Lia Olguta Vasilescu: Un tatic ce ia 100.000 de lei lunar indemnizatie de crestere a copilului ar trebui sa contribuie 200 de ani

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 mai 2017, 15:49 Actualitate | Esenţial

Lia Olguta Vasilescu
Foto: Agerpres
Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a scris sambata pe pagina sa de Facebook ca un tatic ce primeste 100.000 de lei lunar, timp de doi ani, indemnizatie de crestere a copilului ar trebui sa contribuie 200 de ani ca sa acopere aceasta suma.

Olguta Vasilescu a facut comentariul dupa ce a distribuit o postare a unei persoane care facea referire la barbatul din judetul Sibiu ce a primit anul trecut, timp de patru luni, o indemnizatie de crestere a copilului de 35.000 de euro, aceasta fiind ulterior recalculata si stabilita la putin peste o mie de lei, scrie News.ro.

"Nu e singurul care primeste 35.000 euro indemnizatie de crestere copil! Stiti cati ani trebuie sa contribuie un astfel de tatic care primeste timp de doi ani, lunar, o suma de 100.000 lei? 200 de ani!!! Si unii spun ca merita astfel de indemnizatii, pentru ca "au cotizat destul la stat". N-am auzit pe nimeni care sa fi muncit 2.400 de luni, adica 200 de ani, cat sa acopere cuantumul unei astfel de indemnizatii!", a scris ministrul Muncii pe Facebook.

Ministrul Muncii a spus joi, la inceputul sedintei Executivului, ca urmeaza sa propuna o varianta de plafonare a indemnizatiilor pentru cresterea copilului, subliniind ca devine o practica sa se plateasca salarii mai mari de catre angajatori in ultimele luni de sarcina, astfel incat si cuantumul indemnizatiei sa creasca.

Olguta Vasilescu a dat cateva exemple de indemnizatii pentru cresterea copilului care sunt foarte mari: "In Bucuresti, un avocat 159.348 lei/luna, deci peste 35.000 de euro. La Constanta drepturi de proprietate intelectuala - 141.679 de lei/luna. As mentiona ca avem cereri acum in analiza cu sume mult mai mari, chiar si decat acestea. Primii zece din acest top de indemnizatii, cu sumele adunate, totalizeaza cat pentru 600 de indemnizatii medii".

Ministrul a estimate ca  nivelul plafonului ce urmeaza a fi reintrodus s-ar putea situa "undeva intre  5.000 si 10.000 de lei", apreciind ca nici principiul contributivitatii, nici al solidaritatii sociale nu se pot aplica pentru o indemnizatie de 35.000 de euro.

"In martie 2017, total beneficiari 157.773 de persoane cu suma de 261.245.000 de lei. Dintre acestea, mai mult de jumatate primesc indemnizatia minima de 1.233 de lei, adica 108.4438 de persoane. Intre 1.234 si 3.400 de lei sunt 39.730 de persoane. Intre 3.401 si 5.000 de lei sunt 5.478 de persoane. Intre 5.000 si 10.000 de lei sunt 3.504 persoane. Peste 10.000 sunt 623 de persoane", a precizat ministrul Muncii.

Indemnizatia de crestere a copilului in valoare de aproximativ 35.000 de euro pe care a primit-o timp de patru luni sibianul Liciniu Lupu a fost recalculata, dupa ce controlul ANAF a stabilit ca beneficiarul ei obtinuse venituri mult mai mici decat cele declarate. Dupa recalculare, barbatul a primit putin peste o mie de lei si va trebui sa restituie banii pe care i-a primit pana acum.

Barbatul a spus, dupa recalculare, ca declaratiile sale de venituri pentru anii 2010-2015 au fost redactate de personal contabil de specialitate si ca au fost conforme realitatii, iar toate taxele si impozitele datorate statului au fost achitate integral si la timp, reprezentand "sume importante", in baza acestor venituri fiscalizate fiindu-i stabilita indemnizatia.


Citeste mai multe despre   






















8092 vizualizari

  • +3 (39 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 15:59)

    dragos234 [utilizator]

    Are dreptate Olgussa. Smecheria asta e veche si cumoscuta.
  • +1 (45 voturi)    
    habar nu are... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 16:09)

    microbistu' [utilizator]

    ...cum se calculeaza indemnizatia respectiva. este o rusine pentru aceasta tara, femeia asta. conform legii 'indemnizația lunară pentru creșterea copilului se stabilește în cuantum de 85% din media veniturilor nete realizate în ultimele 12 luni din ultimii doi ani anteriori datei naşterii copilului'. RUSINE!
    • -1 (5 voturi)    
      foarte nedumerit (Duminică, 14 mai 2017, 13:08)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui microbistu'

      de ce este aceasta diferenta? copii din familiile sarace sint dezavantajati. iarasi!
      de ce nu este o suma fixa pentru toti copiii?
      • +4 (4 voturi)    
        pt ca... (Duminică, 14 mai 2017, 13:57)

        SavuSilviu [anonim] i-a raspuns lui iodixit

        nu toti cotizam la fel la bugetul de stat. pam pam
        • -1 (1 vot)    
          asta stiu, (Duminică, 14 mai 2017, 15:04)

          iodixit [utilizator] i-a raspuns lui SavuSilviu

          dar ce are cu prefectura?
          alocatia pentru copil trebuie sa fie unica in valoare. ce, aia din parinti bogati maninca cu doua guri? babetica de matase naturala, sa-i puna la copil parintele bogat, cel mai pitin avut, ii pune din aia de bumbac de la chinezi. nu cred ca ai sa convingi niste corporatisti sa faca vreo 3-4 copii in felul asta. oricum ei sint o minoritate, cred.
          • +2 (2 voturi)    
            alocatia (Duminică, 14 mai 2017, 19:44)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

            este egala pentru toti copii.
            e vorba de indemnizatia pe care o primeste parintele.
            ce ma uimeste este ca holguta si pesedeul ei a votat in martie 2016, cu ambele maini, eliminarea plafonarii acestei indemnizatii si stabilirea la 85% din venitul mediu net lunar calculat pentru 12 luni din 24 luni anteriori nasterii copilului.
            acum se mira???
            cred ca vrea sa o remanieze "ca si prim ministrul" dragnea, ca prea e sloboda la gura desi a fost "mustrata verbal".
  • +13 (21 voturi)    
    calcul (Sâmbătă, 13 mai 2017, 16:33)

    Aramis [utilizator]

    35.000 euro = 100.000 lei???
    A crescut leul?
  • +13 (27 voturi)    
    plafonarea este necesară (Sâmbătă, 13 mai 2017, 16:51)

    of of [utilizator]

    E ok să fie un plafon, 2000 de euro pe lună este OK.
    Dacă nu se scotea plafonul anul trecut și era tot 3400 de lei, iar PSD îl mărea acum la 8-10.000 de lei, toată lumea spune: wow, ce măsură bună a luat PSD!
    Într-adevăr, comunică prost această doamnă, dar măsura în sine e ok.
    Câte țări au plafon nelimitat, timp de 2 ani?
    În UE, dacă indemnizația e mare, se dă pe timp limitat, iar dacă se dă pe timp lung, e mai mică.
    Sunt alte măsuri pentru sporirea natalități, de ex. puteau face creșele alea pe care le-au promis și apoi le-au tăiat de pe listă, ar mai putea mări alocațiile etc.
  • +11 (39 voturi)    
    pentru cei care chiar primesc 35.000 euro pe merit (Sâmbătă, 13 mai 2017, 16:59)

    Dan123 [utilizator]

    35000 find 85%, ai avut un salariu de 41.176 euro, adica 187.352 lei.

    Din banii astia statul colecteaza 99033 lunar (de la angajator si angajat), adica 22.000 euro.

    Maximul pe care il poate primii sunt 24 luni * 35.000 euro = 840.000. Daca imparti suma asta la 22.000 cat contribuie el pe luna defapt, ai 38 de luni, adica putin peste 3 ani.

    De unde a scos Olguta 200 de ani? Asa se fac calculele la minister?

    Eu sunt de acord pentru plafonare, dar mi se pare absurd ca un ministru arunca cifre din neant.
    • +7 (7 voturi)    
      iti explic eu (Sâmbătă, 13 mai 2017, 20:05)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

      Olguta se referea STRICT la contributia angajatului/angajatorului catre fondul din care se platesc aceste indemnizatii (nu stiu cum se numeste). Probabil ca are dreptate in ceea ce spune. Faptul ca nu stie cum sa o spuna o face proasta.

      Faptul ca se refera strict la contributia aceea ca sa arate "cat de mult este inselat statul" este din nou gresit. Pe aceeasi logica ne putem referi si la acei oameni care iau 1500 de lei indemnizatie. Si ei trebuie sa munceasca tot 200 de ani ca sa acopere banii luati timp de 2 ani de zile.

      Sunt de acord cu o plafonare dar daca facem plafonarea indemnizatiilor trebuie sa facem si plafonarea contributiilor.
      • +1 (1 vot)    
        populimea (Duminică, 14 mai 2017, 19:49)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        votanta pesede nu prea le are cu fineturile intelectuale si nici holguta nu-i departe.
        ce da ea pe trompeta insa, da bine pentru proletariat.
    • +10 (10 voturi)    
      absurdul este in alta parte (Sâmbătă, 13 mai 2017, 23:16)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dan123

      olguta scoate sutele de ani din negura mintii ei, dar faptul ca "jurnalistii" se intrec sa-i redea cuvintele fara sa verifice daca este adevarat e cu adevarat absurd. cam asa apar "fake news"...
  • +7 (35 voturi)    
    Penibil (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:08)

    Celbland [utilizator]

    Olguța s-a gândit să pedepsească 3% dintre părinți, fiindcă 10-11 dintre ei au speculat o lege cu formulări neclare, ambigue. Ar fi trebuit să se concentreze numai pe cei care au trișat și să elimine erorile din lege.

    Este ca și cum, dacă într-un oraș o persoană trece cu mașina pe culoarea roșie a semaforului, poliția va suspenda 3% din permise pe baza lungimii mașinii.

    Este absurd și prostesc.

    Mai apare și latura încurajării celor ce au venituri mici să aibă copii și o puternică descurajare a celor cu venituri mari, mame de carieră sau oameni cu un nivel ridicat de inteligență. Totul pentru niște voturi ...

    Legile sunt prost făcute, interpretabile și cu multe scăpări, pe de o parte din cauză că parlamentarii urmăresc interese personale și nu soluții pentru societate, iar pe de altă parte datorită calității extrem de scăzute a parlamentarilor, cu educație precară, fără experiență, lipsiți de profesionalism, incompetenți și de multe ori cu rea voință. Un exemplu elocvent este nepoata lui Pandele, deputat cu nota 5 la bac, fără studii, care nu are nicio profesie, nu a făcut nimic în viață, dacât să-și arate sânii și posteriorul pe internet. La ce legi te poți aștepta?
    • +2 (6 voturi)    
      3% e mult (Duminică, 14 mai 2017, 0:14)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui Celbland

      Daca 3% dintre parinti ar avea salariile astea economia ar merge mai bine. Cred ca in realitate sunt 0,00001%.
      • +3 (5 voturi)    
        3%din parintii care sunt acum "in plata", adica (Duminică, 14 mai 2017, 9:29)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui dj

        au pici sub 2 ani ! Dupa cum vedeti la sfarsitul articolului , chiar praduitorul care lua 35000 euro la data discursului nu ii mai lua , eroarea venind de la cei care au stabilit-o !!!!
  • +4 (10 voturi)    
    Da, daca-i " doctor " ca matale,merita ? (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:21)

    Plagarus [utilizator]

    Ia d'acilea doi d(b)ani de la Pareto.
  • +23 (27 voturi)    
    E in regula (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:30)

    mitg [utilizator]

    Dar atunci ia treceti inapoi si plafonati CASS-ul la 10,000 de lei.

    Ca daca luati fara numar, fara numar trebuie sa si dati ...
    • -5 (7 voturi)    
      Nu e in regula ce spui (Sâmbătă, 13 mai 2017, 18:38)

      munuc [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ce inseamna CASS? Da, e vorba despre solidaritate sociala. Se presupune ca suntem Oameni si ne ajutam intre noi. Cine are ajuta pe cine are nevoie.
      • +6 (6 voturi)    
        serios? (Duminică, 14 mai 2017, 2:11)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui munuc

        Asta intr-o lume ideala. Aici se traduce in: cine MUNCESTE si are, trebuie sa-l ajute pe cel ce nu munceste si nu are.

        Pe logica asta, tu poate subventionezi cersetorii suedezi de la semafoare. Eu NU o fac.
  • +9 (21 voturi)    
    Intrebari (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:40)

    munuc [utilizator]

    De unde se dau banii astia de le zice indemnizatie pentru cresterea copilului?
    De ce se dau?
    Exista vreo contributie speciala pentru finantarea acestei indemnizatii?
    Cine pe cine ajuta?
    Nesimtirea doare?
    Va rog sa (va) raspundeti la aceste intrebari, in aceasta ordine. Multumesc.
    • +10 (16 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:57)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      intrebari de bun simt
    • +8 (8 voturi)    
      unele raspunsuri (Duminică, 14 mai 2017, 2:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      1. Din galeata insuficienta numita CAS, adica de unde se platesc si pensiile "speciale", cu regres pe bugetut de stat. Daca nu ma insel, de ceva ani se plateste direct din bugetul de stat (simplist, impozit venit);

      2. Se dau ca sa "convingi" oamenii din campul muncii sa faca plozi, plozi necesari oricarei tari. "Convinsul" inseamna asigurarea unui venit care sa nu-ti afecteze traiul. In realitate, pentru spargatorii de seminte este un altfel de venit minim garantat si se incearca descurajarea celor din patura medie. NU se da pentru crestere copil, se da pentru PARINTE in perioada crestere copil. Ca tot spun unii ca laptele costa la fel. Mentinerea, chiar si al unui nivel educational/informational, nu. dar astea sunt detalii care nu se dau la stirile de la ora 5;

      3. Nu. Atat CAS cat si impozitul pe venit sunt procente. Castigi mai mult, cotizezi mai mult. Iar detalii pentru cei ce nu inteleg ce inseamna procent;

      4. Statul pe stat, intr-un fel, pentru ca-ti trebuie mentinere nivel demografic, lasa dezvoltare. Statul pe individ in alt fel. Se pare ca se doreste ca statul sa ajute numai anumiti indivizi si numai anumite paturi sociale;

      5. Pe unii nu. Sunt atat de habarnisti si proletari de "dreapta", suferinzi de sindrom holier than thou combinat cu capra vecinului, ca ti se face scarba.

      Alta intrebare? :)))) :D
  • +10 (12 voturi)    
    DA<DA , (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:50)

    falcoind [utilizator]

    O anunț pe tanti olguta ca este o proasta .

    pentru ca un angajat sa ia 100 000 indemnizație de creștere copil trebuia sa aibă venituri nete de 118 000 RON, pe ultimele 12 luni , pentru a avea venituri nete salariale de 118 000 luni trebuia sa aibă un venit brut de 207 000 RON , da din acești bani mai rămâne cu ceva pentru pensie dar suma este mai mica decât cei 19% plus accize alte taxe care le plătește din netul rămas , practic statul a rămas cu 89 000 lunar după acest angajat, în cele 12 luni înainte de a rămâne acasă, pe indemnizație, lunar acest angajat primește de la stat în primul an 11 000 RON , restul sunt deja bani cotizați de el , angajatul ar trebui sa mai muncească încă 15 luni pe aceeași suma pentru a acoperi complect "gaura" cauzata la buget. Un salariat practic trebuie sa lucreze aproximativ 27 de luni pentru ca statul sa nu iasă în paguba valabil pentru orice suma plătita ca și indemnizație ( e procentual). Tanti olguta sa știi ca e mai bine pentru economie sa facă copii cei care iau indemnizații mai mari de 10 000 RON , decât cei care iau cea minima , clar pentru PSD nu e o afacere ca ăștia nu prea îl votează .

    CE AR TREBUI SA FACĂ STATUL SE NUMEȘTE JUSTIȚIE . Te-am prins cu declarații false de venit pt a lua indemnizația ,ai belit-o prejudiciu recuperat 300% plus 3-5 ani la bulau. Numai vezi tu ultimu care a făcut din astea e chiar fiul șefului care cumpăra afacere de milioane euro la un preț de 500 euro , el oare ce prejudiciu a creat, cat e gaura lăsată la buget câți ani ar trebui sa lucreze pentru a astupa gaura creata , câți ani merita la Jilava? DA ASTA NU PREA SE ÎNTREABĂ FRAIERI DE VA VOTEAZĂ.
  • -6 (16 voturi)    
    solidaritate sociala (Sâmbătă, 13 mai 2017, 17:57)

    clujanu [utilizator]

    Aceasta este solidaritatea sociala pe care cu multa vehementa o sustine Dragnea si doamna Pandele- Firea
  • -1 (1 vot)    
    cel mai simplu (Sâmbătă, 13 mai 2017, 18:41)

    Stapanu [utilizator]

    e suma fixa * 24 luni, plus vechime in munca scl/ unde suma fixa = salariul mediu net pe economie; si gata, s-a terminat cu inselatoriile, e.g. auzi la ala: "declaratiile (...) au fost redactate de personal contabil de specialitate si au fost conforme realitatii, iar toate taxele si impozitele datorate statului au fost achitate integral si la timp"/ i don't buy it
  • +6 (22 voturi)    
    Da! (Sâmbătă, 13 mai 2017, 19:00)

    asavreau [utilizator]

    Și cei care primesc venitul minim garantat sau ajutoare sociale,în câți ani restituie ce primesc?După țața LOV cine muncește nu are nici-un drept.
  • +7 (7 voturi)    
    Dar pensiile... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 21:34)

    Gabrriel [utilizator]

    Dar la pensie, cati ani ar trebui sa contribuie cei care primesc 10000RON/luna pana la moarte pentru ca asa au avut 6 luni in ultimii 2 ani leafa???
  • +4 (4 voturi)    
    Da' anul trecut ce spuneați, cucoană? (Sâmbătă, 13 mai 2017, 21:45)

    linxs [utilizator]

    „Dintre toate problemele care sunt de rezolvat în România, actualul guvern a ales să evidențieze că indemnizațiile pentru creșterea copiilor sunt cam mari?!!!! Să fie oare o greșeală a ACESTUI GUVERN NESERIOS? Sau este chiar parte din PROGRAMUL LOR DE GUVERNARE să le scadă? ...” (Liviu Dragnea).

    Linkul aici:

    http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/ce-spunea-dragnea-in-septembrie-2016-despre-plafonarea-indemnizatiei-pentru-mame-720003
  • +8 (8 voturi)    
    pai da.... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 21:57)

    minus [utilizator]

    dar daca un om politic ia o spaga de 20 milioane de euro, eu cat trebuie sa muncesc in numele solidaritatii sociale (caci el, bietul om, se dovedeste ca nu are vreun ban care sa-i poata fi confiscat)?
  • +6 (6 voturi)    
    Nesimtitii (Sâmbătă, 13 mai 2017, 23:57)

    moka [utilizator]

    Acuma, dupa franceza, vedem ca te pricepi si la aritmetica.
    Explica-ne si noua cum ai ajuns la cei 200 de ani...
    sau cumva cei 200 de ani sunt valabili pentru toata lumea, indiferent de cat castiga si apoi primeste 85%?
    Adica, daca cineva va face calculul (eu unul nu l-am facut) va ajunge la concluzia ca tot 200 de ani trebuie sa contribui si in cazul unui salariu de 1500 de lei lunar?
  • +6 (6 voturi)    
    olgutzoooo... o intrebare: (Duminică, 14 mai 2017, 2:57)

    Nevermind [utilizator]

    Cati ani trebuie sa contribuie cineva care obtine suma minima stabilita conform salariu minim brut ACTUAL, conform legii, desi a cotizat conform alt salariu minim?

    Ca sa dau date, in prezent este 85% din minim brut, deci 1.232,5 lei net, pentru cei ce au cotizat aferent unui salariu brut de 1200 cu net de 890 pana la 1.05.16 si 1250 brut cu 925 net pana la 01.02.2017. Ca sa pricepi, ca pari blonda: esti la munca si primesti 890 sau/si 925 ad labam, iar dupa ce ai facut copil te pomenesti cu 1232 in cont.

    Pentru cine ziceai draga ca este o adevarata afacere? Sa-ti calculez si procentual banii din mana in versiunea plod vs munca? Sa-ti inmultesc si cu aia multi care sunt in plata pe sumele astea si toarna plod dupa plod?

    PS: nu te baza numai pe votantii psd, ca ai si o gramada de sustinatori de "dreapta" pe aici. :D
  • -4 (4 voturi)    
    Comunicare dezastruoasa (Duminică, 14 mai 2017, 9:14)

    luavardna [utilizator]

    Desi principiul de calcul al acestei indemnizatii este echitabil - ai contribuit cu mult la buget, primesti mult inapoi, cred totusi ca ar trebui sa existe o plafonare a indemnizatiei dintr-un motiv simplu: bugetul e sarac.

    O suma de 2.000 - 3.000 euro cred ca ar fi suficient de generoasa pentru toata lumea. In plus, cei cu venituri mari, nu iau decizia de a procrea functie de nivelul indemnizatiei, sa ne intelegem.

    Problema principala este felul in care comunica aceasta doamna ministru, care transforma beneficiarii de indemnizatii colosale in violatori ai bugetului de stat, uitand ca, de fapt, acestia isi incaseaza legal drepturile in baza unei legi pe care chiar pardidul domniei sale a votat-o.

    Comunicarea este dezastruoasa, cu atat mai mult cu cat domnia sa a fost jurnalist din cate stiu...
    • +7 (7 voturi)    
      Buget sărac (Duminică, 14 mai 2017, 10:23)

      Celbland [utilizator] i-a raspuns lui luavardna

      Bugetul e sărac fiindcă aleșii poporului fură cu miliardele de euro, funcționarii publici fac achiziții publice la prețuri exorbitante, asistații sociali capabili de muncă primesc ajutoare în loc să muncească, există pensii speciale nesimțite.

      Tot timpul sunt exceptați de la beneficii cei care contribuie prin muncă.
  • +8 (8 voturi)    
    Din februarie 2017 a fost eliminata plafonarea (Duminică, 14 mai 2017, 9:46)

    deval [utilizator]

    contributiilor si introdusa plata la sanatate pe toate sursele de venit ! Crede cineva ca persoanele cu venituri foarte mari iau vre-o aspirina de la stat ? Cei care au rabdare, timp, "cunostinte", recunostinta la plic,norocul sa nu moara , mai ciupesc cate ceva de la fondul de sanatate, restul indiferent cu cat contribuie , zero barat !!
    Am 60 de ani , am contribuit ca salariat si pfa, am crescut singura doi copii, si nu am primit o aspirina gratuit !!( Ba diagnosticul nu era in pachetul de baza, ba se terminasera fondurile...)
    "Solidaritate" in viziunea statului roman e batjocura , ca si principiul "contributivitatii"enuntat in legea pensiilor !! Ceva gen : voi dati ca dupa ce luam Noi ce ni se cuvine , va aruncam si voua ce ramane, sa va sfasiati intre voi !!
  • +3 (3 voturi)    
    Errare humanum est! (Duminică, 14 mai 2017, 13:59)

    Crioan [utilizator]

    Nu, numa refer la greseala Olgutzei cu "sute de ani"!

    Ci la mica greseala a functionarilor publici, care au gresit un pic la calculul indemnizatiei aceleia pentru copil:

    "35.000 de euro, aceasta fiind ulterior recalculata si stabilita la putin peste o mie de lei"

    de la 35.000 de EURO sa- ajuns la putin peste o mie, fabuloaa precizie de calcul a indemnizatiei!
    • +1 (1 vot)    
      Aici vorbim de "specialistii"din finante ! (Joi, 18 mai 2017, 15:21)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

      Va dati seama ce a patit ala ? I-au luat 10% pe doua luni de nu s-a vazut !!! Acum e precis la greva in curtea ANAF pe motiv ca vrea respect ......
      • +1 (1 vot)    
        NOI VREM RESPECT!!! (Joi, 18 mai 2017, 17:12)

        CristioanR [utilizator] i-a raspuns lui deval

        Sigur ca imi aduc aminte de protestele functionarilor publici ce scandau celebrul "Noi vrem respect!"

        Daca si atunci cand imi calculeaza impozitul greseste cu vre-o doua ordine de marime ...


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi