Caranfil cu Barbu Vacarescu, o imensitate care a disparut intr-o saptamana. Depinde cine cat vrea sa fure. Daca darama Primaria furaciunea este asigurata.
  • -13 (17 voturi)    
    Nu se va dărâma nimic (Marţi, 16 mai 2017, 22:58)

    Gray51 [utilizator]

    Clădirea e foarte bună , arată bine și e solidă. Are valoare e necesară și nu se va dărâma.
  • +6 (6 voturi)    
    Trebuia sa ma logez (Marţi, 16 mai 2017, 23:10)

    was [utilizator]

    Ma mir, vazand voturile la comentariile bine gandite si cu piciorul pe pamant, va felicit celor care au comentat aici (cu mici exceptii), bravo, numai asa, vad ca aveti capul pe umeri.
    Postt scriptum: primul comentar, cu care sunt total de acord, are 104 de voturi, dincare toate pozitive, si urmeaza restul.
  • -10 (12 voturi)    
    Clădirea a fost ilegală pentru că (Marţi, 16 mai 2017, 23:10)

    Gray51 [utilizator]

    Pentru că nu a fost autorizată de primărie. Primăria trebuie să autorizeze clădirea, apoi proprietarul face recurs și gata, clădirea devine legală.
  • +10 (10 voturi)    
    PSD in a nutshell (Marţi, 16 mai 2017, 23:16)

    NWalker [utilizator]

    Sa intrebam gloata careia ii dam circ daca vrea sa se respecte Justitia.
  • +7 (9 voturi)    
    sub domnia ciumei rosii legea e relativa, (Marţi, 16 mai 2017, 23:51)

    yellowdog [utilizator]

    cine da mai mult are dreptate...
  • +8 (10 voturi)    
    dispret fata de lege (Miercuri, 17 mai 2017, 0:07)

    ion roata [utilizator]

    Ar fi interesant de stiut ce parere are ministrul justitiei despre aceasta cale de atac a primaritei. Nasa banuim ca este foarte mandra de fina ei.
  • +5 (7 voturi)    
    legea e lege (Miercuri, 17 mai 2017, 1:44)

    maryus999 [utilizator]

    nu mai e valabilavorba aia ? unde.i lege nu.i tocmeala ?
    • -4 (4 voturi)    
      Legea (Miercuri, 17 mai 2017, 9:31)

      Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui maryus999

      Legea spune că primarul poate autoriza clădirea. Se va face recurs.
  • +2 (4 voturi)    
    Sapere Aude ! (Miercuri, 17 mai 2017, 7:22)

    utug [utilizator]

    Nu exista solutii mai bune ?
    Cathedral Plaza confiscata precum se confisca un vehicul folosit pentru furt.
    In Cathedral Plaza mutati locatarii dintr-un numar de 10 blocuri cu bulina rosie.
    Proprietarul Catheral Plaza eventual recompensat cu acele blocuri cu bulina rosie parasite de lcatari pe care sa le demoleze si sa construiasca respectand legile.
    Caterala Sf Iosif mutata in alt loc pe cheltuiala statului.
  • +2 (2 voturi)    
    doar ceea ce prevede legea (Miercuri, 17 mai 2017, 8:44)

    napocanul [utilizator]

    Cine a comis ilegalitati trebuie sa plateasca. De ce nu s-a facut un sondaj si la construirea turnului coruptiei?
  • +3 (3 voturi)    
    foarte bine.. (Miercuri, 17 mai 2017, 10:38)

    akillies [utilizator]

    ..sa organizeze referendum, dar sa fie intrebati bucurestenii si daca o mai vor pe firea primar al capitalei!

    Din punctul meu de vedere, primaria face un abuz si doar din cauza ca primarul e certat cu un reprezentant al Arhiepiscopiei Catolice din Bucuresti!

    Scandal binevenit: arata exact caracterul acestei femie artagoase si dusmanoasa pe o pozitie prea mare pentru un astfel de caracter!
  • +6 (6 voturi)    
    Geniala idee! (Miercuri, 17 mai 2017, 11:54)

    CristioanR [utilizator]

    Cu adevarat, este o solutie demna de viitoarea Presedinta a tarii!

    Geniala solutionare a problemei.
    Ar fi pacat sa nu o extindem in TOATE deomniile, nu doar la demolarea unei monstruozitati ilegale: in orice caz de talharie, viol, omor deosebit de grav, etc, etc, sa facem REFERENDUM. sa intrebam poporul daca este dispus sa plateasca din buzunarul sau pentru ca ucigasul (de exemplu) sa fie tinut 25 de nai in puscarie. Nu este mai ieftin sa fie lasat liber? Eventual plateste o mica suma, si ii dam un aviz, un certificat prin care intra in legalitate!
  • 0 (2 voturi)    
    Firea la cerșit (Miercuri, 17 mai 2017, 13:52)

    stos [utilizator]

    Auzi fă, să-ți deac Băsescu că el a semnat parteneriatul. Poate și Videanu. În plus, să contribuie și Eminența sa Robu pentru etajul negociat cu antrepenorul.
  • +3 (3 voturi)    
    Si concertele, si panselutele? (Miercuri, 17 mai 2017, 16:58)

    benicio [utilizator]

    Bun, dar atunci vrem sondaj si daca suntem de acord cu cheltuirea fara noima a milioane de euro pe concerte de prost gust, pe panselute, pe cosuri de gunoi din 2 in 2 metri, pe catedrala mantuirii, pe iepurasi coconasi si altele si altele. Si eu zic sa facem si un referendum pentru schimbarea Gabrielei Firea din functia de primar.
  • +3 (3 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 17 mai 2017, 16:58)

    adi_bv_03 [anonim]

    un sondaj daca bucurestenii vor cheltuie bani pe sondaj nu facem ?
  • 0 (0 voturi)    
    Hai cu referendumul N.Dan, ca putem ! (Joi, 18 mai 2017, 16:39)

    deval [utilizator]

    Semnaturi pe cererea de referendum 25%(din toate sectoarele), 30% sa voteze si minim 25% sa se exprime pentru revocare !!


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri